Volledige versie bekijken : Roxy (roemeens/turks)
pipokoeien
21 september 2008, 22:56
naam: Roxy
Leeftijd: 23
Haar: blond, half lang
spreekt engels/duits/roemeens
figuur: slank
Tattoo op buik(errug aanwezig)
Piercings: ze heeft ook piercings in lip, kleintje in neus, en in de navel
Tattoo: ook een tattoo op haar onderrug
Kleur ogen: bruin
Cupsize: een hele mooie B (siliconen)
service: top
Pipo heeft er weer een favoriet bij :roll3::lostit::freu: Liep de hele tijd te wachten op 2 andere dames in het weer veel te drukke GT toen ik haar spotte. Duurde niet lang om die andere 2 maar te vergeten. Goede tijd gehad.
Toppie
30 september 2008, 20:16
hmm van deze gekke, maar zeer aardige dame heeft Toppie33 vanmiddag mogen proeven. Niet direct mijn type, maar wel leuk voor een keer (of meer?). Roxy heeft zeker gevoel voor humor en wss dat dat ook de doorslag gaf. Ze scheen een vriendinnetje te zijn van Anastasia en t werd nog een leuke tweestrijd wie vd twee me op kamer kreeg :rolleyes: met als gevolg dat beide dames op mijn schoot zaten :lostit: Uiteindelijk toch voor Roxy gegaan, want ik wilde weer eens een ander stukje vlees :)
Op de kamer vond ik t zoenen in eerste instantie een tikkie slap en ik miste een beetje t "heilige vuur" ;), maar nadat ik haar op de juiste plekjes zoende kwam ze helemaal los.
Pijpen was doorsnee en niet echt bijzonder (tja ik ben verwend....:green_smi). Heel ff geneukt en was zeker lekker, maar tja ik ben niet zo'n plintenneuker :fuck: dus na een potje doggy werd t tijd om op speciaal verzoek van "koning FT" t mondje vol te spuiten (bah wat klinkt dat vies :o).
Al met al een hele leuke sessie met een gekke en drukke meid. Gewoon eens doen zou ik zeggen :)
oh ja voor t paspoortje:
Cupsize: een hele mooie B (weet niet of ze nep zijn maar dacht t niet...)
kempie
1 oktober 2008, 20:04
maandag j.l. deze roxy geprobeert nadat ze bij me kwam zitten, een mooi slank meisje denk 1.75 lang waar ik echter niet direkt geil van werd. Was wel erg aardig en na een lang gesprek met weinig gezeur toch maar mee naar d'r kamer gegaan. Moet zeggen geen moment spijt van gehad. Uitstekende service. Heeft trouwens al 2 kinderen.
jac
8 oktober 2008, 21:19
oh ja voor t paspoortje:
Cupsize: een hele mooie B (weet niet of ze nep zijn maar dacht t niet...)
Hoy,
Gewoon vragen hé. Zien er inderdaad heel echt uit, maar er zitten toch wat siliconen in.
Heel leuk meisje, maar toch wat standaard 'professionele' service vond ik.
Doei.
Jac
yep3
15 oktober 2008, 23:33
had die siliconen echt niet gemerkt en kan me ok bijna niet voorstellen dat ze al twee koters heeft
yep3
19 oktober 2008, 15:41
goede sessie met haar gehad van een uur. Vond wel dat ze er na een tijdje een beetje verveeld bijlag. Stelde een ft voor maar omdat ik niet meer veel saft had door vorige sessies dit maar afgeslagen....lekkere kont en mooi figuurtje, lief meisje ook
Bosco
29 november 2008, 08:43
ik ben ook een keer met haar op de kamer geweest. Het is een leuke meid om mee te dollen ... heeft humor. ze vertelde mij dat haar borsten puur natuur zijn, en dat ze idd twee koters heeft.
rolo
27 januari 2009, 10:47
Nadat ze 3 keer langs me gelopen was kwam ze op me af, ze heeft een heel leuke ondeugende glimlach en sprankelende oogjes, op de kamer gekomen heb ik echt mijn best gedaan haar te laten komen, ze heeft een strak glad spleetje zonder ´gordijntjes´ waarbij ze je goed richting aangeeft, het pijpen was kort en zacht, eigenlijk alleen bedoeld om je lul klaar te stomen voor het condoom. Neuken daar in tegen kon ze goed hebben en trok er ook de juiste grimassen bij als je eens stevig en diep in haar doordrong. Al met al geen actief type maar wel lekker
Zondermeer een slechte ervaring met Roxy gehad. Vrijdag laat liep er niet veelmeer rond. Toen ik har zag meteen maar mijn kansen gegrepen. Op de kamer begon ze eerst mijn borst en haar borsten met olie in te smeren zodat ik die kon vrijven. Na 1 minuut was het over op het pijpen. Zoenen zat niet in het pakket. Ze had het leifst een FT gehad zo gebruikte ze har handen. Dan maar neuken.
Na 15 minuten was ik klaar. Terwijl ik het condoom weggooide pakte ze de lakens al op. Ik ha geen zin in een discussie en mijn dag te laten verpesten door die meid. Nooit weer, en dat zeg ik niet snel.
londonbasketcase
5 april 2009, 19:07
Hi Bart,
Thank you for your frank and endearing report on Roxy.
Sorry for your loss. Maybe better luck next time. We live the moment and learn and move on.
I find that Roxy is a lot of fun outside of the room if you attract her. There have been many a magical moment that can be had if you engage her and talk to her and enjoy her.
Roxy is a pretty girl with a long gazelle like body and I really admire the shape of her naturally firm and perky but full shaped B cup breasts.
Also I like the way at times she walks around the club full naked FKK style or wears her grey robe open down the front showing off her nakedness underneath. Lovely sight.
Cheers,
Toppie
6 april 2009, 10:46
I find that Roxy is a lot of fun outside of the room if you attract her. There have been many a magical moment that can be had if you engage her and talk to her and enjoy her.
I had the same experience with her. In the bar she was a lot of fun especially when she is together with her ex-girlfriend Anastasia ;)
To be honest I thought that Roxy was anxious to go home to present the money to her pimp.
She was so professional, trying to make me come as quick as possible with the minimum of corporal interaction from her side.
You would expect such a behaviour behind the windows in Holland.
Too bad for the girl,
Bart
londonbasketcase
6 april 2009, 20:21
You would expect such a behaviour behind the windows in Holland.
Bart
Hi Bart,
Yes, I agree. The fast and furious service and everything is extra €50 experience is why I no longer attend the red light district environs of Amsterdam (loved the alleys in the Old Church area), the Hague (Geleenstraat), Utrecht (zanpaad) and Alkmaar's (like the Cheese) for window girls. LOL.
Just chalk the session with Roxy to experience. We all have them. There have been many a time I have been in and out of the zimmer/kamer in 10 minutes. I understand. I have been there too.
Kind regards
Londonbasketcase
CLUBSPORT
10 mei 2009, 11:01
had al 2 sessies achter de rug : haar wat brutale maar ook leuke speelse versierpoging deed mij bijna besluiten het met haar te proberen.
Toch maar vriendelijk bedankt want ik had het echt een beetje gehad .
Roxy is altijd wel in voor een dolletje. Maar ze heeft ook een schitterend geil strak lichaam. Dat moest ene keer verkeerd gaan en dat deed het ook op donderdag 28 mei. Ze verleidde mij tot een kamerbezoek.
Het veel tegen: gemaakt, gemaakte lol, geen zoenen, matig pijpen. Beffen liet ze wel toe, maar ze vond de spiegel belangrijker dan haar werk. Ik heb het zo maar gelaten. Haar lekkere lichaam was voldoende opwindend om het af te maken op de doggy-way :fuck:
Herhalingsgevaar is te verwaarlozen. Jammer
CLUBSPORT
29 mei 2009, 17:14
als de dame een beetje humor heeft verwacht je ook wel het een en ander
Jammer dat het dan tegenvalt .
timjava
23 augustus 2009, 10:18
’s Avonds zat ik op de leuning van de bank tussen een groepje ijsberen. Roxy zat achtermij en draaide zich om. Het eerste wat ze vroeg was, wil je mee naar de kamer. Vind ik nooit zo’n goeie openingszin, maar het is gewoon een ontzettend mooie vrouw. Toch heb ik haar nog ff aan het lijntje gehouden, totdat de leuter in mijn badjas alweer stond te steigeren. Dus Roxy een sleutel laten halen. Op de kamer heerlijk genoten van hoe zij zich van haar schaarse kleding stukken ontdeed. Wat een prachtig gezicht. Gelijk kwam de fles bodylotion en mijn harde staaf werd met een klodder van deze lotion gemasseerd. Hieruit begreep ik dat ff lekker zoenen om in de stemming te komen er niet in zou zitten. Heb dit ook maar niet geprobeerd. Het was een afwerk sessie pijpen, neuken, klaarkomen en weer snel van de kamer af. Vond het niet zo heel erg, want haar schoonheid maakt heel veel goed. Herhalingsgevaar: klein.
Van Dattum
18 oktober 2009, 13:05
Ik had gisteren een matige sessie met haar. Ze heeft inderdaad een prachtig lichaam en je kunt gezellig met haar babbelen. Maar eenmaal op de kamer was ze wel erg terughoudend. Zoenen zat er niet in, pijpen mocht ook niet echt een naam hebben. Toch lukte het me om mezelf in de "Optik-fick mode" te zetten en er dus toch nog mijn plezier aan te beleven. Al met al toch weinig inspirerend.
Op het eind kwam de aap uit de mouw: Roxy gaat morgen GT verlaten (naar eigen zeggen definitief) en verheugde zich al op haar nieuwe maatschappelijke carriere. Who can blame her? Ik heb haar veel succes gewenst.
Herhalingsgevaar: geen, maar dat is logisch...:closed10[1]:
MichelJ
19 oktober 2009, 01:26
Halverwege de avond is Roxy van het toneel verdwenen, ben benieuwd voor hoe lang....
MichelJ
24 januari 2010, 00:08
Halverwege de avond is Roxy van het toneel verdwenen, ben benieuwd voor hoe lang....
Voor iets meer dan 3 maanden dus... Roxy is weer terug, bijna onherkenbaar, maar nog steeds lekker. Mag dus uit de oude doos gehaald worden...
CLUBSPORT
24 januari 2010, 10:06
Voor iets meer dan 3 maanden dus... Roxy is weer terug, bijna onherkenbaar, maar nog steeds lekker. Mag dus uit de oude doos gehaald worden...
Onder dezelfde naam ?
MichelJ
24 januari 2010, 10:16
Geen idee of ze een andere naam heeft, heb liever dat ze andere service heeft :biggrin:
ilovethaigirls
23 mei 2010, 12:19
Roxy (terug van weg geweest)
Ze is wel een beetje "bijgewerkt". Ze heeft een nieuwe neus en nieuwe borsten.
MichelJ
23 mei 2010, 12:27
Ze is wel een beetje "bijgewerkt". Ze heeft een nieuwe neus en nieuwe borsten.
Ja ze zag er weer heerlijk uit...