PDA

Volledige versie bekijken : Sabina

seksenfun
8 juni 2008, 11:14
Haarkleur/-lengte : blond/halflang
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Duits/Italiaans (en nog wat geloof ik)
Leeftijd : 26 (schatting)
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: piccobello, great, super!
Voordelen: lief, vriendelijk, spontaan, altijd-vrolijke type
Nadelen: geen, op geen moment de seks gemist
Tijdsduur : normaal 30' (keek niet op de klok, hoewel die voor haar neus klaargelegd lag)
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: enkel erotische massage, geen seks

Na bijna 3 uur letterlijk ge-ijsbeerd te hebben, op zoek naar mijn tweede date voor vannavond botste ik op haar. Daarvoor had ik al enkele keertjes een andere dame getroffen, maar die snel snel naar kamer wilden of geen gfe zouden bieden. Het was overigens op deze partydag een zenuwachtig af en aan geloop van en naar de kamers van de dames en helemaal niet makkelijk ééntje te pakken te krijgen.
Maar terug to basics. Sabina dus tegengehouden en een praatje mee gemaakt een de bar waar het eten staat. We hielden mekaars handje vast maar verder tijdens het gesprek gebeurde er niet zo bijzonder veel. Ik werd dus wat alerter en begon te speuren naar of gfe er wel zou inzitten. Toen vertelde ze dat ze enkel erotische massages geeft en géén seks mogelijk is. Omdat ik van massages hou en van stelingen etc., klonk dit voor mij in eerste instantie als muziek in de oren, temeer ik dus al 3 uur aan het ronddwalen was, wat best vermoeiend was. Even gewoon neerliggen en een heerlijke erotische massage ondergaan zou me nu zeker heel goed doen. Ik vroeg haar nog even wat ik mocht verwachten van een erotische massage. Ze vertelde het me. Alles er op en er aan dus, maar geen seks (body to body....)

Op de kamer mekaar uitgekleed, het bed klaargemaakt en ik mocht eerst op mijn buik gaan liggen. Ik had de keuze uit twee oliën en koos voor de lavendelgeur. Ze begon gelijk mijn poepje te masseren, mijn bovenbillen en haar handjes raakten meteen mijn gevoelige delen, ze deed dat op een manier alsof je zou kunnen denken dat ze de braafheid zelve is en het per ongeluk was. Wat natuurlijk niet zo was. Het was van de eerste minuten al opwindend en de reactie was merkbaar. Op een gegeven moment vroeg ze om wat uithoudingsoefening van mijn kant en moest ik mijn poepje wat opheffen. Zo kon ze beter aan mijn edele delen :rolleyes:. Daarna mijn benen en mijn rug. Ze voelde perfect aan waar het bij mijn rug een beetje stroef zat (bureauwerk).
Even was het voor mij onwennig om mij te laten gaan. Als je in een saunaclub een massage krijgt van een knappe dame ergens temidden van de club dan is het nogal gênant om met een stijve te zitten, maar hier was dat de bedoeling. Ik kon deze onwennigheid gelukkig snel voorbij laten varen en liet me lekker gaan. Het gevolg was dat ik met een behoorlijke stijve zat toen ik op mijn rug ging liggen. Ze lachtte eens naar mij en ging voort met de massage. Eerst mijn benen en billen, met weer die ondeugende zogezegd per ongeluke aanrakingen aan mijn lul. Op mijn buik kon ik al genieten van het gevoel van haar heerlijke body-to-body massage maar nu was dit nog veel opwindender. Ze kronkelde helemaal over mijn lichaam op zeer uitdagende wijze, ik kon heerlijk genieten van haar mooie lichaam. Ze deed alles wat bij seks hoort, maar zonder de seks, als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel. Ze deed alsof ze ging tongzoenen, ze kreunde lichtjes (ik ook) en op een gegeven moment kon ik me echt van geiligheid niet meer controleren en volgde een geweldig orgasme. Ik vermoed dat ik ten opzichte van de meeste mannen snel was klaargekomen. Ten minste een manuele bevrediging op het einde van de massage hoefde ze bij mij niet meer te doen. Ze bleef me nadien nog heerlijk lichtjes masseren en strelen op de plekjes die bij mij het meest gevoelig waren. Zo was het heerlijk afronden en nagenieten. Of het altijd het geval is weet ik niet, maar ik mocht haar ook wat strelen tijdens deze laatste fase, maar enkel over haar benen, niet de borsten dus of zo, enfin, dat weet ik niet zeker omdat ik dat niet wilde, de afspraak was: geen seksuele handelingen. Dus respecteer ik dat.

Nadien nog heerlijk lief liggen napraten. Het is eigenlijk een schatje waarbij het toch min of meer een beetje inhouden is om ze geen kusjes te geven :smile:.

Ik wist niet dat een erotische massage zo'n effect zou kunnen geven. Op geen moment de seks gemist en ik ga zeker op herhaling.

Sabina werkt enkel op zaterdag.:smile:

Picasso 1
8 juni 2008, 11:38
Wow, met deze dame heb ik nog een half uur voor sluitingstijd zitten ouwehoeren (heb helaas me niet laten masseren :o). Wat een heerlijke lichaam had ze. Ik kreeg gewoon spontaan een erectie van alleen een beetje ´dollen´met haar. En de subtiele manier (blikken, lichte glimlach, pure psychologie) hoe ze daarop reageerde leidde alleen maar tot een nog hardere paal. Maar goed, het ging om masseren en niet om :fuck: en daarom ben ik niet met haar mee gegaan.
Zo te lezen aan bovenstaand verhaal heb ik hier een prachtige kans laten liggen voor een ander type seksbeleving.

rplover
6 juli 2008, 15:30
gevonden

Op zoek naar een paradijselijk oord all-in, alweer een stapje dichter bij de perfectie...
...zo kan ik het wel stellen na mijn dagje VV gisteren.
Ik begrijp niemand verkeerd, laat dat ook duidelijk zijn, en respecteer ieders keuze, ook in de keuze van zijn voorkeurclub.
Een zomerse dag, met de regen die de sfeer voor mij niet mocht verpesten, was intussen al lang na het avondeten vooraleer de regen voor de nodige verfrissing zorgde, met de hoop Lisa terug te ontmoeten.
Intussen ken ik de Meiden al, afspraken maken, tja, geld primeert, en blijkbaar heeft Lisa intussen andere oorden opgezocht :wink:
Ik wens haar veel plezier en geluk op haar nieuwe werkplek, en SirWankalot zal haar wel volgen, breng je dan mijn pruik mee, of kidnap Lisa, met haar gevoel voor fetisj zal ze daar geen probleem mee hebben. Ask het, rukkertje, just do it :p
Maar ik wijk af - doe ik dat nu keer op keer? :hammer:
Ach, had Anna nog een keertje op het oog, maar ook Sabina, Sabine, Sabi, Bine.
Voor haar maakt het allemaal niet uit hoe je haar noemt.
Sabi loopt meestal rustig door de club, zoals de meeste Meiden in de Villa.
Policy van de club, denk ik.

Zelfs Anna klaagde gisteren over de mannen, stel je voor, als een toppertje als Anna al klaagt dat het veel bla bla is, maar weinig actie, dan schort er iets.
Schort er iets aan ons, of aan de manier waarop de Meiden ons mogen benaderen? Ik gok op het laatste, een ietsje meer interactie tussen ijsbeer-meid zou toch toegelaten moeten worden ;)
Dit uiteraard volledig terzijde.
Sabi dus, ze loopt vanvoren naar achteren, en soms verdwijnt ze uit mijn gezichtsveld.
Kat en muisspelletje dus, maar zeker niet met opzet van haar zijde, alhoewel ik dat niet erg zou vinden.
Had al lang tegen 'papa Oblix' verteld dat ik wel eens gemasseerd wilde worden door deze Italiaans-Duits-Nederlandse. We zagen haar telkens wegbollen, de laatste keer zelfs, toen Nederland klop kreeg van de Russen, met een Italiaanse vlag wapperend aan haar ottoke. Dat ze niet aan de rechttoe rechtaan seks doet, kan me niet bommen. Daarvoor kom ik toch niet naar deVilla.
Het was na achten als ik eindelijk op jacht ging. Had al wel wat afgekeken, afgegeten, en afgelachen, en een ganse meute ijsberen passeerde de revue, terwijl er slechts 4 aangemeld waren op het forum. Zijn het de oranje sloefkes van Willem2 die gewoon een magnetisch veld bevatten, of komen ze dan toch graag naar dit verderfelijk oord? :freu:
Anna stond aan de bar, en ja, die stond ook op mijn lijstje voor die avond. Had zelfs al mijn vriend SirWankalot (gek zoekt gek, soort zoekt soort :lostit:) ingeschakeld om Anna in het geniep weg te kapen, maar die hing aan de champagne, net toen we eraan wilde beginnen. Pech, heb haar wel kunnen strikken voor zaterdag binnen veertien dagen.

Een massage dus. Ik ging alleen discreet naar de loft (rookvrij, en waarom niet, ze zouden heel het kot moeten rookvrij maken, buiten plaats genoeg voor verslaafdenzielen, zoals ik), en wou nog een colatje.
Maar wie trof ik daar aan de bar, juist, in gesprek met Vanessa, Sabi.
Gewoon op haar afgestapt, van zodra Vanessa terug richting restaurantgedeelte wandelde, gevraagd of ze me erotich wilde masseren, en haar een sleutel laten afhalen, het bleek later kamer 6 te zijn.
intussen kwam de Sir me zoeken, en gaf me nog een supergrote cola.

Kamer 6, tja, daar hadden ze er gerust 2 van kunnen maken, of 3, 666, the number of :baby2:? Ruim, gewoon groot, er zijn mensen die minder ruim wonen.
Tot mijn verbazing, ik weet bij god niet wat een erotische massage dan wel of niet inhoudt, trok ze haar kleertjes (sexy wit bh’tje en dito slipje) uit en kleedde ze mij ook uit, en duwde ze me met zachte dwang (de drang kwam van mij uit) op mijn buik, zodat ze en zicht kreeg op mijn heerlijke kontje, Rex, grijp je kans…. :D

Drie flesjes kwamen tevoorschijn, en ik moest kiezen. Pfffff, ik kies niks, dus moest ik maar effe ruiken. Ik rook een heerlijke Italiaanse geur, met een vleugje Duitsland, frisse zonnebloesems, wat meloen, grrrrrrrr, ik kan niet kiezen, ik wil niet kiezen.
Ok, dan maar zeggen welk ik wil. Ik ruik vol overgave aan flesje één, neen, geen poppers. What do you think? I like it, was mijn enige reactie. Intusssen was ze al met haar erotische massage begonnen, ja ja, dat goddelijk kontje van me, daar kon zij zelfs niet aan weerstaan. Rex.:D
Vervolgens verplichtte ze me te snuiven van flesje nummer twee. Ilove it, tja, dit flesje rook al even lekker dan het eerste. Als logisch gevolg, anders zou Sabi nooit drie flesjes tevoorschijn toveren, zei ik maar, ok, I love you, dus het was nummertje drie. Crazy guy, was het enige, met een brede lach op haar gezicht.
Haar sieraden, enige sieraden die ze aan had, een kettinkje, twee ringen en een horloge gingen nu ook het bed op, zodat er slechts 2 paar edele sieraden overbleven, de hare en de mijne. De hare al wat mooier als de mijne, maar ik betaal, dus …..:rolleyes:
Voila, nadat ze haar horloge rond flesje één had gelegd, naast het kussen, kwestie van de tijd in ’t oog te houden(?) werd ik omgetoverd tot een glimmende goddelijke aal. Rex.:D
Vanaf dan, niks dan lof, ze moesten ze een medaille geven, die (trouwens aangename) Israelische masseur eruitgooien en haar een eigen ruimte geven. Wedden dat ze bezet zou zijn van de opening tot lang na sluitingstijd?
Ze ging verder, en heerlijk hoor, twee vrouwenhandjes, die gewoon verleiden, terwijl je daar gelukzalig op je buik ligt, Rex?:D
Teasen, plagen, masseren, ze speelt een leuk spelletje met mannen, en zo hoort het ook.
Geen seks dus. Ik vrees dat Picasso1 inderdaad zich alweer in de haren wrijft, als hij dit gaat lezen. Niet trekken aan je haartjes he, Picasso1. Je hebt me toch inderdaad wat gemist, lees ik nu :teuflisch

Lekker hoor, vanaf heden is dit een vaste afspraak in mijn welness tweewekelijkse dag in de villa, count me in, dit is gewoon bijgecalculeerd in mijn weekendverbruik.
Ik kan de beschrijving van hem zeer appreciëren, maar ze bouwt wel wat verandering in, geen strak afgewerkt schema dus. Na enige tijd, ja, meer dan 20 minuten, draaide ze me om. Rex.:D
Ha ha, is eens iets ander dan al die vrouwen die plat op hun rug het bed opgaan, en met de benen open. Nu rplover op bed, en de beentjes lichtjes gespreid. Lekker. Rex Rex Rex.:D
Ach, ze wisselde massage nu af met B2B, en begon meer en meer aandacht te besteden aan me naar een “Toppiepunt te brengen, na 33” minuten of zo.
Neuken en pijpen, neen, daar doet ze niet aan mee, enkel erotische massage, ja man, dat ze ALLEN dan maar vlug naar dit programma overschakelen. Op een bepaald moment komt ze gewoon als een volleerde cowgirl op me zitten, en kijkt me toch zo doordringend aan. Grrrrr, ik krijg terug korte pijpen, nu ik dit schrijf.
Wat een zalig heet masseuske is dit monstertje toch.
Cowgirl, achteruit leunend, de handjes verder masserend, melocakejes niet vergetend, en me verdorie droogneuken. Euh, droog was het echt niet meer, vol verukkelijke olie en er zal wel heel wat “rplover-voorvocht” vrijgekomen zijn ook.

Daarbij draait ze zo met haar dat je bijna vreest (neen, ik vrees niet, soms hoopt een mens eens op iets wat tegen al zijn principes is en zal zijn) dat hij er gewoon gaat inschuiven en dat je zonder condoom gaat neuken.

Heel eerlijk? Mag ik een keertje heel eerlijk zijn? Ik weet dat ik nu alle zonden van Israel over me heen ga krijgen, maar ik zou me niet kunnen verweerd hebben, moest het gebeurd zijn. Gelukkig heeft Sabine meer verstand dan rplover, en wist ze verdomd goed waar ze mee bezig was ;) Beter dan eender welke pijpbeurt, beter dan neuken. Veel beter. En intussen maar lief kijken, en een lach toverend om haar lippen. Af en toe haar kontje omhoog, dan weer naar onder zakkend, zodat dat ding van me verdween tussen die borstjes, en ze met die lieve handjes mijn lippen kwam masseren, terwijl haar borstjes verder masserend.
Ook haar benen en knietjes gebruikt ze, zalig gewoon.
Je moet het gewoon zelf meemaken ...

Kamer 6 heeft een spiegel links naast het bed (als je erop ligt links dus).
Het uur was zo goed als voorbij, ik had stiekem eens naar mijn pols gekeken, en ik stond al enige tijd op ontploffen, maar wou niet toegeven.
Ze plantte zich zo op mij, reversed cowgirl, edele deeltjes maakten duidelijk contact, dat noem ik dus natneuken zonder te neuken, en ik mocht mee masseren, haar lekkere kont kneden, haar rug, armen en benen beroeren, en ik mocht zelf met haar lichaam spelen, borstjes en muissie incluis (sla me niet dood, maar ik schrijf wat ik mocht, niet wat haar standaard service is die ze aangaf voorheen). En ze keek me, haar hoofdomdraaiend, goedkeurend aan, dus ik beken geen schuld,en ben zeker niet beschaamd.
Die spiegel dus, ze had me iets naar beneden getrokken, zodat ik kon zien wat ze allemaal uithaalde met me. Probeer daar maar eens het hoofd rustig bij te houden, een mixt Italiaanse.Duitse met een prachtlijf die in reversed positie op je zit, je droogneukt, je tegelijkertijd haar kont aan het kneden bent, een hand in je mond, en met de andere speelt ze met die melocakes, dat allemaal mogen aanschouwen in die levensgrote spiegel. Spijtig genoeg had ik geen fototoestel bij, Oblix :hah:

Heerlijk, mmmmm, ik geniet nog.
Om af te sluiten, en ja, we zaten al over het uur, schoof ze iets achterover met dat zalige kontje, zodat ze op mijn borst zat,, ik kon er verdomme net niet aan. En gaf ze me daar een massage van “mijne kleine”, als ik de ogen sloot had ik het gevoel geneukt te worden zonder, en ja, dat gezichtje omdraaiend, en me aankijken.
Ik kreunde zachtjes, kneedde die lekkere kont van haar, en schoot me volledig leeg. Ze stopte niet en zorgde dat het laatste drupje eruit gehaald werd.

Is ze nu een afwerkstertje, want ze werkte me volledig af, dat lekkertje?:confused:

In de kleedkamer nog aangenaam verrast, ze heeft me 75 minuten genot gegeven, en de prijs : 75 euro. Ik heb haar 80 euro overhandigd, en die lieverd gaf me 5 euro terug. Dat kon ik uiteraard niet laten gebeuren, maar het geeft enkel aan dat er sommige Meiden zijn, die vrij en vrank werken, je niet willen afwerken, het toch doen, en hun geld meer dan waard zijn. En nog eerlijk (lees:te weinig) :smile:

Ik moet opletten of ze maakt me erotsch verslaafd, maar ik heb het dan ook snel te pakken. Rex Rex Rex :D

Ah, naar haar leeftijd schatten hoeft niet meer, dit massagewonder is 31 lentes jong, onze seksenfun schat ze altijd wat jonger ;)

Geen seks en enkel erotische massage: ze geeft veel meer seks dan die poppetjes die veel beloven en op de kamer als een strijkplank onder je gaan liggen, of zich neervleien en ongeinteresseerd naar het plafond staren, fake kreunen … neen, niks van dit alles, ze stortte zich met volle overgave op mijn goddelijk lichaam. Rex Rex…:D

Ze kust dus niet, maar dat wil ik nog wel eens uittesten. Met respect uiteraard, maar toch eens proberen….
Ik vraag me af wat het zou geven, moest ze een aparte ruimte krijgen, en aan deze prijzen erotische massage geven in de villa……ik vrees dan voor een lange rij, een lange rij wachtende mannen die eens echt willen genieten zonder seks

Geen toppertje in wording, deze schone, gewoon een wonder van een vrouw, die tevreden is met enkele klanten, het blijft een bijverdienste voor haar.

Sabine gaat vanaf vandaag 10 daagjes op verlof, dus zal pas binnen twee weken zaterdag er terug zijn. En jullie mogen eens raden wie dan ook gaat aanwezig zijn daar …… Oblix dus :teuflisch:luvlove:

:wink:

seksenfun
6 juli 2008, 18:05
Ah, naar haar leeftijd schatten hoeft niet meer, dit massagewonder is 31 lentes jong, onze seksenfun schat ze altijd wat jonger ;)

rplover foei, ze ziet er gewoon wat jonger uit ;).

rplover gaat van de eerste keer een tikje verder en raakt met veel plezier haar borsten aan en gaat de tweede keer voor zoenen ;). rplover schrijft wat explicierter dan ik maar ik herken in zijn verhaal mijn verhaal.

Ze sekst niet maar doet het eigenlijk toch ;), tenzij je puur en enkel voor hardcore gaat dan ga je bij haar absoluut geen voldoening vinden.

Picasso 1
27 juli 2008, 00:07
Afgelopen vrijdag ook maar eens de erotische massage van Sabine uitgeprobeerd.

Na al een sessie achter de rug te hebben gehad met Dodo en vervolgens lekker van de barbecue te hebben genoten, was ik nog niet op voldoende oorlogssterkte voor weer een sessie. Op dat moment leek het me wel wat om een rustige sessie te beleven en dus benaderde ik Sabine. Even voor de duidelijkheid, Sabine doet alleen erotische massage en dus niet :fuck:.

Op de kamer mocht ik een bepaalde geur olie uitkiezen en ging op haar verzoek op mijn buik liggen. Haar handen streelden mijn benen en rug. Op dat moment was ik nog met haar over van alles en nog wat gezellig aan het praten en lachen. Steeds vaker gingen haar handen over mijn billen en dijbenen waarbij ze zo nu en dan met haar polsen per ongeluk mijn ballen raakte. Door de toegenomen opwinding kreeg ik geen woord meer over mijn lippen en liet haar verder haar gang gaan. Op haar verzoek til ik mijn heupen lichtelijk waarna ik haar handen, via mijn billen, langs de dijbenen helemaal over mijn erectie voelde strelen. Ongelooflijk, wat een opwinding voelde ik.

Ze vraagt me of ik me om wilde draaien, en ja daar lig je dan op je rug met een erectie :smile:. Ze kijkt naar me en glimlacht. Ze begint mijn borst en buik te masseren. Ik dacht "ik ga jou ook op een soortgelijke manier bewerken" en terwijl ze me masseert streel ik haar benen en af en toe ook haar billen. Ik wist niet of ze dat toe zou laten maar gelukkig stond ze het toe. Per ongeluk komt mijn pols af en toe tegen tegen haar poesje aan :teuflisch. Deze voelde warm en nat aan. Zij steelde mijn dijbenen en af en toe ging ze met haar hele hand over mijn erectie. Ik beantwoordde die strelingen door af en toe, haar billen strelend, met de volle hand haar poes te aaien. Op dat moment ben ik erg alert naar haar reactie, want ik weet niet of ze dat apprecieert. Gelukkig krijg ik geen afkeurende reactie.

Ze gaat met haar naakte lichaam over me heen liggen en wrijft met haar borsten helemaal over me heen. Zittend op me, masseert ze verder mijn bovenlichaam en ik voel haar kutje tegen mijn erectie.
Op dat moment dacht ik "ik ga haar borsten strelen :rofl:" en zo masseerde ik met beide handen haar borsten terwijl haar kutje langs mijn staaf heen en weer ging.

Ze draait zich om en gaat op mijn buik zitten met haar rug naar me toe. Ik pak met beide handen haar borsten vast en ze laat dit toe. Ze leunt voorover in een soort 69 positie en gaat verder met mijn heupen en benen te masseren. Ondertussen kneed ik uitgebreid haar billen. Per ongeluk gaat mijn duim af en toe tussen haar schaamlippen. Ook per ongeluk gleed mijn duim ineens in haar kut :rofl:. Die duim begin ik in en uit haar poesje te bewegen en ik hoor haar kreunen. Dat gekreun voelde natuurlijk als een uitnodiging naar meer en niet veel later zat ik haar met meerdere vingers volledig te bewerken en werd haar kut steeds natter.

Hoewel beffen niet mijn ding is gaf ik plotseling een lik aan haar clitoris terwijl ik met verschillende vingers haar grotje bleef bewerken. Als snel veranderde dat in een uitgebreide clitoris befbeurt met mijn vingers die steeds steviger haar poesje bewerkten terwijl ik af en toe vochtdruppels op mijn borst voelde druppelen. Haar handen bewerkten ondertussen mijn erectie en plotseling voelde ik iets warms en nats aan mijn lul. Haar hoofd ging op en neer maar ik kon het niet goed zien (haar poesje en billen belemmerden mijn uitzicht :D). "Is ze me aan het pijpen? :p dacht ik (ik zal het nooit weten, heb er ook niet naar gevraagd :rolleyes:). Zo stout als ik ben maakte ik neukende bewegingen met mijn heupen :teuflisch. Ik voelde haar handen weer. Mijn ontlading liet niet lang meer op zich wachten. Wat een genot bij het klaar komen, heeeerrrlijkkk....

Uitgeput en bevredigd lagen we naast elkaar. Ik dacht initieel aan een rustige sessie te zijn begonnen maar deze bleek een van de opwindendste in maanden.

Helemaal voldaan kwam ik na een uur van de kamer.

rplover
27 juli 2008, 09:11
Of hoe geen seks toch lekkere seks kan zijn :D
Een topgriet in de Villa, en ook eentje die niet treurt om haar make-up, en maar al te graag gaat zwemmen, zich niks aantrekkend van haar dure lipstick en mascara :teuflisch
Picasso1, foei, "GEEN seks" heeft ze nog zo gezegd, je moest je schamen:lostit:
heb gisteren ook een uurtje mogen genieten van haar "toevallige" aanrakingen, van haar "bijna pijpen".
Picasso1, hoe een natte hand net zo lekker kan aanvoelen als pijpen zonder, neen, eigenlijk voelt dat nog lekkerder aan.

Heb gisteren nog een beertje van haar diensten zien genieten (nadien dan), en ik denk dat onze Oblix, naast Yvonneke ook deze lieve lekkere schoonheid eens een keertje gaat strikken.

Ze gaat het nog drukker krijgen dan ze zelf gaat willen, ons Bine ;)

Lang leve NO SEX, en ze (de hele meute beertjes) verklaarden me enkele weken geleden nog gek, dat ik een Meid die NIET aan seks doet toch lekker kan vinden :hammer:
Wie volgt? Gustomass? :teuflisch

Gustomass
27 juli 2008, 09:54
Of hoe geen seks toch lekkere seks kan zijn :D
Een topgriet in de Villa, en ook eentje die niet treurt om haar make-up, en maar al te graag gaat zwemmen, zich niks aantrekkend van haar dure lipstick en mascara :teuflisch
Picasso1, foei, "GEEN seks" heeft ze nog zo gezegd, je moest je schamen:lostit:
heb gisteren ook een uurtje mogen genieten van haar "toevallige" aanrakingen, van haar "bijna pijpen".
Picasso1, hoe een natte hand net zo lekker kan aanvoelen als pijpen zonder, neen, eigenlijk voelt dat nog lekkerder aan.

Heb gisteren nog een beertje van haar diensten zien genieten (nadien dan), en ik denk dat onze Oblix, naast Yvonneke ook deze lieve lekkere schoonheid eens een keertje gaat strikken.

Ze gaat het nog drukker krijgen dan ze zelf gaat willen, ons Bine ;)

Lang leve NO SEX, en ze (de hele meute beertjes) verklaarden me enkele weken geleden nog gek, dat ik een Meid die NIET aan seks doet toch lekker kan vinden :hammer:
Wie volgt? Gustomass? :teuflisch

Even een reactie van Gusto mass(age) op RPlovers zijn bevindingen met Sabina .
Het is bijna half augustus en dan kerft Gustomass ieder jaar weer een jaarstreepje bij in zijn "wandelstok". Inmiddels komt daar een derde streepje bij staan. Oooh, Gusto houdt van streepjes en spleetjes.

Enkele maanden voorafgaand aan deze wandelcarrière heeft Gusto mogen proeven en genieten van onvergetelijke bezoeken aan Erotische Massagesalons in Eindhoven. Aan de Leenderweg 184 en bij Yumi, alwaar onvergetelijk mooie erotische massage, body to body sessies mochten plaatsvinden. Dat was intens genieten en zeker voor herhaling vatbaar.
Roos in Yumi, een Thaise mocht het spits afbijten en heeft Gusto definitief in de ellelange en niet meer te stoppen afdaling op de hellingen van Mount Eros gestort. Regelmatig maakt ie weer een Rutsch, en hopelijk is de allom geroemde après-ski nog lang niet in zicht.
Later op een andere helling mocht Iris aan de Leenderweg 184 het overnemen. Deze fijne Dominicaanse dame verstond de kunst om erotische body massage te geven en er zelf ook heerlijk van te genieten.
Genieten met z'n tweetjes is voor Gusto genieten voor 3.
Ero-massages Ad Ultimo.

In de Saunaclubs mocht Gusto kennismaken met heel veel moois en lekkers op sexs gebied. Waar hij vanaf zijn eerste YY en GT bezoek toch stiekem op hoopte en op zoek is geweest , heeft Gusto eigenlijk niet of vrijwel niet gevonden.
Waarom hadden deze clubs niet een ruimte beschikbaar en dames beschikbaar die een soortgelijke erotische body to body konden verzorgen als in Eindhoven?? Zo moeilijk zou dat toch niet hoeven zijn??
"Nee Gusto, saunaclubbezoekers komen in de eerste instantie voor de sex, een beetje massage en friemelen is OK, maar een kamerbezoek wat niet eindigt met "sex" is niet iets waar we als saunaclubbezoekers op zitten te wachten. Je wil toch wel lekker van bil gaan, toch??"
Afijn, gelukkig heeft Gusto in de loop der jaren hier en daar dames weten te vinden die al dat andere dan rechttoe rechtaansex ook lekker vonden en samen wilden genieten..
Maar het blijft een beetje rommelen in de marge...of moet ik nu stellen ...het bleef een beetje rommelen in de marge tot nu toe.

De verhalen van RP Lover lezend en aanhorend blijken er nu, exact 3 jaar na Gusto's eerste encounter met het Saunaclubfenomeen, nieuwe mogelijkheden te zijn.
Dames die geen sex bieden, in dit kader hieronder te verstaan die niet pijpen en waar neuken niet bij mogelijk is, maar die het uurtje met jou op verrassend mooie wijze weten te vullen. Je daarin je hele lichaam verkennen en je ervan bewust maken dat je erogene zone veel groter blijkt te zijn dan enkel die plek waar je boompje staat geplant...
Na al deze verhalen zal Gusto toch deze dame eens met een bezoekje vereren...Zeker weten kan Gusto dan op zijn wandelstok naast de naam van Roos en die van Iris ook de naam van Sabina inkerven...

Gusto gaat zijn mes maar alvast slijpen. Het lijkt erop dat met Sabina , die zo een service weet te bieden, ook in Saunaclubland een nieuwe service zijn intrede heeft gedaan. Aan Sabina de eer dit als eerste te mogen leveren, aan Villa Vertigo de eer dit als eerste in huis te mogen hebben en eerlijk is eerlijk aan RPLover de eer als eerste kennis te hebben mogen maken met dit fenomeen. Hiervoor was Gusto nét ietsje aan de late kan, maar in ieder geval bedankt voor de tip.

Gustomass die nog steeds geniet van zijn afdaling op de hellingen van Mount Eros.

seksenfun
27 juli 2008, 21:00
Er wordt op dit forum blijkbaar over respect gediscussieerd. Een voorbeeld van géén respect hebben voor een vrouw, die nochtans álle respect verdient, zijn de recensies hierboven.
Je maakt op voorhand duidelijke afspraken met de dame en van de éérste keer af tracht je op de kamer de afgesproken grenzen te overschrijden, hoe ver kan ik er over gaan... kleine kinderen van 3 doen dat ook, schande!

Picasso 1
27 juli 2008, 21:47
Er wordt op dit forum blijkbaar over respect gediscussieerd. Een voorbeeld van géén respect hebben voor een vrouw, die nochtans álle respect verdient, zijn de recensies hierboven.
Je maakt op voorhand duidelijke afspraken met de dame en van de éérste keer af tracht je op de kamer de afgesproken grenzen te overschrijden, hoe ver kan ik er over gaan... kleine kinderen van 3 doen dat ook, schande!

Een erotische massage is niet een duidelijke afspraak over wat precies wel en niet mag. Of kreeg jij soms een contract waarin alle details waren uitgewerkt? :green_smi
Ook jij wist niet dat je haar benen mocht strelen en hebt dat toch gedaan (foei! :D). Zonde dat je ook haar borsten had willen masseren en het niet hebt gedaan omdat je onzeker was of dat wel of niet mocht.
Zolang je met elkaar dingen doet met wederzijdse goedkeuring is er ook sprake van wederzijds respect. Je begrijpt vast wel dat wanneer ik met mijn hand langs haar benen richting haar poesje streel en zij uitnodigend haar benen opent, dat ik dan niet denk aan vage afspraken en of jouw goedkeuring :rofl:. En als volwassen vrouw en man kun je gerust bij elkaar aftasten wat wel en niet kan danwel waar de grenzen liggen, anders blijf je op seksgebied levenslang een kind :smile:.

Overigens was dit mijn ervaring met haar en weet niet of ze bij anderen hetzelfde toelaat.

rplover
27 juli 2008, 22:07
Wat bedoel je hier nu weer mee S&F?
wie overschrijdt de grenzen van Sabina?
Ik?
Picasso1?
....

Wat bezielt jou dit hier te schrijven? Ze doet enkel aan erotische massage, maar waar begint dat en waar houdt dat op?

En ik heb mijn recensie van gisteren nog niet gepost. maar wil je wel het volgende zeggen.
Ik heb haar op voorhand mijn sluiting van de badjas gegeven, en haar gezegd dat ze mijn handen mocht boeien, zodat ik haar niet kon aanraken.
Wel, beste S&F, ze heeft toen mijn handen naar haar borstjes en lekkere grotje begeleid, met een knipoog. En ja, ze heeft me heel even gezoend, maar heel even maar, en ze excuseerde zich, dat was buiten haar wil om, zei ze me nog :hammer:
Wie ben jij te oordelen waar erotische massage begint en ophoudt?
Straks ga je nog de recensies afprinten en meenemen naar haar ook.
Man, ben je echt zo teleurgesteld in het ijsberenforum, dat je via Sabina wraak wil nemen?
Ik zou zeggen, probeer maar, en geloof me maar, WIJ respecteren haar, en dat hoeven we aan JOU helemaal niet uit te leggen. Je gaat wel ver dat jij gaat beslissen wat Sabina mag en niet mag doen (of wij met haar) en waar respect voor haar ophoudt of begint. Waar ken ik die trekjes van? :green_smi

@picasso1: Hoe, heeft ze je dan geen contract gegeven, dat je op voorhand hebt moeten tekenen, in die exemplaren? :confused:
Eentje voor Stephan, eentje voor haar, en eentje voor mij, zei ze me nog. Waarom jij niet en ik wel? :lostit::teuflisch

rplover
27 juli 2008, 22:16
Voor de liefhebbers van een echte sensuele erotische massage, wil ik graag een kleine toevoeging doen aan haar paspoort.

Ze doet niet aan seks, maar dit betekent enkel dat ze niet pijpt en niet neukt.
Voor de rest is met dit toppertje veel mogelijk, heel speels, en ze is heus niet bang van een tongetje of een vingertje.
Kortom, een uitgebreide erotische massage, en ze geeft zich volledig, maar dan ook volledig.

Dit maar effe als toevoeging vooraleer we weer het verwijt krijgen dat we haar grenzen (en dus haar) niet respecteren.
Haar enige grenzen zijn niet pijpen of neuken, voor de rest moeten jullie de glinstering in haar ogen volgen, en haar goedkeurende blikken.
En ze geeft echt wel aan hoe ver ze wil en kan gaan.

Doe er jullie voordeel mee ;)

Picasso 1
27 juli 2008, 22:31
@picasso1: Hoe, heeft ze je dan geen contract gegeven, dat je op voorhand hebt moeten tekenen, in die exemplaren? :confused:
Eentje voor Stephan, eentje voor haar, en eentje voor mij, zei ze me nog. Waarom jij niet en ik wel? :lostit::teuflisch

Omdat in jouw geval duidelijk moet worden vastgesteld dat zij niet aansprakelijk is wanneer de schoonmaakster langs komt en jij daar nog altijd vastgebonden bent. :D

Carpe diem
28 juli 2008, 21:12
Afgelopen vrijdag ook maar eens de erotische massage van Sabine uitgeprobeerd.

Na al een sessie achter de rug te hebben gehad met Dodo en vervolgens lekker van de barbecue te hebben genoten, was ik nog niet op voldoende oorlogssterkte voor weer een sessie. Op dat moment leek het me wel wat om een rustige sessie te beleven en dus benaderde ik Sabine. Even voor de duidelijkheid, Sabine doet alleen erotische massage en dus niet :fuck:.

Op de kamer mocht ik een bepaalde geur olie uitkiezen en ging op haar verzoek op mijn buik liggen. Haar handen streelden mijn benen en rug. Op dat moment was ik nog met haar over van alles en nog wat gezellig aan het praten en lachen. Steeds vaker gingen haar handen over mijn billen en dijbenen waarbij ze zo nu en dan met haar polsen per ongeluk mijn ballen raakte. Door de toegenomen opwinding kreeg ik geen woord meer over mijn lippen en liet haar verder haar gang gaan. Op haar verzoek til ik mijn heupen lichtelijk waarna ik haar handen, via mijn billen, langs de dijbenen helemaal over mijn erectie voelde strelen. Ongelooflijk, wat een opwinding voelde ik.

Ze vraagt me of ik me om wilde draaien, en ja daar lig je dan op je rug met een erectie :smile:. Ze kijkt naar me en glimlacht. Ze begint mijn borst en buik te masseren. Ik dacht "ik ga jou ook op een soortgelijke manier bewerken" en terwijl ze me masseert streel ik haar benen en af en toe ook haar billen. Ik wist niet of ze dat toe zou laten maar gelukkig stond ze het toe. Per ongeluk komt mijn pols af en toe tegen tegen haar poesje aan :teuflisch. Deze voelde warm en nat aan. Zij steelde mijn dijbenen en af en toe ging ze met haar hele hand over mijn erectie. Ik beantwoordde die strelingen door af en toe, haar billen strelend, met de volle hand haar poes te aaien. Op dat moment ben ik erg alert naar haar reactie, want ik weet niet of ze dat apprecieert. Gelukkig krijg ik geen afkeurende reactie.

Ze gaat met haar naakte lichaam over me heen liggen en wrijft met haar borsten helemaal over me heen. Zittend op me, masseert ze verder mijn bovenlichaam en ik voel haar kutje tegen mijn erectie.
Op dat moment dacht ik "ik ga haar borsten strelen :rofl:" en zo masseerde ik met beide handen haar borsten terwijl haar kutje langs mijn staaf heen en weer ging.

Ze draait zich om en gaat op mijn buik zitten met haar rug naar me toe. Ik pak met beide handen haar borsten vast en ze laat dit toe. Ze leunt voorover in een soort 69 positie en gaat verder met mijn heupen en benen te masseren. Ondertussen kneed ik uitgebreid haar billen. Per ongeluk gaat mijn duim af en toe tussen haar schaamlippen. Ook per ongeluk gleed mijn duim ineens in haar kut :rofl:. Die duim begin ik in en uit haar poesje te bewegen en ik hoor haar kreunen. Dat gekreun voelde natuurlijk als een uitnodiging naar meer en niet veel later zat ik haar met meerdere vingers volledig te bewerken en werd haar kut steeds natter.

Hoewel beffen niet mijn ding is gaf ik plotseling een lik aan haar clitoris terwijl ik met verschillende vingers haar grotje bleef bewerken. Als snel veranderde dat in een uitgebreide clitoris befbeurt met mijn vingers die steeds steviger haar poesje bewerkten terwijl ik af en toe vochtdruppels op mijn borst voelde druppelen. Haar handen bewerkten ondertussen mijn erectie en plotseling voelde ik iets warms en nats aan mijn lul. Haar hoofd ging op en neer maar ik kon het niet goed zien (haar poesje en billen belemmerden mijn uitzicht :D). "Is ze me aan het pijpen? :p dacht ik (ik zal het nooit weten, heb er ook niet naar gevraagd :rolleyes:). Zo stout als ik ben maakte ik neukende bewegingen met mijn heupen :teuflisch. Ik voelde haar handen weer. Mijn ontlading liet niet lang meer op zich wachten. Wat een genot bij het klaar komen, heeeerrrlijkkk....

Uitgeput en bevredigd lagen we naast elkaar. Ik dacht initieel aan een rustige sessie te zijn begonnen maar deze bleek een van de opwindendste in maanden.

Helemaal voldaan kwam ik na een uur van de kamer.

Ik sluit mij helemaal aan bij deze woorden van Picasso.
Ik ben afgelopen zaterdag ook met haar op de kamer geweest.
Het was in een woord GEWELDIG.
Dit was absoluut mijn beste ervaring in VV. Ik heb daar nu 4 kamer sessie's gehad met verschillende dames maar met Sabina was een top.

Greetz

Jansen
28 juli 2008, 21:53
Ik vind dat het bovenstaande verhaal van Picasso 1 (beetje van mij overgeschreven) genomineerd moet worden door vele ijsberen.

De reden is;

A: je beleefd het zelf bijna bij het lezen hiervan :rolleyes:

B: bijna alles was per ongeluk van deze leugenaar :teuflisch

C:Omdat hij niet beft of per ongeluk toch met zijn ogen dicht :eek:

Ik ga zeker de eerst volgend keer met haar mee omdat een masage zoals hier boven altijd spannend is.

Ik heb goede ervaringen bij de masage salon in Weert met een mooi Marokkaans meisje Shila.

Bij deze genomineerd ;)

Jansen
2 augustus 2008, 23:15
Nadat ik net terug was vrijdag avond van L.Room hebben Sonny en ik samen met Big30 eerst gegeten om later de kamer te gaan bezoeken.

Sabina zat buiten en had de hele avond nog niets gedaan dus ik heb haar gevraagd om een Picasso massage :D
Ze heeft de sleutel gehaalt en we hebben ons terug getrokken op de kamer
( naast Sonny en Juli ) :D

Ze vroeg welke olie ik wou en ik koos voor de limon olie dat vond ze zelf ook prettig om met deze niet zoete geur te werken.

Ze heeft wat olie op haar handen gedaan en is eerst mijn benen gaan masseren samen met mijn rug en schouders.
Steeds weer nieuwe olie en dan weer uitsmeren omdan ook tussen mijn billen mijn ballen zachtjes aan te raken.
Op mijn rug zittend en ook naakt ging ze zich zelf ook een body to body massage geven wat wel lekker is met haar borsten op mijn rug.
Nadat ik mij moest omkeren heeft ze me ook van voren gemasseerd met haar rug naar me toe en mijn paal in de olie omhoog ( het leek wel of ze naar olie boorde ) ;)
Ze schoof met haar billen steeds meer in de houding van stanje 69 totdat ik haar met mijn tong kon bevredigen wat ze ook meteen toeliet.
Ik heb haar behoorlijk lang gebeft en ook met mijn vingers haar met olie gevingerd.
Ja Ze kwam daardoor heerlijk klaar en het werd een hele natte boel samen met de olie.:thefinger
Tijdens het beffen keek ik soms tussen onze lichamen door en zag dat ze mijn paal meerdere malen met speeksel nat maakte en heerlijk verder masserde,maar ook zag ik dat ze dat speeksel wel met haar mond op mijn penis bracht en hem heel even aflikte :teuflisch
Dus ja ze doet toch iets meer dan alleen masseren.
Nadat ik was klaargekomen en zij tussen haar borsten het afsmeerde draaide ze zich om en kuste me :teuflisch
We hebben na ruim een uur nog even gekletst over haar afkomst en zijn terug gegaan om af te rekenen E.75,-
Nu zal er weer comentaar komen over haar service maar deze dame doet waar ze zelf zin in heeft.;)

Masseren ;Ja
Beffen : Ja
PZC ; nee wel een beetje aanraken met mond :p
Vingeren ;Ja
Kussen ; ja een beetje als afscheid met tong

Is dit waar : ja niets van gelogen :green_smi

Herhalingsgevaar :zeer groot

rplover
3 augustus 2008, 14:34
Zaterdag was Sabina er niet, en na het lezen van Jansens verhaal kan ik dat best begrijpen.
Ze heeft me namelijk verteld, dat ze nooit meer zou terug komen indien ze zou klaarkomen op de kamer :teuflisch:D;)

Dus Jansen, deze heb je op je conto, en dat vergeef ik je nooit :lostit:

Jansen
3 augustus 2008, 23:28
Zaterdag was Sabina er niet, en na het lezen van Jansens verhaal kan ik dat best begrijpen.
Ze heeft me namelijk verteld, dat ze nooit meer zou terug komen indien ze zou klaarkomen op de kamer :teuflisch:D;)

Dus Jansen, deze heb je op je conto, en dat vergeef ik je nooit :lostit:

De volgende keer vang ik wat vocht voor je op en doe het in een flesje ;)

Kan je een DNA onderzoek laten doen :rofl:

Picasso 1
3 augustus 2008, 23:43
De volgende keer vang ik wat vocht voor je op en doe het in een flesje ;)

Kan je een DNA onderzoek laten doen :rofl:

Het resultaat van dat onderzoek maakt jou vast 'pissig' :D.

Jansen
3 augustus 2008, 23:47
Het resultaat van dat onderzoek maakt jou vast 'pissig' :D.

Weet je hoevel dames al DNA sporen van me hebben ?

Zet ze bij elkaar en je hebt een stadion vol :rofl:

probleem is dat er ook veel dames zijn die deze sporen al naar jouw hebben overgebracht met zoenen :rofl::rofl::rofl::rofl:

seksenfun
25 augustus 2008, 22:27
Hoewel ik wel een beetje gebrand was om een tweede keer met Sabina te gaan was het toch ook wel een beetje spannend. Het verrassingseffect was er immers af. Zou een tweede erotische massage nog wel hetzelfde resultaat opleveren? Vorige keer moest ze mij niet manueel bevredigen en kwam ik spontaan door haar erotische massage. Ik begon de sessie nu dus ook terwijl ik met deze gedachten in mijn hoofd zat http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_neutral.gif . Vorige keer begon ik er zeer opgelucht aan omdat ik op de party toen al 3 uur had rondgelopen om een beschikbare dame te vinden, naar mijn zin, die vrij was. Ik kwam deze keer dan ook niet zo snel spontaan klaar maar ze slaagde er wel perfect in om mij op te winden en mijn lul lekker stijf te laten worden. Omdat ik vorige keer vrij snel spontaan klaar kwam kon ze blijkbaar een deel van de erotische massage niet doen bij mij. Dat merkte ik nu dus op. Het laatste deel was zo geil, in alle opzichten, dat klaarkomen hoegenaamd totaal geen probleem was. Het gevoel dat ik kreeg was zoals een perfecte pijpbeurt (bijvoorbeeld bij Alini in PHG), hoewel ze nu ook gesignaleerd werd in GT, maar daar nu weeral vertrokken is, was van korte duur. Hoewel Sabina dus niet tongzoent, ze geen seks aanbiedt en uitgebreid strelen en knuffelen grotendeels vervangen wordt door de massage doet ze toch wel aan heel expliciete seksuele handelingen. Zo is het absoluut niet verboden om haar aan te raken en te strelen. Er is natuurlijk wel nog een heel verschil tussen haar strelen om en rond haar poesje (teasend) en vingeren. Bij een erotische massage moet je haar grenzen respecteren. Trachten die grenzen te overschrijden, getuigt van heel weinig respect voor de dame en de duidelijke afspraken die ze maakt vooraleer je met haar naar de kamer gaat. Wat zich vorige keer afspeelde, speelde zicht nu ook weer af, zij het op een wat andere manier. Gelukkig maar. Als je al op voorhand zou weten wat wanneer zou gebeuren zou het leuke er ook wel snel af zijn. Wat het laatste deel betreft kan ik je vertellen dat ik vorige keer heel wat gemist heb. Ze ging met haar rug naar mij zitten en kronkelde nu met haar poesje over mijn stijve lul. Het was een geil zicht om haar poesje intussen zo te kunnen bewonderen en bovendien te zien dat ze er zelf van genoot. Haar poesje werd lekker nat. Ze kronkelde en bewoog bovendien met zoveel kunde en fijngevoeligheid over mij lul dat ik helemaal gek werd. Nog gekker werd ik van het feit dat ze perfect aanvoelde wanneer ik ging komen en dat ze dit niet direct liet gebeuren en me nog wat teasde ook. Dus… zoals ik al zei kreeg ik het gevoel van één van m’n beste pijpsessies. Nadat ik was klaargekomen streelde ze me nog overal op zeer fijnzinnige wijze. Zo kwam het dat ik iets meer dan een uur met haar op de kamer was gebleven. We babbelden ook nog wat na. Sabina verdiende een fooike. Zo kwam het ook dat ik eigenlijk zonder seks gehad te hebben de club ’s nachts verlaten heb omstreeks middernacht. Dus de eerste keer voor seksenfun dat ik een club verlaat zonder gepoept te hebben. Alhoewel….

rplover
31 augustus 2008, 12:41
Eerst dit, waar je om respect vraagt voor Sabina, omdat wij haar grenzen niet zouden respecteren

Hoewel Sabina dus niet tongzoent, ze geen seks aanbiedt en uitgebreid strelen en knuffelen grotendeels vervangen wordt door de massage doet ze toch wel aan heel expliciete seksuele handelingen. Zo is het absoluut niet verboden om haar aan te raken en te strelen. Er is natuurlijk wel nog een heel verschil tussen haar strelen om en rond haar poesje (teasend) en vingeren. Bij een erotische massage moet je haar grenzen respecteren. Trachten die grenzen te overschrijden, getuigt van heel weinig respect voor de dame en de duidelijke afspraken die ze maakt vooraleer je met haar naar de kamer gaat.
En dan dit, waamee je bewijst dat je zelf probeert haar grenzen te verleggen. Ikzelf heb daar geen problemen mee, want Sabina biedt dus wel seks aan, en van de lekkerste soort.
Blijkbaar heb jij meer problemen met die grenzen dan je doet uitschijnen. Of probeer jij haar grenzen voor ons te bepalen, onder het mom van geen respect voor haar te hebben, maar als jij kan gaan genieten, kan het allemaal in een keer wel? Getuige hiervan je pisnijdige opmerken wat verderop in dit topic, dat wij haar niet zouden respecteren, en dan ga je haar zelf wat liggen droogneuken. Is dat niet over haar ultieme grens die ze heel erg duidelijk op voorhand met je had afgesproken?
Ha ha, Sabina doet dit bij iedereen, laat zich gewillig vingeren, en als je dat niet wil aannemen, S&F, dan scheelt er iets met jouw houding, niet met ALLE andere beertjes waar ze zich gewillig en kronkelend bij laat vingeren, terwijl ze haar poesje bijna op je mond drukt.
Wat het laatste deel betreft kan ik je vertellen dat ik vorige keer heel wat gemist heb. Ze ging met haar rug naar mij zitten en kronkelde nu met haar poesje over mijn stijve lul. Het was een geil zicht om haar poesje intussen zo te kunnen bewonderen en bovendien te zien dat ze er zelf van genoot. Haar poesje werd lekker nat. Ze kronkelde en bewoog bovendien met zoveel kunde en fijngevoeligheid over mij lul dat ik helemaal gek werd.
Is dat laatste niet wat jij nu net verweten hebt aan Picasso1, aan Jansen en aan mezelf? Begrijp me niet verkeerd, dat is gewoon een deel van haar erotische massage, maar respecteer jij haar grenzen wel, en wat er op voorhand is afgesproken, enkel erotische massage, en geen seks?

phoenix
19 juli 2009, 15:18
inderdaad een hele lieve vrouw die ik graag zou terugzien, helaas vila vertigo is einde verhaal, eerste maal ene tevens laatste maal