Volledige versie bekijken : Entreeprijzen in Saunaclubs
Willem2
7 juni 2008, 11:17
Er zijn onderhand heel wat verschillende entreeprijzen en prijsformules bedacht door de saunaclubs.
Mijn vraag is of jullie je door bepaalde prijsacties laten verleiden ? Of dat bepaalde prijzen toch wel afhankelijk zijn van datgene wat een club aan te bieden heeft.
timjava
7 juni 2008, 11:31
De entreeprijs is maar een klein onderdeel van het totaalbedrag wat je op een dag uitgeeft. Meestal is de prijs rond de 50,--. Maakt mij niet zoveel uit of dat nu 15,-- meer of minder is.
Silvester
7 juni 2008, 13:44
Ik vind € 50,-- entree normaliter 'n prima prijs.
Is denk ik ook 'n beetje te doen gebruikelijk.
Frisdrankjes en zo zijn dan inbegrepen.
Bij lagere prijzen dien je daar meestal -fors- voor bij te betalen, of liggen de (h)uurprijzen wat hoger, of zijn de standaardsessies korter.
Bij de ene club krijg je als varkens je voer voorgeschoteld, bij een andere staat een keurig buffet, een zelfservice bakplaat of BBQ klaar.
Kleinere clubs zonder al te veel fasciliteiten hanteren vaak dezelfde "standaard" prijzen als de grotere clubs met (soms te?) uitgebreide voorzieningen, door de grotere aantallen bezoekers worden zo de kosten gecompenseerd, denk ik als simpele geest.
Er zijn uiteraard ook uitzonderingen, in de regio Frankfurt nemen World en Palace wat hogere inkom.
Bernd's ligt ook hoger, maar dat compenseert weer met de uitgebreidere all-in sessies, geen "extra" gezeur dus.
Zeus hanteert geen entree, maar dan wordt je op de sessies afgerekend, wat dan alsnog weer flink op kan lopen als je flink :fuck:..
Er is niet een uniforme wensprijs te bepalen denk ik dus....?
Enkele -overigens steeds meer- clubs hanteren happy hour of daluren prijzen, en dan kan het soms handig zijn eventjes te wachten, zoals bij Freude bijvoorbeeld.:
O ja, bij aankomst was Silvester een paar minuutjes te vroeg voor het avontarief, zo slim als hij is dus even 3 minuutjes gewacht alvorens op het belletje te drukken....
De thekenfrau zal zich wel afgevraagd hebben waarom Silvester met zo'n brede grijns voor haar stond...
Welnu, ik had snel uitgerekend dat ik met 3 minuten wachten € 300,-- per uur verdiend had...!!
O ja, en dan nog de partytreffs met 1 vaste prijs, hoewel ook daar wat lokprijzen en/of verschillende spelregels gehanteerd gaan worden.
Clinic
7 juni 2008, 13:47
Persoonlijk vindt ik 50 Euro wel een mooi bedrag. Let wel, dit is mijn persoonlijke mening en heeft ook te maken met mijn dagindeling. Het bedrag hoeft van mij niet meer te worden.
Ik laat mij overigens niet leiden door de entreeprijs, eerder door de daar aanwezige dame(s). Ik vindt ook niet dat de prijs afhankelijk moet zijn aan bijvoorbeeld de inrichting van de club. Het mag wel natuurlijk, maar dat is aan de club. Gezonde concurrentie, als een club een hogere prijs wil omdat ZIJ vinden dat ze mooier zijn, kunnen ze dat gerust proberen, wij zijn er tenslotte zelf bij. Ik maak zelf wel uit waar ik mijn 50 Euries deponeer.
En primair ga ik toch nog steeds voor de dames, en niet om bijvoorbeeld in een jacuzzi te liggen. Dat is wellicht een leuke bijkomstigheid, maar voor mij niet van primair belang.
For what it's worth.
ilovethaigirls
7 juni 2008, 14:15
Ik vind 50 euro een prima bedrag.
Als je de prijzen in een saunaclub vergelijkt met bv. een bar in België......
Daar ben je al 50 euro kwijt aan een picolootje, dat dan binnen de 10 minuten al leeg is. Wil je dan ook nog met de dame op de kamer, betaal je al gauw 150 euro voor een half uurtje.
Dus lang leve de saunaclubs :freu:
Women Lover
7 juni 2008, 17:30
Het is eigenlijk meer een prijs/kwaliteitsverhouding.
50 euro is geen bezwaar, dan moet er alleen wel aan een paar voorwaarde voldaan worden:
goede dames
goed eten
goede ontspanningmogelijkheden(sauna, whirlpool, mooie tuin etc)
goede atmosfeer(vriendelijke bediening, goede sfeer onder de dames)
hygiene
Als ik kijk hoeveel een bezoekje totaal kost met tijd en reiskosten erbij dan is die 10 euro verwaarloosbaar. Iets wat de dames bij LR nooit snapte als ik geen belangstelling had voor de 5 euro korting. Procentueel gezien gaan de brandstofkosten tegenwoordig per week harder omhoog:eek:
De Cock
7 juni 2008, 20:54
Ligt dan meer aan de bezoek frequentie en dan ben ik nog wel es huiverig om een bedrag aan te geven :).
Als de entree €50 - €70 is op zich geen prob mee maar als je even kort voorbij wilt komen is het wel erg veel!
Ik doel dus even binnenwippen zonder overmatig drank gebruik en erg weinig eten !
Dan is het veel geld :eek:, maar blijf je een hele dag dan heeft het wel effect je eet meer, gelijk de drank je 'zuipt' je klem :thefinger.
Ik persoonlijk zou daar graag een ander systeem voor zien, met meer mogelijkheden.
Blijf je kort dan betaal je een X € bedrag en lang gewoon de ' € hoofdprijs' niks mis mee :wink:.
Voor mij heeft het ook met de afstand te doen minimaal 250km voor dichtsbijzijnde saunaclub en mijn favo hof op dit moment een goede 365km enkele reis :bowlol:.
Groet,
De Cock.
Groet,
De Cock.
De meeste 'grote' clubs (GT, PHG, VV en YY) rekenen 50 EUR, een mooi bedrag. Voor kleinere clubs (LR bijv) vind ik 50 EUR eigenlijk te veel voor wat er geboden wordt, tov de grotere clubs.
Willi69
8 juni 2008, 11:07
50 € ist der übliche Eintrittspreis in den niederrheinischen Clubs, wer da nach oben abweichen will, muss schon Besonderes bieten. Sicher würden einige Clubs gerne die Preise erhöhen, es traut sich aber niemand, der erste zu sein... :rolleyes:
Logisch dat iedereen 50 euro als meeste aanvinkt, dat zijn we nl. gewend om te betalen. Maar als we naar Frankfurt of naar Bernds gaan leggen we ook 60-70 euro neer als entreeprijs en soms zonder dat we er iets voor terug krijgen. Zouden we bij een lagere entreeprijs meer willen betalen voor de dames mits de service natuurlijk dat toelaat?
... Zouden we bij een lagere entreeprijs meer willen betalen voor de dames mits de service natuurlijk dat toelaat?
Nee. Uiteindelijk kijk ik naar wat ik per dag in een club uitgeef. Als ik lagere entree heb en meer aan de dames kwijt ben, is dat voor mij nadelig. Voor andere beren kan dat anders liggen, natuurlijk.
(Is overigens een van de redenen dat ik niet naar Frankfurt ga. Meer reiskosten. Zowel entree, als dames duurder (50/half uur, toch?), en al met al niet beter dan in NRW).
Picasso 1
8 juni 2008, 14:15
Ben altijd een beetje huiverig voor enquetes waarin we de ´speelkaarten´ van onze bestedings-beslissingen bloot op tafel leggen.
Als bijvoorbeeld uit enquetes blijkt dat een grote groep mensen best wel bereid zou zijn 100 Euro entree te betalen, ga er dan maar gerust vanuit dat entreeprijzen binnen no time gaan stijgen....
Willem2
8 juni 2008, 14:40
Ben altijd een beetje huiverig voor enquetes waarin we de ´speelkaarten´ van onze bestedings-beslissingen bloot op tafel leggen.
Als bijvoorbeeld uit enquetes blijkt dat een grote groep mensen best wel bereid zou zijn 100 Euro entree te betalen, ga er dan maar gerust vanuit dat entreeprijzen binnen no time gaan stijgen....
Het ging mij om het volgende :
De entree is nu weer verhoogd van € 25.- naar € 30.- (doorlopend, zonder eventueel happy hour)
Jammer, men had aangekondigd huidige prijsbeleid te willen handhaven tot september. Dit ongestructureerde prijsbeleid ervaar ik niet echt als positief, hoewel ook € 30.- voor deze club zonder meer reëel is, maar ik hou gewoon niet van die flauwe verassingen telkens.
Kamertarief is nog wel steeds € 40.- per half uur.
Daarin zie je dat de entreeprijs misschien ook wel wordt meegewogen in de beslissing om naar een saunaclub te gaan. Net als het voordeel dat gehaald kon worden door even lid te worden van youppie.net ;) Of de kortingsbonnen van Golden Time en Living Room. Of de goedkopere entree voor ijsberen die vroeg opstaan in YinYang, Fun Garden ....
Daarnaast heb je ook wel clubs die geen of lagere entree vragen maar dat verwerken in kamerprijzen.
:wink:
Picasso 1
8 juni 2008, 15:44
Het ging mij om het volgende :
Daarin zie je dat de entreeprijs misschien ook wel wordt meegewogen in de beslissing om naar een saunaclub te gaan. Net als het voordeel dat gehaald kon worden door even lid te worden van youppie.net ;) Of de kortingsbonnen van Golden Time en Living Room. Of de goedkopere entree voor ijsberen die vroeg opstaan in YinYang, Fun Garden ....
Daarnaast heb je ook wel clubs die geen of lagere entree vragen maar dat verwerken in kamerprijzen.
Een voordeel genieten zegt niets over het gedrag zonder dit voordeel. De kortingskaarten die we met zijn allen ontvangen is een leuk cadeau aan ons en niet een bepalende factor voor clubbezoek.
Er wordt echter hier niet gestemd op of een bepaalde korting ijsberen over de drempel trekt die anders niet zouden gaan.
Hetgene waar op gestemd wordt is "Welke entreeprijs is "normaal" voor een saunaclub ?". Clubleidingen lezen mee en ik kan me goed voorstellen dat ze de uitslag van deze type enquetes interessant vinden.
Willem2
8 juni 2008, 15:50
Een voordeel genieten zegt niets over het gedrag zonder dit voordeel. De kortingskaarten die we met zijn allen ontvangen is een leuk cadeau aan ons en niet een bepalende factor voor clubbezoek.
Er wordt echter hier niet gestemd op of een bepaalde korting ijsberen over de drempel trekt die anders niet zouden gaan.
Hetgene waar op gestemd wordt is "Welke entreeprijs is "normaal" voor een saunaclub ?". Clubleidingen lezen mee en ik kan me goed voorstellen dat ze de uitslag van deze type enquetes interessant vinden.
Dat klopt wel.
Maar ik vind die prijzen ook wel interessant.
Maar ik denk dat het uiteindelijk hierop zal uitdraaien :
Nee. Uiteindelijk kijk ik naar wat ik per dag in een club uitgeef. Als ik lagere entree heb en meer aan de dames kwijt ben, is dat voor mij nadelig. Voor andere beren kan dat anders liggen, natuurlijk.
(Is overigens een van de redenen dat ik niet naar Frankfurt ga. Meer reiskosten. Zowel entree, als dames duurder (50/half uur, toch?), en al met al niet beter dan in NRW).
Maar er zal nog wel een vervolg enquete komen ;) want over prijzen en budgetten valt genoeg te vragen en te praten. Zie ook één van jou eerdere pogingen ;)
uurtje
8 juni 2008, 16:05
Enerzijds heb je natuurlijk de marktwerking. Naar mate er steeds mee clubs bij komen zal men iets moeten bieden. Dit kan of door meer service te bieden of door met de entree te spelen (of een combinatie). Gezien de concurrentie zie ik de clubs de entree zo snel nog niet verhogen.
Voor 50 Euro krijgt de ijsbeer echter wel wat geboden. Indien men er een hele dag verblijft dan kan men toch al gauw 3 maaltijden nuttigen en diverse consumpties achterover slaan. Gekoppeld met andere faciliteiten zoals sauna's, zwembaden, voetbal op tv etc etc denk ik dat dit niet veel geld is. Handdoeken, beddegoed moet immers ook gewassen worden. Ijsberen schijnen ook waarde te hechten aan schone tafels, toiletten en douches. Dat dit niet vanzelf gebeurt moge duidelijk zijn.
Uiteraard zijn er uitzonderingen. Persoonlijk vind ik de 70 Euro van BSH aan de hoge kant. Ongeacht het feit dat daar een doorlopend buffet is.
Samenvattend kan ik dus stellen dat ik 50 Euro een mooie entree prijs vind.
De Cock
8 juni 2008, 17:20
OK duidelijk en niet :).
Waar het dus weer gewoon op neer komt is het bestedingspatroon!
Hij die het breed heeft etc.
Als je een maal komt en flink de beest uithangt maakt de entree geen RUK uit!
Maar wil je vaker komen (doel op de club) dan is zelfs €50,- of meer teveel.
Het is niet simpel dit even uit te breiden of aan te passen, is toch wel gecompliceerder :hammer:.
Groet,
De Cock.
@ Uurtje: je bedoelt weet ik BSC, is ook idd vrij hoog (te). Maar is ook wel iets anders als die buitegewoon grote clubs :).
ik zou daar graag vaker willen komen maar die entree houd me dan toch tegen, ik kan zeg niet even een uurtje binnen wippen, dan drink en eet je echt NIKS ......... Helaas!
Jan_Wandelaar
8 juni 2008, 17:27
Als Jan iets vind van de entreeprijzen, dan is het dat ze zeeeer schappelijk zijn. Zeker wanneer je het vergelijkt met een privehuis, waar 1 Euro/minuut aan kamerhuur gerekend word. Ben je dus meer kwijt aan kamerhuur als dat de entree voor een dagje saunaclub kost, met het verschil dat je na een uur weer buiten staat, en slechts met 1 dame bezig bent geweest.
Wat betreft erotische speeltuinen (sauna/fkk clubs, parenclubs) houd Jan de volgende regel aan: zolang het minder is dan c.a. 15 Euro per uur dat Jan aanwezig is, dan heeft hij daar geen problemen mee. Mits er ook voldoende erotisch vetier aanwezig is, en de versnaperingen (drankjes, eten) bij de prijs inbegrepen zijn. Ook verwacht je voor die prijs dat je je tussendoor even kan ontspannen in een sauna, jacuzzi, o.i.d. Belangrijkste blijft de prijs/kwaliteit. Waarbij Jan wel even op wil merken dat hij naast de 15 Euro/uur verhouding ook een bovengrens van 80 - 90 Euro aanhoud. Jan is natuurlijk niet bereid om bij een verblijf van 8 uur 120 Euro aan entree op te hoesten. Tenzij de erotische activiteiten bij de prijs inbegrepen zijn (partytreff).
Aldus,
Jan Wandelaar
uurtje
8 juni 2008, 18:30
OK duidelijk en niet :).
Waar het dus weer gewoon op neer komt is het bestedingspatroon!
Hij die het breed heeft etc.
Als je een maal komt en flink de beest uithangt maakt de entree geen RUK uit!
Maar wil je vaker komen (doel op de club) dan is zelfs €50,- of meer teveel.
Het is niet simpel dit even uit te breiden of aan te passen, is toch wel gecompliceerder :hammer:.
Groet,
De Cock.
@ Uurtje: je bedoelt weet ik BSC, is ook idd vrij hoog (te). Maar is ook wel iets anders als die buitegewoon grote clubs :).
ik zou daar graag vaker willen komen maar die entree houd me dan toch tegen, ik kan zeg niet even een uurtje binnen wippen, dan drink en eet je echt NIKS ......... Helaas!
Volgens mij is het wel zo dat er bij Ome Bernd geschonken wordt. Weet niet het sporadisch is maar heb het wel eens gezien. Maar goed, daar heb je alleen wat aan als je in Hotel Leuter, sorry Reuter, blijft pitten.
De Cock
8 juni 2008, 18:40
Volgens mij is het wel zo dat er bij Ome Bernd geschonken wordt. Weet niet het sporadisch is maar heb het wel eens gezien. Maar goed, daar heb je alleen wat aan als je in Hotel Leuter, sorry Reuter, blijft pitten.
Ja, klopt maar ook dat kost ze (je) de kop niet, maar is wel idd een toevoeging.
Over de prijs val ik niet direct, alleen als ik vaker wil komen vind ik dat een struikelblok worden, bedoel meerdere keren per week ff voorbij wippen.
Maar Hennef HOF is voor mij gewoon iets speciaals.
facial
9 juni 2008, 09:32
prijzen zijn meestal 50,= en dat is mijns inziens ook wel oke, echter als ik zeker weet dat je voor bijvoorbeeld 75,= entree een club heb met mooiere en betere vrouwen ook goed, maar er zijn helaas ook clubs (vooral de kleinere) die ik met 30,= nog te duur vind, zou wel leuk zijn als clubs vaste bezoekers die b.v. 10x geweest zijn 2 vrijkaartjes geven dan ga je toch vaker naar zo'n club
thesickboy
9 juni 2008, 09:35
... zou wel leuk zijn als clubs vaste bezoekers die b.v. 10x geweest zijn 2 vrijkaartjes geven dan ga je toch vaker naar zo'n club
Blue Note heeft een dergelijke formule, 10 bezoekjes = 1 vrijkaart.
facial
9 juni 2008, 13:08
Blue Note heeft een dergelijke formule, 10 bezoekjes = 1 vrijkaart.
sorry maar van deze club heb ik nog nooit gehoord, waar ligt deze.
@Facial: als je de zoek knop gebruikt kom je al snel hier uit: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4882&highlight=blue+note
thesickboy
9 juni 2008, 15:27
sorry maar van deze club heb ik nog nooit gehoord, waar ligt deze.
Goed bewaard geheim waar een aantal beren liever geen reklame mee maken.
Randy, je wordt dus bedankt!:angryfire
;):wink:
Goed bewaard geheim waar een aantal beren liever geen reklame mee maken.
Deze opmerking zou genoeg moeten zijn om je als moderator van je functie te ontheffen :thefinger. Willem2, word wakker!!!
Randy, je wordt dus bedankt!
OK, blijf nog maar even aan dan. :D
ein-steen
10 juni 2008, 14:03
Ik was enige tijd geleden in babylon de entree is hier maar 35 euro maar je eerste bezoek met de eerst dame 75 euro daarna 55 voor de volgende. Qua ontspanning h.eeft deze club mij zeer weinig kunnen bieden. De lage entree lokt misschien wel bezoekers maar als je die dan verhoogd met het eerste kamerberzoek koop je ook mooi een sigaar als eigen doos. De entree prijs van GT e.d. vind ik momenteel o.k. voor het gebodene, maar meer ook niet.
paultje
22 juni 2008, 09:19
50 lijkt me idd een mooie grens.
Picasso 1
22 juni 2008, 12:13
Prijs/kwaliteitverhouding is voor mij gerelateerd aan sfeer en aantal aanwezige dames en niet aan eten, service, etc.
Voor GT en PHG is 50 Euro een goede prijs behalve op maandag (weinig dames). Op maandag kan het gerust voor beide clubs naar 35.
YY en VV is 50 euro op donderdag t/m zaterdag een reele prijs. Voor zondag t/m woensdag is dit te hoog gezien de beperkte hoeveelheid dames; 35 euro zou dan een betere prijs zijn.
Voor LR is 50 te hoog. 35 euro lijkt me een meer reele prijs.
FG zou meer klandizie kunnen trekken door voor de entree niet meer dan 25 Euro te berekenen. Dit kan wat mij betreft exclusief eten. Pas wanneer ze een volwaardige concurrent op de andere clubs worden, kunnen ze ook een even volwaardige prijs berekenen.
70 Euro in Bernds is te duur. 50 Euro is mi een betere prijs voor deze club.
little diablo
8 november 2008, 00:16
50 euro is een correcte prijs. Echter als je bv clubs vergelijkt met bv eten en drank dan is 50 in GT aan de hoge kant. Als je kijkt wat je in Happy voor extra service krijgt.betere food, eigen kok en altijd genoeg eten je hoeft niet te haasten omdat het snel op is!!
Salut L Diablo
Stiffmaster
8 november 2008, 08:59
Stiffie vindt € 50,- een meer dan redelijk bedrag voor de entree, als je ziet wat je ervoor krijgt vindt ik het zeer acceptabel en natuurlijk de ene club is de andere niet, maar kan er goed mee leven ;);)
dupke
8 november 2008, 09:29
50 euro is een correcte prijs. Echter als je bv clubs vergelijkt met bv eten en drank dan is 50 in GT aan de hoge kant. Als je kijkt wat je in Happy voor extra service krijgt.betere food, eigen kok en altijd genoeg eten je hoeft niet te haasten omdat het snel op is!!
Salut L Diablo
50 euro is inderdaad geen slechte deal voor een dagje verblijf eten en drank inclusief.
Happy is inderdaad wat beter dan GT maar daar wordt de laatste tijd toch ook wat gedaan aan de kwalteit en de kwantiteit van het eten.
Ik zou zeggen , nog een luchtzuiveringsinstallatie en GT begint terug verdraagbaar te worden op een rustige dag.
The Saint
8 november 2008, 09:48
Happy is inderdaad wat beter dan GT maar daar wordt de laatste tijd toch ook wat gedaan aan de kwalteit en de kwantiteit van het eten.
Ik zou zeggen , nog een luchtzuiveringsinstallatie en GT begint terug verdraagbaar te worden op een rustige dag.
Volledig mee eens: het eten is zelfs lekker nu: benieuwd of ze nu volgende zomer ook het barbecueniveau optrekken. Wat mij nu het meeste stoort, is de muziek: niet het genre: vooral overdag echter hoor je op 4 uur tijd
3 à 4x hetzelfde liedje (soms 2x binnen het half uur :eek: ) Het is toch niet zo moeilijk om in het huidige tijdperk top50 muziek van de laatste 2-3 jaar te draaien zonder dat je meerdere malen hetzelfde lied moet aanhoren op 4 uur tijd. Ik heb dit ook gemeld aan de thekefrau en ze geeft idd toe dat ze geloof ik maar een 4tal cd's hebben waarop muziek staat. We gaan ons best doen, beloofde ze. ;)
Willem2
8 november 2008, 09:52
Volledig mee eens: het eten is zelfs lekker nu: benieuwd of ze nu volgende zomer ook het barbecueniveau optrekken.
Weet jij wel zeker dat je Belg bent ? :cool:
Jij moet zeuren over het eten. Dat zit in je bloed :D ;)
Wat mij nu het meeste stoort, is de muziek: niet het genre: vooral overdag echter hoor je op 4 uur tijd
3 à 4x hetzelfde liedje (soms 2x binnen het half uur :eek: ) Het is toch niet zo moeilijk om in het huidige tijdperk top50 muziek van de laatste 2-3 jaar te draaien zonder dat je meerdere malen hetzelfde lied moet aanhoren op 4 uur tijd. Ik heb dit ook gemeld aan de thekefrau en ze geeft idd toe dat ze geloof ik maar een 4tal cd's hebben waarop muziek staat. We gaan ons best doen, beloofde ze. ;)
Daar is een andere topic van. En er zijn liefhebbers die juist de muziek van GT het beste vinden ( o.a Cupido).
The Saint
8 november 2008, 09:57
Daar is een andere topic van. En er zijn liefhebbers die juist de muziek van GT het beste vinden ( o.a Cupido).
Dan moet Foots van nationaliteit veranderen :D. Hij gaat trouwens in België gaan wonen dacht ik.
De muziekstijl in de GT is idd heel goed maar dat verandert niets aan mijn opmerking dat teveel hetzelfde liedje niet kan!
Vanmiddag zal ik zeuren over de taart want daar ben ik wel heel kritisch in :teuflisch
blauwebeer
8 november 2008, 10:30
Als Belgen lekker willen eten, blijven ze gewoon in hun thuisland; als ze lekker én goedkoop willen neuken daarentegen ... :fuck:
Blauwebeer :wink:
Saruman
8 november 2008, 11:36
Ik was enige tijd geleden in babylon de entree is hier maar 35 euro maar je eerste bezoek met de eerst dame 75 euro daarna 55 voor de volgende. Qua ontspanning h.eeft deze club mij zeer weinig kunnen bieden. De lage entree lokt misschien wel bezoekers maar als je die dan verhoogd met het eerste kamerberzoek koop je ook mooi een sigaar als eigen doos. De entree prijs van GT e.d. vind ik momenteel o.k. voor het gebodene, maar meer ook niet.
Was inderdaad 35 -75 -55
In augustus deden ze een actie 50-50-50.
Dit zou nadien de standaard geworden zijn.
Nog steeds zo?
S :wink:
Bredero
8 november 2008, 23:10
Om de hele discussie even een andere wending te geven. Ik hoor van de dames de laatste tijd steeds meer dat de bezoekersaantallen teruglopen. De reden daarvoor zal wel niet ver te zoeken zijn zeker. Hebben andere beertjes gelijkaardige geruchten opgevangen. Als dat het geval is denk ik niet dat clubs het dan in hun hoofd gaan halen de prijzen te verhogen.
Ik vind 50 euro trouwens een correcte prijs zeker als je er een dagvullende gebeurtenis van maakt. Prijsacties kunnen bij mij wel eens een stimulans zijn om een club die ik al een tijdje niet meer heb bezocht weer eens aan te doen.
Persoonlijk ben ik niet zo'n Bernds fan. Ik hoor beertjes wel eens mopperen over de 70€ entree maar dan moet je ook wel mee in overweging nemen dat FT daar mee in het standaardpakket zit. Dus na één Ft'je sta je an op winst.
Misschien kunnen clubs er eens over denken om op rustige dagen (zondag, maandag) hun toegangsprijzen aan te passen. Het is maar een idee. Het recente initiatief van VV zit trouwens al een beetje op deze lijn.
Bredero
8 november 2008, 23:11
Was inderdaad 35 -75 -55
In augustus deden ze een actie 50-50-50.
Dit zou nadien de standaard geworden zijn.
Nog steeds zo?
S :wink:
Vorige woensdag nog wel ja.
Jansen
8 november 2008, 23:41
Ik vind een prijs van E. 50,- mooi voor een hele dag.
Het gaat bij een club ook om de hoeveelheid personen die per dag entree betalen.
Kijk dan ook als club naar de omzet en kosten per dag en bereken dan je entree geld.
Voor een club als GT en PHG is dat ruim voldoende,maar voor een club als VV wat moeilijker om te halen.
L.R. heeft te weinig te bieden om E.50,- te vragen.
Van mij mag de prijs na het eten rond 19.00 u naar E.35,- voor GT en PHG
De clubs die E.65,- vragen moeten dan ook voldoende luxe uitstralen en veel dames aanwezig hebben.
Ook moeten zij de gehele dag een buffet hebben staan en in het bezit zijn van sauna,zwembad,massage ruimten,zonnebanken,en buiten terras met ligwei en een sluitingstijd van 03.00 u of later.
ook na 20.00 u een prijs van E.50,- hanteren.
Calculatie van entreegelden heeft ook te maken met het kostenplaatje van een club; zoals bouwkosten en afschrijving,vergunningen, stookkosten,energie/water maar ook inkoop horeca, drank food en nonfood wasserij en schoonmaak.
Vergeet niet het personeel van: was vrouw, keuken personeel,kantoorpersoneel,en tuiman deze werken allemaal achter de schermen.
Daarbij het personeel in de bediening,bar,entree,en kamerschoonmaak.
Dus E.50,- entree moet men minimaal hebben voor een goed lopende club.
p.s. de dames betalen ook voor de overnachtingen maar dit is relatief laag, denk ook maar eens aan de brand verzekeringen van een club waar ook overnacht wordt.
Jorah Mormont
8 november 2008, 23:52
Een aantrekkelijk systeem vond ik afgelopen weekend in FKK-World.
Een los entree kost daar 65,00 euro. Echter je kunt er VIP kaarten kopen als volgt:
VIP-Card rot, 260,- Euro
für 5 Besuche der FKKW, gilt zeitlich unbegrenzt
VIP-Card gold, 475,- Euro
für 10 Besuche der FKKW, gilt zeitlich unbegrenzt
VIP-Card schwarz, 950,-/ Monat
für unbegrenzte Zahl an Besuchen/ Monat sowie drei Flaschen Hausmarke pro Woche
VIP-Card spezial, 1.111,-/ Monat
Wie V.I.P.-Card schwarz, statt Hausmarke jedoch Champagner (Veuve Cliquot oder Moet) mit einmal gratis V.I.P.-Zimmer
Wel een manier om klanten aan je club te binden. Op zich wat bijvoorbeeld GT wel eens doet, van die 5 euro kaartjes of toendertijd met die handdoekjes met 10 euro kortingskaarten werkt ook wel, echter eenmalig. Met wat FKK-World doet met 5 en 10 ritten kaarten weten ze dat de klant dan toch minimaal 5 of 10 keer terug komt.
Voor wat mijzelf betref vind ik 50 euro voor de NRW clubs niet te duur. Wat YY doet met korting voor een bepaalde tijd binnen heeft ook wel wat.
Maar zo'n 5 of 10 ritten kaart lijkt mij een potentiele manier voor een club om meer klanten te binden.
Sonny:wink:
rmjhexe
16 april 2015, 18:15
In phg betaal je maar 60 euro entree ; smorgens een geweldig ontbijt met zalm en omelet ed smiddags soep gebak en gistermiddag lagen er ijsjes oa magnums cornettos ed , Elena kwam nog bonnetjes uitdelen voor cocktails en de bekende bbq tot snachts 0300 uur. Er stond gister ook kwark met aardbeien . Div soorten koffie en bier , veel mooie dames en een dj aanwezig . Waar is de beste club in nrw ook al weer;)
de duisburg spesjalist
16 april 2015, 18:28
De beste club ik denk niet dat die bestaat afgelopen zaterdag was het ontvangst ontbijt en avond eten uitstekend in LR verder was de line up om te huilen de dj was te triest voor woorden draaide de helle tend leeg ach het is ma goed dat babylon niet onder nrw valt dat is de beste club ;)
Willi69
16 april 2015, 18:35
ach het is ma goed dat babylon niet onder nrw valt dat is de beste club ;)
Meinst Du das Babylon in Hamburg oder Wien? :confused:
Elsdorf ist eine Stadt im nördlichen Teil des Rhein-Erft-Kreises (http://de.wikipedia.org/wiki/Elsdorf_%28Rheinland%29) im Rheinland (http://de.wikipedia.org/wiki/Rheinland) in Nordrhein-Westfalen (http://de.wikipedia.org/wiki/Nordrhein-Westfalen). ;)
de duisburg spesjalist
16 april 2015, 19:25
Meinst Du das Babylon in Hamburg oder Wien? :confused:
Elsdorf ist eine Stadt im nördlichen Teil des Rhein-Erft-Kreises (http://de.wikipedia.org/wiki/Elsdorf_%28Rheinland%29) im Rheinland (http://de.wikipedia.org/wiki/Rheinland) in Nordrhein-Westfalen (http://de.wikipedia.org/wiki/Nordrhein-Westfalen). ;)
babylon elsdorf natuurlijk
Ascari
17 april 2015, 20:32
babylon elsdorf natuurlijk
Op vrijdag en zaterdag is het mij te druk daar. Optiek van de dames is ook "geschmack sache" zeg maar. Verder wel een leuke tent.
Normale prijs vindt ik 50 euro
Als het eten van een redelijk tot goede kwaliteit is.
Misschien leuk om een seizoenkaart te introduceren of iets dergelijks als je veel komt krijg je korting of een keer gratis entree
Badslippers
18 april 2015, 14:19
Misschien leuk om een seizoenkaart te introduceren of iets dergelijks als je veel komt krijg je korting of een keer gratis entree
Als je veel komt heeft de club geen enkel belang om dat te promoten. Je bent immers al binnen als klant. Ze willen nieuw volk binnen halen.
Piet Plezier
18 april 2015, 14:23
Normale prijs vindt ik 50 euro
Als het eten van een redelijk tot goede kwaliteit is.
in van GOCH hebben de vaste klanten ook een kaart.
10 keer betalen 11de keer gratis entree
Vendezz
18 april 2015, 14:24
Das veel...samya heeft 6 keer betalen en 7de keer gratis.. gewoon opgeven en hoppa
Piet Plezier
18 april 2015, 14:45
het is niet anders
Vendezz
18 april 2015, 15:03
Gelukkig heeft elke club wat anders te bieden .. zoveel keuzes zo veel en zoveel smaken.. anders zaten we allemaal in een club... dan zou mis vg wel niet meer de gezelligste zijn maar de drukste ;)
sofaking
18 april 2015, 15:11
Als je veel komt heeft de club geen enkel belang om dat te promoten. Je bent immers al binnen als klant. Ze willen nieuw volk binnen halen.
Het bestaan van zo'n kaart zou ook voor nieuwe klanten een reden kunnen zijn om die club te kiezen boven een andere.
Eddy_V
18 april 2015, 16:07
Bij Babylon en Sixsens: 10 * normaal entree = 11e keer gratis.
(geldt dus niet bij aanbiedingen of gedurende het ochtend tarief bij Sixsens).
Wel zelf aan denken om het te melden bij de receptie zodat het in de computer wordt bijgehouden.
Het systeem van PHG is simpeler en misschien uit marketing oogpunt doeltreffender:
Na standaardtarief entree betalen ontvang je een tegoedkaart van 10 Euro voor een volgend bezoek.
(ooit was dit 20,- Euro maar ik weet niet of nu altijd 10,- is geworden of dat het toeval is welke je krijgt).
Dit is een slim systeem, want zo'n tegoedkaart in je portemonnee wil je natuurlijk snel te gelde maken..
Ps bij PHG geldt dit systeem van een tegoedbon bij binnenkomst voor 15 uur kreeg ik zojuist door.
rmjhexe
18 april 2015, 16:39
:exactly[1]:In h7 mag je altijd gratis naar binnen;voor 14.00
de duisburg spesjalist
18 april 2015, 17:22
:exactly[1]:In h7 mag je altijd gratis naar binnen;voor 14.00
en als je zelf een handdoek mee neem kost het helemaal niks voor 14 uur :biggrin:
Admin
18 april 2015, 17:39
Nogal wat clubs hebben een Happy Hour tarief (voorwaarden willen nog wel eens veranderen), weer andere clubs geven bij een bezoek kortingskaarten weg en er zijn tegenwoordig ook veel clubs die een lager tarief hanteren dan de 50 Euro entree en dan zijn er nog clubs die op de zondag vrij entree geven bij een bezoek de week voorafgaand (Villa Vertigo) of een gereduceerd tarief op de zondag hanteren (Dolce Vita). Dan heb je ook nog eens clubs die een zoveel strippenkaart hanteren ... .
Zie ook:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34067-FAQ-IJsberenforum&p=311321#post311321
nb in de lijst van MJ zullen niet alle acties opgenomen zijn en wellicht dat de een of andere club een up-date behoeft!
Meest up-to-date info, zie club topic en/of de clubwebsite.
Voor een specifieke vraag en/of opmerking kun je het beste terecht in het desbetreffende club topic.
rmjhexe
18 april 2015, 17:39
Een badjas bedoel je , een handdoek is ook gratis
Nedlovefkk
3 juni 2015, 18:56
Ik betaal liever niet meer dan € 50,-. Dit komt o.a. door het feit dat ik geen alcohol drink tijdens een bezoek (voor veel clubs toch wel aardige kostenpost).
Dus daar haal ik mijn entreegeld niet echt aan uit. Spa Rood :cool:
Ik verwacht wel wat service, voorzieningen, sfeer bij entreebedragen rond de 50 tot 60 EUR. Als dat niet het geval is dan hoeven ze me niet terug te vinden.
gwanfich
21 juni 2015, 16:37
Higher than 30€ is too expensive. 40€ is the maximum. 60€ a robbery. 50€ is exagerated.
For instance LR and GT have an entry price of 60€ and it is expensive for what it is, i don't understand such price... the service, wellness or food are not better than in other cheaper clubs. In more they don't make reductions, Happy Hour, fidelity prices or free card with tombolas, it is very pity.
Sjeufke
21 juni 2015, 16:52
Higher than 30€ is too expensive. 40€ is the maximum. 60€ a robbery. 50€ is exagerated.
For instance LR and GT have an entry price of 60€ and it is expensive for what it is, i don't understand such price... the service, wellness or food are not better than in other cheaper clubs. In more they don't make reductions, Happy Hour, fidelity prices or free card with tombolas, it is very pity.
Een uitzondering daargelaten gaan inrichting, eten en drinken, wellness en andere faciliteiten wel degelijk mee omhoog met de prijs. Meer dan €30 te duur? Ga eens naar gewone sauna als Karolus Thermen in Aachen of Thermae 2000 in Valkenburg. Dan red je het bij lange na niet met €50 inclusief eten en drank. Bovendien komen daar geen dames voor een inspectie onder je badjas :biggrin:
gwanfich
21 juni 2015, 19:29
The advantage of high entry prices is that you will have a certain standing in the clients... when you look the visiting composition of cheap clubs... Compare Acapulco and Living Room clients... :smoke:
de duisburg spesjalist
21 juni 2015, 19:35
The advantage of high entry prices is that you will have a certain standing in the clients... when you look the visiting composition of cheap clubs... Compare Acapulco and Living Room clients... :smoke:
kijk na phg dat maakt niks uit
Ties85
23 juni 2015, 19:59
Oh oh de eeuwenoude prijzendiscussie nou hier gaan we dus voor een premium NRW saunaclub is dat 50 euro, alleen besloten de GT,YY,VV,PHG,LR toen ineens bijna in kartel dat dit 60 euro moest worden. Toen kwamen er nog een stuk of wat premium saunaclubs bij een hele lading budget saunaclubs en nu verdienen er nog maar een paar clubs echt goed geld. Er was naar mijn mening maar 1 club die echt zijn prijs kon verhogen en dat was de GT, niet op basis van de faciliteiten trouwens maar het is en was er toch altijd zo druk dus ja waarom dan ook niet en dan is de beslissing voor degene of hij meer wil betalen. De rest van de clubs loopt allemaal maar zo zo, in het weekend misschien nog eens volle bak maar door de week klagende dames because not to many clients...
geknipt en geplakt uit een andere enquete, hier hoort het wat meer thuis :biggrin:
degene die dit idee neergetikt heeft moet is logisch denken alle dames zijn zelfstandig in een sauna club een club die dit systeem zou toepassen gaat zich op glad ijs bevinden o drank orgels te weren zou een auf prijs van 20 euro voor bier drinkers de oplossing zijn
ha ha ha ha....
het komt altijd weer op de bierdrinker neer. De nuchtere ijsbeer heeft zwaar te lijden onder de pressie van het alcohol minnende deel van de populatie.... Dat is op zich wel een enquete waard, eens even uitvogelen hoe dat moet.
Maar is de gratis bier drinkende ijsbeer wel duurder voor de club? Of is het een soort boven de alcohol drinkende broeders verheven gevoel van de nuchtere beren? En hoeveel beren staan al om maximaal één uur na openingstijd op de stop van een SC? Moeten die ook meer gaan betalen omdat ze er gemiddeld genomen langer verblijven?
Iemand betichten van niet logisch denken....., dat verwijt maken aan iemand zegt eigenlijk al genoeg over de logische denkkracht van de opmerkende persoon. Als ik dit en andere fora goed begrepen heb zijn er al jaren clubs waar de dame voor haar centjes bij de club moet zijn. In de vorm van muntjes of weet ik wat nog meer.
Misschien nog een interessante vraag: Hoe komt het dat sommige ijsberen vinden dat anderen meer moeten betalen (of zij minder) omdat ze van bepaalde faciliteiten in de club geen gebruik maken? Als je ergernissen hebt omtrent collega beren die te diep in het glaasje keken, kun je volgens mij gewoon klagen bij de theke. Je kan ook vragen bij binnenkomst of er geen korting in het verschiet ligt omdat je van sommige dingen geen gebruik wil maken, al zullen velen het antwoord daar op wel kunnen raden.
Anyway, back on topic, het zal mijn een zorg zijn. Voor mijn part voeren alle clubs het geenqueteerde idee in. Al zitten er maar 10 meiden.. er zit altijd wel wat leuks tussen voor mij :)
Badslippers
7 juli 2015, 22:46
Hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic maar het heeft raakvlakken.
Ben van plan om of morgen of overmorgen mijn vrijkaartje voor Gogh te gebruiken.
Hoor en zie uitsluitend negatieve verhalen over bedelen voor Cocktails.
Dat zal wel een extra verdienste zijn om deze vrijkaartjes uit te kunnen geven.
Ik zal in deze "extra service" niet intrappen.
In een aantal clubs kun je champagne bestellen in de orde van grootte à €200 of €300. In eerste instantie dacht ik altijd dat de opbrengst daarvan volledig naar de club ging. Van mijn rooie vlam (thekefrau) vernam ik echter dat de dames ook een graantje meepikken. Ik weet niet precies hoe de verdeling is (heeft ze me wel verteld maar ben ik vergeten) maar het was geen kleingeld. Voor de dames kan dat lucratieve handel zijn. Kan me dus voorstellen dat ze "bedelen" om zo'n versnapering. Het staat me ook niet tegen omdat je vrij bent om wel of geen champagne te bestellen. Persoonlijk zou ik een andere omgeving kiezen om met een dame een gezellige avond door te brengen met champagne (en alles erop en eraan). Maar dan is het geen hoer/klant relatie maar gewoon een lekker uitje met zijn tweeën.
Wentelt Eefje
8 juli 2015, 06:34
In Oceans dienen dames (ten gevolge van het relatief geringe aantal beschikbare kamers) bij boekingen die langer dan 2 uur duren ook als dame € 50 per (half of heel, weet ik niet meer zeker) uur af te dragen aan Oceans. Dit vervalt echter wanneer de klant een minimaal 0,7 liter fles champagne bestelt om mee op de kamer te nemen, deze dekt dan de kosten van de dame voor de extra tijd tot 2 uur extra.
In Oceans dienen dames (ten gevolge van het relatief geringe aantal beschikbare kamers) bij boekingen die langer dan 2 uur duren ook als dame € 50 per (half of heel, weet ik niet meer zeker) uur af te dragen aan Oceans. Dit vervalt echter wanneer de klant een minimaal 0,7 liter fles champagne bestelt om mee op de kamer te nemen, deze dekt dan de kosten van de dame voor de extra tijd tot 2 uur extra.
Een begrijpelijke maar belachelijke maatregel.
Wachttijden heb ik daar nog nooit meegemaakt (kan ook niet als het aantal dames kleiner is dan het aantal kamers)
mocht het in Oceans toch ooit tot een pannekoekensessie komen, dan deze sessie maar opsplitsen.
Na 2 uur van de kamer, en 5 minuten later de dame weer een sleutel laten halen voor een andere kamer en daar wederom 2 uur verblijven
Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken, zal een pannekoek deze club waarschijnlijk links laten liggen.
Wentelt Eefje
8 juli 2015, 08:50
Ik liet er meestal iets meer dan 5 minuten tussen, maar even van de kamer gaan dat werkt gewoon. Minimale wachttijden 2 keer tijdens grote beurzen op de donderdagavond meegemaakt, maanden geleden, daarna nooit weer.
groteberend
8 juli 2015, 11:28
Ik snap het probleem niet zo
Ik kom naar de club om een wipje te maken, dus of het eerste wipje bij de entree in zit of niet maakt mij niks uit
Snap wel dat dames(en miss ook wel de club eigenaar) zich er aan stoort dat er klanten zijn die weinig naar de kamer gaan en de hele dag relaxen en drinken en eten
Naar mijn bescheiden mening kan een club er wel mee uit als ze 50 entree vragen, er zullen enkele beren zijn die meer opeten en drinken, maar vele beren zullen winstgevend genoeg zijn om het gat ruimschoots op te vangen
Het aantal kamergangen kan (ook weer naar mijn bescheiden mening;) ) reuze beïnvloedt worden door de geleverde service van de dames
Kijk eens naar huize-Monique, de slechte recensies van de dames moet je zoeken, en zijn die er te veel dan vliegt een dame er uit, en het loopt er storm met dames die er willen werken en wandelaars
goede pre/after service en op de kamer doen wat beloofd en verwacht word
gokken zou verboden moeten worden door de dames, net zoals groepjes dan meer dan 2 dames zonder beren
BEREN zouden zich ook moeten realiseren dat een gesprekje op een bank of in de kino wel een gesprekje moet blijven
Sta je het toe dat de dame aan je snikkel gaat zitten of dat er gezoend word dan zou het logische gevolg moeten zijn een kamergang of een tip in de vorm van een geldbedrag voor doorgebrachte tijd op de bank indien er geen kamergang volgt
het argument dat je als beer zijnde eerst wat wil proeven voor je beslist vind ik onzin, je vraagt ook in een restaurant ook niet eerst een stukje biefstuk om te proeven voordat je een hele besteld
seksenfun
8 juli 2015, 11:46
BEREN zouden zich ook moeten realiseren dat een gesprekje op een bank of in de kino wel een gesprekje moet blijven
Sta je het toe dat de dame aan je snikkel gaat zitten of dat er gezoend word dan zou het logische gevolg moeten zijn een kamergang of een tip in de vorm van een geldbedrag voor doorgebrachte tijd op de bank indien er geen kamergang volgt
het argument dat je als beer zijnde eerst wat wil proeven voor je beslist vind ik onzin, je vraagt ook in een restaurant ook niet eerst een stukje biefstuk om te proeven voordat je een hele besteld
Klopt voor wat betreft de standaard-saunaclubs. Er zijn echter saunaclubs die een traditie in die zin opgebouwd hebben en waar het dus normaal is dat er eerst gepijpt wordt en getongzoend. In deze clubs gebeurt dat goed dus geen probleem. Ik stel me echter de vraag waar je staat als je het niet goed vindt gebeuren, of je dan nog een kamer kan weigeren in die clubs.
Nog een laatste puntje. Ik vraag toch eerst om de wijn te mogen proeven in een restaurant hoor :smiley: :smoke:.
Wentelt Eefje
8 juli 2015, 12:02
Wijn die je eerst proeft kun je niet terugsturen als je die niet lekker vindt, alleen als die bedorven is!
Badslippers
8 juli 2015, 12:14
Nog een laatste puntje. Ik vraag toch eerst om de wijn te mogen proeven in een restaurant hoor :smiley: :smoke:.
Wijn die je eerst proeft kun je niet terugsturen als je die niet lekker vindt, alleen als die bedorven is!
Bovendien zit Seksenfun altijd aan het bier:
maar als je een Leffe rustig aan het opdrinken bent op de halfronde sofagroep
voor een Belg smaakten de 4 blonde Belgische Leffe-s uitstekend. Een plus, zo-n lekker Belgisch biertje in de Duitse clubs.
Een Erdinger met wat Brie erbij zo nu en dan, ook niet te versmaden natuurlijk.
Ik was naar de goede muziek aan het luisteren, had een Erdinger Weissbier bij me staan en had mezelf daar wat brie bij getrakteerd
Er waren immers twee zaken die me stevig rechthielden (Ik kan dus niet van strohalmen spreken, zeker niet.)
* De gratis halve liters lekker Weissbier (Erdinger).
de duisburg spesjalist
8 juli 2015, 18:16
Ik snap het probleem niet zo
Ik kom naar de club om een wipje te maken, dus of het eerste wipje bij de entree in zit of niet maakt mij niks uit
Snap wel dat dames(en miss ook wel de club eigenaar) zich er aan stoort dat er klanten zijn die weinig naar de kamer gaan en de hele dag relaxen en drinken en eten
Naar mijn bescheiden mening kan een club er wel mee uit als ze 50 entree vragen, er zullen enkele beren zijn die meer opeten en drinken, maar vele beren zullen winstgevend genoeg zijn om het gat ruimschoots op te vangen
Het aantal kamergangen kan (ook weer naar mijn bescheiden mening;) ) reuze beïnvloedt worden door de geleverde service van de dames
Kijk eens naar huize-Monique, de slechte recensies van de dames moet je zoeken, en zijn die er te veel dan vliegt een dame er uit, en het loopt er storm met dames die er willen werken en wandelaars
goede pre/after service en op de kamer doen wat beloofd en verwacht word
gokken zou verboden moeten worden door de dames, net zoals groepjes dan meer dan 2 dames zonder beren
slechte recenties van huizen monique kan je inderdaat niet vinden omdat boby vitale daar op hookers de bezem hanteerd ;)
Jan Verplancke
14 juli 2015, 21:09
Dit ligt er maar net aan. Er zijn clubs die best 75 of 80 euro kunnen vragen en je hebt clubs die eigenlijk de symbolische euro niet eens zouden moeten vragen...
Spikey73
22 februari 2016, 18:47
Top 3 intree prijzen
1e plek 0 €
2e 40 €
3e 50 €
Piet Plezier
22 februari 2016, 18:51
Top 3 intree prijzen
1e plek 0 €
2e 40 €
3e 50 €
1e plek €30,00
Want voor €0,00 kom je nergens binnen zonder vrij kaart
Sjeufke
22 februari 2016, 19:12
1e plek €30,00
Heaven7 vóór 14 uur €0,--
Oceans vóór 14 uur €0,-- (tot 28/2)
Piet Plezier
22 februari 2016, 19:31
Heaven7 vóór 14 uur €0,--
Oceans vóór 14 uur €0,-- (tot 28/2)
en dan moetje het bier betalen
pret
22 februari 2016, 19:39
en dan moetje het bier betalen
In VG moet je ook voor drinken betalen terwijl je 30 euro aftikt :biggrin:
Piet Plezier
22 februari 2016, 19:52
In VG moet je ook voor drinken betalen terwijl je 30 euro aftikt :biggrin:
ik hoef niets te betalen op vrijdag en zaterdag want ik drink alleen maar bier.
14231
Spikey73
23 februari 2016, 06:16
1e plek €30,00
Was ook niet serieus bedoeld :P
Iedereen wil wel gratis binnenlopen toch.
Jan Verplancke
24 februari 2016, 12:16
Was ook niet serieus bedoeld :P
Iedereen wil wel gratis binnenlopen toch.
Nou, nee. Dat betekent dat er geen enkele schifting is van wie er binnenkomt. Daar lijkt me helemaal niks aan eigenlijk als je nu al ziet hoe het er aan toe gaat in sommige clubs.
Spikey73
24 februari 2016, 13:44
Nou, nee. Dat betekent dat er geen enkele schifting is van wie er binnenkomt. Daar lijkt me helemaal niks aan eigenlijk als je nu al ziet hoe het er aan toe gaat in sommige clubs.
Ja uiteraard wel melden, en polsbandje met magneet sleutel.
Jan Verplancke
26 februari 2016, 08:02
Ja uiteraard wel melden, en polsbandje met magneet sleutel.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoelde meer dat als de entreeprijs lager is, er ander volk op af komt. Voor de sfeer is het ook niet per se beter. De beste sfeer heb je m.i. toch als er kamergangen worden gemaakt. Daar worden de dames het vrolijkst van en van vrolijke dames worden de heren het vrolijkst.
Als er 'n hoop beren aanwezig zijn alleen maar omdat de entree gratis is en:
- het licht en de verwarming thuis anders ook zouden moeten branden
- ze gratis kunnen eten en drinken
- ze gratis wat kunnen kijken en voelen
draagt dat meestal niet bij aan 'n goede sfeer.