PDA

Volledige versie bekijken : Cari Amici Orsi Polari

feelc
11 augustus 2008, 19:48
Hi,

mijn (nick)naam is Feelc, ik kom uit Amsterdam en kan bogen op een redelijke lange wandelcarriere. Die overigens nog geen seconde verveelt!

Ik ben halverwege de jaren 80 begonnen op de Wallen, verlegde mijn jachtterrein al snel naar het Singelgebied om halverwege de jaren '90 ook naar clubs (Jan Bik) en privéhuizen (Park 118) te gaan. Voor mijn werk moet ik ca 4 tot 5 maal per jaar per jaar naar het buitenland (Portugal, Spanje, Italië, Duitsland - wat verder weg dan NRW- en de nieuwere EU-landen) en ook daar kijk ik altijd even hoe het commerciële sexaanbod ter plaatse is. Sinds begin 2005 ben ik, meegelokt door vrienden, met de Duitse saunaclubs in aanraking gekomen en ga daar ook nu nog ongeveer eens per maand heen.

Ik was een regelmatige schrijver op het 'andere' forum (maar dan wel met een andere naam) maar door een aantal ontwikkelingen daar, waarover ik hier niet al te veel zal uitwijden (is nl. zo kinderachtig), inmiddels al een tijdje niet meer zo super enthousiast.

Maar de voornaamste reden om wat vaker op dit forum te komen is natuurlijk een positieve, t.w. het feit dat ik mijn pleziertjes vrijwel nog uitsluitend in Duitsland beleef, in ijsberenvel natuurlijk.

Saint, bedankt voor je IM maar ik kan nog niet terug IM-en ivm met het aantal posts hier!

Feelc

Big30
11 augustus 2008, 20:07
Van harte welkom op dit forum en veel lees en schrijfplezier toegewenst!

Enuhm met dat aantal berichten dat gaat wel goed komen ;)!

:wink::wink:

Toppie
11 augustus 2008, 22:08
welkom welkom vers bloed is altijd goed :)

Rex
11 augustus 2008, 23:16
Hallo Feelc,

wat bedoel je met " Cari Amici Orsi Polari "........:confused:

Willem2
11 augustus 2008, 23:55
Hallo Feelc,

http://blogorsobruno.blogspot.com/2008/01/gli-orsi-polari-mettono-gli-inuit.html ;)

:welcome2:

En veel plezier met ijsberen, schrijven en plakken ;)

:wink:

feelc
12 augustus 2008, 07:58
Hallo Feelc,

Hi Rex,

Dat is Italiaans en betekent 'beste ijsberenvrienden', wat ik natuurlijk ook in het Nederlands had kunnen zeggen maar nu ziet iedereen dat ik niet van de straat ben!

Ciao,

Feelc

thesickboy
12 augustus 2008, 08:20
:welcome2:

Van harte welkom op het forum! Nieuwe schrijvende beren zijn altijd welkom, zeker als ze zich eerst netjes voorstellen!;)

:wink:
TSB