Inloggen

Volledige versie bekijken : Vanessa

RAUL7
27 augustus 2008, 15:14
Haarkleur/-lengte : Blond, halflang in een staart

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : kruis op haar rug

Service: TZ, PZC, NMC, FT

Voordelen: zeer lief

Nadelen: geen

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75€

Extra’s bij het bezoek: geen

Ze werkt nu ongeveer 3 weken in de Golden Time.
Had haar 2 weken geleden al eens gezien maar afgelopen zaterdag pas kennis gemaakt met haar.
Maakte een ongeïnteresseerde indruk maar toen ik haar aansprak bleek ze vriendelijk te zijn :smile:.
Op kamer liet ze het initiatief over aan mij, dus begon ik haar te zoenen. Aan haar borsten likkend zakte ik naar beneden om haar vervolgens te beffen.
Éénmaal opgewarmd begon ze me lekker te pijpen, in missionaris begonnen we aan het werk om in doggy tot een hoogtepunt te komen.

RAUL7
7 september 2008, 09:56
Is sinds gisteren een no-go geworden voor mij, ze had geen zin in pijpen dan maar trekken, moest haar zelfs vragen of ze er een condoom rond wou doen, ze was totaal ongeïntereseerd. Ze bleef gewoon liggen, in een pop zit meer beweging dan in haar, dan maar van kamer gegaan :eek:!

pipokoeien
7 september 2008, 12:01
heeft mij van de week fantastisch gepijpt moet ik zeggen.

RAUL7
7 september 2008, 12:12
heeft mij van de week fantastisch gepijpt moet ik zeggen.

Mij de vorige keer ook, gisteren niet gepijpt :eek:!

ksie
24 september 2008, 20:37
Ik heb eenzelfde ervaring met haar. Eerst stelde ze een trio voor met haar vriendin (ik dacht Mira)
Ze ziet er leuk uit, we hebben lekker gekletst, ze doet tz pzc en nmc maar het initiatief dat van haar uit gaat is zeer beperkt

londonbasketcase
25 september 2008, 02:22
I find Vanessa quite visually stunning - tends to wear white bikini or white bra and panty sets that accentuates her blue eyed blondness.

Her blow job was pretty much suck the tip, not at all deep - in fact I could not see very much as she sucked me off with her back turned from me so did not see very much. The sort of thing you expect to get in the Amsterdam red light district denying you the visual impact of having your schwanz sucked by a pretty girl's mouth.

Nonetheless I had a good time and had a nice finish. Somehow she was not a full participant in the affair. Maybe she warms up more to German speakers than English speakers.

Kind regards

Londonbasketcase