Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Mei 2008
ilovethaigirls
3 mei 2008, 01:42
Bij binnenkomst rond 14.30 viel het ons op dat er voor een vrijdag toch weinig dames aanwezig waren. Ijsberen waren er daaraantegen al meer dan genoeg.
Later zou het damesbestand dan toch weer naar een behoorlijk aantal stijgen.
Onze Nederlandse vrienden G. en B. zouden ook nog komen en we kwamen toevallig ook nog 2 kennissen uit België tegen. De wereld blijkt toch telkens weer klein te zijn maar geen nood, wij hebben jullie niet gezien en jullie hebben ons ook niet gezien.....
Er waren dan in het begin wel niet veel dames, ik had er toch al dadelijk een aantal geselecteerd waar ik wel (terug) mee op de kamer wou. Met Ricarda, Samantha en Gabriella daar had ik toch al mooie momenten mee beleefd. En Gulcan die zag er bijzonder goed uit. Maar zoals bijna steeds als je in GT een lijstje opmaakt, wordt dat toch weer doorkruist met andere dames.
Op een gegeven moment had ik dan oogcontact met Gulcan, wel vanop een meter of 5 afstand. In gebarentaal stelde ze me een trio voor met haar vriendin. Ik maakte haar duidelijk dat ik met haar alleen wel op de kamer wou maar zij schudde :nee:. Even later lagen de beide dames dan op het hemelbed aan de jaccuzzi en toen wenkte Gulcan me opnieuw. Ze deed me daar een aanlokkelijk voorstel maar ik ben nu eenmaal geen triofanaat. En afzonderlijk waren de dames niet beschikbaar dus blijft Gulcan maar op mijn to-do-lijstje staan.
Terug in de bar gekomen, zag ik Ricarda staan en ik ben er dadelijk op afgegaan. Dit is wat ik nou een lekker ding noem. Eerst wat knuffelen in de bar, een kusje hier een kusje daar. Daarna op de kamer een leuke tijd met elkaar gehad.
Toen ik me nadien ging douchen, zag ik 3 Roemeensen die zich aan het klaarmaken waren. Een ervan trok volledig mijn aandacht, de wel zeer geil uitziende Angelina. Even later zag ik dan ook nog de Thaise Nadine binnenkomen. Mijn lijstje werd langer en de keuze werd moeilijker.
Na het eten sprak ik dan toch maar de Thaise Nadine aan. Ze herkende me nog van een vorige gelegenheid. Ze kreeg wel eens wat mindere recensies op dit forum maar ik had er toch wel een hele goede sessie mee. Maar ja misschien ben ik wel niet helemaal objectief want i love Thai girls en Thai girls love me.....
Ik was nog maar pas terug in de bar toen ik diep in de ogen keek van de Roemeense Angelina. Die pakte me bij mijn badjas en hoewel ik nog wat tegenpruttelde dat ik nog maar pas van de kamer was, overtuigde die me toch al snel om maar een sleutel te halen. Met haar werd het een erg geile bedoening op de kamer en het heeft wel wat moeite gekost maar ik ben toch nog heerlijk klaargekomen.
Daarna nog wat ervaringen uitgewisseld met mijn medemaats. Drie van de vijf waren met Gabriella op de kamer beland en hadden het reuze naar hun zin gehad. Een paar sessies waren toch ook wat minder geweest.
Rond 22.00 uur hebben we welvoldaan de club verlaten. Het was weerom een gouden tijd geweest......
Voor de liefhebbers nog een greep uit de aanwezige dames (ik denk iets meer dan de helft).
Alicia, Angelina, Annie (info Nadine, heb ik zelf niet gezien), Christina, Cindy (D/I), Cindy (Pl), Denise, Ellie, Gabriella, Gulcan, Isa, Jana, Jasmine, Katia, Lara, Lisa, Maja, Mandy, Mati, Mercedes, Mona, Monica, Nadine (Thais), Nadja (D), Nikita, Rachel, Regina, Ricarda, Rosa, Roxanne, Samantha (Br), Shakira, Silvana, Silvia, Sinem, Summer (namiddag voor / avondshift achter de bar), Suzanne, Valeria (R), Vanja, Victoria,......
Were in GT
Friday, 2nd May 2008 :
59 named women : Alice/Alicia (Ukraine), Celina (.tr), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.de), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Eda (.tr), Ellie (.ro), Emilie (.de), Franceska (.ro), Gabi (.hu), Gabriella (Spain), Gulcan (.tr), Helga (.hu), Isa (.de), Jana (.pl), Jasmine (.tr), Jenny (.ru), Katja (.bg), Lavinia (.ro), Leni (.bg), Lia (.de), Lisa (.de), Lisa (.pl), Lucy (.tr), Luna (Marocco), Mati (.pl), Maya (Africa), Melissa (.ru), Melli (Ecuador), Mercedes (.ru), Monica (.pl - Black hair, 26-29 yo, 1.75 m), Monika (.hu), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.65 m, not the little one ), Nadine (Thailand), Nadja (.de), Nikita (.ru), Nikol (.pl), Nina (.de), Rachel (.de), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Sabrina (.hu - New - Black hair, 18-21 yo, 1.65 m, slim, cup B), Sam(my) (.hu), Samantha (Brazil), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Summer (Asian), Sunny (Marocco), Sylvia/Silvy (Niger), Tanya (.de), Tanya (.pl), Tara (.de), Valeria (.ru), Vanya (.bg), Victoria (.bg),
and 20 unknown women (9 new ones - that I have never seen before).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
@Haec58: thank you for always dropping the names here on the forum :wink:
Daarna nog wat ervaringen uitgewisseld met mijn medemaats. Drie van de vijf waren met Gabriella op de kamer beland en hadden het reuze naar hun zin gehad. Een paar sessies waren toch ook wat minder geweest.
ja ik ben de laatste 2 GT-bezoekjes ook met Gabriella op de kamer beland en ze is gewoonweg toppie :D
ilovethaigirls
3 mei 2008, 21:03
ja ik ben de laatste 2 GT-bezoekjes ook met Gabriella op de kamer beland en ze is gewoonweg toppie :D
Is voor mij een van de beste waar ik al mee op de kamer ben beland. Gisteren was het echter aanschuiven en daar had ik echt geen zin in. Was heel zeker de drukst geboekte dame, samen met de Duitse Lisa en Regina. Je zal ze nu een weekje of 3 moeten missen want ze vertrok vandaag terug naar Spanje.
Stralende zon, binnenkort bevrijdingsfeest, Extince die aangeeft liever in het donker te zitten vandaag :eek::confused:, Ace2 gevlucht voor Thaise furie naar het verre buitenland :thefinger, allemaal uitstekende redenen om weer eens naar GT te gaan.
Ontbijtje, capuccino mee de zon in, waar schaarse dames nog schaarser gekleed hun teint lieten bijwerken. Genieten...
In de loop van de dag kwamen Picasso 1, Caligula, de Souza en Boeddha ook aanwaaien, en aan het eind nog Bergmm550 een handje gegeven. Aangenaam!
Tatjana was een en al stralende lach, zoals gebruikelijk, en ook de andere Thekenfrauen waren lief en vlot als altijd. Summer versterkte de bardamesgroep vandaag ook. Qua dames viel het wat tegen. Qua heren was het gelukkig niet te druk voor een zaterdag zodat er toch veel moois uit te zoeken was. Tatjana vertelde dat dit jaar het zwembad klaar moet zijn. Hopelijk is dat in de zomer, anders hebben we er nog niets aan. Ook zal er weer beBBQed worden dit jaar.
's Middags werd er achter in de tuin ook weer open en bloot tekeer gegaan op banken en kussens. Leuk voor de voyeurs. Ik mag dat niet van mijn moeder dus pakte ik mijn boek. Maar al dat gekreun en gesteun leidde toch behoorlijk af.
Mij bekende dames: Lisa (D), Nadine (Th), Anny (Th), Sylvana (Kr?), Jasmine (T), Jacqueline (Ro), Vanja (Bul), Regina (Tsj), Leni (Bul), Sammi (Hon), Monica (Hon), Monica (ex PHG, D?), Valeria (R), Jenny (R), Nikita (R), Cindy (D/It), Jessica (D), Lavinja (Ro), Kassandra (R) en nog een stuk of 20 denk ik.
Drie sessies deze keer, met Sammi, Leni en Nadine.
Volop zon en zonde afgelopen zaterdag in GT.
Eerst met Katja (bul), terug van weg geweest. Een heerlijk buurmeisje, in staat tot het geven van een GFE-kwadraat.
Daarna in de tuin verleid door Francesca (It/Ro). 's avonds nog eens dunnetjes overgedaan. Wat een supervrouw. Mag mijn handjes dichtknijpen dat ik haar nog heb leren kennen. Binnenkort gaat ze naar huis en is niet van plan terug te keren. Ik hoop met heel mijn hart op een Heintje-Davids-effect.
Als toetje kennis gemaakt met Rachel (De). Met olie en een verbluffende techniek wist ze nog ergens leven in te blazen.
Al met al is de zomer gisteren begonnen...
bergm550
4 mei 2008, 14:14
In de loop van de dag kwamen Picasso 1, Caligula, de Souza en Boeddha ook aanwaaien, en aan het eind nog Bergmm550 een handje gegeven. Aangenaam!
Hallo Randy,
Het genoegen was wederzijds om met jou en Picasso 1 kennis te hebben gemaakt.
Verder heb ik weinig toe te voegen aan jouw verslag over Goldentime op 3 mei. Het was een mooie dag. Ik was op de kamer met Nadja (Duits) en Silvana (Italiaans/Kosovo) en heb mooie sessies gehad. Ik was blij om te zien dat Silvana weer wat was aangekomen, daar ik haar de laatste tijd zo mager vond geworden.
Jammer genoeg was Cosmina niet aanwezig.
Bergm550
So for my final time I chose or rather a Tunisan girl chose me. Sorry I am not good with names. Dark hair,very slim,large manmade breasts, maybe late 20s. Again wonderful service. Where do all these beautiful girls learn their oral skills ????
:rolleyes: And who might she be and on which days can we find her at GT ?
bergm550
4 mei 2008, 19:33
I see her on Saturdays from time to time. She was there yesterday.
Hebben andere ijsberen al eens GT meegenaakt tijdens een EK of WK ? Zijn er dan wedstrijden te volgen, of is dat taboe ? Ik vraag me dit af voor de plannen in juni.
Mauriceyep
5 mei 2008, 12:50
Jawel, voetbal is prima te volgen in GT, op de flatscreens buiten onder het afdak en/of in de tent.
Het gevolg hiervan: luidruchtige mannen met bier en chagrijnige dames die liever andere activiteiten zien. Kortom volop pret als je er van houdt :rolleyes:
Dank, ik houd van beide: van voetbal en het opvrolijken van chagrijnige vrouwen. Dus ik kom wel aan mijn trekken.
Dank, ik houd van beide: van voetbal en het opvrolijken van chagrijnige vrouwen. Dus ik kom wel aan mijn trekken.
Ik hou niet van het eerste en wel van het tweede en vermaak me dan vaak prima in GT (of PHG, ook vaak sportwedstrijden te zien).
thesickboy
5 mei 2008, 13:26
Voetbaldagen zijn topdagen in GT...vooral als je niet van voetbal houdt!!!
Reden: De dames zijn blij met de aandacht die ze krijgen van de niet-voetbal-freaks ;)
:wink:
bergm550
5 mei 2008, 13:46
Ik begrijp niet waarom mensen naar Goldentime gaan om voetbal te kijken. Je gaat toch naar Goldentime om met vrouwen op de kamer te gaan. Voetbal en bier drinken, doe dat alsjeblieft thuis.
Sommige dingen moet je niet willen begrijpen. Profiteer ervan, zolang het kan :D.
So for my final time I chose or rather a Tunisan girl chose me. Sorry I am not good with names. Dark hair,very slim,large manmade breasts, maybe late 20s. Again wonderful service.
I see her on Saturdays from time to time. She was there yesterday.
.. and does she have a name and when/where is there a change to find here?
Why not go there yourself? Or call GT?
bergm550
5 mei 2008, 20:26
Although I had two sessions with her in the past, I'm ashamed to say that I don't know her name. But she was also there last Saturday May 3rd.
seksenfun
5 mei 2008, 21:25
Ik begrijp niet waarom mensen naar Goldentime gaan om voetbal te kijken. Je gaat toch naar Goldentime om met vrouwen op de kamer te gaan. Voetbal en bier drinken, doe dat alsjeblieft thuis.
Begrijp jij dat dan niet? Awel... ze zeggen tegen hun vrouw dat ze in een café op een groot scherm de voetbal gaan volgen. Wat er dan voor en na de match gebeurt, vertellen ze er niet bij :roll3:.
Were in GT
Saturday, 3rd May 2008 :
50 named women : Alice/Alicia (Ukraine), Alina (Macedonia), Any (Thailand), Cassandra (.ru), Celina (.tr), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.de), Constanzia (.ru), Eda (.tr), Franceska (.ro), Gabi (.hu), Isa (.de), Jana (.pl), Jenny (.ru), Jessica (.de), Katja (.bg), Lavinia (.ro), Leni (.bg), Lia (.de), Lin (China), Lisa (.de), Lucy (.tr), Melli (Ecuador), Monika (.hu), Nadine (Thailand), Nadja (.de), Nikita (.ru), Nikol (.pl), Nina (.de), Paris (.de), Rachel (.de), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Sabrina (.hu - New - Black hair, 18-21 yo, 1.65 m, slim, cup B), Sam(my) (.hu), Samantha (Brazil), Sammy (.de), Samyra (Colombia), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Summer (Asian), Sylvia/Silvy (Niger), Tara (.de), Valeria (Croatia), Valeria (.ru), Vanya (.bg), Victoria (.bg),
and 13 unknown women .
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Although I had two sessions with her in the past, I'm ashamed to say that I don't know her name. But she was also there last Saturday May 3rd.
I think you talk about Chaleen, a very tall women (1.75 m at least), north african from Marocco, always topless, very big and natural breasts (Cup D), black hair.
I dont think you talk about Alina, a macedonian girl with hair as a lion (like Sinem but black hair).
bergm550
5 mei 2008, 21:55
I think you talk about Chaleen, a very tall women (1.75 m at least), north african from Marocco, always topless, very big and natural breasts (Cup D), black hair.
I dont think you talk about Alina, a macedonian girl with hair as a lion (like Sinem but black hair).
Right. It must be Chaleen.
le_belge
6 mei 2008, 11:57
Heb vandaag van Goldentime een newsletter gekregen met de titel "Goldentime Grillnewsletter". Maar ik kan hem niet openen, weet dus niet wat erin staat. Op de site van goldentime.de vind ik ook niets... :confused:
Zou de titel gewoon betekenen dat er al vanaf nu de barbecue open gaat?? Verleden zomer was voor de baas von Goldentime het vlees toch te duur - als ik me goed herinner... :motz:
Bijkomend nog de vraag of iemand van de ijsberen nu CONCREET iets over de geplende swimmingpool weet... :rolleyes:
Verleden zomer was voor de baas von Goldentime het vlees toch te duur - als ik me goed herinner... :motz:
Ja, de baas van GT leeft van een inkomen op bijstandniveau. Dan is vlees al snel een luxe. :moon::behead:
bergm550
6 mei 2008, 18:09
Heb vandaag van Goldentime een newsletter gekregen met de titel "Goldentime Grillnewsletter". Maar ik kan hem niet openen, weet dus niet wat erin staat. Op de site van goldentime.de vind ik ook niets... :confused:
Hallo le_belge,
Zie deze link http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=33253
Dit is de Goldentime-advertentie voor het Grillsaison van 7 tot en met 9 mei.
Bergm550
Knabbel
6 mei 2008, 18:25
Opening van het Grillseizoen geldt ook voor LR:
http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=33252
eh, ahum,
Heren, beren, kan iemand mij vertellen of de grill / BBQ avond van GT goed van eten is of is het ehhh, GT "kwaliteit" ??
Graag eerlijke ervaring evt per interne mail.
Groet, Foots :wink:
eh, ahum,
Heren, beren, kan iemand mij vertellen of de grill / BBQ avond van GT goed van eten is of is het ehhh, GT "kwaliteit" ??
De BBQ in GT is altijd super. Vele soorten vlees en salade zijn er dan. Veel beter dan het varkensvoer dat ze in de winter aanbieden....................:sleep:
bergm550
7 mei 2008, 06:21
eh, ahum,
Toen er gebarbecued werd op het Roemerfeest in augustus 2007, vond ik het vlees zeer smakelijk.
Hehe na een weekje vol met feestdagen en dus familiedagen begon 't gisteren weer te kriebelen. Ik controleerde mijn agenda en zag dat ik na 12.00 "vrij" kon nemen :) Ondertussen ontving ik een sms-je van mijn kameraad R. die ook nog niks "op de planning had staan" en zo kwam het dat we omstreeks 12.30 in mijn boodschappenautootje richting het gouden paradijs reden.
Rond 13.15 betraden we de entree en wisselden onze 50 euro om voor sleutel en beremantel. In de kleedkamer moest ik even wachten op een dame die de locker onder de mijne had. Het was een lolita-achtige brunette die ik al vaker in GT gezien had en die altijd vriendelijk naar me lacht (of uitlacht? :)), maar waarmee ik nog niet mee gekamerd heb. Mss vandaag dacht ik. Valt me trouwens op dat t vaak makkelijker is om in de kleedruimte in contact te komen met de dames dan in de bar. R. was ondertussen al lang en breed klaar en na een snelle douche liepen we samen de bar binnen. Mijn favoriete bardame was er niet, maar erger nog de krukjes waren wel heel erg leeg :(
Ik vertelde R. nog dat veel dames waarschijnlijk op kamer of in de tuin zijn, maar al snel bleek dat 't vandaag gewoonweg niet zo druk was.
Bovendien maakt het goede weer het moeilijk om tot een goed overzicht te komen wat voor "vlees" (lees moois) er in de aanbieding is.
We besloten het rustig aan te doen (wat ik normaliter altijd doe dus) en eerst ff te zonnen. Niet te lang natuurlijk want anders moet ik thuis uitleggen hoe het mogelijk is dat ik tijdens kantooruren een verbrande kop krijg…..
Na een klein halfuurtje zaten we weer op de bank in de bar en hadden we een goed uitzicht op de entree. Langzaamaan werd het wat drukker :) R. had zich voorgenomen niet met dezelfde dames te kameren als bij zijn eerste GT-bezoek, maar dat voornemen werd hem behoorlijk moeilijk gemaakt door Vanja. Bij binnenkomst stortte ze zich gelijk op R. en stak haar tong gelijk in zijn mond. R. had het er moeilijk mee (tja ik zou er geen moeite mee gehad hebben :)), maar hij had al een aantal Ausredes paraat. "Nein, ich möchte lieber Salito trinken", zei R. uiteindelijk en wat Vanja ook probeerde R. hield vol. Ja ik drink ook graag Salito, maar een glaasje R(V)anja gaat er altijd in :)
Terug aan de bar werden we aangevallen door 2 blondines. Ik geloof dat ze beiden Angela heten. R. door de Poolse variant en ik door een andere (Hongaars of Bulgaars??). Ik maakte een aantal grappig bedoelde opmerkingen waardoor mijn Angela-variant al snel verdween. Ik zag echter dat de Poolse Angela hardnekkiger was :) Na een korte plasstop waren R. en Angela dan ook verdwenen. Na een klein halfuurtje zag ik R. weer in de bar en hij was zichtbaar tevreden. "Nat en nauw", zei R. met een brede grijns. Angela kwam nog ff toasten op de gouden tijd die ze samen hadden. Grrr ik wilde nu ook wel. Het was inmiddels rond 16.00 en volgens planning zouden we 18.00 naar huis gaan.
R. had inmiddels zijn zinnen gezet op de mooiste dame van GT. Bij mijn laatste bezoek viel me deze brunette ookal direct op en het leek of ze met de week nog mooier wordt. Ze had een wit lingeriesetje aan maar helaas voor R. werd ze weggekaapt voor zijn neus door een andere ijsbeer. "Gleich bin ich dran!" riep R. nog en de knappe dame knikte glimlachend.
Ondertussen zat de charmante en goedlachse lolita-dame schuin voor me op een krukje. Uiteindelijk de stoute badslippers aangetrokken en op haar opgestapt en binnen een paar minuten lagen we op "Zimmer Neun".
Ze heette Nicole, 21 jaar en kwam uit Polen. Ze nam gelijk het initiatief en trok mijn badjas uit. "Ich liebe grosse Männer. Grosse Männer sind nett", zei Nicole en voordat ik wist lag ik gestrekt op mijn rug en besprong ze me. Maar de helaas "der kleiner Mann van deze grosser Mann" wilde niet echt meewerken. En dat terwijl Nicole echt alles perfect deed…. Ik merkte dat Nicole behoorlijk nat was en nam hierna zelf het initiatief en wierp haar op haar rug. Blijkbaar werd mijn "kleiner Mann" hierdoor wakker en al snel had Nicole weer de touwtjes in handen en zat ik op mijn knieen en zag hoe ze van mijn "kleiner Mann ein harter Mann" maakte. Dit ging een tijdje door en ik mocht ook gewoon in haar mondje spuiten zei ze, maar ze zag aan me dat dat niet mijn voorkeur had. Behendig deed ze een condoompie om mijn inmiddels "keiharter Mann" en ging in doggy voor me zitten. Tijdens het neuken speelde ze met haar klit, hierdoor werd ik zo opgewonden dat t niet lang duurde tot mijn "keiharter Mann ein leerer Mann" werd.
Hierna nog wat gekletst, sigaretje gerookt en nog wat gelachen aan de bar en kleedkamer. Nicole ging daarna na huis. Zeker voor herhaling vatbaar.
R. was inmiddels ook weer verdwenen en ik vermoedde dat ie een onderonsje had met de knappe brunette. Na een kwartiertje kwam ie met een nog bredere grijns de bar binnen. Hij was met de brunette die volgens hem Sara of zoiets heettte op kamer geweest en in geuren en kleuren vertelde R. dat ze gewoonweg perfect was. 200% herhalingsgevaar of herhalingsmust!
Nog een laatste kopje cappucino genomen en helaas zat de dag er weer voor ons op. In de kleedkamer kwam ik mijn Angela-variant nog tegen en ze vroeg beteuterd of ik al "nach Hause fahre". "Ja willst du mitkommen?" vroeg ik. "Für ein dreihunderter komme ich mit" zei ze lachend. "Dann musst du auch bei mir zu Hause kochen!" zei ik lachend, maar Angela wilde zich er makkelijk vanaf maken met een bezoekje aan McDonalds. Nee nee zo zijn we niet getrouwd :)
Op de terugweg waren R. en ik al druk bezig met onze volgende GT-plannen. To be continued :)
Verleden zomer was voor de baas von Goldentime het vlees toch te duur - als ik me goed herinner... :motz:
Bijkomend nog de vraag of iemand van de ijsberen nu CONCREET iets over de geplende swimmingpool weet... :rolleyes:
Verleden zomer was er geen VV!!
Wacht maar tot de lovende recensies over het zwembad van VV verschijnen, als er dan wat minder ijsberen naar GT gaan, dan komt die pool er ook (4 jaar te laat !!).;)
Willem2
7 mei 2008, 11:20
Verleden zomer was er geen VV!!
Wacht maar tot de lovende recensies over het zwembad van VV verschijnen, als er dan wat minder ijsberen naar GT gaan, dan komt die pool er ook (4 jaar te laat !!).;)
Dat is leuk bedacht maar zo werkt het niet helemaal. Met een BBQ is dat misschien nog wel het geval maar een zwembad bouwen daarvoor heb je wel wat meer vergunningen nodig ;)
heb ze gisteren niet gezien, komt deze nog???
yep, Willem2 zit in de voorselectie commissie en die weet dus al weken van te voren welke dames er daadwerkelijk in welke club komen; eigenlijk is hij een soort opperschoenenverkoper! :moon:
yep, Willem2 zit in de voorselectie commissie en die weet dus al weken van te voren welke dames er daadwerkelijk in welke club komen; eigenlijk is hij een soort opperschoenenverkoper! :moon:
ah das handig :) Enig idee of deze commissie nog nieuwe leden zoekt ;)
En behalve schoenen, verkoopt Willem2 ook zwembaden! :D
Een zwembad is leuk hoor, maar PHG heeft het al een tijdje, en dat had ook geen effect op het bezoek in GT. In GT loopt iedereen altijd te zeuren over het gebrek aan een zwembad en het slechte eten, maar als dit dan wel op orde is, zijn er wel weer andere dingen om over te zeuren (en zul je zien dat bijna niemand het zwembad gaat gebruiken). GT ijsberen zeuren gewoon graag :D Belangrijker is de kwaliteit (=service+passie+looks+prijs+....) van de dames, maar dat is al voldoende beschreven in andere threads.
bergm550
7 mei 2008, 14:05
Een zwembad is leuk hoor, maar PHG heeft het al een tijdje, en dat had ook geen effect op het bezoek in GT. In GT loopt iedereen altijd te zeuren over het gebrek aan een zwembad en het slechte eten, maar als dit dan wel op orde is, zijn er wel weer andere dingen om over te zeuren (en zul je zien dat bijna niemand het zwembad gaat gebruiken). GT ijsberen zeuren gewoon graag :D Belangrijker is de kwaliteit (=service+passie+looks+prijs+....) van de dames, maar dat is al voldoende beschreven in andere threads.
Ben het met je eens, MiniME. Een zwembad is onnodig. Het belangrijkste is het aanbod van vrouwen.
Ik ga liever naar een club zonder zwembad met een goed aanbod van vrouwen dan naar een club met zwembad en een slecht aanbod van vrouwen.
Daarnaast vind ik het eten in Goldentime eigenlijk erg lekker, maar ik ben vrijgezel en dan ben je al snel tevreden als je een volledige maaltijd krijgt.
kingwenslas
7 mei 2008, 14:37
It’s been a whole week since I went, but it’s taken a while to find the time to write this up. I arrived with my good friend Noskin at 11.01am and we were the third set of people to enter the club. There were already a good number of girls present, so there was a buzz. The weather was just warm enough to sit outside, provided that it was for not too long. My first impression of the girls was how well sun-tanned they were for this time of year.
Throughout the day we both had three sessions each, and all of mine were doubles. It seems to be a phase I’m going through at the moment. On my last trip to GT a couple of months ago, I had three doubles as well and thoroughly enjoyed them. In fact, after my last trip, I was so intrinsically satisfied that I don’t think I could even get an erection for a whole week!
So I walked around, trying to recognise girls from before or spot new opportunities. One problem with so many girls is that recommendations become more difficult and transient. Of-course, that first ½ hour in a club can be an exciting time as your balls are telling you to make a decision quickly, whilst your head is telling you to slow down and be smart. So I met a girl who said she was Croatian, and then a friend of hers approached and said she was Yugoslavian. On being pressed, she admitted she was Serbian. Funny that, I thought. In spite of their respective two regions couple of millennia long (at times bloody) rivalry, the two girls did appear to spark off each other and I pencilled them in a for session, but wandered off first to see if there was a better opportunity round the corner. There wasn’t, so I went back and unfortunately the Croatian had just gone off with another bloke.
Help was at hand, as a friend of the Serbian joined in our conversation and I ended up taking them both to the large room by the entrance. I had been caught out before by not negotiating the price in advance, so I made it clear that I only wanted to pay €150 for one hour. Their opening offer had been €200 but I said that I didn’t want any lesbie show or anything, and they agreed to it. In the end the session was Ok but nothing to write home about, and I ended it before the ½ hour had elapsed so only paid €100. I’m afraid I can’t remember their names, but I have resolved next time perhaps to take a notebook in with me to aid report writing!
My next session was indeed memorable and certainly was something to sing about. Two girls called Sunny and Honey had been round to Noskin and me trying to drum up some business. Basically, I ended up taking the less good-looking one of the pair (Sunny) to a room with a tall, thin girl with large, enhanced boobs, who looks a bit like the British TV presenter Carol Vorderman (at least, a very young and sexy version of her). This was in spite of a German guy telling me in the jacuzzi that Sunny was “so so”. There were other, small warning signs that I would get a bad or average session, but I was wrong and they both went at my cock with gusto. It’s not often that you get two girls who will both suck and lick you at the same time and fight for your cock, whilst supplying all the right slurping sounds. Even though I had negotiated one hour, and even though it was fantastic, the shear pace was exhausting (and not only for them). They “persuaded” me to accept CIM at no extra charge, provided that I finished quickly. This I was very happy to do, and a good time was had by all.
My third double was with a German and an Egyptian. I found the Egyptian completely gorgeous as she had a classic hourglass figure with big boobs. Once again I cut the session short to ½ hour as I sensed they were ready to stop after 20 minutes or so. Basically, there’s nothing you can do in this situation except end it, but it wasn’t that bad, having said that.
By the way, Lisa was there (tall, beautiful blond with big boobs). There is a great deal of pleasure to be had by just watching her body move across the room, especially when she comes back from a session, topless, with her boobs dancing around; lovely. I made a half-hearted attempt at speaking to her, but I think she was playing “hard to get”. If I see her again, however, I might be tempted for a session, now that I’ve read a bit about her on the forum.
Another thing to report is that I saw a couple of girls smoking pot outside on the terrace and they were joined by some guys. I’ve never seen this before in an fkk.
Noskin had a fantastic day, except for his last session with a tall, thin, Turkish looking girl who had two piercings on her face and small boobs. He thinks her name was Sabela, but wasn’t sure. When he started the session, she insisted on massaging him for ten minutes, but then would not give him a blowjob or have sex with him. When he took her to the locker room she asked for extra money for the massage. Yes, that is what happened, you read it correctly. For the record, I think the worst kind of girl is the one who gives you a blowjob for 10 seconds and then stops, because then, when you go to the desk to complain you can’t say “She wouldn’t suck me.” Anyway, being the gentleman that he is, Noskin paid her €50, but I made sure when we left that I told the girl on the desk. In return we received an apology and a handful of €5 discount cards for our next visit. (By the way, can you use more than one at a time?)
So that was the first of my two-day visit to NRW. Turn now to the Villa Vertigo thread to read up on the next bit, and get to my conclusions.
Kingwenslas
@Kingwenslas
It is not possible to use more than one discountcard at a time.
Ik ga liever naar een club zonder zwembad met een goed aanbod van vrouwen dan naar een club met zwembad en een slecht aanbod van vrouwen.
.
Ik ga liever naar een club met zwembad en een goed aanbod van vrouwen dan naar een club zonder zwembad met een goed aanbod van vrouwen.;)
Het "buitengebeuren" van PHG kon in het verleden en kan ook met het pooltje niet tippen aan GT.
Door een vergunning neemt alleen de responsetijd toe.
Another thing to report is that I saw a couple of girls smoking pot outside on the terrace and they were joined by some guys. I’ve never seen this before in an fkk.
Kingwenslas
Sorry to say, but it happens a lot in FKK/Saunaclubs. As a non-smoker (of any type!) I am always surprised to smell it, outside, in rooms, etc, but apparantly this is their way to be able to keep sucking so many dicks on one day, and keep this up for many days.
Ja..het zwembad komt! Het zou gaan om een 14 meterbad! Aldus een insider....voorzover ik het begrepen heb komt er buiten ook een extra sauna.
Het project zou medio juli gereed zijn! ;)
medio juli? das wel heel erg snel.
Speciaal voor Ace2 :teuflisch
Vandaag een heerlijk zonnig dagje GT gedaan.
Al vroeg om 11.30 uur gearriveerd samen met Caligula. Sonny, Ilovethaigirls en Snelle Henkie en een heleboel onbekende ijsberen zouden later deze middag ook nog komen.
Eerst een onbijtje genomen en Angela kwam me meteen begroeten. Later op de middag nog een heerlijke sessie met die kleine gehad.
Na het onbijt me op een ligstoel in de tuin neergevleid en enkele uurtjes van de zon genoten en van het volop aanwezige vrouwelijk schoon natuurlijk. (toch zeker een 75 vrouwen over de gehele dag)
Na een paar uurtjes zonnen de bar maar weer eens ingedoken en ik spotte meteen Thaise Nadine, lekker met haar gedold de hele dag door en Sonny zal nog wel meer over haar gaan vertellen.
Overigens wat kan een ijsbeer omslaan van humeur. Ilovethaigirls hoorde in eerste instantie dat zijn favoriete dame deze dag niet zou komen en keek een beetje beteuterd maar een uurtje later was het één grote glimlach dat hij ten toon spreidde want Elena zou toch nog komen. Ik neem aan dat ook Ilovethaigirls wel iets zal gaan vertellen.
Om zes uur begon de BBQ, na twee jaar weer terug in GT en die smaakte best wel goed. Niet eenvoudig overigens om voor een pakweg 200 hongerige personen een BBQ te organiseren.
Na de BBQ met een "winderige" Sonny nog naar wat muziek geluisterd in de tuin en het thuisfront op de hoogte gehouden hoe fijn het was in de tuin van GT. (je hoorde ze vloeken dat ze er niet bij konden zijn)
De tweede ronde :fuck: werd angesagt door Sonny en dus op naar de bar. Daar zag ik een meisje, Kathrin genaamd die wel wat weg heeft van Cosmina maar dan nog iets mooier. Even een praatje mee gemaakt en haar maar snel een sleutel laten halen. Het werd een sessie die ik niet snel zal vergeten, wow wat een mooi lichaam heeft deze meid, en dan ook nog eens topservice!
Na de Pizza en het weerzien van Sofia na enkele maandjes, werd het weer tijd om naar huis te gaan.
Het was wederom een hele mooie GT dag.
Na de BBQ met een "winderige" Sonny nog naar wat muziek geluisterd
.
Daar heeft hij wel erg vaak last van dan:D
ilovethaigirls
9 mei 2008, 11:56
Gisteren voor de eerste keer zonder mijn vaste wandelmaat R EEN naar GT gereden. Het was alvast een schitterende dag en de barbecue zou ook aangestoken worden. Maar bovenal ging ik eigenlijk speciaal om mijn superfavorietje nog eens terug te zien, want die had ik de laatste weken telkens op een dagje na gemist. Silvana had me vorige week verzekerd dat ze er donderdag zou zijn.
Ik kwam er toe rond 14.15 en de bouwmarkt en het straatje stonden al volledig vol. Gelukkig ken ik die parkingwachters een beetje en vertrok er juist een gast van de parking van GT.
In de kleedkamer kwam ik al dadelijk Jack42 tegen. Later zag ik dan ook nog Caligula en maakte ik kennis met Sonny. Toch altijd leuk als er wat bekend volk zit.
Toen ik de bar betrad, kwam Silvana mij al dadelijk begroeten. Ze had even later wel slecht nieuws voor mij. Mijn favorietje zou weerom niet opdagen die dag. Nou daar had ik dan net 180 km voor gebold..... Maar ja als ik het weet is het niet zo erg, zit ik tenminste niet vruchteloos te wachten en er liep wel heel veel mooi volk rond. Ik had mijn oog laten vallen op Gulcan en de Thaise Nadine.
Buiten aan het terras maakte ik even een praatje met Gulcan maar die was met een vriendin weer trio's aan het verkopen en was alleen niet beschikbaar. De Thaise Nadine werd vlak voor mijn neus weggekaapt en ik besloot dan maar om op haar te wachten.
Even later werd ik dan plots van achter vastgenomen door Silvana. Als je belooft om op haar te wachten komt je vriendinnetje toch nog. Ze kan er wel pas rond 8 uur zijn. Nou daar moest ik dan geen seconde over nadenken :smile2:. Jack42 had al dadelijk door dat mijn stemming helemaal was overgeslagen van :o:heul: naar :rofl: :lostit: :freu:.
De verleidingen in GT zijn groot maar toch zou ik er aan weerstaan. Ricarda en Nadine, met wie ik vorige week nog goede sessies had, heb ik moeten teleurstellen. En dan kwamen er daar ook nog 2 blonde stoten binnen.... Het waren 2 nieuwe Bulgaarsen Michèle en Zelena (die was eerst zelf haar naam nog vergeten...).
Het was stilaan etenstijd en al het volk stroomde naar de barbecue in de achtertuin. Tatiana was voor de gelegenheid omgetoverd tot "chef-de-cuisine" en kweet zich schitterend van haar taak. Het buffet was heel verzorgd maar vlees bakken voor 200 man is toch een vaak onderschatte taak. Soms was het nog wat rauw vanbinnen, soms wat zwart gebakken en voor sommige laatkomers was het koud. Maar ja er werd gebarbecued en dat is toch waar iedereen al zo lang over zeurt en oefening baart kunst. Alleszins een heel goed initiatief.
Toen ik terugkwam in de bar, verscheen daar voor mij de ultieme verleiding. De Koreaanse Sofia had ik al ongeveer 2 maanden niet meer gezien en plots stond die daar voor mij. Telkens die aanwezig was, ben ik er ook mee op de kamer beland. Ik zei haar dat ik even later al een afspraak had maar toch volgde er nog een sleutelvraag. Ik kreeg het bijna niet over mijn lippen maar toch zei ik :nee:.
Ik kreeg dan via via nog bericht van een dame die in de file stond, maar eindelijk kwam ze er dan toch om 21.30 nog door. Nog nooit in mijn leven heb ik zo lang op een dame gewacht, zelfs niet privé. Maar als ik haar voor mij zag staan, was het me die tijd wel waard geweest. Wat gaan we doen, een half uurtje, vroeg ze me al lachend. Dat heb ik dan maar meteen verlengd tot sluitingsuur. Het werd heel zeker mijn beste sessie ooit in GT. Nou niet direct qua seks maar wel als ik het ganse plaatje bekijk.
In de kleedkamer nam ik afscheid van een nog nahijgende Sonny, die er net zijn derde sessie had opzitten. Nog nagenietend vatte ik mijn 2 uur durende terugreis aan. Het zou weer een korte nacht worden.....
Voor de liefhebbers nog een greep uit de aanwezige dames. Het geheel was gisteren wat onoverzichtelijk, want gans verspreid over tuin, kino en bar. Dit zullen er zo ongeveer de helft zijn en ik ben er waarschijnlijk nog wel een deel vergeten van degenen die ik ken. Maar ik neem nu eenmaal geen laptop of pen en papier mee.
Alicia, Angela (Pl), Angelina (Roe), Anna (Kro), Bianca, Carmen (ex-Cosmina PHG), Cassandra, Cheyenne, Christina, Cindy (D/I), Cindy (Pl), Denise, Doro, Elena, Ellie, Gulcan, Isa, Jane, Katja, Lin, Linda, Lisa, Magdalena, Maja, Mati, Mercedes, Michèle (nieuw Bulg), Nadine (Thai), Nadja (D namiddag voor / avond achter de bar), Perla, Petra/Sandra, Rachel, Ricarda, Rosanna, Samantha (Br), Shakira, Silvana, Silvia, Sinem, Sofia, Summer, Tara, Valeria (R), Valeria (Bulg), Vanja, Victoria, Zelena (nieuw Bulg),.........
were in GT
Thursday, 8th May 2008 :
71 named women : Alexandra (.ru), Alice/Alicia (Ukraine), Alina (Macedonia), Angela (.pl), Anja2 (.pl), Anna (Croatia), Carmen (.ro - ex-PHG), Cassandra (.ru), Celina (.de), Celina (.tr), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Christina (Greece), Cindy (.de), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Denise (Iran), Doro(thea) (.pl), Eda (.tr), Ellie (.ro), Emilie (.de), Eva (Croatia), Gabi (.hu), Grace (.hu), Gulcan (.tr), Hanny/Katja (.bg), Helena (Greece), Ina (.de), Inka (.kz), Isa (.de), Jana (.pl), Joy (.pl), Kathrin (.ro), Katja (.bg), Lara (Croatia), Lia (.de), Lin (China), Linda-Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lucy (.tr), Magdalena (.pl), Maria (Lithuania), Mati (.pl), Maya (Africa), Mercedes (.ru), Monique (.pl), Nadine (Thailand), Nadja (.de), Nikol (.pl), Rachel (.de), Ricarda (Spain), Rosanna/Suzanna (Brazil), Samantha (Brazil), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sharifa/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sofia (Asian), Stella (Italy), Summer (Asian), Susan (.hu), Sylvia/Silvy (Niger), Tanya (.de), Tanya (.pl), Tara (.de), Tiffany (.de), Valeria (Croatia), Valeria (.ru), Vanya (.bg), Victoria (.bg),
and 17 unknown women (6 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Speciaal voor Ace2 :teuflisch
Wrijf het er maar in dat ik ver weg moet zijn en jullie lekker in die speelwei.
Wrijf het er maar in dat ik ver weg moet zijn en jullie lekker in die speelwei.
far away? Fucking ook nog?
Gr.
Cupido
far away? Fucking ook nog?
Gr.
Cupido
Far away, far, far, far away. Yes. But, fucking? No, no, no, no.
Blijf het er maar inwrijven.
Were in GT
Saturday, 10th May 2008 :
67 named women : Alice/Alicia (Ukraine), Angela (.pl), Angie (.pl), Anja2 (.pl), Anna (Croatia), Carmen (.ro - ex-PHG), Caro/Carolin (.de), Celina (.de), Celina (.tr), Chantal (.pl), Constanzia (.ru), Eda (.tr), Ella (.ru), Ellie (.ro), Emilie (.de), Eva (Croatia), Filiz (.tr), Gabi (.hu), Grace (.hu), Hanny/Katja (.bg), Helena (Greece), Isa (.de), Isabella (.pl - New - Black hair, 22-25 yo, 1.70 m, slim, cup A), Jessica (.de), Joy (.pl), Julie2 (.ro - A truly new one ? Not Julie1(.ro) - Black hair, 22-25 yo, 1.65 m, slim, cup A), Kathrin (.ro), Katja (.bg), Lara (Croatia), Lavinia (.ro), Lia (.de), Linda-Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lorny (.pl), Maria (Lithuania), Maria/Magdalena (Cuba), Mati (.pl), Melissa (.ru), Mercedes (.ru), Monique (.pl), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nina (.de), Olivia (.pl), Rachel (.de), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Sam(my) (.hu), Samantha (Brazil), Sammy (.de), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sandra (.ro), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Stella (Italy), Summer (Asian), Sylvia/Silvy (Niger), Tanya (.de), Tara (.de), Tiffany (.de), Valeria (.ru), Vanya (.bg), Victoria (.bg),
and 14 unknown women (2 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Mauriceyep
11 mei 2008, 15:57
Zaterdag was een mooie, zonnige dag in GT.
De speelweide was gevuld met zonnende dames en heren, het leek er vandaag op dat de zon aanzienlijk belangrijker was dan de andere sexe. Na het avondeten veranderde dit echter.
In alle kluisjes was bij binnenkomst een verkoelend doekje en een kortingskaartje van €10 euro voor Living Room neergelegd. Het aanbod van de dames was groot en de vele zonnende godinnetjes vormden een aangenaam uitzicht. Met name een Duitse schone trok de aandacht (dit was voordat we tot de ontdekking kwamen dat ze duits is en niet zoende).
4 roemeense dames vermaakten zich vandaag uitstekend met touwtjespringen, waarbij de jeugdige, zwiepende borsten de aanwezige heren aanmoedigende kreetjes ontlokte ... het leek even het schoolplein:eek:
De barbecue was uitstekend verzorgd, er heeft zelfs gedurende 1,5 uur een rij gestaan.
Uiteindelijk ben ik na slechts 1 prima sessie, tevreden naar huis gereden:smile:
Ich war gestern auch da und muß an dieser Stelle mal außerordentlich das angebotene Grillen im Garten loben. Klasse Sache in toller Umgebung. Von mir aus können sie jetzt nur noch grillen. Obwohl ich ca. 30mal im GT war, habe ich das erste Mal Barbeceue erlebt !!!
Leider gab es dort GT-üblich wieder eine lange Schlange, das gehört wohl dazu.
Were in GT
Sunday, 11th May 2008 :
49 named women : Alina (Macedonia), Anja2 (.pl), Anna (Croatia), Carmen (.ro), Caro/Carolin (.de), Cassandra (.ru), Chantal (.pl), Eda (.tr), Ella (.ru), Ellie (.ro), Eva (Croatia), Gabi (.hu), Grace (.hu), Hanny/Katja (.bg), Helena (Greece), Ina (.de - Chantal Jansen looks alike), Isabella (.pl), Julie2 (.ro), Kathrin (.ro), Katja (.bg), Lara (Croatia), Lavinia (.ro), Lin (China), Lorny (.pl), Maria/Magdalena (Cuba), Melissa (.ru), Mercedes (.ru), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Olivia (.pl), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Sam(my) (.hu), Samantha (Brazil), Sammy (.de), Samyra (Colombia), Sherin (Croatia), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (.ru - New - Black hair, 18-21 yo, 1.65 m, slim, cup A), Sylvia/Silvy (Niger), Tanya (.pl), Tara (.de), Tiffany (.de), Valeria (Croatia), Valeria (.ru), Vanya (.bg), Victoria (.bg),
and 9 unknown women .
't Was weer drukke boel in GT op Pinkstermaandag. Gelukkig was mijn schatje er ook. Na afloop op de kamer nog een potje armworstelen gedaan. De koffie was ook weer goed te pruimen. GT is toch wel mijn favoriete stekje.
weet iemand mss hoe laat GT open is op 22 mei, want hoorde net dat dan sacramentsdag is duitsland.
Was een aantal weken geleden maar weer een keer in GT geweest. Dit omdat ik de 'gelukkige' was met een vrijkaartje.
Ik wist het nog te vinden, want de laatste keer is toch wel een paar jaar terug. Roemeense Irina werkte er toen nog ;)
Daarna ben ik alleen nog maar in PHG, VV en een keer in YY geweest. waarvan de eerste twee toch wel mijn favo's zijn.
Na binnenkomst mijn vrijkaartje ingewisseld voor een badjas. Mooie douches, kan niet anders zeggen. Het was dagtijd dus het was niet zo druk, ook qua dames niet. Weinig sfeer dus, en om nou zelf op de bar te gaan staan dansen ;)
De sauna is wel lekker, beetje een licht therapie sauna met die gekleurde lampen er in....is weer eens wat anders. Zoals ik wel had verwacht is GT niet echt mijn ding en ik heb dan dus ook maar lekker veel in de sauna gezeten.
Eten heb ik niet geprobeerd, ik durfde dat niet aan :D
Toch ook nog een keer of 4 naar de kamer geweest, maar geen van die bezoeken konden met echt bekoren. Het was niet slecht, maar ik miste de GFE........Ik zal wel weer de verkeerde hebben gekozen :(
Namen weet ik al niet meer. De eerste was een kleine Poolse met kort blond haar. Met haar heb ik het nog het meest naar mijn zin gehad. De tweede was een Poolse met harde neptieten, was wel lekker, beetje porno.De derde weet ik helemaal niet meer van en de laatste was een in Duitsland wonende Turkse met grote (hang)tieten en lang zwart haar. Lekker blowen kon ze wel.
Het was zeker niet slecht ofzo, maar GT is gewoon niet mijn ding, sorry hoor.
weet iemand mss hoe laat GT open is op 22 mei, want hoorde net dat dan sacramentsdag is duitsland.
Sonn- und Feiertage: 13 - 1 h
Als je het 100% zeker wil weten gewoon even bellen +49 2163-8894760 ;)
kon t weer niet laten en ben dus vandaag weer eens naar GT afgereisd. Ik kwam na lange tijd Sherin weer eens tegen. Uiteindelijk samen met haar en haar vriendin Sinem op een kamer beland en dit was ook gelijk de slechtste sessie ooit. :(
Op kamer aan belandt hadden ze het over borstmelk??? de ander ging ook nog eens sms-en?!? en staken ondanks mijn tegenzin toch gewoon weer een sigaretje aan......
Toppunt was dat ze ook nog eens ijs hadden besteld en ja uiteraard werd het ijs gebracht net toen ergens iets begon te voelen...... Uiteraard wilde mijn kleine gevoelige toppertje niet meewerken en zeker niet als er een halve fles nivea opgesodemieterd wordt.......
Eigenlijk had ik gelijk weg moeten lopen, maar ja ik ben daar toch te beleefd voor denk ik. Voor mij zijn deze dames nu echt een no-go...
Morgen ga ik weer om de nare smaak weg te spoelen, zag namelijk toen ik naar huis ging Gabriella :) en ze keek me zeer zaadvragend aan ;)
Snoepveter
16 mei 2008, 00:21
goh Toppie, ik heb je niet gezien maar ja het was natuurlijk als vanouds lekker druk....:D Ik was er dus ook op woensdag 14 mei en het was lekker broeierig warm. Gelukkig nog een plaatsje binnen de hekken kunnen krijgen. Bij binnenkomst kregen we gelijk de vraag of mijn maat en ik een locker wilde delen :mad: Dit hebben we toch maar afgewezen. zo'n gedoe. Bovendien bleek er voldoende plek te zijn :confused: Na omgekleed te hebben zagen we dat het buiten vol was en binnen redelijk leeg. Logisch, het was toch zeker ruim boven de 25 graden. Veel vrouwen en dus ook veel ijsberen. Behoorlijk veel animatie meegemaakt, bijna allemaal afgewezen. Gewoon omdat het mijn types niet zijn en dan weet ik al dat het niks gaat worden. Wel met Sinem geweest (zie recentie) die schier achteloos aan het speelapparaat bezig was. Achteraf denk ik dat het ook een manier is van animatie door om een vuurtje te vragen of zo. Ach, ook wel leuk eigenlijk. Ik had er later wel spijt van dat ik instemde met de sleutelvraag maar goed. Weer wat geleerd? Heb een verassend goede sessie met Ina (zie recentie) gehad :luvlove:, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. De bbq niet aangeraakt, ik ben zoals altijd weer bij de kroaat (restaurant verderop) gaan eten (heerlijk, eigenaar vertelde dat hij in het verleden ook avond eten leverde aan GT)
Ik weet niet wat jullie ervaring is, maar ik had eerder wel een paar keer wat lekkerrrrre dames in het vizier, maar greep twee keer mis. Dat is dan wel weer de andere kant van GT...Je moet op je hoede zijn en direct toeslaan...
Al met al dubbel gevoel, getild (Sinem) maar wel plezier gehad (Ina)...:wink:
.......... Wel met Sinem geweest (zie recentie) die schier achteloos aan het speelapparaat bezig was. Achteraf denk ik dat het ook een manier is van animatie door om een vuurtje te vragen of zo......
Zelf denk ik dat dames die achter een speelapparaat gaan zitten spelen op dat moment geen zin in werken hebben. Omdat ze zich niet echt kunnen terug trekken verzinnen ze daar iets op, zoals veel naar de vrouwenkleedkamer gaan, lang wachten (douchen) nadat ze van de kamer zijn gekomen, uitvoerig gaan praten met vriendinnetjes, oogcontact vermijden, in een hoekje gaan zitten (al dan niet met de rug naar het publiek) of achter een speelapparaat gaan zitten.
Ik weet natuurlijk niet of het klopt of het bij iedere dame geldt (vast niet), maar het is mij ooit in mijn oortjes gefluisterd (naast allerlei andere geile woordjes :p ).
Zelf denk ik dat dames die achter een speelapparaat gaan zitten spelen op dat moment geen zin in werken hebben. Omdat ze zich niet echt kunnen terug trekken verzinnen ze daar iets op, zoals veel naar de vrouwenkleedkamer gaan, lang wachten (douchen) nadat ze van de kamer zijn gekomen, uitvoerig gaan praten met vriendinnetjes, oogcontact vermijden, in een hoekje gaan zitten (al dan niet met de rug naar het publiek) of achter een speelapparaat gaan zitten.
Ik weet natuurlijk niet of het klopt of het bij iedere dame geldt (vast niet), maar het is mij ooit in mijn oortjes gefluisterd (naast allerlei andere geile woordjes :p ).
Zal vast wel weer een relatie tussen dit gedrag zitten en afkomst versus armoede versus schoenenverkoper etc :green_smi
Willem2
16 mei 2008, 09:56
Zal vast wel weer een relatie tussen dit gedrag zitten en afkomst versus armoede versus schoenenverkoper etc :green_smi
Of ze willen even echt geen hijgende MiniMe in hun nek :cool: Ik kan het mij bijna niet voorstellen :D .......
Om de nare bijsmaak van woensdag weg te spoelen, besloten om gisteren weer naar GT af te reizen. Ik arriveerde rond 12.15 op de parkeerplaats, parkeerde mijn "bolide" netjes op de eerste vrije plek, want bij mijn laatste bezoek moest ik mijn auto verplaatsen op verzoek van de portier. Bij het uitstappen zag ik dezelfde portier weer op me aflopen en ik was al bang dat ik mijn auto weer "verkeerd" geparkeerd had. Maar nee, ik kreeg een ferme handdruk van de portier en hij begroette me met een "Alles OK?". En hij bedankte me voor mijn uitstekende parkeerwerk (Tja dat zegt mijn vrouw nou nooit :))
Eenmaal in de bar aangekomen zag ik dat het redelijk druk was. Veel dames zaten binnen, aangezien de temperatuur buiten toch een aantal graadjes minder was dan de dag ervoor. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg, want zo heb je een beter overzicht en heb je toch wat sneller contact met de dames.
Na mijn kopje cappucino zag ik een Duitse bekende op de bank zitten. Zal hem maar Heinz noemen :). Heinz is een gezellige gozer die behoorlijk adrem uit de hoek kan komen en is ook vrijwel wekelijks in GT te vinden. H. vertelde me dat ie dinsdag ook GT bezocht had en dat hij hoorde dat de "Polizei" kentekennummers noteerde. 'S avonds kreeg hij een telefoontje van de Polizei Geilenkirchen, met het verzoek of ze een aantal vragen mochten stellen. Hij antwoordde hierop negatief en heeft de telefoon opgehangen. Aiai dacht ik, dat moet niet bij mij gebeuren.
Even later zag ik Gabriella binnenkomen. Ik had me vooraf al voorgenomen om vrijwel zeker te kameren met Gabriella, want das altijd toppie! Gabriella had vandaag een oranje outfit aangetrokken, "Spezial für mich, Oranje boven" zei ik tegen H. Gabriella stond aan de ingang van de bar en entree en na een knipoog van mij zat ze al naast me. H. wenste me "viel Spass mit deiner Orangen Eroberung". Gabriella merkte al snel op dat ik het wel heel erg warm had gekregen onder mijn badjas. "You are a very hot man!" en tja wat wil je als de temperatuur in de bar al om te snijden is en er dan ook nog eens één brok Spaanse (of Colombiaanse?) furie naast je zit. Na een kwartiertje flikflooien op de bank ging Gabriella de sleutel halen. Speciaal voor mij had ze een kamer uitgezocht met een goede werkende airco :) Over de seks kan ik kort en krachtig zijn. Gabriella was weer super. Was nu de derde keer dat ik met haar samen was en lijkt haast of het iedere keer beter wordt. Na eerst uitgebreid gezoend te hebben, ging ze op onderzoek uit naar ietwat zuidelijkerer regionen. Lijkt wel haast of mijn toppertje harder en dikker wordt bij haar dan bij andere dames. Daarna ging Gabriella op haar rug liggen en deze keer wilde ze ook "geleckt" worden. Dat had ik nooit eerder bij haar gedaan, maar dat zal nu zeker vaker gebeuren :) Ze liet me bijna geloven, dat ze het echt lekker vind :). Na het "betere befwerk" mijnerzijds (ja je moet toch wat zelfvertrouwen hebben he :)), nam Gabrielle mij weer onder handen. Ze duwde me op mijn rug en bereed me als een Spaanse amazone. We waren onderhand al meer dan een dik uur bezig, maar de seks was zo intens dat ik de tijd helemaal niet meer in de gaten hield. Tenslotte hebben we onze sessie afgesloten in de good old doggystyle positie. Na mijn hoogtepunt bleef Gabriella nog wat doorzoenen waarna we nog wat gekeuveld en gechitchat hebben.
Op het terras kwam ik Heinz weer tegen. "Mehr als zwei Stunden!!!?!, willst du denn Weltrekord machen?", grijnsde hij. "Die Orange Farbe hat mich total angemacht" lachte ik. "Und ich liebe Oranje Boven" :)
Het was inmiddels tegen 16.00 en het was inmiddels zo broeierig in de bar dat we besloten naar buiten te gaan. Buiten scheen ook nog volop de zon maar dat was blijkbaar niet geheel naar de zin van de aardige Thekenfrau. "Es soll regnen", zei ze. "Wieso?" vroeg ik. Ze legde me uit dat ze vanwege de weersvoorspelling de BBQ hadden afgelast, maar ze begon toch te twijfelen aan haar besluit, want enkele mopperende ijsberen vroegen zich af waarom de BBQ afgelast was…
Gelukkig liggen mijn prioriteiten niet bij het eten als ik GT bezoek. Ik beschouw de etenstijd danook als een verloren uurtje. Iedereen is dan namelijk bezig zich vol te stouwen met afhaalvoer. We ouwehoerden nog wat over het eten (wat zo vaak gebeurd rond 18.00) en ons leek het goed idee om in de GT astronauteneten voor te schotelen. Gewoon zo'n snickerachtige reep met Schnitzel- of Frietspeciaalsmaak. Lekker snel en handig en het voorkomt "Schlange stehen".
Omdat het buiten en ook binnen redelijk vol was met etende ijsberen en dames, besloten we om ons te nestelen in het gangetje bij de sekskino. En de temperatuur was er nog enigszins aangenaam. Het was er zeer gezellig. Één of andere blonde stoot kwam tussen ons in zitten en wilde gered worden van een "perverse" klant. "Wieso pervers?, ist nicht jeder Mann hier nicht ein bisschen pervers?", lachte ik, maar na een aantal poep, plas en sla me hard-verhalen moest ik mijn definitie van pervers toch een ietwat bijstellen.
Rond een uur of 20.30 nam ik afscheid van Heinz. Ik wilde eigenlijk ook huiswaarts keren, maar ik wilde nog een rondje :) Plots stond in het sekskino-gangetje een blonde schone voor me. Het was Ricarda en ik heb haar een aantal weken op mijn todo-list staan, maar ik durfde haar iedere keer niet aan te spreken. En nu was er de ultieme kans! Maar helaas! Terwijl we elkaar aankeken, kwam er een andere ijsbeer voorbij die haar om haar middel greep. "Ich möchte mit dir aufs Zimmer gehen, aber erst gehe ich mit einer andere" zei de ijsbeer. Ricarda keek hem een beetje vreemd aan, waarop ik mijn kans greep en zei "das ist die schlechteste Ausrede die ich gehört habe". Ricarda kwam vervolgens naast me zitten en na een douchestop belanden we op kamer. Ik kreeg niet de kans om mijn badjas uit te doen want al staande begon Ricarda me te zoenen. Tijdens het zoenen ontdeed ze zich van haar roze topje en bikinislipje, waarna haar hand afzakte naar de gordel van mijn badjas. Daarna trok ze me op bed en verwende ze mijn toppertje. Daarna ging ze op me zitten en tijdens het rijden vergat ze niet me te kussen :) Tenslotte klaargekomen in haar mond, waarna we nog wat gelegen en gepraat hebben. Kortom Ricarda is lief, lekker, mooi, aardig alles in één. Voor de GFE-liefhebbers een must. Herhalingsgevaar is groot en ze staat zeker in mijn top 5.
Ai de tijd ging snel en het was 22.00 geweest, maar nog steeds wilde ik niet naar huis. Aangezien het thuisfront toch al op een oor zou liggen, had ik besloten voor vandaag geen tijdslimiet meer te stellen. Bij de sauna sprak Anja me aan (kort bruin/rood haar en Pools) en na een kwartietje slap lullen, wilde ik haar ook wel naar de kamer brengen. Helaas werd het "figuurlijke" slappe gelul in de kamer voortgezet in de letterlijke versie, want de koek was op. Ik kon gewoonweg niet meer (ja ik heb maar een beperkte inhoud). De sessies met Gabriella en Ricarda waren blijkbaar iets teveel van het goede. Anja deed zeer haar best en was ook goed, maar er was geen teken van enig leven in mijn benedenspier. Na een ruim halfuurtje zijn we weer terug naar de bar gegaan.
Het was inmiddels na 23.00 en ik merkte dat het aanzienlijk rustiger was geworden aan de bar. Blijkbaar waren alle kamers bezet. Aan de bar kwam ik aan de praat met enkele dames. Ze waren blijkbaar op de hoogte van de recensies op internet. Zo maakte ik op dat zelfs de GT-leiding het forum nauwlettend leest en dames die het "goed" doen zelfs complimenten geeft :) Ik was me niet bewust van een dergelijk invloed :)
Om 23.30 kwam Gabriella nog bij me op een krukje zitten. Al pratend en knuffelend lag ze tegen me aan :) en aangezien ik al eerder had besloten me niet te houden aan enige tijdslimiet, besloot ik te blijven tot sluitingstijd. Omstreeks 1.00 namen we bij de receptie met een tongzoen afscheid van elkaar. Een hele lange GT-dag zat er weer op voor me. Het was weer een toppie-dag :)
seksenfun
16 mei 2008, 19:52
Zo maakte ik op dat zelfs de GT-leiding het forum nauwlettend leest en dames die het "goed" doen zelfs complimenten geeft :) Ik was me niet bewust van een dergelijk invloed :)
Dat zal dan toch met de hulp van een slimme (niet automatische) vertaalmachine gebeuren want het woord sinaasappelsap kennen ze na al die jaren (zogezegd) nog steeds niet :rolleyes:.
Dit kan goed kloppen! Ik heb een tijd geleden met een Turkse dvp gesproken in GT. Zij koos er voor om in de club een aantal dagen te blijven (en dus ook te blijven slapen). Ze verklaarde dat alle dames om 10:00 uit hun nest moeten zijn en als je dan een aantal dagen blijft en iedere keer tot 02:00 door moet gaan kan dit redelijk vermoeiend zijn.
Een andere dame uit PHG (die ook een aantal dagen op de club blijft) verklaarde dat ze het vervelend dat ze iedere keer maar weer word aangesproken, terwijl zij ook haar momenten heeft wanneer zij met rust gelaten wil worden.
seksenfun
16 mei 2008, 22:01
Ze verklaarde dat alle dames om 10:00 uit hun nest moeten zijn en als je dan een aantal dagen blijft en iedere keer tot 02:00 door moet gaan kan dit redelijk vermoeiend zijn.
1) Wat doen die meiden dan nog een uur onder mekaar, voor ze gaan slapen :smile:.
2) Of kan je in GT nog om vijf voor één een sessie van 1 uur beginnen ;)?
1) Wat doen die meiden dan nog een uur onder mekaar, voor ze gaan slapen :smile:.
Douchen, tandenpoetsen, lesbische orgy, weet ik veel :D. Maar je verwacht toch zeker niet dat de dames om 01:01 allemaal op één oor liggen ;)
seksenfun
16 mei 2008, 22:38
01.01 u, een mooi uur nochtans.
Misschien proberen te blondjes op twee oren te slapen gedurende dat uur :D.
Mauriceyep
16 mei 2008, 22:40
Er wordt heel wat afgeouwehoerd (met een d of t?) na 1.00 uur (nee, ik ben er niet bij :o:D). Er zijn meiden die pas om 3.00 of 4.00 uur - tot ergernis van de anderen - gaan slapen .... vergeet niet dat een aantal pas 18 of 19 is ....
Om 1.00 uur sluit de club ... dat is althans de regel, maar ik kan me nog herinneren dat ik vorige zomer een keer om 1.20 uur bij de uitgang heb staan wachten op ene MiniMe die het zomerse weer erg kon waarderen en samen met een vriendinnetje verdwaald was ofzo ....:)
bergm550
18 mei 2008, 21:23
Op 17 mei was ik in Goldentime. Ik was om 19:00 uur aangekomen, en had het eten net gemist. Gelukkig had ik daarvoor al iets gegeten.
Lara (Kroatisch) en Silvana waren aanwezig. Ik had Lara al 6 weken niet gezien. Iedere keer als ik er was, was zij er niet. Ze zei dat ze ook een aantal dagen in Artemis was.
Ik ben eerst met Silvana 2 uur naar de kamer geweest, en daarna ben ik 2,5 uur met Lara geweest. Het zijn beeldige vrouwen. Je kunt ook leuk met ze kletsen op de kamer.
Lara en Silvana hadden mijn postings gelezen die ik over ze had geschreven op Rheinforum, daar ze mijn gebruikersnaam kennen. Ze waren hier niet zo blij mee, daar ik veel details had prijsgegeven, zoals nationaliteit, lengte, etc. Ik heb mijn verontschuldingen aangeboden, en gelukkig hebben ze het me vergeven.
Verder was het een mooie avond. Ik heb zeer genoten van Silvana en Lara. Lara zei dat het zwembad er over zes weken komt.
Bergm550
Ik was vandaag ook weer eens van de partij bij GT. Ik was er vroeg bij rond 11.00. Cappucino besteld en me genesteld in het middelste bankje (loge :)). Ik zag opeens een latino dame binnenkomen met donkerblonde haren, die ik nog niet eerder had gezien in GT. Wat een lijf ook ondanks de sili's (zag er gewoon toppie uit). Al snel keek ze in mijn richting, maar ik probeerde oogcontact te vermijden, want had nog niet zo'n trek om te kameren en ik wilde zo'n mooie dame niet weigeren. Maar het was al te laat. Ze hupte van haar kruk, pakte haar handdoek en tasje en kwam met een vastberaden blik mijn richting gelopen. Ze vroeg of "dieser Platz noch frei ist" en ik lachte en zei dat ze dat niet hoefde te vragen.
Ze stelde zich voor als Vivian en plots ging een belletje rinkelen want ik had Randy's recensie gelezen. Maar als ik iets geleerd heb, is het dat je niet altijd blind op andermans recencies moet afgaan en aangezien Vivian er alleraardigst uitzag, besloot ik om mijn eigen ervaring op te doen.
Ik geloof dat we daarna wel zeker dik een uur hebben gebabbeld op de bank over van alles en nog wat. Kreeg zelfs een vermoeden dat dit voor andere ijsberen uiterst irritant was, want ik geloof dat er voldoende ijsberen in de wachtrij stonden. Vivian leek zich er niet aan te storen en zei dat ze dit werk eigenlijk maar 2 a 3 dagen in de week wil doen en dan alleen met beren die ze "nett" vindt.... Ik was blijkbaar zo'n "netter" beer :)
Terwijl Vivian nog een Salito voor me haalde werd ik in de tussentijd aangevallen door Columbiaanse Andrea. Ze vroeg of ik met haar mee op kamer ging, maar zei dat ik al "bezet" was :). Ik zag er de lol wel van in, maar Vivian vond dit niet echt "collegiaal" gedrag. Uiteindelijk heb ik na een dik uur gevraagd of ze met me mee op kamer wilde.
We liepen rustig naar in Hutte Zwolf, toen plots het raam open ging van Hutte Dreizehn. En daar zwaaide mijn Duitse GT-vriend Heinz :) Ja de wereld is klein in GT :) "Aiaiaiai" waarschuwde hij Vivian. "Das wird mehr als zwei Stunden dauern mit ihm aufs Zimmer :)" Heinz zelf was zojuist zijn sessie aan t afronden met een donkere schone.
In het tuinhuisje greep Vivian me bij mijn mantel en we begonnen te zoenen. En dat was echt intens. Vivian kroop op het bed en tijdens t zoenen ontdeed ze zich behendig van haar roze topje. Daarna ging haar hand al snel onder mijn badjas op zoek naar mijn "beste vriend". Mijn beremantel werd opengetrokken en langzaam ging ze naar beneden. Zachtjes kuste ze mijn inmiddels keiharde vriend en nam hem in haar mond.
Al genietend vergat ik haast zelf op onderzoek uit te gaan, dus ontdeed ik haar van haar slipje en merkte dat ze kletsnat was. Jezus dacht ik, dat kan toch niet door mij komen??? Na nog een zoensessie ging Vivian weer naar beneden en na een korte pijpbeurt, deed ze een "Gummie" in haar mond en deed ze hem behendig en lekker om mijn toppertje :) Alsof ze gedachten kon lezen, ging ze gelijk in doggy-positie voor me liggen en neukte ik haar van achteren. Tijdens het neuken greep en kneep ze mijn ballen wat een aangenaam gevoel was. Ik lette speciaal op het overdreven gekreun (zoals Randy in zijn recensie omschreef), maar gelukkig bleef dat achterwege (waarschijnlijk deed ik dus iets verkeerd ;)). Na lekker hondje hondje gespeeld te hebben, deed ze het inmiddels kutnatte condoom af en werd mijn toppertje weer door haar mondje verwend. Dat deed ze dusdanig goed, dat ik al snel mijn speciale krachten voelde opkomen :) Hierbij kwam zoveel voorvocht vrij dat Vivian schijnbaar dacht dat ik al klaargekomen was. "Einen Moment" zei ik en al snel begreep ze dat het ergste nog moest komen :) Ik heb al vaker een FT meegemaakt, maar dit was toch de geilste :) Leek wel haast een pornofilm toen ik in de donkere ogen van haar keek en ik geloof dat de schoonmaakploeg niet gelukkig met me zal zijn geweest :)
Al met al een top-ervaring. In de kleedkamer vroeg ik wat ze wilde hebben en in eerste instantie zei ze " was mochtest du den geben?", maar liet die vraag wijselijk onbeantwoord.
In ieder geval vond ik dat ik iets extraas moest geven waarmee ze zeer content mee was.
Toen we de kleedkamer uitliepen vroeg ze waar ik ging zitten. "Draussen" zei ik want ik had inmiddels Heinz buiten gespot en wilde ook nog ff van de zon genieten. Na nog geen 10 minuten zat Vivian weer naast me. Na nog een halfuurtje gezond te hebben ging ze alweer naar huis. "Siehst du Heinz! Ich erledige hier alle Frauen" grapte ik.
Daarna nog samen met Heinz gekeken of t een bietje gezellig was in het gangetje van de sekskino, maar helaas pindakaas.
Ik wilde daarna eigenlijk nog met Lisa, maar t is er weer niet van gekomen :( Wel een glimlach op haar mooie gezicht kunnen toveren toen ze op zoek was naar een kleine Chinees :) En wat is ze prachtig als ze lacht :)
Inmiddels was t alweer tegen 17.00 en moest weer huiswaarts keren. "Bis Morgen" grapte de beide Thekenfrauen nog. "Nein bis Ubermorgen" lachte ik (en dat was geen grap :))
timjava
21 mei 2008, 20:19
Vandaag naar de GT geweest. Om ongeveer 15.00 uur was ik binnen. Het was redelijk gevuld en er waren veel vrouwen aanwezig. Heb 2 sessies gehad. Met Jessica en met Isabella. Zie de recensies. Toen ik om 18.00 uur een hapje wilde gaan eten, stond er al een lange rij.:mad: Ik dacht ik wacht wel ff. Was een slechte keuze, om 18.15 uur stond er een rij tot halverwege de bar.:eek: Het verbaasd me dat ik altijd zoveel kritiek lees over het eten in de GT, maar dat er toch zoveel in de rij staan? Zowel dames als ijsberen. Ik heb een hekel aan lange rijen en was toen meteen chagrijnig mede omdat ik ook behoorlijk honger had.:ranting2: Ik ben toen maar terug naar huis gegaan om te gaan eten. Dat het binnen zo druk was, was buiten goed te zien. Alles stond vol met auto’s, zelfs in het gras aan de grote doorgaande weg stonden veel auto’s. Terugdenkend aan de vele mooie meisjes die ik vanmiddag heb zien rond huppelen, knapte mijn humeur toch weer op.:D
2horny4u
22 mei 2008, 07:51
GIsteren was weer zo'n ouwerwetse "baaldag", tja wat doe je dan om je humeur om te vijzelen, inderdaad je gunt je zelf een middagje vrij. Maar wat ga je doen? 's morgens vriend seqoya nog ge-sms-d maar die kon niet, vriend Gustomass zit ergens ver in een aziatisch land voor werk (zogenaamd?) tja en dan. Ik kon natuurlijk naar Zeus in Wallenhorst gaan naar mijn ...... ach laat ook maar, maar daar was ik al iets te vaak geweest, dat loopt ook in de gaten.
Dus toch maar besloten op de bonevooi naar GT te rijden onder het motto KWW (voor de Nederlanders Kiek'n Wat 't Word). Rond de klok van 14:00u gearriveerd en kon nog net mijn bescheiden bolide parkeren (bleek later toch druk te zijn). Al snel zag ik in een schim Randy lopen en dat ha leuk toch een bekende ijsbeer. Even handje schudden hij was in gesprek in ik op weg naar de sauna. Na de sauna geprobeerd even met Randy bij te kletsen buiten in het zonnetje, maar dit lukt maar deels omdat ene Laura mij ook gespot had en die gedraagt zich af en toe net als een vlieg op de stroop. Daar had ik echter nu geen zin in, dus allerlei manieren uitgeprobeerd om mij los te weken van haar op een nette manier, maar dat mocht niet baten. Dus toen het maar op een minder nette manier geprobeerd (mede op advies van Randy, nog bedankt) Dat werkte wel maar had ook zijn uitwerking op het kleine meiske met dikke rode ogen liep ze door de toko van het huilen. Terwijl ik alleen maar had aangegeven dat ik niet de (hele godganse) tijd met haar om mijn nek wilde doorbrengen. Grace moest de nodige woordjes troost toespreken. Maar zoals zo vaak ook bij kinderen duurt dit 5 min en dan zijn ze het weer vergeten, zo ook hier.
Buiten kwam het gesprek met Randy nog op de term "schoenverkopers" als ik mij niet vergis door MiniMe geintroduceerd. WIj kwam eigenlijk tot de conclusie dat dit niet de juiste term voor het bedoelde onderwerp dan wel voor bedoeld persoon is. Wij zouden deze personen voortaan willen aanduiden als "Dozen-schuivers", gelet op de context meer toepasselijk, maar wij willen de auteur in deze niet voor het hoofd stoten, vandaar dit voorstel.
Door alle commotie / gesprekken / zon / sauna eigenlijk nog niet de feitelijke actie toegekomen. Vlak voor etenstijd kwam Sonny ook nog binnenwandelen, ook met hem natuurlijk nog even wat doorgenomen, we hadden elkaar ook al een tijd niet gezien, en toen was het al 18:00u dus etenstijd. Altijd weer een verrassing wat het zal worden. Maar eerlijk is eerlijk gisteren was het eten top, vraag niet wat het allemaal was een combi van snitzel met chinees, maar het was gewoon goed en lekker, dus het kan blijkbaar wel.
Na het eten moest er toch wat gebeuren, dus samen met randy een paar rondjes gemaakt. De hele dag was er een aziatische mij al opgevallen. Dat is raar want normaal is datr niet mijn "cup off thea". Maar dit in mijn ogen goddelijke lichaam trok mij kennelijk toch aan, en ik dacht "what the fu.." voor de grap zij ik tegen Randy dat ik haar wel zag zitten (dat was waar) maar dat ik haar niet durfde te vragen (dat was niet waar) maar Randy assetief als ie is besloot mij dan maar te helpen en mij bij haar te introduceren (hij kende haar al). Het bleek dus om Mia te gaan. Leuke meid, een tijd out off the business geweest maar nu weer even terug, ik zal mij van verder commentaar onthouden. Uiteindelijk een prima tijd met haar op de kamer gehad, absoluut voor herhaling vatbaar, dus we zien wel.
Bij terugkomst van de kamer was Jansen inmiddels ook gearriveerd en even later kwam big30 ook nog binnen. Hem had ik nog niet gesproken, dus leuk om dat gezicht ook eens te zien. Echter voor mij was de tijd aangebroken om weer richting die heimaat te gaan, dus iedereen even netjes een handje gegeven toch nog even van Laura afscheid genomen, die toch wel haar excusses aanbood (de schat, of moet ik zeggen Grace bedankt anyway) Het was weer enerverend en leuk kortom geslaagd. Tot de volgende keer maar weer.
Gr 2horny4u
Buiten kwam het gesprek met Randy nog op de term "schoenverkopers" als ik mij niet vergis door MiniMe geintroduceerd. WIj kwam eigenlijk tot de conclusie dat dit niet de juiste term voor het bedoelde onderwerp dan wel voor bedoeld persoon is. Wij zouden deze personen voortaan willen aanduiden als "Dozen-schuivers", gelet op de context meer toepasselijk, maar wij willen de auteur in deze niet voor het hoofd stoten, vandaar dit voorstel.
:rofl::rofl::rofl:
Ben blij dat jullie diepzinnige discussie en analyse tot dit voorstel geleid heeft. Mijn suggestie zou nu zijn om het dan gelijk maar goed te doen en "Schoenen-Dozen-schuivers" te noemen! :rofl:
Het was zeker weer een gezellige dag, zonnig, dames met goed humeur.
Met 2horny4you tussen zijn damesperikelen :hah:door toch wat kunnen kletsen, en ook enige van mijn eigen perikelen opgelost ;).
Later kwamen Sonny, Jansen en Big30 ook nog aan, en weer wat tips over diverse schoonheden uitgewisseld.
Dames: Carmen, Lavinja, Julie, Cosmina, Romina, Sandra (allen Roemeens), Anny (Th), Summer (Th), Mia (Chin, terug van zeker een jaar weggeweest), Yasmi, Lucy, Sinem, Gulcan (Turks), Vanja (Bu), Ina (W-R), Nellie (W-R), Valeria (Ru), Nikita (Ru), Eva, Nathalie (Bu), Laurie/Lorny, Doro, Christina (Gr), Cindy (P), Isa (P), Sylvia (Gh), Constanzia, Monica (Ho), e.v.a.
Later op de avond met Sonny nog een afzakkertje in LR genomen :D.
Mauriceyep
22 mei 2008, 19:29
Het doet wel pijn dat mijn creativiteit aan mijn waarde broer wordt opgehangen :o Helaas is hij niet verder gekomen dan de introductie van "MMT";)
Dozen-schuivers klinkt aardig, maar je gaat een naam waar kapitalen aan marketing in zijn gestoken (of is het geschoven:D) toch niet veranderen:eek:?
Limburger
22 mei 2008, 20:34
Ik stond laatst op het punt met een blonde Duitse meid naar de kamer te gaan toen ik op eens een tatoeage met de naam Renee op haar kont zag staan. Omdat ik dat niet vertrouwde heb ik er van af gezien. Weet iemand wie dit is en of ze een pooier heeft?
Ik stond laatst op het punt met een blonde Duitse meid naar de kamer te gaan toen ik op eens een tatoeage met de naam Renee op haar kont zag staan. Omdat ik dat niet vertrouwde heb ik er van af gezien. Weet iemand wie dit is en of ze een pooier heeft?
Ja hoor, een dame in GT die een pooier heeft!?!? Dat zal toch niet :green_smi Hoogstens heeft ze een SchoenenDozenVerkoper :rolleyes:
BTW: Renee is een meisjesnaam :wink:
Mauriceyep
22 mei 2008, 22:25
Wat vertrouwde je dan niet?
- was je bang dat de inkt zou gaan uitlopen?
- angst dat de bedrogen echtgenoot je aan de poort op zou wachten?
- je dacht: heee, maar ik heet helemaal niet Renee en zij ook niet!
- of dacht je: een tatoeage? Komt deze dame wel uit het juiste milieu?
:D:D
Of misschien een combinatie van deze 4 antwoorden;)
Een antwoord op je vraag wie dit is heb ik niet. 75% van alle vrouwen heeft een tatoeage op haar kont en vergeef me: ik heb oog voor andere dingen:)
++
Verder voor alle geinteresseerden in de term "schoenenverkopers" of geinteresseerden in een voorproefje van het komende EK;) - het Roemeense dameselftal doet het goed op dit moment - een stukje historie:):
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=47576&postcount=4
Ik ben benieuwd waar we zaterdag staan: Nederland - Oekraine!
2horny4u
23 mei 2008, 08:58
Het doet wel pijn dat mijn creativiteit aan mijn waarde broer wordt opgehangen :o Helaas is hij niet verder gekomen dan de introductie van "MMT";)
Dozen-schuivers klinkt aardig, maar je gaat een naam waar kapitalen aan marketing in zijn gestoken (of is het geschoven:D) toch niet veranderen:eek:?
Sorry MY ik schreef ook "als ik mij niet vergis", kennelijk deed ik dat, dus dat had je gewoon aan kunnen geven "no hard feelings". Alleen ik snap "dozen", ik snap "schuivers" en ik snap de combi "dozenschuivers". Alleen de term "schoenen" in relatie tot dit onderwerrp niet. Zal aan mij liggen, ben tenslotte (donker)blond. Maar leg mij dat nog eens uit a.u.b. b.v.d.
gr. 2horny4u
Het zal wel weer Renéé zijn van Allo Allo. Die krijgt alle lekkere meiden vast in heel Avignon.
Oh Renéé, teak me in your armzzz and hold me verry strooonnggg.
sjeeeeessus 2horny..... een aziatische ????? t moet nie gekker worden !! jammer dat ik nie mee kon man maar mischien heel binnekort maar weer he? gusto moet dan ook mee even weer die 3 Muschikettiere zusammen
Gisteren weer eens na lange lange tijd (volgens mij was mijn laatste bezoek afgelopen dinsdag :)) Golden Time bezocht. Bij de grensovergang viel me de gigantische file op van de vele Duitsers die Duitsland voor een dagje proberen te ontvluchten. En aan de andere kant reed één Nederlander juist de tegengestelde richting op om juist te vluchten naar het kleine stukje Duits paradijs . Klokslag 13.20 reed ik de parking op en aan het aantal auto's te zien bleek het al behoorlijk druk te zijn. Schandalig eigenlijk dat er op zo'n heilige feestdag, waar eigenlijk rust en bezinning hoogtij moeten vieren, er zoveel zondaars de christelijke waarden en normen aan hun laars lappen …..
Bij binnenkomst zag ik de Thekenfrau al glimlachen met een blik in de ogen van "Da ist er schon wieder". "Bin wieder da", zei ik lachend en kreeg mijn XXL (weer een X-je minder :)) overhandigd. "Viel Spass", hoorde ik haar nog zeggen toen ik de kleedkamer binnenliep en dat zal zeker lukken dacht ik.
Bij het omkleden ontving ik al een SMS-je van DickyDik. "Ha Toppie. Ik zit al binnen in de bar, gevangen door Lin. Ben je er al?" Zo die is er nog vroeger bij dan mij dacht ik. Jack42 en Ace 2 zouden ook van de partij zijn vandaag en DickyDik wilde eens kennismaken met mij en deze andere schuinmarcheerders. Deze geile Sesamstraat-kater zou te herkennen zijn aan een kalende kop met enkele hardnekkige grijze stoppels en zeker niet onbelangrijk! hij had een immer geile blik in de ogen waarmee hij voornamelijk donkere latina's bespiedde. Alles leuk en aardig maar van de lekkere donkerharige latina's moet ie afblijven!!! ;) Maar aangezien de lekkere latina's (oa Gabriella) gemeengoed zijn in GT, denk ik dat ik het ouderwets nummertje trekken wordt :)
Na alle routinematige handelingen en controles in de kleedkamer (uitkleden, douchen, sigaretjes, aansteker, kauwgum en "Handy") liep ik met mijn sigaretje de bar binnen zoals een stoere cowboy de plaatselijke western saloon binnentreedt (dus niet ). Bij het binnenlopen liep ik gelijk tegen het robuuste lijf van Jack42 aan. Nog een ijsbeer die nog eerder dan mij hier was dacht ik. We zouden ons zo wel spreken aan de bar.
Jeetje wat een drukte dacht ik (want feest was pas 20 minuten aan de gang) en keek (nadat ik eerst een uitgebreide blik had geworpen op het vrouwelijke aanbod) of ik die rooie kater kon ontdekken. Aan de bar wenkte een Aziatische dame en daarnaast zat idd een geil kijkende man. Dat moet hem zijn dacht ik en stelde me voor. Al snel ging het gesprek over latina's en Dicky wilde gaarne weten wie nu die Gabriella was. Ik had het kunnen weten. Volgende keer schrijf ik alleen nog maar slechte recencies ;) Maar Gabriella was er nog niet, maar beloofde hem Gabriella aan te wijzen. Maar blijkbaar had Dick niet alleen dezelfde interesses qua dames, maar ook voor hetzelfde bier. "Is dat lekker?", vraagt ie wijzend naar mijn flesje Salito. "Tja Toppie houdt alleen maar van lekker en zoet", probeerde ik te overtuigen. "Ein Salitos", bestelde Dicky zijn eerste biertje van de dag en heb hem daarna niets anders meer zien drinken :) In de tussentijd was Jack42 er ook bij komen zitten en ouwehoerden ze al snel over Eindhovense privéhuizen.
Even later stond er een gespierde gestalte aan de bar, het was Ozzy ;) Ik kende hem toevallig van gezicht, maar had me nog niet voorgesteld dus wel zo netjes om dat te doen. Jack42 vroeg al of ie Lisa weer de hele dag geboekt heeft en het klonk bevestigend. "Du kannst Sie am besten heiraten", zei ik, maar daar wilde Ozzy niets van weten. Gelijk heeft ie
Plots kwam Gabriella binnen en liep naar de bar om iets te drinken te pakken. Ik had al een knipoog van haar ontvangen en was ook zo weer voor haar gegaan, maar ik had vorige week al tegen haar gezegd dat ik niet met haar als eerste op kamer zou gaan. Dat zou te gemakkelijk voor haar zijn. Nee, ik had me voorgenomen om het Gabriella vandaag toch wat lastiger te maken
"Dat is nou Gabriella", zei ik tegen Dicky. Ik zag aan Dicky dat ie nog een bietje twijfelde en hij dat het niet direct zijn type was. "Geloof me, ze is echt super", zei ik. Ik zei nog dat ie geluk had want Gabriella was al tien minuten onbezet!!! Maar na een tiental minuten trok Dicky dan eindelijk zijn geile schoenen aan en ging quasie nonchalant richting Gabriella af. Na een minuutje stonden ze innig te tongzoenen en een paar minuutjes later ging Gabriella de sleutel halen. Dicky kwam nog ff terug en deelde me met een brede grijns mee: "Ik ben overtuigd".En weg was ie voor het komende uurtje.
Tja daar zat ik dan alweer alleen, de rest op jacht of aan het neuken (ik doe toch iets verkeerd). Rond 15.00 was ik weer terug aan de bar en ineens zag ik onze seksgod Ace2 binnentreden. Ik zwaaide naar hem, maar Ace2 had nergens meer oog voor dan alleen maar voor een donkerharige schone. Zonder zijn ijsbeervrienden te begroeten, dook ie met de dame in een hoekje zodat niemand hem kon zien. Dus dan maar zelf polshoogte nemen dacht ik. Toen ik voor hem stond keek Ace2 me aan met een blik van kleine jongen die betrapt wordt bij het snoepen uit de snoeppot. "Schandalig, dat je ons nog niet eens begroet!", zei ik. "Je gedraagt je als een beginnende ijsbeer door je gelijk te laten vangen!". In een flits herinnerde ik me de recencies van Ace2 mbt een donkerharige schone Cosmina genaamd. "Du musst Cosmina sein", zei ik tegen de knappe dame. Ze knikte en lachte, maar ze had haar slachtoffer al gekozen namelijk Ace2. "Ich bin extra eine Stunde früher für dich gekommen", loog Ace2 tegen Cosmina. "Du Lügner", lachte ik hardop. "Es ist schon 15.00 und wolltest auch um 15.00 hier sein", verklapte ik. Maar t was al te laat. De beide tortelduifjes gingen op kamer en ik heb ze de eerste tweeenhalf uur niet meer gezien.
Aan de bar werd ik plots in mijn edele achterste geknepen. "Ai begint al goed vandaag", dacht ik en draaide me om, om de billenknijpster te identificeren en haar een gespeeld standje te geven :) De dader was ene Stella of zoiets (in ieder geval iets met een S.) die naar me knipoogde en blijkbaar haar zinnen op ene Toppie33 had gezet. "Nah Du Süsser, wie gehst?", zei ze. "Nah Du Arschkneiferin" lachte ik, maar ik had eigenlijk nog helemaal geen trek om nu al te kameren, want wilde zuinig zijn op "meine spezielle Kräfte" vandaag. Normaliter zeg ik bij binnenkomst als excuus "Es ist noch zu früh oder später", maar tja vandaag was het al 15.00 geweest en kon ik moreel die "Ausrede" niet gebruiken. Dan maar de "Handy"-truuk dacht ik, dus quasie nonchalant pak ik mijn mobieltje uit mijn zak en doe net alsof ik een heel belangrijk SMSje ontvangen heb. Werkt bijna altijd. "Bis gleich", zei ik tegen S. en liep vervolgens de tuin in.
Jack42 was daar ook te vinden en op de witte bankjes hebben we wat zitten ouwehoeren.
Na een tijdje kwam Dicky terug en met een nog roder hoofd en een nog grotere brede grijns. "Gabriella was inderdaad erg goed en ze wist van wanten", vertelde Dicky. Ja Toppie geeft alleen maar top(pie)-tips ;)
"Schoenen zijn uitverkocht", ontving ik dan een SMS-je van mijn vrouw. "Hier niet!" lachte ik in mezelf en moest gelijk denken aan de eindeloze discussies op het forum over schoenverkopers. "Mijn vrouw koopt ze thuis en ik hier", zei ik tegen Jack42.
Tegen etenstijd was onze Ace2 er eindelijk weer. Ok er waren een aantal verzachtende omstandigheden (stond lang droog enzo), maar om zich zo als een beginneling te laten verschalken kon toch eigenlijk niet als zo'n gerenommeerd ijsbeerlid bent zoals hij. Aan de bar nog ff wat bijgepraat, maar ja nu was ik de klos. In eerste instantie wilde ene Angelica met mij "verschwinden", maar ik durfde deze verdwijntruuk toch nog niet aan. Kort daarna stond binnen reikwijdte een lange blonde schone. Elena zou ze heten. We hadden wat oogcontact en lachten wat naar elkaar toen plots een of andere witte badjas tussen ons in ging staan :( GVD dacht ik. Maar Elena had blijkbaar geen interesse en zei tegen de onbekende Duitse ijsbeer dat ze eerst wilde eten. Jep want die maaltijd was ik dus. "Du siehst wirklich super aus" zei ik. "Danke, bist du Deutscher?" vroeg Elena. "Nein, Holländer", antwoordde ik maar Elena kon dat niet zo snel geloven. "Du sprichst ja fast akzentloses Deutsch?" vraagt ze. "Danke, aber bin Holländer, mein Freund neben mir ist wohl Deutscher" en Ace2 schrok ineens wakker en was weer bij de Duitse les :) In vloeiend Nederduits stelde Ace zich aan Helena voor. "Ihr seid ja seid ja beide lustig", lachte Helena. In de tussentijd kon ik mijn ogen niet van dat geweldige lijf afhouden. Nog een sigaretje en toen waren we al op de kamer.
Helena begon me rustig te pijpen. Ik wilde eigenlijk eerst zoenen, maar daar had ze het niet zo op geloof ik. Maakt ook niet uit, dan maar gelijk voor de real stuff dacht ik. Daarna haar ook in verschillende standjes geneukt en uiteindelijk ook in haar mond klaargekomen. Elena is mooi en aardig en we hebben goed gelachen op de kamer. Kwam bovendien ook te weten dat ik blijkbaar "sehr böse" uit mijn ogen zou kijken als ik in de bar ben. "Du guckst wie ein Türsteher" zei ze. Dat schrikt menige vrouw af.. Aiaiai dan moet ik toch iets aan mijn gelaatsuitdrukkingen gaan doen :). Toen we na een uurtje naar buiten liepen, zei ik nog dat ze tegen Ace2 in ieder geval moest zeggen dat ik "Spitze" was :) Maar Ace2 was alweer bezig met de volgende ronde en nu was ie verkocht aan een Thaise (hoe kan t ook anders)
Het was inmiddels rond 20.00 en buiten onder de overkapping kwam ik Jack42 en DikkyDik tegen die samen sterke verhalen uitwisselden :) met Budda, Pimmetje en Snelle Henkie. DickyDik was al door zijn geld heen en dan ook nog eens te bedenken dat ie een vrijkaartje had!!! :)Was gezellig en in de tussentijd genoten we van het uitzicht (Lisa topless op een bedje :)). We hadden het oa over hoe men in het betaalde seks wereldje verzeild is geraakt, en het mooiste was toch dat Pimmetje op advies van zijn tachtigjarige moeder in het circuit is geraakt: "Je kunt er beter gewoon voor betalen" zei ze tegen kleine Pim ;) Die moeders toch :)
Voor het raam zag Gabriella een kopje koffie maken. Ze lachte naar me en snauwde naar me als een tijgerin. Hmm dacht ik, mss is het tijd voor Gabriella. Toen ik de bar binnenliep wenkte ze al naar me. Ze zat op de rugleuning van de zwarte bank en ik ging naast haar staan. "I want you", zei ze. "I know" lachte ik, "but today no sex!!". "No sex! Amor" zei Gabriella. "Amor ok, but no sex!!" "Only key for amor" lachte ik. En hoppa Gabriella was al op de weg om de sleutel te halen. "Eighteen again", lachte ik toen we voor dezelfde hut stonden.
"Amor no sex", zei ik nog toen ik de hut binnenliep, maar het was tevergeefs. Gabriella had andere plannen met me. Het licht had ik een beetje gedimd en toen ik mijn badjas wilde uitdoen werd ik aangevallen door een Spaanse Panter. Ze besprong me en ik werd met huid en haar (kaal dan he) opgegeten of beter gebeten en gelikt. Ik weet niet wat ze daaronder allemaal uitspookte met haar tong en tanden, maar ik werd er helemaal gek van. Met haar tong likte ze het stukje niemandsland tussen mijn balzak en anus. Ik vond dit zo'n vreemd gevoel dat enkele reflexbewegingen met moeite kon onderdrukken. "Aiaiaia, you r crazy!!!". Tevergeefs riep ik nog "Amor, no sex!!!". Maar Gabriella ging verder, want ze na een geweldige lik en pijpbeurt, wilde ze neuken. Ik kon me nog steeds niet verroeren en hoppa Gabriella zat in een wip op me. Ondanks het condoom voelde ik hoe warm en nat ze was. "Toch niet van mij? Dat kan toch niet?", dacht ik. Ik mocht paardje spelen en Gabrielle was mijn amazone. Tijdens het rijden kuste ze me intens en sloeg ze ook mijn oren, nek en tepels niet over. Na een minuut of 10 sprong ze van me af, rukte het condoom af en ging met haar rug op mijn buik liggen. Ik moest haar beffen en ondertussen bleef ze ook niet van mij af. Na dit geile spektakel moest ik dan eindelijk aan de bak. In Hundschen-position :) gingen we verder. Tijdens het neuken likte ik Gabriellas oren, nek en tongzoenden we. De seks leek net echt :) Zelfs de hut begon te kraken (of was dat t bed? Of de hut ernaast?). Ondanks dit alles kon ik echter nog steeds niet komen. Mijn toppie-krachten zaten zoals altijd weer verstopt in mijn linker kleine teen :(
Gabriella vond t niet erg want mijn pik bleef gewoon keihard en daar maakte ze gebruik van. Vervolgens kreeg een mooi masturbatie-showtje van haar. Met de benen wijd begon ze haar klitoris te stimuleren en al vingerend zag ik het laken steeds natter worden. "Dikke shit", dacht ik, niet wetende wat me daarna nog te wachten zou staan. Fake of niet fake, ik vond het best. Gabriella duwde me weer op mijn rug en begon weer waarmee ze begonnen was en gaf me weer een top-blowjob. Alles werd weer grondig gelikt en gebeten. Ook weer mijn stukje niemandsland, maar dat was blijkbaar niet genoeg voor Gabriella. Plots voelde ik namelijk een vinger in mijn kleine gaatje!!!!! WTF!!!! "HEEEEE" riep ik nog, maar Gabriella ging onverstoord verder. Hoe meer ik me verzette tegen die vinger, hoe geiler Gabriella het vond. Alles spookte door mijn hoofd: "bah, poep aan de vinger of shit ik ben toch geen homo?" en nog meer gedachten, maar ik merkte ook dat ik het toch wel enigszins geil en lekker vond. Al penetrerend en pijpend bracht Gabriella me tenslotte tot een hoogtepunt. "Aiaiai ik ben vandaag anaal ontmaagd", dacht ik. Gabriella had een bigsmile :) "Very good", zei ze, maar ik had toch echt niet zoveel gedaan. Enige wat ik nog kon zeggen was: "Hey i said Amor, no sex before!!!", Gabriella lachte en zei: "Yes no sex, this was animalsex" :). Animalsex ja dat was het goede woord. Dit was pure lust en het was nu de vierde keer dat ik met Gabriella op kamer was en het wordt steeds beter. Als ik daaraan al denk, durf ik bijna geen vijfde keer meer te gaan....
Toen ik de hut uitkwam zag ik dat twee berichten had gemist. "Waar ben je", las ik het bericht van Ace2. "En ben naar huis, je neukt Gabriella teveel". Dat kan wel kloppen, maar om dan al naar huis te gaan. Zo krijg ik natuurlijk nooit de kans om uitgebreid mijn ervaringen mede te delen (daarom is dit forum ook toppie). Maar niet alleen Ace2 was weg, ook DickyDik was terug naar Sesamstraat.
Jack 42 was er wel nog. Ja dat is pas een diehard saunaclub-ganger!!! Daar kun je nog eens iets van leren Ace2!!! Altijd tijd voor een babbel voor mede-ijsberen en hapt ook niet te snel toe bij de dames! Maar ook Jack42 keek vermoeid uit zijn ogen alsof hij het lijdend voorwerp was geweest in een gangbang met 42 vrouwen (vandaar ook Jack42 vermoed ik). Maar nee hij had een sessie gehad met Silvia (correct me if im wrong) en daarna nog eentje waar ik de naam niet meer van weet.
En weer ging mijn SMS-ringtone af. "Jaap heeft de Gouden Kooi gewonnen" schreef mijn vrouw en vertelde het Jack42. "En ik zit in de Gouden Tijd en neuk andere vrouwen in Houten Kooien" grapte ik.
Rookte met Jack42 nog mijn laatste sigaretje aan de bar en nam in de kleedkamer afscheid van Snelle Henkie en Jack42. Op de parkeerplaats was het erg stil. Ik heb geen mondharmonica-muziek gehoord, want de loonsome icebear was al lang en breed vertrokken.
Dickydik
23 mei 2008, 14:18
Gisteren m'n vrijkaartje wezen opsouperen in GT....
Ik kwam om klokslag 13:00u binnen en stroopte de mouwen van mijn badjas op terwijl ik aan de bar mijn eerste koffie bestelde.... dit werd gadegeslagen door Lin aan de overkant van de bar (had haar nog niet opgemerkt) Snel naast haar plaatsgenomen om ff bij te kletsen (dit zou later nog een staartje krijgen maar daarover later meer....) "So, fertig um arbeit zu machen?..." was haar openingszin. Ik zei haar dat ik afwachting was van Toppie33 waarmee ik had afgesproken. "Wie sieht er aus?..." vroeg ze me maar daarop moest ik het antwoord schuldig blijven, het enige wat ik wist dat 'ie kaal zou zijn..... "Ahh ein Glattkopf dus....." en spiedend gingen haar ogen in het rond en waarempel ze vond hem...... en ging hem zelfs voor me ophalen.....
Leuk om kennis te maken met Toppie33, van hem geleerd dat er in ieder geval twee dingen lekker zijn: Gabriëlla en Salitos!....... beiden bleek waar!
Daarna Jack42 ontmoet en daarmee wat lokale wetenswaardigheden uitgewisseld, later nog een vluchtige ontmoeting met Ace2 tussen zijn drukke aktiviteiten door.....
Later op de middag een heftige sessie gehad met een donkere Spaans/Marrokaanse MILF waarvan ik de naam ben vergeten maar de sex niet zo snel zal vergeten omdat die beestachtig lekker was alleen jammer dat ze dat achteraf omgezet wilde zien in in harde euro's door allelei extra's door te berekenen (vingertje hier, vingertje daar) Ik heb het afgemaakt op 150 euro wat ik meer dan voldoende vond voor anderhalf uur op de kamer. (ze vroeg 175!) De tastbare herrinnering aan deze sessie voelde ik vanmorgen in de vorm van een doorgebeten onderlip........
Inmiddels was ik hierdoor aardig door mijn geld heen, er restte nog een 50E biljet wat ik besteed heb aan Russische Nikita, niet verkeerd maar ook niet geweldig en van een geheel andere orde dan het sexgeweld daarvoor.....
Een fikse ruzie met Lin later op de avond maakte dat ik GT tijdig en met ietwat gemengde gevoelens weer verliet.....
Fikse ruzie? Ace2 ookal bedreigd??? Wat is er loos?
En nog een Tip van Toppie33: blijf bij mij in de buurt dan krijg je geen ruzie ;)
Sorry MY ik schreef ook "als ik mij niet vergis", kennelijk deed ik dat, dus dat had je gewoon aan kunnen geven "no hard feelings". Alleen ik snap "dozen", ik snap "schuivers" en ik snap de combi "dozenschuivers". Alleen de term "schoenen" in relatie tot dit onderwerrp niet. Zal aan mij liggen, ben tenslotte (donker)blond. Maar leg mij dat nog eens uit a.u.b. b.v.d.
gr. 2horny4u
Toch lastig met al die copyrights, zeker als je de link van MY eens goed bekijkt en ziet dat zo'n creatief proces bestaat uit wederzijdse inspiratie in een creatieve omgeving (whirlpool in GT) en je dan samen tot zeer waardevolle begrippen en analyses kan komen! :cool:
Alle eer mag echter naar MY hoor, dan blijft het tenminste nog in de familie! :rolleyes: Als die schoen-dozen-schuivers dan maar niet op 1 hoop gegooid wordt! :green_smi
Lees de link die MY hiervoor geeft, kijk volgende keer goed naar de schoenen van de dames en je ziet wat de achtergrond van dit alles is (dit zelfde kun je trouwens ook concluderen als je goed naar de tattoo's van de dames kijkt, dat was Limburger ook al opgevallen! :D)
Mauriceyep
23 mei 2008, 17:57
Alle eer mag echter naar MY hoor, dan blijft het tenminste nog in de familie! :rolleyes:
Dank je MiniMe, ik besef inmiddels, nadat ik mijn eigen verslag heb gelezen, dat jij ook een -weliswaar klein- aandeel hebt gehad in het tot stand laten komen van het creatieve proces;)
Sorry MY ik schreef ook "als ik mij niet vergis", kennelijk deed ik dat, dus dat had je gewoon aan kunnen geven "no hard feelings"
Gewoon aan kunnen geven!! Jaja, maar zo simpel ligt het natuurlijk niet:D
Komt nog bij dat Aziatische emoties voor ons Westerlingen niet altijd goed te volgen zijn, en kwetsen is iets dan al snel als gevaar om de hoek loert. Mogelijk kan Randy hier zijn licht nog op laten schijnen als "ervaringsdekundige"? :rolleyes:
Nooit te beroerd om waar dan ook mijn mening over te geven, deskundig of niet :D
...
Losing face. Gezichtsverlies, voor een Thai (M/V) ongeveer het ergste dat kan gebeuren. Zorg ervoor dat dat niet gebeurt, lees wat over de Thaise cultuur zodat je geen suffe fouten maakt. Wees duidelijk onder 4 ogen, en in gezelschap heeft zij ALTIJD gelijk. Schreeuwen is not done.
...
Dat dames in gezelschap ATIJD gelijk hebben, is overigens niet alleen bij Aziaatjes zo ;).
Ace2 heeft denk ik nog te weinig gelezen, maar toch veel ervaring met Thaise dames. Rara... Dat hij de dame in kwestie stevig op de tenen heeft getrapt is wel duidelijk, maar mag hij zelf vertellen.
Nooit te beroerd om waar dan ook mijn mening over te geven, deskundig of niet :D
Ace2 heeft denk ik nog te weinig gelezen, maar toch veel ervaring met Thaise dames. Rara... Dat hij de dame in kwestie stevig op de tenen heeft getrapt is wel duidelijk, maar mag hij zelf vertellen.
Van die gelegenheid zal ik uiteraard uitgebreid gebruik maken. Een avondvullend programma is in de maak.
Dit weekend bij u in het theater.
Live in GT, lijkt me wel wat, kom ik zeker kijken :D
Van die gelegenheid zal ik uiteraard uitgebreid gebruik maken. Een avondvullend programma is in de maak.
nee he!!! Als je me naam noemt heb je dikke pech Ace2 !!!!!!!! :teuflisch
Willem2
23 mei 2008, 20:38
Een avondlullend programma is in de maak.
;)
;)Oorspronkelijk geplaatst door Ace2
Een avondlullend programma is in de maak.
Over lullen heeft Toppie nog wel wat te melden :D:D
Over lullen heeft Toppie nog wel wat te melden :D:D
je bedoelt die van jou? :thefinger
Wat vertrouwde je dan niet?
- was je bang dat de inkt zou gaan uitlopen?
- angst dat de bedrogen echtgenoot je aan de poort op zou wachten?
- je dacht: heee, maar ik heet helemaal niet Renee en zij ook niet!
- of dacht je: een tatoeage? Komt deze dame wel uit het juiste milieu?
:D:D
Of misschien een combinatie van deze 4 antwoorden;)
Een antwoord op je vraag wie dit is heb ik niet. 75% van alle vrouwen heeft een tatoeage op haar kont en vergeef me: ik heb oog voor andere dingen:)
++
Verder voor alle geinteresseerden in de term "schoenenverkopers" of geinteresseerden in een voorproefje van het komende EK;) - het Roemeense dameselftal doet het goed op dit moment - een stukje historie:):
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=47576&postcount=4
Ik ben benieuwd waar we zaterdag staan: Nederland - Oekraine!
Ja hoor, een dame in GT die een pooier heeft!?!? Dat zal toch niet :green_smi Hoogstens heeft ze een SchoenenDozenVerkoper :rolleyes:
BTW: Renee is een meisjesnaam :wink:
Limburger, lees ook dit nog even, en je begirjpt de enigszins cynische reacties hierboven: Wat is toch die tattoo? (http://ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=75556&postcount=409)
ilovethaigirls
24 mei 2008, 11:42
Gisteren samen met R EEN nog eens naar ons favoriete clubje gereden. De vooruitzichten waren alvast schitterend. Heel mooi weer, enkele Nederlandse vrienden zouden komen maar bovenal het nummer 1 op mijn lijstje zou er ook zijn.
Even voor 15 uur kwamen we toe en zo te zien was het al heel erg druk. Een wuivende dame stopte net achter ons. Het was de Chinese Lin. Ik moet zeggen, die ziet er in haar gewone kleren wel heel goed uit.
Bij binnenkomst waande ik mij al onmiddelijk een kind in een snoepwinkel. Ace had blijkbaar bij het Thaise kransje mijn komst aangekondigd en Nadine greep mij al dadelijk bij mijn badjas. Maar neen, er stond vandaag geen Thais op het menu want ik had een afspraak met het lekkerste snoepje van GT.
Onze Nederlandse vrienden B en G kwamen ook binnen en dan werd er weer heel wat geouwehoerd en gelachen. Even later arriveerde dan ook mijn favorietje. Nog in haar gewone kleren kwam ze al eens poolshoogte nemen en trok wuivend en lachend mijn aandacht. Mijn dag kon al niet meer stuk. Een kwartiertje later kwam ze me met een sleutel in de hand afhalen. Weerom een heel leuke tijd met haar gehad.
Anderhalf uur later trof ik mijn vrienden in de tuin aan. R EEN vertrok net met Gabriella. B liet zijn oog vallen op Filiz en daar hebben we dan een leuk gesprek mee gehad. G kon maar weer eens geen keuze maken. Hij wil al 6 maanden met Lisa gaan maar als hij dan de kans heeft zegt ie telkens "geef mij eerst nog maar een Heineken" en daarna is Lisa natuurlijk al lang weg....
Nog wat genoten in de zon en van al het lekkers dat passeerde. Vele beren lagen trouwens te zonnen en ook de dames waren zich onderling wat aan het amuseren. Ik had de indruk dat de kameractiviteit iets lager lag met dit mooie weer maar toch waren er in de late namiddag reeds wachttijden voor een sleutel.
Er werd weer gegrild en ik was er als een van de eersten bij. Kapitale fout zo bleek later, want er waren enkel worsten klaar. Ik hoorde van de dames dat ze eerst het vlees van mindere kwaliteit bakken en daarna het beste. Volgende keer schuif ik zeker niet meer aan, er wordt toch tot 21 uur gegrild en dan heb je alle keuze.
Na het eten kwam mijn vriendinnetje mij dan terug ophalen. Heb er 2,5 uur mee op de kamer doorgebracht en die tijd is echt voorbijgevlogen.
Toen ik terug de bar binnenkwam, hoorde ik dat R EEN nog maar een keertje met Gabriella weg was. G had eindelijk ook zijn keuze gemaakt en ging met Grace naar de kamer. Ik was wat aan het recupereren en observeerde de boel zo een beetje. Cosmina had het niet zo heel druk en liep wat verveeld rond. Ik sta ook versteld hoe populair die Regina toch wel is bij vele ijsberen. Top of the bill was weerom Cassandra. Wat heeft die toch een figuur...... En dan was er nog de Thaise Nadine die me toch maar met bedroefde oogjes bekeek en zich afvroeg waarom ik nou al 2 weken niet meer met haar ging. Sorry maar als mijn favoriete snoepje er is, lust ik er zo veel van dat ik niets anders meer opkrijg.
Mijn companen kwamen één na één van de kamer. B had een bevredigende sessie met Nicolle, G was tevreden over Grace en R EEN was euforisch over Gabriella.
Iets na 22 uur verlieten we weerom welvoldaan de club. Was zowel bij mij als bij R EEN een van de beste GT dagen geweest. We waren het roerend met elkaar eens: van deze verslaving geraken we nooit meer af.
Voor de liefhebbers nog een greep uit de aanwezige dames:
Andrea (col), Angela (pl), Anna (Kro), Annie (th), Carmen (roe), Cassandra (R), Christina (gr), Cindy (d/i), Cindy (pl), Cosmina (roe), Elena (gr), Eva (kro), Filiz (tur), Gabriella (sp), Grace (hon), Guhl (Mar), Inka (kaz), Isabelle (d/i), Kim (th), Lilia (oek), Lin (ch), Linda (br), Lisa (d), Lucy (tur), Magdalena (pl), Mandy (pl?), May-Lin (th), Mercedes (r), Monica (hon), Nadine (th), Nadja (d), Nellie (wr), Nicolle (slow), Nikita (r), Olga (r), Petra/Sandra (b/ind), Rachel (d), Regina (tch), Rosa (dom), Silvana (i/kro), Silvia (nig), Sinem (tur), Sissy (bul), Summer (th achter de bar), Tara (d), Valeria (bul), Vanja (bulg), en nog vele anderen.....
Bij binnenkomst waande ik mij al onmiddelijk een kind in een snoepwinkel. Ace had blijkbaar bij het Thaise kransje mijn komst aangekondigd en Nadine greep mij al dadelijk bij mijn badjas.
Klopt, met gevaar voor eigen leven. Je leest het allemaal dit weekend.
Toen ik terug de bar binnenkwam, hoorde ik dat R EEN nog maar een keertje met Gabriella weg was.
en
R EEN was euforisch over Gabriella.
ja pas maar op R EEN dat je niet aan haar verslaafd raakt :fuck:
Limburger
24 mei 2008, 21:30
Ik ben ook een aantal keer met Gabriella op de kamer geweest en gaf haar altijd een fooi, maar nadat ik haar een keer slechts 50 euro voor een half uur gaf werd ze kwaad en sindsdien gunt ze mij geen blik meer waardig.
ilovethaigirls
24 mei 2008, 23:42
R EEN was euforisch over Gabriella.
We waren het roerend met elkaar eens: van deze verslaving geraken we nooit meer af.
ja pas maar op R EEN dat je niet aan haar verslaafd raakt :fuck:
Had ik al geschreven hé Toppie, daar geraakt hij nooit meer vanaf.
Voor eventuele geïnteresseerden, volgende week is ze er zeker niet !
@ilovethaigirls: ik denk dat er ook niet vanaf geraak :) en ja ze is weer naar barca zei ze.
Hoe verstandig is het dat wij alle onzin die wij in Ijsberenland meemaken klakkeloos op dit forum zetten? Die vraag kwam niet geheel willekeurig bij mij op. Enige tijd geleden liet ik mij, zij het netjes, in minder positieve bewoordingen uit over de service van een dame uit GT. Die mening werd door sommige ijsberen op het forum gedeeld, al moet ik er eerlijk bij zeggen dat andere ijsberen er weer een andere mening op na hielden. Ik schreef dat met de intentie dat de consument (=de ijsbeer) recht heeft op “objectieve” informatie. Toch vond ik de dame erg knap (en dat vind ik nog steeds) en sympathiek. Ik ging dus op herhaling. Dat beviel al weer wat beter en dat schreef ik dan ook op dit forum (wat schrijf ik eigenlijk niet op dit forum?). Schijnbaar viel die verbetering minder op dan mijn eerste recensie.
De zaken van de dame gingen niet goed, terwijl haar landgenootjes het ene eurootje na het andere binnen sleepten. Er werd eens wat navraag over gedaan. Al snel wist een ijsbeer te vertellen dat er wat minder positief op internet werd geschreven. Dat vroeg om nader onderzoek en dat werd dan ook gedaan vanuit Duitsland. Tot mijn verbazing werden mijn ellenlange berichten uitvoerig gelezen. Niemand leest mijn berichten, behalve enkele Duitse vriendjes van onze GT-meisjes. De dame die onderzoek had laten verrichten kende mijn alter-ego. Later zou ik met allerlei citaten (en dat waren er veel) om de oren worden geslagen. Maar 1 verwijt deed toch wel een beetje pijn. De dame in kwestie zou GT hebben verlaten omdat er tegen deze slechte reklame niet te vechten was. Dat vond ik oprecht sneu. Dat was niet mijn bedoeling geweest. Voor mij is GT/Ijsberenforum een lolletje, terwijl het voor de dames serieuze broodwinning is. Als ik de reikwijdte van mijn bericht (al was het natuurlijk niet mijn recensie alleen) vooraf had geweten, had ik het niet geschreven. Ook omdat ik nu een sympathieke en knappe dame uit het oog zou verliezen. Aan de andere kant moest ik ook wel toegeven een beetje gerust te zijn door haar vertrek. Het leek mij niet echt een katje om zonder handschoenen aan te pakken. Randy en Jack42 (wie kent ze niet) stelden mij gerust. Dat zou allemaal best wel meevallen. Al kom ik misschien soms een beetje onnozel over en sommige ijsberen scheppen er genoegen in om dat te benadrukken, ik weet over het algemeen best goed wat voor vlees ik in de kuip heb. Ik hield er niet echt rekening mee, dat het allemaal zou meevallen. Maar schijnbaar zou ik dat nooit te weten komen, daar zij GT had verlaten.
Groot was dan ook mijn verbazing toen Randy mij enige tijd geleden sms-te, tijdens een van zijn vele GT-bezoeken (vraag mij niet welke?) dat hij mijn “vriendin” had gespot. “Zal ik haar de groeten doen?” vroeg hij. “Moet je vooral doen” antwoordde ik. Toen bleek dat in dezelfde zin de woorden: kill, cut his dick en arschloch voorkwamen moest ook Randy toegeven dat het allemaal niet echt zou meevallen. Maar je kunt zeggen van Randy wat je wilt. Zoals zo vaak ging hij voor mij de vredespijp roken (die man moet daar ondertussen verslaafd aan zijn geraakt). Hij nuanceerde en nuanceerde en nuanceerde nogmaals. Andere ijsberen echter gingen vooral begrip tonen bij mijn “vriendinnetje”. Hierdoor werd zij bevestigd dat zij slachtoffer was geworden van een gruwelijk heerschap (eindelijk vindt iemand mij gruwelijk). Dat was dus een vuurtje blussen met benzine.
Mijn afwezigheid van de laatste weken staat trouwens los van deze kwestie. En volgens planning ging ik deze week gewoon weer eens richting GT. Ik zat niet echt op een confrontatie met de dame in kwestie te wachten, maar het interesseerde mij ook niet veel. OK, ze zou boos zijn, maar misschien zou het allemaal te verhelpen zijn met een grapje of een goed gesprek. Zo niet, dan was er nog geen dvp. over boord. Keus genoeg. Waar ik wel tegen op zag was de reactie van andere dames. Hoe zouden die nu tegen mij aankijken? Zouden ze ook boos zijn? Zouden ze mij ontwijken? Zou ik nog wel naar de kamer kunnen? Of erger nog: wie lacht er nog om mijn grapjes?
Afgelopen donderdag, 22 mei, was ik weer op weg naar GT. Vlak voor aankomst merkte ik op dat ik Randy moest bellen. Hij had een boodschap uit LR. Daarnaast vertelde hij mij dat hij afgelopen woensdag, 21 mei, ook in GT was geweest (zonder mij!!!). We namen de aanwezigheidslijst eens door en ik begreep dat de dame waar ik het hierboven allemaal over heb, niet op het lijstje stond. De confrontatie zou dus nog een weekje worden uitgesteld. Ik moest het gesprek echter beeindigen want ik kwam in een opstopping op de parkeerplaats van GT terecht. Het werd draaien en keren op de vierkante meter. Alle auto’s reden richting bouwmarkt, maar ik (de onnozele) had al gezien dat daar geen plaats was. Langs de heg op de Heidweg was nog wel plaats en zo huppelde ik in het zonnetje richting deur. Ik drukte op de bel en het traliewerk ratelde, als teken van welkom. Ik duwde het hekwerk open en liep naar binnen om direct in het woedende gezicht van de dame te kijken waarover ik dit verhaal ben begonnen. Als blikken konden doden dan was er vandaag geen verhaaltje verschenen. Nadat de rook uit haar oren wat was opgetrokken, draaide ze zich resoluut om, zonder een woord te zeggen en beende woedend weg. Maar na regen komt zonneschijn. Door haar vertrek kwam de dame die wat achter haar stond, zo ongeveer bij de spiegel bij de balie, in mijn blikveld. Dat bleek Cosmina uit Roemenie te zijn. Stralend (zij kan het wel) en lachend keek ze mij aan en ze stak haar armen uit: “HERCULES, endlich, da bist du. Ich habe dich vermisst.” En 2 zoenen (weliswaar op mijn wang) waren mijn deel. “ich soll auf dich warten” beloofde ze mij en liep de barruimte in. Gelukzalig betaalde ik € 50;= en nam mijn badjas (die veel te klein was, of ik ben te groot) aan. Ik liep de kleedruimte in en voelde ineens een pijnscheut door mijn lichaam gaan. Zo erg was het nog nooit geweest. Het was weer zo ver, maar zo snel en hevig was het nog nooit opgekomen. Ik kreeg een flinke steek in mijn rug, mijn benen trilden heftig en het leek of mijn hoofd uit elkaar zou barsten. Ineens slaakte ik een grom: GGRRRRRRRRRRRR. Mijn transformatie tot ijsbeer was begonnen.
Na het douchen liep ik de barruimte binnen (vanachter de bar zag ik Andrea uit Colombia naar mij zwaaien), maar ver kwam ik niet. Ik hoorde achter mij al het zenuwachtige getrappel van naaldhakken en ik voelde een hand aan mijn bil. Een nat zoentje volgde in mijn nek. Cosmina kwam haar belofte na. Ze had op mij gewacht. Haar zoenen waren heerlijk en even leek ik te zweven. Het was niet zo druk in de barruimte, maar ik voelde wel de boze blik van een dame die vooral veel moeite deed om mij te negeren. Daar maalde ik op dat moment niet om. Ik maalde alleen om Cosmina. Gezamenlijk gingen wij op de bank zitten en knuffelden , na een pauze van meerdere weken, wat af. Het kan raar lopen, maar ik probeerde Cosmina serieus er van te overtuigen dat ik niet met haar naar de kamer zou gaan. Maar net als thuis had ik niets in te brengen. Alleen wat eurootjes. Zo zat/lag ik in de bank om de hoek bij de ingang van de barruimte lekker te kletsen en te knuffelen, toen ik ineens 2 harige potige kuiten ontwaarde. Elk erotisch gevoel was op slag verdwenen. Zulke benen kunnen alleen van Toppie33 zijn, dacht ik. En ja hoor, daar stond ons Toppertje. “Jij bent hier veel te vaak.” riep ik nog. “Ga weg, anders denken de mensen nog dat wij elkaar kennen en dan denken ze misschien ook dat ik net zo verslaafd ben als jij.” Het maakte allemaal weinig indruk, want Toppie stond kwijlend en lachend naar Cosmina te kijken. “Sodemieter op” riep ik nog een keer “Anders laat ik Cosmina in je lul bijten.” Dat leek Toppie helemaal niet zo’n slecht idee. Toch ging hij in de bank tegen over ons zitten met een brede grijns. “Ich denke dass du Cosmina bist.” zei hij en hij bedoelde mij daar niet mee. Uiteraard beaamde Cosmina dat. Vervolgens gingen wij (Cosmina en ik) wat verder met kroelen en knuffelen, maar als een Toppie grijnzend naar je zit te kijken wil de erotische opleving maar niet opkomen. Hierdoor besloten wij maar naar de kamer te gaan. Tijdens het wachten op de sleutel kwam Andrea uit Colombia voor mij staan: “Hi, fuckmachine, do you remember me?” En of ik haar nog rememberde. Wilde sex zonder enige remming. “Mi amore” zei ze en ze gaf mij een natte tongzoen op de bekke. Ik moest haar teleurstellen (en mijzelf ook een beetje) want ik was al versproken. Dat vond ook Cosmina die tussen ons in ging staan. Het werd tijd om te gaan en wel naar blokhut 14.
Daar hebben Cosmina en ik het 2,5 uur volgehouden en het is dat ik niet wilde overdrijven, anders had ik er nog gezeten. De sex was uitmuntend (ik durf al bijna niet anders meer te schrijven). Ik kan maar niet snappen dat een dergelijke mooie dame lang los in GT kan rondlopen.
Terug in de bar ontwaarde ik zo de volgende dames: Gabriella (en dus ook Toppie33, al is dat geen dame), Gulcan (super strak in het velletje), Angela, Carmen, Grace, Magdalena, Rosa, Lin (in conclaaf met DickyDik), Lisa (Dld.), , Regina (wild als altijd), Cassandra (met haar super lichaam) Nicolle, Meylin, Kim, Nadine, Summer (alle 4 uit Thailand), Stella, Cosmina (schitterend blank lichaam met de mooiste borsten van GT en omstreken), Isabella, Chicky (lijkt een beetje o Bettina uit Hongarije), Nikita, Elena, Romina, Sylvia, Sylvie, Christina, Laura, Andrea (met Colombiaanse vriendin: Alicia), Lavinja, Sinem, Guhl, Julie (was nog aan het nagenieten van Randy) en Angelica. Wellicht ten overvloede: Summer werkte dit keer voor de bar en zag er goed uit met haar blonde haren.
Het oogde niet druk, maar de wachttijd was tegen 18.00u. opgelopen tot een uur. Wat het eten was is mij in alle hectiek ontgaan. “Geluk is dan met de dommen” zei Boedha daarop, “het was iets met diarree”
In de barruimte zag ik Toppie33 met een andere ijsbeer. Ik liep lachend op hem af. Toppie33 remt mijn erotische driften erg af, maar mijn lachspieren weet hij goed te stimuleren. Ik complimenteerde hem met zijn recensies en wachtte op een compliment terug. Dat kwam niet. We namen de verhalen van Toppie33 nog eens door, waarop Toppie33 zei: “Ik ben vandaag nog niet op de kamer geweest en ik vermaak mij opperbest” “Ik geloof veel” zei ik “ik geloof heel veel. Ik geloof dat de meisjes mij knap vinden, grappig en leuk. Ik geloof dat ze meerdere malen bij mij klaarkomen en nachten dromen over mijn lichaam. Maar ik geloof niet dat jij nog niet naar de kamer bent geweest.” Toen zag ik Jack42. Vriend Jack42. Ik liep met gespreide handen op hem af om hem te begroeten en in tegenstelling tot veel dames vond Jack42 het wel leuk mij weer te zien. Het was al weer lang geleden. De boze dame keek naar alle kanten, maar niet naar mij. Dat deed ik dan ook. Dat heet negeren, terwijl je juist niet aan het negeren bent. Dat hoort zo, heb ik van mijn zoontje uit groep 7 begrepen.
Aan Jack42 hing een dame die naar de naam Sylvia luistert. Ze aaide hem en kroelde hem. “Du bist die ganze zeit bei die Jack42” zei ik “Ich verstehe dass. Er ist ein schoner mann und had ein grosser korpe. Ich bin nur eine kleine Ace2.” Sylvia aaide over mijn wangen. “Du muss auch bei mir kusschen und so weiter. Ich bin auch ein mann. Ich habe auch gefuhl.” Sylvia pakte Jack42 nog maar eens goed vast, voor het geval ik haar wilde pakken.
Ik liep weer naar Toppie33 die alleen bij de krukjes langs de raamkant stond te grijnzen. Toen ik bij hem kwam staan begreep ik ook waarom. Een drietal krukjes verder zat een zekere Angelica naar hem te loensen. Ik wilde ook aandacht en dus ging ik voor Toppie33 staan. “Du muss auch nach mir kuken” zei ik. Even reageerde de dame alsof ik haar stoorde bij iets belangrijks (= het vangen van Toppie33). Maar al snel lachte ze naar mij. “Du kukst die ganze zeit nach Toppie” zei ik. “Ich verstehe dass. Er ist ein echter mann. Willst du seine oder meine schwanze sehen?” De betovering was bij Toppie verbroken en de dame vroeg mij of ik wel eens serieus was. “Ich will echt meine schwanze an dich sehen lassen” zei ik. Ze pakte mijn edele delen en zei “Dass gefahlt mir sehr.” Mij ook moet ik zeggen. Ik draaide mij om en zag Toppie33 weer gelukzalig rondkijken. Dat begreep ik ook wel, want in de deuropening stond een knappe verschijning te glimlachen en te knipogen die luistert naar de naam Elena. Ze knipoogde en lonkte naar de robuuste verschijning die Toppie33 heet. Snel kwam ze bij ons staan. Elena en Toppie33 kwebbelden wat af, maar mijn gedachten gingen naar Lavina die voor mij stond. Ze gaf mij een kus. “I must kiss you, because you kiss so good.” zei ze. Toen tikte Toppie op mijn schouders en vroeg of ik wist dat er een professionele kickboxer in de zaal was. “Wass ist mit mir?” vroeg ik. Elena die lachte, maakte duidelijk dat ik had moeten zeggen dat Toppie die kickboxer was. Het ging allemaal een beetje te snel voor mij. Elena legde haar hand om de arm van Toppie die ietswat verlegen lachte en keek. Ik wilde ook een zachte vrouwenhand op mijn arm. “Willst du meine muskulare sehen und fuhlen?” vroeg ik aan Elena. Schijnbaar is mijn of haar Duits niet zo goed, want in plaats van te antwoorden begon ze hard te lachen. “Je moet niet zoveel onzin lullen” zei Toppie. “Lullen? Wat is er met mijn lul?”Vindt je dat ik een grote lul heb?” vroeg ik. “Ik ga het gelijk aan Jack42 vertellen, dan hoort hij het van een ander.” En weg was ik. Bij Jack42 kwam ik aan die werd vergezeld door de Thaise kolonie. In plaats van met Jack42 te gaan praten begon Thaise Kim tegen mij aan te praten: “Hi, wie geht es dir?” vroeg ze. “Als ich dich sehe mit deine super korpe, dann soll es immer gut mit mir sein” Ik loog er geen woord van. In mijn ooghoeken zag ik Toppie33 verdwijnen met Elena. Ik liep nog achter ze aan voor het geval ze gezelschap wilden. Dat bleek wat minder noodzakelijk, al was Toppie daar meer resoluut in dan Elena.
Ik werd opgevangen door Cosmina, die er nu wat vermoeider uitzag (serieus). Dat gaf ze ook zelf toe. “Ich bin mude” zei ze “Du hast mir mude gemacht” zei ze daarna. “Dass sagen alle frauen immer” reageerde ik laconiek. In plaats van bewondering kreeg ik een stomp in mijn maag. Ze gaf mij een zoen en zei: “Du bist toll.” en deze schoonheid ging weer aan het werk.
Het werd tijd om eens naar buiten te gaan. In de tuin met een zonnetje achter de wolkjes zag ik Boedha zitten. Ik ging een gesprekje aan over allerlei zaken. Later voegde Snelle Henkie zich bij ons, alsmede jack42 die voorstelde om eten te bestellen. Dat vond ik een super idee. Ik verging bijna van de honger. Het eten werd besteld en ondertussen maakte ik snel een afspraak met Thaise Kim. Die mocht ik zeker niet laten schieten. In mijn ogen heeft ze een schitterend lichaam met een uitstekende service.
Verder liep ik wat lamlendig rond en werd zo nu en dan door dames aangesproken over mijn schrijfgedrag (geruchten en roddels gaan snel). Maar ook wat er nu precies tussen mij en de desbetreffende dame aan de hand was. In mijn ogen was er niet veel te melden en al snel bleek dat de meisjes echt wel wisten wat er aan de hand was. Opvallend was dat er nogal werd afgegeven op het meisje. Ik was niet op zoek naar ruzie, maar de onderlinge concurrentie binnen GT maakt van sommige dames haaibaaien dat ze hun collega’s/vriendinnen afvallen en honderduit roddelen. Ik weet niet of ik dat nu wel zo leuk vind. Daarmee wordt de hele kwestie alleen maar opgeblazen. Het geeft ook aan hoe er over mij/ons wordt gepraat. Gedurende die avond werd mij veel toevertrouwd, maar dat ga zelfs ik niet hier melden. Aan een dame vroeg ik: “Willst du nicht mehr mit mir nach zimmer?” Verbaasd keek ze mij aan: “Naturlich will ich dass. Du muss schreiben dass ich super sex mache. Ich soll viele kunden bekommen.” En zo is het marketingbureau ACE2 ontstaan. Ondertussen was het eten gearriveerd en met vier tassen liep ik naar buiten. De Thaise dames keken mij verbaasd aan. “Ist dass alles fur dich alleine?” vroegen ze in koor. “Naturlich. Wie denkst du dass ich meine muskulare bekomme?” en ik liep snel door naar buiten omdat anders het eten koud zou worden. Aan tafel gegaan met Jack42, Boedha en Snelle Henkie. De grill smaakte goed. Even kwam Laura bij ons zitten en pikte een vorkje mee. Ik wilde niet teveel eten, want ik stond op het punt naar de kamer te gaan. Dat maakte ik Laura ook duidelijk. Laura pakte mijn vlees en liet het haar smaken. Ineens zei ze: “Ich will dass mit dir zusammen essen” Ze liep met een plak vlees in haar mond naar mij en duwde het vlees (dat ook gedeeltelijk in haar mond bleef) in mijn mond. Samen aten wij het op. “Deine fleiss smackt gut” zei ze knipogend. Dat zegt mijn moeder ook altijd. Laura werd echter door een thekefrau tot de orde geroepen. Waarom weet ik niet.
Ondertussen kwam DickyDik bij ons zitten en wij stelden ons aan elkaar voor. Hij keek mij aan en dacht waarschijnlijk: “Die valt tegen, die Ace2” “Dat heet compensatiegedrag” zei ik “het is allemaal niet veel en daarom laat ik lijken op het forum dat het veel is” Maar ik moest de heren verlaten want Thaise Kim stond op mij en mijn eurootjes te wachten. “Jullie lezen het allemaal nog wel” riep ik nog. Het zou goed zijn, heeeeeeel goed. Zie ook mijn recensie over mijn super sessie met haar. Maar daarna was de pijp na 5 orgasmes wel een beetje erg leeg.
Na de sessie met Kim was het half tien geworden. Ik stapte de barruimte weer in en zag een boos gezicht mijn kant uitkijken en ik besefte weer dat wij bezig waren met elkaar negeren. Ik werd daarbij geholpen door Andrea. “Were did you go? You leave me alone, mi amore. I want to fuck with you. I want to feel your dick. I want to feel your body.” Ze legde haar hand op mijn borst en de andere beroerde mijn edele delen. Daar zat nu echt geen leven meer in. “Next time I come to you and I will fuck you long.” Haar ogen flitsten op alsof ze nog wilde zeggen: “Do not forget your beautifull euro’s” Een ander meisje vertelde mij dat ze de vorige dag een klant had gehad met een mega-penis. Nadeel was dat het heerschap ook graag coke snoof. Het was een zware sessie geworden. Het kostte moeite om de penis stijf te krijgen en te houden en zodra hij haar penetreerde ging hij als een wilde-man tekeer. Tot slot begon hij ook nog over de standaardprijs zeuren. Het was het geld allemaal niet waard geweest, vond ze.
De volgende waar ik tegen aan liep was het vriendinnetje van Andrea, Alicia genaamd. Alicia is wat groter dan Andrea en forser en heeft ook grotere borsten. Ze heeft ook wel iets geils. Maar is net mijn type niet. Dat wil niet zeggen dat ik niet aardig kan zijn. “Ha Alicia. How are you? Do you remember me?” Alicia keek mij aan en zei enigszins twijfelend: “Sure. It was very good with you on the room.” Van een kamerbezoek kon ik mij echter niets herinneren. Lachend liep ik door.
Toppie33 was in geen velden of wegen te bekennen (later bleek hij anaal ontmaagd te worden) en Jack42 wilde net de kamer opduiken met een schone dame. “En ik dan?” vroeg ik mij in de steek gelaten af. Jack42 draaide zich echter om en liep belangrijkere zaken tegemoet.
Daar stond ik dan in de bar en zag wederom mijn boze dame, die mij totaal negeerde. Later zou iemand mij zeggen dat je mensen die applaus en aandacht willen (Ace2?) niet beter kunt straffen dan hen te negeren. Ik besloot dat het genoeg was. Ik liep op haar af en wilde gewoon proberen het goed te praten. Hoe beter kun je dat doen door met een grapje te beginnen. De dame in kwestie keek echter finaal door mij heen. Ik zei lachend tegen haar: “When do you kill me?” Nu had ik wel haar aandacht, al keek ze mij woedend aan en ik zag overal rook opstijgen. Ze kneep haar ogen iets samen en zei: “When I see my name one more time in internet I will and I send some one to you.” Hier hielpen geen grapjes meer. Ik liep maar weer door, en liep 10 stappen later tegen een dame op die lachend tegen mij zei: “I just talked with her, but she is still angry at you.” Vertel mij wat.
Ik ging maar even uithuilen bij Boedha en Snelle Henkie. Snelle Henkie maakte mij deelgenoot dat hij zijn nickname ging veranderen in Mercedes. Altijd snel en stopt nooit. Omdat Boedha en Snelle Henkie op jacht gingen was ik wederom alleen, lonesome. Het was pizza-tijd, maar ik besloot het voor gezien te houden. De terugreis zou nog bewogen genoeg zijn door de tijd vol te praten met een ijsbeer thuis, te sms-en met een bekende dame uit LR en te vernemen dat Toppie33 anaal was ontmaagd (maar daar weten wij nu alles van).
Maar voor het zover was moest ik nog eerst in mijn auto komen. Daar kwam ik ook en toen ik de deur opende klonk al weer de mij zo bekende mondharmonica. Ik stapte in mijn auto en startte mijn bolide. Ik reed richting horizon en neuriede op de maat van de klanken van de mondharmonica: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………….”
...
De zaken van de dame gingen niet goed, terwijl haar landgenootjes het ene eurootje na het andere binnen sleepten. Er werd eens wat navraag over gedaan. Al snel wist een ijsbeer te vertellen dat er wat minder positief op internet werd geschreven.
...
Andere ijsberen echter gingen vooral begrip tonen bij mijn “vriendinnetje”. Hierdoor werd zij bevestigd dat zij slachtoffer was geworden van een gruwelijk heerschap (eindelijk vindt iemand mij gruwelijk). Dat was dus een vuurtje blussen met benzine.
...
Het is weer eens zover, dit keer is Ace2 de pispaal. Uiteraard nemen we als schrijvende beren een risico dat een dame boos wordt, dat is all in the game.
Het enige dat ik niet begrijp van doorkleppende beertjes:
is het domheid?
is het gebrek aan inlevingsvermogen?
is het rattengedrag?
Ik vermoed een combinatie van alledrie...
bergm550
25 mei 2008, 09:11
Ik ben zelf ook zeer voorzichtiger geworden met het forum en het schrijven over dames. Het forum kan een vrouw maken of breken. Het wordt als zeer serieus genomen.
Ik had een keer over een vrouw geschreven over haar voor- en nadelen op het Rheinforum, en ze had geraden dat ik dat geweest moest zijn. Ze had me gezegd dat ze na deze berichtgeving minder klanten had.
Ik voelde me hier zo slecht over, dat ik de Moderator van het Rheinforum heb gevraagd mijn bericht over haar te verwijderen, en dat heeft de Moderator ook gedaan.
Gelukkig heeft deze vrouw het me vergeven, en ik ga nog steeds met haar naar de kamer als ik in Goldentime ben. Het was absoluut pure domheid mijnerzijds dat ik me niet gerealiseerd had hoe gevaarlijk een forum kan zijn voor een vrouw.
Ik ben me er in ieder geval van bewust geworden en zal absoluut mijn berichtgeving hierop aanpassen door voorzichtiger te zijn met wat ik schrijf. Ik heb in ieder geval gemerkt dat de impact groter is dan ik had gedacht.
uh.....??? dit is de omgekeerde wereld. De vrouwen zijn gewoon met hun werk bezig (jawel, lees ook de andere threads hierover, ze werken voor geld, niet om zo graag ijsberen te behagen) en als ze dan geen goed werk afleveren, mag dat gewoon opgeschreven worden lijkt me (uiteraard met respect voor de dame in kwestie en niet persoonlijk worden). Dan moet de dame niet boos worden dat dit opgeschreven wordt, ze moet gewoon haar werk goed doen.
Als dit een incident was (of de desbetreffende ijsbeer was een hork) dan repareert zich dat vanzelf door de grote aantallen positieve recensies over deze zelfde dame. Een echt goede dame zal hier ook nooit moeite mee hebben, behalve uiteraard als een negatieve recenties vol feitelijke onjuistheden staat.
bergm550
25 mei 2008, 09:38
uh.....??? dit is de omgekeerde wereld. De vrouwen zijn gewoon met hun werk bezig (jawel, lees ook de andere threads hierover, ze werken voor geld, niet om zo graag ijsberen te behagen) en als ze dan geen goed werk afleveren, mag dat gewoon opgeschreven worden lijkt me (uiteraard met respect voor de dame in kwestie en niet persoonlijk worden). Dan moet de dame niet boos worden dat dit opgeschreven wordt, ze moet gewoon haar werk goed doen.
Als dit een incident was (of de desbetreffende ijsbeer was een hork) dan repareert zich dat vanzelf door de grote aantallen positieve recensies over deze zelfde dame. Een echt goede dame zal hier ook nooit moeite mee hebben, behalve uiteraard als een negatieve recenties vol feitelijke onjuistheden staat.
De vrouw over wie ik het heb, had geen probleem met mijn bericht over haar, daar mijn bericht over haar feitelijk gewoon klopte, maar ik had geschreven dat ze "nauw" was en dat als nadeel getypeerd. En dat zat haar niet lekker, en daarop heb ik gevraagd aan de moderator van Rheinforum om mijn bericht te verwijderen. Dan heb ik in ieder geval mezelf gecorrigeerd. Maar goed, ze heeft het me vergeven, ze zat er ook niet zo erg mee, ze zei alleen dat ik voorzichtig moet zijn.
Correctie op dit soort zaken lijkt me idd prima. We onderschatten idd de impact van dergelijke postings. De dames (plus clubleiding plus schoenen-dozen-verkopers) lezen driftig mee, en soms kan dat goed zijn, soms juist totaal het tegengestelde effect hebben.
Were in GT
Saturday, 24th May 2008 :
68 named women : Alicia (Colombia), Andrea (Colombia), Angela (.pl), Angelina (.pl), Anna (Croatia), Bettina (.hu), Carmen (.ro), Cassandra (.ru), Celina (.de), Celina (.tr), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Cosmina (.ro), Eda (.tr), Eva (Croatia), Fabiola (.ro), Filiz (.tr), Grace (.hu), Gulcan (.tr), Gulh (Marocco), Helena (Greece), Ina (.de - Always topless), Isabella (.pl), Jana (.pl), Jenny (.ru), Jenny (.tr), Joy (.pl), Julie2 (.ro), Kathrin (.ro), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Laura (.ro), Lavinia (.ro), Lilia (Ukraine), Linda-Kiara (Brazil), Lisa (.de), May-Lin (Thailand), Melissa (.ru), Mercedes (.ru), Milis (.tr), Monica (.pl - Black hair, 26-29 yo, 1.75 m), Monika (.hu), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl), Nadine (Thailand), Nadja (.de), Nellie (.ru), Nicolle (Slovakia), Nikita (.ru), Olivia (.pl), Rachel (.de), Ramona/Cami/Isabella (.ro), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Rosa (Dominica), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sharifa/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Sylvia/Silvy (Niger), Tara (.de), Tiffany (.de), Tina (.pl - New - Blond, 22-25 yo, normal, 1.70 m, cup C),
and 13 unknown women (1 new one).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
bergm550
25 mei 2008, 10:00
Ik was in Goldentime op zaterdag 24 mei. Het was mooi weer, en ik heb buiten gezeten. Er waren mooie vrouwen aanwezig.
Die avond werd er nog gebarbecued. Het vlees bestond uit kip, speklappen en braadworst. Er hing de hele dag een goede sfeer, zowel binnen als buiten.
Er waren nog wel enkele "proleten" die met hun bier in het bubbelbad zaten. Ieder weldenkend mens weet gewoon dat je geen glas moet meenemen in het wellness-gedeelte.
Ik heb mooie sessies gehad met Cosmina (Roemeens), Lara (Kroatisch) en Silvana (Kosovo).
Bergm550
...
Een echt goede dame zal hier ook nooit moeite mee hebben, behalve uiteraard als een negatieve recenties vol feitelijke onjuistheden staat.
Zo makkelijk is het niet. Ook echt goede dames hebben er soms moeite mee dat er over ze geschreven wordt, positief of niet. Soms omdat het meer dan alleen business voor ze is, soms uit schaamte (er zijn weinig dames die echt trots zijn op hun dienstverlening), soms vanwege angst voor ontdekking thuisfront, soms vanwege hun pooier, of nog andere redenen.
Picasso 1
25 mei 2008, 12:52
De zaken van de dame gingen niet goed, terwijl haar landgenootjes het ene eurootje na het andere binnen sleepten. Er werd eens wat navraag over gedaan. Al snel wist een ijsbeer te vertellen dat er wat minder positief op internet werd geschreven. Dat vroeg om nader onderzoek en dat werd dan ook gedaan vanuit Duitsland. Tot mijn verbazing werden mijn ellenlange berichten uitvoerig gelezen. Niemand leest mijn berichten, behalve enkele Duitse vriendjes van onze GT-meisjes. De dame die onderzoek had laten verrichten kende mijn alter-ego. Later zou ik met allerlei citaten (en dat waren er veel) om de oren worden geslagen. Maar 1 verwijt deed toch wel een beetje pijn. De dame in kwestie zou GT hebben verlaten omdat er tegen deze slechte reklame niet te vechten was. Dat vond ik oprecht sneu. Dat was niet mijn bedoeling geweest. Voor mij is GT/Ijsberenforum een lolletje, terwijl het voor de dames serieuze broodwinning is. Als ik de reikwijdte van mijn bericht (al was het natuurlijk niet mijn recensie alleen) vooraf had geweten, had ik het niet geschreven.
Jouw bericht heeft absoluut niet die impact en gewicht die je hier aangeeft. Over alle dames zijn er rubrieken in verschillende fora en jouw bericht is een van de berichten tussen die van anderen over deze dame.
Als jij een negatieve recensie schrijft en anderen zijn positief gestemd dan zal niemand deze dame gaan negeren op grond van jouw berichtje. Als ze verder gewoon een correcte service verleent bij de meesten dan is er verder voor haar niets aan de hand. Tussen al die nationaliteiten aan ijsberen die in GT rond lopen en waarvan velen niet eens weten welke fora er allemaal zijn, is de impact van jouw bericht volledig te verwaarlozen.
Een echte pijnpunt voor dames is de mond op mond reclame tussen de aanwezige ijsberen in de club. Ijsberen die net van de kamer komen en aangeven dat het helemaal niets was met detailvermelding van de minpunten. Tja, als een dame hier last van heeft dan moet ze er maar zelf iets aan doen. De intelligentere dames weten hoe belangrijk communicatie over hun service is en zullen daarom geen enkele klant minachten middels een slechte service
Wat hier gebeurt kan zijn is dat de dame in questie weinig klandizie krijgt en er wordt een verband opgemerkt met de slechte recensies. Tussen de slechte recencies wordt Ace2 herkend en aangezien er verder geen andere aanspreekpunten zijn, krijgt hij onterecht de volle laag (over iets waar zij zelf schuldig over is).
Ik zou zeggen niets van aantrekken en wanneer we een slechte sessie ondervinden, gewoon erover schrijven. En vooral dit forum niet laten censureren door dames die bekend staan om hun slechte service; want dan geven ze ons niet alleen een slechte service maar bereiken ze ook nog eens dat de waarde van het forum afneemt.
Willi69
25 mei 2008, 13:42
Jouw bericht heeft absoluut niet die impact en gewicht die je hier aangeeft. Over alle dames zijn er rubrieken in verschillende fora en jouw bericht is een van de berichten tussen die van anderen over deze dame.
Als jij een negatieve recensie schrijft en anderen zijn positief gestemd dan zal niemand deze dame gaan negeren op grond van jouw berichtje. Als ze verder gewoon een correcte service verleent bij de meesten dan is er verder voor haar niets aan de hand. Tussen al die nationaliteiten aan ijsberen die in GT rond lopen en waarvan velen niet eens weten welke fora er allemaal zijn, is de impact van jouw bericht volledig te verwaarlozen.
Volle Zustimmung, man sollte die "Macht" der Foren nicht überschätzen. Die meisten Gäste kennen die Foren gar nicht oder interessieren sich nicht dafür.
klopt ook. Mij valt het idd ook op dat veel ijsberen het forum niet kennen.
klopt ook. Mij valt het idd ook op dat veel ijsberen het forum niet kennen.
I second that! Trouwens de meeste kennen een website als Hookers wel. Daar ben ik ook begonnen, maar ik prefereer dit forum. Mss vanavond even langs GT :freu:
Ik was er vrijdag weer een keer. Het was er zoals gewoonlijk behoorlijk druk. Er was voor de verandering een keer een barbeque.
Er schijnt dus echt over een week of 5 een zwembad te moeten liggen. Voor de rest gaan ze uitbreiden. Er komen 12 kamers bij.
We zullen het wel gaan zien en beleven.
I second that! Trouwens de meeste kennen een website als Hookers wel. Daar ben ik ook begonnen, maar ik prefereer dit forum. Mss vanavond even langs GT :freu:
Hookers? Waar? Zijn dat Engelstalige hoeren? :teuflisch
Goedemorgenallemaal
26 mei 2008, 15:04
Gisteren eens de weg van Bruggen naar Swalmen genomen.
Ik had bij Bernd al eens een opmerking gemaakt over de fraaie omgeving aldaar, maar de bossen tegen de grens aan mogen er hier ook wel zijn.
Ik denk dat ik van de zomer maar eens een wandeling ga maken naast het wandelen....
Dickydik
26 mei 2008, 16:09
...... En als je vanuit Reuver recht door de bossen wandelt kom je weer op de Heidweg uit.......
Gisterenavond na mijn avondeten toch nog even afgetogen naar GT. Kon het niet laten. Het is ook een goede voorbereiding op de komende werkweek. Maakt wel dat ik 's maandags behoorlijk wasted ben. Nadat ik mijn auto geparkeerd had bij de bouwmarkt werd de deur opengehouden door de thekefrau. Beetje small talk gedaan waarna ik het ijsbeerjasje in ontvangst nam. Was nog geen 2 minuten in de kleedkamer of de dame waarmee ik een speciale band had stond naast mij. Ze was net weggeweest met een klant, dus ze ging even douchen en zou mij treffen in de bar. Edoch was ik naar buiten gegaan om even te chillen op een zo'n bank. Zo'n bank moet ik ook eens gaan aanschaffen voor bij mij in de tuin. Uitermate relax. Was ook wel benieuwd of mevrouw mij zou weten te vinden hier. En jawel daar kwam ze aan. Ze vleide zich tegen mij aan. De kamersessie was weer uitstekend, evenals de conversatie. Soms voel ik mij wel schuldig. Ben ik nu een beetje verliefd op deze dame van plezier? Oprechte gevoelens? Laat ik niet vergeten dat ik haar ook nooit ontmoet had als ik niet naar een club als GT zou gaan. Ik koester die band met haar. Als ijsbeer ondergaan we allemaal deze fase. Voorlopig geniet ik ervan.
Komen we bij het aspect - met een andere dame naar een kamer gaan. Ik had dat een tijdje gemeden. Echter gisteren werd ik gestrikt door Nicole, de hoogblonde Slowaakse. Was gezellig met haar, maar niet als met mijn schatje. Heb ik er van genoten? Jazeker!
... volgend weekend weer present!
Wat is dat altijd weer afzien. Ik tel de dagen echt af tot aan mijn volgende gt-bezoek. Meestal is dat niet langer dan een week, maar voor mijn persoontje is dat lang genoeg. Eigenlijk wilde ik Villa Vertigo op donderdag eens gaan bezoeken vanwege ene zekere Angelina, maar Ace2 (lees seksgod) vroeg me of ik woensdag weer van de partij zou zijn in GT, en na wat schuifwerk in mijn agenda heb ik toch nog tijd vrij kunnen maken :) Tja het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen he ;)
Vooraf hadden we al de nodige voorpret. Aangezien Gabriella een weekje weg zou zijn, moest ik een waardige stand-in zoeken en na Ace2's (lees seksgod) heftige verhalen over thaise vrouwen had ik me voorgenomen om zelf eens de proef op de som te nemen en ook eens met één van de thaise dames te gaan kameren. Uiteraard gaf "Der AceZwei" (lees seksgod) mij nog uitgebreid advies zodat het kiezen wat eenvoudiger zou worden :) Het zal niemand verbazen, maar mijn keuze zou gaan vallen op de dame met het meeste (Spaanse) temperament :) Ace2 (lees seksgod) grapte nog door te zeggen dat ze nogal bijtgraag was, maar niets zou mij ervan weerhouden dus ook geen bijtgrage dame (ik heb Andrea ook overleefd ;)). Ik had me al voorgenomen in het geval dat ze iets teveel en te hard zou bijten, ik mijn naam zou veranderen in "happie33".
En als dat allemaal niet zou lukken dan zou ik gewoon met Cosmina een sessie doen, dan is dat kleffe gedoe met Ace2 (lees seksgod) ook gelijk afgelopen :)
Kortom genoeg vooruitzichten om er weer een gezellig dagje van te maken, maar alle voorbereidingen waren voor niets want beide dames waren niet aanwezig. Tja en dan wordt er toch een beroep gedaan op het improvisatievermogen van ons ijsberen :)
Ozzy1 had me ook een berichtje gestuurd en wilde me toch iets beter leren kennen (wie niet he ;)) en om ijsbeerervaringen te delen. Maar willen en kunnen is wat anders :) We praten hier dan wel over druk bezette dames, maar we hebben het hier nooit over druk bezette ijsberen :) Ozzy is er eentje van :) Wekelijkse sessies met Lisa van minimaal 4 uur zijn meer regel dan uitzondering. Het zou dus moeilijk worden om een gaatje te prikken in zijn agenda om ons ijsberenpraatje te houden :). Bovendien zou een vrij gaatje in zijn agenda betekenen dat Lisa weer beschikbaar zou zijn :) en die staat toevallig nog steeds op mijn "noch zu Machen-Liste" :)
Omstreeks 12.10 arriveerde ik op de parkeerplaats (een uur eerder dan gepland). De Türsteher anex parkeerwachter lachte toen ie me zag uitstappen. Aardige gozer trouwens die me altijd wel helpt een plekje te vinden (wat een fooi af en toe niet allemaal kan doen :)).
Na het omkleden liep ik de bar binnen. Slechts een enkele dame keek op, maar het meerendeel van het vrouwelijke aanbod was te druk bezig met ontbijten. Tja niet iedereen heeft een binnenkomst à la Ace2 (lees onze seksgod!!!)…….. "Salito??", vroeg de bardame met een glimlach. Tja dat weten ze onderhand wel maar dat was nog een beetje te vroeg dus eerst twee, drie bakjes cappucino naar binnenwerken.
Rond de klok van één zag ik Ozzy aan de bar met zijn krantje zitten. Ik ging naar hem toe om een praatje te maken en het was zeker interessant om te horen hoe populair het forum is bij onze Duitse buren. Klaarblijkelijk is er geen goed Duits alternatief voor het ijsberenforum. "Ihr Hölländer schreibt auch alles auf" en "Der Ace2 (lees seksgod) schreibt so lange Berichte", hoorde ik Ozzy nog vertellen. Tja als je de verhalen van Ace2 (lees seksgod) leest dan krijg je als Duitser toch een verkeerd beeld van de gemiddelde Nederlandse ijsbeer :). "Einer aus Hundert" zou ik zeggen mbt Ace2 (lees seksgod) maar later in het verhaal zou dat ook schijnbaar op mij van toepassing zijn.
Ozzy keek in de tussentijd vaker op zijn uurwerk want Lisa was er nog niet. Ik probeerde hem nog meer te verontrusten door te zeggen dat ze vandaag naar Happy Garden zou gaan want ze had een afspraak daar met één of andere Toppie :) Maar helaas niet veel later zat Lisa naast Ozzy inclusief sleutel en zouden ze minimaal 4 uur kameren.
Net voor de klok van half drie zag ik twee Thaise dames binnenkomen. Mijn oog viel gelijk op de grootste van de twee. Ik probeerde in eerste instantie oogcontact te krijgen en ik ging op een krukje aan de raamkant zitten. De Thaise zat ook aan de raamkant, maar op één of andere manier kreeg ik toch oogcontact en toverde ik een glimlach bij de Thaise dame. Toch besloot ik maar ff te wachten om naar de dame toe te stappen want wilde toch eerst topclass-advice van onze Thaise seksgod inwinnen. Na een kwartiertje kwam Ace2 (lees seksgod) binnen en zijn oog was blijkbaar ook op de andere Thaise gevallen want daar maakte ie gelijk een praatje mee.
Na een minuutje of wat stapte Ace2 (lees seksgod) naar me toe met een hele grote smile. "Wat hebben we een voorpret he?" lachte ie en tja dat kon ik alleen maar beaamen. Als je dagen van te voren als een stel pubers SMS-jes stuurt over het volgende GT-bezoek dan ben je al ver heen denk ik zo…….
Ace2 (lees seksgod) stelde me gelijk voor aan een andere ijsbeer. "Dit is Willem2" introduceerde Ace2 (lees seksgod) zijn metgezel. "Nou dat valt tegen", dacht ik ;) "Ik had toch een imposantere persoon verwacht" lachte ik. Maar niets was minder waar, want het bleek "slechts" Randy te zijn. "Laat me die benen van jou eens zien", vroeg Randy en als bewijs showde ik mijn gespierde kuiten en daarmee bevestigde ik dat er toch nogal wat onwaarheden in Ace2's (lees seksgod) verhalen schuilen!!!
We gingen ff naar buiten om een frisse neus te halen, maar het weer was niet echt denderend. We besloten terug naar de bar te gaan en in het voorbijgaan werd Randy eens flink in zijn achterste geknepen door Sammie en vervolgens besloot ze hetzelfde bij mij te doen.
In de bar hing Sammie een tijdje aan Randy en aan Ace2 (lees seksgod) maar Randy zei dat ze alleen maar interesse had in mij. Ja dat ziet die Randy toch goed hoor ;) Maar helaas ik hou niet zo van blauwe bikini's, ookal is Sammie een bloedmooi blond topmodel.
Aan de bar vertelde ik Ace2 (lees seksgod) dat ik wel een oogje had op één van de Thaise dames. Het bleek Mai Lin te zijn. Ace2 (lees seksgod) wilde me aan haar voorstellen, maar helaas ik was weer te laat. Een andere ijsbeer was mij weer voor en ging na een heel kort praatje met haar op de kamer. Mss een idee om mijn naam te veranderen in "sloompie33".
Ace2 (lees seksgod) was ondertussen aan de babbel met de andere Thaise Kim en na een kort praatje ging Kim de sleutel halen. Ik denk ook dat ook het verschil is tussen een seksgod en de iets mindere goden. Bij Ace2 (lees seksgod) liggen ze gewoon bij bosjes aan zijn voeten…. Tja en de iets mindere goden (zoals ik) moeten alles uit de kast halen om een dame te pleasen :)
En daar zat ik alweer moederziel alleen op een krukje. Gelukkig zag ik Randy op een bankje zitten en ging naar hem toe om ff te kletsen. Hij vond Braziliaanse Samantha ofzo wel leuk en ik verklapte mijn voorkeur voor de Thaise Mai Lin.
Al snel sprak ik met Randy over zijn recensie van Vivian en dat alle ervaringen toch zeer individueel en persoonlijk zijn en er moet uiteraard de bekende klik zijn. Nu Randy me in reallife zag, kon hij inderdaad begrijpen waarom Vivian zo in zwijm is gevallen voor dat goddelijke lichaam ;)
Maar ook Randy ging nog een rondje maken en ondertussen zaten Andra en Sissy naast me op de bank om me te verleiden. Maar helaas ik had Mai Lin in mijn hoofd en dat zou ook gaan lukken!!! Plots zie ik dat Mai Lin terug is van de kamer en op de rugleuning van de zwarte bank gaat zitten. En ja ik had weer oogcontact en ja ze knikt naar me, maar slome toppie blijft weer zitten :( Dan gaat Randy naast haar zitten op de bank. GVD!!!! Het zal toch niet waar zijn dat ik alweer ernaast pies…. Maar al snel zag Randy mij met hele grote ogen in hun richting kijken en collegiaal als ie is (ja Ace2 (lees seksgod) zo kan het ook!!!) wenkte hij naar me dat ik erbij moest komen.
Ik stelde me netjes voor aan Mai Lin en keek in haar ogen. Ja de chemie was er! En ja ik was verkocht!
Randy probeerde nog te pronken met zijn Boedda-halsketting, maar zelfs het mooiste sierraad is minder indrukwekkend dan mijn torso ;)
"Ich lass euch beiden alleine", zei Randy wijs en na een praatje ging Mai Lin de sleutel halen.
Zimmer 21, daar zou mijn eerste ervaring met een Thaise dame plaatsvinden. We maakten samen het bed op en al snel lagen we innig te zoenen. Mai Lin deed alles goed, maar in eerste instantie was ze ietsjes gehaast. Want nadat ze me lekker gepijpt had vroeg ze "Bumsen?". "Euh nein, wir haben doch Zeit". Mai Lin begreep gelijk dat ik dit niet een halfuurtje zou worden. "Was sind deine Wünsche?" vroeg ze me met grote ogen en ik maakte haar duidelijk dat ik geen wensen had alleen maar plezier maken en haar ook een plezierige tijd geven. "Du bist Einer aus Hundert", zei ze vol ongeloof. "Das sagen alle Frauen", lachte ik. Maar Mai Lin leek het te menen ook :)
Hierna namen we dus ook alle tijd en het vrijen werd alleen maar beter. Na uitgebreid gezoend te hebben ging ik maar op onderzoek uit.
Ik geloof dat ik het als mindere god toch redelijk goed deed want Mai Lin schokte lichtjes en het voelde warm en nat aan.
Daarna weer gezoend, gepijpt en dan uiteindelijk geneukt. En dat was ook heel erg lekker. Maar aangezien ik zeker niet de snelste ben, moest Mai Lin toch behoorlijk moeite doen om mij klaar te laten komen. Tja ik kan me heel moeilijk concentreren…. Zeker als je tijdens het neuken aan zaken denkt als van welk hout is deze hut gemaakt, wat voor merk airco hangt er hier en noem maar op…..
Uiteindelijk (na drie uur dus) ben ik in good old doggy klaargekomen. Mijn eerste ervaring met een Thaise dame zat erop en dat is toch anders. Alles lijkt liever en ongedwongener te zijn. Het komt ook heel dicht in de buurt van een GFE. Kortom Mai Lin was helemaal toppie!
Uiteraard heb ik ook met Mai Lin over onze seksgod gesproken en wat die allemaal uitspookt. Ik heb geprobeerd één en ander te relativeren en uit te leggen, want zo'n kwaaie is ie toch niet ;)
Toen we terug naar de bar liepen hadden we veel bekijks. Randy en Ace2 (lees seksgod) zaten buiten in de witte bankjes en Ozzy zat onder de overkapping. Bij terugkomst werd ik helemaal uitgevraagd door Ace2 (lees seksgod) die toch heel graag wilde weten wat ik die drie uur heb gedaan. "Dat lees je morgen", lachte ik. "Maar één ding kan ik je wel verklappen, ik ben namelijk "Einer aus Hundert". Plots kwam Ozzy erbij zitten met de melding dat er een ambulance voor de deur stond en een Thaise dame kwam ophalen met een bloedend bekken. Jaja zo kan ie wel weer ben ik een keertje iets langer weg met een dame en gelijk doen de gekste verhalen de ronde. "Drei Stunden mit einer Dame, ohne Pause, bist du verrückt!!", lachte Ozzy.
Buiten zag ik Ricarda. Ze zag er weer helemaal top uit in haar roze bikini. Toen we terug in de bar waren kwam Ricarda al snel naast me staan en hing ze aan me.Maar ik zag aan Ricarda dat ze toch enigszins schrok van de verschijning die Ace2 (lees seksgod) heet. "Ich habe auch einen muskulösen Körper", zei hij en toonde zijn imposante borstkast en spierballen. "Ah du bist Pompeye?" lachte Ricarda. "JAAA Pompeye2!!!" antwoordde Ace2 (lees seksgod) . Randy zag het allemaal met lede ogen aan. "Jezus Ace2 (lees seksgod) alleen is al erg, maar jullie beiden (toppie en ace) zijn een ramp!". Randy ging maar weer een rondje maken om tot rust te komen.
Ondertussen kwam Sonny er ook bij zitten aan de bar. Ik stelde Sonny voor aan Ricarda, maar Sonny zat weer in de oplaadfase. We maakten nog een grapje door een Sonny te vergelijken met zo'n Duracel-Kaninchen, maar ik denk dat je Sonny beter kunt vergelijken met een flinke Accu. Ricarda had ondertussen ook al gezien dat het vandaag niets zou worden met ons en ging er ook weer vandoor.
Omstreeks 22.00 ging Ace2 (lees seksgod) weer huiswaarts. Hij had zijn mondharmonika al in zijn hand toen ie afscheid van ons nam. Sonny en Randy bleven nog een ronde. Ik was nog een beetje in dubio, maar zag toen Mai Lin op een krukje zitten. Ging er weer op af om een praatje te maken en mss weer mee te nemen naar de kamer. Tijdens ons praatje kwam echter een ijsbeer naast ons staan die ff een drankje was gaan halen voor haar en zag een lichtelijke gestresste en paniekerige blik in zijn ogen. Helaas Mai Lin was voor de rest van de avond gereserveerd (Moet niet gekker worden!!).
Sonny was inmiddels toch met Ricarda naar de kamer en Randy ging met Kim nog ein Rundschen machen. Na dan gaan we maar naar huis besloot ik omstreeks 23.30. De een lange GT-dag zat er weer op
Zonnige weerberichten, Ace2 die zijn gezicht eindelijk weer in GT durft te vertonen, Toppie33 die zijn komst ook al aangekondigd had, redenen om weer eens naar GT te gaan.
Ik was nog niet binnen of ik zag al een stuk of 6 dames die een plaats kregen op mijn 'beschuitje mee eten' lijst: Angela (P), Monica (P), Magdalena (P), Carmen (Ro), Romina (Ro) en Sandra (Ro). En dan zou er later nog een aantal bijkomen ook. Die Qual der Wahl, het lekkerste probleem dat ik ken.
Na wat lekkere broodjes buiten in de zon weer binnen wat koffie bijgehaald en de volgende Wahlproblemen dienden zich aan: de zussen Luna en Mona (Mar), Julie (Ro), Nellie (W-R), Sylvia (Gh). Ik had het even niet meer en ging maar gauw de whirlpool in.
Daarna lekker buitengezeten en zolang het duurde van het lekkere weer genoten, maar al snel begon er toch wat regen te vallen. De rest van de dag zou het wisselvallig blijven, 's avonds was er BBQ in de zon, weer later nog meer regen.
Laura (Ro) kwam ook zeer aanhalig naast me zitten, en hoewel ik al snel zei, we gaan zeker niet naar de kamer, weerhield dat haar er niet van me fysiek aan te randen, inclusief hoofd-, nek- en schouder massage, en dat doet ze erg goed!
Er kwamen ook nog wat voor mij nieuwe Wahlproblemen bij: de Thaise dames May Lin en Kim, de bloedmooie Roemeense Lorena, Sam (Tsj), Samantha (Brz), het werd me zo te machtig dat ik helemaal geen keuze meer kon maken. Nellie zag dat, kwam tegenover me staan, keek me met haar donkerbruine kijkers aan, en zei: als jij niet kunt beslissen, doe ik het voor je. Jij blijft hier staan tot ik terug ben met de sleutel. En o wee als je je misdraagt als ik weg ben! Een vredig gevoel kwam over me, eindelijk helderheid, en met Nellie is het altijd lekker op de kamer.:luvlove::smkiss:
Na terugkomst had ik het wel gehad, en ik besloot me aan te sluiten bij Ace2 en Toppie 33. Grote fout, want hoewel ze apart best aardige beren zijn, zijn ze als duo echt niet te genieten:kotz:. Ace2 wordt een spraakwaterval van lulkoek, waar je met verbijstering naar luistert, en Toppie33 lult je ook uit je badslippers. Ik voelde al een stevige hoofdpijn opkomen... Gelukkig kwam Sonny ook nog langs dus kon ik met hem de laatste zaken in IJsberenland doornemen.
Ace2 liep (dacht hij) een blauwtje bij Lorena, maar toen ik later nog eens navroeg bij haar (de man was geknakt, er werd al bijna een ambulance voor hem besteld) keek ze me met haar mooie ogen aan en zei, hoe komt hij er bij? Ik wil graag met hem naar de kamer, maar hij wil niet!!! Zo'n sexgod, hij kan elke vrouw hier krijgen, ach wat lief dat hij mij wil, stuur hem maar even langs. Ace2 weigerde mij te geloven, en ging ontroostbaar naar huis. Ja, dan moet hij het zelf maar weten. :teuflischIk denk wel dat hij niet alleen voor de Thaise, maar nu ook voor de Roemeense clan moet gaan oppassen...:eek:
Met Toppie33 nog wat ervaringen uitgewisseld, opvallend hoe verschillend we tegen eenzelfde dame aankijken, en ook met de Souza en Sonny nog wat zitten kleppen. Ik heb nog een lekker uur met Kim gestoeid en toen was het weer tijd naar huis te gaan.
Andere dames die ik gezien heb: Ina (W-R), Ellie (W-R), Kassandra (Ru), Cindy (Du/It), Lavinja (Ro), Rosanna (Bra), Tiffany, Lisa (Du), Gulcan (Tu), Yasmi (Tu), Tanja (P), Isa (P), Jennu (Ru), Lin (Ch), Catherina (Gr), Sylvana (Kr), Carry (Cuba), Doro (D), Nini (?), Nina (D), Lia (D), Nikita (Ru), Lucy (Tu), Ricarda (?), en vele anderen.
Dickydik
29 mei 2008, 12:49
Andere dames die ik gezien heb: Carry (Cuba),
Wat?...... was Carry er (weer)?...... al tijden niet gezien, was ik er tóch de verkeerde week.....
Wat?...... was Carry er (weer)?...... al tijden niet gezien, was ik er tóch de verkeerde week.....
Ik heb haar echt wel vaker gezien de laatste weken. Zal ik volgende keer maar even bellen als ik haar zie? :teuflisch
Na terugkomst had ik het wel gehad, en ik besloot me aan te sluiten bij Ace2 en Toppie 33. Grote fout, want hoewel ze apart best aardige beren zijn, zijn ze als duo echt niet te genieten:kotz:. Ace2 wordt een spraakwaterval van lulkoek, waar je met verbijstering naar luistert, en Toppie33 lult je ook uit je badslippers. Ik voelde al een stevige hoofdpijn opkomen...
Nou nou nu word ik al over één kam geschoren met Ace2!!!! Moet niet gekker worden ;)
Nou nou nu word ik al over één kam geschoren met Ace2!!!! Moet niet gekker worden ;)
Wie met Ace2 omgaat, wordt door de Thaisen genaaid :rofl:. Sommigen wel meer dan 3 uur!
Wie met Ace2 omgaat, wordt door de Thaisen genaaid :rofl:. Sommigen wel meer dan 3 uur!
Daar is toch helemaal niks mis mee? En tja als je "Einer aus Hundert" bent dan kun je t ook makkelijk aan om 3 uur een Thaise te plezieren ;)
Willem2
29 mei 2008, 14:40
....Ace2 (lees seksgod) ....... Ace2's (lees seksgod) ......."Der AceZwei" (lees seksgod) ......Ace2 (lees seksgod) ......dat kleffe gedoe met Ace2 (lees seksgod) ...... Ace2 (lees onze seksgod!!!)…….. het was zeker interessant om te horen hoe populair het forum is bij onze Duitse buren. Klaarblijkelijk is er geen goed Duits alternatief voor het ijsberenforum. "Ihr Hölländer schreibt auch alles auf" en "Der Ace2 (lees seksgod) schreibt so lange Berichte", hoorde ik Ozzy nog vertellen......Ace2 (lees seksgod) ..................... Ace2 (lees seksgod).............Ace2 (lees seksgod) binnen en zijn oog was blijkbaar ook op de andere Thaise gevallen want daar maakte ie gelijk een praatje mee.
Na een minuutje of wat stapte Ace2 (lees seksgod) naar me toe met een hele grote smile. …….
Ace2 (lees seksgod) stelde me gelijk voor aan een andere ijsbeer. "Dit is Willem2" introduceerde Ace2 (lees seksgod) zijn metgezel. "Nou dat valt tegen", dacht ik ;) "Ik had toch een imposantere persoon verwacht" lachte ik. Maar niets was minder waar, want het bleek "slechts" Randy te zijn. "Laat me die benen van jou eens zien", vroeg Randy en als bewijs showde ik mijn gespierde kuiten en daarmee bevestigde ik dat er toch nogal wat onwaarheden in Ace2's (lees seksgod) verhalen schuilen!!!
In de bar hing Sammie een tijdje aan Randy en aan Ace2 (lees seksgod) maar .....
Aan de bar vertelde ik Ace2 (lees seksgod)..... Ace2 (lees seksgod) wilde me aan haar voorstellen, ..... "sloompie33".
Ace2 (lees seksgod) ..... Bij Ace2 (lees seksgod) liggen ze gewoon bij bosjes aan zijn voeten….
(ja Ace2 (lees seksgod) zo kan het ook!!!)
.... onze seksgod gesproken en wat die allemaal uitspookt. .....
..Ace2 (lees seksgod) zaten buiten in de witte bankjes ... Ace2 (lees seksgod) .....
Ace2 (lees seksgod) heet. "Ich habe auch einen muskulösen Körper", zei hij en toonde zijn imposante borstkast en spierballen. "Ah du bist Pompeye?" lachte Ricarda. "JAAA Pompeye2!!!" antwoordde Ace2 (lees seksgod) . Randy zag het allemaal met lede ogen aan. "Jezus Ace2 (lees seksgod) alleen is al erg, maar jullie beiden (toppie en ace) zijn een ramp!".
....Omstreeks 22.00 ging Ace2 (lees seksgod) weer huiswaarts. Hij had zijn mondharmonika al in zijn hand toen ie afscheid van ons nam.
en
Nog een tip als je naar GT wilt gaan, kijk eerst bij Meeting Point wanneer ene Ace2 of Toppie33 aanwezig zijn en mijd die data!!!
Ik denk dat die conclusie correct is na het lezen van jouw bericht.
Gelukkig staat de wind goed want anders zou er iets anders komen overwaaien dan die gezonde brabantse (varkens) lucht :lostit: ;)
:) maarre brabantse lucht klopt niet helemaal willem2 :)
...
Als je dagen van te voren als een stel pubers SMS-jes stuurt over het volgende GT-bezoek dan ben je al ver heen denk ik zo…….
...
Een onverwacht moment van inzicht! :freu:
Ace2 (lees seksgod) stelde me gelijk voor aan een andere ijsbeer. "Dit is Willem2" introduceerde Ace2 (lees seksgod) zijn metgezel. "Nou dat valt tegen", dacht ik ;) "Ik had toch een imposantere persoon verwacht" lachte ik. Maar niets was minder waar, want het bleek "slechts" Randy te zijn.
... maar hier gaat je inzicht de mist in :mad:
...dat er toch nogal wat onwaarheden in Ace2's (lees seksgod) verhalen schuilen!!!
Tip voor argeloze lezertjes: als je jouw verhalen vermenigvuldigt met die van Ace2, kom je op de waarheid uit (- * - = +) :D
...
We besloten terug naar de bar te gaan en in het voorbijgaan werd Randy eens flink in zijn achterste geknepen door Sammie ....
Ze houdt van me! :smkiss:
... en vervolgens besloot ze hetzelfde bij mij te doen.
Ze ziet € in je! :D
In de bar hing Sammie een tijdje aan Randy ...
Ze houdt van me! :smkiss:
...
Al snel sprak ik met Randy over zijn recensie van Vivian en dat alle ervaringen toch zeer individueel en persoonlijk zijn en er moet uiteraard de bekende klik zijn. Nu Randy me in reallife zag, kon hij inderdaad begrijpen waarom Vivian zo in zwijm is gevallen voor dat goddelijke lichaam ;)
...
Ze viel vast in zwijm, ja.... :teuflischSinds de sessie met Toppie33 is ze niet meer in GT gesignaleerd. Need I say more? :teuflisch
...En ja ik had weer oogcontact en ja ze knikt naar me, maar slome toppie blijft weer zitten :(
Kijk, alweer een moment van inzicht! :thefinger
...
Maar al snel zag Randy mij met hele grote ogen in hun richting kijken en collegiaal als ie is (ja Ace2 (lees seksgod) zo kan het ook!!!) wenkte hij naar me dat ik erbij moest komen.
En dat duurde UUUUUREN... Man, volgende keer breng ik haar wel naar jou toe, gaat stukken sneller :D
...
Mijn eerste ervaring met een Thaise dame zat erop en dat is toch anders. Alles lijkt liever en ongedwongener te zijn. Het komt ook heel dicht in de buurt van een GFE.
...
Een nieuwe Pattaya verslaafde wordt geboren...
Mooi verhaal, ook al zit er hier en daar :rolleyes: wat dichterlijke vrijheid :D.
thanks voor je relativerende commentaar Randy :) Ik vraag me eigenlijk af of andere (meelezende) ijsberen hetzelfde relativeringsvermogen in huis hebben als ze mijn belevenissen lezen ;)
De begrijpende lezer zal tussen de laatste regels door gelezen hebben dat de frustratie behoorlijk hoog was opgelopen, de laatste maanden was het opsnuiven van een stukje cultuur in de Villa een wekelijkse gewoonte geworden, ik zou bijna zeggen zo ook vandaag. Maar na een stevig onderonsje met een mede_ijsbeer kwam ik als verliezer uit de strijd, we moesten naar GT toe, dat was the place to be. Na snel wat zaken te hebben afgehandeld, spoeden wij ons om 11:00 al richting de hoofdstad van saunaland, GT heeft als hoofdstad van nrw een bepaalde grandeur, in de verte doet het een beetje aan een harem denken en een lichtelijk gevoel van jaloezie is mijn deel als ik aan al die rijke sjeiks denk in die prachtige paleizen met die idem prachtige vrouwen.
Gearriveerd bij GT staat de parkeerplaats voor de verandering eens niet bommetje vol (tja 12:10) en binnen in de kleedkamer slaak ik een zucht van verlichting he, he, effe lekker de schoentjes uit en met mijn blote Franse kaasplankjes op de tegelvloer. Dan vlug een Italiaanse douche (busje deo), de badjas aan en op zoek naar een goede maaltijd.
Dat heb ik wel verdiend! In de hippe barruimte werk ik al loungend - zeg maar ongemakkelijk liggend - een flesje bier en een broodje naar binnen, ik ben er nou toch! Toen ik even naar de locker op en neer liep om mijn telefoon te pakken kwam ik Caligula tegen, tenminste wat ervan over is dan, zijn kleine sikje is verdwenen en ineens had ik geen schrik meer voor deze leider uit het Romeinse tijdperk, hij zag er allervriendelijkst uit. Jack42 zal dan ook wel niet ver uit de buurt zijn en mijn gedachte werd al snel bevestigd, want daar zat hij buiten in een bankje met een lendendoekje om zijn middel. Na het bekende groeten en handjesschudden heb ik weer plaatsgenomen op de bankjes in het midden bij mijn medereizigers waarvan er eentje voor de eerste keer hier in GT aanschoof. Deze had ik even de gebruikelijke rondleiding aangeboden, welke eigenlijk overbodig was daar hij absoluut niet op mijn aanwijzingen en tips reageerde. Met een tong als Gene Simmons en dito verwilderde blik absorbeerde hij werkelijk alles wat op hakken liep, en dat was veel deze superdonderdag want vandaag was voor mij ook zo'n dag dat ik gewoon niet kon kiezen...:o
Hier begon deze dag dan ook als een onverwacht complete verrassing, het begon op de bank al, want op een van de bankjes zat een ijsbeer verwoede pogingen te doen om een ijsberinnetje aan de haak te slaan welke schijnbaar alleen maar geïnteresseerd was in ...mij:confused: Voor de mede-ijsbeer op zich niet zo erg als een dame af en toe langs hem afkijkt, maar in dit geval zat ik achter haar, erg vreemd om mee te maken maar wel errug leuk. :teuflisch. Uiteindelijk is het hem met wat spiegeltjes en kraaltjes toch gelukt om haar mee te lokken want wat overbleef was een lege plek.
Het wemelt op de stoelen en daaromheen van de strakke apparaten in weinig tot niets verhullende outfits en met alles erop en eraan. Alles, maar dan ook werkelijk alles ademt vandaag naar seks, en als je per ongeluk weer een dame aankijkt zit je eraan vast. Ik word er bijna weer verlegen van.
Eenmaal binnen in GT voel ik me altijd weer eerst wat onwennig en blijf ik liever in gesloten formatie met derden zitten als gemeenschappelijk front tegen zoveel vrouwelijk schoon.
Buiten de standaard verhoogde hartslag en zoekende ogen, zoek ik quasi nonchalant naar de uitstraling waar ik zo zeer op val.
Eigenlijk zijn de dvp in 2 categorieën te verdelen, mooi en bloedmooi (en dan nog de buitencategorie, maar dit is niet degene waar menigeen op zal doelen) en als na een half uurtje de schroom er een beetje af is, komt de spreekwoordelijke ijsbeer los.
Hier ben ik in mijn element en voordat ik zelf op kan staan heeft mijn gezelschap zijn oog laten vallen op een gruwelijk strak apparaat in een panterrok, maar op een of andere manier weet hij zich te beheersen, nou ja hij liever dan ik.
Na een half uurtje is mijn gezelschap toch onder de pannen en besluit ik even buiten te gaan kijken waar Jack42 en Caligula moeten zijn. Daar aangekomen heb ik het idee dat ze een zware zonnesteek hebben, Jack42 en Caligula zijn elkaar in aan het smeren met zonnenolie, en naast hen staat een glas drinken waar ik het parasolletje zo snel even niet van kan vinden, ze wanen zich hier blijkbaar werkelijk in een all inclusive vakantieparadijs.
Nou ja ze doen maar, ikzelf ga nu even op jacht want de adrenaline van de laatste weken duwt mij in de richting van de bar. Waar ik in de gang in eerste instantie al aan mijn badjas werd getrokken door een aardige dame welke ik af kon wimpelen was het met dezelfde ook deze keer raak. Niet geheel mijn type dacht ik, maar ach, de eerste lading moest eruit dus waarom niet. Het was Nellie, een Wit Russische welke mij op de kamer een goed welkom heette. Als zoenfanaat kwam ik bij haar zeker aan mijn trekken, het pijpen hield niet over, want schijnbaar was haar vader vroeger klusjesman geweest en had vergeten het schuurpapier bij zijn dochter te verwijderen. Misschien een tip voor de liefhebbers van pijnlijk pijpen en die zullen er echt wel zijn. Voor mij op dat gebied geen herhaling buiten het feit dat ze er werkelijk alles aan doet om je een super op je gemak gevoel te geven en op dat front is ze dan wel cum laude geslaagd.
Het eerste half uur zat er op maar de honger was nog niet over, echter wel zover om voor de zoveelste keer Cindy de wacht aan te zeggen, wat bezield deze dvp om het steeds weer opnieuw te proberen om me over te halen naar de kamer te gaan. Het korte termijngeheugen van een goudvis duurt op zich ook 3 a 4 seconden, maar ze is eigenlijk te mooi om haar daarmee te vergelijken. Iedere keer opnieuw moet ik uitleggen dat het de eerste keer absoluut niet is bevallen en ik daarom niet meer met haar de kamer op wil. Keer op keer schijnt ze het niet te begrijpen:rolleyes:
Me eenmaal losgewrikt te hebben uit haar hebberige armen neem ik plaats naast Caligula die op een krukje zat uit te rusten en stelde hem de vraag wie die kanjer met dat rode broekje bij de gokkast was naast degene met het panterrokje. Het scheen Monica te zijn, een Poolse welke me eerder die dag ook al was opgevallen, mijn voelsprieten gingen omhoog en na de opmerking dat ze wel goed scheen te zijn nam ik plaats op de bank in de hoek bij de gokkast. Na 10 minuten hielden de dames het gokken voor gezien en ik ving haar blik, een brede glimlach was mijn deel. Een erg mooi meisje zelfs ook van dichtbij, en na de gebruikelijke koetjes en kalfjes de kamer opgezocht. Wat een supermooi lijfje en gezichtje, dat kon alleen maar leuk worden dacht ik, ware het niet dat de kreunende kar langzaam op gang kwam en dat terwijl ik haar nog niet eens had aangeraakt, wat een domper... Maar omdat je zoiets moois niet zomaar kan laten liggen heb ik het toch met veel plezier afgemaakt, want slecht is anders en de lat ligt de laatste tijd wel heel erg hoog dus ik moest niet zeuren. Toch wel veel gelachen met haar, zeker op het moment dat ik klaar was en zei, ok, zo…. alsof ik even de afwas had gedaan.
Gedurende de dag had ik al een klein meisje met zwarte haren gespot die mijn blik op een of andere manier keer op keer weer op haar liet vestigen. Nu was de tijd daar om er eens naast te gaan zitten, een kittig dingetje, zwart haar, mooi gezichtje, 20 jaar en aardig lichaam, Lavinia een Roemeense. Wederom de sleutel gevraagd en de kamer op waar ze zich ontpopte tot een relaxte dame, tenminste in haar ogen, want het gebrabbel over dat de tijd niet interessant was en voor andere dames wel en de prijs voor meer uren dan 100zou zijn i.p.v. 75 etc. etc. bla bla bla.
Eerst moest er nog een sigaret worden gerookt en ik vond het allemaal best want ze kon nooit zo langzaam roken als het maximale half uur wat ik direct in gedachte had. Na het pijpen waar schijnbaar maar één manier voor is uitgevonden vond ik het welletjes en gaf haar het condoom om aan te geven dat het tijd was om op haar rug te gaan liggen.
Ze was wel superaardig en deed op haar manier enorm haar best om me een zo leuk mogelijke tijd te bezorgen dat zal ik dan ook niet ontkennen, want net als in de voorgaande gevallen, slecht is anders..
Na deze sessie liep ik Sonny tegen het lijf die net binnenkwam en zich net om wilde gaan kleden. Zowaar het begon nog gezelliger te worden dan het al was. Ik had een superdag en alles voelde goed aan, buiten de lichte teleurstellingen op de kamers welke nu ook weer niet van een dramatisch niveau waren. Wat ook geen dramatisch niveau was een Thaise die me op kwam zoeken in de bioscoop, waar ik op dat moment even lichtelijk lag bij te komen, eigenlijk meer van de drukke weken dan van de kamersessies. Deze had er geen moeite mee om m’n grote vriend weer helemaal paraat te krijgen, ach, normaal ben ik niet zo van de Thaise maar ik was er toch en in het donker vond ik het allemaal wel best. Deze topknuffelsessie op de dikke matrassen van GT beviel me best goed (op de sware ongeschoren jaren 70 snorrenfilm op de achtergrond na dan), en het half uurtje wat ik af mocht rekenen na 3 kwartier zeer zeker.. Omdat ik haar naam niet mee had gekregen even rondgevraagd wat haar naam dan was, ene Nadine?
Tijd voor de BBQ, Sonny wenkte me buiten om te gaan eten en samen liepen we naar achteren waar de woersten en vleesch al dampend op ons lagen te wachten, helaas was het nog niet helemaal klaar dus verdrietig namen we maar plaats aan de tafeltjes waar het er op dat moment uitzag als een braderie van Brabants niveau. Hartstikke vol met hongerige mensen en voordat we het in de gaten hadden klonk er een startsein waarna iedereen tegelijk opsprong en zich in een lange rij voor de BBQ schaarde. Nou ja bijna iedereen, want Sonny had Jansen nog even aan de telefoon welke hij overgaf aan zijn Jansenmeisje die baalde dat juist hij hier niet was vandaag, ze keer er oprecht ongelukkig bij.
We sloten aan in de rij en achter ons vormde zich de rest, Jack42 vond het erg fijn dat wij zo ver naar voren stonden en murmde zich voor ons in de rij als een volleerd Duitser en Hollander in het buitenland.:thefinger
Het wachten was nu ook niet zo erg daar de rij behoorlijk snel opschoot vanwege de Belgen en Duisters, die zich massaal op de braadworsten stortten en niet wilden wachten op een echt stukje vlees. Vreemd genoeg schaarde Sonny zich ook bij deze groep:cool:
De BBQ was goed en de inwendige mens was zo goed vertegenwoordigd dat ik binnen maar weer plaats heb genomen op de bank in de hoek om mijn nieuw opgedane energie weer eens te gaan verspillen.
Een dame maakte een opmerking naar mij en in een flits keek ik over haar lichaam, ook niet verkeerd, niet mijn type, maar omdat het uitbuiken mij een gewillig slachtoffer had gemaakt vroeg ik haar toch om naast me te komen zitten. Valerie was haar naam en ze was Bulgaarse, goh weer een nationaliteit, ben benieuwd wat er nog gaat volgen.
Bla bla en bla bla etc. sleutel en weer de kamer op waar ze zich als een ware professional ontpopte, omdat ik moe was heb ik me over laten halen tot een massage en wat voor een….alles kraakte en duurde al met al wel een half uur. Er was een leuke en heel aparte klik tussen ons, ik vond haar een vreemde vogel en zij mij. Wat een flapdrol die meid maar superleuk en erg werkend op je lachspieren. Ik wilde niet eens seks met haar en vond het gezelschap en massage al voldoende ware het niet dat ze tegen me aankwam liggen en me kuste. Ja daar kan ik dan dus niet tegen he, van het een kwam het ander en na het pijpen deed ze het condoom om en wilde neuken, ik wilde dat niet, waar ik dus na eventjes twee standjes gedaan te hebben nogmaals aangaf dat ik daar even geen zin in had. Ze vroeg me om in haar mond te komen want dan verdiende ze wat extra’s, (dat extra’s klopt maar niet in de vorm waar zij het over had…) Vervolgens heb ik het maar allemaal verspild en het kostbare goedje weggeveegd met de cleansweap.
Ik was hierna zowaar even kapot, de massage had me gebroken, de sessie was compleet perfect geweest voor mij, totaal anders als anders en net datgene wat ik nodig had. Sonny en Caligula zagen het direct, ik was werkelijk gesloopt.
Man oh man het hield maar niet op, want na een half uurtje liep ik met Sonny richting douche om me op te maken voor een volgende sessie en zie daar Sammy lopen. “daar is ze” zei ik, en draaide me in een flits en onbeheerst om naar de dame die voorbij kwam, het was Sammy of Samyra de Colombiaanse furie waar ik de vorige keer een leuke sessie mee heb gehad omdat ze op mijn ex secretaresse leek. Ze zag mijn ietwat gehaaste blik en kuste me op beide wangen. Wat bezielde mij, de vorige sessie was goed maar niet meer dan dat, maar toch gaf ik haar aan dat ik even ging douchen en zo terug kwam. Haar korte aanraking veroorzaakte direct een kleine reactie vanonder mijn vel, wat was dit nu??
Op een of andere manier heeft ze me vorige keer toch erg diep geraakt. Uitgedoucht was ik haar even kwijt…het zal toch niet, maar gelukkig voor mij kwam ze er na 5 minuten aangelopen om mij te komen halen en ik stelde voor om naar de bioscoop te gaan om daar even te liggen.
Het gesprek ging als ieder ander gesprek, of ik hier de eerste keer was? Wat mijn naam was en waar ik vandaan kwam. Toen ik vertelde dat ze Sammy heette, uit Colombia kwam en ik deze maand al met haar op de kamer was geweest kon ze het zich toch echt niet herinneren. Na eventjes mijn ‘un poco’ Spaans wat te hebben opgevijzeld en aangegeven te hebben dat ik op de kamer verder wilde en niet daar, hebben we al zoenend en strelend een kwartiertje doorgebracht. Wat ze toen zei raakte mij toch wel, want ze sneed een erg waar onderwerp aan. "ieder man hier kijkt om als ik binnenkom, dat ben ik gewend, maar jij keek anders" Dat klopt dus wel, waar ik het wel leek uit te schreeuwen van geluk toen ik haar zag was heel apart en haar ook opgevallen. De gevoelens van een gfe waren ineens aanwezig en ik kon er enorm van genieten. Eventjes later stond er een dame vlak bij ons, welke ze voorstelde als haar hartsvriendin Linda uit Brazilië. Het voorstellen ging over in…"zou je met ons samen de kamer op willen?" Omdat ik aangaf daar slechte ervaringen mee te hebben was de tijd van overhalen aangebroken waarin ik duidelijk aangaf wat ik me erbij voorstelde. Geen probleem want ze was schijnbaar meer dan een hartsvriendin, en dat………………….heb ik geweten. Na een half uur op de sleutel te hebben gewacht, stortte ik mij in het volgende avontuur wat voor mij zo overweldigend was dat ik werkelijk alle realiteit uit het oog verloor.:green_smi
Als zoenfanaat kwam ik meer dan eens aan mijn trekken en het met zijn drieën zoenend (echt vol en gemeend) ging er een nieuwe wereld voor me open. Samen namen ze de rest onder handen en waar Sammy me soms al knuffelend zoende en Linda me pijpte en visa versa, waande ik mij in de zevende hemel. Je kon zien aan de manier dat ze elkaar zoenden dat dit vast niet de eerste keer was, het was gemeend en zeker geen fake, het was lief, zacht en vol passie. Twee zuid Amerikaanse schoonheden en dat allemaal alleen voor mij alleen, oh goodie goodie.:freu: Na de eerste keer gekomen te zijn als luie kerel op mijn rug, ging de sessie verder waar we waren gebleven, gewoonweg hemels en wat een klik was er ontstaan. Ik kreeg geen genoeg van het zoenen en aan de dames te merken was dat wederzijds. Nadat Linda mij weer van onder bewerkte en ik (weer) alle aandacht voor Sammy bij het zoenen had, heb ik ze beiden weer aan het werk gezet en heb het zelf afgemaakt, waar het leek alsof het uit heel mijn lichaam tevoorschijn kwam. Waar kwam dat na al die keren nog vandaan, het leek wel alsof het de eerste keer was deze dag, terwijl ik even vlug de balans van 7 keer opmaakte.
De sloophamer kwam nu echt hard aan en na afscheid van hen te hebben genomen kwam ik Sonny, Jack42 en Caligula weer tegen. Ik raakte er maar niet over uitgepraat en hoe het ook mogelijk was, er begon na 10 minuten weer een lichtelijk lustje op te spelen, het zal toch niet…ja eigenlijk wel, maar het was inmiddels al wat laat geworden dus toch voor de weg naar huis gekozen. De spieren van mijn glimlach zaten muurvast en wilde maar niet weggaan , wat een dag, ook zo eentje om nooit maar dan ook nooit meer te vergeten.
Mijn baas vraagt me nu waarom ik zit te lachen, hij moest eens weten wat ik nu aan het tikken ben :wink:
mooi verhaal ariebier. Helaas kon ik er deze donderdag niet bij zijn, mss een volgende donderdag.
Ruim een uur geleden heeft Toppie33 zijn intrede weer in GT gedaan (geen vragen stellen).
In die tijd heeft hij Vivian en Meylin door zijn vingers laten glippen en Kim nog niet van de kamer gesleurd. Lorena stond met haar heerlijke ronde billen wellustig voor hem te dansen en haar grote mooie borsten deinden op en neer. Een andere ijsbeer ging er mee aan de haal. Hij kreeg echter wel een zoentje van Sammy en Ricarda stond naar hem te loenzen (maar was waarschijnlijk nog in gedachten bij Popey). Andrea uit Colombia heeft Toppie33 ondertussen verkracht. Dat krijg je als je geen daadkracht toont.
Nu staat hij bij een donderharige onbekende dame, haar het hof te maken. Toppie is een chameur. Nu haar naam nog.
Wordt vervolgd
Ondertussen heeft Toppie Elena gesignaleerd (ik ken nu iemand die denkt dat het allemaal goed gaat komen morgen). Ze ziet er schitterend uit in haar zwarte bikinie.
Vivian heeft van al het werken hinger gekregen en wil Toppie opeten, die daarvoor op de vlucht gaat. Tijdens die vlucht wordt hij in zijn billen geknepen door Meylin. Dat trekt de aandacht van Toppie33. Maar tot een liefdesverklaring komt het niet, want Meylin verdwijnt uit beeld :confused:
Hoe gaat het verder?
Toppie zit nu in het gangentje bij de kino bij een donkere schone. Wie is het? Wat doen ze? Er is geen teken van leven. Oh ja, toch wel. Het blijkt Guhl te zijn (wie kent haar niet?) Ze smaakt lekker. We willen meer, we willen meer............
Wordt vervolgd
...
Lorena stond met haar heerlijke ronde billen wellustig voor hem te dansen en haar grote mooie borsten deinden op en neer.
...
Als we nu even naar GT gaan, Ace2, kun jij Toppie33 helpen, en kan ik met L. naar de kamer :D
Na nog enkele signalen met vunzige belevenissen, dat niet geschikt is voor publicatie op dit forum, begint het erg stil te worden van Toppie zijn kant. Hij heeft zijn slachtoffer gevonden in de persoon van Guhl en is vertrokken. De rest mag hij zelf vertellen.
The end
Recentelijk hoorde ik van een GT-dame het volgende verhaal: ze vertelde dat ze in haar thuisland ook in een erotische club (sommigen zouden het een hoerenkeet noemen) werkte. In die club had ze een vriendin. Nu ging ik er eens goed voor zitten. Ik zag het al helemaal voor mij. Twee dames die samen een appartement hebben en die gezamenlijk in een (te) klein bed slapen, zwetend in de zwoele nacht tegen elkaar aan rollen en van het een komt het ander. En net als dat ander uitmond in een komend orgasme wordt de deur ingetrapt en stappen er 5 gespierde en zwaar (echt zwaar) geschapen negers het appartement binnen. Je kent dat wel. Het is zoiets als Horney dreams of Ace2 part IV; Thai edition.
Maar het verhaal nam een andere wending. De dame vertelde dat ze naar Duitsland ging en nog maar sporadisch contact had met haar oude club en oude vriendin. Op een gegeven moment vernam ze dat haar vriendin ook was vertrokken, maar niemand wist haar te vertellen waar naar toe. Even leek het erop dat de wrede prostitutiewereld een vriendschap had verbroken. Op een dag was de vrouw die mij het verhaal vertelde in GT en ging zich omkleden (ze vertelde niet of ze al naakt was). Ze draaide zich om en keek recht in het verbaasde gezicht van haar oude vriendin. De meisjes sprongen huilend bij elkaar in de armen en een vriendschap was weer hersteld. Het klonk zo mooi en het blije gezicht van de dame deed mij vreugd.
Het leert ons echter ook hoe gemakkelijk vriendschappen tussen de dames onderling kunnen worden verbroken. Maar ook hoe gemakkelijk die weer kunnen worden hersteld. Niets geen moeilijke vragen, niets geen verwijten, gewoon genieten van de hernieuwde vriendschap.
Zijn wij ijsberen dan zoveel anders? Sommige ijsberen heb ik al weer meer dan een half jaar niet gezien. Maar als zij GT binnenstappen zal ik hen, zonder vragen, de hand schudden, hen op de schouder kloppen en gebroedelijk zullen wij naar blote borsten (het liefst grote) kijken. Maar ook met ijsberen, die je anders nooit zou zijn tegengekomen, sluit je vriendschappen. Iedereen accepteert hoe je bent. Er worden geen moeilijke vragen gesteld. Je deelt je diepste geheimen met elkaar. Het is vriendschap op zijn puurst. Deze constatering ontroerde mij. De tranen stonden in mijn ogen en zo stond ik op woensdag 28 mei om 14.30u. voor de deur van GT. Met die tranen nog in mijn ogen stormde ik, vol ontroering, GT binnen en riep tegen een ieder die het wilde horen: “Woh sind meine freunden Toppiedreiunddreizich und Randy?” De thekefrau keek mij verbaasd aan en zei: “Es gibt hier nur sex mit frauen.”
Ik stapte de kleedruimte in en toen ik even omdraaide zag ik Thaise Meylin en Kim binnenstappen. Zij zagen mij niet, maar dat zou nog wel veranderen. Ik kleedde mij om en zag ineens Randy binnenstappen. Die keek mij verbaast aan en constateerde dat ik vroeger was dan beloofd. Hij was, zoals zo vaak, trots op mij. Ik liep op hem af en gaf hem een broedelijke hand en begon een gesprek over ijsberen-zaken. Of mijn woorden echt aankwamen betwijfelde ik, want Randy keek enigszins verdwaasd weg en zweefde naar Roemeense Julie en kuste haar hartstochtelijk. Die kussen werden beantwoord door Julie die duidelijk blij was Randy te zien. “Julie, what did you do with him?” zei ik. “To me, he is never so sweet en he never kiss me with so much passion.”
Daarna wilden wij de kleedkamer verlaten, maar werden afgeleid door de gigantische borstpartij van Tiffany. “Ich sehe dich gerne.” zei Randy tegen een van de borsten. “Ich dich auch” reageerde Tiffany lief. “Du sehst gut aus” zei ik. “nein” zei Tiffany “ich bin ohne schminke” “Ich auch” stelde ik haar gerust en dat was genoeg om naar de barruimte te gaan, al waar wij de volgende dames konden aanschouwen: Gulcan (op trio-jacht), Sandra, Lorena, Veronica, Julie, Kim, Meylin, Summer, Laura, Lia, Sammy, Nikita, Lucy, Carmen, Ricarda, Sissy, Lin, Catharina, Cindy, Tanya (pl.), Sylvy, Nellie, Casandra, Lavinja, Romina, Ina, Rosanna, Lisa, Nicolle, Yasmi, Jennu, Sylvana, Carry, Doro, Christina, Tiffany en Nina,
Maar het waren niet deze dames waar ik mijn aandacht op vestigde, het Thaise Kim. Randy stond er al bij. “He” dacht ik “dat is mijn lieve Kimmetje” Ze is niet alleen lief, maar ook heeeeeeel goed op de kamer, maar dat zou later pas weer blijken. Randy vond Kim wel aantrekkelijk en lief en ook hij zou met haar op de kamer belanden. En bij wijze van uitzondering deelden wij dezelfde mening over dezelfde dame. Maar hoe lief en aantrekkelijk Kim ook is, ik zag ook een ander persoon naar mij glimlachen met een oprecht geile blik. Het was Toppie33 die klaar was voor de aanval. Ik liep op hem af en gaf hem een hand. Hij stelde mij voor aan Ozzy (meine neue Deutsche freund) en Pim. Ik stelde Randy aan hen voor. Maar daar waren wij niet voor gekomen. Het waren de vrouwen waarvoor wij waren gekomen. Toppie had Thais op et menu staan. Daarvan waren Summer, Meylin en Kim aanwezig. Toppie vond Meylin wel leuk. “Dan lopen wij er toch even naar toe” zei ik stoer. Maar voordat wij in beweging konden komen werd ze al geschaakt door een geile ijsbeer. “Die viezerik” zei ik nog tegen Toppie. Wij (Toppie, Randy en ik) werden al snel getroost door Sammy. Ze streelde een ieder die gestreeld wilde worden en daar hoorde ik ook bij.
Het viel mij ook op dat Toppie33 en Randy er een beetje onwennig bij stonden. Het leek wel of ze iets wilden opbiechten. “Vertel dan” zei ik “we zijn toch ijsberenvrienden. Jullie kunnen mij alles vertellen. Echt waar.” Toch waren ze nog niet helemaal overtuigd. Ze bleven wat schuifelen en schuifelen, maar langzaam maar zeker kwam het er stotterend en kuchend uit: “Op het hoogtepunt van onze erotische activiteiten, bij het klaarkomen tijdens onze kamersessies met de mooiste vrouwen, moeten wij aan jou, Ace2, denken.” En weer was ik ontroerd en ik dacht weer aan het begin van dit verhaal.
Nu we er toch waren ging ik maar eens een rondje lopen, een jachtrondje. Het viel mij op dat het ogenschijnlijk niet heel druk was en dat de sfeer een beetje lamlendig was. Ook Randy viel dat op. Later, gedurende de avond, zou de feeststemming wel goed loskomen. Buiten lagen wat ijsberen verveeld onder het wolkendek en binnen was de kino maar een lege bedoeling. De kino, de plaats waar een dag later Ariebier zou worden aangerand, schuldig zou worden bevonden en zou worden veroordeeld tot een boete. Ook woensdag werd er een 70-jaren snorrenmans-film gedraaid (zonder publiek).
Op weg naar de bar werd ik vast geklemd door een dame die Cindy heet, al noemde zich die dag anders. Buiten een andere naam bleek ze ook een konijntje te zijn, dat geile ijsberen zocht. Wat dat betreft was ze bij mij aan het goede adres, alleen ik zocht geen konijntjes. Ze draaide zich om en draaide rustig haar kontje wellustig tegen mij aan. Even was er twijfel, maar toch maar niet. In de bar weer aangekomen besloot ik in de aanval te gaan en die aanval was op Kim gericht. Kim liet zich verschalken door mij en ik mij door haar en wel voor 2 uur. Het had wel langer mogen duren, ook van Kim, maar ik wilde Randy en Toppie33 niet alleen laten (echt waar). Toppie33 was echter in geen velden of wegen te zien en bleek met Meylin te zijn vertrokken. Een tocht die 3 uur zou duren. Trots zou hij verslag komen doen, iets wat hij ook op dit forum heeft gedaan. “je vroeg je zeker af waar ik de hele tijd bleef?” vroeg Toppie33. “Ik dacht dat je met je pik vast zat in haar kont en jullie tweeen door de tuin kropen op zoek naar een pot vasaline.” zei ik. Maar zover was het nog niet.
Randy vertelde mij dat er buiten een bq. was en hij begeleide mij naar buiten. Zelf had hij al gegeten en liep naar binnen om, zoals later bleek, te gaan “eten” met Nellie. Ik liet mijn vlees roosteren en schepte de lekker (pasta- en aardappel-)salade op. Ik ging op een ligbed zitten en liet het mij smaken. In mijn ooghoeken zag ik Thaise Kim richting bq. gaan en wenste haar smakelijk eten. Enkele minuten later werden 2 prachtige handen voor mijn ogen gedaan en nodigde Kim mij uit om samen met haar de eten te nuttigen. Dat deed ik gaarne en wij lieten het ons smaken. Het was gezellig, leuk en vol humor. Maar ook Kim moet zo nu en dan werken en vertrok weer richting de fuck-factory, mij alleen achterlatend, lonesome. Ik ging ook maar een rondje lopen, met een vol buikje en lege zakjes. Ik sprak nog wel even met Ozzy, maar die zat meer uit te hijgen dan ik hem goed kon verstaan. Hij zwaaide en er stond een bevallige dame naast ons en verdwenen waren ze. Ik liep een beetje verveeld rond, toen ik ineens Sonny bij de balie aantrof. Hij begroette mij allervriendelijkst en in de kleedkamer praatte wij wat bij. “Wat ben je onrustig” zei hij ineens. Dat leek mij onwaarschijnlijk, gezien de 2-uur durende sessie met Kim. We liepen de barruimte in en ik werd aangetikt door een dame die mij vroeg: “Du hast eine schwanze?” en ze liet haar pink zien. “meine ist nicht so gross.” zei ik en liep weer door. Sonny was ondertussen verdwenen.
Het duurde zo ongeveer een half uur voordat ik Sonny weer zou aanschouwen met ik meen Russische Sissy (?). Ze knuffelde wat en zoende wat. Even later ging deze langbenige blonde schone een sleutel halen. Ik besloot even Sonny te vervelen. Ik vroeg hem waarom hij niet meer zoveel schreef. “Als ik mijn computer aanzet, dan moet ik al die berichten weer door en sommige van die berichten zijn zo lang. Zooooooooooo lang en vol met woorden, lappen tekst. Een hele woordenbrei.” Ook ik stoor mij daar aan. Al die lange berichten. Dat leidt alleen maar af van mijn verhaaltjes. Ondertussen was Sissy (?) weer bij ons. De twee troetelduifjes keken elkaar in de ogen en Sissy maakte Sonny duidelijk dat er nog even een wachttijd was. Sonny kustte op haar voorhoofd en zei lachend. “Komm, wir gehen nach meine hause.” Ik keek verbaast en zei tegen Sissy: “Du macht es gut. Gegen mir sagt ehr es niemahl.” Dat waren de laatste woorden die ik aan dit tweetal besteedde. Ik was duidelijk het vijfde wiel aan de wagen geworden (wanneer niet?). Ik was weer alleen.
Maar alleen is nooit lang alleen in GT. Eerst kwam Kim mij even troosten en gezelschap houden. “Ich kann nicht arbeiten” zei ze : "Ich bin gekommen bei dit und jetz habe ich keine lust zu arbeiten.” De ego-boost was enorm. Niet lang daarna kwam Randy voldaan van zijn sessie met Nellie. Ook Nellie keek zoals Kim keek.
Samen met Randy ging ik in de banken op het terras zitten om over serieuze zaken te bomen. Dat duurde niet lang, want ineens zagen wij Toppie33 en Meylin van de kamer komen. De breed grijnzende Toppie zwaaide en stak zijn duimen omhoog. Even later voegde een voldane Toppie zich bij ons. Hij deed uiteraard verslag en zowel Randy als ik wilde over onze sessies in overtreffende trap spreken. Wij werden echter gestoord door Ozzy: “hast du dass gehohrt. Es gibt viele krankenbruder. Es war ein Thailanderin, aber jetz sind es zwei, kaput gefickt bei superman, ich denke es war Meylin und es gab viele blut.” Wij zagen de humor er wel van in. Zo hoort het ook. Niets geen gevoelige man, niets geen retro-man. Gewoon een echte vent. Zo hoort dat in het Bavaria- en GT-tijdperk.
Nu onze mannelijkheid weer was bevestigd besloten wij maar weer eens een rondje te lopen. De jacht was weer geopend. Het viel ons op dat de Thaise dames Meylin en Kim het druk hadden, net als ik met onzin verkopen.
Bij de kino zat Nellie (je weet wel: de vriendin van Randy) wat verveeld op het stoepje. Ik ging naast haar zitten en zag dat ze wat vermoeid was. “Wie geht es dir?” vroeg ik serieus. Een beetje slapjes lachte ze en zei: “Es geht. Ich bin mude. Deine freund has mir mude gemacht.” Ik tikte op haar knie en wilde opstaan. Ze hield mij vast en keek mij (vermoeid) aan. “Ich habe lust zu zimmer zu gehen mit dir. Ich bin nicht mude.” Ik geloofde er niets van. Sommige dames moet je de rust gunnen. Een volgende keer ga ik echter zeker een poging wagen.
Ik rende weer achter Randy en Toppie aan die stonden te kletsen bij Roemeense Julie en Carmen. Carmen was al aan het begin van de avond door Randy aan mij voor gesteld. Ik wilde voorbij lopen, maar Carmen pakte mij vast. Ze pakte mijn centuur en trok mij naar haar toe. Dat deed ze erg goed, maar wat ze niet wist, is dat ze een verboden vrucht voor mij is. Dat zei ik natuurlijk niet. Ik lachte vriendelijk naar haar en zij trok en trok maar harder. Randy was in conclaaf met Julie. Daar zag ik redding in. We praatten wat af toen ineens Julie in een onbewaakt ogenblik naar Carmen boog en iets in haar oren fluisterde. Het had iets te maken met mooie bruine ogen. Weer was een ego-boost mijn deel. Nu het toch allemaal goed ging, moest ik maar weer eens een dame verschalken. Ik had al een paar keer de Roemeense Lorena gezien, met een schitterend lichaam. Mooi gebruinde huid, met ronde billen en schitterende borsten. Een echte Ace2-meisje zou je kunnen zeggen. Ze was vanavond populair. Jack42 had mij al toevertrouwd dat ze goed was. Wel was ze telkens binnen een half uur weer van de kamer. Dat zou een waarschuwing kunnen zijn, maar niet voor mij. Ze kwam de barruimte weer in en ik stond gelijk voor mij. Zo hoort dat natuurlijk ook helemaal niet, maar ik wilde doortastend overkomen. “What is your name?” zei ik (origineler kon ik niet zijn) “Eh” reageerde ze. “Nahme?” vroeg ik. Ze keek Randy aan die zei dat ik haar naam wilde weten. Dat was dus Lorena, maar dat wisten wij al. “Do you have time to go to the room with me?” vroeg ik, terwijl ik al wilde omdraaiden om gearmd richting balie voor de sleutels te gaan. “No, I do not have time.” zei ze en liep haar Roemeense vriendinnetjes. Zou ik nog even wachten of zou ik het allemaal laten schieten? Toen ik echter vijf minuten later Lorena met een andere ijsbeer (de viezerik) naar de kamer zag gaan, was van mijn ego-boost niet meer veel over. Randy zou later nog navraag doen. Ze bleek moe te zijn. Dat is een beter antwoord dan dat ze eerlijk zegt dat ik te lelijk ben.
Ik ging eens wat te drinken halen en liep met 2 glazen water van de bar af. Ik zag echter een mij bekende dame die topless op een krukje zat. Ik besloot even goede dag te gaan zeggen. Ik stond bij haar en had niet in de gaten dat ik de glazen schuin hield en dat er water op haar blote been kwam. “Du machst mir nass » zei ze. “Dass sagen alle frauen” zei ik ad rem.
Randy vertrouwde mij toe dat hij weer moet wennen. “Wennen?” zei ik. “” je gaat bijna dagelijks naar clubs? Wat moet je nu wennen?” Randy antwoordde: “Ik ben al weken niet meer met jou meegegaan. Ik moet wennen aan al die onzin die jij op de vierkante minuut kunt uitkramen. Er komt werkelijk geen einde aan. En het ergste is, als ze jou bij Toppie33 zetten dan versterken jullie elkaar en dat wordt het onzin in het kwadraat” Hij bedoelde het vast lief.
Ondertussen was Sonny ook weer onder de levenden. Zijn sessie met Sissy was bevredigend met een wederzijds orgasme. We hebben geen discussie gevoerd over de topic “Krijgen dvp’s echt een orgasme bij een klant?” Sonny zag er een beetje afgeleefd uit. Dat kon ik van Sissy niet zeggen.
Wij werden nog vermaakt door Ricarda. Ze was mij nog nooit opgevallen. Eigenlijk is dat onbegrijpelijk want het is een mooie vrouw. Ze leunde tegen Toppie33 aan en legde haar hoofd tegen haar schouders. “ist dass deine favoriete gaste?” vroeg ik. “Ja, ich liebe seine muskulare” antwoorde Ricarda. “Ich habe auch sshone grosse muskulare” zei ik. “Willst du meine muskulare sehen und fuhlen.” Bevestigend knikte ze en kneep zachtjes in mijn spierballen. Met grote ogen keek ze mij aan en zei: “Du bist genau Popey.” Mijn ego-boost had zich ondertussen weer hersteld. Uiteraard dolde wij wat af met Ricarda, die later tegen Randy zou zeggen: “Ihr gibt mir spass. Deine freund ist ja verruckt.” Het was echter tijd om naar huis te gaan. Het liep immers tegen tienen. Ik nam afscheid van mijn maten, waarop Sonny zei: “Nou dan is dit verhaaltje weer afgelopen.” Robuust sloeg ik met mijn vuist op de bar en riep: “NEIN.” Sonny dacht: “Shit, waarom zeg ik nu zoiets. Nu gaat hij ook tegen mij schreeuwen en dat leest dan weer iedereen.” Randy keek mij aan alsof ik niet goed bij was en Toppie keek quashi-nonchalant rond, alsof hij er niet bijhoorde. Maar goed ik riep: “NEIN, It aint over, till the fat lady sings: “I am a poor lonesome icebreare fucking far away from home………………………………………………”
2horny4u
31 mei 2008, 10:58
Volgende week willen een maatje en ik het er in het weekend eens van nemen.
Ik weet dat er in de buurt van GT een leuke / grote discotheek moet zijn, waar we nog een afzakkertje kunnen gaan halen als GT de poorten sluit.
Weet een van jullie hoe die discotheek heet en waar deze zit. Is een van jullie misschien al wel eens geweest - hoe was het - Hoeft niet via deze topic mag ook via de im.
Bij voorbaat dank voor jullie moeite
Alternatieven zijn Keulen e.o. (vanuit BSH) of Frankfurt e.o. (vanuit Oase)
Dus al er beren zijn die daar iets over kunnen vertellen ook welkom, i.v.m. topic doe maar via im.
Gr 2horny4u
Gustomass
31 mei 2008, 11:34
Hoi 2horny4u,
long time no see.
Ja er is een discotheek in Geldern. Je neemt de B221 vanuit Brüggen richting oost.
In Geldern kun je linksaf de parking van de E3 bar nemen. Zou je voorbij rijden. kun je altijd nog even Jenny een kusje gaan geven in Xanten..
Hoor mij nou.....
Gustomass still going strong.
Volgende week willen een maatje en ik het er in het weekend eens van nemen.
Ik weet dat er in de buurt van GT een leuke / grote discotheek moet zijn, waar we nog een afzakkertje kunnen gaan halen als GT de poorten sluit.
Weet een van jullie hoe die discotheek heet en waar deze zit. Is een van jullie misschien al wel eens geweest - hoe was het - Hoeft niet via deze topic mag ook via de im.
Bij voorbaat dank voor jullie moeite
Alternatieven zijn Keulen e.o. (vanuit BSH) of Frankfurt e.o. (vanuit Oase)
Dus al er beren zijn die daar iets over kunnen vertellen ook welkom, i.v.m. topic doe maar via im.
Gr 2horny4u
mooi verhaal mein Freund Ace2 ;) Bij het lezen van al dit moois stonden de tranen in mijn ogen :heul: . Eerst tranen in de ogen van het lachen van ons live-verslag en daarna van je gt-verslag van afgelopen woensdag :D
oja en uitgebreider stukje over het live-verslag volgt