PDA

Volledige versie bekijken : Club Neby, Maya (Roemeense) ex-Thea LR

Bluefox
31 mei 2008, 10:12
Haarkleur/-lengte : Haarfarbe/-länge: Schwarz / lang
Lengte dame : Größe der Dame ca. 165
Postuur/Cupmaat : Figur/ Körbchengröße B/ C aber hängend mit großen Warzen
Nationaliteit/Taal : Nationalität/ Sprache Rumänisch / Spanisch
Leeftijd : Alter
Tatoeages/Piercings :Tatoos/ Piercings
Service:
Voordelen: Vorteile Hoher Flirt Faktor
Nadelen: Nachteile
Tijdsduur : Zeitdauer
Prijs : Preis e
Extra’s bij het bezoek: Extras beim Besuch

Som bij "service" alle diensten die de dame verleent even op .
Führ bei "service" alle Dienste an die die Dame anbietet

Habe die Dame Donnerstag nachmittag getestet. Ist sehr nett und kann man sich prima mit Ihr unterhalten usw.. Im Bett sehr engagiert, aber habe da schon besseres genossen. Optik nackt durch die hängenden Brüste für mich eingeschränkt.

bergm550
15 juni 2008, 16:26
Ik was gister met haar op de kamer in Livingroom. Het is me goed bevallen. Ze kust goed. Het is een charmante vrouw.

noglangnietuitgewandeld
13 september 2008, 09:42
Haarkleur/-lengte : zwart, lang.
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : slank, C, echt
Nationaliteit/Taal : Roemeens, goed Duits.
Leeftijd : ca. 25.
Tatoeages/Piercings : navelpiercing.
Service: TZ, PZC, NMC, FT weet niet.
Voordelen: knappe meid, vriendelijk, goede service.
Nadelen: niet ontdekt.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs :50,-
Extra’s bij het bezoek:

timjava
14 november 2008, 10:13
Gisteren voor het eerst in de LR. Daar zag ik deze dame al een paar keer voorbij lopen. Watje33 kon mij vertellen, dat hij gehoord had dat ze wel goed is:D. :hah:Weer een leuke ervaring watje33 die de dames niet kent. Na het eten haar mee naar de kamer genomen. Op de kamer erg lief en een hele goeie service. Haar borsten zijn echt groot, volgens mij eerder D dan een C. Ze hangen wel, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik ben een uur op de kamer geweest. Ze vroeg hiervoor EUR 100,--. Dit had ze netjes van tevoren aangekondigd.

Herhalingsgevaar is groot!!:D

Toppie
14 november 2008, 12:22
Watje33 kon mij vertellen, dat hij gehoord had dat ze wel goed is:D. :hah:Weer een leuke ervaring watje33 die de dames niet kent.

Geen vrouwen kennen en toch gelijk goede tips geven he ;), doe dat maar eens na (dank je boedha :))

Mauriceyep
6 december 2008, 21:30
Ik ben vandaag met haar op de kamer geweest, het is een mooie meid om te zien. Ze zegt 22 jaar oud te zijn, hetgeen mogelijk is. Grote borsten, die ze binnenkort een beetje wil laten liften en verkleinen.

Ze zoent gulzig op de kamer, alleen de geluidjes die ze maakt vond ik maar matig. Het pijpen was ontzettend gehaast en net iets te ruw ..... met de nodige aanwijzingen kwam dit goed. Een leuke meid, je kunt er gezellig mee babbelen, een voldoende sessie, geen herhalingsgevaar.

Manni1A
17 februari 2009, 00:32
Thea ist nach zwei Monaten Pause :wiederda:

Hatte heute meine Premiere mit ihr und war extrem zufrieden :freu:

rolo
20 februari 2009, 13:28
Ik had bij mijn vorige bezoek al even van haar mogen genieten op de bankjes maar verder was ik niet gekomen, was die dag al tevaak gekomen :p.

Nu wou ik na mijn eerste seccie met bonny nog wat vuurwerk en ze blijken hier wel voor in te zijn, nu beloven roemeense dames wel vaker iets wat ze niet nakomen maar Thea blijkt een vrouw van haar woord te zijn :freu:.

Haar borsten zijn echt wel D met grote tepelhoven, pijpen gaat als de spreekwoordelijke nilfiks en het neuken gaat eindeloos en onvermoeibaar door waarbij ze me echt het gevoel geeft dat ik haar ´gut durchfickke´, zelf concludeerde ze dat na afloop haar ´pussy kaput warst`. Heb nog even goed gekeken maar dat viel wel mee :green_smi.

Nadien nog een leuke aftersales en een bevestiging dat ik haar volgende keer weer moest uitnodigen voor een sessie waarbij bepaalde fantasien van mij een groen licht kregen. Tja, Thea heeft me het pand doen verlaten met het gevoel een echte dekhengst te zijn, zelf weet ik wel beter :o

Stiffmaster
20 februari 2009, 17:51
Ik had bij mijn vorige bezoek al even van haar mogen genieten op de bankjes maar verder was ik niet gekomen, was die dag al tevaak gekomen :p.

Nu wou ik na mijn eerste seccie met bonny nog wat vuurwerk en ze blijken hier wel voor in te zijn, nu beloven roemeense dames wel vaker iets wat ze niet nakomen maar Thea blijkt een vrouw van haar woord te zijn :freu:.

Haar borsten zijn echt wel D met grote tepelhoven, pijpen gaat als de spreekwoordelijke nilfiks en het neuken gaat eindeloos en onvermoeibaar door waarbij ze me echt het gevoel geeft dat ik haar ´gut durchfickke´, zelf concludeerde ze dat na afloop haar ´pussy kaput warst`. Heb nog even goed gekeken maar dat viel wel mee :green_smi.

Nadien nog een leuke aftersales en een bevestiging dat ik haar volgende keer weer moest uitnodigen voor een sessie waarbij bepaalde fantasien van mij een groen licht kregen. Tja, Thea heeft me het pand doen verlaten met het gevoel een echte dekhengst te zijn, zelf weet ik wel beter :o

Misschien meer een dekbeertje :D:D

timjava
30 mei 2009, 08:54
Thea is weer terug in LR:freu:

Ze heeft haar :tietjes: laten liften. Ziet er goed uit. Ze is alleen veel te snel weer aan het werk gegaan, dat kan volgens mij niet goed zijn voor het herstel. Dus beren wel voorzichtig doen.

Dietster
31 mei 2009, 14:54
Ben gisteren met haar op de kamer geweest.(duurde ff voor dat we de sleutel kregen) Dat mocht de pret niet drukken, het pzc doet ze met volle overtuiging moest haar afremmen om niet haar lekker bekkie vol te spuiten. Ik vondt dat ze ook oraal verwent moest worden, wat zeer op prijs werdt gesteld.
Het TZ was in het begin wat rauw maar ging op de helft van de sessie na te volgen niveau. Het is een leuke meid die te goed haar best wil doen, waardoor ze gehaast overkomt. Ze gaf ook toe dat ze na het liften van haar bosten te snel weer aan het werk is gegaan.
Herhalingsgevaar: redelijk

lustman
1 juni 2009, 10:33
De twee dames waar ik interesse in had werden continu weggekaapt voor men neus. Toen liep ik deze dame tegen het lijf , gelukkig niet tegen de borsten. :D Knappe verschijning en ze kwam sympathiek over , dus werd er snel een sleutel gehaald. Ze doet haar uiterste best en houd wel wat van het stevige werk. Het pijpen doet ze inderdaad vrij snel en diep , op z'n Duits gezegd : blasehase. Al bij al een goede sessie gehad.

lieget
14 juni 2009, 16:41
Deze meid straalt gewoon sex uit !!!
Na positieve berichten over haar heb ik haar gisteren uitgenodigd voor een kamerbezoek.

Werkelijk uitstekend, anders kan ik het niet noemen.

Rex
14 juli 2009, 11:15
Was al eens eerder met deze mooie Roemeense op de kamer geweest en toen vond ik het redelijk maar niet echt denderend................

Zondagavond opnieuw met haar geweest toen ze bij me kwam zitten en me gezelschap hield voor een tijdje. Deze keer vond ik het meer dan een ruime voldoende, lekker zoenen en pijpen en de sex was ook heerlijk met haar. Mooie meid en oooooohhhhhhhhhh wat een heerlijk zandlopertjes lichaam heeft ze.....

MrNeukieD
28 augustus 2009, 19:15
Thea hab ich gestern kennengelernt. Auf dem Sofa sehr sympathisch, nett geplaudert, war alles ok. Dann sind wir nach einer Zeit aufs Zimmer, was dann mittelprächtig war.

Küssen war ok, aber nicht besonders. Sehr zärtliches Rumgefummele, dann beim BH-Ausziehen der Hinweis, das sie sich die Brüste hat liften lassen und das ich auch da ganz zärtlich sein soll, was nachvollziehbar ist. Ich bin aber da davon ausgegangen, das das gerade erst passiert ist (und nicht wie oben zu lesen im Mai), da die Narben doch sehr deutlich sichtbar sind. Also schön brav gestreichelt... ;-)

Dann beim Blasen, gestöhnt als ob sie kurz vorm Kommen ist, wo mein Lustpegel dann schon heftig runtergeht. Dann ein Programm abgewickelt und ständigem Gestöhne... und irgendwann wars mir einfach zu affig... und hab mir einen mit Hand runterholen lassen. Es war schon sehr spät am Tag und ich hatte keinen Bock einfach so vom Zimmer zu gehen.

Chemie war wirklich ok, aber irgendwie wars für mich nicht der Burner. Da hab ich im LR und GT schon viel, viel bessere Nummern geschoben.

timjava
13 december 2009, 12:08
Happy Garden is een topattractie rijker.:freu:

Bosco
13 december 2009, 12:17
En aangezien ik timjava z'n naneukertje ben, staat ze bij mij bovenaan de lijst.:biggrin:

MichelJ
13 december 2009, 12:53
En aangezien ik timjava z'n naneukertje ben, staat ze bij mij bovenaan de lijst.:biggrin:

Je zult er geen spijt van krijgen :biggrin:

seksenfun
13 december 2009, 13:54
Happy Garden is een topattractie rijker.:freu:

(btw, LR is weer een toppertje armer, sinds maandag ;).)

dus :smoke:

dauerlutscher
18 december 2009, 20:57
wieder zurück im LR.

Dietster
19 december 2009, 10:55
Gisteren met haar gekamert in LR was weer een goeie sessie.
Ze is er nog vandaag en dan gaat ze naar huis, ze zal begin feb. terug zijn.

Deepreamer
25 januari 2010, 18:16
Vor einigen Wochen war es Samstagnachmittag mal wieder an der Zeit, einen Abstecher in den LR zu machen.....

Runde #2 Thea:

Frisch geduscht komme ich noch rechtzeitig in den Barraum, um noch ein paar Stücke Pizza zu erhaschen und quatsche noch ein wenig mit den Kumpels, ehe ich mich dann zu Thea setze und nach einem Viertelstündchen Vorplausch geht sie einen Schlüssel holen. Ich bin sehr erstaunt, als sie nach 5 Minuten mit einem Schlüssel zurück ist und wir verschwinden in den Keller in Zimmer 10. Auch dieses Zimmer ist angenehm temperiert. Mit Thea hatte ich ebenfalls schonmal das Vergnügen. :biggrin:

Thea :liebe2: ist aus Rumänien, 22 Jahre (lt. ihrer Aussage), sehr hübsches Gesicht, ganz süßes Lächeln, braune nackenlange Haare, etwa 165cm groß, schlank mit guten B-Cups (getunt) und leicht braunem Teint. Thea hat vom Gesicht und vor allem den Augen her eine nicht unerhebliche Ähnlichkeit mit der Sängerin Fergie und spricht ganz akzeptabel deutsch. Unterhaltung ist also kein Problem, ferner spricht sie englisch, italienisch, spanisch und natürlich rumänisch.

Thea steht anfangs noch auf dem festen Rand der Liegewiese quasi über mir und wir knutschen, während ich sie aus ihrem BH befreie. Dabei hab ich irgendwie ein wenig Schwierigkeiten, so daß wir beide lachen müssen, ehe ich ihn dann doch noch aufbekomme. Wieder ist mir im Moment mehr nach knutschen, so daß wir die ersten Minuten so verbringen, ehe ich mich dann daran mache, Thea's leckeren Körper zu verspeisen. :teuflisch:

Sie hat eine unglaublich zarte, weiche Haut, die getunten Titten fühlen sich sehr weich und echt an, ihr Parfüm macht mich ganz geil und ich wandere abwärts zu ihrer leckeren Spalte, die ich solange leckend verwöhne, bis sie ihren Orgasmus hat und mich bittet, sie momentan nicht weiter zu berühren. Störend finde ich ihr anfangs gekünsteltes Stöhnen, was aber nach kurzer Zeit des Leckens aufhört und dann einem echten, sehr dezenten Stöhnen weicht.

Dann bin ich dran und werde mit einem guten Blowjob verwöhnt, laut spratzend mit Druck, auch die Eier werden schön geleckt. Beim Blasen macht sie mit 2 Fingern langsame, eher sanfte Wichsbewegungen, stört mich jetzt aber weniger, weil durch die vorherige Nummer sowieso keine verfrühte Abspritzgefahr besteht.

Anschließend wird gummiert und engumschlungen knutschend gepoppt. Ich fülle bald die Tüte und Thea macht mir sehr zärtlich den Görschi. Wir kuscheln und plaudern ein wenig und ich bin ruckzuck wieder einsatzfähig und werde wieder auf volle Gefechtsbereitschaft geblasen, ehe dann wieder in diversen Stellungen gepoppt wird. Zuerst reitet sie mich, wobei ich schön ihren Körper bearbeiten kann, dann geht's in die Missio, dann Doggy, zum Schluß in die Löffelchenstellung, Punktlandung nach einer Stunde, Kostenpunkt 75€.

Das anfänglich gekünstelte Stöhnen gewöhne ich ihr noch ab, ansonsten gibt es an Thea absolut nicht das geringste auszusetzen, jederzeit gerne wieder.

Dann wird noch schnell geduscht, der Kollege wartet schon, da er nach Hause möchte. Allerdings wollen wir uns noch vom Agenten verabschieden und auf dem Weg dahin werde ich noch von Patrizia, dann von Thea und zum Schluß nochmal von Patrizia einer intensiven Abschiedskussorgie unterzogen. Lasse ich mir natürlich aber gerne gefallen.

Fazit:
Sehr netten Abend mit den Kumpels verbracht und zweimal richtig geil gepoppt. Was will man mehr? :prost:

Note W2 : Zie ook : https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=154254&postcount=462

Stiffmaster
31 januari 2010, 11:49
Wat heeft Stiffie een geluk gehad om met deze dame de dag af te sluiten daar in Kaarst. Thea was me al vaak opgevallen door haar geweldige mooie zandloper lijfje en nu kon hij van deze Roemeense schone zelf genieten, met dank aan Rex die dit wel even regelde voor Stiffie. :biggrin:

Was mijn bericht over Erica nog dat zij de plaats van Veronica niet zou kunnen innemen als Stiffgirl, wel deze Thea is daar absoluut voor geschapen, wat een performance, wat een uitstraling en bovenal wat een lief, geweldig en sexy meiske, ja Stiffie zal Veronica niet vergeten maar heeft wel een nieuwe koningin. :capito[1]:

Stiffmaster
23 maart 2010, 10:29
Stiffie had wederom het geluk om met Thea, het pracht meisje van Timjava, een heerlijke tijd door te brengen. Hoe is het mogelijk dat ik dit pareltje toch zolang niet of nauwelijks hebt opgemerkt :gruebel: Zaten de oogjes van Stiffie dan echt dicht of had hij door Veronica geen zicht meer op al dat andere lekkers wat LR te bieden heeft. Afgelopen zaterdag werdt me dat even haarfijn uit de doeken gedaan door Melissa die daarna bijna niet meer uit mijn buurt was weg te slaan. Deze dame zal ondanks mijn niet favoriete voorkeur zeker een keer de kans krijgen. Maar Thea is voor Stiffie op dit moment de absolute topper daar in LR. :smile2::smile2:

RAUL7
28 maart 2010, 20:12
Thea was gisteren in Villa Vertigo, ze blijft er tot het einde van de week.
Daarna weet ze nog niet wat ze gaat doen, maar ze gaat niet terug naar LR!

Stiffmaster
28 maart 2010, 20:26
Thea was gisteren in Villa Vertigo, ze blijft er tot het einde van de week.
Daarna weet ze nog niet wat ze gaat doen, maar ze gaat niet terug naar LR!

Wat :eek::eek: ze gaat niet terug naar LR !!!! schakel de binnenlandse veiligheidsdienst in en de FBI en de CIA als ook dit toppertje na mijn andere toppertje verdwijnt uit LR, luid de noodklok, LR zal nooit meer het zelfde zijn :heul::heul:

Caligula
29 maart 2010, 08:03
Wat :eek::eek: ze gaat niet terug naar LR !!!! schakel de binnenlandse veiligheidsdienst in en de FBI en de CIA als ook dit toppertje na mijn andere toppertje verdwijnt uit LR, luid de noodklok, LR zal nooit meer het zelfde zijn :heul::heul:
Easy come... easy go... :k046[1]:

Boy69
29 maart 2010, 09:47
Heb haar gisteren nog in LR gezien, toen ze met bagage LR verliet

foots
29 maart 2010, 12:30
Het bewijs dat er overal mooie en goede dames zitten.
Gelukkig niet alleen in 1 plek, voor ieder wat wils, mooie he keuzes maken zowel voor de heren als de dames. Groet, Foots :wink2:

Dalton
29 maart 2010, 14:16
Jullie moeten de dames in LIVINGROOM ook als ladys behandelen anders stappen ze daar allemaal op en kunnen jullie daar heerlijk neuken zonder kut:teuflisch::teuflisch::teuflisch:

Zakkenleger
29 maart 2010, 14:21

Zo ver is VV nou ook weer niet van LR. :biggrin: Als ze nou naar Frankfurt, of naar haar thuisland ging, ja dan had je reden om te mauwen. Dus hoppa naar VV, kun je proberen haar te overtuigen naar LR terug te keren. Problem solved. ;)

Stiffmaster
29 maart 2010, 15:49
Zo ver is VV nou ook weer niet van LR. :biggrin: Als ze nou naar Frankfurt, of naar haar thuisland ging, ja dan had je reden om te mauwen. Dus hoppa naar VV, kun je proberen haar te overtuigen naar LR terug te keren. Problem solved. ;)

Sorry ZL, ben een keer in VV geweest en als het aan mij ligt kom ik er echt geen tweede keer :cool::cool:, wel een mooie club maar verder vond ik het heel koeltjes daar, zachtjes uitgedrukt. :heul::heul:

Zakkenleger
29 maart 2010, 15:53
Sorry ZL, ben een keer in VV geweest en als het aan mij ligt kom ik er echt geen tweede keer :cool::cool:, wel een mooie club maar verder vondt ik het heel koeltjes daar, zachtjes uitgedrukt. :heul::heul:

Zelf weten, Stiff, maar als je dat niet voor je toppertje over hebt, is ze dan wel zo top? :baeh:

Was ik ook na mijn 1e VV bezoek maar weggebleven trouwens, had een hoop geld gescheeld. :biggrin:

rplover
29 maart 2010, 17:11
Thea is vertrokken uit LR omdat ze 'niet genoeg' verdiende.
Er moet verder niks achter gezocht worden. Geen strubbelingen met LR. Gewoon de centen.
Volgende week dus een andere club :)

erpee

Big30
30 maart 2010, 16:42
Net 10 geleuter berichten weggehaald, ouwehoeren geen probleem (tis IJBF ;)) maar niet in de recensie topics.

Big30

rplover
31 maart 2010, 22:55
Het heeft niet lang mogen duren, Thea in VV.

Al te bewonderen n ACA.

Verplaatsen maar ;) ;)

erpee

Deepreamer
19 april 2010, 16:31
Auszug aus meinem Bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=165767#post165767) aus dem Living Room-Allgemeinthema:

Daher hatte ich für eine Buchung schon eine neue Rumänin namens Bianca im Auge, ehe dann noch relativ spät Thea erschien. Thea ist immer eine tolle Wahl gewesen und ich bekomme von ihr genau das bzw. kann mit ihr das anstellen, was ich brauche. :teuflisch:

Als ich Thea so gegen Mitternacht zum Schlüsselholen schickte, dauerte es etwa 10 Minuten bis sie mit einem Zimmerschlüssel in der Hand zurückkehrte und ich ihr ins Untergeschoß in ein Zimmer am Ende des Ganges folgte.

Nochmal die optische Beschreibung von Thea:
Thea :luvlove: ist aus Rumänien, 22 Jahre, bildhübsches Gesicht, ganz süßes Lächeln, braune nackenlange Haare, etwa 165cm groß, schlank mit guten B-Cups und leicht braunem Teint. Thea hat vom Gesicht und vor allem den Augen her eine nicht unerhebliche Ähnlichkeit mit der Sängerin Fergie und spricht ganz akzeptabel deutsch. Unterhaltung ist also kein Problem, ferner spricht sie englisch, italienisch, spanisch und natürlich rumänisch.

Ich zog meinen Bademantel aus, sie legte das Laken zurecht, zog ihren Slip aus und dann wurde unsere Wiedersehensfeier mit einer sehr schönen Knutschorgie begonnen.

Thea wanderte dann abwärts und verwöhnte mich mit einem wunderbaren Blaskonzert ohne Handeinsatz, Eierchen und Umgebung wurden auch schön geleckt. Mittlerweile wissen wir natürlich genau, was und wie es dem anderen am besten gefällt, so daß ich sie bald unterbrechen musste, um nicht vorzeitig abzuschießen. :redface:

Dann war sie erstmal an der Reihe und ihr Allerheiligstes wurde von mir entsprechend oral verwöhnt. Ihr sonst anfangs gekünsteltes Stöhnen fand diesmal nicht statt, stattdessen nur ein dezentes genießerisches Seufzen. Nachdem sie nach einer ganzen Weile dann genug hatte, wurde innig knutschend in der Missionarsstellung gepoppt, jedoch konnte ich mich nun endgültig nicht mehr zurückhalten und schoss ins Gummi. :cool:

Thea reinigt mich und fällt direkt danach wieder mit einer Knutschattacke über mich her. Küssen ist schön, doch ficken ist viel schöner...Also gleich auf in die nächste Runde.

Da der Größenunterschied in der Doggy bald etwas unbequem ist und ich gerne mehr Hautkontakt habe, poppen wir hauptsächlich im Löffelchen, wobei sie mich durch Körpersprache animiert, sie immer härter und härter zu ficken. Ich halte ihre Titten in den Händen, spüre die extrem harten Nippel, fühle eine Gänsehaut bei ihr und jedesmal, wenn sie sich umdreht, um mich zu küssen, saugt sie sich regelrecht an mir fest. Bald nagele ich sie dermaßen hart, daß ich mich heute noch wundere, wie sie, da sie eigentlich recht zierlich ist, das überhaupt aushält. Das Aneinanderklatschen unserer Körper hat man wahrscheinlich durch's halbe Untergeschoss gehört. Es scheint jedoch so, daß es ihr, je härter ich zustoße, umso mehr gefällt. :teuflisch: Das Ganze geht bestimmt eine knappe halbe Stunde so, ehe ich dann abspritze und wir uns anschließend klatschnass und völlig erschöpft in die Arme sinken.

Wir plaudern noch ein paar Minütchen und danach bekommt Thea ihren verdienten Lohn von 75€ für eine tolle Stunde nebst kleinem Extra. Die vorherigen Sessions mit Thea waren auch schon klasse, das war aber die mit Abstand beste Nummer. :bounce:

Scoobert
2 mei 2010, 19:51
Deze Thea ook gisteren gezien, na lange tijd in LR, een zeer korte aanwezigheid in PHG, nu dus in Acapulco.
Blijft een zeer vriendelijke, en niet te vergeten mooie dame :)

Stiffmaster
23 mei 2010, 11:08
Gisteren was het moment daar dat Stiffie zijn verloren gewaande dametje in zijn armen kon sluiten in Acapulco. Haarfijn kon ze me vertellen dat we ons het laatst hadden gezien in maart van dit jaar en een hele lange knuffelreeks volgde alsof ze me nooit meer los wilde laten, wat een lekkertje is dit toch :betrunken:

We hebben veel tijd met elkaar deze avond doorgebracht en dan bedoel ik niet alleen op de kamer, nee ze nam echt de tijd en wuifde zelfs diverse ijsbeertjes weg om te knuffelen met deze oude ijsbeer, voor mij geen ster meer die hoger en hoger reist, nee dit is absolute top, en in de korte tijd dat ik nu in Acapulco kom al de derde op rij, wat kan een man toch geluk hebben. :love::love:

Ps. even voor RP, ze is niet voor de centjes uit LR vertrokken, maar puur om het simpele feit dat ze na twee jaar LR eens wat anders wilde, ik was er nu wel blij om.

rplover
23 mei 2010, 13:12
Ps. even voor RP, ze is niet voor de centjes uit LR vertrokken, maar puur om het simpele feit dat ze na twee jaar LR eens wat anders wilde, ik was er nu wel blij om.
Neen Stiffie, ze gaat voor de spaarrekening van een beer??? :biggrin:
Of voor haar plezier? :biggrin:
Misschien eens hard in je arm knijpen, dan zie je wat de mensen je allemaal wijsmaken en dan doel ik niet op de Meiden alleen.

Jünther
25 mei 2010, 18:09
Ok, kan iemand mij vertellen wie deze 'vedette' Thea is, want zo ga ik nu wel over haar denken.

Het zou toch niet het meisje in AC zijn, die al 2 keer op mijn 'daily-to-do lijst' stond, maar telkens voor mij werd weggekaapt door bepaalde onverlaten.

Beetje zandloper figuur, halflang bruin haar, lichte huid?
Lijkt ze op Laura Pausini toevallig?

Verlos mij.

Bosco
25 mei 2010, 18:35
Ok, kan iemand mij vertellen wie deze 'vedette' Thea is, want zo ga ik nu wel over haar denken.

Het zou toch niet het meisje in AC zijn, die al 2 keer op mijn 'daily-to-do lijst' stond, maar telkens voor mij werd weggekaapt door bepaalde onverlaten.

Verlos mij.

Bij deze ben je verlost, Jünther. :baeh:

MichelJ
25 mei 2010, 18:45
Laura P is wel 2x zo oud, maar zit er nog steeds lekker uit.

Jünther is inderdaad verlost.

Dalton
25 mei 2010, 18:50

Verlos mij.

Junther je moet in ACAPULCO wel wat moeite doen om met een dame de kamer op te kunnen.
Zekers wanneer ze bere goed zijn,maar dat weet je toch al heel lang.:teuflisch:
In het dagelijks leven moet je de kippen ook eerst kopen en daarna bakken ,dan pas kan je van het gebraad genieten.
Hier hoef je alleen maar naar ze toe te gaan en afspreken voor de volgende ronde.
In ACAPULCO heb je alleen maar toppertjes en moet je echt een beetje alert zijn om zoiets te bemachtigen.
Wat een heerlijke dames zijn dat toch allemaal en blasen kunnen ze als de beste ,betere bestaan gewoonweg niet .
Kijk 's middags om 2 uur om je heen en wat zie je dan ,minimaal 40 beren en 30 dames,waar zie je dat?:freu::freu:

timjava
25 mei 2010, 18:58

Verlos mij.

Ach lees mijn Top5 Missijsbeer 2008 en 2009 maar door, staan nog een aantal topdames in. Thea stond overigens daar zowel in 2008 als 2009 in.
Thea is gewoon een top dame. Moet binnenkort toch maar weer eens naar Aca gaan.

Jünther
25 mei 2010, 19:40
Het is dus blijkbaar de alternatieve Laura Pausini (of haar zusje), ga ik maar vanuit.........

Gisteren had ik de kans, maar ik tipte een sympathieke associate (collega Duitse 'voetbalbeer') die nog troebel zag van de dag ervoor.
Het was de enige vrouw die hem kon bekoren, dus had ik er vrede mee dat hij met Thea aan de haal ging.

Volgens mij geeft Thea stiekum guitige, semi-geile knipoogjes.
Ooit beland ik op kamer met de cousine van Laura. "Zekers", zou Foots zeggen.

Stiffmaster
25 mei 2010, 21:09

Verlos mij.

Jünther, een oude rot als jij moet dit toch wel weten te klaren, de theke zou je het even kunnen vragen :cool:, of gewoon de bar binnen stappen en vragen of ze de muziek voor jou even uit zetten en dan keihard roepen, ACH BITTE THEA WHO BIST DU :biggrin::biggrin: en ze is mooier dan Laura Pausini :love::love:

Jünther
25 mei 2010, 22:47
Jünther, een oude rot als jij ...

Ik ga nog maar 3 jaar naar Duitsland, waarvan 2 in de saunaclubs.
Mijn huidige frequentie doet wel vermoeden dat ik een 'oude rot' ben.

Zie mij liever als een éénkennige FKK-autist, een fan van ACA, een fan van het Bergisches Land. Niet ver weg, en toch het vakantie-gevoel.
Ik klink wel als een ouwe romanticus, bedenk ik me nu.

On topic:
Thea komt wel een keer; de goede zaak moeten we niet haasten.

Jünther
29 mei 2010, 20:08
Nou, gisteren (vr 28 mei 2010) was het dan zover.
In de kleine uurtjes wist ik Thea te strikken, en die was nog immer goed gehumeurd.
Ze lacht inderdaad als een olijk lachebekkie en lijkt zich goed te amuseren in AC.

Ze vertelde wat over haar vorige werkgever LR en ik vertelde haar dat ik met haar op kamer wilde omdat ze in de top 5 van Timjava stond..........
Die leek ze niet te kennen, maar zijn echte voornaam deed wel een belletje rinkelen.
Blijkbaar leven die 2 op goede voet want de glimlach werd nog intenser.
Wat een goede referentie al niet los kan maken........

Na 5 minuten small talk de sleutel gehaald en op de kamer was een fijne, goede sessie een logisch gevolg van de goed verlopen introductie.

Niets is gelogen in deze draad. Thea is met recht een topper; lekker actief, goedlachs en niet flauw in de dienstverlening. Ze lijkt me ook erg constant in haar serviceverlening, ....maar daar ga ik tzt nog wel achter komen.

royke86
1 juli 2010, 12:35
Gisteren heb ik het ook fijn gehad met deze dame! Super meid met hele mooie borsten en een hele lieve lach!!

Ik hoef er verder niets aan toetevoegen.

Deepreamer
31 juli 2010, 00:59
Auszug aus meinem Bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=174900#post174900) aus dem Allgemeinthema:

Thea:

Der Grund meines Acapulco-Besuchs war, daß Thea, mir bestens aus dem Living Room bekannt, mittlerweile dort arbeitet. Da es schien, daß sie nicht da wäre, und ich keine Frau sah, die mich wirklich gereizt hätte, hatte ich mich schon mit dem Gedanken abgefunden, den Club nach dem Essen ungepoppt zu verlassen, um dann wenigstens einigermaßen rechtzeitig zum Fußballschauen zuhause zu sein, als ich Thea zur Essenzeit dann doch plötzlich erblickte. Keine Ahnung, wo sie sich die 3 Stunden zuvor versteckt hatte.

Nach dem Essen hab ich mich natürlich gleich zu Thea gesetzt, wir unterhielten uns erstmal eine ganze Weile, ehe wir auf's Zimmer gingen. Sie wählte absichtlich ein Zimmer in der ersten Etage, da es dort von den Temperaturen angenehmer wäre. Wir bekamen das Zimmer "Paris", was die Temperatur anging, war es noch im Rahmen des erträglichen.

Thea :liebe2: ist aus Rumänien, 23 Jahre, bildhübsches Gesicht, ganz süßes Lächeln, braune nackenlange Haare, etwa 165cm groß, schlank mit guten B-Cups und leicht braunem Teint. Thea hat vom Gesicht und vor allem den Augen her eine nicht unerhebliche Ähnlichkeit mit der Sängerin Fergie und spricht ganz akzeptabel deutsch. Unterhaltung ist also kein Problem, ferner spricht sie englisch, italienisch, spanisch und natürlich rumänisch.

Zuerst gab es schöne leidenschaftliche Zungenküsse, dann demonstrierte mir Thea ihre guten Französisch-Kenntnisse. :) Um dem zu frühen Abschuss zu entgehen und natürlich, weil ich das liebe, habe ich sie dann erstmal ausgiebig geleckt. Hier wusste ich noch recht gut, wie ich bei ihr vorzugehen habe, um bald zu punkten. Sie benötigte eine kurze Verschnaufpause, in der ich entsprechend intensive Belohnungsküsse erhielt und dann setzte ich meine Französisch-Übungen weiter fort und konnte bald den zweiten Treffer landen. :teuflisch:

Thea's Anblick dabei machte mich so geil, daß ich das Gefühl hatte, mir platzt gleich die Nudel. Ich wußte, wenn ich sie jetzt ficke, ist es gleich vorbei und ich hatte den Eindruck, bei ihr wäre vielleicht noch ein dritter Orgasmus möglich. Ihre Muschi war eh patschnass, also ein wenig davon noch auf der Klitoris verrieben und statt zu ficken, legten wir eine chinesische Schlittenfahrt (ohne einzudringen) hin, bei der ich nach einer gefühlten Ewigkeit zu einem sehr intensiven Orgasmus kam. Dem Verursacherprinzip folgend, machte ich diesmal Thea sauber. :angel2-1:

Nahtlos gehen wir in die nächste Runde rüber, ich lasse Thea ein paar Minuten blasen, dann geht es endlich ans poppen. Wir beginnen in der Missio, wir knutschen dabei und sie fordert mich auf, sie fester zu nehmen und legt mir ihre Beine auf die Schultern, weiter geht es in der Doggy und im Löffelchen. Zum Abschluß geht es im Stehen weiter, sie dabei mit einem Fuß auf dem Bett stehend und mit den Händen an der Wand abgestützt, hält sie energisch dagegen und will immer härter gefickt werden, daß mir der Schweiß angesichts der Zimmertemperatur nur noch so runterläuft, ehe ich letzlich die kleinen Deepis in die Tüte jage. :smile:

Thea reinigt mich liebevoll und wir begeben uns langsam zur Zahlung nach unten, die Zeit haben wir mittlerweile knapp 10 Minuten überzogen. Ich bezahle 80€ + Trinkgeld für eine, wie immer, geile Stunde.

Fazit Thea: Thea ist und bleibt eine meiner absoluten Lieblingsdamen. Bei ihr bekomme ich das, was ich suche. Tolle ZK, schöne Kuscheleinlagen, wenn mir danach ist, sie liebt es, sich lecken zu lassen, bläst gut und ist ficktechnisch sehr belastbar. :tongue: Lt. mehreren glaubwürdigen Kollegen ist sie auch für die GF6-Fraktion sehr zu empfehlen.

Jackless
3 oktober 2010, 11:11
Is deze dame nog te vinden in Aca? Ik heb haar een tijdje niet gezien. Hihi, kan natuurlijk dat ik te druk was met andere dames en zij met andere ijsberen.

Stiffmaster
3 oktober 2010, 11:38
Is deze dame nog te vinden in Aca? Ik heb haar een tijdje niet gezien. Hihi, kan natuurlijk dat ik te druk was met andere dames en zij met andere ijsberen.

Mijn maatje Dalton was er voor een paar weken terug en die vond Thea er mooier uitzien dan ooit tevoren, Stiffie heeft nog vorige week gebeld met Aca en kreeg te horen dat zer niet was, voor duidelijkheid kan je altijd even met ACA bellen. :smiley:

Pistol Pete
3 oktober 2010, 12:58
Jazeker Thea is nog steeds in Acapulco, afgelopen week was ik er op de dinsdag en toen heb ik even met haar gekletst. Het bevalt haar prima, geen plannen te verkassen.

ter info....

Jackless
4 oktober 2010, 21:28
Even gebeld met Aca, ze is momenteel met vakantie. Tja, moet dan nog maar even geduld hebben. Dank voor reacties!

God of Emptiness
11 oktober 2010, 09:39
Wie jeden Samstag war meine Wenigkeit vor 14 Tagen natürlich im Aca und bin selbstverständlich vor 13 Uhr dort eingetrudelt. Der gestrige Besuch war was besonderes für mich, weil ich Narrenfreiheit dank der Abwesendheit einer bestimmten Rumänin :D hatte. Der Empfang von Marietta war wie immer herzlich und freundlich. Nachdem ich das Ritual in der Umkleide vollzogen habe, ging es als erstes zu den Wertfächern. Danach mußte ich erstmal einen kleinen Überblick schaffen, welche Mädels bis zu diesen Zeitpunkt anwesend waren. Hier jetzt einen "kleinen" Auszug der Mädels, die über den ganzen Tag anwesend waren: Soraya, Lia, Jolanda, Anca( Shit, sie wird es weitersagen! :D), Sherry, Elice, Nadja/ Nancy, Dana, Ana/ Carolina, Alissa/ Carol, Adele, Bianca, Rosa, Renata, Jill, Alya( entwickelt sich auch zu einen richtigen Optikhighlight) , Vanessa/ Jessica, Kathrin, Suzi, Meggy, Emna( machte um 18 Uhr Feierabend), Ines, Dana, Juliette, Viola, Melek, Ivanna, Romana, Bella, Jasmin, Mia, Isabella, Simona, Max(i)/ Melanie, Monika, Nelly, Juliana, Samira, Lolly, Giorgina/ Nicole, Lilly, Jessy, Lovely, Miala, Dorina, ...!

.....

2. Nachtest:
Name: Thea
Nationalität: Rumänien
Beschreibung: Anfang 22, Naturoberweite, Augenpiercing, KF 36, schulterlange gelockte Haare, zauberhaftes Lächeln, ein der optischen Highlights im Aca, ...
Zeit: 30 Minuten
ZK´s: sehr gut
FO: persönlich gesehen etwas zu hart, aber manchmal war es auch gefühlvoll
Missionarstellung: sehr gut, auch wie von anderen FK´ler beschrieben belastbar
Reinigung: selbstverständlich durch Thea
PST/ AST: siehe einfach jetzt Nachtest Nr.1 :p
Nachtestergebnis: bestanden
Fazit: Wenn ich meine Erstbuchung und diesen Nachtest vergleiche, hat sich Thea erheblich gesteigert! Die Session mit Thea war eine Mischung zwischen Porno und GF6, wobei ich auch eine klare Empfehlung ausspreche. ;)

.......
Gesamtfazit meiner persönlichen Nachtests: Anastasia, Thea und Roxy haben jeweils die Tests mit Bestnoten definitv bestanden. Bei Anastasia habe ich, ehrlich gesagt, es auch erwartet, daß sie den Nachtest besteht. Besonders der Nachtest mit Thea hat mich sehr überrascht, weil ich irgendwie zuerst Zweifel nach meiner damaligen Erstbuchung hatte. :rolleyes: Bezüglich Roxy kann ich sagen, daß sie es auch mit einer ganz starken Steigerung ihrerseits gemeistert hat,. Jetzt kurz und knapp geschrieben: Narrenfreiheit ausgiebig ausgenutzt :D und mit diesen drei Damen werde ich in Zukunft öfters einen Zimmergang machen! ;)

Jackless
17 oktober 2010, 16:46
Gisteren deze gracieuze dame weer aangetroffen in de Aca. Ze bleek net terug te zijn van haar vakantie. Soms zijn de goden de ijsbeer goed gezind.:biggrin:

Na een hartelijke wederzijdse begroeting, een drankje en een sigaretje werd het tijd om de ijsschots op te gaan zoeken. Alwaar de waarnemingen van onze 'God of Emptiness' helemaal bleken te kloppen. Het orale wakhakken was misschien net een tikkeltje te hard (Een goede ijsbeer blijft op zoek naar de perfect 10), het ijslikken had bij haar de zichtbare resultaten en het glijden op de schots was weer van heerlijke kwaliteit.

Een mooie dame met een zandloperfiguur, een set naar B/C-cup verkleinde borsten en een stel ogen met een glimlach eronder die iedere ijsbeer vermoedelijk pardoes het wak laten inlopen. Een dame met een hoog herhalingsgevaar, zoals ikzelf gemerkt heb, en dat is ook aan haar bezettingsgraad in de Aca te merken.

wermeling
17 november 2010, 18:17
She is a stunner. I was only once with her in the room and this has taken place already weeks ago. But I still recall the way we got to know each other. In the room we directly started kissing all over our bodies, tumbling down to the bed. I remember an excellent blowjob. But more striking to me was the fact, that we only fucked in one position. While lying on her I was comforted with plenty of kissing completely forgetting myself in this situation. In the end I was slightly sad, as I had no chance to enjoy her back as much as her front part.

Since weeks I'm longing for a second try. We'll see....

Rheinschwimmer
12 maart 2012, 09:03
nach mehr als 2 jähriger abwesenheit ist thea gestern wieder zuhause, im livingroom, angekommen und sie fühlte sich sofort wieder wohl da. :freu:

bad pritt
19 maart 2012, 11:24
Thea was gisteren in Aca, ze zag er top uit.

Boy69
19 maart 2012, 11:46
Thea was gisteren in Aca, ze zag er top uit.

Lijkt me sterk, ik heb haar gisteren in LR gezien

MichelJ
19 maart 2012, 12:06
Ze was gisteren inderdaad gewoon in LR.

Sent from my iPhone using Tapatalk

bad pritt
19 maart 2012, 14:48
Deze Thea was gisteren in Acapulco.
http://www.clubladys.com/girls/thea/1.htm

Of ik moet me heel sterk vergissen, wat mogelijk is.
Maar dan heeft ze een look alike die er heel erg op lijkt.

Boy69
19 maart 2012, 15:06
Deze Thea was gisteren in Acapulco.
http://www.clubladys.com/girls/thea/1.htm

Of ik moet me heel sterk vergissen, wat mogelijk is.
Maar dan heeft ze een look alike die er heel erg op lijkt.

Deze dame lijkt niet eens op de Thea die nu in LR werkzaam is.

bad pritt
19 maart 2012, 15:10
Deze dame lijkt niet eens op de Thea die nu in LR werkzaam is.

Dat is de Thea die ik ken uit Acapulco en die liep er gisteren rond.

Pistol Pete
19 maart 2012, 15:32
De Thea van Bad Prit is een andere Thea. De Thea die weer op t oude nest terug is heb ik in 2011 meerdere malen in Acapulco getroffen en gesproken. Ze heette daar ook Thea. Meer heb ik er niet op te zeggen, de plaatjes komen inderdaad niet overeen.

Big30
19 maart 2012, 16:49
Geleuter weggehaald. De Thea waarvan BP de link plaatste zal voor vele ACA fans een bekende dame zijn, maar de meeste berichten in dit topic gaan over een andere Thea. Hoewel ik niet uit sluit dat een aantal berichten toch de Thea betreffen waarvan BP de link gaf.

Deepreamer
4 mei 2012, 15:00
Seit letzten Samstag ist sie aus dem Urlaub zurück im LR.

God of Emptiness
5 mei 2012, 12:04
Seit letzten Samstag ist sie aus dem Urlaub zurück im LR.

Diese Info kann ich nur bestätigen, da ich am letzten Montag im LR war!

Knabbel
18 november 2012, 05:19
> Magnum

Admin
24 januari 2013, 15:32
https://www.ijsberenforum.com/img/magnum/thea/1.JPG (http://www.magnum-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/magnum/thea/2.JPG (http://www.magnum-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/magnum/thea/3.JPG (http://www.magnum-saunaclub.de)

Jackless
24 januari 2013, 16:46
Maar niet in Magnum.....

Admin
24 januari 2013, 16:52
Maar niet in Magnum.....

Waar volgens jou dan wel?

vrije jongen
15 mei 2013, 21:29
Inderdaad in Neby... dat was dus dat meisje waarvan ik zeker was dat ik haar eerder had gezien!

DerLudolf
26 mei 2013, 00:28
Maar vanaf vandaag niet meer te bewonderen bij Neby. De nieuwe bestemming is nog onbekend.

DerLudolf
30 augustus 2013, 19:05
Weer terug in de Erotische Engel te Troisdorf. Maar nu als 19 jarige brunette.... Het blijft een heerlijke engel.

http://www.6today.de/bonn/erotische-engel/maya

Deepreamer
26 mei 2014, 19:30
Laut Inserat (http://www.6profis.de/fkk-club/toenisvorst/happy-garden/thea-3079.html) jetzt im PHG. Kann das jemand bestätigen? :confused:

Willi69
26 mei 2014, 19:48
Nee. Die Augen wären mir aufgefallen... :biggrin: