Volledige versie bekijken : Geile Tijden
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
deket
2 november 2021, 22:58
Een betere contra indicator hebben we niet op het forum....
Wacht tot het effectief en officieel open gaat voordat je gaat beginnen te zeuren
Sjaaksnaak
2 november 2021, 23:37
Feit dat de website aangaat vind ik een goed teken hoor.
Zal wel direct een rij nieuwsgierige beren voor de deur staan lijkt me. Daar zouden toch wel een hoop vrouwen in geïnteresseerd moeten zijn….
rob45
2 november 2021, 23:58
Feit dat de website aangaat vind ik een goed teken hoor.
Zal wel direct een rij nieuwsgierige beren voor de deur staan lijkt me. Daar zouden toch wel een hoop vrouwen in geïnteresseerd moeten zijn….
Dat denk ik ook wel, toch zal de club weer helemaal opnieuw op moeten starten na een lange sluiting, als de organisatie goed staat van de club wat betreft personeel en sfeer zullen de dames en klanten vanzelf wel weer aansluiten.Het zal wel weer zijn aanlooptijd nodig hebben maar dat lijkt me in deze roerige tijden heel normaal.
Megaboob
2 november 2021, 23:59
GT ligtt natuurlijk zeer strategisch vlak bij de Nederlandse grens, en was voor corna de club met de meeste dames en een prima management en was een goed gerunde club. Daardoor is er potentieel genoeg voor deze club als het weer open gaat. ik hoop dan ook dat oude goude G(rote) T(ieten) tijden mogen herleven! Dan zal ik deze club ook zeker weer gaqan bezoeken. dus hopelkijk binnekort weer open, met 50- 100 mooie vrouwen (voor elk wat wils uiteraard) en een goed management, dan kan deze club weer een referentiepunt worden voor NRW.
Megaboob
WA
3 november 2021, 00:39
Even gegoogled op "DPG mbH & Co. KG" en het adres in Düsseldorf (welke vernoemd staat op de FB pagina van GT) en dan komen we uit bij........ ta ta ta táááááá
"Oceans" :eek:
meer info en namen over de DÜSSELDORFER PROJEKTGESELLSCHAFT
https://www.northdata.com/DPG+D%C3%BCsseldorfer+Projektgesellschaft+mbH+%26+ Co.+KG,+D%C3%BCsseldorf/HRA+23081
laatste nieuws wat ik enkele weken geleden mocht vernomen van iemand die claimt dicht bij het "vuur΅ te staan was dat bovengenoemde partij zich volledig terug getrokken zou hebben.
Mentholbear
3 november 2021, 01:30
Het gaat stil worden in Het Trappenhuis.
Hoop dat de dames terug komen op de 'opstartkosten' :baby2:
JonnyFontane
3 november 2021, 06:08
Een betere contra indicator hebben we niet op het forum....
De Jaap van Dissel van ijsberenland.........
JonnyFontane
3 november 2021, 06:09
Wacht tot het effectief en officieel open gaat voordat je gaat beginnen te zeuren
Je mag trots zijn met je 2 likers. Wat een gezelschap
In ieder gebal heeft hij meer likes dan dit bericht......nul, nada, niets...
Brad Clitt
3 november 2021, 07:20
Vooralsnog betekent GT gewoon 'Geschlossene Tür'.
kempie
3 november 2021, 07:51
Eerste tijd waarschijnlijk een tmc. Te mijden club vooral in het weekend. Waarschijnlijk grotere stromen mannen dan voorheen (wat wil je in dit magere club landschap) die allemaal even willen kijken hoe het is. Ik vermoed dat het in het daardoor vaak echt op een gay club zal lijken en er veel mannen moeten worden geweigerd omdat de tent vol is. Ik sla de opening nog wel even over.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Shakir
3 november 2021, 08:32
En ook valt het af te wachten dat het G(een) T(ongzoenen) is.
VAZKOR
3 november 2021, 08:46
Net op facebook gezien. Ze gaan dus wèl weer open. Stop de roddelkluchten dus en wacht gewoon af bvb tot wat LR gaat doen.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211103/38b548a807ab0335d1ace11a1f26bd72.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
luminous
3 november 2021, 09:13
Wie in GT zou geweest zijn de laatste 5 weken voor de 1ste lockdown, zou weten dat deze weinig empatische kok al weg was in de Club en vervangen door de 2 andere koks.
Even gegoogled op "DPG mbH & Co. KG" en het adres in Düsseldorf (welke vernoemd staat op de FB pagina van GT) en dan komen we uit bij........ ta ta ta táááááá
"Oceans" :eek:
meer info en namen over de DÜSSELDORFER PROJEKTGESELLSCHAFT
https://www.northdata.com/DPG+D%C3%BCsseldorfer+Projektgesellschaft+mbH+%26+ Co.+KG,+D%C3%BCsseldorf/HRA+23081
laatste nieuws wat ik enkele weken geleden mocht vernomen van iemand die claimt dicht bij het "vuur΅ te staan was dat bovengenoemde partij zich volledig terug getrokken zou hebben.
Als je onderaan op de website van Goldentime door scrolt tot bij " inpressum " staat er, hoofdadres van Goldentime is gelegen op de Oberhausener Strasse 17, 40472 Düsseldorf.
Is dezelfde plaats als waar Fkk Oceans is gelegen.
Meme Moo
3 november 2021, 09:22
Eerste tijd waarschijnlijk een tmc. Te mijden club vooral in het weekend. Waarschijnlijk grotere stromen mannen dan voorheen (wat wil je in dit magere club landschap) die allemaal even willen kijken hoe het is. Ik vermoed dat het in het daardoor vaak echt op een gay club zal lijken en er veel mannen moeten worden geweigerd omdat de tent vol is. Ik sla de opening nog wel even over.
Dit scenario klinkt helemaal pre-Corona!
De GT-liefhebbers zullen hiervan smullen :biggrin:
keesboz
3 november 2021, 09:27
De GT-liefhebbers zullen hiervan smullen [emoji3]Staan op Facebook
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
keesboz
3 november 2021, 09:28
Staan op Facebook
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met TapatalkGthttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211103/02ce21b1b152b0b3812e5216966aa5b9.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
WA
3 november 2021, 10:36
Als het straks daadwerkelijk open is, dan is het wellicht goed om te weten hoe men bij Oceans omgaat met de inkom prijs en wat je daarvoor terug krijgt.
35951
Daarmee niet zeggende dat dit ook gebeurt. Maar gezien de door sommigen geschetste financiële situatie van GT pre corona leek het verdienmodel niet heel erg toekomstbestendig. Kijkend naar publiek beschikbare info over het Oceans gezelschaft vs Villaheidweg GmbH lijkt eerst genoemde de transparantere partij. Ook heeft Oceans de tand des tijds weten te doorstaan ondanks absoluut zekerwetende ijsberen dat het in no time zou klappen.
Samenvattend: vergeet bovenstaande, ook mijn bijdrage. In dit schizofrene milieu is het vaker anders dan men eerst dacht, voorspelde of beweerde.
Ik kijk er naar uit. Als de lay out van de club niet al te veel geweld is aangedaan kon ik, bij voldoende dames aanbod, best wel eens gaan wennen aan een iets hogere entreeprijs als daarmee taphangers iets beter geweerd worden. En Oh ja, voer het deurbeleid opnieuw in. Südlanders => Düsseldorf Autochtonen => Brüggen. Dames en Beren beiden blij.
Herr Fick
3 november 2021, 12:09
Kennelijk moeten dit soort discussies altijd ontaarden in het afzeiken van de een of andere club, het uitleven van onverwerkte frustraties door deze of gene en dan ook nog elkaar gaan betichten van slechte smaak of fanboy gedrag omdat...
Je moet natuurlijk begrijpen dat een forum een uitlaatklep is. Leg maar eens tegen je vrouw of op je werk uit dat je depressief bent omdat GT, LR en YY gesloten zijn...
Hetgeen hier geschreven wordt is niet meer of minder dan de toogpraat (of zwembadpraat) in één of andere club. In een gewoon café kan je het er zelfs niet over hebben.
Alleen blijft toogpraat in de club en is iedereen het onmiddellijk weer vergeten. Op het internet blijft alles eeuwig leesbaar (behalve bij Hookers dan;)).
Gewoon niet te hard aan tillen.
WA
3 november 2021, 14:16
Dan is er één wellicht permanent dronken aangezien de “borrelpraat “ terug blijft komen. En als er dan ook nog zijn die meerdere kanalen benutten om hun ongerief te blijven sputteren…… dan is het de fase borrelpraat wel voorbij en word het aandoenlijk.
Ascari
3 november 2021, 14:16
De GT-liefhebbers zullen hiervan smullen :biggrin:
Ja die gaan naar GT voor het goede deurbeleid, andere ijsberen dus. Die hebben geen dames nodig die vermaken zich onderling wel.
broodpoot
3 november 2021, 16:42
Komt precies uit wat een dame mij een paar maanden vertelde. Ik was een tikje sceptisch maar ze wist toen al te vertellen dat GT weer rond oktober/november open zou gaan en dat de eigenaar van Oceans de boel had over genomen.
Ze was gevraagd terug te komen naar GT maar ze gaf zelf aan dat dat af zou hangen of het deurbeleid gehandhaafd zou worden. Zo niet dan zou ze lekker blijven waar ze nu zit maar het management had haar bezworen dat het deurbeleid gehandhaafd zou blijven.
Voor wat het waard is maar ik heb de indruk dat eea wel redelijk uit komt dus ik ben benieuwd. Of de sfeer van weleer (die ik overigens maar een jaar of 6 heb meegemaakt) terug zal komen is natuurlijk afwachten maar goed, ik ben benieuwd. Wat mij betreft is het heel simpel, alles valt of staat met het aanbod van dames. Wordt dat weer als anderhalf jaar terug dan denk ik dat het weer succesvol zal zijn maar uiteraard staat het een ieder geheel vrij om daar het zijne van te denken.
We gaan het meemaken, ik ben iig een stukje optimistischer gestemd.
Willem2
3 november 2021, 17:40
Ja er was vanmiddag niemand aanwezig...
Laatbloeier
3 november 2021, 17:45
Op de website ziet het er prima uit. Helaas zie ik geen zwembad in beeld komen. Daar is op zich zo te zien wel genoeg ruimte voor. Als er ook een zwembad komt, word ik vaste klant.
luminous
3 november 2021, 18:19
Ja er was vanmiddag niemand aanwezig...
Ik heb ook naar Goldentime gebeld, maar de mailbox springt direct aan. Heb daarna naar het hoofdkantoor in de Oberhausener Strasse 17 in Düsseldorf gebeld maar daar blijft de telefoon maar over gaan.
Jack42
3 november 2021, 19:18
Misschien dat Bert Wollersheim weet wanneer GT open gaat. :smile2:
Mentholbear
4 november 2021, 00:09
En Oh ja, voer het deurbeleid opnieuw in. Südlanders => Düsseldorf Autochtonen => Brüggen. Dames en Beren beiden blij.
Ze was gevraagd terug te komen naar GT maar ze gaf zelf aan dat dat af zou hangen of het deurbeleid gehandhaafd zou worden. Zo niet dan zou ze lekker blijven waar ze nu zit maar het management had haar bezworen dat het deurbeleid gehandhaafd zou blijven.
Zouden de bazen van Oceans dat zo kunnen maken? Zou klandizie van Oceans die daar nu eindelijk binnen denken te kunnen komen dat pikken? Zouden ze het accepteren om afgepoeierd te worden naar Oceans, of zouden ze denken stik er maar in en gaan naar een andere club?
Heb daarna naar het hoofdkantoor in de Oberhausener Strasse 17 in Düsseldorf gebeld maar daar blijft de telefoon maar over gaan.
Die zijn vast gestopt met opnemen, doordat er non stop telefoontjes kwamen of ze eindelijk eens bij GT binnen worden gelaten ;)
Picasso 1
4 november 2021, 07:53
27 juli
De afgelopen drie weken heb ik 24 keer naar Goldentime gebeld maar geen enkele keer word de telefoon opgenomen. De laatste week springt de voicemail direct op.
Dus vandaag dacht ik, ik moest om 8.00u in Someren-Heide zijn, ik rij door naar Goldentime. Voor de poort staat een kleine Mercedes-Benz B -klasse met een kenteken dat
begint met RE. De raam van het bureau van Goldentime staat open, na een paar maal te roepen komt er een man met donkere volle baard te voorschijn. Ik vraag wanneer gaan we terug open. De man antwoord volgende maand. Ik vraag nog welke dag, maar dat wist hij niet. Je hoort in de tent dat ze aan het werken zijn.
3 november
Ik heb ook naar Goldentime gebeld, maar de mailbox springt direct aan. Heb daarna naar het hoofdkantoor in de Oberhausener Strasse 17 in Düsseldorf gebeld maar daar blijft de telefoon maar over gaan.
Een echte volhouder, that's the spirit! :biggrin:
broodpoot
4 november 2021, 11:47
Zouden de bazen van Oceans dat zo kunnen maken? Zou klandizie van Oceans die daar nu eindelijk binnen denken te kunnen komen dat pikken? Zouden ze het accepteren om afgepoeierd te worden naar Oceans, of zouden ze denken stik er maar in en gaan naar een andere club?
Ik zou niet weten waarom niet, ze kunnen toch gewoon zeggen dat de clubs worden gemanaged door verschillende mensen ofzo.
Ik moet het allemaal nog maar zien hoor, eerst maar is kijken of ze open gaan, ik kan me iig voorstellen dat het concept van GT prima liep als verdienmodel dus ik kan me zo voorstellen ndat ze daar zo min mogelijk aan willen tornen maar goed, zoals ik al heb geschreven, het valt of staat mi met het aanbod van dames.
rob45
4 november 2021, 11:51
Komt precies uit wat een dame mij een paar maanden vertelde. Ik was een tikje sceptisch maar ze wist toen al te vertellen dat GT weer rond oktober/november open zou gaan en dat de eigenaar van Oceans de boel had over genomen.
Als het een zakelijk management is geloof ik zeker dat ze in ieder geval gaan proberen om het deurbeleid te gaan handhaven maar eigenlijk ook heel de format van de oude club Golden Time.Waarom ? Nou, dat ze de naam GT ook overnemen geeft wel aan dat men wil voortborduren op de succesformule van het oude GT.
Ben wel benieuwd of deze intentie ook in de praktijk zal gaan lukken.
deket
4 november 2021, 18:19
Nu hoop ik dat deze keer mijn post blijft staan omdat ik recht heb om mij te verdedigen tegen alle insinuatie in
Ik heb de gang van zaken ivm GT en LR op de voet gevolgd en dat niet in het minst omdat ik er vele mooie momenten heb beleefd ,zeker in LR.
En dus ook op de hoogte van de interesse betreffende de TurksDuitse eigenaar uit Oceans
Die bleek al een tijd geïnteresseerd om het huurcontract van GT over te nemen maar niet op de hoogte van niet onbelangrijke elementen die aan de oppervlakte kwamen en daarom afzag van de optie om dit pand te huren. Wat de vorige baas van GT btw ook deed. Hij was niet de eigenaar van het pand
Anyway, voor mij mogen ze zo vlug mogelijk open hoor, dat meen ik oprecht.
Veel concurrentie blijft iedereen scherp houden
Of deze man het streng maar terecht deurbeleid van GT ook in de toekomst gaat aanhouden is echter koffiedik kijken
De tijd zal het uitwijzen
Mentholbear
5 november 2021, 00:47
ook heel de format van de oude club Golden Time.Waarom ? Nou, dat ze de naam GT ook overnemen geeft wel aan dat men wil voortborduren op de succesformule van het oude GT.
Goed punt. Veel clubs willen een nieuwe start maken met een nieuwe naam. Onlangs nog Prime (Acapulco) en Rheingold (Heaven 7).
Waarschijnlijk grotere stromen mannen dan voorheen (wat wil je in dit magere club landschap) die allemaal even willen kijken hoe het is. Ik vermoed dat het in het daardoor vaak echt op een gay club zal lijken
Geile Theo's ;)
kempie
5 november 2021, 07:52
En dus ook op de hoogte van de interesse betreffende de TurksDuitse eigenaar uit Oceans
Die bleek al een tijd geïnteresseerd om het huurcontract van GT over te nemen maar niet op de hoogte van niet onbelangrijke elementen die aan de oppervlakte kwamen en daarom afzag van de optie om dit pand te huren. Wat de vorige baas van GT btw ook deed. Hij was niet de eigenaar van het pand
Begrijp niet wat je wilt zeggen. De eigenaar van Oceans zag er van af en heeft het niet gehuurd? Wie dan wel?
rob45
5 november 2021, 09:03
Begrijp niet wat je wilt zeggen. De eigenaar van Oceans zag er van af en heeft het niet gehuurd? Wie dan wel?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkMisschien heeft hij het pand kunnen kopen
WANDELAAR5
5 november 2021, 09:31
Zoals ik het begrijp heeft hij het pand alsnog gehuurd na het oplossen van die problemen, zoals hier al eerder staat. Omdat Deket kennelijk wist van die problemen postte hij hier dat GT niet open zou gaan, ongeveer op hetzelfde moment dat de deal alsnog rondkwam.
Zal wel wat te maken hebben gehad met schulden van de vorige eigenaar. Ik heb al eerder eens gezegd dat het winstgevend 100% legaal uitbaten van een saunaclub een lastig verhaal is. Nu blijkt dat dus zelfs voor 1 van de best lopende saunaclubs achteraf te gelden. Mensen denken veel te makkelijk dat je binnenloopt en goed verdient als eigenaar.
Laten we hopen dat GT weer net zo goed wordt als vroeger voor de grote schare GT fans! En als ze ooit bijbouwen en die tenten afbreken, dan kom ik ook weer eens kijken.
kempie
5 november 2021, 14:18
Zoals ik het begrijp heeft hij het pand alsnog gehuurd na het oplossen van die problemen, zoals hier al eerder staat. Omdat Deket kennelijk wist van die problemen postte hij hier dat GT niet open zou gaan, ongeveer op hetzelfde moment dat de deal alsnog rondkwam.
Zal wel wat te maken hebben gehad met schulden van de vorige eigenaar. Ik heb al eerder eens gezegd dat het winstgevend 100% legaal uitbaten van een saunaclub een lastig verhaal is. Nu blijkt dat dus zelfs voor 1 van de best lopende saunaclubs achteraf te gelden. Mensen denken veel te makkelijk dat je binnenloopt en goed verdient als eigenaar.
Laten we hopen dat GT weer net zo goed wordt als vroeger voor de grote schare GT fans! En als ze ooit bijbouwen en die tenten afbreken, dan kom ik ook weer eens kijken.
Met de winstgevendheid heeft het denk ik niks te maken. Als dat zo is vanwege de schulden dan zal het wel zo zijn dat de vorige eigenaar de tent met schulden heeft achtergelaten terwijl het een super winstgevende tent is maar omdat een aantal rekeningen nog niet betaald was en al het geld door middel van winstuitkeringen of een vorstelijk salaris + bonus aan de eigenaar al uit de tent waren en er zodoende geen geld was om de schulden nog te betalen. In dat soort gevallen ontstaan er vaak geschillen over het toch aansprakelijk zijn van de eigenaar (die normaal geproken bij dit soort rechtsvormen niet aansprakelijk is).
WANDELAAR5
5 november 2021, 15:15
Dat is nou net wat ik niet kan rijmen. Super winstgevend en tegelijk schulden. Maar goed ik ben zijn boekhouder niet, ik lees alleen wat hier geschreven wordt. Hoe weten mensen hier zo zeker dat die vorige eigenaar grote schulden had en hoe weten ze zo zeker dat GT super winstgevend was? Tsja als ik geen belasting betaal en rekeningen van leveranciers niet betaal, dan maak ik ook “winst”.
Maakt ook allemaal niets meer uit. Er is een nieuwe huurder die de boel weer open gaat gooien. Laten we genieten van weer een extra mogelijkheid.
rob45
5 november 2021, 16:18
Je moet natuurlijk begrijpen dat een forum een uitlaatklep is. Leg maar eens tegen je vrouw of op je werk uit dat je depressief bent omdat GT, LR en YY gesloten zijn...
Hetgeen hier geschreven wordt is niet meer of minder dan de toogpraat ....
Dat is eigenlijk helemaal waar Herr Fick.
Het was afgelopen tijd voor veel beren zeker een veel mindere clubtijd,maar daar kan je met niemand over praten.
Voor een ding was het wel goed eraan, veel beren konden een dikke spaarpot maken voor betere clubtijden.
broodpoot
5 november 2021, 18:43
Dat is nou net wat ik niet kan rijmen. Super winstgevend en tegelijk schulden. Maar goed ik ben zijn boekhouder niet, ik lees alleen wat hier geschreven wordt. Hoe weten mensen hier zo zeker dat die vorige eigenaar grote schulden had en hoe weten ze zo zeker dat GT super winstgevend was? Tsja als ik geen belasting betaal en rekeningen van leveranciers niet betaal, dan maak ik ook “winst”.
Vooropgesteld, ik heb geen cijfers gezien dus het blijft een aanname van mijn kant maar gezien de hoeveelheid heren en dames en een behoorlijke hoeveelheid betaalde drank die er doorheen ging ( wat ik zelf wel heb gezien tijdens mijn bezoekjes) weet ik iig zeker dat er behoorlijk wat geld binnen kwam en nee, dat zegt niet alles over de winst.
Wat wel kan is dat er aan de eigenaar een meer dan behoorlijke afdracht is gedaan en dat er wat gegoocheld is met de de belastingafdrachten wat er voor kan zorgen dat je een BV over houdt met een fikse schuld.
Enfin, ik ben geen financieel deskundige maar ik kan me voorstellen dat flinke winst icm een schuld best mogelijk is. Verder is de oud eigenaar overleden heb ik begrepen dus dan zal het er niet eenvoudiger op worden om zo'n tent over te dragen voordat al dat financieel gedoe geregeld is.
pret
5 november 2021, 19:05
Overigens niet dat ik er last van had, maar fijn dat er nu eindelijk een Turkse beheerder is, die het racistische en belachelijke deurbeleid niet langer zal voortzetten.
Player
5 november 2021, 19:25
Van voorlopig nooit opengaan tot binnenkort, het kan snel keren van de ene post op een volgende. Veel stemmingmakerij zoals vanouds over schulden, vergunningen etc.
Wie ook de zaak overneemt, het is hen te doen om de naam en reputatie. Daaraan veel tornen zou zeer dom zijn vanuit financieel standpunt. Deze Club was een referentie in de sector. Overigens was het deurbeleid niet racistisch, maar patsers en groepjes klanten die enkel komen zuipen en de dames/vaste klanten irriteren, werden wijselijk geweerd.
WANDELAAR5
5 november 2021, 19:31
Overigens niet dat ik er last van had, maar fijn dat er nu eindelijk een Turkse beheerder is, die het racistische en belachelijke deurbeleid niet langer zal voortzetten.
Mocht je er niet in?
Meme Moo
5 november 2021, 19:45
Van voorlopig nooit opengaan tot binnenkort, het kan snel keren van de ene post op een volgende. Veel stemmingmakerij zoals vanouds over schulden, vergunningen etc.
Wie ook de zaak overneemt, het is hen te doen om de naam en reputatie. Daaraan veel tornen zou zeer dom zijn vanuit financieel standpunt. Deze Club was een referentie in de sector. Overigens was het deurbeleid niet racistisch, maar patsers en groepjes klanten die enkel komen zuipen en de dames/vaste klanten irriteren, werden wijselijk geweerd.
Goh, een fanboy-reactie hier van Player?:biggrin:
pret
5 november 2021, 20:14
Mocht je er niet in?
Lees mijn post nog eens goed na dan zie je het antwoord.
pret
5 november 2021, 20:24
Zal deze berichtgeving (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=762139#post762139) ook opening van GT in de weg staan?
Willem2
5 november 2021, 22:42
Zal deze berichtgeving (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=762139#post762139) ook opening van GT in de weg staan?
Euuhhh alles mogelijk. Maar zogenaamde razzias met 200 politiemensen was soms heel normaal in de voor corona tijd bij o.a. Happy, GT, Magnum etc.
In dit geval gaat het volgens Bild om het volgende:
Nach BILD-Informationen wurde offenbar ein Freier mit kompromittierendem Material zur Zahlung eines sechsstelligen Betrags gezwungen. Der ging zur Polizei. Angeblichen seien Schäferstündchen heimlich gefilmt worden, weswegen bei der Durchsuchung vor allem nach Kameratechnik, Videoaufzeichnungen und Wanzen gesucht wurde.
Snelle vertaling, Iemand van de club heeft met behulp van camerabeelden getracht iemand af te persen. Kennelijk iemand waarvan ze weten dat hij zeer veel geld heeft ...
broodpoot
5 november 2021, 22:52
Zal er alleen maar toe leiden dat het telefoonbeleid nader zal worden bezien.
sppp91
5 november 2021, 23:02
Als het nu maar niet vol loopt met marokanen etc zit ik niet zo op te wachten, en idd gaat zich om groepen daarom was dat altijd super daar hoop dat het zo blijft
Ascari
21 november 2021, 02:15
Brand in Goldentime
POL-VIE: Brand eines Saunaclubs
Brüggen (ots)
36084
Foto van fc.
Am Sonntag gegen 00.20 Uhr wurden Feuerwehr und Polizei zu einem Brand in Brüggen auf dem Heidweg gerufen. Bei Eintreffen stand der dortige Saunaclub "Golden Time" bereits in Vollbrand. Nach ersten Erkenntnissen ist der Club geschlossen, so dass sich keine Person im Gebäude befand. Das Objekt befindet sich in Alleinlage, eine Gefahr für angrenzende Gebäude bestand somit nicht. Es wurde niemand verletzt. Die Feuerwehr war mit annähernd 90 Kräften im Einsatz. Die Ermittlungen zur Schadenshöhe und zur Brandursache dauern an. Die Kriminalpolizei hat die Ermittlungen aufgenommen. /UR (985)
https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/65857/5078305
jap580
21 november 2021, 03:02
Dat is dan allicht de definitieve doodsteek. Jammer
Picasso 1
21 november 2021, 04:15
Daarmee is het deurbeleid ook in rook opgegaan.
Brad Clitt
21 november 2021, 04:58
Helaas heb ik gelijk gekregen, maar niet op de manier die ik dacht. Another one bites the dust.
Wentelt Eefje
21 november 2021, 05:06
De verzekering dekt wekt de schade… …
Brad Clitt
21 november 2021, 06:37
Die reclame op FB met al die vlammen, iets te letterlijk genomen blijkbaar door iets of iemand...
WA
21 november 2021, 07:10
In de brand is soms uit de brand…..
Verdere speculaties zullen nog wel volgen.
Herr Fick
21 november 2021, 07:22
Wat een toeval:rolleyes:
broodpoot
21 november 2021, 07:40
Zonde maar idd, nu houdt het echt op vrees ik. Ik had nog een beetje hoop op een opening hoewel ik me ook bewust was dat de kans dat de oude tijden weer terug zouden komen niet al te groot was.
Wel heel toevallig trouwens.
quickstep
21 november 2021, 07:48
Die Kriminalpolizei hat die Ermittlungen aufgenommen.
Bluebear
21 november 2021, 09:21
Dit is zeer spijtig. Jammer. Ik ben er maar één keer geweest. Was potentieel een blijvertje geworden. Memory lane.
Ik ben een Happyfan, tsja. :rolleyes: ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=530481#post530481
JonnyFontane
21 november 2021, 09:49
36088
Einde van een tijdperk.
Veel goede herinneringen daar.
rob45
21 november 2021, 09:59
Einde van een tijdperk.
Veel goede herinneringen daar.
Zeker, nu maar vooruit kijken en hopen op betere tijden.
Caligula
21 november 2021, 10:22
Zonde, veel mooie herinneringen zullen blijven... :heul:
36089
Herr Fick
21 november 2021, 10:51
We kunnen weer heerlijke complothypotheses gaan bedenken.:)
Hebben de huidige eigenaars de boel in de fik gestoken om de verzekering op te lichten?
Of concurentie omdat ze een nieuwe GT niet in hun buurt wilden?
Of de tennisclub of de bouwmarkt omdat ze hun parking terug wilden?
Of wil de bouwmarkt uitbreiden?
Of de links-groenen wegens het natuurgebied vlakbij?
Of een Duitse nationalist omdat er te veel Niederlander und Belgier kwamen?
Of de woke-beweging die P6 wil uitroeien?
Gaat zusterclub en ook leeg staande LR binnenkort ook in de vlammen op?
Wat met YY?
Gaan er nog meer clubs in vlammen op? Er zijn er de laatste jaren dacht ik al twee afgebrand? Is er een P6-pyromaan aan de slag?
rob45
21 november 2021, 11:12
Een ding is wel zeker..het zal het al schimmige imago van het (sauna) seksclub wereldje geen goed doen.
Bluebear
21 november 2021, 11:12
Hebben de huidige eigenaars de boel in de fik gestoken om de verzekering op te lichten?
Wat met YY?
Gaan er nog meer clubs in vlammen op? Er zijn er de laatste jaren dacht ik al twee afgebrand? Is er een P6-pyromaan aan de slag?
U hebt in ieder geval uw naam niet mee in deze. Ik bedoel maar. Volgend complot. :angryfire: :biggrin:
VAZKOR
21 november 2021, 11:14
:hu[1]::angst::eek::frown::unfair[1]:
pret
21 november 2021, 11:27
Naam topic kan gewijzigd worden in Glorie Teneinde
kempie
21 november 2021, 12:45
Wat met YY?
In de fik steken zal de eigenaars alleen maar geld doen verliezen. Ze zullen flink betaald hebben voor pand plus goodwill en die goodwill keert de verzekering niet uit.
db2
21 november 2021, 14:15
De eigenaar moet het pand tegen brandschade verzekeren, de huurder alleen zijn inboedel.
Os inderdaad een vreemd verhaal, het rare tijdstip en het totaal afbranden.
36090
kempie
21 november 2021, 14:41
[emoji26][emoji26] zal veel ijberen wel een hoop geld besparen. Heb zelf in zwitserland dit weekend mogen ondervinden wat een goed alternatief is om het af en toe te besteden. Helaas ligt dat niet om de hoek en is het beste alternatief in de buurt nu definitief verloren gegaan.
Piet Rodebaard
21 november 2021, 14:47
The Golden Time after fire :
36091
Link : https://rp-online.de/nrw/staedte/viersen/feuerwehr-grosseinsatz-in-sauna-club-in-brueggen_aid-64186417
rob45
21 november 2021, 15:25
Nu is het wel een transparante zaak geworden daar aan de heidweg ! [emoji24]
BefBeer
21 november 2021, 16:37
Jammer!
Vele goede herinneringen daar!
Na YY mijn 2de SC waar ik ooit kwam.
Ascari
21 november 2021, 17:00
36092
36093
36094
36095
tyree7874
21 november 2021, 17:34
I’m so sad…. So good memories in this place.
Herr Fick
21 november 2021, 17:39
U hebt in ieder geval uw naam niet mee in deze. Ik bedoel maar. Volgend complot. :angryfire: :biggrin:
Ik ga mijn favoriete club niet afbranden, hoor. Ik was al blij dat ze terug zou opengaan. Ik heb er alleen maar goede herinneringen aan. :frown:
Mijn eerste SC was Babylon, maar dat was toen nog een ander concept. Enkel sauna en seks, geen horeca.
Dan kwam YY rond 2005/6 wat me goed beviel, maar GT was toch nog een heel ander niveau. Ik was meteen verkocht.
Ik ben een pech-budgetbeer. YY en GT dicht. LR wat me heel goed beviel ook dicht. Snif.
tyree7874
21 november 2021, 17:52
��������so sad to see these photos, I’m very worry about the future of the club in NRW.
Now I keep the memories in my heart, GT was a wonderful place. The best club….
zeppos58
21 november 2021, 17:52
De vonk sloeg voor één keer echt over......
Picasso 1
21 november 2021, 17:55
36091
Link : https://rp-online.de/nrw/staedte/viersen/feuerwehr-grosseinsatz-in-sauna-club-in-brueggen_aid-64186417
Stevig materiaal de gele telefooncel. Die heeft zich goed staande gehouden in dat vuurgeweld.
Ik zie daar in de verte ook een mondharmonica liggen.
broodpoot
21 november 2021, 17:58
36091
Tsja, ik had nog een klein beetje hoop dat het om een klein brandje ging maar dit is een gevalletje slopen en nooit meer opbouwen.
Leider leider leider.
WA
21 november 2021, 18:08
Stevig materiaal de gele telefooncel. Die heeft zich goed staande gehouden in dat vuurgeweld.
Ik zie daar in de verte ook een mondharmonica liggen. Het valt mij op dat er rechts naast die telefoon geen afgebrande tent te zien is, alleen meubilair wat er ooit in stond.
VAZKOR
21 november 2021, 18:16
Dit was die mooie club waar ik mijn eerste uitstappen als nieuwbakken ijsbeer heb gezet en hoopte dat het weer open kon gaan als was die niet groot, zo jammer :frown:
Dit zijn tegenwoordig meer zwarte tijden dan geile tijden.
Picasso 1
21 november 2021, 18:18
Website Golden Time: https://goldentime.de/index.php/nl/
We are back. :eek:
36096
Haradamannetje
21 november 2021, 19:48
Nou dat word weer doorkarren naar Limburg..... jammer ....
middagbeer
21 november 2021, 19:56
Hoopje as nog maar
pietpotent44
21 november 2021, 20:10
Of ze hebben 'build back better' wel heel letterlijk genomen :redface:
wervelwind
21 november 2021, 20:19
Jammer!
Vele goede herinneringen daar!
Na YY mijn 2de SC waar ik ooit kwam.
Voor mij ook zo…
Rex
21 november 2021, 20:57
Een gitzwarte dag in ons ijsberen bestaan. GT afgefikt…..
Wel heel bizar allemaal dit. Nick begin dit jaar overleden, geruchten dat eigenaren oceans GT over zouden nemen. Dan een grote politie inval in oceans en nu dit……triest triest triest…..[emoji42][emoji42]
Laten we hopen dat er ooit weer een GT 2.0 komt.
Ascari
21 november 2021, 21:11
Wel heel bizar allemaal dit. Nick begin dit jaar overleden, geruchten dat eigenaren oceans GT over zouden nemen. Dan een grote politie inval in oceans en nu dit……triest triest triest…..[emoji42][emoji42]
Het gerucht gaat dat Marina VV heeft overgenomen. Dus wat dat betreft is er nog hoop.
wooley
21 november 2021, 21:20
36098
Helaas idd
WANDELAAR5
21 november 2021, 22:03
Website Golden Time: https://goldentime.de/index.php/nl/
We are back. :eek:
36096
Die vlammen in de foto wat te letterlijk genomen zo te zien...
rob45
21 november 2021, 22:21
Misschien een rouwtopic maken met de GT foto als een soort kaarsje.Ook kan men hier dan herinneringen ophalen van deze fameuze saunaclubplek.
Big30
22 november 2021, 07:15
Misschien een rouwtopic maken met de GT foto als een soort kaarsje.Ook kan men hier dan herinneringen ophalen van deze fameuze saunaclubplek.
Goed idee! Maar het woord rouwtopic zou ik niet gebruiken, "sweet memories" dacht ik zelf aan ;).
tyree7874
22 november 2021, 11:03
I hope so, I miss the atmosphere of GT.
Goedemorgenallemaal
22 november 2021, 16:02
Wat met YY?
In de fik steken zal de eigenaars alleen maar geld doen verliezen. Ze zullen flink betaald hebben voor pand plus goodwill en die goodwill keert de verzekering niet uit.
In de brand is soms uit de brand…..
Verdere speculaties zullen nog wel volgen.
De eigenaar moet het pand tegen brandschade verzekeren, de huurder alleen zijn inboedel.
Os inderdaad een vreemd verhaal, het rare tijdstip en het totaal afbranden.
36090
Laat ik voorop stellen dat ik niet geheel bekend ben me het Duitse verzekeringsgbeleid maar ik heb geen reden om aan te nemen dat dat erg veel makkelijker is dan bij ons.
En dan is "in de brand uit de brand", hoe populair ook, de meest grote onzin die er bestaat. De brandonderzoekers van tegenwoordig zijn niet van gisteren. En bij twijfel wachten ze gewoon heel lang met uitbetalen. Misschien hebben ze een punt want ze betalen wel van de premies die andere verzekerden neertellen. Alle andere door Fick genoemde opties zijn waarschijnlijker.
En dan is er nog een grote kans door stomme pech, mogelijk groter geworden door gebrek aan onderhoud.
Tijstip is niet zo raar, weinig volk op straat dus laat opgemerkt. Zo aan de foto te zien weinig compartimentering in het gebouw en dan kan het snel gaan.
Filmpje van hoe snel een brand zich kan ontwikkelen, en als er op minuut zes een deur niet helemaal goed gesloten is, dan zit het zo verder . Op minuut helpt ook een gesloten normale deur niet meer.
https://www.youtube.com/watch?v=4RL2eQXAUIM
Ace2
22 november 2021, 19:11
Ik zie daar in de verte ook een mondharmonica liggen.
Klopt die was ik kwijt :-) Ik hoop niet dat die veel roetschade heeft
pietpotent44
22 november 2021, 19:17
Over complottheorieen gesproken: het kan natuurlijk geen toeval zijn dat de zusterclub van de afgebrande club van dezelfde eigenaar in Kaarst ligt :eek:
Player
22 november 2021, 19:48
Laat ik voorop stellen dat ik niet geheel bekend ben me het Duitse verzekeringsgbeleid maar ik heb geen reden om aan te nemen dat dat erg veel makkelijker is dan bij ons.
En dan is "in de brand uit de brand", hoe populair ook, de meest grote onzin die er bestaat.Is ook zo. De meeste Duitse Clubs zijn eigendom van vastgoedvennootschappen en verhuren ze aan de uitbater/vergunningshouder. In dit geval heeft Oceans dus weinig baat met een afgebrand pand want ze zijn huurder, geen eigenaar. Een poging tot verzekeringsfraude brengt de huurder dus geen eurocent op. Integendeel, het belemmert hun om de Club op te starten en de vergunning uit te baten.
Badslippers
22 november 2021, 21:05
Maar even een wat grotere foto zodat we nog het e.e.a. kunnen herkennen
https://rp-online.de/imgs/32/1/1/8/7/0/6/5/8/9/tok_ca2bc179951d0c7c1d560af3c35cb523/w1900_h904_x2732_y1300_RP_DJI_0922-d3ca05fe7bb79eb7.jpg
https://rp-online.de/imgs/32/1/1/8/7/0/6/5/8/9/tok_ca2bc179951d0c7c1d560af3c35cb523/w1900_h904_x2732_y1300_RP_DJI_0922-d3ca05fe7bb79eb7.jpg
Badslippers
22 november 2021, 21:12
Maar even een wat grotere foto zodat we nog het e.e.a. kunnen herkennen
https://rp-online.de/imgs/32/1/1/8/7/1/0/9/4/3/tok_840ad0da2138a3157885efad4f6a38b0/w1920_h1080_x960_y540_2021112021JungmannBrueggenBr andGoldenTime__6_-e18e1c8516fd7424.jpg
Player
22 november 2021, 22:16
Whatever it may be36110
WANDELAAR5
22 november 2021, 23:09
Is ook zo. De meeste Duitse Clubs zijn eigendom van vastgoedvennootschappen en verhuren ze aan de uitbater/vergunningshouder. In dit geval heeft Oceans dus weinig baat met een afgebrand pand want ze zijn huurder, geen eigenaar. Een poging tot verzekeringsfraude brengt de huurder dus geen eurocent op. Integendeel, het belemmert hun om de Club op te starten en de vergunning uit te baten.
Tenzij de eigenaar van Oceans van het huurcontract af wil nu hij ernstige juridische problemen heeft vanwege het filmpje waarmee een klant in Oceans afgeperst werd en waarvoor die massale politie-inval plaats heeft gevonden.... We zullen het echte antwoord 99% zeker nooit weten. Dat de brand aangestoken is zal wel uit het onderzoek kunnen blijken, maar door wie?
Zimmer...Schatz!
22 november 2021, 23:43
Echt jammer dit....
Niet dat ik een grote fan van GT was de afgelopen jaren, maar mijn eerste bezoek aan GT in september 2005, met slechts 15 vrouwen en een uitdager van PHG met 80 dames was gedurfd.
Ben er in 2019 volgens mij voor het laatst geweest.
Player
23 november 2021, 08:58
Tenzij de eigenaar van Oceans van het huurcontract af wil nu hij ernstige juridische problemen heeft vanwege het filmpje waarmee een klant in Oceans afgeperst werd en waarvoor die massale politie-inval plaats heeft gevonden.... We zullen het echte antwoord 99% zeker nooit weten. Dat de brand aangestoken is zal wel uit het onderzoek kunnen blijken, maar door wie?Lijkt me uit financieel opzicht geen handige zet. Eerst x mio € ophoesten voor de overname en dan meteen onder een huurcontract willen uitkomen dat maar een fractie van de investering betekent en je cashflow voor onbepaalde tijd blokkeert. Als er cash nodig is voor een juridisch beding in een andere zaak - wat ook pure speculatie is - zou ik net wel een nieuwe Club zo snel mogelijk opstarten. Hoe dan ook, elke piste is niet meer dan speculatie. Jammer dat sommigen dan een management willen onderuit halen op andere speculaties over financieel wanbeheer dat - laat een kat een kat noemen- enkel ging over een belastinggeschil. Niet vreemd aan de sector en niets te maken met de rentabiliteit en uitstekend runnen van de Club. En een zaak waar de overnemer ook niet moet van wakker liggen of verantwoordelijkheid in draagt.
pret
23 november 2021, 09:17
BREAKING NEWS
GOLDEN TIME MEETS OCEANS
GoldenTime meets Oceans!
Liebe Gäste und Freunde des GoldenTime, Brüggen.
Wie einige von Euch ja sicherlich bereits mitbekommen haben, kam es am vergangenen Wochenende zu einem bisher ungeklärten Brand in unserem Club in Brüggen, NRW.
Was die Ursache des Brandes war, wird durch entsprechende Ermittlungen geprüft. Wir bitten von etwaigen Spekulationen Abstand zu nehmen.
Bei dem Brand kam niemand zu schaden, da sich zu diesem Zeitpunkt keine Personen im Gebäude aufhielten.
Leider wirft uns dieses Ereignis natürlich in unserem Vorhaben einer Wiedereröffnung in Brüggen zurück – ABER – Das GoldenTime IS STILL ALIVE AND KICKIN‘!!
In Kooperation mit unseren Freunden des*Oceans FKK Saunaclub in Düsseldorf, werden wir ab dem 01.12.2021 ab 11:00 Uhr morgens, dort unsere Zelte aufschlagen. Ab dann gilt täglich von 11:00 bis 23:00 Uhr GoldenTime im Oceans! Im Anschluss, also ab 23:00 Uhr, übernimmt dann das Team des Oceans wieder das Zepter.
Alles was Ihr aus dem GoldenTime in Brüggen kennen und lieben gelernt habt, werdet Ihr auch dort wiederfinden, d.h. unter anderem die GoldenTime-Tageskarte wird wie gewohnt weiterhin 60,- € kosten, und alle wohl bekannten Leistungen werden in dieser Tageskarte enthalten sein. Das ganze gepaart mit dem Ambiente des Oceans FKK Saunaclub. Selbstverständlich behält die im Zeitraum von 11:00 bis 23:00 Uhr erworbene Tageskarte des GoldenTime auch nach 23:00 Uhr ihre Gültigkeit, damit Ihr im Anschluss auch das Flair des Oceans genießen könnt.
Auch viele bekannte Gesichter unseres Teams vom Empfang und der Theke werdet Ihr natürlich dort wieder antreffen, sowie auch einige neue!
Wie es am alten Standort in Brüggen weitergehen wird, wird sich in der kommenden Zeit herausstellen.
Bis dahin gilt – GoldenTime meets Oceans!
rob45
23 november 2021, 09:30
Kennelijk is het nieuws van de staat waarin het pand GT zich bevind nog niet doorgedrongen tot het reclameburootje.
Willem2
23 november 2021, 09:54
Kennelijk is het nieuws van de staat waarin het pand GT zich bevind nog niet doorgedrongen tot het reclameburootje.
Nee, je moet nu naar Oceans met je helikopter :biggrin: ;)
broodpoot
23 november 2021, 16:15
Heel slim want iedereen dit altijd naar GT ging zal nu met gillende banden naar Düsseldorf rijden omdat ze daar dezelfde sfeer (en deurbeleid) zullen krijgen als in Brüggen.
Of wacht.....
bocariver
23 november 2021, 16:42
What was GT success ?
First, it was full of a selection of girls, at less 50 even in week days and 80 in week end.
A selection means that ugly girls, stupid girls, unexperienced girls,problematic girls were rejected.THERE WAS A WAITING LIST...
In this selection, GT refused uniformity of ethnicity romanian -Bulgarian. Where else find german or polish or czech girls ?
Second , they had a strong door policy for clients. No groups (ethnic or of club of bikers), no only drinkers.
Strong power to theke: if problem, always polite, always efficient,always listening to clients, some suspension or send off of girls immediatly.
Theke knew and recognized their usual clients.
Third, service on bar was friendly, in cooking place too,it was clean with a lot of workers of heide camp.
At last, list of service and price were known of everybody and respected by clients and girls under control of theke.
This security was brought by the owner.
Owner is dead , the name of GT is still valuable but there is no garanty anymore.
Oceans is a club without any common point with GT. I do not believe that it is possible to put GT mood and Oceans mood in same place.
GT is dead like a french restaurant die when his chef cooker disappeared.
mechelen
23 november 2021, 17:07
Veel beren die de fora niet lezen kennen (of kenden) enkel GT en YY...
WANDELAAR5
23 november 2021, 17:23
Lijkt me uit financieel opzicht geen handige zet. Eerst x mio € ophoesten voor de overname en dan meteen onder een huurcontract willen uitkomen dat maar een fractie van de investering betekent en je cashflow voor onbepaalde tijd blokkeert. Als er cash nodig is voor een juridisch beding in een andere zaak - wat ook pure speculatie is - zou ik net wel een nieuwe Club zo snel mogelijk opstarten. Hoe dan ook, elke piste is niet meer dan speculatie. Jammer dat sommigen dan een management willen onderuit halen op andere speculaties over financieel wanbeheer dat - laat een kat een kat noemen- enkel ging over een belastinggeschil. Niet vreemd aan de sector en niets te maken met de rentabiliteit en uitstekend runnen van de Club. En een zaak waar de overnemer ook niet moet van wakker liggen of verantwoordelijkheid in draagt.
Nee klopt. Die politie inval was ook na de overname. En je gaat er nu te makkelijk van uit dat die juridische problemen enkel met geld te maken hebben. Als de eigenaar van Oceans echt betrokken is bij afpersing vanwege een filmpje dat gemaakt is in zijn club, dan gaan de gevolgen niet alleen van financiële aard zijn! We zijn het eens dat alles puur speculatie is.
JonnyFontane
23 november 2021, 17:25
Heel slim want iedereen dit altijd naar GT ging zal nu met gillende banden naar Düsseldorf rijden omdat ze daar dezelfde sfeer (en deurbeleid) zullen krijgen als in Brüggen.
Of wacht.....
Mijn bolide staat al warm te draaien om zsm naar Dusseldorf te crossen voor de GTsfeer.....
Maar ik geloof niet in sprookjes......dus.....wat moet ik doen?
Shakir
23 november 2021, 17:34
Ik snap het concept ook niet zo goed. GT en Oceans waren als het ware elkaars tegenpolen, en nu gaan ze elkaar meeten? Eens kijken wat dat geeft...
Zelf ben ik nooit een fan van GT geweest, maar ik moet wel toegeven dat de tuin erg leuk was om te vertoeven in de zomer. Oceans daarentegen (slechts eenmaal bezocht) is spuuglelijk en één van de ongezelligste clubs die ik al zag. Het lijkt meer op een donkere luchthaventerminal die gauw gauw is opgeleukt met goudkleuren en aanverwante banale bling bling. De tuin bestond enkel uit een enorme oppervlakte van kunstgras en vergelijkt zich in geen hoogten met de tuin van GT.
Tweede punt, en misschien wel het belangrijkste: de mentaliteit van de dames uit beide clubs. Oceans is een upsell walhalla en men kan hopen dat de nieuwe GT het slim zou spelen door eventueel dezelfde prijszetting in te voeren als in Babylon, om zo een dam te werpen tegen de dreigende Far West-toestanden die 100430 heet. Ik hoop dat het nieuwe management dit gesnapt heeft.
Ten slotte is het publiek tussen beide clubs erg verschillend. Op enkele Malloten na is hier niemand op YBF geïnteresseerd in Oceans.
Bon, we gaan het zien. Uiteraard kom ik eens langs om het een kans te geven, maar ik ben sceptisch. Ik kan de nieuwe GT eventueel 's morgens gebruiken als opwarmertje voor AcaG, die pas in de late namiddag op gang komt.
deket
23 november 2021, 18:56
What was GT success ?
First, it was full of a selection of girls, at less 50 even in week days and 80 in week end.
A selection means that ugly girls, stupid girls, unexperienced girls,problematic girls were rejected.THERE WAS A WAITING LIST...
In this selection, GT refused uniformity of ethnicity romanian -Bulgarian. Where else find german or polish or czech girls ?
Second , they had a strong door policy for clients. No groups (ethnic or of club of bikers), no only drinkers.
Strong power to theke: if problem, always polite, always efficient,always listening to clients, some suspension or send off of girls immediatly.
Theke knew and recognized their usual clients.
Third, service on bar was friendly, in cooking place too,it was clean with a lot of workers of heide camp.
At last, list of service and price were known of everybody and respected by clients and girls under control of theke.
This security was brought by the owner.
Owner is dead , the name of GT is still valuable but there is no garanty anymore.
Oceans is a club without any common point with GT. I do not believe that it is possible to put GT mood and Oceans mood in same place.
GT is dead like a french restaurant die when his chef cooker disappeared.
100% true
Player
23 november 2021, 19:13
Nee klopt. Die politie inval was ook na de overname. En je gaat er nu te makkelijk van uit dat die juridische problemen enkel met geld te maken hebben. Als de eigenaar van Oceans echt betrokken is bij afpersing vanwege een filmpje dat gemaakt is in zijn club, dan gaan de gevolgen niet alleen van financiële aard zijn! We zijn het eens dat alles puur speculatie is.En wie zegt dat er een juridisch probleem is? Zijn er dan vaststellingeen gedaan? Heb je inzicht in het onderzoek? Niets dan speculatie dus. En nogmaals, zou jij miljoenen € capex op hold zetten om wat opex te besparen? Maar in elk geval lijk je een heerschap een leuke tijd met deze gissingen te geven. [emoji6]
WANDELAAR5
23 november 2021, 20:27
Klopt helemaal wat je zegt Player. In het scenario wat ik schets is de OPEX besparing uit nood geboren. En ik heb na de politie raid ook niets meer gehoord over wat er gevonden is in Oceans, of het starten van een vervolging. Er zijn hierboven ook al een x aantal andere scenario’s neer gezet. Voorlopig kan het allemaal.
Die laatste zin begrijp ik niet. Waarom zou iemand blij worden van de hele situatie zoals die nu ontstaan is? Iedereen baalt dat de kans dat GT terug komt zoals het ooit was, nu weg is.
Beron
26 november 2021, 17:35
Nächsten Monat wird Deutschland sehr wahrscheinlich erstmal in einen längeren Lockdown gehen. Diese 2G+ Nummer (Geimpft UND Getestet) mache ich sowieso nicht mit und Golden Time IM Oceans? Neee. Der Neustart wäre ja schon in Brüggen schwierig geworden. Dieser Versuch mit dem Namen Golden Time im Oceans alte Kunden und ehemalige Frauen anzulocken, wird kaum funktionieren - schon gar nicht in diesem Winter.
Wenn man die Bilder sieht - traurig. Living Room und Golden Time - beides nur noch Erinnerungen. Aber schöne Erinnerungen.
hotmister1985
27 november 2021, 22:37
Nieuws op de FB-pagina van GT:
Liebe Gäste und Freunde des GoldenTime,
wie vielen von euch bekannt ist, wurde das GoldenTime durch einen Brand schwer beschädigt, vermutlich durch einen Fehler eines Handwerkers.
Weil wir unsere lieben Gäste und Freunde in der Zeit des Wiederaufbaus nicht warten lassen wollen, ziehen wir mit gleichem Konzept und altbekanntem Team in dieser Zeit zu unseren Freunden vom FKK Oceans, ab dem 01.12.2021 von 11-23 Uhr, in die Oberhausenerstr. 17 in 40472 Düsseldorf.
Wir arbeiten jetzt schon auf Hochtouren an einem neuen legendären GoldenTime mit der bekannten Gemütlichkeit und neuen zeitgemäßen Akzenten.
Dies wird eine gewisse Zeit benötigen und wir hoffen hierbei auf Eure Unterstützung.
Euer GoldenTime Team
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Jan_Wandelaar
29 november 2021, 01:20
Dat Golden Time is nu wel heel erg open......
Ben er 10 jaar geleden voor het laatst geweest. Was toen al geen schim meer van wat het was toen ik er eind 2004 voor het eerst binnen stapte. Met 10 tot 15 andere beren tientallen topdames tot je beschikking hebben. Geen balkan-seksrobotje te bekennen. Met drie Tsjechische fotomodellen een paar uurtjes de kamer op. Pure porno. Schitterende herinneringen. Helaas voor mij al sinds 2008 slechts een herinnering omdat rond die tijd de neerwaartse spiraal in een stroomversnelling terecht kwam.
Maar goed, het conflict rond het huurcontract is blijkbaar opgelost op een manier die steeds gebruikelijker lijkt to worden onder de huidige generatie exploitanten van Sauna/FKK-clubs.
J.W.
VAZKOR
30 november 2021, 19:23
Dit passeerde op fb...ik dacht meteen, hoe doorzichtig, pikken ze nu gewoon de naam maar? [emoji848]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211130/e5ff34066f553cdf65734fd5598abd98.jpg
VAZKOR
30 november 2021, 19:24
Websitehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20211130/27dae0b07016a908577b63a0e11c8a5b.jpg
The Joker
30 november 2021, 21:36
Wir klauen uns das mal kurz , GoldenTime meets Oceans, natürlich auch unter den aktuellen Bestimmungen also 2Gplus.
Bitte bringt euren gültigen Impfnachweis oder euren gültigen Genesenennachweis in Verbindung mit eurem Ausweis mit.
Den erforderlichen frischen Corona Test, könnt Ihr je nach Belieben vorher an einem Ort Eurer Wahl machen, oder ganz bequem direkt bei uns vor Ort!
Geht ganz schnell und tut auch nicht weh!
GoldenTime meets Oceans ab dem 01.12.2021, Start 11:00 Uhr an der neuen Location in der Oberhausener Strasse 17, in 40472 Düsseldorf
The Joker
1 december 2021, 21:43
Het belangrijkste heeft GT 2.0 inmiddels ook mooi op orde:
https://goldentime.de/index.php/speisekarte
Picasso 1
1 december 2021, 22:55
Het belangrijkste heeft GT 2.0 inmiddels ook mooi op orde:
https://goldentime.de/index.php/speisekarte
Mooi schilderij
36168
rob45
2 december 2021, 20:57
En ? Was alles bij het oude bij 'Golden Time meets Oceans' ?
Nog geen recensies gezien in ieder geval !
Eddy_V
2 december 2021, 22:44
En ? Was alles bij het oude bij 'Golden Time meets Oceans' ?
Nog geen recensies gezien in ieder geval !
WenteltEefje was waarschijnlijk zo onder de indruk dat hij nog bezig is om een behangrol met belevenissen vol te pennen. Ben benieuwd met welke VIP er deze keer een borrel of kop koffie gedronken werd ;)
paul-kuhn
3 december 2021, 12:52
bin gestern abend zum oceans gefahren und wollte mir ein bild machen.
der eintritt inkl. verpflegung soll ja laut internetauskunft 65 euro kosten und vor Ort kann man einen Test machen lassen.
das klingt doch praktisch...
der parkplatz war etwa 3/4 gefüllt. Also Impfnachweis parat gehalten und mit ffp-Maske hinein.
Als ich den Mitarbeiter auf den Test ansprach sagte er mir, dass dieser 20 euro kosten würde :eek:
Ich habe dann gefragt: 20 euro für den Test und dann 65 für den Entritt ?
Ne Danke, schönen Tag noch und bin wieder gefahren...
Bin dann nach Velbert ins Prime und habe dort nen kostenlosen Test gemacht und dort einen weggesteckt...
Picasso 1
3 december 2021, 13:17
Ich habe dann gefragt: 20 euro für den Test und dann 65 für den Entritt ?
Hat er nicht geantwortet: Ist zusamen noch immer 15 euro billiger als eine halbe stunde mit die damen.
Ascari
3 december 2021, 14:17
Klinkt als typisch Oceans. Het blijft een verassing wat de entre gaat kosten :biggrin:
Pompuy24
3 december 2021, 16:11
Ben nu vor ort bij goldentime/oceans…. Entree is 60€ met 2G+. Test doen ze terplaatse!!
Mot wel zeggen tis vrij rustig.
deket
3 december 2021, 16:56
Oceans profiteert of beter nog misbruikt de naam GT
Degene die denken,eerder hopen dat er parallellen zijn maken zichzelf wat wijs.
Velen prezen de selectiepolitiek van GT. Wel Oceans staat daar haaks tegenover. Eenmaal de Oceans bezocht en ik wist genoeg
Je kan Oceans tot GT vergelijken, ( en ik ga nu spescifiek niet de mooiste voetbalclub, noch saunaclub vernoemen) zoals de Kozakkenboys tot Ajax
quickstep
3 december 2021, 17:04
Veel plezier, bekende gezichten van GT?
pret
3 december 2021, 17:11
Zo te merken zoeken ze dames
https://www.instagram.com/p/CW_N4VFqPFc/?utm_medium=share_sheet
JonnyFontane
3 december 2021, 17:33
Zo te merken zoeken ze dames
https://www.instagram.com/p/CW_N4VFqPFc/?utm_medium=share_sheet
Ik zou zeggen.....wat let je.....solliciteer.
Want Mentholbeer heeft nog nooit zo genoten als een snor tegen zijn klote.:biggrin:
Pompuy24
3 december 2021, 17:42
Veel plezier, bekende gezichten van GT?
Paar bekende gezichten… heb geen namen, voor mij onbekend!
En theke van GT, maar geen Tatjana
Pompuy24
3 december 2021, 17:45
Mij is gezegd t begint hier bij oceans savonds pas…. Tis vanavond ook tot morgen vroeg om 07:00 open
Player
3 december 2021, 19:57
Ben er woensdag geweest en was leuk om bekende GT gezichten terug te zien na zoveel tijd. Kunnen bijpraten en wat nieuwtjes meepikken. Natuurlijk is het geen GT duplicaat, ook niet de bedoeling. Dus niet teveel gal spuwen en gewoon naar de SC's gaan als het kan. Test was gratis trouwens en entree onveranderd.
grosselatte
3 december 2021, 20:18
Which "old" GT-Girls are working currently there?
BR GL
Pompuy24
3 december 2021, 23:19
Ik heb Rubina gezien en gesproken, nog wel paar gezien maar ken ik nie, dus nie gesproken!
Wentelt Eefje
3 december 2021, 23:51
Verslag, omdat men immers momenteel in D-Rath resideert, geplaatst onder FKK Oceans (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=765340#post765340)
paul-kuhn
4 december 2021, 00:39
seltsam....
mir hat der typ gesagt dass mich der test 20 euro kostet ??
vielleicht ist er jetzt kostenlos ??
Willem2
4 december 2021, 00:46
seltsam....
mir hat der typ gesagt dass mich der test 20 euro kostet ??
vielleicht ist er jetzt kostenlos ??
Wentelt Eefje hat sich nicht bei dem Club testen lassen ;)
Wentelt Eefje
4 december 2021, 01:19
Wentelt Eefje hat sich nicht bei dem Club testen lassen ;)
Doch, sogar Mittwoch, im Club, drinnen! Siehe auch hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=765340#post765340)
Vielleicht benützt man jetzt den Test-Preis als alternative “Tür- und Zulassungspolitik”.
Kostenlos war klingeln, rein, und nach 1 Meter in Oceans durch eine schöne junge Frau (bestimmt keine Jungfrau mehr) getestet werden…
Jester
7 december 2021, 08:34
Ik sprak vorige week een dame die tot de sluiting jarenlang bij GT heeft gewerkt. Ook bij de dames doen zich natuurlijk de nodige verhalen de ronde. Maar zij gaf aan dat de 'operationele leiding' van het voormalige GT (ik vergeet altijd hun namen, maar jullie weten wel wie ik bedoel) de oude vaste dames benaderen voor een overstap naar Oceans. Daarbij wordt nadrukkelijk ook een beroep gedaan op hun solidariteit. Zij verbaasde zich dat er zo weinig bekend is waar alle meiden gebleven zijn, maar dat ze nu van een aantal heeft vernomen dat ze terug gaan naar Oceans/GT. Ik ben benieuwd.
Willem2
7 december 2021, 11:00
... Maar zij gaf aan dat de 'operationele leiding' van het voormalige GT (ik vergeet altijd hun namen, maar jullie weten wel wie ik bedoel) de oude vaste dames benaderen voor een overstap naar Oceans..
Ik wil er iets over zeggen maar ik doe het niet :cool:
JonnyFontane
7 december 2021, 14:54
Ik wil er iets over zeggen maar ik doe het niet :cool:
Soms is dat heel verstandig.......dat moet ik ook eens leren.:cool:
Bluebear
7 december 2021, 16:37
Met een leugen achter de waarheid proberen te komen is ook een bekend trucje, dat wel eens wil werken. Zonder aanschijns des persoons overigens. Maar ooit werkt het. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. ;) :biggrin:
WA
8 december 2021, 17:40
Ik sprak vorige week een dame die tot de sluiting jarenlang bij GT heeft gewerkt. Ook bij de dames doen zich natuurlijk de nodige verhalen de ronde. Maar zij gaf aan dat de 'operationele leiding' van het voormalige GT (ik vergeet altijd hun namen, maar jullie weten wel wie ik bedoel) de oude vaste dames benaderen voor een overstap naar Oceans. Daarbij wordt nadrukkelijk ook een beroep gedaan op hun solidariteit. Zij verbaasde zich dat er zo weinig bekend is waar alle meiden gebleven zijn, maar dat ze nu van een aantal heeft vernomen dat ze terug gaan naar Oceans/GT. Ik ben benieuwd.
De tijd zal het leren. De afgelopen weken exact het tegenovergestelde begrepen van ex GT meiden dat ze (nog) helemaal niets hadden vernomen van een op handen zijnde heropening. En solidariteit in pay-sex........ dan moet Oceans / GT wel met een heel goed aanbod komen willen de meiden die inmiddels elders goede zaken doen gaan verkassen.
de duisburg spesjalist
8 december 2021, 18:06
De tijd zal het leren. De afgelopen weken exact het tegenovergestelde begrepen van ex GT meiden dat ze (nog) helemaal niets hadden vernomen van een op handen zijnde heropening. En solidariteit in pay-sex........ dan moet Oceans / GT wel met een heel goed aanbod komen willen de meiden die inmiddels elders goede zaken doen gaan verkassen.
36192
en als je zo dames moet werven lok het niet om naar dusseldorf af te reizen :baby2:
Mandrake2
10 december 2021, 13:23
Droevig
luminous
11 december 2021, 10:32
De website goldentime. de is volledig aangepast aan oceans.
Bij de afbeeldingen staan nu foto's van oceans.
deket
13 december 2021, 00:00
Dat lijkt zoals de Kozakkenboys die foto's van Bayern München, Anderlecht, Real Madrid of Chelsea zou gebruiken
The Joker
31 december 2021, 10:44
Helaas is GT 2.0 vanaf 2 januari dagelijks pas vanaf 17:00 geopend.
Blijkbaar is het dan toch niet gelukt om overdag voldoende M/V naar de club te trekken.
de duisburg spesjalist
31 december 2021, 11:18
Helaas is GT 2.0 vanaf 2 januari dagelijks pas vanaf 17:00 geopend.
Blijkbaar is het dan toch niet gelukt om overdag voldoende M/V naar de club te trekken.
dat was te verwachten
bonkie5_be
1 januari 2022, 14:34
Hallo, ik had een vraagje en weet niet of dit de juiste plaats is voor ze te stellen, maar doe het toch. In de GT werkte een roemeense eerst met de naam Sandra(enkele jaren), maar daarna was ze enkele maanden afwezig en toen ze terug kwam was er al een Sandra, en toen nam ze de naam Andra aan. Het was een echt toppertje, diegenen die ze kennen zullen dat wel beamen. Ik had haar nummer voor de corona, maar ze had dan een ander nummer en ging me die geven, ik dacht, doe dat straks of volgende week maar .... toen kwam echter corona en alles ging dicht. Toen na corona lockdown hoorde ik dat gt eigenaar overleden was en gt dicht was. Living Room idem. Is er iemand die deze Andra kent en al gespot heeft in een andere club ofzo?
Badslippers
1 januari 2022, 21:05
Hallo, ik had een vraagje en weet niet of dit de juiste plaats is voor ze te stellen, maar doe het toch. In de GT werkte een roemeense eerst met de naam Sandra(enkele jaren), maar daarna was ze enkele maanden afwezig en toen ze terug kwam was er al een Sandra, en toen nam ze de naam Andra aan. [ . . . ]
Ik heb haar niet gespot maar ik zag een paar Links in het GT topic. Misschien zit ze er tussen. Misschien moet je meer info geven bijvoorbeeld in welk jaar (of jaren) was ze daar werkzaam.
Sandra (Andra) (Roemeense) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36520-Sandra-(Andra)-(Roemeense)&highlight=Andra)
Andra (Roe) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53836-Andra-(Roe)&highlight=Andra)
Andra (Raya (Erica / Erika (Roemeense) ex-Adelina LR (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46070-Andra-(Raya-(Erica-Erika-(Roemeense)-ex-Adelina-LR&highlight=Andra)
Andra (roemeens) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30864-Andra-(roemeens)&highlight=Andra)
The Joker
3 januari 2022, 14:05
En vanaf vandaag is GT 2.0 weer terug geopend op ZO-DO vanaf 11:00-05:00 en op VR/ZA van 11:00-07:00.
pret
3 januari 2022, 14:19
Al die continu veranderingen lijken mij typisch Oceans taferelen
Mentholbear
3 januari 2022, 14:52
En vanaf vandaag is GT 2.0 weer terug geopend op ZO-DO vanaf 11:00-05:00 en op VR/ZA van 11:00-07:00.
Kan deze info niet beter bij Oceans aka Oceans 2.0? Straks denken er beren die hier niet zo vaak/lang zitten en alles gelezen hebben, dat het in Bruggen nog open is. Terwijl de club tot de grond is afgefikt.
Ascari
3 januari 2022, 17:36
Al die continu veranderingen lijken mij typisch Oceans taferelen
Zoals altijd sneuvelen de goede voornemens begin januari al.
pret
3 januari 2022, 17:54
Oceans is zelfs veranderlijker dan een hoer.
Rockaround14
6 januari 2022, 13:38
God wat mis ik Golden Time kwam hier elke maand en verbleef de hele dag en we vermaakte ons ook de hele dag , lekker eten en op de kamers , zonnen op de grasweide.
luminous
29 juni 2022, 09:26
37097
Mentholbear
30 juni 2022, 00:43
Lijkt me vet gevaarlijk zonder leuning. Vooral als een paar gasten enkele glaasjes te veel op hebben...
Maar dat ze whirlpool in de publieke ruimte erbij hebben, echt top!! :freu:
luminous
5 juli 2022, 01:56
Vrijdag 1juli 2022, nadat ik rheingold in Willich verlaten had ( goed gegeten ( lekkere frietjes , en nagerecht teramesu-rolletjes), vriendelijk personeel en het is er mooier op geworden sinds mijn laatste bezoek, van de 10 aanwezige sletjes waren er 9 draken en enkele moddervet, eentje zag er goed uit maar die had dan weer geen tette.), mijn eerste gedacht was ik rij naar Roermond naar een hoerekot met ramen binnenin op de rijksweg (dan betaal je entree en kan je wat rond wandelen). Als ik op de A52 rij en het bord zie staan met Brüggen er op, besluit ik om nog eens naar Goldentime te rijden om te kijken dat het al met de grond gelijk gemaakt is. Net als ik de parking van Baustoffzentrum Oude Hengel op draai stopt er voor de poort van Goldentime een groene auto. Een fors gezette man stapt uit en maakt de poort van Goldentime los, dan wandel ik naar hem toe en begin met wat vragen te stellen. Hij antwoord dat ze lang op de verzekering hebben moeten wachten met het bedrag dat er ging betaald worden maar dat is nu rond Momenteel zijn ze met een architect bezig om te kijken of ze het gebouw gaan renoveren of dat ze het afbreken en een nieuwe woning zette. Ze willen er terug een saunaclub van maken en ze zijn ook al aan het onderzoeken of ze de naam Goldentime terug kunnen gebruiken, want in andere landen zijn er ook meer Goldentimes. Ze hopen om volgend jaar in de zomer te kunnen openen, tenlaatst begin 2024. Hij zij ook dat Goldentime by Oceans niet van de grond komt en dat er geen enkele overeenkomst is met Goldentime in Brüggen de gezelligheid in Oceans is ver te zoeken. Ik deed of ik er niet veel van af wist en vroeg "waar het op deze moment goed was" ? Hier in de buurt ,Planet happy garden in Oedt antwoorde hij.
Dan ben ik verder gereden om mijn navigatie in te stellen naar Happy garden.
Wat er dan daarna volgt is eigenlijk niet te geloven.
37156
Word vervolgd (Pamela)
hoi weet iemand of meggi/meggy pools duits nog ergens werk of wat doet ze werkte in golden times en werkte bij happy achter de bar mischien weet iemand wat gr
hotmister1985
27 juli 2022, 16:51
Vrijdag 1juli 2022, nadat ik rheingold in Willich verlaten had ( goed gegeten ( lekkere frietjes , en nagerecht teramesu-rolletjes), vriendelijk personeel en het is er mooier op geworden sinds mijn laatste bezoek, van de 10 aanwezige sletjes waren er 9 draken en enkele moddervet, eentje zag er goed uit maar die had dan weer geen tette.), mijn eerste gedacht was ik rij naar Roermond naar een hoerekot met ramen binnenin op de rijksweg (dan betaal je entree en kan je wat rond wandelen). Als ik op de A52 rij en het bord zie staan met Brüggen er op, besluit ik om nog eens naar Goldentime te rijden om te kijken dat het al met de grond gelijk gemaakt is. Net als ik de parking van Baustoffzentrum Oude Hengel op draai stopt er voor de poort van Goldentime een groene auto. Een fors gezette man stapt uit en maakt de poort van Goldentime los, dan wandel ik naar hem toe en begin met wat vragen te stellen. Hij antwoord dat ze lang op de verzekering hebben moeten wachten met het bedrag dat er ging betaald worden maar dat is nu rond Momenteel zijn ze met een architect bezig om te kijken of ze het gebouw gaan renoveren of dat ze het afbreken en een nieuwe woning zette. Ze willen er terug een saunaclub van maken en ze zijn ook al aan het onderzoeken of ze de naam Goldentime terug kunnen gebruiken, want in andere landen zijn er ook meer Goldentimes. Ze hopen om volgend jaar in de zomer te kunnen openen, tenlaatst begin 2024. Hij zij ook dat Goldentime by Oceans niet van de grond komt en dat er geen enkele overeenkomst is met Goldentime in Brüggen de gezelligheid in Oceans is ver te zoeken. Ik deed of ik er niet veel van af wist en vroeg "waar het op deze moment goed was" ? Hier in de buurt ,Planet happy garden in Oedt antwoorde hij.
Dan ben ik verder gereden om mijn navigatie in te stellen naar Happy garden.
Wat er dan daarna volgt is eigenlijk niet te geloven.
37156
Word vervolgd (Pamela)Dat zou wat zijn, een GT 2.0 op dezelfde plek. Laten we het hopen, maar ook nu weer geldt: eerst zien dan geloven.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Achilles
10 augustus 2022, 19:33
Spijtig dat door een misplaatste opmerking luminous zijn periodieke bezoekjes aan YY, GT Bruggen en GG, gestoffeerd met recent fotomateriaal en straatinterviews, heeft geveegd en nu zelfs gedemotiveerd is om ze blijven te publiceren. Ik vind ze informatief en bewonder zijn inzet. Laat ik daarom als steun aan zijn adres zelf wat fotomateriaal van een 2 weken oud delen. Er is niet veel veranderd jammer genoeg. Geen nieuws goed nieuws, om met een positieve noot te eindigen.
3729137292
pietpotent44
10 augustus 2022, 19:53
Gewoon even wat Oekraiense vluchtelingen aan het werk zetten. Nieuw dakje erop, onkruid wieden, nieuw interieur erin, tentje en barebeque erbij, plus nog een hoop lekkere wijven, en we kunnen weer toch :biggrin:
rob45
10 augustus 2022, 20:19
Zo simpel is het eigenlijk wel, er is een klein maartje ..de vergunning....dan is het kringetje weer rond.
buttlover
11 augustus 2022, 07:06
Nostalgie en niet te veel in het verleden blijven hangen maar .... die bel.... hoor hem in de verte nog gaan... bij binnenkomst direct de blik op minimaal 3 voorbij paraderende "hertjes" ... van niveau champions league... wetenschap dat het weer een mooie dag zou worden... ongekend nog steeds hoor... pff... heimwee... #hopenopgoodoldgoldentimes... whisfull thinking i know... kom maar op met de nieuwbouw.
Achilles
11 augustus 2022, 08:03
Gewoon even wat Oekraiense vluchtelingen aan het werk zetten. Nieuw dakje erop, onkruid wieden, nieuw interieur erin, tentje en barebeque erbij, plus nog een hoop lekkere wijven, en we kunnen weer toch :biggrin:
Kan nog simpeler: De oude vertrouwde tent terug als restaurant. Daarnaast een tent als bar en het terras aansluitend. De blokhutten zijn nog intact dus bruikbaar als kamers. Wat bureaucontainers voor het sanitair gedeelte + een buitenjacuzzi in de tuin en we zijn vertrokken.
Net als buttlover zou ik de oude ingang wel willen blijven behouden omdat de bel, het gezoem van de deur die uit het slot springt en de binnenkomst aan de balie al een attractie op zich was. Terwijl je op je badjas wachtte zag je meiden heen en weer lopen voor een sleutel. Enige wat je gaat missen terwijl je aan de receptie staat, is de vertrouwde GT geur dat een mengeling was van body lotions, douches en andere zoete geuren... de brandlucht zal er nog niet geheel uit zijn.
luminous
16 augustus 2022, 13:50
dinsdag 9 augustus
Nadat ik op deze dag eerst langs Yin-Yang gereden ben en nog even gestopt ben bij de trinkgut in Brüggen ben ik naar Goldentime gereden in Brüggen om te kijken hoe het gesteld staat met de aan gekondigde werken. Sinds mijn vorige bezoek een maand geleden ziet het er alleen maar verwilderde uit.
Maar ik hou jullie op de hoogte met enkele foto's.
37313
luminous
16 augustus 2022, 14:21
nog enkelefoto's
Het is een ramp daar, foto's gemaakt met mijn drone.
37314
37315
37316
37317
de duisburg spesjalist
16 augustus 2022, 15:18
Kan nog simpeler: De oude vertrouwde tent terug als restaurant. Daarnaast een tent als bar en het terras aansluitend. De blokhutten zijn nog intact dus bruikbaar als kamers. Wat bureaucontainers voor het sanitair gedeelte + een buitenjacuzzi in de tuin en we zijn vertrokken.
Net als buttlover zou ik de oude ingang wel willen blijven behouden omdat de bel, het gezoem van de deur die uit het slot springt en de binnenkomst aan de balie al een attractie op zich was. Terwijl je op je badjas wachtte zag je meiden heen en weer lopen voor een sleutel. Enige wat je gaat missen terwijl je aan de receptie staat, is de vertrouwde GT geur dat een mengeling was van body lotions, douches en andere zoete geuren... de brandlucht zal er nog niet geheel uit zijn.
de blokhutten zijn gestript van binnen geen elektra meer ook in duitland is de koperprijs hoog
luminous
16 augustus 2022, 15:19
Nostalgie en niet te veel in het verleden blijven hangen maar .... die bel.... hoor hem in de verte nog gaan... bij binnenkomst direct de blik op minimaal 3 voorbij paraderende "hertjes" ... van niveau champions league... wetenschap dat het weer een mooie dag zou worden... ongekend nog steeds hoor... pff... heimwee... #hopenopgoodoldgoldentimes... whisfull thinking i know... kom maar op met de nieuwbouw.
nog enkele foto's van de goeie oude tijd
Die niet meer zal terug komen.
37318
37319
37320
Mentholbear
16 augustus 2022, 15:44
Het is toch not done om zelf in een Sc foto's te maken...
zeppos58
16 augustus 2022, 16:03
Volledig strippen lijkt enige oplossing. Dan van 'ul beginnen
luminous
16 augustus 2022, 17:18
Het is toch not done om zelf in een Sc foto's te maken...
Heb zelf nooit foto's gemaakt, staan op het internet op een Japanse website en de :) heb ik er over geplakt.
En er staan bij de foto's ook Japanse teksten bij en die heb ik vertaald naar duits en Nederlands.
En had golden time open gebleven had ik deze foto's mooi voor mezelf gehouden.
Maar dit zijn mooie foto's van een mooie tijd.
luminous
16 augustus 2022, 17:34
Heb zelf nooit foto's gemaakt, staan op het internet op een Japanse website en de :) heb ik er over geplakt.
En er staan bij de foto's ook Japanse teksten bij en die heb ik vertaald naar duits en Nederlands.
En had golden time open gebleven had ik deze foto's mooi voor mezelf gehouden.
Willem2 of big30 als jullie willen controleren of dat ik lieg mag je mij eem berichtje sturen en zal ik de Japanse website door sturen.
Met ook nog vele mooie foto's van onder andere sharks, oase,...
Zo kunnen jullie zien dat ik geen leugenaar ben.
Mentholbear
16 augustus 2022, 18:05
Dat is wel zo attent van je. En het waren inderdaad mooie tijden. Zelf gaf die jacuzzi foto wel een flashback. Met die sauna ernaast met lekkere flesjes aufguss erbij... :rolleyes:
Pikkatrillah
16 augustus 2022, 20:46
nog enkele foto's van de goeie oude tijd
Die niet meer zal terug komen.
37318
37319
37320
Geen foto meer van de bassie en adriaan caravan die achter in de tuin stond?
luminous
17 augustus 2022, 05:52
Geen foto meer van de bassie en adriaan caravan die achter in de tuin stond?
Ja wel de foto's volgen, foto's gemaakt met men drone.
37329
37330
Wat een rotzooi overal op de foto's te zien
luminous
17 augustus 2022, 06:08
Dat is wel zo attent van je. En het waren inderdaad mooie tijden. Zelf gaf die jacuzzi foto wel een flashback. Met die sauna ernaast met lekkere flesjes aufguss erbij... :rolleyes:
Ik zal je zaterdag één van men 5 kaften laten zien dat ik geen leugenaar ben en dan kan je de Japanse website noteren.
Ik kom zaterdag ook naar babylon maar meld me niet aan, dan heb ik ook geen verplichting.
Ik heb tegen men vrouwtje gezegt dat ik zaterdag naar een barbecue ga van een collega kraanman die in Hulst - Nederland woond.
Ik twijfel nu is woond nu met een t of met een d, woon, woonde, woonte klinkt toch niet, maar vind woond ook een raar woord.
En ja ik ken je niet maar ik lees de krant GAZET VAN ANTWERPEN .tot zaterdag.
Achilles
17 augustus 2022, 08:01
Ik zal je zaterdag één van men 5 kaften laten zien dat ik geen leugenaar ben en dan kan je de Japanse website noteren.
Heb jij maar liefst 5 kaften vol met materiaal over GT? Ik zou bijna in de verleiding komen om ook naar Babylon te gaan as zaterdag, was het niet dat ik al andere verplichtingen heb. Je bent achteraan het terrein binnen geweest, zo te zien. Ik blijf altijd mooi achter de omheining, je gaat daar ook niet ongezien binnen en buiten.
Maar verder vind ik het wel fantastisch hoe je hiermee bezig bent. Idem voor je verslag van Golden Gate. Er een uur de wacht houden en mensen aanspreken die er binnen en buiten lopen. Ik kom wel vaker in Duitsland hetzij voor professionele of SC doeleinden en rij dan ook al eens langs GT, LR of GG als ik in de buurt ben maar zo toegewijd als jij dat doet. Heel leuk om deze verslagjes te lezen.
PS: het is woont met een t maar maakt verder niet veel uit. De boodschap telt, niet de vorm. Zolang je jezelf niet begint te verbeteren in 2 of 3 daaropvolgende posts of helemaal in de knoop ligt met je spelling corrector waardoor het wat komisch begint te worden ;) De inhoud van die 5 kaften zou ik wel eens willen zien...
BTW, je alibi op een publiek forum neerschrijven zou ik dan weer niet aanraden...
Herr Fick
17 augustus 2022, 08:41
Waarom ben je eigenlijk zo ultra-geïnteresseerd in GT/GG? Je hebt, net zoals alle toogfilosofen hier, immers geen invloed op het al dan niet of wanneer heropstarten. En dan weet je ook nog niet of het wel zoals vroeger gaat worden.
Ik zou, als ik jou was, toch voorzichtig zijn met bouwvallen te betreden of foto's van bouwwerven te nemen. Je zou in beide gevallen op junkies, krakers, SDF, zwartwerkers, koppelbazen, etc. kunnen stoten. Denk er ook aan dat je met mensen uit de schimmige P6-wereld te maken kunt krijgen.
En als er in GT een verkoolde stutbalk instort en op je hoofd terechtkomt ben je helemaal klaar.
b1234
17 augustus 2022, 09:27
Waarom ben je eigenlijk zo ultra-geïnteresseerd in GT/GG? Je hebt, net zoals alle toogfilosofen hier, immers geen invloed op het al dan niet of wanneer heropstarten. En dan weet je ook nog niet of het wel zoals vroeger gaat worden.
Ik zou, als ik jou was, toch voorzichtig zijn met bouwvallen te betreden of foto's van bouwwerven te nemen. Je zou in beide gevallen op junkies, krakers, SDF, zwartwerkers, koppelbazen, etc. kunnen stoten. Denk er ook aan dat je met mensen uit de schimmige P6-wereld te maken kunt krijgen.
En als er in GT een verkoolde stutbalk instort en op je hoofd terechtkomt ben je helemaal klaar.
Fascinerend hoe een SC bezoek van sommige ijsberen kan leiden tot een bepaalde vorm van indoctrinatie .
Tot slot van rekening worden er in een SC alleen maar fantasieen verkocht !;)
Mentholbear
18 augustus 2022, 00:27
Zal moeilijk gaan omdat ik volgens mij had aangegeven niet te komen en degenen die wel gaan veel plezier wenste.
Maar aan mij hoef je niks te bewijzen hoor.
Bovendien heb ik die dag al andere verplichtingen. En nee ome Willem, niet dansen op een bootje in een kanaal. Dat was inderdaad begin van de maand :smoke:
Herr Fick
24 augustus 2022, 13:10
De topless dame op één van de foto's is volgens mij de ROM/MOL/RUS Natasha.
Iemand een idee of zij nog actief is in de SC-wereld?
Megaboob
24 augustus 2022, 23:41
Ik denk ook dat het natasha is op de foto. Ik zou haar ook graag weer eens ontmoeten. iemand een idee of ze nog actief is?
db2
2 november 2022, 17:22
Ik denk ook dat het natasha is op de foto. Ik zou haar ook graag weer eens ontmoeten. iemand een idee of ze nog actief is?
Zeker, maar zon 1800km verder in haar geboorte land, in Cluj Napoca
https://www.publi24.ro/anunturi/matrimoniale/escorte/anunt/natasha/090406ee32g07ge8ddi6d8h71ddeee18.html
JonnyFontane
2 november 2022, 18:34
Zeker, maar zon 1800km verder in haar geboorte land, in Cluj Napoca
https://www.publi24.ro/anunturi/matrimoniale/escorte/anunt/natasha/090406ee32g07ge8ddi6d8h71ddeee18.html
Goh het duurt nog ff maar eind April zit ik toevallig daar.....
Eddy_V
2 november 2022, 19:34
De avond van aankomst dan maar even een date maken, misschien is ze wel in voor een gangbang :biggrin:
db2
2 november 2022, 20:55
Ik ook, alleen niet toevallig!
Staan nog meer leuke dames op die site ;)
luminous
27 november 2022, 16:58
Vlak voor ik vrijdag naar sixsens ging eerst even langs Brüggen gereden om te kijken of de verbouwingswerken al begonnen waren.
Toen ik aan de oude GoldenTime kwam was er een graafmachine bezig met het afbreken van het ganse gebouw, één muur stond er nog recht. Het waskot aan de achterkant en enkele tuinhuisjes waren ook verdwenen.(foto's volgen dinsdag)
luminous
9 december 2022, 08:16
Foto's gemaakt op 25 november
37810
37811
37812
37813
37814
37815
37816
37817
37818
broodpoot
9 december 2022, 13:21
Nou, mij benieuwen wanneer die nieuwe tent open gaat
:rolleyes:
pret
9 december 2022, 13:59
Op de dag dat Pinksterdag samenvalt met Paasdag.
rob45
9 december 2022, 14:51
Mooi kavel voor een grote bungalow of villa maar je kan er ook een aantal naast elkaar bouwen,levert ook lekker op..
schoolmeester
9 december 2022, 19:41
Mooie kavel voor een hele GROTE saunaclub.
zeppos58
9 december 2022, 21:20
Of een hotel of apartementsblok
Wentelt Eefje
10 december 2022, 01:49
Of een AZC, meer nodig dan ooit ook bij onze oosterburen
Eddy_V
10 december 2022, 12:36
Of een hondenloslaatstrook , de geur van loopse teefjes zal er nog wel hangen
Brad Clitt
10 december 2022, 12:42
Of een AZC, meer nodig dan ooit ook bij onze oosterburen
Niet iedereen is fan van Woody Guthrie, zelfs in die Heimat.
frittentitten
24 december 2022, 16:59
Hier doe ik een mening zonder dat ik mensen intern ken.
Zaak is door brand in vernieling gaan en aan foto's te zien als bouwval verklaard en afgebroken.
Antwoord over een nieuwe opening op deze locatie lijkt mij vrij simpel.
Als de het verzekerd was of de verzekering zou uitkeren dan was het al veel eerder afgebroken en opgebouwd.
Wanneer een verzekering niet uitbetaald of het is niet verzekerd komt daar geen saunaclub meer terug is mijn mening.
Zeker niet met huidige grondstofprijzen.
Ascari
24 december 2022, 18:39
Hier doe ik een mening zonder dat ik mensen intern ken.
Zaak is door brand in vernieling gaan en aan foto's te zien als bouwval verklaard en afgebroken.
Antwoord over een nieuwe opening op deze locatie lijkt mij vrij simpel.
Als de het verzekerd was of de verzekering zou uitkeren dan was het al veel eerder afgebroken en opgebouwd.
Wanneer een verzekering niet uitbetaald of het is niet verzekerd komt daar geen saunaclub meer terug is mijn mening.
Zeker niet met huidige grondstofprijzen.
Ben je van beroep een (brand)schade-expert?
cameltoe slide
24 december 2022, 19:24
In Noordrijn-Westfalen was tot 1994 een brandverzekering verplicht. Sindsdien kunnen huiseigenaren zelf beslissen of ze het gebouw willen verzekeren tegen natuurrampen.
De wederzijdse wrok in de branche van kamerverhuur aan prostituees is bekend. De een misgunt de ander het zwart onder de vingernagel niet. Het risico van oververhitting van een gebouw is bekend. Het is onwaarschijnlijk dat er aan de verkeerde kant is bespaard.
Als de huiseigenaar zich verveelt, laat hij ons zeker weten of er een nieuw bejaardentehuis komt met of zonder pijpkamer.
frittentitten
27 december 2022, 18:45
Nee, maar wel ondernemer die helaas al met brand te maken heeft gehad. Ben er zeker bekend mee.
Als er iets is gebeurt waardoor de verzekering niet uitkeerd ( in NL bv roken in een horeca pand ) dan heb je dikke pech.
Daarlangs ken ik alleen maar polissen die uitbetalen bij wederopbouw. Maar dit kan in DU natuurlijk anders zijn
Vind het iig wel jammer, ik vond de club vele malen beter dan SS en YY bijelkaar. Maar dit is een persoonlijk iets.
Nadeel was wel in de winter, dan was het te klein.
Maar wel een leuke uitsmijter wanneer een verzekering een hoerentent niet dekt.:biggrin:
luminous
31 juli 2024, 08:39
[emoji848]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211130/e5ff34066f553cdf65734fd5598abd98.jpg
Toen ik vorige week kort na de middag naar Goldentime in Düsseldorf reed, stonden er maar 3 wagens op de parking.
Maar wat opviel was dat de reclame van Goldentime boven de ingang verdwenen was.
goldentime.de doet het bij mij ook niet meer.
Als je op de website van Oceans kijkt word er ook nergens meer verwezen naar Goldentime.
Alleen bij de foto's van de club Oceans staan nog 2 foto's die verwijzen naar Goldentime.
Gustomass
31 juli 2024, 10:55
Toen ik vorige week kort na de middag naar Goldentime in Düsseldorf reed, stonden er maar 3 wagens op de parking.
Maar wat opviel was dat de reclame van Goldentime boven de ingang verdwenen was.
goldentime.de doet het bij mij ook niet meer.
Als je op de website van Oceans kijkt word er ook nergens meer verwezen naar Goldentime.
Alleen bij de foto's van de club Oceans staan nog 2 foto's die verwijzen naar Goldentime.
Er was (en er zal nooooit meer zijn) maar één Golden Time....
De rest is allemaal simpelweg een Brug of wellicht een paar Brüggen te ver.
Gustomassmemories...
Mentholbear
31 juli 2024, 13:45
Er was (en er zal nooooit meer zijn) maar één Golden Time....
Nee hoor, je had/hebt nog GT Linz en Wenen ;)
Is wellicht wel een brug te ver voor een dagje uit :rolleyes: