PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11

bootyfan
10 februari 2021, 07:46
Bij mij werkt de Goldentime website niet meer https://www.goldentime.de/index.php
Hebben ze definitief de handdoek in de ring gegooid ? Nee toch ... ?

Werkt nog wel hoor.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

WANDELAAR5
10 februari 2021, 15:39
Ik wacht nog even met solliciteren, want mijn Roemeense waarzegster heeft in haar glazen bol gezien dat ik 10 februari de staatsloterij ga winnen.
En je weet het: Roemeense dames liegen nooit......

Groet, schoolmeester.

Laat even weten welke saunaclub je koopt van dat gewonnen geld, dan kom ik een keer langs! En vast wel meer beren.

de duisburg spesjalist
10 februari 2021, 16:07
Bij mij werkt de Goldentime website niet meer https://www.goldentime.de/index.php
Hebben ze definitief de handdoek in de ring gegooid ? Nee toch ... ?

een paar mooie foto's van de mooie gt tuin https://images2.imgbox.com/f0/b3/prP1tUaQ_o.jpghttps://images2.imgbox.com/10/50/joQaiQbY_o.jpg

ik denk dat het niet goed zit bij phg de syt van phg werk niet http://www.100happygirls.com/

schoolmeester
10 februari 2021, 16:09
Ik mis nog wat dames in de GT-tuin......

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
10 februari 2021, 16:15
Ik mis nog wat dames in de GT-tuin......

Groet, schoolmeester.

maar de champagne staat al klaar schoolmeester ;)

Mentholbear
10 februari 2021, 19:46
ik denk dat het niet goed zit bij phg de syt van phg werk niet http://www.100happygirls.com/

@schoolmeester, kun je bevestigen of je de PHG hebt gekocht en em hebt omgedoopt? Back2school4men? Happylyceum? IJsberencollege?

schoolmeester
10 februari 2021, 19:48
MB, ik weet nergens van.

Groet, schoolmeester.

luminous
26 maart 2021, 10:26
3499034988349893499134987
Foto's van op de website van goldentime.

rob45
26 maart 2021, 10:56
Ze zijn er helemaal klaar voor ! ..nu moet alleen het virus nog 100% weg zijn.Zal nog wel even duren,Mischien dit najaar nog..

bertje600
26 maart 2021, 12:35
@schoolmeester, kun je bevestigen of je de PHG hebt gekocht en em hebt omgedoopt? Back2school4men? Happylyceum? IJsberencollege?

Je haalt zelfs het toelatingsexamen niet.
Daar moet je nog hard op studeren.

peterp095
26 maart 2021, 13:08
Het is niet omdat de”syt” van phg niet meer werkt dat er iets aan de hand is.
Hopelijk blijven ze nog wel bestaan want waar gaan de onderbroekenberen dan weer naartoe ? Laat ze hun handeltje maar verder drijven in Oedt.

Mentholbear
26 maart 2021, 15:12
Je haalt zelfs het toelatingsexamen niet.
Daar moet je nog hard op studeren.

Ik zat vaker in de kantine dan in de bibliotheek...

Maar geen zorgen ik ben kampioen Happy Hot Dogs eten en geraak er wel met een sport scholarship :smoke:

https://howtheyplay.com/misc/Competitive-Eating-Is-It-Really-A-Sport

Hopelijk blijven ze nog wel bestaan

Ik help het hopen...:bibber_2:

broodpoot
26 maart 2021, 17:15
Zucht, ik word een beetje melancholisch van die foto's.

Laten we hopen dat we in september weer is kunnen.

Mentholbear
26 maart 2021, 19:00
34987
Foto's van op de website van goldentime.

Nu ook jacuzzi in de tuin :freu:

pret
26 maart 2021, 19:02

Die was er altijd al, maar afgesloten.

schoolmeester
26 maart 2021, 19:03
Is fake-foto.
Foto is genomen bij mij op het balkon van mijn penthouse........

Groet, schoolmeester.

Mentholbear
26 maart 2021, 19:10

Ah jammer. De keren dat ik er was, was het me telkens te fris om hun tuin op te zoeken/verkennen.

Ascari
26 maart 2021, 19:42
Het is niet omdat de”syt” van phg niet meer werkt dat er iets aan de hand is.
Hopelijk blijven ze nog wel bestaan want waar gaan de onderbroekenberen dan weer naartoe ? Laat ze hun handeltje maar verder drijven in Oedt.

Blijkbaar ben je niet bekend met het deurbeleid van GT. Overigens dragen ook steeds vaker Nederlandse bezoekers in GT een onderbroek onder hun badjas.

peterp095
26 maart 2021, 21:19
Ja ken ik wel, ben zelf nog maar 1 keer in een club geweigerd maar was niet in GT.

Nulnulzeseneenhalf
27 maart 2021, 20:43

Is een hot tub. Is er volgens mij nu zo’n 2 jaar. Wordt samen met een tuinhuisje verhuurd. Zover ik weet niet apart. Maar zou maar veranderd kunnen zijn na de verbouwing die ze volgens sommigen het afgelopen jaar hebben gedaan.

Nulnulzeseneenhalf
27 maart 2021, 20:46
Blijkbaar ben je niet bekend met het deurbeleid van GT. Overigens dragen ook steeds vaker Nederlandse bezoekers in GT een onderbroek onder hun badjas.

Ik heb geen moeite met mensen die een onderbroek dragen onder hun badjas. Ik heb er pas moeite mee als ze die onderbroek niet uitdoen in de jacuzzi of zwembad. Of onder de douche en zich daarna afdrogen met hun onderbroek nog aan.

Ascari
27 maart 2021, 22:24
Ik heb geen moeite met mensen die een onderbroek dragen onder hun badjas. Ik heb er pas moeite mee als ze die onderbroek niet uitdoen in de jacuzzi of zwembad. Of onder de douche en zich daarna afdrogen met hun onderbroek nog aan.

Ja leuk voor je. Overigens heeft GT geen zwembad.

Mentholbear
27 maart 2021, 23:39
Is een hot tub. Is er volgens mij nu zo’n 2 jaar. Wordt samen met een tuinhuisje verhuurd. Zover ik weet niet apart. Maar zou maar veranderd kunnen zijn na de verbouwing die ze volgens sommigen het afgelopen jaar hebben gedaan.

Zou lekker zijn. Anders staat het denk ik ook maar te verstoffen?

Nulnulzeseneenhalf
27 maart 2021, 23:44
Ja leuk voor je. Overigens heeft GT geen zwembad.

Soms is een opmerking niet direct voor die club waar de opmerking wordt gemaakt. Maar meer algemeen. Sorry dat ik dat bij deze opmerking niet uitgelegd heb. Zal er een volgende keer aan proberen te denken. Maar ik geef geen garantie. Word al een dagje ouder, mijn geheugen zit vol dus er worden zaken verdrongen om andere te onthouden.

Husky
28 maart 2021, 00:04
Ben een saunaliefhebber, en vind het vies en niet hygiënisch als mensen met onderbroeken of badjassen de sauna ingaan,
bij Salome daar opmerkingen over gemaakt wat me niet in dank werd afgenomen,daar kwamen onze medeburgers met onderbroek of badjas in de sauna:baeh:
Hoe het anders kan gaan bleek bij Artemis in Berlijn,waar ik tijdens mijn bezoek zag hoe twee Arabisch uitziende mannen in onderbroek na aangesproken te zijn,en er anders over dachten, verwijdert werden:freu:
Voor het Corona tijdperk zag ik echter naast onze medeburgers veel jongelui met een onderbroek aan onder de badmantel, waarschijnlijk een te klein piemeltje of een te beschermde opvoeding:)

Mentholbear
28 maart 2021, 03:39
Pas maar op. Straks gaan ze in de saunaclubs ook badkledingdagen houden ;)

Maar nee, vind het ook niet hygiënisch. Dus begrijpelijk dat je niet met ondergoed de wellness in mag.

Andersom vind ik het niet smakelijk om tegen een worst aan te kijken, terwijl ik weer eens in de kantine zit, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus zelf doe ik nog een kilt of een handdoek om voor het bedekken van m'n kleine worst.

de duisburg spesjalist
28 maart 2021, 13:32
Pas maar op. Straks gaan ze in de saunaclubs ook badkledingdagen houden ;)

Maar nee, vind het ook niet hygiënisch. Dus begrijpelijk dat je niet met ondergoed de wellness in mag.

Andersom vind ik het niet smakelijk om tegen een worst aan te kijken, terwijl ik weer eens in de kantine zit, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus zelf doe ik nog een kilt of een handdoek om voor het bedekken van m'n kleine worst.

ik heb welles bij de bq verlekkerd naar een worst zien ijken het water uit jouw mond zien lopen toen je tegen een worst aankeek . en dan nog zeggen dat je het niet smakelijk vind :rolleyes:

JonnyFontane
28 maart 2021, 15:01

Bij Theo's dacht er anders over......

Beron
27 mei 2021, 10:19
Jetzt wird es spannend. Kreis Viersen unter 35. Noch 5 Werktage so und das GT darf THEORETISCH aufmachen. Aber macht es auch wirklich wieder auf? Wenn ja, wann? Cross your fingers.

Willem2
27 mei 2021, 11:53
Jetzt wird es spannend. Kreis Viersen unter 35. Noch 5 Werktage so und das GT darf THEORETISCH aufmachen. Aber macht es auch wirklich wieder auf? Wenn ja, wann? Cross your fingers.

Ik heb gebeld (woefwoef ;)) , indien het mogelijk is dan gaat eerst Living Room open. GT zal wel open gaan maar dat duurt dan wel even. Dit heeft te maken met o.a. dames en personeel.

broodpoot
27 mei 2021, 15:32
Ik ben benieuwd onder welke condities je binnen kunt komen.
Er zullen vrees ik wel wat beren op de weg liggen. Lopen met een mondkapje vind ik geen probleem maar gedoe met testen ed zit ik voorlopig niet op te wachten.

Beron
27 mei 2021, 15:42
Schade. Aber Living Room ist im "falschen" Gebiet. Nur GT ist in einem Gebiet mit 35/100. Living Room ist in einem Gebiet, wo es noch drei bis vier Wochen dauert. Mindestens. Da geht aktuell nichts. Aber ohne Frauen und Personal macht GT ja auch keinen Sinn:smile2:

Player
27 mei 2021, 19:06
Schade. Aber Living Room ist im "falschen" Gebiet. Nur GT ist in einem Gebiet mit 35/100. Living Room ist in einem Gebiet, wo es noch drei bis vier Wochen dauert. Mindestens. Da geht aktuell nichts. Aber ohne Frauen und Personal macht GT ja auch keinen Sinn:smile2:Es ist nicht so schlimm, Rhein-Kreis Neuss inzidenz ist derzeit 41,8. Geduld für 1 oder 2 Wochen.

de duisburg spesjalist
28 mei 2021, 15:56
Schade. Aber Living Room ist im "falschen" Gebiet. Nur GT ist in einem Gebiet mit 35/100. Living Room ist in einem Gebiet, wo es noch drei bis vier Wochen dauert. Mindestens. Da geht aktuell nichts. Aber ohne Frauen und Personal macht GT ja auch keinen Sinn:smile2:

personeel is niet het probleem voor GT

schoolmeester
28 mei 2021, 16:06
Zojuist in het nieuws: vanaf zondag geen sneltest meer nodig als je korter dan 48 uur in Duitsland verblijft.
YES !

de duisburg spesjalist
28 mei 2021, 16:17
Zojuist in het nieuws: vanaf zondag geen sneltest meer nodig als je korter dan 48 uur in Duitsland verblijft.
YES !

DEKET kom er maar in W2 alles kom goed

broodpoot
28 mei 2021, 16:18

Wat dan wel, de dames? Die zullen toch wel in ruime mate aanwezig zijn lijkt me?

keesboz
28 mei 2021, 16:28
YES !En als je een bewijs heb van je 1e prik

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Ascari
28 mei 2021, 16:43

Een probleem zal het niet worden. Echter zullen vast mensen niet meer terugkeren omdat ze een andere baan hebben gevonden.

schoolmeester
28 mei 2021, 16:45
DVPees hebben niet snel/vaak een andere baan, om de simpele reden dat ze het grote geld niet kunnen missen.

Willi47
28 mei 2021, 17:32
YES !

MAAR voor een BORDELLBESUCH is een negative test of volledig inentingsbewijs nodig !
Zie de nieuwe corona regels van NRW bij een inzidenz onder 35.

de duisburg spesjalist
28 mei 2021, 17:46
Een probleem zal het niet worden. Echter zullen vast mensen niet meer terugkeren omdat ze een andere baan hebben gevonden.

toch zou je nog enkele bekende zien

Duitslandfan
29 mei 2021, 00:40
Maar kun je je dan in Duitsland gratis laten testen als je een saunaclub wilt bezoeken en zo ja; waar zijn die testlokaties dan te vinden?

Heidweg1
29 mei 2021, 08:03
In elke grote stad maar ook in kleine dorpjes, zoals Brüggen, hier zijn er twee test centra

WANDELAAR5
29 mei 2021, 08:16
Jazeker. Je kunt een afspraak boeken met de chayns app
https://corona.chayns.de/Terminbuchen

Bart
30 mei 2021, 21:03
Net vandaag op het nieuw dat Duitsland ons niet meer als risico gebied beschouwd en dat we dus geen test meer nodig hebben om het land in te komen. Super. En de clubs gaan open. Maar dan is GT net dicht. Hoe kan dat nu. En LR is wel erg ver.
Ik ga naar Venus in Hamminkeln. Klein maar fijn wat mij betreft

taka22
30 mei 2021, 21:10
Het is afhankelijk van besmitingen en het gebied, onder 35 mag open. De zelftest is te koop bij Dirk 5 stuks 9.99.

zBenaldo
10 juni 2021, 09:21
Zijn hier ijsberen of admins die concrete info hebben mbt de toekomst van mijn stamclub GT na het trieste overlijden van de eigenaar?
Wordt er gewerkt aan de verderzetting van dit monument? Aub geen speculaties.
Alvast bedankt aan zij die de onzekerheid kunnen/willen wegnemen.
GT verliezen is eigenlijk ook mezelf verliezen!

Grtz
zBenaldo

HellaHolla
10 juni 2021, 09:41
Ik heb gisteren in Sixsens met Beatrice uit GT gesproken en zij wist ook helemaal noppes nada over de toekomst van GT. De dames weten net zoveel als wij: niks. Alles wat je verder hoort op dit moment is louter geklets in de luchtledige.

broodpoot
10 juni 2021, 10:23
Ik kan me voorstellen dat er wat gedoe is maar het lijkt me toch erg sterk dat deze club niet meer open zou gaan. Ik heb de boeken nooit bekeken maar het kan toch niet anders dat er goed geld is verdiend in GT dus dat zou eea toch vergemakkelijken om de boel al dan niet onder ander management weer open te gooien.
En ik geloof onmiddellijk dat de oude manager debet was aan het feit dat het goed liep maar het lijkt me sterk dat dit onder ander management niet zou kunnen.

Maar goed, wellicht spelen er andere dingen.

pret
10 juni 2021, 10:58
GT verliezen is eigenlijk ook mezelf verliezen!

Grtz
zBenaldo

Laatste wat je moet laten is jezelf verliezen. Genoeg opties over 😄

zBenaldo
10 juni 2021, 13:03
I know Pret....tuurlijk zijn er alternatieven maar voor dit bescheiden ijsbeertje was GT "picture perfect". Het enige wat imo ontbrak was een zwembad waar geen vergunning voor te fixen viel. Voor de rest hadden ze de hele toko prima geregeld en het was meer dan 6 jaar telkens "thuiskomen". Stiekem hoop ik dat de partner vd eigenaar samen met de GT-crew de activiteiten kan verderzetten. Never change a winning team..and if it isn't broke don't try to fix it. Heb ondertussen genoeg jaren op de teller om te beseffen dat met nieuwe bazen nieuwe wetten komen.

Herr Fick
10 juni 2021, 13:20
GT is/was voor mij hoe een seksclub hoort te zijn. Dames, catering, tuin, omgeving, prijzen, deurpolitiek, ...allemaal toppie's en niet te ver rijden voor deze luie budgetbeer.

Shakir
10 juni 2021, 13:29
Zo is dat. Veel mensen zijn bevreesd voor verandering, maar vergeten wel eens dat veranderingen ook in de postieve zin kunnen doorgevoerd worden.
(Alhoewel ik de mogelijke sluiting van Living Room moeilijk ga verteren. Mijn lijfspreuk is niet voor niets dat ik zelfs op mijn sterfbed nog aan Living Room zal blijven denken).

Wie weet zou GT plotseling wel eens mijn ideale club kunnen worden onder een nieuw management? De buitenruimte is alvast geweldig, maar ik kwam er gewoon niet graag vanwege het type line-up. Voor mij kan het dus alleen maar beter worden.

Mentholbear
10 juni 2021, 13:58
GT ... budgetbeer.

Volgens mij heb je een ander beeld van budget clubs als ik :rolleyes:

Herr Fick
10 juni 2021, 15:03
Volgens mij heb je een ander beeld van budget clubs als ik :rolleyes:

Vergeleken met klassieke sexclubs type Aarschotstraat, Chausée d'Amour in Sint-Truiden, de weg Diest-Leuven of de Postiljon in Linne natuurlijk:)

Husky
10 juni 2021, 19:20
GT en LR kunnen alleen maar beter worden met een nieuw management ,geef Shakir gelijk omtrent de Line up.
Hopelijk minder kunsttieten en Donald Duck lippen.

WA
10 juni 2021, 20:17
Voor wie van van een beetje research houd, gooi dan "s-factory gmbh brüggen" eens in de zoekmachine.

Herr Fick
11 juni 2021, 18:00
... Hopelijk minder kunsttieten en Donald Duck lippen.

Het is niet makkelijk, maar als GT terug open gaat neem ik de DD cup sili-tieten en DD-lippen er bij ...

schoolmeester
11 juni 2021, 18:41
Ik betaal liever voor echt, dan voor namaak.

kempie
11 juni 2021, 22:07
Ik betaal liever voor echt, dan voor namaak.

Dan kan je beter niet naar de hoeren gaan want het is allemaal nep. Is het niet lichameljjk dan is het het gekreun, het idee dat ze geven dat ze het lekker vinden, dat ze je leuk vinden enz. Het is allemaal toneelspel.

Mentholbear
12 juni 2021, 01:06
Net als al die golddiggers in het leven buiten de clubs :rolleyes:

keesboz
12 juni 2021, 07:47
Net als al die golddiggers in het leven buiten de clubs :rolleyes:Golddiggers die lopen er meer rond dan dvps .

pietpotent44
12 juni 2021, 18:51
Ik hoorde vandaag van een ex-Living Room dvp dat GT verkocht zou zijn. En Living Room ook. Reden zou een (niet meer te betalen) miljoenenschuld bij de belasting zijn.
Of het waar is, geen idee. Maar ze noemde in elk geval wel de namen van de eigenaren en wist dat de eigenaar / hoogste baas van GT overleden was.

broodpoot
12 juni 2021, 21:02
Hmm, dat zou dan kunnen betekenen dat de 2 clubs niet meer open gaan als SC.

Ik word er niet optimistischer van.

Wel bizar dat je met zo'n goedlopende club een miljoenenschuld opbouwt bij de belastingdienst.

VAZKOR
12 juni 2021, 22:55
Maar wie heeft ze gekocht is dan de vraag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Picasso 1
12 juni 2021, 23:44
Hmm, dat zou dan kunnen betekenen dat de 2 clubs niet meer open gaan als SC.

Ik word er niet optimistischer van.

Wel bizar dat je met zo'n goedlopende club een miljoenenschuld opbouwt bij de belastingdienst.

Is niks bizars aan. Hoe meer winst hoe meer belasting. Het wordt een probleem wanneer je nalaat de belasting te betalen.
Maar goed, met allerlei extreme ontwikkelingen rondom de pandemie, weten wij veel wat er allemaal speelt.

rob45
12 juni 2021, 23:51

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met TapatalkGenoeg gegadigden denk ik, GT is een Gouden Tent met een wat minder aanhangsel Living Room.Het systeem hoe werf ik de meiden ? zal niet mee verkocht worden dus bij een nieuwe eigenaar verwacht ik wel een andere crew met misschien nog een paar oudgedienden van voor de crisis.

hotmister1985
13 juni 2021, 13:38

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met TapatalkAls je S-Factory GmbH Brüggen googelt, kom je o.a. de volgende sites tegen.

https://www.northdata.de/S-Factory+GmbH,+Br%C3%BCggen/Amtsgericht+Krefeld+HRB+17797

https://www.online-handelsregister.de/handelsregisterauszug/nw/Krefeld/HRB/17797/S-Factory-GmbH

Volgens deze sites heeft GT al sinds mei vorig jaar een nieuwe eigenaar, die ook wordt vermeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

VAZKOR
13 juni 2021, 14:16
S-Factory dus wordt het een winkel?

pret
13 juni 2021, 14:33
S-Factory dus wordt het een winkel?

S staat vast voor Sex :biggrin:

Eddy_V
13 juni 2021, 15:09
S staat voor Stroman en in dit geval Strovrouw achter de Stroman achter de onzichtbare leiders
(nee niet voor Satudarah dit geval maar die andere)
Snap u ? :)

schoolmeester
13 juni 2021, 15:42
Ik denk dat Eddy ook een motor heeft, want hij is goed op de hoogte..... waarschijnlijk met koffers voor de strandballen......

Eddy_V
13 juni 2021, 15:50
Ik denk dat Eddy ook een motor heeft, want hij is goed op de hoogte..... waarschijnlijk met koffers voor de strandballen......
Ja met Zijspan.. want anders flikkert deze invalide eraf

PS knap dat je je ingehouden hebt… met die S ;)

schoolmeester
13 juni 2021, 16:19
Is in dit geval NIET de S van schoolmeester.
Groeten vanaf de mooie (hete) Veluwe.

The Joker
13 juni 2021, 18:58
Ja de 'bedrijfsleider' in een KvK register hoeft natuurlijk niet de eigenaar zelf te zijn of de daadwerkelijke beleidsbepaler.
Wat wel vaak opvalt bij zulk soort ondernemingen is dat ondanks dat men het over een koopprijs van 9 miljoen heeft er slechts een gestort kapitaal is van E25.000.
Dat houdt vaak in dat de eigenaar alle winst steeds uit de toko haalt zodat indien er iets rampzaligs gebeurd de buit al binnen is en eventuele schuldeisers met lege handen achter blijven.

pret
13 juni 2021, 21:19
Ja de 'bedrijfsleider' in een KvK register hoeft natuurlijk niet de eigenaar zelf te zijn of de daadwerkelijke beleidsbepaler.

Om die reden is ook Europees gezien een UBO register in het leven geroepen welke geraadpleegd kan worden. Geen idee in hoeverre dit in DE geregeld is.

Wat wel vaak opvalt bij zulk soort ondernemingen is dat ondanks dat men het over een koopprijs van 9 miljoen heeft er slechts een gestort kapitaal is van E25.000.

Waarde van een pand heeft niks te maken met gestort kapitaal. Dit is veelal het geplaatste kapitaal welke notarieel is vastgesteld.

Poppalarge
13 juni 2021, 21:30
Een groot gedeelte van de vraagprijs zal ook op de goodwill gebaseerd zijn uit de tijden van voor de pandemie. De vraag is alleen in hoeverre de koper het eens is met die waardebepaling dat de zaak voor dat bedrag van eigenaar verwisselt.

Daarom is het ook een vraagprijs en niet noodzakelijk de uiteindelijke verkoopprijs.

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

Mentholbear
14 juni 2021, 00:44
PS knap dat je je ingehouden hebt… met die S ;)

Vermoed dat het een Strandballen Fabriek wordt... ;)

hotmister1985
14 juni 2021, 18:00
Aan de vacatures op de site te zien is het personeel nog niet op volle sterkte:

https://goldentime.de/index.php/jobs

Ze zoeken ook nog een leverancier voor badslippers e.d.

VAZKOR
14 juni 2021, 18:11

S-Factory: Fickfabrick, natuurlijk .:hammer: Ik had S-Factory dus echt in google gezet en kwam op heel andere soort zaken. :wand:

Afwachten dus hoe het er evolueert dan.

Ze zoeken ook nog een leverancier voor badslippers.

Zijn die vacatures recent of staan ze er al lang zoals zoveel op die site er al even zo bijstaat.

Ascari
14 juni 2021, 19:26

Ze zoeken ook nog een leverancier voor badslippers e.d.

Dit lijkt me een klus voor Sywert van Lienden.

35309

Poppalarge
14 juni 2021, 19:31
Dit lijkt me een klus voor Sywert van Lienden.

Gaat hij badkleding / lingerie leveren gemaakt van overtollige mondkapjes dan?

Een echte filantroop die vent!

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

schoolmeester
14 juni 2021, 19:32
Van Lienden gaat in december mee met de zak van sinterklaas.
Zonder mondkapje, maar wel goed dicht gemaakt, zodat de zuurstof snel op is......

kempie
14 juni 2021, 19:53
S-Factory: Fickfabrick, natuurlijk .:hammer: Ik had S-Factory dus echt in google gezet en kwam op heel andere soort zaken. :wand:

Afwachten dus hoe het er evolueert dan.

Zijn die vacatures recent of staan ze er al lang zoals zoveel op die site er al even zo bijstaat.

De website heeft duidelijk recent een make over gehad. De lay-out is net even anders en gelikter geworden en keurig alle gedeeltes in 4 talen. En het bericht dat ze naar een leverancier voor badslippers,handoeken en badmantels zoeken en een binnenhuis architect, versterking voor de keuken doet echt denken dat het betrekkelijk snel open gaat.

Verder valt op de prijs lijkt 60 te blijven,
de flesjes bier lijken te blijven en een banner kondigt aan dat wel over enkele dagen meer nieuws kunnen verwachten. Ook staat op de website dat s-factory de eigenaar is.

The Joker
14 juni 2021, 22:30
Zolang het menu op de site nog niet bijgewerkt is reken ik nergens op...

Ascari
14 juni 2021, 23:05
Zolang het menu op de site nog niet bijgewerkt is reken ik nergens op...

Ja het menu is het enige waar jij opgewonden van raakt. :biggrin:

superbuilder2
14 juni 2021, 23:25
Om die reden is ook Europees gezien een UBO register in het leven geroepen welke geraadpleegd kan worden. Geen idee in hoeverre dit in DE geregeld is.

Waarde van een pand heeft niks te maken met gestort kapitaal. Dit is veelal het geplaatste kapitaal welke notarieel is vastgesteld.

Een bedrijf wordt meestal verkocht voor gemiddeld 4-6 x EBITA (= winst na belasting, voor interest en dergelijke). voor een bedrijf als dit, waar meeste Goodwil is, is dit meestal 4x EBITA. wat is de EBITA dus. als er geen belasting is afgedragen..... tja......

VAZKOR
15 juni 2021, 22:46
damesprijzen? geen baylonische hoop ik?

WA
15 juni 2021, 23:14
damesprijzen? geen baylonische hoop ik? eerst afwachten of GT überhaupt op korte termijn opent.

Die advertenties voor personeel en leveranciers zeggen namelijk helemaal niets...... alleen dat er tot nu geen partijen gevonden zijn voor het leveren van de gevraagde goederen.
Villa heidweg is een pracht van een email adres en doet denken aan "oude" tijden als je kijkt naar de organisatiestructuur zoals die laats in het topic complottheorieën gepost is maar zegt wederom niets. Als de GT een verse start maakt als nieuwe entiteit is het gewoon vooraf betalen bij leveranciers.

quickstep
16 juni 2021, 06:20
Ik meen vorig jaar te hebben gelezen (hier) dat GT verbouwd heeft. Tijdens de verbouwing was alleen LR open.
Dat hebben ze dan gedaan voor de nieuwe eigenaar(s).

de duisburg spesjalist
16 juni 2021, 16:58
Tatjana van Immerseel is nog steeds (Geschäftsführerin) van GT.. het lijk er op dat het pand aan de heidweg 1 41379 Brüggen een nieuwe verhuurder heeft gekregen . misschien was nick wel ongeneselijk ziek en heeft hij dat geregeld voor zijn dood . maar ik weet ook niet alles :hammer:

Ascari
16 juni 2021, 17:04
Tatjana van Immerseel is nog steeds (Geschäftsführerin) van GT.. het lijk er op dat het pand aan de heidweg 1 41379 Brüggen een nieuwe verhuurder heeft gekregen . misschien was nick wel ongeneselijk ziek en heeft hij dat geregeld voor zijn dood . maar ik weet ook niet alles :hammer:

Tatjana was de sidekick van Marina.

de duisburg spesjalist
16 juni 2021, 18:32
Tatjana was de sidekick van Marina.

goed waker ascari een echte GT kenner

JonnyFontane
16 juni 2021, 20:34
. maar ik weet ook niet alles :hammer:

Nee, maar je denkt wel dat je alles weet, althans dat doe je:biggrin:

Willem2
20 juni 2021, 21:01
Club schijnt vorige week verkocht te zijn. .....

broodpoot
20 juni 2021, 22:10
En nu maar hopen dat het een SC blijft en snel weer open gaat.

Boy69
20 juni 2021, 22:13
Club schijnt vorige week verkocht te zijn. .....

Schijnt door de eigenaar van Oceans gekocht te zijn.

Vrees dat dit het deurbeleid niet ten goede zal komen

Picasso 1
20 juni 2021, 23:01

Was die vroeger niet tevens eigenaar van Freude?

Goed mogelijk dat verschillende concepten per club worden aangehouden.

pret
21 juni 2021, 06:51

Echter wel ten goede van het eten. Menthol en Joker kunnen al niet wachten dat het open gaat. :biggrin:

Boy69
21 juni 2021, 07:15
Echter wel ten goede van het eten. Menthol en Joker kunnen al niet wachten dat het open gaat. :biggrin:

Waarschijnlijk wel met bijbetaling

pret
21 juni 2021, 07:17
We gaan het wel zien. Zoals P1 al opmerkte kan zijn dat ze een andere concept toepassen.

schoolmeester
21 juni 2021, 07:20
Voor sommige ijsberen zou het een goede zaak zijn als ze moeten bij betalen voor het eten, sommige vreten als varkens die een paar dagen niks gehad hebben.....

Mentholbear
22 juni 2021, 00:57
Ho ho, Joker en ik gebruiken netjes het bestek hoor!

En concept van Oceans vind ik maar niks. Betalen voor drankjes, eten met tegoed. Ben er ook maar 2 of 3 keer geweest. De laatste keer was per ongeluk, omdat ik hun regels vergeten was.

Zonde als het ook zo gaat worden. Laatste keer dat ik in GT was, had ik genoten van het eten.

keesboz
22 juni 2021, 06:14
Ho ho, Joker en ik gebruiken netjes het bestek hoor!

En concept van Oceans vind ik maar niks. Betalen voor drankjes, eten met tegoed. Ben er ook maar 2 of 3 keer geweest. De laatste keer was per ongeluk, omdat ik hun regels vergeten was.

Zonde als het ook zo gaat worden. Laatste keer dat ik in GT was, had ik genoten van het eten.Mb laat ze lullen zo lang je kan eten doen
Ik heb een maagverkliening dus ik kan niet meer lekker lang tafelen of wel niet veel eten
Maar ben ook 70kg lichter dan voor heen
En koken das een hobby van mijn
Kan alleen niet meer veel op
En buiten neuken toch mijn nr 2 hobby
Groet van rabbiet

Shakir
22 juni 2021, 08:07

Oceans is de meest waardeloze kuttent van heel Duitsland! Veel bling bling, chichi en tralala om niets.
Ze hanteren een prijsbeleid dat je amper uit het hoofd kan leren, gebruiken verdoken kosten die niet op hun website staan, en de dames upsellen naar hartenlust.
De meerwaardezoeker heeft hier dan ook niets verloren.

We gaan het zien, maar ik denk dat dat Düsseldorfse concept hier niet gaat werken in de grensstreek.

Is Living Room is nu ook verkocht?

deket
24 juni 2021, 18:55
Het probleem bij Oceans lijkt me een gebrek aan visie. Ze veranderden om de haverklap van formule, oa door VIP,prijzenbeleid,kostuum of badjas etc
Een gebrek aan visie betreffende concept, niet denken op lange termijn. Kortom men deed maar wat met de natte vinger. Geen beleid betreffende deurenselectie ook.
Hopelijk maken ze niet dezelfde fouten betreffende GT, toch ooit een legendarische saunaclub.

WA
24 juni 2021, 20:03
Jullie snappen het niet....

Oceans vist in een andere vijver en is niet voor "ons", de autochtone 40 plusser met een goed betaalde vaste baan of goed lopende eigen zaak. Oceans drijft op de jonge tweede, derde generatie arbeidsmigranten uit Turkije en noord afrikaanse landen. Er was vrijwel unaniem het gevoel dat Oceans op korte termijn zou klappen..... wel, ze zijn er nog steeds.
Oceans is een showcase, de etalage voor eerder genoemde bevolkingsgroepen die willen showen dat ze véél te veel geld uitgeven aan véél te dure kleding en spullen. Zien en gezien worden. Wanneer "wij" naar huis gaan, komen zij binnen. Effe van 01:00 tot sluiten een beetje patsen, de nieuwe (wannabee) penoze.
Vraag die verdwaalde zeldzame jonge marokaan of turk met teveel bling in elke andere SC maar eens welke clubs ze nog meer kennen. Grote kans dat Oceans als eerste genoemd word.

Laten we maar eens rustig afwachten alvorens conclusies te trekken. Een beetje ondernemer die al dit milieu actief was heeft vast gemerkt dat GT altijd aanloop had en men heel duidelijk was waarom men daar graag naar toe ging. Zoiets wil je behouden en als de nieuwe eigenaar ook al Oceans heeft, zou hij gek zijn om te gaan liggen morrelen aan het concept van GT. De schaalvergroting alleen al zou de geldmachine overuren kunnen laten draaien.

Player
24 juni 2021, 20:44
Je geld in een Club als GT steken en het concept veranderen zou het domste zijn wat je kunt doen. Je koopt zo'n Club om de investering terug te verdienen en de cash cow die het is. Deze Club was niet 'ooit' een legendarische Saunaclub, het is gewoon by far de beste Saunaclub van NRW.

cameltoe slide
24 juni 2021, 22:28
The new regulation for NRW:

Coronaschutzverordnung ab dem 25. Juni 2021
https://www.land.nrw/corona

The following section is important here:

§ 15 Freizeit- und Vergnügungsstätten
(1) Nr. 8 Bordelle, Prostitutionsstätten...

in connection with

§ 15
(4) Nr. 2

has not changed at all compared to the regulation in force until June 24, 2021.

The interested polar bear can view a version of the text at the Internet link already quoted, in which the changes made are marked with a yellow background. A quick and easy comparison is thus possible.

There is no reason to be found in either regulation why the GT has not yet opened. At the moment there are probably private reasons that the owner does not want to open the GT yet. Perhaps when new bathrobes, towels and slippers with the new club logo will be delivered and new staff found.

The inquiry with a female service provider I know from the former GT also did not reveal any new information. Nothing new is known.

Big30
26 juni 2021, 23:31
35356

Was vandaag in Roerjemond, om wat volstrekt onnodige inkopen te doen. Omdat ik toch dicht bij onze Oosterburen was en nog wat Duitse specialiteiten wou inkopen, even de grens over gestoken via de A52 en meteen de eerste afslag genomen.
Op de weg terug, even de navigatie aangezet, maar al snel zag ik een bekende de B221. Een weg die je bijna kunt dromen, je ziet het bordje met Natur en Tierpark, de bouwmarkt en opeens sla je linksaf en ziet het beeld dat op de foto is vastgelegd.

Parkeren was ditmaal geen enkel probleem maar waarom zou ik parkeren? Foto genomen en mijn gedachten gingen weer even terug in de tijd. Naar 2006 toen ik zo stom was mijn auto achter het hek bij de bouwmarkt te parkeren en gedwongen was een hotelletje in de buurt te zoeken, het hek was immers na 23u gesloten en ging pas de volgende ochtend open. Naar 2010 een warme zomerse vrijdag toen Oranje de WK kwart finale speelde en ik in GT zag hoe Oranje overwon.

De poort bij GT was gesloten, onkruid woekerde over de klinkers voor de ingang, het was een mooie zomers zaterdag eind juni, GT was stil en verlaten.

VAZKOR
27 juni 2021, 15:08
Foto stemt me nostalgisch, 10 jaar geleden in aug 2011 m'n eerste saunaclub bezoek. Had m'n eerste goede sessie met Nederlands sprekende Viktoria: 1u à 75€. Ik reed mee met The Saint, hij en Dupke gaven me al veel tips mee voor een geslaagd bezoek. Eerste saunaclub bezoek vergeet ik nooit.

Dat het maar toch weer opengaat en mss beter zelfs (maar vrees ervoor...in handen van team Oceans? [emoji848]).

Dennis46
1 juli 2021, 12:38
Ben toch benieuwd wat er met GT gaat gebeuren. of deze überhaupt nog wel open zal gaan. iemand al meer informatie

schoolmeester
1 juli 2021, 17:44
GT is overgenomen door een Hollander en blijft GT heten, wat nu staat voor Geile Troela.......

zeppos58
1 juli 2021, 18:51
GT is overgenomen door een Hollander en blijft GT heten, wat nu staat voor Geile Troela.......
Mocht het een Vlaming zijn geweest dan zou GT gestaan hebben voor Grotere Tetten

Boy69
1 juli 2021, 19:09
Beter een hollander en dan als naam Geen Turken

pietpotent44
1 juli 2021, 20:36
Zolang het maar niet is: Gesloten Tot nader orde :rolleyes:

rob45
1 juli 2021, 20:50
Zolang het maar niet is: Gesloten Tot nader orde :rolleyes:Waarschijnlijk moet de papierwinkel nog door de ambtelijke molen of is ook de organisatie nog niet rond.

Shakir
1 juli 2021, 22:15
Het zit het trouwens met Lekker Rukken?

Eddy_V
2 juli 2021, 00:06
Het zit het trouwens met Lekker Rukken?
Grote Teloorgang :)

hotmister1985
4 juli 2021, 22:48
Ik las op een ander forum dat een ex-GT dame zou hebben aangegeven dat GT op 1 augustus a.s. weer opent.

Eddy_V
4 juli 2021, 23:02
1 augustus is een zondag, zouden ze dan als kerk open gaan ?

rob45
4 juli 2021, 23:23
1 augustus is een zondag, zouden ze dan als kerk open gaan ?Wel voor het zingen de kerk uit dan ..

de duisburg spesjalist
5 juli 2021, 17:14
Ik las op een ander forum dat een ex-GT dame zou hebben aangegeven dat GT op 1 augustus a.s. weer opent.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalkik heb weer van een dvp gehoord dat GT 19 juli opent maar het blijven klap eksters

grosselatte
5 juli 2021, 17:55
I hope one of the dates will be correct. What I ask myself: if GT will open soon - why they do not publish it on the website???

pret
5 juli 2021, 18:01
I hope one of the dates will be correct. What I ask myself: if GT will open soon - why they do not publish it on the website???

Because this forum deservedly doesn’t make announcements based on rumours.

broodpoot
5 juli 2021, 19:15
Because this forum deservedly doesn’t make announcements based on rumours.

Ik denk dat hij de website van GT zelf bedoelt.

Player
5 juli 2021, 19:18
ik heb weer van een dvp gehoord dat GT 19 juli opent maar het blijven klap eksters19 juli werd genoemd ja, maar ivm de verkoop van LR

WA
5 juli 2021, 20:48
Volgens een handels register is Golden Time GmbH geregistreerd te Köln, inaktief. Villa Heidweg geregistreerd te Dresden daarentegen heeft niet zo'n melding staan.
Verder zijn van beiden ook geen faillissementsverklaringen te vinden (ik ben overigens niet bekend met dit soort materie) en in wat ik wel vind is duidelijk terug te lezen dat vaak genoemde (mede???) eigenaresse dat op papier helemaal niet meer is. Dus het lijkt mij dat de roddels dat het privévermogen er aan zou gaan een beetje op drijfzand rust. Maar nogmaals, ik druk bedrijfsmatig op knopjes om machine aan en uit te zetten dus wat weet ik er van......

Misschien van de week nog eens DuckDuckGo'en of er iets te vinden is over recent opgerichte onderneming(en) op het adres van GT.

satanic surfer
5 juli 2021, 22:12
LR is recent "verkocht" aan een andere partij als degenen die in GT zullen heropenen...Naamswijzigingen vallen niet uittesluiten. Openingsdata lijken me nog nattevingerwerk...Afwachten.

Jester
6 juli 2021, 07:44
Volgens een handels register is Golden Time GmbH geregistreerd te Köln, inaktief. Villa Heidweg geregistreerd te Dresden daarentegen heeft niet zo'n melding staan.
Maar nogmaals, ik druk bedrijfsmatig op knopjes om machine aan en uit te zetten dus wat weet ik er van...... Misschien van de week nog eens DuckDuckGo'en of er iets te vinden is over recent opgerichte onderneming(en) op het adres van GT.

Ik druk op andere knopjes en heb deze info onder die knopjes beschikbaar. Op dat adres zijn drie bedrijven gevestigd. De enige serieuze actieve is de reeds vermelde S-Factory GmbH van Tatjana von Immerseel uit Mönchengladbach. Daarnaast staat er nog een inactieve Holzleitner Leasing GmbH & CO KG (commanditaire vennootschap en ene Vanessa van den Bosch met een handelsbedrijfje.
Kortom; weinig nuttige informatie over allerlei nieuwe holdingstructuren en linkjes naar andere clubs.

Dalton
6 juli 2021, 09:09
Jammer het eten was echt heerlijk in GT en daar kwam ik speciaal voor om me de hele dag lekker vol te proppen hetzelfde gold voor JJ.

keesboz
6 juli 2021, 10:30
Jammer het eten was echt heerlijk in GT en daar kwam ik speciaal voor om me de hele dag lekker vol te proppen hetzelfde gold voor JJ.Ik kwam er voor de ladys

pret
6 juli 2021, 12:11
Jammer het eten was echt heerlijk in GT en daar kwam ik speciaal voor om me de hele dag lekker vol te proppen hetzelfde gold voor JJ.

Waar staat JJ voor?

schoolmeester
6 juli 2021, 12:28
Jennie Jodel.

zeppos58
6 juli 2021, 12:30
Jan Japan

Dalton
6 juli 2021, 13:54
IAP JUM

zeppos58
6 juli 2021, 14:45
Wanneer je me zoekt, ik zit in de Yab Yum
Verdien daar m'n boterham met m'n tum-tum
Ik doe voor de klant alles wat ie maar wil
Want hij betaalt toch de bill

Iedere avond hetzelfde lied
Een wippie met Karel, een wippie met Piet
En ook voor een triootje ben ik niet bang
Omdat ik dan dubbel ontvang

Een beetje geld voor een beetje liefde
Voor een paar uren kun je me huren
Kom hier, ik schud je zakken leeg

Ik sta altijd open voor iedere stunt
We zetten een boom op en daarna een punt
En ook in een grappie heb ik altijd trek
Voor geld of een gedekte check

Ik kleed me maar aan en ik kleed me maar uit
Ik dans en ik zing en ik speel op de fluit
Dus kom naar me toe als je alles wil doen
Maar vergeet alsjeblieft niet de poen

Voor een paar uren kun je me huren
Kom hier, ik schud je zakken leeg

parodie op Een beetje vrede van Nicole

schoolmeester
6 juli 2021, 15:16
Gezongen door de blinde zangeres Angelique.
Titel: een beetje geld voor een beetje liefde.
Groet, schoolmeester.

zeppos58
6 juli 2021, 16:47
Gezongen door de blinde zangeres Angelique.
Titel: een beetje geld voor een beetje liefde.
Groet, schoolmeester.
Blijkt niet te kloppen Angelique was een pseudoniem voor Conny Schouman die een beetje geld voor een beetje liefde inzkong, nadien zou Joke de Knegt die rol overnemen, nergens staat te lezen dat een van deze dames blind was. Zeker niet de dame die een beetje geld.... Inzong, als u Wikipedia even doorleest.

schoolmeester
6 juli 2021, 16:49
Dan ben ik verkeerd geinformeerd.

Eddy_V
6 juli 2021, 20:18
Dan ben ik verkeerd geinformeerd.
Liefde maakt blind

deket
7 juli 2021, 23:19
Wat Satanic zegt klopt
Heel andere eigenaars betreffende LR,waar een oude bekende gaat terugkomen als manager
Maar laat ze eerst maar die rechtzaak afwachten

Mentholbear
8 juli 2021, 00:28
Ik mis nog een overzicht van de stille vennoten ;)

quickstep
8 juli 2021, 12:59
Ik snsp niet waarover een Rechtzaak gevoert wordt mbt gt/lr? Iemand een idee

Eddy_V
8 juli 2021, 21:56
Ik mis nog een overzicht van de stille vennoten ;)
Als die voorbij rijden dan hoor je ze wel :biggrin:

Dalton
9 juli 2021, 07:58
Ik snsp niet waarover een Rechtzaak gevoert wordt mbt gt/lr? Iemand een idee

Even bellen dan vertellen ze je het zeker.

Badslippers
9 juli 2021, 19:14
Volgens mij is Tatjana van Immerseel de bedrijfsleider. Mail haar of bel haar op. Dat lijkt me toch allemaal niet zo moeilijk. Gegevens te vinden op: https://goldentime.de/index.php/nl/impressum

Kan het niet duidelijker maken.

ju52
10 juli 2021, 09:44
Tatjana van Immerseel was the manager of the "old" Golden Time.

Now new managers will come ...

zeppos58
10 juli 2021, 10:35
Ik heb net vernomen, van een bron die al even vaak betrouwbaar als onbetaalbaar was, dat GT eigendom zou zijn van de oude YY baas. Voor wat het waard is. Maar zeg nooit, nooit

paul-kuhn
10 juli 2021, 18:46
wenn das stimmt, dann ist die alte türpolitik leider pas*sé...
dann wird jedes klientel reingelassen...

wooley
11 juli 2021, 18:46
Volgens dame die er werkte over 1-2 maanden open

kempie
11 juli 2021, 20:11
Volgens dame die er werkte over 1-2 maanden open

Goh welke dame zou dat zijn?

Ascari
11 juli 2021, 21:41
Goh welke dame zou dat zijn?

Tatjana is de enige dame die daar werkt. Dvp's zijn er niet:)

wooley
14 juli 2021, 18:50
Valeria (italiaaanse Happy)had getelefoneerd met GT wanneer ze aan de slag kon..
maar ja het blijven klapeksters

schoolmeester
14 juli 2021, 19:02
Een klapekster is een vogelsoort die allemaal 2 dingen gemeen hebben: ze spreken zelden de waarheid en ze hebben nooit geld genoeg.

Groet, schoolmeester.

Badslippers
14 juli 2021, 19:35
Een klapekster is een vogelsoort die allemaal 2 dingen gemeen hebben: ze spreken zelden de waarheid en ze hebben nooit geld genoeg.

Huhhh? Hoe bedoel je? Ik wist niet dat ze spraken en geld bij zich hadden.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/17/Lanius_excubitor%2C_Chilham%2C_Kent_4.jpg/1200px-Lanius_excubitor%2C_Chilham%2C_Kent_4.jpg

"De klapekster of Blauwe Klauwier (Lanius excubitor) is een vogel ter grootte van een merel met een kenmerkende haaksnavel uit de familie der klauwieren.[2][3][4] De wetenschappelijke naam van de soort werd in 1758 gepubliceerd door Carl Linnaeus.[5] De klapekster is in Nederland een uiterst zeldzame broedvogel, die doortrekt en overwintert in kleine aantallen. De klapekster is buiten het broedseizoen vrij gemakkelijk waar te nemen door het contrastrijke verenkleed en door de gewoonte op heidevelden vanuit toppen van boompjes en struiken naar prooi te loeren."

schoolmeester
14 juli 2021, 19:41
De klapekster die ik bedoel is geen broedvogel, maar een wipvogel.

Groet, schoolmeester.

zeppos58
14 juli 2021, 20:57
In Vlaanderen is vogelen neuken, en wippen is een kaartspel, poepen is dan ook weer neuken, net al jassen en van uw gat geven, van grond gaan, joeppiejoe doen, enz enz....
En voor het zingen de kerk verlaten is gewoonweg terugtrekkend oppassen.

deket
14 juli 2021, 20:57
Poepen

Eddy_V
14 juli 2021, 21:51
Poepen
Dat doe je maar in je eigen tijd

cameltoe slide
14 juli 2021, 23:55
Dear God in heaven, you gave me a dick. I need good weather with sunshine and entry into Golden Time and we pretend everything would be as usual, the familiar door policy, well-known beautiful women and the usual relaxing service in the room and then a coffee on the terrace.
Answer from the almighty Lord: Sorry, it is not possible to turn back the golden times.

I will continue to follow the speculations, wait patiently until a new opening is announced and if I don't like it anymore, the chapter Golden Time, or whatever the club may be called, is closed for me.

Dalton
15 juli 2021, 07:55
Dat doe je maar in je eigen tijd

Hierdoor gebruiken de belgen het strontgat doorgaans als een kut omdat ze niet beter weten.

rhodiola
18 juli 2021, 21:05
Heren, hoe is het aanbod aan donkere dames in deze club ?

Giodude
18 juli 2021, 21:10
Heren, hoe is het aanbod aan donkere dames in deze club ?

Het ziet er “zwart” van de meiden.

Misschien handig om je eerst in te lezen. Club is al sinds maart 2020 gesloten. ;)

pret
18 juli 2021, 21:10
Supergoed ze wachten allemaal op je.

quickstep
22 juli 2021, 16:00
Vroeger met enige regelmaat fijne tijden beleeft in GT. Het verbaaasst me eigenlijk dat zowel GT als LR nu al zolang dicht zijn (hopelijk niet al te lang meer).
Vraag me af waar de dames van GT nu uithangen (veel nog thuis?)

broodpoot
22 juli 2021, 16:14
Ja dat vraag ik me dus ook af. Ik ga er vanuit dat ze niet allemaal hun universitaire studie te gelde maken en dus verhuizen naar andere clubs die inmiddels toch wel weer open zijn.
Ik lees een enkele keer dat er iemand op duikt. In SS heb ik er met pijn en moeite een stuk of 3 kunnen ontdekken maar verder lijkt het alsof ze volledig onder de radar zijn gegaan.
Loyaliteit en wachten tot GT weer open gaat daar kan ik me maar weinig van voorstellen dus tsja.
Ik heb nog sporadisch contact met een Duitse dame die momenteel iets geheel anders is gaan doen (voor zover ik haar blauwe ogen moet geloven natuurlijk) maar ik kan me niet voorstellen dat dat voor de andere dames geldt.

hotmister1985
22 juli 2021, 16:58
Dan ben ik wel benieuwd welke GT-dames behalve Nella nog meer zijn verhuisd naar Sixsens. Binnenkort ga ik er nog eens kijken na bijna 1 jaar.

Pikkatrillah
22 juli 2021, 18:23
Ik heb begrepen dat het niet meer lang duurt voor GT en LR weer open gaan.
Afgelopen dinsdag in PHG gekamerd met een dame die normaal in LR werkt en die vertelde dat de vergunningen rond zijn maar dat er organisatorisch nog het een en ander geregeld moest worden , voor wat het waard is.

broodpoot
22 juli 2021, 22:06
Dan ben ik wel benieuwd welke GT-dames behalve Nella nog meer zijn verhuisd naar Sixsens. Binnenkort ga ik er nog eens kijken na bijna 1 jaar.

Beatric, een hongaarse met zwart haar, en die dame met die grote sili's met die lange haren tot haar billen, ben haar naam even kwijt. En dan zal ik er nog wel eentje missen.

Eddy_V
22 juli 2021, 22:53
en die dame met die grote sili's met die lange haren tot haar billen, ben haar naam even kwijt.
Ook wel Pocahontas genoemd (een tmm overigens) en haar vriendin Ruby, ook wel Jessica Rabbit genoemd (wel een prettige verrassing overigens)

WA
22 juli 2021, 22:54
Ik heb begrepen dat het niet meer lang duurt voor GT en LR weer open gaan.
Afgelopen dinsdag in PHG gekamerd met een dame die normaal in LR werkt en die vertelde dat de vergunningen rond zijn maar dat er organisatorisch nog het een en ander geregeld moest worden , voor wat het waard is.

Je zou toch verwachten dat er ergens reclame op zou duiken over een aanstaande (her)opening......

Pikkatrillah
23 juli 2021, 08:09
Je zou toch verwachten dat er ergens reclame op zou duiken over een aanstaande (her)opening......

Daarom schreef ik ook “ voor wat het waard is “

HellaHolla
23 juli 2021, 10:03
Beatrice werkt inderdaad in Sixsens. Leona werkt in Villa Weizigt, Dordrecht. Werd vorig jaar geweigerd in SS vanwege te veel dames en heeft het nu naar haar zin in het Westen des lands.

WA
23 juli 2021, 12:34
Ik zal d’r wel naast zitten maar ik zie GT nog niet één twee drie openen. Ik hoor al weken niets van ijsberen die claimen regelmatig bij een uitbater of iets dergelijks op schoot gaan.

papi
27 juli 2021, 08:38
Volgens mij hebben jullie een gouden tijd gehad die dag! :biggrin:

luminous
27 juli 2021, 10:37
Ik zal d’r wel naast zitten maar ik zie GT nog niet één twee drie openen. Ik hoor al weken niets van ijsberen die claimen regelmatig bij een uitbater of iets dergelijks op schoot gaan.

Volgens mijn gegevens gaan ze weer snel open, ik ga er geen datum op plakken. Maar ze zijn wel druk in de weer de laatste week om alles proper te maken.
Telkens als ik probeer te telefoneren nemen ze niet op.

Picasso 1
3 augustus 2021, 09:14
De afgelopen drie weken heb ik 24 keer naar Goldentime gebeld maar geen enkele keer word de telefoon opgenomen. De laatste week springt de voicemail direct op.
Dus vandaag dacht ik, ik moest om 8.00u in Someren-Heide zijn, ik rij door naar Goldentime. Voor de poort staat een kleine Mercedes-Benz B -klasse met een kenteken dat
begint met RE. De raam van het bureau van Goldentime staat open, na een paar maal te roepen komt er een man met donkere volle baard te voorschijn. Ik vraag wanneer gaan we terug open. De man antwoord volgende maand. Ik vraag nog welke dag, maar dat wist hij niet. Je hoort in de tent dat ze aan het werken zijn.

Zo ziet wanhoop er uit.

hotmister1985
3 augustus 2021, 16:52
Zo ziet wanhoop er uit.Tussen de berichten van luminous zie ik bovenstaande post mbt langsgegaan bij GT niet staan. Is deze recent of was dit na een vorige lockdown?

Willem2
3 augustus 2021, 17:28
Tussen de berichten van luminous zie ik bovenstaande post mbt langsgegaan bij GT niet staan. Is deze recent of was dit na een vorige lockdown?

Voordat ik of Big30 weer de schuld krijgen. Hij heeft zijn eigen bericht zelf weer weggehaald ... :cool:

quickstep
2 september 2021, 19:54
Heeft iemand nog een update of infos? Het is toch wel een tijd geleden dat er iets nieuws was over GT.
Hopelijk herleven oude tijden nog een keer...

kempie
10 september 2021, 18:12
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210910/de3dd9e6f7bf82e86fa20541313597b2.jpg

En de website is ook uit de lucht. Heeft de oude eigenaar de hosting opgezegd, is google daardoor op het verkeerde been gezet (dat hoop ik maar) en moet de nieuwe eigenaar nog een nieuwe site lanceren of is dit definief het einde .

Jack-de-Wipper
10 september 2021, 18:43
Denk definitief einde.
Dit soort clubs heeft geen toekomst meer.
Te grootschalig, te duur in de exploitatie.
Zelfde verhaal met Living Room.
Eigenaar mag dan wel overleden zijn maar je maakt mij niet wijs dat er geen andere partij/persoon is die snel inspringt als deze club echt een goudmijntje zou zijn.
Vergeet niet dat in Duitsland de economie door de corona crisis een behoorlijke opdonder heeft gehad. Veel mensen werkloos geworden of gedwongen om minder betaald werk aan te nemen.
Dan is het al snel einde verhaal voor de dure 60 euro entree clubs.
Zeker als er andere aanbieders zijn zoals een Aca Gold die de helft vragen aan entree en eigenlijk gewoon hetzelfde kunnen bieden.
Er waren zeker altijd mooie dames aanwezig in GT maar daaronder ook best veel tmm's.
Eigenlijk zat op het laatst 90% van de bezoekers gewoon de hele dag te chillen in de club zonder met een dame de kamer op te gaan.
Hoofddoel was die 60 euro er weer uit te krijgen door zoveel mogelijk te eten en te drinken en genieten van de wellness.
Daar wordt zo'n club financieel gezien zeker niet beter aan. Aantal dames nam ook zienderogen af omdat meeste dames wel in de gaten hadden dat er toch geen cent meer te verdienen viel.
Dus die inkomsten zag GT ook verdampen.
Dan is het snel einde oefening.

Pikkatrillah
10 september 2021, 19:06
Denk definitief einde.
Dit soort clubs heeft geen toekomst meer.
Te grootschalig, te duur in de exploitatie.
Zelfde verhaal met Living Room.
Eigenaar mag dan wel overleden zijn maar je maakt mij niet wijs dat er geen andere partij/persoon is die snel inspringt als deze club echt een goudmijntje zou zijn.
Vergeet niet dat in Duitsland de economie door de corona crisis een behoorlijke opdonder heeft gehad. Veel mensen werkloos geworden of gedwongen om minder betaald werk aan te nemen.
Dan is het al snel einde verhaal voor de dure 60 euro entree clubs.
Zeker als er andere aanbieders zijn zoals een Aca Gold die de helft vragen aan entree en eigenlijk gewoon hetzelfde kunnen bieden.
Er waren zeker altijd mooie dames aanwezig in GT maar daaronder ook best veel tmm's.
Eigenlijk zat op het laatst 90% van de bezoekers gewoon de hele dag te chillen in de club zonder met een dame de kamer op te gaan.
Hoofddoel was die 60 euro er weer uit te krijgen door zoveel mogelijk te eten en te drinken en genieten van de wellness.
Daar wordt zo'n club financieel gezien zeker niet beter aan. Aantal dames nam ook zienderogen af omdat meeste dames wel in de gaten hadden dat er toch geen cent meer te verdienen viel.
Dus die inkomsten zag GT ook verdampen.
Dan is het snel einde oefening.

Ik ben er in 2019 nog een aantal keer geweest en vondt het er nog altijd prima.
Aanbod dvp , keuken en ontvangst altijd goed, maar dat is mijn mening.
Ik denk dat er voor een dergelijk goed gerunde club altijd plaats is.

WA
10 september 2021, 20:23
https://www.freiercafe.sex/thema/gt-club-talk-goldentime.1712/page-29#post-358047

rob45
10 september 2021, 20:26
Het zal mogelijk ook een probleem zijn met de vergunning want ze waren wel de boel aan het opknappen en schoonmaken om weer in augustus open te kunnen.
Het zal afwachten zijn hoe het zal lopen...

Player
10 september 2021, 20:45
Ik ben er in 2019 nog een aantal keer geweest en vondt het er nog altijd prima.
Aanbod dvp , keuken en ontvangst altijd goed, maar dat is mijn mening.
Ik denk dat er voor een dergelijk goed gerunde club altijd plaats is.

Klopt volledig. Ik denk dat J-d-W het over een ander GT heeft. Dit was de best draaiende Club van NRW en omstreken, een referentie op elk vlak en op eenzame hoogte. Het was niet voorniets dat elke DVP er probeerde binnen te geraken. En niet om er werkeloos bij te zitten. [emoji6]

WA
10 september 2021, 20:56
Jack de Wipper is weinig constructief aanwezig als troll. Zijn uitspraak van vandaag lijkt wel héél erg veel op wat über troll Hobbele op girlsreview schrijft over GT en LR.

broodpoot
12 september 2021, 08:35
Haha, "geen toekomst meer". Dat maak je mij dus echt niet wijs, meer dan genoeg beren die die 60 Euro lachend aftikken, bomvol met dames die de inkom lachend aftikken dus als GT geen geld verdient (de) dan zijn er nog maar bitter weinig clubs die toekomst hebben.
Zal op de achtergrond van alles spelen maar mi niets dat te maken heeft met twijfels of er nog wel geld is te verdienen.

Ethan Cunt
12 september 2021, 08:55
GT betekent dus niet Geen Toekomst?

Shakir
12 september 2021, 08:57
GT = Geen Tongzoenen, dixit NLNU.

zeppos58
12 september 2021, 09:18
Wie denkt dat GT, maar ook andere saunaclubs, hun inkomsten enkel halen uit de inkom is zeer naïef. Je kan een ander zijn rekening niet maken maar 1 plus 2 is en blijft wel 2.........

rob45
12 september 2021, 09:44
Wie denkt dat GT, maar ook andere saunaclubs, hun inkomsten enkel halen uit de inkom is zeer naïef. Je kan een ander zijn rekening niet maken maar 1 plus 2 is en blijft wel 2.........Zeker waar, wat ook is dat de oude eigenaar en de zijnen een eigen goed netwerk hadden om goed personeel en dames te werven.
Het lijkt allemaal gemakkelijk maar in de praktijk zal de club GT onder een nieuwe eigenaar toch heel anders draaien want het hangt van heel veel factoren af.

de duisburg spesjalist
12 september 2021, 09:50
Zeker waar, wat ook is dat de oude eigenaar en de zijnen een eigen goed netwerk hadden om goed personeel en dames te werven.
Het lijkt allemaal gemakkelijk maar in de praktijk zal de club GT onder een nieuwe eigenaar toch heel anders draaien want het hangt van heel veel factoren af.laat ze eerst maar open gaan . je hoor zoveel verschillende verhalen dat zelfs ik niet weet wat er waar van is. overgens heeft het meeste bar en keuken personeel van GT al een nieuwe baan gevonden bij 2 verschilende sauna clubs een in nederland 2 clubs in duitseland

pret
12 september 2021, 09:53
laat ze eerst maar open gaan . je hoor zoveel verschillende verhalen dat zelfs ik niet weet wat er waar van is

Heb je van GT geen huidige foto’s? :biggrin:

de duisburg spesjalist
12 september 2021, 09:58
Heb je van GT geen huidige foto’s? :biggrin:

bij GT is geen bouwplaats te zien de club zien er verlaten uit maar hopen dat het stilte is voor de storm . ik was vrijdag toevalig in de buurt van LR en kon mijn nieuwsgierigheid niet weerstaan

Dr. Doolittle
8 oktober 2021, 11:46
Tja wat zou dat mooi zijn... GT weer open net als vanouds... Ik denk echter dat we voortaan op de herinneringen moeten teren... Maar die zijn er genoeg dus geen zorgen :))

Ace2
9 oktober 2021, 09:00
Tja wat zou dat mooi zijn... GT weer open net als vanouds... Ik denk echter dat we voortaan op de herinneringen moeten teren... Maar die zijn er genoeg dus geen zorgen :))

"Een herinnering in de kop is slechts een surrogaat van de top" Althans dat zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.

rob45
9 oktober 2021, 14:51
"Een herinnering in de kop is slechts een surrogaat van de top" Althans dat zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.

Het ziet er naar uit dat het voorlopig dan bij surrogaat blijft.

hotmister1985
11 oktober 2021, 22:34
Volgens deze site (vandaag geupdate) blijft GT sowieso dicht tot het eind van het jaar: https://sexdo.com/fkk-saunaclub/sex-in-brueggen/goldentime-goldentime-saunaclub-der-groesste-saunaclub-in-nrw-7338

Pompuy24
12 oktober 2021, 07:41
Ik ben pas nog langs gereden en het viel op dat de tent, waar het restaurant en het lounge gedeelte was, weg is.

milenkovic
17 oktober 2021, 11:20
Iemand enig idee naar welke club de meeste GT dames vertrokken zijn?
En dan meer bepaald Dorina ?

pret
17 oktober 2021, 11:35
Iemand enig idee naar welke club de meeste GT dames vertrokken zijn?
En dan meer bepaald Dorina ?

Dorina is in Penelope.

pietpotent44
17 oktober 2021, 12:02
Duitse Sonja (milf) en Sandra zitten in Sixsens.
Beatrice uit LR ook, die werkte denk ik ook in GT.

Bij Villa Weizigt zitten er ook een paar, Bulgaars en/of Roemeens. Ik ken alleen hun namen niet meer.

Sommige vrouwen zullen naar Duitse clubs zijn gegaan, ander soort werk gevonden, of vaste relatie gevonden hebben. Of zelfs moeder geworden zijn.

Toevalig had ik het hier gisteren over met Duitse Sandra in SS. En of ze verwachtte dat bij een doorstart van GT onder nieuwe naam de GT vrouwen weer terug zouden komen. Haar inschatting was dat slechts een deel dit zou doen, en dat zowel de dames als heren gewoonlijk 1 of 2 keer zouden komen kijken, en afhankelijk van hoe dat bevalt, daar blijven, of toch naar een andere / betere club gegaan.

Probleem bij een club die zo lang dicht is geweest, is dat 'het momentum' weg is. Een paar maanden dicht was nog wel te overzien geweest, maar na meer dan een jaar hebben dames (en heren) natuurlijk wel een nieuwe 'vaste' plek gevonden, en gaan daar dan niet snel meer weg (weg gegaan is plaats vergaan).

WA
17 oktober 2021, 12:26
Probleem bij een club die zo lang dicht is geweest, is dat 'het momentum' weg is. Een paar maanden dicht was nog wel te overzien geweest, maar na meer dan een jaar hebben dames (en heren) natuurlijk wel een nieuwe 'vaste' plek gevonden, en gaan daar dan niet snel meer weg (weg gegaan is plaats vergaan).

Enige juiste conclusie denk ik. Je kunt een goed recept wel aan een andere chef geven maar de smaak zal toch altijd net iets anders zijn. Voorts hoor ik van een handvol ex-GT dames dat ze niet verwachten dat er komende maanden nog iets gaat gebeuren daar aan de heidweg. En als er al heropend word ze niet per se direct weer terug gaan.

milenkovic
17 oktober 2021, 12:51
Bedankt voor de info !

krids70
17 oktober 2021, 20:23
Melody ergens gespot?

WANDELAAR5
17 oktober 2021, 20:28
Melody ergens gespot?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=759905#post759905

krids70
17 oktober 2021, 20:46
Had het ook gezien maar jij was eerder ��

sppp91
19 oktober 2021, 07:36
dat ze die tent maar open gooien, want dit is niks!
of de YY in roermond moet op kortetermijn weer opengaan.

Rino123
19 oktober 2021, 18:57
Inderdaad was GT de best bezochte club in NRW en daar werd grof geld verdiend, ook door de dames dus ik weet niet waar al deze INDIANENVERHALEN vandaan komen. Om 11 uur stond er al een rij wachtende mannen en waarom: GT werd professioneel geleid, vriendelijkheid van de dames aan de receptie was een belangrijk aandachtspunt en het eten was ook heel goed vind ik. ALS GT GEEN BESTAANSRECHT ZOU HEBBEN ZOU ER GEEN ENKELE SAUNACLUB MEER ZIJN!

Ascari
19 oktober 2021, 19:16
GT werd inderdaad heel goed geleid. Helaas niet op financieel gebied daarom zijn ze nu ook dicht.

rob45
19 oktober 2021, 19:47
GT werd inderdaad heel goed geleid. Helaas niet op financieel gebied daarom zijn ze nu ook dicht.O, ik dacht dat het kwam door het overlijden van de eigenaar en natuurlijk nog de coronatijd er bovenop.

WA
19 oktober 2021, 20:00
Wat het ook was, het gaat niets veranderen aan het feit dat het dicht is.

rob45
20 oktober 2021, 13:48
Wat het ook was, het gaat niets veranderen aan het feit dat het dicht is.Helemaal waar, de naam kan dan ook voorlopig veranderd worden in 'andere tijden'

Veli
20 oktober 2021, 14:38
of GOT: die Goede Ouwe Tijden.
Hoewel ik er, helaas!, zelf nooit geweest ben heb ik er zoveel verhalen over gehoord dat ze me haast eigen zijn.

deket
20 oktober 2021, 22:20
Financiele problemen kwamen er al voor het overlijden van de altijd goedlachse eigenaar
Wel pas daarna naarboven

Ernstige Neuker
28 oktober 2021, 11:49
Dat is dus teleurstellend. Ik was van plan om dit weekende richting Venus te gaan. Daar heb ik ooit een fijn dagje doorgebracht. En ook omdat de afstand redelijk is voor mij. Dus ik denk aan GT voor zaterdag

Sjaaksnaak
28 oktober 2021, 11:58
Dat is dus teleurstellend. Ik was van plan om dit weekende richting Venus te gaan. Daar heb ik ooit een fijn dagje doorgebracht. En ook omdat de afstand redelijk is voor mij. Dus ik denk aan GT voor zaterdag

Misschien moet je de plannen wijzigen. Venus is geopend en op zich een goede tent, echter het succes heeft ook een keerzijde.

GT is al geruime tijd dicht en ik denk dat dit ook wel even zo blijft…..

kempie
28 oktober 2021, 12:06
GT is al geruime tijd dicht en ik denk dat dit ook wel even zo blijft…..

Ik heb vernomen dat het in November open gaat van een betrouwbaar iemand. Omdat ik nergens meer iets hoorde en november eraan komt dacht ik dat ook dit onzin was.

Maar gisteren zelf van een bron vernomen dat het binnen een maand open gaat en ik heb er enige vertwouwen in dat dit wel klopt.

Sjaaksnaak
28 oktober 2021, 12:35
Ik heb vernomen dat het in November open gaat van een betrouwbaar iemand. Omdat ik nergens meer iets hoorde en november eraan komt dacht ik dat ook dit onzin was.

Maar gisteren zelf van een bron vernomen dat het binnen een maand open gaat en ik heb er enige vertwouwen in dat dit wel klopt.

Kijk eens aan!

Wel compleet off topic, maar goed nieuws is altijd welkom!

Dat zou wel een fijn bericht zijn in een tijd dat er meer clubs sneuvelen dan dat erbij komen…

En altijd naar Elsdorf rijden voor een saunaclub is natuurlijk ook niet handig..

george101
30 oktober 2021, 17:07
Kempie, ik hoop dat je gelijk hebt!!!

WA
30 oktober 2021, 19:51
Nou, wat olie op het vuur dan maar. SS zoekt een nieuwe kok volgens hun FB….. zou de ene terugkeren op het oude nest???

zBenaldo
31 oktober 2021, 13:33
Wishfull thinking imo!
Betreft hulpkok jobke.
Heb afgelopen vrijdag nog met de goede GT-chefkok gepraat @ SS in mijn zoektocht om nog eens een fractie van een GT-waardige ervaring te mogen beleven.
Hij vertelde me dat het nog steeds windstil is omtrent de beste club van het afgelopen decenia. Ook de indianenverhalen ivm de overname/uitbating van dat ander monument Villa Vertigo werd verticaal geclasseerd als bla-bla.
Hij had ook niet de minste intenties om zijn huidige broodwinning te verlaten en was nog steeds heilig overtuigd dat het doek is gevallen...de boeken dicht zijn gegaan...en het einde verhaal was waar velen gouden tijden hebben meegemaakt.
Uit het diepste van mijn hart hoop ik nog steeds dat de brave man ongelijk krijgt en dat we ons de volgende tijden niet tevreden moeten stellen met het amper te palen aanbod uit de grijze industrie zone in Elsdorf of uit het Limburgse heuvellandschap.
Echter...hoop doet leven....en hoe hoger de lat ligt...hoe makkelijker men er onder door kan "wandelen".

WA
31 oktober 2021, 13:59
Zoals gezegd, olie op het vuur….
Ik weet niet wat het is met mij, zo interessant ben ik niet en heb nul contact met managers / club eigenaren, maar op de één of andere manier ratelt men maar wat graag hun “kennis” over de hobby en het milieu op mij af. De meesten werken daarbij als een defecte wisselautomaat. Gooi d’r een kwartje in en ze lullen voor een knaak. Waarschijnlijk om toch nog enige betekenis te kunnen geven aan de super lege sex en geveinsde intimiteit. Helaas zien we daarin recentelijk ook mensen die daarin compleet doorslaan.
Persoonlijk zou ik GT graag weer geopend zien. Maar houd daarbij wel in het achterhoofd dat de unieke sfeer van wel eer zeer waarschijnlijk niet meer terug komt.

rob45
31 oktober 2021, 14:52
Heel veel verhalen in iedere geval, wat klopt wel en wat is het betere giswerk ?
Ik persoonlijk denk wel dat er iemand is uit het saunaclubwereldje die het graag zou willen openen, maar tegen gewerkt word door de Duitse ambtenarij die na het overlijden van de oude eigenaar een unieke kans zien om het Duitse saunaclubwereldje te minimaliseren.
De vraag is meer wie er zal winnen na wat getouwtrek, ambtenaren hebben meestal wel het voordeel van genoeg tijd.

WANDELAAR5
31 oktober 2021, 14:53
Uit het diepste van mijn hart hoop ik nog steeds dat de brave man ongelijk krijgt en dat we ons de volgende tijden niet tevreden moeten stellen met het amper te palen aanbod uit de grijze industrie zone in Elsdorf of uit het Limburgse heuvellandschap.
Echter...hoop doet leven....en hoe hoger de lat ligt...hoe makkelijker men er onder door kan "wandelen".

Laat ik nu, toen GT nog open was, de voorkeur hebben gegeven aan die grijze industriezone in Elsdorf. :). Ik wil hier geen GT fans tegen me in het harnas jagen en ik heb 1 van mijn meest memorabele kamers in GT gemaakt, maar het was gewoon niet mijn club. Dat je ‘s winters door de kou naar een tent moest om te eten. En het eten vond ik ook veel minder dan het a la carte in Babylon. En ja ik weet dat ik me nu met regelmaat aan dezelfde kok blootstel. Maar met een wezenlijk ruimer budget volgens mij.

Er zijn nu eenmaal mensen met verschillende smaak. Maar goed ook, anders vielen we allemaal op dezelfde vrouw… er zijn nu eenmaal ijsberen zoals ik die wanneer ze hun draai gevonden hebben steeds weer terugkeren naar dezelfde club en af en toe eens wat anders proberen. Dat zal ook voor veel GT fans gegolden hebben. En er zijn ijsberen in voor meer variatie.

(En als GT niet dicht was gegaan had ik Nella niet leren kennen in Sixsens waarmee ik nu een goede klik heb:). )

peterp095
31 oktober 2021, 15:16
De huidige kok van Ss gaat helemaal niet weg, men zoekt versterking voor de keuken. Telkens er ook maar iets is mbt Ss wordt het hier negatief becommentarieerd. Ook al is de line up momenteel niet aan de hoge kant, het is nog altijd een pak hoger als in sommige bejubelde budgetclubs.

Player
31 oktober 2021, 15:24
Wie in GT zou geweest zijn de laatste 5 weken voor de 1ste lockdown, zou weten dat deze weinig empatische kok al weg was in de Club en vervangen door de 2 andere koks.

Shakir
31 oktober 2021, 15:41
Ik kwam enkel bij hoge uitzondering in GT (eigenlijk nooit) maar de kok was wel bijzonder sympathiek. Vorig jaar jaar zat de GT-entourage in LR. De kok schepte mijn hele bord vol en voegde er nog eens vier spiegeleieren aan toe. Ik moest hem nog tegenhouden! Ik verorberde mijn maaltijd in het kleine restaurant van LR en toen kwam hij ook nog eens een praatje maken.
Maar goed, het zal wel over een andere kok gaan zeker?

pret
31 oktober 2021, 16:05
De huidige kok van Ss gaat helemaal niet weg, men zoekt versterking voor de keuken. Telkens er ook maar iets is mbt Ss wordt het hier negatief becommentarieerd. Ook al is de line up momenteel niet aan de hoge kant, het is nog altijd een pak hoger als in sommige bejubelde budgetclubs.

Waarop baseer je dat? Ben je soms geweest in betreffende budgetclubs?

In je geliefde club was ik er afgelopen vrijdag nog, wat ik daar aantrof was voornamelijk de same old Rumbul. Indien je dit hoog kwalificeert, zegt al genoeg over jouw smaak.

Player
31 oktober 2021, 16:07
@Shakir ik denk dat jij het over Ollie hebt, was idd een sympathiekere en betere kok. De kok waar het hier over ging is iemand anders, sinds vorig jaar juli 2020 in Vaals te vinden.

Maar who the hell ligt er nu wakker van een kok in een SC? Het is geen restaurant after all..

Player
31 oktober 2021, 16:26
Waarop baseer je dat? Ben je soms geweest in betreffende budgetclubs?Retorische vraag pret [emoji3] er is zelfs een notoir (ex-)veelschrijver die nauwelijks in een Club komt, laat staan een Duitse Club.

WA
31 oktober 2021, 17:38
En de azijn zeikerds kapen het topic weer. Vermaak is het zeker, doch betwijfel ten zeerste of men het zelf ook zo beleefd :hammer:

WANDELAAR5
31 oktober 2021, 17:54
Kennelijk moeten dit soort discussies altijd ontaarden in het afzeiken van de een of andere club, het uitleven van onverwerkte frustraties door deze of gene en dan ook nog elkaar gaan betichten van slechte smaak of fanboy gedrag omdat Beer A een andere club leuk vindt dan club B. Get over it! Yin Yang, Living Room en GT zijn dicht. Veel beren hebben daar een erg goede tijd beleefd. Ga lekker neuken in een club die wel open is en met dames die jij leuk vindt en schrijf erover zodat wij allemaal kunnen profiteren van elkaars ervaring! Er is geen 1 size fits all.

Oh ja en schrijf ook rustig over de teleurstellingen en TMM. Daar hebben anderen weer wat aan. Maar dat kan ook op een manier zonder een hele club af te zeiken. Andere beren hebben daar soms andere ervaringen.

bruintje
31 oktober 2021, 18:10
Ik begreep van een DVP met veel vlieguren in GT dat deze naar alle waarschijnlijkheid niet meer opengaat.
Voor wat het waard is natuurlijk

de duisburg spesjalist
31 oktober 2021, 18:30
Heel veel verhalen in iedere geval, wat klopt wel en wat is het betere giswerk ?
Ik persoonlijk denk wel dat er iemand is uit het saunaclubwereldje die het graag zou willen openen, maar tegen gewerkt word door de Duitse ambtenarij die na het overlijden van de oude eigenaar een unieke kans zien om het Duitse saunaclubwereldje te minimaliseren.
De vraag is meer wie er zal winnen na wat getouwtrek, ambtenaren hebben meestal wel het voordeel van genoeg tijd.

een club gaat naar mijn mening nooit open zonder vooraf reclame te maken .

JonnyFontane
31 oktober 2021, 20:37

Heb jij dan een mening?

Mentholbear
1 november 2021, 22:38
Maar who the hell ligt er nu wakker van een kok in een SC? Het is geen restaurant after all..

Ik :rolleyes:

Krijg er nog elke week natte dromen van. Kwijl op m'n kussen bedoel ik dan heh.
Wat dachten jullie stelletje Theo's ;)

deket
2 november 2021, 19:53
GT gaat voorlopig nooit open. Ook niet op langere termijn
Niet al die roddels geloven maar de dvp met haar vlieguren heeft gelijk

Player
2 november 2021, 21:16
Opent binnenkort de deuren35947

pret
2 november 2021, 21:22
Website is ook weer actief

https://goldentime.de/

Eens zien wanneer ze de deuren opengooien.

Cees85
2 november 2021, 21:23
Zie het nu ook op Facebook staan
Ben erg benieuwd hoe het zal zijn

quickstep
2 november 2021, 21:28
Vandaag was ik in de buurt en even langsgereden om te kijken hoe het er nu uitziet.
Hek was dicht, er stonnden mmeerdere auto's. de voordeur stond open en er werden werkzaamheden door een klusbedrijf gedaan.

rob45
2 november 2021, 21:49

Opent binnenkort de deuren35947

Voila !!

Shakir
2 november 2021, 21:50
Het gaat stil worden in Het Trappenhuis.

Ascari
2 november 2021, 22:09
Website is ook weer actief

https://goldentime.de/

Eens zien wanneer ze de deuren opengooien.

Nu nog 60 tot 80 dames ergens vandaan toveren.

The Joker
2 november 2021, 22:25
GT gaat voorlopig nooit open. Ook niet op langere termijn
Niet al die roddels geloven maar de dvp met haar vlieguren heeft gelijk

Een betere contra indicator hebben we niet op het forum....

Shakir
2 november 2021, 22:27
Nu nog 60 tot 80 dames ergens vandaan toveren.
Inderdaad, homoclubs op overschot momenteel.