Inloggen

Volledige versie bekijken : wat kost anaal in de kino ?

hen
21 juli 2008, 21:27
iedere keer als ik GT ben loop ik een 20 keer de kino in, niet voor de film wat
op het scherm te zien is maar gewoon voor de gezelligheid ik blijf ook nooit langer dan 2 minuten.
Maar gisteren zag ik een kleine duitser met een snikkel van 25 cm.
Hij was een blond hongaartje uit aan het leggen hoe hij het graag zou doen.
Wat mijn ogen toen zagen daar schrok ik toch even van, hij nam het hongaartje anaal.
Normaal hou ik niet van chocodippen maar ik wou het toch eens in het echt
zien.
Deze kleine kontebonker ging tekeer net zo als Gerit,alleen deed hij het anaal.
Na veel gekrijs en geschreeuw kwam er eindelijk wat uit zijn puddingbuks.
voor de eerste keer ben ik eens 15 min. in de kino geweest.
De duitser is samen met het hongaartje gaan douche en ik ben aan de bar maar een pils gaan pakken, en dacht wat zal die duitser daar voor moeten
betalen?

janm
21 juli 2008, 22:33
Hoe hard schreeuwde ze? Het is 5 euro per schreeuw in de kino.
Normaal is het 50 Euro extra.

Jansen
21 juli 2008, 22:36
De duitser is samen met het hongaartje gaan douche en ik ben aan de bar maar een pils gaan pakken, en dacht wat zal die duitser daar voor moeten
betalen?

Vraag het de Duitser mischien wil hij jouw ook wel anaal nemen is toch lekker bij verdienen toch.:rofl:

Je kan je ook inschrijven bij : Ik stel me commercieel voor.

Theo-Loge
22 juli 2008, 10:14
Hallo,

im LR hatte ich mal das Vergnügen. Keine Mehrkosten fürs Kino, außer fürs AV.
Ist im GT sicherlich genauso.
vg
theo

MiniME
22 juli 2008, 17:08
Klopt, aannemende dat het binnen 30 minuten afgelopen was, heeft hij 50+50=100 euro moeten betalen. Het komt heel soms voor dat toeschouwers ieder 5 euro betalen om te mogen kijken en zo de hele show dus "gefinancieerd" wordt. Voor de dame blijft het gewoon 100 euro.

thesickboy
22 juli 2008, 20:29
... Het komt heel soms voor dat toeschouwers ieder 5 euro betalen om te mogen kijken en zo de hele show dus "gefinancieerd" wordt. ...

Als dit klopt doe ik voortaan al mijn sessies in de kino met minstens 10 toeschouwers...:rolleyes:

janm
22 juli 2008, 22:09
Als dit klopt doe ik voortaan al mijn sessies in de kino met minstens 10 toeschouwers...:rolleyes:

Jij moet elke bezoeker nog 5 Euro bijleggen om dat fiasco iedere keer aan te willen zien. :roll3:

Staat de buitenwipper dan aan de ingang/kassa?

Jansen
22 juli 2008, 23:05

Dan heb ik nog veel geld te goed,

Vorige week hadden ze zelfs de banken omgedraaid om mij bezig te zien zelfs Sonny is snel weggelopen midden in een PZC met een Hongaarse.

thesickboy
24 juli 2008, 08:01
Staat de buitenwipper dan aan de ingang/kassa?

Daarvoor heb ik altijd een andere beer bij de hand...;)