PDA

Volledige versie bekijken : Suzie (Hongaarse) (Sans Soucis)



Hollandmale
9 juni 2006, 18:30
Naam : Suzy

Haarkleur/-lengte : Blond/halflang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Normaal/B

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels

Leeftijd : 30

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Doet full-service in de tuin. Stript aan danspaal; vaste kracht in YY.

Flurkman
9 juni 2006, 22:12
Hongaars/Engels of Braziliaans/Engels??
(Heb nl rond de nieuwjaarsperiode een Suzy gekend in Ritz/België die kort nadien naar GT verhuisde en nu misschien in YY ... ???

gignnl
10 juni 2006, 00:12
Nee, echt hongaars en ergens anders geweest, behalve op vakantie is ze ook niet. Suzy werkt al vanaf de opening bij YY en is meestal ook mijn opening op mijn maandelijkse bezoekje............

zeppos58
16 februari 2007, 07:30
Gisteren (donderdag) voorv de 3de keer een 1/2 uurtje Suzy gekozen. Net zoals de vorige keren weer een stomend 1/2 uur.
Toen ze me zag wuifde ze reeds en na een tijdje kwam ze naast me zitten aan de toog. Bij een babbel al flink zitten TZ en zij onder mijn berenvel al met piet soldaat zitten spelen.
Op de kamer na pijp en befwerk haar in missionaris en Doggy genomen. Zoals steeds goede service gehad vooral het PZC was weer top

Hollandmale
23 april 2007, 02:01
Hoewel Suzy en HM 2 jaar geleden tegelijk in YY zijn begonnen ;), was het tot 'n samenzijn nog niet gekomen. Tot gistermiddag dan, want pijnlijke rugklachten noopten HM tot het zoeken van 'n dame met massagekwaliteiten. YY-masseuse Shannon was er niet, daarom bij Suzy aangeklopt, die de kunst van het masseren zeer goed verstaat. Het eerste half uur de massage gekregen die HM's rug nodig had. Vervolgens aan het tweede half uur begonnen, bestaande uit 'n Franse massage :D. Resultaat: HM's zakje leeg, Suzy's mondje vol :blow2:.

Suzy mag dan niet de jongste of knapste zijn, masseren kan ze, manueel en oraal :p.
Eveneens prima aftersales, Suzy is lekker mee gaan douchen, beneden bij de Kino :smile2:.

Binky007
6 mei 2007, 20:00
Suzy vorige keer al in de Kino gespot,
maar wist toen niet wie ze was en wat ik kon verwachten

Wat inlichtingen gehad van andere beertjes
goh wat is dat soms gemakkelijk,
zeker nu de Ying Yang Gids nog niet klaar is

Kwam deze keer de Kino in en zag Suzy liggen,
Had goed verhalen over haar gehoord dus dacht
laten we in de buurt gaan liggen en maar zien wat er van komt

Suzy is een heel aardige meid, zocht al vrij snel contact met mij
Wat me van haar opviel is dat ze echt de tijd neemt voor je,
zeer zeker geen afwerkster.

In de kino begonnen, en verder gegaan
in een van de open kamertjes bij de Kino.

Haar orale kwaliteiten waren dik in orde,
en met het echte werk was ook niet mis.

Kwam met een goed gevoel van de kamer
Volgende keer een langere sessie
wil wel eens van haar massagekwaliteiten genieten

Susy, Leuke meid, die de tijd neemt voor je

Binky

zeppos58
25 mei 2007, 10:57
Op hetOp het 2 jarig bestaan feestje kwam Suzy naar me toe met de woorden dat het zo lang geleden was dat ze me nog mocht ontmoeten.
Het was van Pasen geleden dat ik nog in de YY was maar toen was zij er net niet, en een dikke week voordien was ze er ook niet, ik wel.
Toen ik terug keerde van de kino naar de bar hield ze me nogmaals aan, haar zware stem wist me weer te strikken en we zijn een tijdje op die trap al tongzoenend blijven hangen.
Omdat vrijen op een trap eerder iets voor tieners is het besluit genomen om toch maar naar een kamer te gaan, om het wat sneller te laten gaan in de kelder een open kamer gekozen.
Nu is ze een waar pijpbeest, die me al vaker een FT gaf, maar deze keer zijn we na pijp en bef al rollend in elkaar geschoven, met jasje natuurlijk.
Het was wederom een eerlijk begin van wat een lange hete dag in YY zou worden.
Suzy is echt een vaste waarde in de YY, ik kan ze moeilijk afwenden, waarschijnlijk omdat ik er steeds een zeer goede vrijparty mee beleef, maar volgende keer laat ik mij toch niet strikken door haar. Ik wil nog wat meer vers bloed uitproberen.:teuflisch

japiejo
5 februari 2008, 14:06
Ik vind haar een sloper eerste klas. Heerlijk!

zeppos58
24 februari 2008, 21:02
Oh Suzy de bui is over zong een Vlaams zanger ooit!!:green_smi Ditmaal was het niet lang geleden, en omdat ik Claudia of Dorothy niet vast kreeg:mad:, en Mirjam opvallend afwezig was:mad:, en ik voorlopig bij de ongekende mijn ding niet vond :rolleyes: ging ik wat in de Kino liggen. Suzy trachtte een ijsbeer op te geilen mar dat lukte niet meteen, of de beer in kwestie had geen zin in Suzy.:confused:
Ze zette zich recht en kwam tegen me aan gekropen, haar hoofd op mijn borst zachtjes vragend met haar vrouwelijke “Barry White” stem, hoe het was.
Nu had ik niet meteen zin maar ze deed zo lief dat er onder mijn badjas meteen reactie kwam :smile2:.
Of ze mocht blijven, wat dacht ze dan wel, me eerst opgeilen en dan niets neen hier zou gesekst worden. Ik kreeg weer één van haar geweldige pijsessies:freu:, en het viel me op hoe mooi ze putjes in haar kaken zuigt tijdens het pijpen. Ze leek wel in supervorm vandaag:teuflisch. Ze pijpte zo lekker dat ik aanvankelijk dacht om voor een FT in de kino te gaan. Toen stopte ze en vroeg of ik wou neuken, ach ja dan maar, en net als vorige keer was het weer een open en bloot partijtje daar in de catacombe van Ying Yang. Dit keer met heel wat minder kijklustigen maar minstens even geil. Het was een mooie dag met 2 goede sessies, maar ik denk niet dat ik op zondag nog terug kom.

seksenfun
25 februari 2008, 12:46
Hoewel het weeral een hele tijd geleden is dat ik met haar (duo) op kamer ging, blijft ze steeds even vriendelijk. Chapeau! Gisteren gooide ze me nog gauw de vraag voor de voeten: "een triootje"? Helaas voor haar had ik daar geen zin in.

sofaking
15 maart 2008, 16:46
Ik zal haar op een slechte dag getroffen hebben want het pijpen vond ik toch maar redelijk oppervlakkig.
Wel was ze buitengewoon vriendelijk, en ze sprak toch redelijk behoorlijk Nederlands vond ik. We hebben bijna de hele sessie NL gesproken.
Dus deze dame zou mogen toegevoegd worden aan het lijstje van dames die Nederlands spreken.

zeppos58
15 maart 2008, 18:12
....en ze sprak toch redelijk behoorlijk Nederlands vond ik. We hebben bijna de hele sessie NL gesproken.....

ik denk dat het over een andere Suzy gaat wan deze kent enkel 3lekker pijpen" en "lekker neuken"

sofaking
15 maart 2008, 18:34
ik denk dat het over een andere Suzy gaat wan deze kent enkel 3lekker pijpen" en "lekker neuken"

Merkwaardig, want ze zei uit Hongarije (Boedapest) te komen, en het paspoort lijkt er toch ook op.
We hebben natuurlijk niet gediscussieerd over de economische gevolgen van global warming of zo, maar de voorstelling in de kino gebeurde in het NL, en toen ik met haar borstjes aan't spelen was merkte ze op dat ze "maar klein waren", dus dat soort van conversatie...

zeppos58
15 maart 2008, 19:07
Hoe klonk haar stem, normaal, een bass stem, of een piepstemmetje, of had ze misschien een mannenstem of een kinderstem, beschrijf eens.

sofaking
15 maart 2008, 19:11
Hoe klonk haar stem, normaal, een bass stem, of een piepstemmetje, of had ze misschien een mannenstem of een kinderstem, beschrijf eens.
De stem heeft me geen speciale indruk achtergelaten, zou zeggen, normaal.

Tiga
12 juli 2008, 09:30
Naam : Suzie
Nationaliteit /taal : Hongaarse / engels
Leeftijd : 35 jaar
Haarkleur /lengte : Blond lang haar
Lengte : 160 cm
Postuur / Cup maat : Slank / Cup b
Tatoeage / Piercing : geen
Service : FT NMC PZC beffen, diep zoenen, anaal likken, handmassage en alle standjes en vingeren
Extra : Doet SM (speciale SM ruimte aanwezig in Sans Soucis)

gignnl
12 juli 2008, 15:53
de suzie uit YY?

opho02
12 juli 2008, 18:47
Ja ik heb het gevraagd is suzi uit yin yang :D:D

Willem2
12 juli 2008, 22:39
de suzie uit YY?

Die kan ik dus niet terugvinden. Geef eens een link AUB ;)

Big30
12 juli 2008, 22:42
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2393

:D:D

:wink::wink:

Hollandmale
13 juli 2008, 08:19
Ja ik heb het gevraagd is suzi uit yin yang :D:D.....dus dan kunnen de draadjes wel samengevoegd en omgekopt worden :cool:.

Sans Soucis
14 juli 2008, 12:02
Hierbij foto's van deze mooi blondine,

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/12/1215347452_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/12/1215347483_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/12/1215347511_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/12/1215348355_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/12/1215347697_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/12/1215347669_thumb.jpg

http://iloapp.clubss.nl/data/_gallery/public/12/1215347639_thumb.jpg

wooley
20 augustus 2008, 20:37
yep,toppertje...echte GFE ervaring mee gehad

Rocco2007
3 november 2008, 15:13
Ik was van plan om vandaag af te reizen voor Suzie (ex YY) maar ik hoorde van de gastvrouw dat ze er al een tijdje niet meer werkt in Sans Sousis.
Dit vind ik erg jammer, want als ik haar foto's zo bewonder zag ze er mooi uit.
Kan iemand mij misschien vertellen waar ze heen is gegaan?
Groetjes Rocco

hobie
6 december 2008, 01:59
Nou beste mensen vrijdag 5 december was Suzie weer in SS en ze blijft twee weken zei ze tegen mij. Overigens een hele leuke dame.