Volledige versie bekijken : Autosalon Brüggen
MiniME
26 juli 2008, 08:36
Er staan altijd al aardige autootjes voor de deur bij GT, maar gisteren was het toch wel een (voorlopig?) hoogtepunt: een SLR McLaren Roadster!
Verder nog een Aston Martin N400 (zijn er 240 van gemaakt) en natuurlijk vele "middle of the road" Porkers en Beemers.
Misschien aardig om hier af en toe zulke "hotspots" te melden. Gezien de privacy, maar niet teveel details melden (bij bovenstaande auto's is kleurstelling of land van herkomst mogelijk al teveel dus maar achterwege gelaten).
BTW: begrijpelijk dat er nu steeds meer 200-euro meisjes zullen opstaan, sta hier dan ook volledig achter! :D
Knabbel
26 juli 2008, 10:32
De 5- en 7 series, de a6 en a8, een E of S kijken we al niet meer van op. Ook niet meer van de doorsnee 911 of een SL, om van de X5, Touareg en Q7 nog maar te zwijgen. Laat staan een Aston Martin Vanquish die regelmatig bij GT op het terrein staat.
OK, uitzondering een 911 in GT3 trim of 911 turbo cabrio (997-uitvoering) bij PHG vrij recent. Daarnaast diverse malen zowel bij PHG als GT een Ferrari F430 gespot (zowel dicht als cabrio). Beide trouwens op NL kenteken! Ook vorig jaar bij PHG (wederom een NL kenteken) een SL 65 (let wel geen 55 en geen 63) maar dus een 65 AMG. Aantal weken terug bij VV een S-klasse in volledige AMG-trim, ik vermoed een 420 cdi, ook niet verkeerd. Aantal maanden terug nog een Carrera GT in knalgeel op parkeerplaats van Oase gezien, ook niet bepaald onopvallend. Tsja, geld moet rollen nietwaar?
Helaas kom ik een stuk bescheidener voorgereden in mijn overigens wel zelf betaalde coche. Daarnaast is die altijd gewassen en schoon van binnen. Dat mag Babbel zich wel eens aanrekenen, schande!
Trouwens dan kunnen we nog wel een ander Topic beginnen: welk type horloge heb jij gespot? Denk dat dit wel samen gaat met de bestuurders van dergelijke voitures. Daar heb ik ook al bijzondere exemplaren van ontdekt, al dan niet in de replica uitvoering. De mijne kan ik hier niet vermelden, iets te herkenbaar. BTW die TW steel's heb ik nu wel genoeg gezien evenals die Jan Modaal Rolex GMT, of van die gouden blinkers, verschrikkelijk. Nee, dan liever een mooie klassieke en stijlvolle vintage van Audemars Piquet of Jaeger le Coultre.
KevinK
26 juli 2008, 10:46
Leuk om te zien, maar boeien doet het mij niet echt. Op uitzondering van de peperdure bolides misschien, zijn de meeste auto's toch niet zelf betaald.
Silvester
26 juli 2008, 10:47
Bij FKK World stond gisteren een wonderschone 1958 Cadillac Fleetwood 60 Special te blinken, had 2 parkeerplaatsen nodig :cool:
Knabbel
26 juli 2008, 10:57
Van de week GT weer eens bezocht door onvoorziene omstandigheden. Ca. 2/3 van de parkeerplaats was nog vrij en terwijl ik een vrij vak instuurde, viel mijn oog op 2 vakken in de hoek die gescheiden werden door een driehoekig vak, waar in mijn ogen geen auto op hoorde te staan. Ideaal om geen parkeerdeuken van andere iets minder zorgvuldige bezoekers op mijn deuren terug te vinden. Uiteraard zo strak mogelijk tegen de driehoek aangeparkeerd, maar daar kwam brulboei/popeye al aan. Die auto moest meer naar rechts en snel. Dat zag ik niet zo zitten, en gezag op deze wijze uitoefenen werkt bij mij averechts. Keurig de auto in de achteruit en weer teruggestuurd naar het vak waar ik voordien stond. Mijn hemel, dat kon toch echt niet volgens brulboei. Dus ik kon weer in de vooruit naar het vak waar brulboei stond te dirigeren. Mijn verweer dat ik dit bewust deed maakte geen indruk. Volgens brulboei parkeerden hier dagelijks mercedessen en bentley's en dat gaf ook geen problemen. Wat een logica, net alsof hierbij geen schade kan ontstaan, omdat men dan kennelijk zorgvuldiger is.
Nu maar hopen dat sommigen ook de waarde van andermans bezittingen weten in te schatten, als ik zie hoe somigen parkeren.... :mad:
MiniME
27 juli 2008, 08:37
De horloges zijn inderdaad ook alom vertegenwoordigd. Is ook niet zo gek als je scherp de tijd in de gaten moet houden bij sommige dames, en dan kun je dat beter in stijl doen, dan met een Blokker-horloge :D
Het is vaak wat protserig, maar er zitten ook wel mooie APs of JLCs tussen zo af en toe.
Toppie
27 juli 2008, 09:21
afgelopen vrijdag weer een Ford KA gespot inclusief kinderzitje!!!!
maarre wat is het volgende onderwerp? Gaan we straks ook al ons gereedschap vergelijken????
pelikonjoe
27 juli 2008, 11:22
vanmiddag staat er na lange tijd weer een alfa 33 uit 1996...hoop niet dat hij al te veel opvalt tussen die kleine auto's!!
Gustomass
27 juli 2008, 12:33
afgelopen vrijdag weer een Ford KA gespot inclusief kinderzitje!!!!....
Kan me voorstellen dat je bij het zien van een Ford KA met kinderzitje je afvraagt wie ermee gekomen is.
Een jonge vader als gast, of een jonge moeder die de kleine naar de créche heeft gebracht en hier in de club wat komt bijverdienen??
Mogelijk kan Jambers een nieuwe serie opstarten???
Gustomass
Toppie
27 juli 2008, 13:23
Kan me voorstellen dat je bij het zien van een Ford KA met kinderzitje je afvraagt wie ermee gekomen is.
Een jonge vader als gast, of een jonge moeder die de kleine naar de créche heeft gebracht en hier in de club wat komt bijverdienen??
Ja ik zou ook graag willen weten wie die viezerik is :thefinger
Picasso 1
27 juli 2008, 14:32
Ja ik zou ook graag willen weten wie die viezerik is :thefinger
Laatst ben ik door zo´n viezerik gevolgd van Golden Time helemaal tot aan Living room :thefinger.
Toppie
27 juli 2008, 14:34
Laatst ben ik door zo´n viezerik gevolgd van Golden Time helemaal tot aan Living room :thefinger.
Aiai een stalker is ie ook nog!!!! Mensen opgelet dus dit is een zeer ranzig figuur :teuflisch Ik heb al contact opgenomen met Jambers!
Goedemorgenallemaal
27 juli 2008, 21:06
Gustomass
Iemand die wilde gaan klussen maar geen plek meer vond bij de bouwmarkt????
Gustomass
27 juli 2008, 23:06
Help mijn vriendin klust bij bij Golden Time.....
Toppie
28 juli 2008, 00:13
Klussen met een KA? Ik spreek uit ervaring :rolleyes: maar een KA is geen ideale auto om te klussen, zelfs als je achterbank naar beneden klapt heb je nog geen kofferruimte :green_smi Aiai hoe zou ik dat nu toch weten :rolleyes:
snellejapie
28 juli 2008, 17:48
Klussen met een KA? Ik spreek uit ervaring :rolleyes: maar een KA is geen ideale auto om te klussen, zelfs als je achterbank naar beneden klapt heb je nog geen kofferruimte :green_smi Aiai hoe zou ik dat nu toch weten :rolleyes:
Toevallig vergeten je kinderzitje eruit te halen??:rofl:
neukie
28 juli 2008, 18:56
mijn gebruikte VW Diesel heb je vergeten.....:green_smi:D:lostit:
Willi69
28 juli 2008, 20:16
Er staan altijd al aardige autootjes voor de deur bij GT, maar gisteren was het toch wel een (voorlopig?) hoogtepunt: een SLR McLaren Roadster!
Solche Autos fahren doch nur Proleten. :nee: Und Männer mit kleinen Schwänzen. :green_smi Echte Kerle kommen mit dem Bus... :cool:
Solche Autos fahren doch nur Proleten. :nee: Und Männer mit kleinen Schwänzen. :green_smi Echte Kerle kommen mit dem Bus... :cool:
:D:D:D
Oder Fahrrad :baeh::cool::baeh:!!
:wink::wink:
Vandaag werd ik door een proleet rechts ingehaald op de A76 richting Venlo, volgas passeerde hij over de vluchtstook ook een aantal vrachtaut0's met 150 km per uur. Je raad het al....Ik kom bij GT aan en staat dezelfde MB precies naast de voordeur geparkeerd. Ik heb zn kenteken nog om laten roepen in GT, maar bij durfde niet tevoorschijn te komen....Of hij lag met drie dames op de kamer, dat zou ook kunnen.:D
bergm550
28 juli 2008, 20:47
Oder Fahrrad :baeh::cool::baeh:!!
Genau. Ich komme immer mit dem Fahrrad nach Goldentime. :)
Jansen
28 juli 2008, 21:03
Vandaag werd ik door een proleet rechts ingehaald op de A76 richting Venlo, volgas passeerde hij over de vluchtstook ook een aantal vrachtaut0's met 150 km per uur. Je raad het al....Ik kom bij GT aan en staat dezelfde MB precies naast de voordeur geparkeerd. Ik heb zn kenteken nog om laten roepen in GT, maar bij durfde niet tevoorschijn te komen....Of hij lag met drie dames op de kamer, dat zou ook kunnen.:D
Nederlands,Belgisch of Duits kenteken ?
MiniME
28 juli 2008, 21:13
Oder mit einem Ford Ka! :D
Een Nederlander;)
Nederlands,Belgisch of Duits kenteken ?
Knabbel
28 juli 2008, 22:09
Soortgelijk iets gebeurde mij verleden jaar toen ik vanuit Duitsland onderweg was naar YY. Net, maar dan ook net, voor een wegversmalling werd ik op hoge snelheid uitgeremd en gesneden door een M5 van het laatste model, met extra opzichtige velgen van het glimmende soort. Omdat we daarna Roermond binnenreden waar druk aan de weg werd gewerkt, bleef ik zonder extra te versnellen in zijn spoor. Even had ik nog de illusie eenmaal naast hem rijdend met vriendelijk bedoelde gebaren mijn ongenoegen tot uiting te kunnen brengen, maar het heerschap in de auto belette dit.
Omdat mijn navi het spoor bijster was en de M5 afsloeg waar ik door reed, verdween hij. Enige tijd later na enige omzwervingen werd mijn vermoeden bewaarheid en stond de beamer midden, maar dan ook echt midden voor de deur bij YY te brullen met het boomingsystem voluit om een dame letterlijk en figuurlijk af te zetten. Uiteraard om het tafereel stereotiep compleet te maken v.v. bruine beren. Dat kleine kereltje dat bij YY werkt moest meermalig benadrukken dat ze net als ieder ander een parkeerplaats dienden op te zoeken. Uiteraard de eerste 5 minuten tegen dovemansoren.
Bewuste dame nadien ook in GT gezien en dus zeer waarschijnlijk dat deze auto daar ook gespot is. (dame: klein rossig opdondertje v.v. sproeten, krullen en stevige tieten en een hard lijf, naam onbekend)
Voor mijn Bugatti Veyron ,mijn Enzo Ferrari en mijn Koenigsegg CCR is speciaal een plaats gereserveerd...........
Knabbel
28 juli 2008, 23:29
Voor mijn Bugatti Veyron ,mijn Enzo Ferrari en mijn Koenigsegg CCR is speciaal een plaats gereserveerd...........
In de werkplaats zeker. Van welke van die drie had je nou ook alweer de motor in de soep gedraaid? :teuflisch
In de werkplaats zeker. Van welke van die drie had je nou ook alweer de motor in de soep gedraaid? :teuflisch
Dat was mijn Bentley Continental GTC. Die Engelsen kunnen ook geen auto's maken...............:rolleyes:
:eek::eek::eek::eek:
Dat is geen auto meer, dat is een villa huis van 700000 Euro op wielen. Zoiets is niet geleased, daar durft geen bank aan te beginnen.
Soms voel ik me echt een sukkel met mijn gezinswagentje.
Over droomauto's gesproken ik mis er nog 1 in het rijtje en wel deze:
http://www.rallydaf.nl/afbeeldingenOld3/Image007.jpg
Nee niet die rode AR Bertone op de voorgrond maar de DAF55 Marathon :D:D:D!
Carpe diem
29 juli 2008, 00:10
Afgelopen 14 dagen heb ik regelmatig bij verschillende clubs een Batavus fiets gesignaleerd!!;);)
Knabbel
29 juli 2008, 07:03
Afgelopen 14 dagen heb ik regelmatig bij verschillende clubs een Batavus fiets gesignaleerd!!;);)
Gazellig! Bij mijn supermarkt staat regelmatig zo'n bus op de parkeerplaats die op vertoon van verzekeringspapieren ruitschade in orde maakt. Om met dhr. Ekdom te spreken: Starass: voor een voorhuid in uw sterretje :D
MiniME
29 juli 2008, 08:48
:eek::eek::eek::eek:
Dat is geen auto meer, dat is een villa huis van 700000 Euro op wielen. Zoiets is niet geleased, daar durft geen bank aan te beginnen.
Soms voel ik me echt een sukkel met mijn gezinswagentje.
Klopt inderdaad. Er is maar weinig dat dit (qua prijs dan) kan overtreffen (bv een Bugatti Veyron, Koenigsegg of Pagani Zonda). Maar die fiets van Willem2 is ook mooi hoor!
Bredero
29 juli 2008, 10:30
Klopt inderdaad. Er is maar weinig dat dit (qua prijs dan) kan overtreffen (bv een Bugatti Veyron, Koenigsegg of Pagani Zonda). Maar die fiets van Willem2 is ook mooi hoor!
En als ze in de club te veel drinken gebeurd er dit ...
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/362416/2008/07/29/Dronken-feestvierder-rijdt-Lamborghini-in-de-prak.dhtml
Goedemorgenallemaal
29 juli 2008, 12:38
En als ze in de club te veel drinken gebeurd er dit ...
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/362416/2008/07/29/Dronken-feestvierder-rijdt-Lamborghini-in-de-prak.dhtml
Of:
http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088
http://www.hartvannederland.nl/item/11257/Ritje_in_sportwagen_eindigt_in_ravage
Ascari
29 juli 2008, 13:53
Of:
http://www.112achterhoek.nl/uitrukken.php?id=3088
http://www.hartvannederland.nl/item/11257/Ritje_in_sportwagen_eindigt_in_ravage
Dat was een geslaagde "Testrit". Zijn toch stevige auto's die Lambo's :D
quitje
29 juli 2008, 15:58
Toch wel oppassen met zo'n vermeldingen, waarbij ik mij ergerde aan die kwiebus :loud::madgo:, die het in zijn hoofd heeft gehaald om de parking voor en naast Bernds, die ik toch +/- om de 14 dagen bezoek, op you tube te plaatsen. Als men dan rijdt met een ietwat exclusievere wagen (geen 50 in die uitvoering in Belgie), is de wereld klein genoeg om daarvan je 'scheidingsfoto' :huch: van te maken.
Willi69
30 juli 2008, 13:57
Zu welcher Gruppe gehörst Du jetzt? :baeh:
Solche Autos fahren doch nur Proleten. :nee: Und Männer mit kleinen Schwänzen. :green_smi
gisteren een mercedes b klasse gespot in gt
Gustomass
30 juli 2008, 16:30
In GT???
Jack42
30 juli 2008, 16:46
In GT???
Ja Gustomass ook dat kan! ;)
Als Yep3 deze Mercedes (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7327) bedoelt dan is het echter een A klasse want zij behoort tot de betere dames van GT.
MiniME
30 juli 2008, 20:10
Inderdaad A klasse deze Mercedes, maar met B cup! :cool:
nee nee, een echte mercedes b op de parking lot
Flurkman
30 juli 2008, 22:26
Heb vanavond nog met een Maserati gereden. Euh, ik bedoel, zien voorbijrijden...
Heb trouwens geen Maserati nodig, want ik heb al een grote l.l...
Ik heb Lolo Ferrari gespot bij GT, althans haar dubbelgangster. Een proefritje laat ik maar even aan me voorbij gaan....