PDA

Volledige versie bekijken : RPLover



Randy
11 juli 2008, 14:57
...
nog vele botsingen met de relnicht toegewenst
...
:wink:

Misschien ga ik mezelf maar omdopen tot relneef... :zauberkis

En nu nog een autobiografie van u, RPL!:teuflisch

rplover
11 juli 2008, 16:42
...ik heb niks, maar dan ook niks over mezelf te vertellen, Randy ;)
Het forum draait om clubs, en wandelbuurten, en de Meiden die er rondhuppelen, en mij mijn pleziertje gunnen.
Dat vind ik veel belangrijker dan ook maar te schrijven over mezelf, heb ik geen enkele behoefte aan ;)

Dus ik houd het op de schatjes, en het genot dat ze me verschaffen.

:wink:

Note rplover: één klein dingetje, ik zou liever hebben dat Jane me op de hielen zat (of Tarzan moest een lekker transje zijn, dan mag hij gerust verder doen) :teuflisch

Toppie
11 juli 2008, 18:20
...ik heb niks, maar dan ook niks over mezelf te vertellen, Randy ;)
Het forum draait om clubs, en wandelbuurten, en de Meiden die er rondhuppelen, en mij mijn pleziertje gunnen.
Dat vind ik veel belangrijker dan ook maar te schrijven over mezelf, heb ik geen enkele behoefte aan ;)

das wel een erg makkelijk excuus om niks over jezelf te vertellen. Zeker als moderator mag je wel iets meer over jezelf vertellen. Bovendien kunnen we dan ook mss beter begrijpen waar die hersenkronkel vandaan komt :thefinger

Willem2
11 juli 2008, 18:39
das wel een erg makkelijk excuus om niks over jezelf te vertellen. Zeker als moderator mag je wel iets meer over jezelf vertellen. Bovendien kunnen we dan ook mss beter begrijpen waar die hersenkronkel vandaan komt :thefinger

Je mag rplover veel aansmeren maar niet dat hij een moderator is. Technisch gezien zou hij dat wel kunnen maar ...... Het is beter zo ;)

Toppie
11 juli 2008, 18:47
Je mag rplover veel aansmeren maar niet dat hij een moderator is. Technisch gezien zou hij dat wel kunnen maar ...... Het is beter zo ;)

ah ik leer nog eens wat....

Randy
11 juli 2008, 19:22
...
Het is beter zo ;)

Veeeeeeeeeel beter!!!! :eek::eek::eek: Da's nog erger dan Randy als mod :thefinger

rplover
11 juli 2008, 20:21
Je mag rplover veel aansmeren maar niet dat hij een moderator is. Technisch gezien zou hij dat wel kunnen maar ...... Het is beter zo ;)
De eeuwige roem van modje op dit ijsberenforum is inderdaad niet voor me weggelegd :hammer::D;)
Wees gerust Randy, ik zal eens mijn best doen, al moet je wel beloven dat je dan alles gaat lezen ook :baeh:

:wink:

Randy
11 juli 2008, 20:34
De eeuwige roem van modje op dit ijsberenforum is inderdaad niet voor me weggelegd :hammer::D;)
Wees gerust Randy, ik zal eens mijn best doen, al moet je wel beloven dat je dan alles gaat lezen ook :baeh:

:wink:

Als het minder dan 10 pagina's zijn, zal ik ze lezen. :thefinger

rplover
11 juli 2008, 20:44
Als het minder dan 10 pagina's zijn, zal ik ze lezen. :thefinger
Dat kan ik helaas niet garanderen Randy :lostit:
Als ik er werk van moet maken, wil ik het goed doen :thefinger

:wink:

Zakkenleger
3 november 2008, 16:03
Waarom word ik steeds overal tussengesleurd waar ik niks mee te maken heb, Zakdoeklegger?:moon:
Trouwens, je gaat het nooit leren, het is rplover, en niet RPLover, ik ben namelijk van adel :eek:
Ben jij de forumnar vanaf heden, om je niet gewoon "de dorpsgek" hoeven te noemen?:teuflisch

:wink:

Laten we deze discussie eens op de juiste plek voeren ;)

Forumnar ben jij en blijf jij, die adellijke titel heb je helemaal zelf verdiend. En over dat te pas en te onpas van alles en iedereen erbij sleuren, dat heb ik van u geleerd, o wijze meester!:bowlol::bowlol::bowlol:

Zakkenleger
17 november 2008, 18:54
En die man durft dan te zeggen dat ik vlug van stapel loop en het te snel te pakken heb :hah:
...


Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik te zeggen dat je nog erger bent dan Toppie33 vwb foute vrouwen, en de laatste in jouw rij spant de kroon :D.

Ik heb niet gezegd dat je te vlug van stapel loopt. Wel dat er iets aan de hand is en dat je dat ontkent ;).

foots
17 november 2008, 19:06
Heren, beren,

Dat is een nobele man, aardig, soms te aardig en vecht tegen onrecht en uitbuiting in welke vorm dan ook. Hij heeft een extreme hekel aan hypocriete heren, die getrouwd zijn en hoerenlopen en vervolgens anderen op dit gedrag aanspreken.

Hoewel hij de dames diep respecteert, soms zelfs boven alles verheft, hanteert hij toch veel verschillende benamingen. De mooiste is "prachtvrouwen", maar 2 seconden later noemt hij het sletten en Slampe. Hier op het forum is hij overal haantje de voorste met zijn scherpe reacties, maar in de club is hij heel bedeesd, gaat wel doeltreffend op de dames af, maar bij de striptease danseres voelt ook onze RPlover zich maar een klein manneke.

Dat is in korte bewoording waar RPlover voor staat. RP staat niet voor Republic Philippines en eerlijk gezegd raad ik hem ook niet aan daar te komen.

Groet, een bewonderaar van RPlover maar soms voel ik mij ook zijn vader en soms is hij weer mijn leraar. Groet, Foots :wink:

rplover
17 november 2008, 19:13
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik te zeggen dat je nog erger bent dan Toppie33 vwb foute vrouwen, en de laatste in jouw rij spant de kroon :D.

Ik heb niet gezegd dat je te vlug van stapel loopt. Wel dat er iets aan de hand is en dat je dat ontkent ;).
Euh, erger? Ik weet dat ik op totaal foute vrouwen val.
So? De laatste? Dat is Amanda dus.... ja klopt, Amanda en ik zijn er het op de kamer totaal over eens geworden dat ze een foute vrouw is, en ik een foute man :teuflisch
Net zo fout als Sofia, Sofia, Shakira, Mona, ... om er maar enkele te noemen.
Ik vraag me alleen maar af of jouw Mia en Sina niet even fout zijn dan de Meiden waar ik gek door wordt gemaakt, en dat jij het gewoon niet beseffen wil :baeh:
Mischien zie jij het wel bij iemand anders, maar net niet bij jezelf. En ik geef het nogmaals toe, ik weet het van mezelf. maar ik ben dan ook niet op zoek naar een levenspartner, ik wil sletjes, Schlampies, ik ga voor plezier, voor me te amuseren, als ik liefkozende seks wil ga ik met C naar bed, een meisje dat ik ken buiten de club, maar ja, die is weer veels te lief voor deze relnicht. En die wil ik niet kwetsen, ik kwets liever mezelf, dat heb ik alleen aan mezelf te danken, en dat moet ik alleen mezelf verwijten :hammer:
Hij wil nu eenmaal op zijn pik getrapt worden, hij wil afzien, genieten, en zoals iemand me zei: je bent zo schizofreen als je groot bent, maar jullie vinden het goed zo :eek:. Wat een uitspraak en wat een waarheid als een koe.
En Zakkenleger, die gezegende uitspraak kwam van een foute vrouw:rolleyes:.

Dat er iets aan de hand zou zijn, lieve Zakkenleger, dat weet alleen ik, en daar kan jij op inspelen, naar gissen, en proberen te achterhalen. maar je gaat dat echt niet weten, en als je al denkt dat je mijn gedachten kan lezen, dingen aflezen uit mijn gedragingen, dan sla je de bal totaal mis. De relnicht is zichzelf, en toch speelt hij ook wel eens spelletjes, met de Meiden, met de beertjes,met zichzelf (zo schizo als ze groot zijn, die relnichten:baeh:)en zal zichzelf enkel prijsgeven wanneer hij het wil. Daar moet je me nog leren kennen ;)

En nu als afsluiter: ik noem hen sletjes, Schlampies, ze zijn fout, en toch vind ik hen heerlijk, fijn, lief, en zou ik hun gezelschap missen, ze zijn zo lief meneer ;)

Zo, nu ken je me alweer een beetje beter, en geef toe, wat een gelul toch:thefinger

:wink:

Zakkenleger
17 november 2008, 19:22
...
Dat er iets aan de hand zou zijn, lieve Zakkenleger, dat weet alleen ik, en daar kan jij op inspelen, naar gissen, en proberen te achterhalen. maar je gaat dat echt niet weten, en als je al denkt dat je mijn gedachten kan lezen, dingen aflezen uit mijn gedragingen, dan sla je de bal totaal mis.
...

a) ik probeer het niet te achterhalen, ik kijk naar je gedrag in de club en daar trek ik mijn conclusies uit. Dat jij die conclusies niet leuk vindt en ook ontkent, ach, maakt MIJ niet uit :rolleyes:
b) je gedachten lees ik niet, en wil ik ook niet. Veel te goor voor mijn gevoelige zieltje :thefinger
c) van Shakira, Mia en Sina blijf je af. Je kunt vast veel over ze roepen, maar niet dat zij foute vrouwen zijn (waar blijkt dat dan uit?).

Maar ik hou ook van jou, relnicht dat je bent :rofl:

rplover
17 november 2008, 19:31
a) ik probeer het niet te achterhalen, ik kijk naar je gedrag in de club en daar trek ik mijn conclusies uit. Dat jij die conclusies niet leuk vindt en ook ontkent, ach, maakt MIJ niet uit :rolleyes:
b) je gedachten lees ik niet, en wil ik ook niet. Veel te goor voor mijn gevoelige zieltje :thefinger
c) van Shakira, Mia en Sina blijf je af. Je kunt vast veel over ze roepen, maar niet dat zij foute vrouwen zijn (waar blijkt dat dan uit?).

Maar ik hou ook van jou, relnicht dat je bent :rofl:
c. alle drie zo fout als ze groot zijn, maar daar is niks mis mee hoor :D

seksenfun
15 augustus 2009, 22:35
Ik beschouw niemand als dom. All pigs are equal, wette wel?

Helaas zit er altijd een zwijn tussen de varkens :nocom[1]: :136[1]::bLuti_smilie_2a_640