Volledige versie bekijken : Tanja ( Roemeense )
Willem2
8 maart 2008, 03:27
Naam : Tanja
Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels, spaans, italiaans en een beetje duits
Leeftijd : 26-30jaar
Haarkleur / lengte : blond halflang haar in een staartje
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank goed figuur / B-cup mooi bosrten
Tatoeage / Piercing : op schouderblad naam van manspersoon
Service : PZC, NMC, massage, badespass
Extra : 5 dagen werkend in Living Room voorheen actief in oa Spanje
blackjack1972
31 maart 2008, 12:07
hi
afgelopen zaterdag rond 4 uur met drie vrienden richting livingroom gereden ,eerst naar dusseldorf naar ons hotel gegaan,daar ons ff opgefrist en wat gedronken en rond 8 uur aan gekomen in kaarst.Daar aangekomen welkom geheten door de thekevrouw,daarna rondleiding gehad van een mooie meid.Omgekleed en gezellig aan de bar gaan zitten en eens al het mooie vrouwelijke schoon in me op genomen.
Vond het er wel allemaal kleiner uitzien dan op de website maar het was er goed druk denk zon 35 vrouwen en ook ijsberen.Vond het eten niet echt lekker laat staan later op de avond de pizza`s,maar we zijn er niet voor het eten maar voor de dames,leuke gesprekken gehad met de dames achter de bar waar we veel mee hebben gelachen,paar dames kwamen naar je toe en begonnen meteen onder je velletje te graaien maar ik vond het er nog te voeg voor.
Ben toen met een van me maatjes maar eens verder de tent gaan verkennen en ff in de kino gaan liggen,rustig liggen was er niet bij (ha ha).Toen maar ff sauna gepakt en daarna in bubbelbad.
De massage was zeer goed volgens een van me vrienden,zij maakt er ook wel een feest van daar beneden lekker kletsen en lol maken.
Toen maar weer eens naar boven en drankje gepakt toen er plots een mooie meid(tanja) naar me kwam,en jah toen was het zo gebeurd. 1 uurtje met der op de kamer geweest was zeer goed,na de sessie is ze de rest van de avond bij me blijven zitten,samen nog keer naar sauna en bubbelbad geweest en heerlijk gespeeld in het water.
Daarna weer ff aan de bar gezellig geklets en wat gedronken,kussen en strelen.En rond een uur of half 3 maar weer eens gaan spelen in bubbelbad,tot ze kwamen zeggen het is de hoogste tijd we gaan sluiten,omgekleed en met taxi naar disco in dusseldorf geaan en nog lekker door gefeest.
groeten Blackjack
blackjack1972
31 maart 2008, 12:23
Inderdaad willem spelen in het water kan ze,maar op de kamer ook
fukkiedukkie
6 april 2008, 10:03
Zaterdag in LR veel ijsbeertjes ontmoet. Tezamen met Molaar naar Kaarst getogen, waarbij Fukkiedukkie een vrij programma had en Molaar een gepland evenement met een van zijn favorietjes in zijn balboekje had genoteerd.
Fukkiedukkie heeft van 4 afwisselende voorstellingen mogen genieten. Twee van de optredens vonden na elkaar plaats met Tanya. Na het eerste samenzijn, zeg maar de matineevoorstelling, was Fukkiedukkie onder de indruk geraakt en heeft toen ook een kaartje gekocht voor de avondvoorstelling.
Roemeense Tanya is 29, heeft mooi meisjesachtig figuur, is lief, zacht en weet er zelf ook van te genieten. Ze heeft internationale ervaringen in Spanje, Italië en nu Duitsland.
De kleine fooi na de matineevoorstelling deed zijn werk in de loop van de dag. Bij het afrekenen na de 2e keer stelde ze nog voor om toch ietsje minder te betalen, zodat het gemiddelde van beide sessies wat gedrukt zou worden. Een mooi gebaar, maar gegeven blijft gegeven.
Een klein beetje jammer is de tattoo op linkerschouder met de naam van een manspersoon ( ik had niet de indruk dat het ging op de verering van Di Caprio)
MiniME
28 juni 2008, 09:36
Geen idee hoe deze dame heet. Ze is klein (1m60), geblondeerd kort haar, typische tattoo met mannennaam op haar schouderblad (met hartje) en had een geel setjes aan. Ziet er op het oog aardig uit. Levert ook WS (=whirlpool service) en gewoon een lief meisje.
Uitvoering op de kamer echter dramatisch: heb het zelf maar af moeten maken, want het gaat allemaal veel te schuchter. Totaal geen herhalingsgevaar. Typisch weer 1 van de dames die helaas nooit het LR nivo (qua kamerervaring) zal overstijgen. Jammer, want het was geen onwil, maar gewoon onkunde.
Willem2
28 juni 2008, 10:59
Dat meisje heet volgens mij Tanja : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10356&highlight=Tanja
MiniME
28 juni 2008, 11:23
Inderdaad, dit is er.
Ervaring in whirlpool: prima (met al dat water en die tattoo moest ik ook opeens denken aan Titanic :rolleyes:). Op de kamer helaas: matig (niets zachts aan, schuchter, etc, nogmaals: wel goed bedoelt allemaal, maar niet het nivo dat we gewend zijn).
neukie
28 juni 2008, 12:29
Ik ken een romeense Tanja. Voor me ZERO herhalingsgevaar. Ze was in de tuin van club de bij het spelen een totaale flop, dan wil ik niet meer weten hoe ze op de kamer is. Ze prat geen duits, alleen een beetje engels.
molaar
28 juni 2008, 23:40
Ik ken een romeense Tanja. Voor me ZERO herhalingsgevaar. Ze was in de tuin van club de bij het spelen een totaale flop, dan wil ik niet meer weten hoe ze op de kamer is. Ze prat geen duits, alleen een beetje engels.
Maar op het feit dat ze geen Duits praat kunnen we toch niemand afrekenen.:teuflisch
Een voorbeeld van Deutsche Hochmut, maar wie weet is dat na morgen over:freu:
MiniME
29 juni 2008, 08:14
Maar op het feit dat ze geen Duits praat kunnen we toch niemand afrekenen.:teuflisch
Dat ze geen Duits praat zou juist een voordeel moeten zijn, maar helaas niet bij deze dame :green_smi
neukie
30 juni 2008, 12:34
Helemaal nonsense. Veele mieken spreken Duits maar geen Nederlands. De taalen in een club zijn Duits en Engels en dat is zeker geen voorbeld van Duitse Hochmut. Eerder (wie dat zo denkt) een teken van wat domheid.......:cool::sleep::green_smi
Svedberg991
25 maart 2009, 03:26
Daar aangekomen welkom geheten door de thekevrouw,daarna rondleiding gehad van een mooie meid.Omgekleed en gezellig aan de bar gaan zitten en eens al het mooie vrouwelijke schoon in me op genomen. Vond het er wel allemaal kleiner uitzien dan op de website maar het was er goed druk denk zon 35 vrouwen en ook ijsberen.
------------------------------
Sprechen Plaats Liebe (http://www.bestewaardebonnen.nl/Categorieen/Dating/)