PDA

Volledige versie bekijken : Gepijpt worden of neuken??

The good and the Bad
1 juli 2008, 15:13
Beste Allemaal,

Ik zou nou wel eens willen weten hoe jullie er over denken!!

Ik vind het super als je door zoon sex machine met veel praktijk ervaring Lekker klaar gepijpt te worden en dan wel tot het bittere eind....

Als dat je met jasje om je lul gevoelloos licht te duwen en het zweet op je rug licht te werken om klaar te komen......dat kunnen we immers thuis toch ook!!!!!Of zie ik dit verkeerd..

Maaaar pijpen als zoon lease dame willen de meeste thuis niet.Daarom zoek ik dat vertier in de clubs..

Ik zou zeggen veel (ge)pijp plezier.
Groeten Van:The Good And The Bad..we never stop fucking

Jansen
1 juli 2008, 23:05
Pijpen en neuken dat doe ik thuis ook maar thuis alles zonder condoom.

Ik heb nu eens dat ik mag neuken met condoom en dat geilt me ook een beetje op dat rubber om mijn lul.
Als ik dat thuis zou doen zou men mij vragen of ik soms vreemd ging vandaar dat ik het thuis zonder doe. :rofl:

En dan ook de sleutel laten halen man daar krijg ik al een stijve van daarna naar je kastje en E.50,- betalen dan kan thuis ook niet omdat ik daar geen kastje heb. :eek:

Ook mijn sex thuis samen met mijn partner zit ook in de top 10.:fuck:

Toppie
1 juli 2008, 23:24
ik ben de gelukkige die thuis ook tijdelijk met condoom neukt ............. Ik ken the good and the bad wel enigzins begrijpen. Neuken met condoom vergelijk ik wel eens als neuken met ingehouden adem ;)

Mijn thuissex zit nog net in de top tien

Rex
1 juli 2008, 23:30
Als ik met een meid naar de kamer ga, dan laat ik me eerst altijd heerlijk pijpen (al dan niet gecombineerd met ´69) en vervolgens ga ik neuken..........:fuck:
Zo af en toe vind ik het geil om een meid in haar mondje te spuiten.:rubbel:

Met mijn ex vriendin kon ik bijna alles op sexgebied, alleen klaarkomen in haar mondje vond ze niet zo leuk.
Vele dames in de clubs hebben daar gelukkig minder probleem mee.:rolleyes:

mars
1 juli 2008, 23:43
Ik moet zeggen dat het voor mij een hele lange tijd geleden was dat ik zonder condoom geneukt had, altijd met omdat ik al een behoorlijke tijd als vrijgezel door het leven ga, met af en toe een vriendinnetje.:cool:Toen mijn laatste ex vriendinnetje me een paar weken geleden vroeg om het zonder te doen moest ik toch wel ff achter m'n oor krabben. Voor ik er erg in had:smile2:Had ik hem geparkeerd en was bijna vergeten dat het met blanke sabel toch wel geweldig voelt. maar ja veiligheid boven alles. Dus met mijn toekomstige ex zal ik het een en ander toch maar weer met doen. PMC gaat gewoonweg echt niet:rolleyes:;)

Stiffmaster
2 juli 2008, 10:25
Ja ik vind dat met de handen in de nek en rustig relaxt achterover liggend even worden :blow2: toch wel de ideale manier van ontspannen, dat wippen is ook wel oke maar vraagt meer conditie van Stiffie :D, maar Stiffie`s thuisfront is toch veruit het beste wat hem het laatste halfjaar overkomt en vandaar dat Stiffie niet zoveel meer op pad is :luvlove::luvlove:

facial
3 juli 2008, 12:30
Pijpen of neuken allebei oke, maar klaarkomen in de mond is toch wel het allerbeste wat er voor FACIAL is, en dan het liefst in hun mond en ook heel hun gezicht vol sauzen:rubbel:

Willi69
6 juli 2008, 15:33
Als ik met een meid naar de kamer ga, dan laat ik me eerst altijd heerlijk pijpen (al dan niet gecombineerd met ´69)
Mit mir? :eek: :confused:

foots
12 juli 2008, 08:35
Gewoon alle 2, er is niets mis mee en je hoeft echt niet kiezen.

Pijpen is staand, terwijl de dame geknield voor je zit erg goed. Probeer het maar eens, en laat de dame gelijk aanvallen, zodra de broek rond je knieen hangt, geweldig :lostit:!!

Neuken met comdoom is voor mij vaak beter voor het uithoudingsvermogen, want ik ben een plaatselijk erg gevoelig persoon. Voor de rest ben ik gewoon een botte lul:eek::teuflisch:thefinger:p:rofl:.

Heb me gisteren in Angeles City (Philipijnen) weer compleet leeg laten zuigen door een dame die ik tegenkwam bij de motorverhuur. Ze zag erg wild uit met highlights in haar haren. Kosten P 300 (da's minder dan 5 euro) en niet slecht betaald, want ze verdiend ongeveer P 135 per dag:freu:.

Gisterenavond gelijk weer een SMS, of ik zin had, nou vanmorgen dik overgedaan, rustig diep pijpen, inclusief complete balzak behandeling (nee, net geen anuskus Jansen !) weer de volledige inhoud met de mond afgezogen. Heerlijk, top en ze was de koning te rijk met P 550 (da's tegen P 70 voor 1 euro bijna 8 euro) en vroeg of ze me nog mocht bellen:baby2:.

Nou ik hou het toch op mijn vriendin, want kwantiteit elke dag wat ochtend en avond gymnastiek is goed voor mijn oude spieren en is natuurlijk ook goed voor mijn spijsvertering:rubbel:.
Bovendien moet je niet onderschatten dat een vriendin ook kan werken, thuis en buitenshuis. Levert ze ook wat op en zijn de kosten beperkt. Toch denk ik dat het voordeliger is om elke week de beest uit te hangen in een FKK, maar ja ik heb dan geen oppas, geen schoonmaakster en geen vaste afwerkplek:huch:.

Volgens mij ben ik weer volledig van het pad afgedreven:confused:. Ik ga nou stoppen, want de dames zitten hier met smart op mij(n pesos) te wachten.