Inloggen

Volledige versie bekijken : Josefien (Josephine) Duitse

Moeke1
30 augustus 2008, 07:55
Haarkleur/-lengte : donker blond/ tot schouders
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank tot normaal, cup C
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen opgemerkt
Service: kussen (met tipje v tong), vingeren, PZC, NMC
Voordelen: zeer heet wijfje met een lief en guitig gezichtje
Nadelen: ze heeft niet graag dat je met haar bosten/tepels speelt
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro

Ze zat al een tijdje lief te lachen naar me, en ze zag er ook sexy uit in haar witte bikini. Na wat gebabbel hup naar een hutje. Terwijl ze me zeer goed pijpte, vingerde ik haar. Ze werd er kletsnat van en na een tiental minuten stopte ze met pijpen om naar adem te snakken en kreunend klaar te komen. Tijdens het neuken in doggy kwamen we samen tot een spetterend orgasme. Eskimoke heeft er weer een toppertje bij.

argentis
1 september 2008, 22:53
Was er ook afgelopen zaterdag en heb de als nieuw hierboven vermelde Duitse Josephine geprobeerd, ze ziet er uit als je buurmeisje gewoon hempje en slip aan maar omdat er verder niet echt wat bij zat voor me dacht ik dit dan maar eens te proberen, normaal ben ik niet zo vernieuwend en met recht bleek helaas, op de kamer mag je niet aan haar tepels zitten om onduidelijke redenen, zoenen deed ze wel voorzichtig, pijpen was niet veel en verder mocht je ook niet aan haar k*tje komen ze was opeens verlegen geworden, uiteindelijk mocht er dan wel nemen en heb het dan maar snel afgemaakt voor dat de afknapper naar mijn lid zou overslaan....
Misschien leert ze nog bij maar dan niet meer van mij, ze werkte er nou 3 dagen en zei dat ze ook een paar dagen in PHG had gewerkt maar daar vond ze het niks , nou ik vond haar hier niks .....

TT Man
2 september 2008, 08:45
Goh wat een verschil in beleving tussen Eskimoke en Argentis... Waar zou dat toch aan liggen?

seksenfun
2 september 2008, 19:19
Aan één van de twee :rolleyes:?

Jack42
2 september 2008, 20:05
Aan één van de twee :rolleyes:?

Waarom niet één van de drie? :rolleyes:

argentis
2 september 2008, 20:27
Een aantal zaken die eskimoke opmerkt waren bij dus ook , tepels, zoenen, alleen ik mocht ook niet aan haar poesje zitten, heb het idee dat ze nog nieuw is in het vak ik heb er wel meer gehad waar je eerst niks mocht en dat ze er een paar maanden later om vroegen. Ze is wel vriendelijk en zo maar moet misschien nog worden ingereden....