PDA

Volledige versie bekijken : Vesna

MiniME
8 juli 2008, 11:48
Naam : Vesna

Haarkleur/-lengte : donker, halflang

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : normaal tot slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Hongaars, Engels

Leeftijd : 22 jaar?

Tatoeages/Piercings : -

Service : Goed

Bijzonderheden girl-next-door, volgens VV Miss Hungary 2007, maar dat is helaas niet waar

Carpe Momentum
8 juli 2008, 15:17
Leuke meid deze Vesna. Zo gek als een vis maar zijn kan. Een voorzichtige poging, op zijn tweede opeenvolgende GT-dag, van Carpe om haar uit de kom te vissen werd abrupt afgebroken. Waarschijnlijk omdat ik haar hand niet kuste :D.
Met als excuus dat ze naar haar werk moest of zoiets :smile2:.
Gelukkig kwam ik haar tweeling(niet)zus Gaby wat later op de avond tegen in de gang bij de kino. Zo bleef het toch nog een beetje binnen de familie:fuck:.

NikXXX
23 juli 2008, 14:41
Gisterenavond heb ik Vesna weer gespot in GT. Even een babbeltje met haar gemaakt. Het was haar eerste dag in GT weer na haar welverdiende vakantie. Ze is de schattigheid zelve.

timjava
25 juli 2008, 22:38
Vandaag met deze dame een hutje gedeeld. Haar naam is overigens Wesna, dat heeft ze voor mij gespeld. Ze is 21 jaar en ik dacht dat ze roemeens is? Mooi slank lichaam, kleine borsten. Pijpen redelijk, ze maakt wel heel erg veel gebruik van haar handen. Mag van mij wel iets minder. Ze vertelde mij dat ze ook nog bij VV en PHG heeft gewerkt.

pipokoeien
10 augustus 2008, 17:54
Ze is 21 jaar en ik dacht dat ze roemeens is?

ziet er erg roemeens uit maar vertelde mij ook hongaars te zijn. Is nu naar huis en komt de 18de terug. Ik had ook Wesna gehoord maar in sommige van die landen spreek je een v uit als w.....

In ieder geval een lekker meisje waar pipo errug van heeft genoten:smile2:

MiniME
10 augustus 2008, 22:09
Deze dame is inderdaad hongaars. Leuk, lief en mooi, wat wil je nog meer! :cool:

Toppie
15 augustus 2008, 22:56
Deze dame is inderdaad hongaars. Leuk, lief en mooi, wat wil je nog meer! :cool:

arrogant, fout en nep!!!! :thefinger

MiniME
15 augustus 2008, 23:02
:D nix voor jou dus! :D

hara1d
22 augustus 2008, 13:05
Gestern traf ich im GT schon um 19:30 ein. Ich fand den letzten Parkplatz, also großes Aufgebot an Eisbären, relativ wenig Mädels am Start, noch weniger die dem Geschmack von "Papas Jungen" (meinem) entsprachen.
Ich unterhielt mich mit einem nicht in Foren postenden aber mir lange bekannten Eisbären, er machte einen "Basistest" mit einem deutschen Mädel welches den ersten Tag im GT und überhaupt "im Geschäft" war; er blieb über eine Stunde weg und erschien mit verklärtem Grinsen zur Pizzatime wieder an der Bar.
Ich dachte zunächst die drei süßen Ungarinnen von denen ich bisher nur Gaby erfolgreich testen konnte seien alle auf "Front"-(Heimat)urlaub als ich Vesna sah. Es war bereits 22:30 und ein Eisbär hatte ihr chinesisches Essen bestellt. Sie aßen draußen und unterhielten sich lange Zeit. Meine Frage ob es pre oder after sex talk war erledigte sich als Vesna einen Schlüssel holte. Die beiden waren also erst mal beschäftigt.
Ich "heirate" meist für mindestens eine Stunde, also drehte ich um 23:15 einen letzte Runde und fand Vesna auf einer Liege im Wellnessbereich. Sie blickte auf das Display des Handy und dachte sich wohl: gut gegessen, Geld verdient, gleich ist Feierabendb :o
Also setze ich mich zu ihr auf die Liege und frage ob sie schon Fierabend macht oder ob sie für mich noch Zeit hat. Sie antwortet in tadellosem Deutsch, sie hat Zeit für mich :freu:. Dann bittet sie mich die Konversation auf englisch fortzusetzen und das spricht sie noch besser!
Meine alte Regel: Mädels mit kleiner Brust haben ein großes Herz und eine große Mumu bestätigt sich bei Vesna auch (leckere Saftpussy mit ausgeprägten " Schamlappen") :smile2:
Okie, bischen viel Handeinsatz beim "Dödelkauen" aber weil sie nur Gelegenheitsraucherin ist sehr ausdauernd. Als ich sie später lobe sie bläst wie eine Russin sagt sie entrüstet: I blow like a hungarian:rofl:
Bemerkenswert auch dass sie Millisekunden vor meiner Ejakulation auf Handbetrieb umschaltet und mich so ein FT fühlen lässt:wink::hah:
Der Knack bis Killerarsch steht zwar nur meinen Augen zur Verfügung aber deshalb von Arroganz oder "Nepp" Verhalten zu sprechen halte ich für unangepasst. Im Gegenteil, Punktlandung nach 80 Minuten sodaß mir noch Zeit für die Ziggie danach bleibt, dabei eine für die jungen Jahre gebildete Frau die weiß was sie will. Bei ebay würde ich sagen: prompte Lieferung zu fairem Preis, jederzeit gern wieder.
stay as nice as You are and don´t let them fool You:lostit:

hara1d
1 september 2008, 15:21
Gestern war Vesna wie so oft "belagert", ich begrüßte sie und sie sagte "see You later". Daran erinnerte ich sie gegen 23 Uhr:D
Sie sagte sie habe wahrscheinlich noch einen Gast, er müsse nur telefonieren um sein Zeitfenster zu erweitern. Also unterhielt ich mich mit Sabrina
(Schwarze Haare, blaue Augen, wenn mich so eine Maus ansieht kann ich nicht mehr rational denken :D). Vesna blieb lange weg, ich sagte ihr wenn Vesna nicht innerhalb 20 Minuten zurück ist buche ich sie ;)
Vesna war nach 18 Minuten zurück und grinst mich an. Ich frage ob sie einen Schlüssel geholt hat. Vesna sagt allein könne ich nicht haben, entweder solle ich Sabrina allein buchen oder beide zusammen :thefinger.
Um einen 2. Eisbären zu finden ist es zu spät (der einzige in Frage kommende "Kandidat" war zuvor 4 Stunden mit Regee "beschäftigt" und hätte mir kaum helfen können 2 Top- Mädels zu "befriedigen" :smile2:).
Ich bestand auf einer Kommunikation in de, en oder nl und nicht zu viel ungarisch, die beiden stimmten zu. Vesna sagte ik ben moe (hatte es von einem Ijsberen gelernt, mich erinnerte es an "einer flog über das Kuckucksnest").
Als ich fragte wer von beiden zuerst geleckt werden möchte "opferte" sich Sabrina zuerst, die beiden lachten ausgelassen :hah: aber ich hatte Erfolg :wink: Dann gaben mir beide abwechselnd ein Blaskonzert der Extraklasse, Sabrina ansatzweise Deep Throat, Vesna brachte es dann (fast total) zu Ende. Es war eine schöne Erfahrung mit den beiden Knackärschen :freu::moon::smile2::love2::love2:

Extince
12 oktober 2008, 17:15
Tenslotte een kamersessie gedaan met Vesna, een aantrekkelijke, fijn gebouwde Hongaarse van 21 lentes. Opgeruimde, verbaal assertieve meid die goed Engels en Duits spreekt en in is voor een dolletje :thefinger. De sessie was zondermeer goed, maar haalde het niet bij mijn andere ervaringen. Haar fellatio is deugdelijk, doch mist wat aan subtiliteit doordat ze haar handen steeds laat bijspringen. Ook het zoenen was tijdens deze eerste sessie ingehoudener dan ik gewend ben, maar de lat ligt bij mij op dat gebied erg hoog en het kan ook een gebrek aan klik zijn geweest, wie weet heeft een ander meer succes op dat gebied. De standjes waren wel weer erg goed en lekker en vormden het sterkste deel van de voorstelling. Lang en lekker bereed ze me en in de missionarispositie trok ze haar benen hoog op om mij alle ruimte te geven. Na afloop nog gezellig liggen kletsen. Een leuke meid en een goede sessie voor een keer, maar geen herhalingsgevaar voor dit verwende beertje :cool:.

blijemotorrijder
12 oktober 2008, 19:35
De sessie was zondermeer goed, maar haalde het niet bij mijn andere ervaringen. Haar fellatio is deugdelijk, doch mist wat aan subtiliteit doordat ze haar handen steeds laat bijspringen. Ook het zoenen was tijdens deze eerste sessie ingehoudener dan ik gewend ben. Na afloop nog gezellig liggen kletsen. Een leuke meid :cool:.
Extince, We zijn het deze keer weer eens eens over een dame. (meestal niet !)
Vesna is leuk, maar 1 keer is genoeg.
Ik had ongeveer dezelfde ervaring.

jeroen
23 oktober 2008, 09:44
Gister met vesna naar de kino geweest, het was niet verkeerd ze kon aardig pijpen en aardig neuken dus ook niets aparts verder is het wel een leuke meid maar ik sluit me aan bij wat hier boven word gezegt, 1 keer is inderdaad genoeg.

hara1d
31 oktober 2008, 14:09
Gut für mich dass die meisten Eisbären der Meinung sind einmal Vesna ist genug (dann brauche ich in Zukunft nicht allzu lange auf die süße Maus zu warten:thefinger). Gestern konnte ich mich schwer entscheiden, es waren 16! Mädels im GT die exact meinem Geschmack (um nicht Beuteschema zu sagen) entsprechen (kein Tattoo, kein Piercing, kein Silikon, wenig bis keine Kosmetik). Die "Plastikkrallen" sind gottlob kein dauerhafter "Schaden".
Aus dem rappelvollen Barbereich suchte ich die (für die Entscheidungsfindung :p) nötige Ruhe auf der Sitzbank vor dem Kino. Neben mir ein Flame mit Rolex und losem Mundwerk, daneben Vesna und Sabrina. Der Flame greift Vesna in die Wade und fragt woher sie komme. Vesna antwortet Kazachstan :D Der Flame behauptet Italiener zu sein. Ich sage: "voor en Italiaanse kun je best nederlands vloeken" :rofl:. Der Flame kramt ein paar Worte russisch hervor, Vesna kann auch russisch antworten, er "verliert" das Interesse an Vesna und Sabrina und holt sich ein frisches blondes (Heineken), na denn prosit (glaube nicht das die Pulle etwas nützt), ich rutsche näher an Vesna und meine Entscheidung ist gefallen:p. Also hat sich Vesna "erfolgreich" als "Fake und Neppgirl" geoutet und das haben wir dann "gefeiert" (ganz ohne Alkoho(h)l). :fuck::moon::wink::hah::smile2::love:
Es gab später auch ein paar Extras zu zahlen, der Genießer schweigt.

bergm550
31 oktober 2008, 14:42
...der Genießer schweigt.

Genau, und so ist es.

hara1d
28 november 2008, 15:35
der Genießer hat nun lange genug geschwiegen, ein paar male hatte ich in den letzten Wochen das Vergnügen :D
im Serbischen bedeutet Vesna Kirsche und weil sie einmal sagte sie sei aus Kasachstan sagte ich ihr gestern ich wolle ihre kasachische Kirsche lecken ("Cherry, cherry babe", wer weiß von dem dieser alte Song ist, würde ihn gern auf ihr Handy "blasen").
Wie immer viel gelacht, bei ebay sagt man gern wieder.

Knabbel
28 november 2008, 15:48
("Cherry, cherry babe", wer weiß von dem dieser alte Song ist, würde ihn gern auf ihr Handy "blasen").

Neil Diamond

hara1d
15 januari 2009, 12:04
ist aus dem Urlaub zurück, nachdem ich ins YY reingelassen wurde aber meine Begleiterin nicht musste ich wieder auschecken und fuhr ins GT und sah die süße Kirsche, meine Entscheidung war gefallen. Ich hatte bereits 95 € an Eintritt gezahlt, nach der Session mit Vesna war die Tagesbilanz dennoch positiv :thefinger.

Pistol Pete
4 februari 2009, 01:16
Zie dat ik nog nooit over Vesna heb geschreven terwijl ik haar al wel minstens drie keer heb bezocht, gister de vierde keer dus. Eerst gekozen voor Vesna en later Kandy, hmmm dat was genieten gisteravond. Alle vier keren met Vesna waren even lekker. Vesna heeft een heerlijk lichaam, klein maar fijn, alles in de juiste proporties. Op de kamer is het elke keer weer puur genieten. Vesna is lekker actief en gebruikt haar mond uitstekend. Zoals Extince hierboven schrijft worden de handen hierbij gebruikt maar dat vind ik niet erg op de manier hoe Vesna het doet. We hebben ruim een uur heerlijk gesext, als ik er aan denk wordt ik weer opgewonden. Herhaling met Vesna is gegarandeerd. Als ik zin heb in een heerlijke intense vrijpartij zal ik in GT zeker weer bij haar uitkomen.

seqoya
16 februari 2009, 14:21
vrijdag een sessie gehad met deze vesna... nou dit is een 100% NO GO ..voor de toekomst... op kamer aangekomen zegt ze dat ze alleen maar 30 min sessies doet.. op bed neergeploft zegt ze dat ze niet tongzoent... gewoon kusjes kon nog net... nou dat was direkt een zware tegenvaller.. ze is in haar service echt naar een dieptepunt gezakt...

even pijpen ..condoom er om en neuken maar... totaal geen beleving... snel maar klaar gekomen 50 eur in haar hand gedrukt en tot nooit meer ziens.. mooie dame maar te arrogant en te zakelijk ..

voor mij 1malig en nooit meer... slecht voor kwaliteit van GT

MichelJ
15 maart 2009, 22:33
Vanavond met Vesna naar een hutje geweest. In tegenstelling tot bovenstaand bericht was tongzoenen geen probleem, ook zijn we ruim een uur op de kamer geweest. Is een leuke meid, die wel in is voor een lolletje. Het was allemaal niet super, maar wel boven gemiddeld. Achteraf nog even samen op bed liggen kletsen. Zal niet speciaal voor haar naar GT gaan, maar zal dr zeker nog eens bezoeken.

timd
31 maart 2009, 20:51
Leuke meid deze Vesna/ Wesna. Afgelopen vrijdag een half uurtje mee op de kamer geweest. Prima ervaring.

Saruman
1 april 2009, 19:41
Vanmiddag een klein uurtje met deze Hongaarse gestoeid.
Dan besef ik pas dat ik een verwende ijsbeer ben: het was goed, GEWOON GOED. Het was gezellig, GEWOON GEZELLIG.

Geen superlatieven dus voor deze meid, en dat zegt meer over Saruman dan over Vesna.

Een mooie, slanke, vriendelijke dame, die lekker pijpt en enthousiast meeneukt. Wat wil een ijsbeer nog meer?

Bye,
Saruman :wink:

Pistol Pete
2 april 2009, 08:49
Een ijsbeer wil altijd meer? :rolleyes:

:wink:

Maar na een sessie met de heerlijke wervelwind Vesna lag ik altijd enkele minuutjes uitgeteld na te puffen...Dat waren momenten dat ik helemaal niets meer wou enkel nagenieten...:eek::eek:

erik301969
2 april 2009, 14:29
Maar na een sessie met de heerlijke wervelwind Vesna lag ik altijd enkele minuutjes uitgeteld na te puffen...Dat waren momenten dat ik helemaal niets meer wou enkel nagenieten...:eek::eek:

Wat bij Vesna zo lekker is, is dat ze erg strak is. Bij haar zit je er echt lekker in. Buiten dat kan ze heerlijk pijpen. Maar de passie heb ik wel beter meegemaakt. Daarom niet echt GFE voor mij.

Pistol Pete
2 april 2009, 16:52
Wat bij Vesna zo lekker is, is dat ze erg strak is. Bij haar zit je er echt lekker in. Buiten dat kan ze heerlijk pijpen. Maar de passie heb ik wel beter meegemaakt. Daarom niet echt GFE voor mij.

Aha, was dat de reden dat ik helemaal uitgeperst op bed bleef liggen na de sessie....:confused::confused::confused:

030
5 april 2009, 09:41
Afgelopen vrijdag ook een uurtje met deze Hongaarse doorgebracht. Eerst 10 minuten lekker liggen kletsen en strelen waarna ik haar prachtige lichaam in de massage olie gezet heb. Na een goede pijp sessie nog diverse standjes afgewerkt om tot een prima hoogtepunt te komen.
In het begin was het zoenen/tongen wat voorzichtig/behoudend, later werd het beter maar niet top. Voor de rest een prima ervaring waar nog wel een herhaal bezoek in zit voor mij.

erik301969
4 mei 2009, 06:24
Weet iemand of Vesna nog rondhuppelt in GT?

hara1d
12 mei 2009, 21:55
huppelt weer rond :D
2 Wochen Urlaub, 2 Wochen in der Heimat, sie wirkte heute sehr relaxed und das habe ich "schamlos ausgenutzt". Eine erholte Maus vermittelt spürbar besseren Illusionsfaktor :D.

marioamsterdam
23 juni 2009, 08:06
Gisteren een sessie met Vanja gehad. Ze heeft een heerlijk lichaam. Niet te grote borsten...lekker strak buikje en kontje. We gingen naar hutje 1 buiten (met spiegels). Dit was echt geil....Vanja vindt het erg geil om in de spiegels te kijken als je haar neukt. Daarnaast is het heerlijk om zo'n strak meisje te neuken. :ass: Een aanrader !
Overigens zei ze tegen mij dat ze Hongaarse was....maar misschien was ik wat afgeleid.....:)

Saruman
23 juni 2009, 08:36
Overigens zei ze tegen mij dat ze Hongaarse was....maar misschien was ik wat afgeleid.....:)

Dan was het misschien Vesna in plaats van Vanja?

The Saint
23 juni 2009, 09:29
Dan was het misschien Vesna in plaats van Vanja?

Wellicht wel. Hoorde vannacht op de chat dat Vanja er een tijdje niet is in gt: (nieuwe tanden)

Dickydik
23 juni 2009, 16:26
....Daarnaast is het heerlijk om zo'n strak meisje te neuken.....

Hmmm, Vanja is nou niet bepaald strak te noemen...... daarvoor laat ik haar juist liever voorbij gaan ondanks haar enorme sexdrive.....

marioamsterdam
24 juni 2009, 13:23
Oei, ja klopt, was Vesna. Vlaag van verstandsverbijstering.... Sorry.....:wand::hammer::zauberkis:spam::flaming: :136[1]:

MichelJ
17 juli 2009, 21:56
Weet iemand op welke dagen Vesna werkt? Heb haar al heel lang niet meer gezien...

Pistol Pete
18 juli 2009, 07:06
Vesna werkt meestal overdag (avonden wet ik niet), maar de laatste tijd niet van vrijdag tot en met zondag. Helaas tref ik haar daardoor ook niet meer maar ze wordt nog regelmatig gespot in Golden time. Maar misschien is er iemand anders die haar exacte werktijden wel weet.

Jack42
18 juli 2009, 07:45
Weet iemand op welke dagen Vesna werkt? Heb haar al heel lang niet meer gezien...

Dan heb je afgelopen woensdag je ogen niet goed de kost gegeven, Vesna was wel degelijk aanwezig.
Maar ja als Lorena ook in da house is :smilie_liebe9[1]: :biggrin:

:bye:

Cupido
18 juli 2009, 12:38
Inderdaad heb ik haar ook meermaals voorbij zien gaan afgelopen woensdag.

Cupido
18 juli 2009, 12:38
:wakeup[1]:

Inderdaad heb ik haar ook meermaals voorbij zien gaan afgelopen woensdag.

MichelJ
18 juli 2009, 12:44
...Maar ja als Lorena ook in da house is :smilie_liebe9[1]: :biggrin:

:bye:

Ssssttttt.......:nocom[1]:

Pistol Pete
24 juli 2009, 08:25
Weet iemand welke dagen Vesna aanwezig is? Ik begreep van Sabrina dat ze doordeweeks er is maar heb haar de laatste weken niet gezien op verschillende doordeweekse dagen. Thanks.