PDA

Volledige versie bekijken : Katharina (Slowaakse)

Mauriceyep
5 juli 2008, 18:05
Naam : Katharina

Nationaliteit /taal : Slowakije / Duits

Leeftijd : 26 jaar

Haarkleur/lengte : zwart

Lengte : 1.65

Postuur / Cupmaat : slank, B-cup

Service : proffessioneel. Zoenen: vrijwel niet, pijpen erg goed, neuken matig

Bijzonderheden: ondeugende oogjes

Katharina is een leuk ogende dame die 3 jaar in het vak zit. Ze heeft een mooi slank figuur en een mooi koppie. Ze zat gisteren continu in de buurt van de kino in een groen setje en was mijn tweede sessie van de dag.

Op de kamer aangekomen duurt het misschien wel 5 minuten voor ze het bed bereikt had: lader gsm in het stopcontact, tasje leegmaken, schoenen uit doen, pfffffff.
Toen ze echter vervolgens enthousiast startte met pijpen kreeg ik er ook weer zin in, dat het zoenen vrijwel achterwege bleef deerde me dan ook niet (had ik eigenlijk na de eerste 5 minuten ook wel verwacht). Alles bij elkaar was het een voldoende sessie, maar niet meer dan dat. Het neuken was echt matig en fantasieloos. Geen herhalingsgevaar.

hara1d
6 juli 2008, 12:22
Gestern habe ich mich entgegen meiner Gewohnheit im Kino ansprechen lassen (hatte mich dorthin verzogen weil ich mich bei den vielen Knackärschen an der Bar nicht entscheiden konnte:D).
Mir erzählte sie 27 Jahre alt zu sein. Sie erzählte insgesamt seit 6 Jahren "im Geschäft" zu sein, in Deutschland seit 3 Jahren, vorher in Wuppertal und in der Freude (die Suchmaschine gab nichts her). Optisch genau mein Geschmack, natur pur, keine Piercings, 2 sehr kleine Tattoos (Jugendsünden, eines nachte sie sich selbst im Alter von 13 Jahren mit Federhalter weil der Unterricht so langweilig war:rofl:), wenig Kosmetik, auch keine "Plastikkrallen". Auch die Performance traf meinen Geschmack: beim Lecken kommt sie in wenigen Minuten nass und herrlich klar,gefühlvolles, teilweise freihändiges Blasen, sehr abwechslungsreich, kurz vor dem FT Gummi rausgekramt, montiert und sie fragt in welcher Stellung wir ficken sollen. Ich: Du bist der Boss, ich der zahlende Gast:D. Sie sagt egal, also wird egal gefickt (weil sie mir den Rücken zukehrte im doggystyle:fuck:), sie hätte so gern ihre Kinder ohne Kaiserschnitt geboren, vielleicht erklärt das die gut trainierte Beckenmuskulatur, für mich war es anstrengend und geil zugleich, nach einer Weile streckte ich ihre Beine und wir wechselten in die "doggyflachlage" und wenig später war es um mich geschehen, Katahrina massierte mich noch eine Weile mit der Mumu (geil). Sie ist eine Maus in die man sich auf den 2. Blick verliebt:love2:

José Beauvit
11 juli 2008, 19:43
I met Katarina yesterday and had a session with her. She is a gentle girl, calm and polite. Nevertheless I was disappointed with her body, once nake, because her breast was so small. Her service is ok, but professionnal, rather than GFE. She is not inclined to extend the session with social time, once the pleasure has come.

I think there are girls more attractive in GT.

Her prices remain reasonnable : 50 € half an hour, 75 € an hour.

Therefore, she has not followed the exemple of some polish girls (Angela, Magdalena, Monika...), as well as other girls, for instance the german Tara or the russian Kassandra, who seem to have reached together an agreement wich appears to provide that an hour should for now on be charged 100 €, instead of 75 €... :eek:

MiniME
13 juli 2008, 22:39
Her prices remain reasonnable : 50 € half an hour, 75 € an hour.

Therefore, she has not followed the exemple of some polish girls (Angela, Magdalena, Monika...), as well as other girls, for instance the german Tara or the russian Kassandra, who seem to have reached together an agreement wich appears to provide that an hour should for now on be charged 100 €, instead of 75 €... :eek:

Just ignore ALL girls that use their own rates, and they will confirm to the GT pricing very soon! :green_smi

hara1d
24 juli 2008, 13:28
Gestern wieder mit der Süßen auf dem Zimmer gewesen,unser letztes Date liegt 2 Wochen zurück und sie holt für mich ohne zu fragen eine Cola Light (selten dass Dl´s so ein detailliertes Gedächtsnis haben), ich war etwas gestresst und infolge dessen "fickfaul", deshalb ein geniales FT genossen :D
Eine halbe "Überstunde" haben wir auch mit interessanten Gesprächen verbracht. Sie erzählte auch einmal als Domina gearbeitet zu haben und dass es ihr ansatzweise gefallen hat :teuflisch (sie sieht eher schüchtern aus aber ich kann es mir auch irgendwie vorstellen).Es gibt einen weiteren Bericht über Katharina, es sollte hier "eingepflegt" werden.

José Beauvit
26 juli 2008, 13:03
Just ignore ALL girls that use their own rates, and they will confirm to the GT pricing very soon! :green_smi
The trouble is that, for instance, most of the polish girls have reached an agreement to stick to a price of 100 € for one hour (MONIKA I, MONIKA II, MAGDA, MAGDALENA, ANGELA, ANIA, etc...).

JANA is still charging 75 € for one hour, but she doesn't mix so much with the other polish girls, since she lives in Germany and considers herself as a german.

ISA (the polish one, not the german with fair hairs dyed) also charges only 75 € one hour, but she is not so attractive.

hara1d
28 augustus 2008, 00:25
Nach meiner Odysse´ ein Zimmer mit Lora zu teilen (6 Versuche, nur einer von Erfolg gekrönt) suchte ich im GT nach Abwechslung. Bis halb vor Pizza sah es so aus dass "nix für Papas Jungen" sich ergeben sollte als mich Katharina angrinste. Sie sieht erholt aus nur die Frisur etwas "gewöhnungsbedürftig":D.
In der Holzhütte gab sie mir das was ich in der letzten Woche suchte und nicht fand :lostit::freu::rubbel::hah::love2:
Katharina konnte auf die Schnelle keinen Flug zu akzeptablem Preise bekommen also wählte sie die Variante Busfahrt (23 Stunden).
Ein Gast zeigte sich gerührt und massierte ihr den Rücken. Statt Hautcreme griff er jedoch eine Flasche mit Babyöl, drückte diese kräftig und deshalb waren ihre Haare "vollgespritzt" (mit Öl versteht sich).
Ich denke es ist kein bleibender "Schaden" :p.
Danke, Katja, hast oft "my day" gemacht, heute war es "my week"
Mein Vorposter spricht das Thema mit der Preispolitik an, Katharina ist eine Hochleistungsdienstleisterin zu normalen Preisen, bei ebay heißt es jederzeit gern wieder

avogel
2 november 2008, 15:49
Het is een kleine stap van de mondaine extreme beauty naar the girl next door in dit hertjespark. Ik zat nog uit te blazen van mijn sessie met Lorena, toen ik verstrikt raakte in de netten van Katharina.

Ze is van een discrete, onopvallende schoonheid. In dit woud van langbenige, ranke dennen merk je haar nauwelijks op, doch eens je haar hebt gespot, kan je je ogen niet van haar afhouden.

Een lolita met charme, prachtig slank lichaampje, mooi lief gezichtje, stralende ogen, haar lange haren op een girly manier in een paardenstaart bijeengevlochten.

Zo pril en onbevangen dat het lijkt of deze chick net van de schoolbanken is geplukt, doch niets is wat het lijkt. Even later sleurde ze me mee naar andermaal een tuinhutje. Sex met haar is gewoon subliem, ondervond ik. Ik nam dan ook een uitgebreid gamma met haar door : van tongkussen over face sucking naar het harde beukwerk in Cowgirl en Asian Cowgirl tot we kreunend tot de ontlading kwamen. Vooral in Asian Cowgirl kent ze geen mededogen. Nat gehijg in je oor en keihard rammen terwijl haar tongetje over je hele gezicht fladdert. Lekker klaarkomen zàl je.

Ook voor de liefhebbers van GFE een regelrechte aanrader.

Toen ik later die dag met een andere hinde de kamer opzocht, liet ze hierover haar ongenoegen blijken. Dit zat me niet lekker. Ik zat er wat mee, moet ik toegeven, zodat ik haar nog eens opzocht op het einde van de avond. Tot mijn opluchting was de bui bij haar over en sloten we de dag af met een lekkere tongkus. Na een ruzie smaakt de liefde nog zo zoet, net zoals in het echte leven.

Naast een GFE kan je met haar ook een WE beleven. WE staat in deze voor Wife Experience, in de zin dat je met haar kan kibbelen, ruzie maken, bijpraten en bijleggen zoals met je eigen vrouw.

joop slim
16 november 2008, 11:14
ja inderdaad, heb ik ook gemerkt dat als je met een ander meegaat ze dat ook weer laat blijken.
aan de ene kant wel vreemd toch ?
ik ben zo'n sukkel die zich schuldig zou voelen haha

Mauriceyep
16 november 2008, 11:45
Naast een GFE kan je met haar ook een WE beleven. WE staat in deze voor Wife Experience, in de zin dat je met haar kan kibbelen, ruzie maken, bijpraten en bijleggen zoals met je eigen vrouw.

Klopt, met deze vrouw zou ik de gehele week ruzie hebben als ik ermee zou samenwonen. Gelukkig is het vrij zichtbaar: een GT sessie met haar levert bij mij al irritaties op:D

knut
3 december 2008, 10:03
guten morgen,
ich hab sie schon länger nicht mehr gesehen,
weiss jemand wo sie jetzt arbeitet ??
danke
gruss
knut

joop slim
3 december 2008, 16:28
Im habe sie lesten woche noch im GT gesehn