PDA

Volledige versie bekijken : Doris (Dominicaanse republiek)

blijemotorrijder
22 juli 2008, 13:51
Naam : Doris

Nationaliteit / taal : Dominicaanse republiek

leeftijd; ± 30 jaar (schatting)

Haren; zwart, glad, middellang

lengte ;160 cm

Borsten;Cup B/C redelijk lekker

Figuur: mollig met iets dikke kont

Tato/piercing; nee

Service; PZC, FT, ??? slecht zoenen, onbetrouwbaar

Ben vorige week Donderdag met Doris de kamer opgegaan en dat had ik beter niet kunnen doen.
Doris ziet er wat indiaas uit, maar ze vertelde uit de DomRep te komen.
Ze heeft wel een lekkere kop, maar het lijf is naar mijn smaak wat aan de mollige kant.
Vantevoren had ik gevraagd of zij ook voluit zoende, waarop zij bevestigend antwoordde maar geen demonstratie gaf.
Dat had al een voorteken moeten zijn, want op de kamer ontweek ze het zoenen helemaal. Pure oplichterij vind ik zoiets, maar ik kon er weinig aan doen.
Ze stuurde volgens mij welop FT aan, maar daar had ik helemaalI geen zin meer in. Heb het uiteindelijk maar in cowgirl af laten maken.
Een medeijsbeer vertelde nog dat zij ook in de PHG heeft gewerkt.
Na afloop bestond ze het ook nog om een tip te vragen. Heb haar heel duidelijk uitgelegd dat dat er vanwege de slechte prestaties echt niet inzat.

Toppie
22 juli 2008, 15:09
ik denk dat deze meid me ook probeerde te verleiden vorige week. Continu aan me zitten en dat terwijl ik toch duidelijk geen contact met haar zocht. Het mooiste was nog dat ze zich beklaagde bij Ace2 dat zijn vriendje (ik dus) arrogant zou zijn :). Ik vind het best zolang ze me maar met rust laat :)

Randy
22 juli 2008, 16:34
...
Een medeijsbeer vertelde nog dat zij ook in de PHG heeft gewerkt.
Na afloop bestond ze het ook nog om een tip te vragen.
...

Is het misschien Helen of Esmeralda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12136&highlight=esmeralda)? Ik vermoed Helen, maar het paspoort bij PHG is vermoedelijk een andere dame.

Dickydik
23 juli 2008, 16:23
Is het misschien Helen of Esmeralda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12136&highlight=esmeralda)? Ik vermoed Helen, maar het paspoort bij PHG is vermoedelijk een andere dame.

Nou, Esmeralda is het zeker niet want die is bepaald niet mollig te noemen (en ook niet zo vreselijk slecht), wel jagerig....

seksenfun
19 oktober 2008, 20:13
Naam : Doris

Ik zou in het rood het paspoortje hier en daar wat willen aanpassen:

Nationaliteit / taal : Dominicaanse republiek
leeftijd; ± 30 jaar (schatting) (lijkt m.i. jonger en vertelde me 26 te zijn)
Haren; zwart, glad, middellang
lengte ;160 cm
Borsten;Cup B/C redelijk lekker Is nu siliconen kleine D geworden
Figuur: mollig met iets dikke kont Afgevallen of meningen verschillen (normaal)
Tato/piercing; nee
Service; PZC, FT ??? (geen FT!) slecht zoenen, onbetrouwbaar

Werkte eerst even in GT maar door lange wachttijden voor kamers verdiende ze niet genoeg. Planet Happy Garden viel tegen (ik begin te vermoeden vanwege haar mindere presaties op kamer als je die vergelijkt met de overige dames in Planet Happy Garden van die windstreken). Nu komt ze eens zien (zei ze zelf) hoeveel ze in Yin Yang kan verdienen. Lijkt me een fladdertje te zijn die haar nergens écht goed gaat voelen. Misschien valt haar peso nog wel eens dat ze misschien iets aan haar service zou kunnen veranderen.

Hoewel hier net boven wat onaardigs staat heb ik geen onaardige sessie met haar gehad.
Het begon allemaal heel rustig en lief. Voor de spiegel op de muziek die speelde in de kamer wat erotisch staan dansen. Samen een douche genomen. Nadien in bed zachte kusjes gegeven, tongzoenen ontwijkte ze. Ik heb niet verder aangedrongen. Ik heb het ook niet meer gemist. Er was initiatief en variatie anders genoeg met haar. Vingeren laat ze gewillig toe. Ik kreeg overal kusjes van haar. Toen ik met haar borsten begon te spelen moest ik me wat inhouden. Kussen en strelen o.k., meer niet omdat ze nog maar net inplantaten had laten steken. Dat bederft wel een beetje de pret, maar goed. Beffen laat ze ook heel gewillig toe en gaat ze mooi in op. Als je haar clitoris even gerust laat en je tong diep in haar poesje steekt begint ze haarzelf te vingeren. Ze werd nat en vertelde me dat ze écht was klaargekomen. Bij sommige meiden geloof ik dat, bij andere iets minder, bij vele zet ik er grote vraagtekens bij, bij haar geloofde ik er geen snars van. Het was allemaal een beetje fake, het lag er een klein beetje op. Om na te knuffelen neemt ze haar tijd. Ze keek ook niet op de klok.

De na service is nihil.

Dit was donderdag. Zondag was er geen teken van herkenning in het restaurant. Ik zei twee maal goeiedag en ze keek amper om en zei amper iets. Later beneden in de bar kon er een glimlach af. Dan was ze weer aan het werken. Later op de dag kon er wel een kontknijpje en lachje en zo af, maar minimaal en duidelijk met de bedoeling van: "kom gaan we snel weer op kamer". Ze is wel steeds vrolijk en blijgezind in de bar. Ze is echter duidelijk jachtig op zoek naar snel veel geld. Jammer dat dit zo blijkt uit haar doen en laten (want we weten dat dit natuurlijk voor alle dames geldt).

Donderdag had ik nog zoiets van... de volgende sessie zal een stuk beter zijn. Zondag had ik geen zin meer om er nog eens mee te gaan en dat zal zo wel blijven.