PDA

Volledige versie bekijken : Hellen

frankkinky
21 september 2008, 14:47
Naam : Hellen

Nationaliteit/Taal : Tsjechoslowakije, duits/engels

Leeftijd : 28

Haarkleur/-lengte : blond, lang

Lengte dame : 1,65-1,7m

Postuur/Cupmaat : slank, b-cup

Tatoeages/Piercings : weet ik niet meer, dacht van niet

Service: frans zonder, tongzoenen, verder is neuken met, spuiten in gezicht en over lichaam mogelijk

Voordelen: zeer vriendelijk en knap en relaxt meisje met veel passie en vol zoenen

Nadelen: wat strak geschapen...

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 Euro

Extra’s bij het bezoek:

Deze blonde knappe meid zag ik topless lopen met een zwart stringetje, volle lippen, mooie ogen en in het voorbij lopen een vriendelijk lachje en groet, ik was verkocht en hield haar in de gaten want ik was net binnen en wilde nog even klimatiseren, dus eerst even naar de sauna geweest, en daarna de erlibnessdusche meegemaakt, ditmaal tot het einde! heerlijk!

Toen ik terugkwam in de grote ruimte en ging zitten op de nieuwe leren bankjes (beter dan de oude vorige), zag ik dat Hellen even in gesprek was en later even richting welnessgedeelte liep, ze haalde koffie en ik sprak haar daar aan waar we in de gang bij de open kamers een bankje uitkozen en met elkaar kennis maakte, al snel zoende deze zeer sympathieke dame mij, 28 lentes ik schatte haar veel jonger, en uit Tsjechie of Slowakije, ben even haar stad kwijt waardoor ik niet meer weet uit welk gedeelte ze van dat land kwam

Ook niet belangrijk want Hellen is heerlijk, een frisse knappe en zeer vriendelijke meid met de nodige passie, haar handen zochten onder mijn badjas en vonden wel het een en ander, haar manier van zoenen werd voller, ik genoot intens van deze dame, we besloten een kamer op te zoeken en het werd de dichtst bijzijnde open kamer (nu voor het eerst meegemaakt zo'n kamer en dat is niet zo mijn ding om 'mee te genieten' van de buren, of het idee dat ze jou horen, maar Hellen wist die gedachten snel bij mij uit te bannen want ze is echt heerlijk, vol met passie zoenen, een heerlijks strak en slank lichaam met heerlijke billen en ondeugend en lief te gelijk, en haar tong voelde ik over mijn lichaam gaan en vonden mijn mannelijkheid snel, en daar wist Hellen wel raad mee, dit bleek het begin te worden van 1 van de beste pijpbeurten die ik ooit in mijn leven had gehad, ze begon vol en vergat geen plekje, mijn ballen de plek onder de ballen, en met haar vingers en nagels strelend om mijn hele zaakje heen om gek van te worden! Ik genoot en moest Hellen meerdere malen afremmen om een vroegtijdig orgasme bij mij te voorkomen. Wat een geweldige techniek en overgave, het werd dus ook geen neuken want ik werd hier al positief gek van, niet veel later kwam ik dan ook heftig en uit mijn tenen klaar, waarna Hellen nog een beetje sip reageerde dat zij dat witte spul had willen voelen.... jaja, ze zoende me nog teder en liet me even bijkomen, mijn binnenkomst bij freude was direct een groot succes en bleek ook later de beste ervaring van die dag te zijn

Hellen ziet mij zeker terug! :roll: