Volledige versie bekijken : Vraagje over Trio's en condooms
sukehashi
13 juni 2008, 12:35
Vraagje, bij een trio in een FKK, moet er tijdens het neuken van de verschillende dames ondertussen van condoom veranderd worden of niet?
Ook, enige tips van ervaren ijsberen om een goeie trio te kiezen?
thesickboy
13 juni 2008, 13:04
Vraagje, bij een trio in een FKK, moet er tijdens het neuken van de verschillende dames ondertussen van condoom veranderd worden of niet?
Reken maar van...YES!
Voor de rest; welkom op het forum en we kijken er naar uit om over je belevenissen te lezen!
:wink:
TSB
Flurkman
13 juni 2008, 22:07
Heb het een keertje gedaan in PHG met Poolse Veronica (brilletje) en met haar vriendin (naam vergeten, is er maar heel kort geweest). Telkens van condoom veranderd, jawel.
MiniME
15 juni 2008, 08:19
Ook, enige tips van ervaren ijsberen om een goeie trio te kiezen?
Uiteraard, en niet zozeer om jou als ijsbeer te beschermen, maar wel om de dames in kwestie onderling tegen elkaar te beschermen. Met dezelfde condoom 2 dames neuken zou de 2e dame een eventuele geslachtsziekte van de 1e dame op kunnen lopen (in theorie, maar daar heeft rplover vast wel echte getallen en %s bij :D).
Tip 1: doe dit bij voorkeur alleen met dames die je al kent (minimaal 1 van de 2 moet je al enigszins kennen)
Tip 2: laat de ene dame de andere (mee helpen) uitkiezen, maar nogmaals, alleen als je deze dame dus zelf al goed kent! uiteraard kun je zelf wat hints geven welke je leuk vindt erbij, maar laat de finale keuze bij haar
Tip 3: laat je nooit verleiden tot een trio met 2 opdringerige dames die van alles beloven (en vrij zeker nooit waar zullen maken)
Tip 4: wees duidelijk dat je geen "lesbi show" wilt, dit betekent dat de dames elkaar 1 of 2 keer zullen zoenen (mogelijk wat meer) en je ELKE dame hiervoor 50 euro extra moet betalen!
Tip 5: enjoy! :cool:
Toppie
15 juni 2008, 15:47
lesbian show is 50 extra?
MiniME
15 juni 2008, 23:07
yep, en nog PER DAME ook! terwijl zij alle fun hebben, moet jij dus extra betalen, alleen om toe te mogen kijken! :eek: kortom: niet doen en zelf (mee)genieten! :rubbel:
yep, en nog PER DAME ook! terwijl zij alle fun hebben, moet jij dus extra betalen, alleen om toe te mogen kijken! :eek: kortom: niet doen en zelf (mee)genieten! :rubbel:
Mijn snelste trio ooit in GT was ongeveer een kwartiertje met 2 heerlijke meiden die ik ook nog ff een lekker sapje gegeven heb......Heb toen wel 200 euries afgerekend.
50 euro voor het half uur (x2)
25 euro voor FT ( x2)
25 euro voor lesbische trio (x2)
Redbull
16 juni 2008, 00:16
Weeral een pro voor het SKW sé, ik heb nog nooit meer dan 150€ betaald voor een trio :-)
Nee,serieus..
Trio's zijn enkel leuk als je beide dames al ff kent, of als je een dame heel goed kent en ze het dan zelf voorstelt.
Het is een echte afknapper, om met twee onwennige dames te zitten, of nog erger om met twee babbelende dames te zitten die zich van jou weinig aantrekken....
Picasso 1
16 juni 2008, 14:24
In Bernds kost een trio 100 Euro met alles erop en eraan tot en met FT over beide mondjes, en geen enkele haast om je snel af te werken.
Maar ja, het is ook een club waarvan ik nog geen enkele negatieve recensie heb gelezen...
De Cock
17 juni 2008, 00:43
In Bernds kost een trio 100 Euro met alles erop en eraan tot en met FT over beide mondjes, en geen enkele haast om je snel af te werken.
Maar ja, het is ook een club waarvan ik nog geen enkele negatieve recensie heb gelezen...
Trio's,
Doe ik eigenlijk nooit :hammer: veels te vaak eigenlijk en ook al es een paar keer 3 dames en ikke op de kamer wowwwww was dat geilllllllllll.
Oh ja moet ik nog zegge dat het In Lichtenberg was :bowlol:, ik was idd erg positief.
wat ik betaal weet ik echt niet :teuflisch gaat op z'n turf'ssssssss :fuck:.
maar weet wel dat ik helemaal leeg was en alle 3 de dames een volle lading heb gegeven :luvlove: en dat binnen een UUR! Dus ik heb ze snel afgewerkt toch :).
doe ik nooit meer :baeh:, ik stop met wandelen!!!!!!! W2 genoteerd ;).
oh ja on topic: Was gewoon met een condoom :).
MiniME
17 juni 2008, 07:42
Nog nooit mee mogen maken. Laatste keer supertrio gehad met lesbishow, maar goed dit waren dan ook hartsvriendinnen. Misschien van tevoren afspreken dan. Alleen bij mij zijn ze altijd meteen verliefd:rofl:
Daarvoor 2 opdringerige dames gehad, deze wilden 100 per persoon, maar voor een klote half uurtje heb ik ze toen 50 pp gegeven, ze waren wel even pissed, maar dat was niet mijn probleem.
Als ik genaaid wil worden dan wel goed:D
Als je de tips goed opvolgt dan gebeurt je dit inderdaad ook niet zo snel. Als je idd wel je laat verleiden tot een trio met dames die je niet kent, is dit het (financiele) risico.