PDA

Volledige versie bekijken : Rosa (Roemeense)

fukkiedukkie
9 juni 2008, 11:50
Naam: Rosa
Nationaliteit: Roemeens
Leeftijd: ongeveer 22
Talen: Roemeens, Engels
Haarkleur: zwart , lang, gekruld
Cup: D (beetje uit het lood)
Huidskleur: licht blank
Service: nmc,pzc,ft,beffen,tz
Tatoe/piercings: niets gezien
Voordelen: redelijk nieuw in het vak, wel goed opgeleid;
niet-roker
Nadelen: niet ontdekt
Prijs: normaal tarief

Fukkiedukkie was zondag op doorreis in Duitsland en wilde thuis zijn voordat de Mannschaft tegen Polen zou gaan spelen. Omdat ik nog in het bezit was van een kaartje voor LR en mijn auto dat altijd goed weet te vinden ben ik onder een bewolkte hemel bij LR aangekomen. Vroeg in de middag was het aanbod ongeveer 10 dames en ongeveer een gelijk aantal beertjes.
Het zonnetje brak door en eerst maar eens op een bedje gaan liggen. Mijn overbuurvrouw werd later die midaag mijn date voor die middag.
Rosa is een bescheiden jonge Roemeense, die nu 2 weken in LR is. Ze blijft voorlopig een maand en gaat dan naar Zuid-Frankrijk op vakantie. (of wordt ze nu ingewerkt?). Wil daarna weer terugkomen naar LR.
Kennismaking verliep netjes zoals mensen elkaar horen aan te spreken bij een eerste contact. Gepraat over koetjes en kalfjes en langzaamaan sympathie gaan ontwikkelen. Ze drong op geen enkele wijze aan. Omdat iets in mij zei dat het zeker het proberen waard zou zijn heb ik zelf gevraagd of ze de sleutel wilde halen.
Even afwachten dus op weg naar de kamer. Fukkiedukkies inschatting bleek goed. Ze ging gepassioneerd mee in het spel. De ervaring werd er een om te onthouden. Ze wilde en nam initiatief , maar kon ook zelf ontspannen en genieten.
In jullie aller belang heb ik dit risico genomen en hoop dat jullie je voordeel er mee kunnen doen. Voor mij staat ze voor nog voor het eind van deze maand weer op het to do-lijstje.

fukkiedukkie
8 september 2008, 17:07
Afgelopen zaterdag samen met Molaar ter gelegenheid van mijn oprichtingsdatum LR bezocht. Maar het ouder worden valt zowaar niet mee. Molaar ging op een gegeven moment voor de vriendelijke lach en mooie uitstraling van Rosa door de knieën. Hij kreeg die kans omdat ik het meisje, dat zich inmiddels tot een mooie vrouw ontwikkeld heeft, niet meer herkende als de Rosa waarmee ik een paar maandjes geleden nog zo'n mooie ervaring deelde. Heb ik inmiddels last van mijn ogen, vraag ik me dan af ?! Ik heb altijd scherp kunnen zien, maar afgelopen zaterdag was het blijkbaar een beetje mistig.
Molaar, het is je gegund.

molaar
8 september 2008, 20:45
Ja fukkiedukkie niet alleen de ogen lieten je een beetje in de steek
Toen ik gastvrouw Ella om een Empfelung ging vragen kwam ik terug met de naam Rosa.
Zelfs toen ging nog geen lichtje branden bij jou :eek:
Begin me toch langzaam zorgen te maken, al kwam het mij goed uit dit keer.:D
Heerlijk uurtje gehad met deze Roemeense schone.

Toppie
21 november 2008, 09:42
Gek dat er maar zo weinig recensies zijn over deze meid. Ik heb deze dame nu twee keer gezien in Livingroom en is idd een hele mooie dame en de service zou bovendien ook uitstekend moeten zijn (van horen zeggen.....).
Als Duitse Amy er de volgende keer niet is, ga ik zeker deze dame keuren ;)

philips1
31 januari 2010, 10:08
weet iemand toevallig of deze dame nog in kaarst werkt en zo ja op welke dagen?

fukkiedukkie
31 januari 2010, 13:00
Ik heb haar het afgelopen halfjaar niet meer gezien in LR.
En ik heb altijd een btrouwbaar maatje bij me op te helpen zoeken.
We zullen volgende week onze ogen nog eens goed de kost geven en informeren bij de clubleiding.

laurent74
31 januari 2010, 15:28
weet iemand toevallig of deze dame nog in kaarst werkt en zo ja op welke dagen?

Ik heb haar het afgelopen halfjaar niet meer gezien in LR.
.
Twee weken geleden, was zij er nog ...

philips1
1 februari 2010, 09:13
thx fukkie hou me op de hoogte AUB:biggrin:

philips1
1 juli 2010, 14:34
ik las bij de algemene sectie dat er weer een rosa actief was in LR weet iemand misschien of het hier om dezelfde Rosa gaat als deze?

Bosco
8 augustus 2010, 10:34
Gisteren met deze mooie dame geweest. Lang zwart haar met groene ogen, is genoeg om Bosco aan te trekken als een magneet.

Gemiddelde service is niet genoeg voor herhalings gevaar, van Bosco. :gruebel:

sunny
9 augustus 2010, 02:41
Hahahaha, dann bleib Du mal weg. :tongue:

Für mich ist der "gemiddelde Service" = 300% Wiederholungsgefahr :teuflisch:

Viele Grüße

gignnl
9 augustus 2010, 02:52
Heb ook reeds het genoegen gehad met deze mooie dame te kameren,nou ja bij gebrek aan kamers lekker in de tuin de daad verricht.
Service was prima in orde en zeker herhalingsgevaar wil haar wel eens in het licht bezig zien en niet op de tast in het donker

gignnl
8 september 2010, 03:13
Mijn belofte zondag maar ingelost en haar in het volle licht kunnen bewonderen.
Rosa is een heel mooie dame met een leuke glimlach,op de kamer bied ze een echte gfe.
Voor mij een van de betere en leuke sessies van de laatste tijd,rosa is helemaal mijn ding dus herhalingsgevaar zeeeeeeeeeeer groot.

adje10
10 juni 2011, 19:20
vandaag met haar gekamerd, hele goede service en geweldige looks