PDA

Volledige versie bekijken : ijsbeer onder het laser.



.357 magnum
2 juli 2008, 19:05
Je bent een ijsbeer.
Je hebt een bril, die wel eens lastig is.
In het bubbelbad zie je de dames niet meer zitten, omdat er waterdruppels op de glazen zitten.
En je hebd geld te veel.

wat doe je dan?

Je laat je ogen laseren.

Ik heb hier en daar wat gelezen over het laseren.
En gisteren heb ik dan de definitieve stap genomen.
Ik heb een sommentje van 950 euro betaald aan een lasercliniek.
en beide ogen worden dan gelaserd.

Zie ik eindelijk es alle prinsessjes,ijsberinnen en lekkere wijven scherp en zonder bril.

De dag des oordeels is op 24 september.
Dan is er het onderzoek, en meteen er achter aan het laseren.

Ik zal dan een verslag doen op het ijsberenforum.

groeten .357 magnum

mr rocky
2 juli 2008, 19:23
ik heb hetzelfde idee, en omdat de belasting dit jaar nog meebetaalt is het bijna gratis. Ik laat het over 3 weken in Istanbul doen.:freu:

.357 magnum
2 juli 2008, 19:34
ik heb hetzelfde idee, en omdat de belasting dit jaar nog meebetaalt is het bijna gratis. Ik laat het over 3 weken in Istanbul doen.:freu:


Naar istanbul.
Een zeer bekend adres.
Maar voor mij is dat te ver.

En als je goed zoekt dan kun je voor minder in Nederland.
Ik hoop voor je dat alles goed verloopt.
Want als er problemen ontstaan in Nederland dan mag je weer terug naar istanbul.

Veel succes over 3 weken.

facial
3 juli 2008, 09:21
Lijkt me wel eng om in istanbul waar ik de taal niet spreek dit te laten doen maar gelukkig heb ik geen bril nodig:eek:

Stiffmaster
3 juli 2008, 12:30
Lijkt me wel eng om in istanbul waar ik de taal niet spreek dit te laten doen maar gelukkig heb ik geen bril nodig:eek:

Voor de taal hoef je het niet te laten :rofl:, 2 vrienden van mij hebben het daar ook laten doen en zijn zeer tevreden, voertaal voornamenlijk Duits en Engels, enne dat moet voor ons ijsbeertjes toch geen probleem meer kunnen opleveren :teuflisch:teuflisch