PDA

Volledige versie bekijken : Be (Thaise)

Ace2
7 augustus 2008, 06:17
Naam :Be

Nationaliteit/Taal : Thais / Engels en Ned.(!)

Leeftijd :25

Haarkleur/-lengte : zwart / half lang

Lengte dame : 1.55 -1.60m

Postuur/Cupmaat : slank / A

Tatoeages/Piercings : geen tattoo's

Service: gfe, TZ, PZC (heb ik niet ondervonden, maar ze vertelde het wel te doen), beffen, NMC

Bijzonderheden: (nog) onervaren en sympathiek

Ik heb beloofd niet over onze ervaring op de kamer te schrijven en dat zal ik dan ook niet doen, maar bij terugkomst uit de kamer was ik een tevreden ijsbeertje.

sunny
17 augustus 2008, 02:32
Ist die Dame noch im GT?

Viele Grüße
Sunny

Ace2
17 augustus 2008, 07:50
Ist die Dame noch im GT?

Viele Grüße
Sunny

Ich habe gehort dass sie nachste woche vieleicht in GT sein soll.

tingtongfallang
20 augustus 2008, 00:28
OK dus deze dame is er volgende week zou ze eens uitgaan proberen

Ace2
23 augustus 2008, 08:49
Be is deze week weer in GT. Het is een lief en mooi meisje. Ik heb er een supersessie mee gehad. Ik ben altijd cynisch (al laat ik dat niet altijd merken) als ik een goede sessie heb gehad. Dat cynisme laat ik bij Be achterwege.

2bat4you
24 november 2008, 17:04
Hele lieve meid,
Wel wat onervaren en verlegen ( 2 maanden geleden)maar zal nu ondertussen wel het spelletje weten.
Ik vond het een toppertje en ga zeker als k haar weer zie met haar mee:luvlove:

Ace2
27 november 2008, 06:23
Hele lieve meid,
Wel wat onervaren en verlegen ( 2 maanden geleden)maar zal nu ondertussen wel het spelletje weten.
Ik vond het een toppertje en ga zeker als k haar weer zie met haar mee:luvlove:

De kans is groot dat je haar niet meer in GT zult treffen. Maar de agenda van (Thaise) FKK-dames is zo onvoorspelbaar als de planning van Ace2. Dus er is altijd hoop.............................................. ............................

Ace2
30 november 2008, 23:03
De kans is groot dat je haar niet meer in GT zult treffen. Maar de agenda van (Thaise) FKK-dames is zo onvoorspelbaar als de planning van Ace2. Dus er is altijd hoop.............................................. ............................

En onvoorspelbaar bleek de planning te zijn,
of mijn inschattingsvermogen klein.
Volgende week is Be
weer in GT

2bat4you
1 december 2008, 16:34
ven een lief berichtje over deze nieuwe thaise dame.

De hele ochtend hield ik haar al in de gaten en hoorde later dat ze dat wel door had maar dat ik mn ogen steeds afwende als zij terug keek.
Dat deed ik om nog niet de indruk te geven dat ik wel graag even met haar naar een kamer wilde.
Eerst goed kijken naar een meisje hoe ze is en dan pas beslissen, dat is leuk en spannend. Tegen de middag zag ik haar weer staan praten met een ander Thais meisje wat duidelijk al wat langer werkte. Ik wenkte Be of ze even bij me wilde komen zitten op de bank, ze twijfelde maar haar vriendin zei dat ze moest gaan en schuchter kwam ze naast me zitten. Even een kort praatje en kon merken dat ze wat bescheiden was. Nu weet ik uit ervaring dat veel Thaise meisjes dat zijn en probeerde haar op haar gemak te stellen door te zeggen dat ik een rustige man was en geen gekke dingen deed.
Wel schrok ze van het voorstel dat we samen met Elgar op 1 kamer zouden gaan... dat had ze nog nooit gedaan en wilde dat ook niet echt.
Na wat te hebben overlegd ging ze toch akkoord. Wij met zn 4en nar een grote kamer. Ze was duidelijk verlegen en kwam meteen dicht tegen mij aanliggen om Elgar en zijn tijdelijke vriendin maar niet te zien.
We praten nog wat en beginnen met het strelen en kussen.
Soms kon ze toch niet de verleiding weerstaan om toch even te kijken naar haar collega die Elgar een pijpbeurt gaf waar je u tegen zegt, en draaide zich dan gauw weer om. Langzaam vertrouwde ze steeds meer op me en werden we wat inniger, ze deed haar hempje uit en kwam snel weer bij me liggen om te proberen dat ze haar buik een beetje uit het zicht kon houden voor mij. Ik had het al gelijk gezien en zei dat haar buik niet lelijk was en juist trots kon wezen op die paar streepjes die ze had overgehouden van het dragen van haar kind.
Maar Be was echt onzeker ze vond haar borsten te klein en haar lippen te groot en neus weer te klein.Ik zei tegen haar dat een ander daar een moord voor zou plegen om zo een mooie glimlach te hebben en zulke prontige borstjes.
Ze keek me aan met een blik of ze me nu moest geloven of niet maar volgens mij vond ze me wel aardig en we werden steeds wat inniger het was een echte GFE ervaring aan het worden. Zelf vond ze dat ze niet zo goed was omdat ze nog niet zolang werkte maar ik vond het helemaal top, niet dat gemaakte maar lekker genieten met zn tweetjes. Ze keek nog een paar keer naar Elgar en werd toch al wat rustiger. Na dat ik lekker klaargekomen was hebben we nog zeker een 20 minuten lekker bij elkaar gelegen en zitten praten. Be,als je dit leest dank je wel voor een heerlijk half uurtje en andere ijsberen als je haar meeneemt naar en kamer, behandel dit meisje met respect en teder en je zal beloont worden met een heerlijk half uurtje
ik ga zeker de volgende keer met haar weer een half uurtje en misschien dan wel samen met haar Thaise of Belgische vriendin ( die ook heel lief is)

Clint
18 april 2010, 20:00
Ik had deze dame nog nooit in GT gezien, maar blijkbaar lag dat aan mij. Woensdag was ik in GT. Ze zat schuchter alleen bij een speelautomaat. We raakten in een leuk gesprek, waarbij ook nederlands kon worden gesproken. Het leek wel of het gesprek haar niet lang genoeg kon duren. Ze gaf aan niet vaak te werken en dat was ook te merken.
Ze was schuchter en verlegen, maar ze genoot echt met volle teugen. Dat is eht voordeel als je een meisje treft dat niet zo vaak sex heeft. Dat kan nog zo lekker spontaan genieten. Ik moest echter wel rustig aan doen. Ik denk dat ze wel 3x is klaar gekomen toen ik haar nam. Bij mij bleef de teller op 1x steken.

2bat4you
19 april 2010, 12:07
Ik hoop dat ze er vrijdag is want heb haar al zo lang niet gezien.
Misschien wordt het wel een hele zware dag want Lulu Djuna en Lin staan natuurlijk ook op mn lijstje, maar gelukkig heb ik Elgar bij me en die heeft de wonderpillen bij zich zodat alle dames verwent kunnenworden

Weet iemand of ze vrijdag werkt??

Ace2
20 april 2010, 18:46
Ik hoop dat ze er vrijdag is want heb haar al zo lang niet gezien.
Misschien wordt het wel een hele zware dag want Lulu Djuna en Lin staan natuurlijk ook op mn lijstje, maar gelukkig heb ik Elgar bij me en die heeft de wonderpillen bij zich zodat alle dames verwent kunnenworden

Weet iemand of ze vrijdag werkt??

Bee werkt vrijdag niet.

sunny
20 april 2010, 19:20
Und die anderen genannten Damen dürften mal wieder im Urlaub sein :rolleyes:

Viele Grüße