Volledige versie bekijken : Saunaclub Sans Soucis (Tegelen), Algemeen
Manonneponnetje
16 oktober 2008, 08:39
:lostit: Morgen is het weer zover!!:lostit:
Ik reis morgen weer af naar het mooiste stukje land in Nederland.. LIMBURG!!
Je kan me dus vanaf morgen weer vinden in de Sans Soucis!:freu: En Zaterdag nacht dan vertrek ik weer ri. het (wilde) westen. Ik hoop dat het Bere(;))gezellig wordt! En ik hoop natuurlijk jullie ijsbeertjes ook allemaal te zien.. ipv dat ik al die verhalen achteraf aan moet horen :motz: :D
Dikke kus en tot morgen!!!!! :love: Manon!
Ps. Ik heb 'r zin in..
anna
16 oktober 2008, 13:04
welkom mannonnetje....ik weet niet of ik er ook bij ben,mn ogen willen even niet zo...
xxxx en veel plezier morgen mannonnetje
sonja
.357 magnum
16 oktober 2008, 16:33
:lostit: Morgen is het weer zover!!:lostit:
Ik reis morgen weer af naar het mooiste stukje land in Nederland.. LIMBURG!!
Je kan me dus vanaf morgen weer vinden in de Sans Soucis!:freu: En Zaterdag nacht dan vertrek ik weer ri. het (wilde) westen. Ik hoop dat het Bere(;))gezellig wordt! En ik hoop natuurlijk jullie ijsbeertjes ook allemaal te zien.. ipv dat ik al die verhalen achteraf aan moet horen :motz: :D
Dikke kus en tot morgen!!!!! :love: Manon!
Ps. Ik heb 'r zin in..
Je kruipt weer uit je holletje.
Dat is zeer goed nieuws.
Zaterdag kom ik mijn vrijkaartje verzilveren.
Vanaf welke tijd ben je er zaterdag?
Een slechtziende ijsbeer.
foempje2
16 oktober 2008, 19:16
Hoe is het daar eigenlijk met de bezetting vanaf opening tot om een uur 4?
Manonneponnetje
16 oktober 2008, 19:51
Hoi Magnum!
Ik ben er Zaterdag vanaf een uur of twee (14 uur).. totdat het niet meer gezellig is ;)
En morgen ben ik er verwacht ik vanaf een uur of half 12 (11:30 uur).. Enne.. ben je nog steeds slechtziend? Dan moet het maar op de tast zaterdag.. :D
Foempje.. Dat is eigenlijk wisselend per dag.. Je kan het beste even bellen naar de club, ze zullen je een eerlijk antwoord geven.. (voor zover ik tot nu toe heb gehoord van Beren en zelf als ik in de club aanwezig ben) Ik ben er in dit geval morgen dus.. En Amanda zal er zijn.. Dat is wat ik weet.. Wie weet tot ziens/voels.. ;)
Dikke kus aan de lieve Beertjes!! :love: Manon
Sans Soucis
17 oktober 2008, 01:01
aanwezig vandaag,
Amanda (nederlandse)
Miranda (nederlandse)
Bo ( nederlandse)
Ashanti !!! hot hot ze is er tot zondag!! (nederlandse/turkse)
Manon (nederlandse)
Shara (hongaarse)
Annet (hongaarse)
Erzi 2 ( Hongaarse) Nieuw!! 19 jaar!!
Shopia (duitse/braziliaanse)
Issabel (nederlandse/Poolse)
.......... (spaanse) Nieuw!!
Born to be wild
17 oktober 2008, 07:35
Afgelopen woensdag mijn eerste bezoek gebracht aan Sans Soucis. Even wat zoeken want ik had de Venloseweg in gedachten maar bleek dus de Roermondseweg te moeten zijn.
Bij binnenkomst valt direct de gemoedelijke sfeer op. Hier geen fabriekstoestanden maar een relaxte bijna huiselijke sfeer. En toch is deze club beslist niet klein en alle faciliteiten zijn aanwezig: 2x sauna - 1 stoomcabine -1 HWP.
Bij Sans Soucis voelt het alsof je op een intiem feestje aanwezig bent. Hier niet na 1 minuut de sleutelvraag. Je kunt er heerlijk je gang gaan en de dames zijn graag in voor een babbeltje zonder verdere verplichtingen. En wat is er leuker dan een feestje waarbij alle dames bereid zijn om met je het bed in te duiken :smile2: Dames zijn zeer gedienstig en komen je overal waar je zit een drankje aanbieden en halen dit dan voor je op bij de bar.
Het eten is verkrijgbaar in de keuken waar een lange talel staat. Ook dit bevordert de intimiteit.
Voor het eerst de famous Gustomass ontmoet en een kort gesprekje gehad over de voordelen van deze club. Gustomass werd echter in beslag genomen door een aantrekkelijke dame die hem reeds aan de bar hevig aan het zoenen was en met handen die op verkenningstocht waren. Gusto was duidelijk in "Boger sferen". En neem hem dat maar eens kwalijk. Andersom zou dit zeker ook zo geweest zijn.
Dames die aanwezig waren zie je hierboven vermeld.
Aangenaam verblijf wat zeker een vervolg gaat krijgen.
seqoya
17 oktober 2008, 07:45
goed idee om de namen van de dames te plaatsen die aanwezig zullen zijn..
any chance dat maija terugkomt ?
Gustomass
17 oktober 2008, 08:09
Gusto was duidelijk in "Boger sferen".
Geweldig goed gevonden...ben er zelfs beetje jaloers op...;)
Voor het eerst aanwezig en dan al zo'n observeringsvermogen!.
Sans Soucis een gast rijker en het Ijsberenforum een recencent rijker...
Mucho Gusto con las chicas !!
Gusto mass mass mass...!!!
seksenfun
17 oktober 2008, 19:57
Hélaba boefje :wink:,
Daag je me uit :nee:?
Quote je daar zomaar even iets van mij waarvan ik me in de verste verte niet kon voorstellen dat ik dat zou geschreven hebben :o. Statistiekjes liegen vaak, quotes daaraantegen.... Snel maar effe dat zoekmachientje van dit forum aangeklikt... Ontkennen ging niet meer. Een uitleg verzinnen wel :rofl:.
Toen had ik SS nog niet bezocht. En ja... 4 = vrij laag. En nee... toch ook weer niet, nu ik de dames ken. Het zijn allemaal bengeltjes, de éne al wat meer met 'b', de ander al wat minder met 'b' :rolleyes:.
Waar ik toen nog zus schreef... is dat nu wel hélemaal veranderd. Nu moet ik serieus op de remmen gaan staan om te kunnen weerstaan aan het verslavende effect van SS, nog meer dan andere clubs. En dat komt natuurlijk niet in eerste plaats door de faciliteiten ;) (die ook voortreffelijk zijn).
Toch kan ik me wat inhouden.... Ik zou niet willen dat ik binnenkom en de dames in koor zingen: "hè nee hè, weeral die seksenfun :p" of bij het buitengaan: "tot morgen" (hmm... dat laatste werd laatste keer al gezegd... door... een boefje :rolleyes:.
En eu... last but not least... vond je het dan niet zo leuk, laatste keer :smile2:? (ik wel, maar dat wist je wel :smile:)
btw, wist ik alles op voorhand had ik donderdag mijn keuze anders laten vallen...
O ja, toch nog effe: een quote uit het verre grijze verleden linken aan een laatste kamerbezoekje met jou (foei :teuflisch:hammer::rolleyes:)
rplover
17 oktober 2008, 21:02
Leuk dat de dames mee mogen schrijven, dat zie je niet snel op gelijke forums.
Vanaf maandag ga ik 2 dagen per week afreizen naar het Limburgse dus wie weet............
Binnenkort komt Willem2 wel langs, zijn centen ophalen :hammer:;)
Dus schrijven jullie er maar op los, krijgen wij meer vrijkaartjes :plapper::baeh:
:wink:
Gustomass
18 oktober 2008, 13:37
Hallo Sans Soucis,
hebben jullie ook zo'n boodschappenlijstje lijstje voor vandaag zaterdag, dan kan menig ijsbeertje "zonder zorgen" boodschappen gaan doen.....
Gustomass die nog naar de winkel wil....
aanwezig vandaag,
Amanda (nederlandse)
Miranda (nederlandse)
Bo ( nederlandse)
Ashanti !!! hot hot ze is er tot zondag!! (nederlandse/turkse)
Manon (nederlandse)
Shara (hongaarse)
Annet (hongaarse)
Erzi 2 ( Hongaarse) Nieuw!! 19 jaar!!
Shopia (duitse/braziliaanse)
Issabel (nederlandse/Poolse)
.......... (spaanse) Nieuw!!
anna
18 oktober 2008, 14:27
eh manon ashanti,amanda,annet,sara ,dat zijn dames dat ik tenminste zeker weet dat ze er zijn,ik ben er vanavond weer
groetjes sonja
stevemcgill
18 oktober 2008, 14:37
do u speak english????
Ronald35
18 oktober 2008, 22:19
weten jullie al welke dames er morgen ZONDAG zijn?????? 19-10 dus?
Gustomass
19 oktober 2008, 03:25
Gustomass had gisteren een dame uit Sans Soucis beloofd om vandaag even langs te komen. Je mag ook gewoon komen babbelen stelde ze me voor, dat vinden we ook leuk....
Zo gezegd zo gedaan...
Overigens dit was de eerste belofte die Gustomass na zijn scheiding aan een dame weer heeft durven doen....Nou het nakomen van deze belofte heeft een dag opgeleverd om nooit te vergeten...:freu::freu:
Had ik hem maar video gezet, maar da's helaas niet mogelijk.
Toch wil Gustomass enkele shotjes de Sans Soucis Revue laten passeren alvorens hij naar bedje gaat om een en ander nog eens rustig op zich in te laten werken....
* gistermiddag op weg naar Jenny's komt er een sms-je binnen van dame A met de bedoeling me op goede ideëen te brengen.....Gusto is, sterk als ie is , doorgereden naar Jenny's en heeft daar genoeg sex gehad voor een hele herfstweek.
* het is herfstvakantie, kans dat bladeren en eikels afvallen, dus alles gedaan om de eikel genoeg aandacht te geven.
* vanmiddag ontieglijk mooi zonnig weer.....helemaal niks om in een donkere club te gaan zitten, maar beloofd is beloofd Gusto. Je hebt aan Amanda beloofd , dus...
* Nog effe Magnum gecontact of ie werkelijk zijn vrijkaartje ging verzilveren vandaag.... Ja dus...dus Gusto hoefde geen angst te hebben als enige vertegenwoordiger van dit forum onze eer hoog te moeten houden en me staande te houden bij het Corps Feminin de Sans Soucis...
* Gusto was enkele dagen tevoren verblijd met een vrijkaartje van een Isjbeer die het niet zag zitten om dit zelf te komen verzilveren. Muchas Gracias Rex, ik zou proberen het goed te besteden.
* nog geheel leeg van een energievretende middag en avond bij Jenny's bij Sans Soucis aangekomen tegen een uur of 3...
* bij het naar de ingang lopen , een open staande voordeur van de club voorbijgelopen.... daar was men druk aan het zuigen, met een openstaande deur, zijn die zo laat opgestaan vroeg ik me af???...
aangebeld en welkom geheten, ja wat dacht je, Amanda die tijdelijk uit haar rol getrokken als receptioniste mocht fungeren...
* al gauw bleek dat de natte ruimte was uitgebreid tot in de bar, vanwege een lekkage... na menig emmer gevuld te hebben met de waterstofzuiger, konden we weer de bar in..
* intussen gezellig gebabbeld in de keuken...nooit weg, gewoon de gezelligste en geilste keuken van Nederland...
* Magnum, had zijn liefje Manon al gevonden en was zo blij met haar weerzien dat ie leuke feestelijke kleding voor haar bij had... Manon, aanvankelijk enigszins gereserveerd was toch bereid de snoepbeha aan te trekken... Gusto's ogen moesten zo midden op de dag al een stel mooie blote tieten aanschouwen, deze werden bedekt met de beha, hetgeen niet geheel lukte. Dat zei net zo veel over de beha maat als over de omvang van deze mooie en lekkere tieten...
* verdere beschrijving van Manon en haar borsten en van eventuele paskamergeluiden tijdens het passen van het bijbehorende snoepslipje laat ik graag over aan Mister Magnum himself.
*gezellig gebabbeld met Amanda, Miranda en even vluchtig Ashanti gedag gezegd.. deze drukke dame, Hottest lady in town op hun site,... was inderdaad hot....was druk bezet en kon zich regelmatig warmen op de kamer..
* Amanda en enkele dames het Party Treff concept uitgelegd....ook al aangegeven dat geen enkele dame vandaag van Gustomass een prestatie van enigerlei aard mocht verwachten aangezien de dames bij Jenny's me werkelijk compleet gesloopt hadden.....de kogel gelukkig wel mee terug gekregen...hebberige dames tegenwoordig..;)
* eerste pilsje in de keuken smaakte gewedlig en naar meer. Ons genesteld in de bar en daar het feest voortgezet. Amanda was intussen Receptioniste af, had zich in leuke kleding gehesen en bood aan ons iets lekkers in te schenken... een fles Jägermeister nam ze ter hand om er iets lekkers van te maken. Aman het smaakte geweldig... was het de Jägermeister of jij of beide, het was lekker...
* intussen is een wulpse Sofia ook binnen en deze dame wist zich nog enkele dingen goed te herinneren van ons samenzijn...en Gusto maar denken dat ze in de zevende hemel was geweest.
* in haar uitdagende outfit vleide ze zich weer languit op de bar , waarbij haar laarzen toch wel leidden tot bepaalde opzwepende reacties onder Gusto's berevel.
* berevellen zitten hier trouwens lekkerder dan elders, heb me er niet verdiept waar dat aan zou kunnen liggen..
* ook de dames werden creatief met drankjes mixen en de stemming steeg naar hoger sferen...
* In dit gedruis kwam Sonja ook nog binnen en Amanda sleepte haar gelijk naar Gustomass, waar ik haar mocht verwelkomen en waar Amanda "hij is van mij!!!" verwachtte dat Gusto zich zou inhouden...hetgeen hij braaf deed maar sjonge jonge.... dat viel niet mee...
*Hoi Sonja, het was geweldig om vanavond met je kennis te maken. Zo een geweldig uitdagende dame nog zelden gezien. Dames die van sex genieten vind ik al geweldig maar dames die van sex smúllen, da's toch de droom van elke man...nietwaar.
* Ook Celine verscheen in de bar.. een zeer vrolijke sping in het veld, die dit ook continue uitstraalt... als je het hebt over dames die ervan genieten om hier te zijn... Celine staat in de top 5.
* toen Manon haar Magnum tot volle tevredenheid op zijn fiets naar huis had gezet, kwam ze blij haar presentje tonen...
* Nadat Celine zich ervan had vergewist wat dat zou kunnen zijn, begon ze aan het doosje te pulken... laat me je helpen, voor je het aandoet...stelde Gusto voor.... een lachende Celine sierde zich op met het snoepbehaatje... even later moest ook haar eigen BH-tje tje t ontgelden werd het uitgedaan...
* het slipdoosje was nog dicht, maar dat kon niet beletten dat Celine zich ontdeed van haar slipje en er een snoepslipje voor in de plaats kwam... Foto riepen we in koor , maar dat ging niet...hoewel ze daar geen moeite mee had...later nog foto's gemaakt voor op de site..
* Magnum, dan kun je zien hoe we dit kadoo een perfecte plek hebben gegeven... Celine heeft het de hele avond gedragen, maar maakte zich tegen 23 uur toch wel zorgen of haar vriend haar poesje niet te zoet zou vinden smaken...dus toch maar afgedaan..
* Amanda een goede schoudermassage gegeven. Tja, dan hoor je om je heen, "ik wil ook en ik wil ook...ennuhhh ikke dan???"
* daarna Manon , een blonde schone , haar rug gemasseerd...Gusto was al een goed eind op dreef en inmiddels had een nieuwe gast Amanda ook al masserend onder handen... Had Gusto zijn kwarwei niet goed afgemaakt dan...??
* na 10 minuten komt mevrouw Manon met de opmerking dat ze massage-olie in haar tasje bij zich had... Nou ja....daarna was het geweldig glijden over haar rug..
* toen was het Gustomass zijn beurt;;"Meestal schiet degene die masseert erbij in...."daar had ze gelijk in, hebben jullie dat gehoord, schatjes in Xanten...?? I hope so.
* nu volgde een supergebeuren.. Manon die mijn rug en schouders en nek masseerde ....geweldig zo goed, zo lekker en zo...erotisch... Had me naar Amanda gedraaid zodat Manon er goed bij kon...Deze Amanda maakte zich zorgen hetgeen in concludeer uit het feit dat ze wel 3 keer vroeg Gusto je slaapt toch niet...gusto was in hoger sferen... met gesloten ogen , met open oren waarin de muziek van Dido langzaam binnen drong in zijn oren was het compleet......zijn naam, zijn wens..GUSTO MASS werd hier volledig werkelijkheid ... sjonge jonge wat heerlijk...Nog best beetje spijt van dat we niet afgemaakt hebben op de kamer.,..
* Amanda noemt zich Amandaboefje op ons aller Forum...dat is fout Amandaboef zou beter passen... Ijsklontjes daar wordt deze dame wild van en wil dat genot met ieder delen... Zo moesten enkelen het laten gebeuren dat delen van het lijf met ijsklontjes werden bewerkt... Ik zal haar de techniek van Daria in Golden Time nog wel eens uitleggen...
* blijkbaar een stuk van de film gemist hebbend, was er plotseling veel kabaal in de bar.... de beide barmanagers kwamen ons aller Amanda ophalen. Hevig spartelend moest ze eraan geloven en werd ze van achter de bar richting spoelbak geleid...het zal toch niet waar zijn... Jawel hoor, zonder pardoes( oud hè) werd ze met haar bips in het water gedompeld... Dat was naast kletsnat wel erg koud... even was Amanda stil, hetgeen niet vaak gebeurt...
* ons lekker opgewarmd in de jacuzzi , dat was heerlijk om even tot ons eigen te komen... alles goed en wel maar praten,....dat ging gewoon door.
* dat was dus babbelen en bubbelen met Amanda...
* het mooiste van bubbelen is vooraf en naderhand met haar douchen ...heerlijk om met zo een mooie dame onder de douche te mogen staan...
* terug in de bar, echt honger gekregen,,,uuuhh echte honger.
* even lekker wat geëten...wat eenvoudiger als bij Jenny, maar was best aardig....
* later werd Amanda naar de kamer geloodst door een collega...
* intussen met Manon gebabbeld en een Turks Stoombad genomen, heerlijk dat zeker maar verder geen actie mijnerzijds.... de puf was immers op...
* later in de bar nog weer in een interessant gesprek beland, lijkt wel een praatkaffee hoor ik jullie denken.. dat kan, als je dat wil, anders ga je gewoon lekker naar de kamer, toch..
* nu aan Amanda voorgesteld of dit het juiste moment was voor de beloofde massage... jawel hoor...Gelukkig was het grote bed in de kino bezet, dus een mooi excuus om ons op een kamer rustig terug te trekken. Daar heeft Gustomass wederom een supermooie dame mogen masseren, net als gisteren met Samantha bij Jenny's.. Wat een heerlijk lichaam om te masseren..
* bij terugkomst was het al over sluitingstijd, gelukkig geen scheve gezichten....
* hier afscheid genomen van de dames, waarbij Amanda zei, tot maandag dan...waarop Gustomass even zwaar teleurgesteld was. waarom niet morgen,,,nee morgen is het vrij , zei ze me met een vrolijke lach...
* met een supergevoel werd de deur door Amanda voor me open gedaan waardoor ik naar buiten stapte en me weer bevond in de gewone wereld.... wat is gewoon eigenlijk???..een stelling waar we het uitgebreid over hebben gehad...
* ben vast en zeker een en ander vergeten ,m aar wil toch Miranda, Ashanti, Celine, Annet, Elizabeth, Manon, Sonja, Sarah en Sofia bedanken voor hun rol in de film die Gustomass vanmiddag en vannavond heeft mogen draaien...
* ps niet boos zijn als ik ergens iets vergeten mocht zijn...
Bedankt lieve schatten...
Gustomass.
Hollandmale
19 oktober 2008, 07:36
* met een supergevoel werd de deur door Amanda voor me open gedaan.....
* .....maar wil toch Miranda, Ashanti, Celine, Annet, Elizabeth, Manon, Sonja, Sarah en Sofia bedanken..........waren er gisteren dus 10 dames in SS.
Da's niet slecht voor zomaar 'n zaterdag :smile:.
Racebeertje
19 oktober 2008, 17:45
:hah:ja was gisteren een erg leuke avond,vooral toen ze je in het wasbakje zette jammer dat er geen bad eendje bij was
hahahahahah:lostit::moon:
Racebeertje
19 oktober 2008, 17:48
Ik kom nu met regelmaat naar Club SS en het bevalt mij prima een hangt er een leuke en gezellige sfeer en voel me er lekker thuis kreeg al te horen dat ik bijna bij het meubilair zou horen en dat is een voor mij een goed teken.
Jongens ga zo door
groetjes Schorpion
Gustomass
19 oktober 2008, 18:59
:loud: Maurice... ligt de rode loper al uit tegen mijn volgend bezoekje :bowlol:, dan kunnen we een schuivertje maken, altijd leuk :roll3:.
(het is wel de gewoonte om met rijst of zo te strooien, niet met ijkoud water hè ;))
Gustomass heeft zich gisteren éven los kunnen worstelen van het damescorps bij Sans Soucis. Toen kwam ie wandelend, je bent een ijsbeer of je bent het niet..., kwam ie in de kamer op de begane grond terecht.. Daarin staat een giga jacuzzi én er ligt een massagebed van, nou ik schat 3 bij 3 meter. Zo een rubbergedekt matras bedoeld voor natte massages.....uitstekend geschikt SexenFun voor een schuivertje...
wat schrijf ik nu, uitstekend geschikt voor een authenthieke GUSTO MASS massage Tijdens een van de vele natte water en zeep massages aan de Leenderweg in Eindhoven mocht op genau so een matras de naam Gustomass het levenslicht zien... kan iemand zich een leukere plaats voorstellen voor een geboorte van een ijsbeertje..ikke nie!!
Ps . er waren nog geen vangrails aanwezig voor ál te enthousiaste schuifsters... gezien het temperament dat Gustomass gister in menig dames paar oogjes zag, lijkt me enige beveiliging aan de randen wel op zijn plaats...
Anders belandt je als ijsbeer alsnóg in het Nonnenklooster alwaar ze je eerste hulp bij ongelukken EHBO kunnen bieden..... of komen deze nonnen dan ter plaatse van ongeluk hand en spandiensten verlenen....laat schuiven maar dames....;););)
Gustomass die op een of andere manier nog steeds aparte plekjes ontdekt in Sans Soucis en voorlopig niet uitgekeken raakt....uuhh uitgeschoven raakt.
Tis geen Nederlands maar ik wil het nochthans gaarne mal erleben....;);)
Gustomass
Racebeertje
19 oktober 2008, 19:43
Het is echt een geweldige club,en de mensen zijn echt super,voel me er echt thuis
Gustomass
19 oktober 2008, 19:55
:hah:ja was gisteren een erg leuke avond,vooral toen ze je in het wasbakje zette jammer dat er geen bad eendje bij was
hahahahahah:lostit::moon:
Gustomass vond Amanda als bad eendje al geweldig.
Zelden een badeendje zó zien spartelen en fladderen.
Maar zo een Amanda-badeendje geef je eigenlijk graag wat meer bewegingsruimte ... ... Gustomass denkt even hardop aan een combi in de jacuzzi en op het schuivertjes-matras in de massage kamer.
Welk ijsbeertje wil dit badeendje temmen???;)
Gustomass:cool:
seksenfun
19 oktober 2008, 20:51
Toen kwam ie wandelend, je bent een ijsbeer of je bent het niet..., kwam ie in de kamer op de begane grond terecht.. Daarin staat een giga jacuzzi én er ligt een massagebed van, nou ik schat 3 bij 3 meter. Zo een rubbergedekt matras bedoeld voor natte massages.....
Dat je deze kamer nu maar pas ontdekt... :smile:
https://www.ijsberenforum.com/sanssoucis/P1000357.jpg
Gustomass
19 oktober 2008, 20:58
Gustomass bewaart het lekkerste graag voor later......althans dat poogt ie iedere keer weer..:cool:
Dat houdt heel wat anders in dan mijn "vielleicht bis später" tegen duitse dames.;)
Gusto werkt graag/laat zich graag naar een climax opwerken.
De plaats van delict staat op bovenstaande foto en wel héél aantrekkelijk afgebeeld..
yummi yummi yummi....
Gusto mass massage aqua.
Tiga
19 oktober 2008, 21:15
Dames en heren,
Geklets met de dames kunnen jullie hier voort zetten:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=95073#post95073
Onderwerpen van de dames zoveel mogelijk gebruiken om te berichten over een dame. Onderwerp van de club idem en dan over de club.
Veel plezier!
Tiga
woods25
20 oktober 2008, 16:56
Habe heute auch ein Session gehabt mit Sandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=95169#post95169),aus Holland neu in SS
Passport:
mit Brille ca 165cm groß,kurze baune Haare ca 25 J,cup B spricht auch Deutsch habe mit Ihr holländisch gesprochen service gut mit Gf6,ZK,Französisch bds,GV geht gut mit,FT?
kleine Tatoo am Rücken unten,vor 1 Jahr in Bada Ding gearbeitet.
Sie arbeitet nur Mo und Die.
SS kleiner Club aber wenn man die richtige Frauen hat ist es ein angenehmer Club
Ich werde diesen Club nochmals besuchen
Gruß
woods25:wink:
seqoya
23 oktober 2008, 09:34
is er al duidelijkheid wie er vrijdag aanwezig is van de dames ? die drei muschikettiere zijn in aankomst (Gusto, 2horny4u en ondergetekende )
rplover
23 oktober 2008, 10:27
is er al duidelijkheid wie er vrijdag aanwezig is van de dames ? die drei muschikettiere zijn in aankomst (Gusto, 2horny4u en ondergetekende )
Een volledig klooster vol nonnen en superSSnon Sofia, "de Wolvin van Tegelen" ?????:teuflisch;)
Amandaboefje
23 oktober 2008, 10:36
IK BEN ER!!!!!................................xxxxxxxxxxx xxx
seqoya
23 oktober 2008, 10:37
Een volledig klooster vol nonnen en superSSnon Sofia, "de Wolvin van Tegelen" ?????:teuflisch;)
NON-DEJU DA MEENDE TOCH NIE ??
seqoya
23 oktober 2008, 10:38
Ok amanda is er maar ja die zal wel door gusto en onze opperbelg weggekaapt worden...wat blijft er over ;)
ß
Amandaboefje
23 oktober 2008, 10:44
haha, nee hoor.
Ik hou wel een uurtje voor je over!
Ik zal niet te lang met Gusto praten!
xxxxx
seqoya
23 oktober 2008, 10:56
ja zorg maar dat ik voor Gusto kom want na gusto ben je vast en zeker moe !! ;) hahahaha
thesickboy
23 oktober 2008, 11:04
Beste dames en beren,
MAg ik jullie nog even herinneren aan de interventie van mijn zeer gewaardeerde collega:
Dames en heren,
Geklets met de dames kunnen jullie hier voort zetten:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=95073#post95073
Onderwerpen van de dames zoveel mogelijk gebruiken om te berichten over een dame. Onderwerp van de club idem en dan over de club.
Veel plezier!
Tiga
Thnx, TSB, die dringend eens naar Sans Soucis moet
Amandaboefje
23 oktober 2008, 16:21
Hallo lieve IJsberen!!!!!!!!!!!
15 november wil ik een party organiseren in de SANS!!! Want ik vond het erg gezellig met jullie!
Wat vinden jullie daarvan?
Laat je mening even horen (Wellicht een overbodige vraag, want die mening komt vast wel, maar toch even voor de jonge onnozele beertjes onder ons!!!) -:)
Liefs,
Amanda
seksenfun
23 oktober 2008, 16:31
Een boevenparty... het is eens wat anders. Laten we het er beestig leuk maken die dag, maar ons niet als varkens gedragen.
De organisatrice mag die dag extra verwend worden :smile: ... natúúrlijk wel. We zullen er alles aan doen om er een geslaagd feestdagje van te maken waar je geen spijt zal van hebben.
Eén ding moet je ons wel beloven: een paaldansshowke :D.
En eu... zomaar... of een jaartje ouder? :D
Ik kijk er al naar uit!! ;)
Amandaboefje
23 oktober 2008, 17:10
Tja, als alle beren er zo over denken.......
Bij ons staat gezelligheid voorop!
Amandaboefje
23 oktober 2008, 17:21
ja zorg maar dat ik voor Gusto kom want na gusto ben je vast en zeker moe !! ;) hahahaha
haha, nee hij is moe!!!!!:D
Amandaboefje
23 oktober 2008, 17:23
Een boevenparty... het is eens wat anders. Laten we het er beestig leuk maken die dag, maar ons niet als varkens gedragen.
De organisatrice mag die dag extra verwend worden :smile: ... natúúrlijk wel. We zullen er alles aan doen om er een geslaagd feestdagje van te maken waar je geen spijt zal van hebben.
Eén ding moet je ons wel beloven: een paaldansshowke :D.
En eu... zomaar... of een jaartje ouder? :D
Ik kijk er al naar uit!! ;)
Dan moeten er wel veel ijsbeertjes komen he!
Beloofd er zal een leuke show komen, misschien wel meer! en speciaal voor RP:moon:
zeppos58
23 oktober 2008, 17:43
Waarom zijn die feestjes steeds op dagen dat ik andere verplichtingen heb ? :confused::confused:
Amandaboefje
23 oktober 2008, 17:51
omdat ik dan jarig ben! dus het kan niet op een andere dag
xxxxx
x
seksenfun
23 oktober 2008, 17:56
omdat ik dan jarig ben! dus het kan niet op een andere dag
xxxxx
x
hmmm... ik 'zat er 'nuchter' op :smile:
zeppos58
23 oktober 2008, 19:02
Waarom zijn die feestjes steeds op dagen dat ik andere verplichtingen heb ? :confused::confused:
En het toeval wil nu weer dat ik echt niet komen kan, ik moet mijn activiteiten beter leren plannen zeker ;)
rplover
23 oktober 2008, 19:06
En het toeval wil nu weer dat ik echt niet komen kan, ik moet mijn activiteiten beter leren plannen zeker ;)
Of prioriteiten stellen he Zeppos, Amanda's verjaardag vier je niet iedere dag, misschien zelfs maar één keer in je leven :D
Ssssssssssssst, zeg tegen je baas dat je ziek bent, of tegen je bazin :teuflisch
Gustomass
23 oktober 2008, 22:18
Kúnnen jullie wel als ik niet ingelogd kan zijn. Tja een ijsbeer moet ook gewoon werken, weet je wel???? deze wel tenminste en gisteravond was het ook laat en de avond ervoor ook al... nog geen tijd meer om recensies te schrijven....Moe....
Moe zul je zeggen. Waarvan, van praten, van masseren, van ...tja.... nee, ik ga hier geen ellelang verhaal neerpennen.
Gustomass is niet zo snel moe te krijgen... maar soms....
In zijn 3 jarige carriere is ie tot nu toe 3 keer ingedommeld tijdens de 's werelds meest uitgevoerde actie.....
Maar ja , alles in 3, als je 3 uur ligt te ......, let wel aan één stuk, echt het bestaat, dan verlangt je lichaam wel eens wat rust....... ook wil je Gusto-mind gewoon lekker doorneuken....
Dus, bij deze dames hebben jullie de kans te melden of je Gusto al eens moe hebben gekregen, speak up now or be silent for ever. reclame maintenant ou silence par toujours( mmm), also Spreche es nun laut aus oder verzichte darauf für immer...
Gusto moe.,.....sjonge jonge....denk da ik maar es ga slape....
Morgen vroeg d'r weer op.....
Lekker dromen over een boefjes party....
Gustomass
zeppos58
24 oktober 2008, 10:15
Of prioriteiten stellen he Zeppos, Amanda's verjaardag vier je niet iedere dag, misschien zelfs maar één keer in je leven :D
Ssssssssssssst, zeg tegen je baas dat je ziek bent, of tegen je bazin :teuflisch
Bij vorige party was ik zelf jarig en hadden ze thuis "iets" voorzien.
en de 15de heb ik een dinnerparty waar ik als DJ te gast ben dus :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: slechte planning:wand::wand::wand::wand:
rplover
24 oktober 2008, 15:23
Voila,
Stilletjesaan tijd om al die losbandige vrouwen hier op 't werk lost te laten, me op te offeren, en op retraite te gaan naar het klooster :smile2:
Bewierook mij :D
Steek de kaarsen al maar aan, smeed de ijzers, trek jullie nonnengewaden aan, en wees vroom in mijn bijzijn:lostit:
Wat een opoffering een man al niet doet voor het klooster en zijn geloof, wie had ooit gedacht dat ik zo vroom zou worden :moon:
zeppos58
24 oktober 2008, 15:58
....Wat een opoffering een man al niet doet voor het klooster en zijn geloof, wie had ooit gedacht dat ik zo vroom zou worden
Karel Woityla, Ratzingher en Danneels :D:rofl::teuflisch:thefinger
anna
24 oktober 2008, 16:51
ik was gisteren pas na 19.00 in de sans.had 2 afspraken al voor massages .heerlijk is dat toch om die te geven.
celine was nieuwgierig hoe een body2body massage ging.dus had ik de meneer gevraagd of ze mocht kijken en dat mocht.Ze heeft genoten en is beregeil na afloop weer naar de bar gegaan.Toch wel g... als iemand kijk hhaha
als laatste op de avond na 23.00 nog een ijsbeertje een b2b gegeven.Nou toen was ik na afloop moe en voldaan .Ook de ijsbeertje zag er voldaan uit.
Thuis aangekomen ,snel naar bed en viel al in slaap voordat ik mn kussen raakte ,7 uur ging de wekker weer smorgens pfff,dan denk ik terug aan de gezellige avond van gisteren ,en ja hoor mn energie weer terug.
morgen weer nieuwe olie maken voor zondag.fijn weekend en tot zondag xxxx sonja
Binky007
25 oktober 2008, 05:43
Als alles een beetje meezit ben ik a.s. Maandag vanaf een uurtje of twee tot een uurtje of tien 's avonds in SS
Weet een van de dames die hier regelmatig lezen en schrijven wie ik er dan zijn
Binky
anna
25 oktober 2008, 09:27
Als alles een beetje meezit ben ik a.s. Maandag vanaf een uurtje of twee tot een uurtje of tien 's avonds in SS
Weet een van de dames die hier regelmatig lezen en schrijven wie ik er dan zijn
Binky
ikke ikke ikke ikke ikke
hahaha vanaf ongever 1900 uur ben ik er
xxx anna
SexyBo
25 oktober 2008, 14:28
Hey Binky,
Ik ben er Maandag ook vanaf het middag uur.
Groetjes Bo
Gustomass
25 oktober 2008, 15:13
Gustomass mocht gister op ontdekkingsreisje in deze kamer.
Heerlijk Bubbelen en Babbelen met Amanda.;)
And still there is so much more to explore...........;):cool::confused::freu:
Gustomass who loves BBA ( =GFE with Amanda)
seksenfun
28 oktober 2008, 18:58
Er wordt zovéél over gepraat en geroddeld… een verhaal kon niet uitblijven. Zou het er inderdaad allemaal zo kuis aan toe gaan?
Hoewel de namen niet zó fictief zijn mag er niet vanuit gegaan worden dat u éénzelfde verhaal zal zien afgespeeld worden in werkelijkheid, wanneer u de poorten van het klooster durft te betreden!
Vrouwelijke cast : Annamaria, Amandina, Manonnepona, Sandrina, boukje
Mannelijke cast: Gustomass, rplover, bbertb, Daytona
Op vrijdag was het altijd een opwindende dag in het klooster. Nog meer dan de andere dagen.
Alle nonnen liepen bijna hyperventilerend door de gangetjes en de ruimtes van het klooster te rennen, na het laatochtendgebed. Een apart klooster trouwens met vele verwenzalen zoals een jacuzzi, sauna en een bar met bier.
Zelfs zuster Amandina, die normaal met een kwaadaardige strenge blik de scepter zwaaide in het klooster, was met een glimlachje in een mondhoek en een glazige blik in haar ogen neuriënd de vele theelichtjes aan het plaatsen.
Uit de kamer van moeder Overste Boukje kwamen de muzikale klanken van Gerard Joling met het nummer “Maak Me Gek” geschald.
De jongere nonnetjes Amandina, Sandrina en Annamaria liepen met hoogrode wangetjes een beetje moeilijk door de gang te strompelen.
Zij hadden namelijk knalrode hooggehakte pumps onder hun pij verstopt.
Maar dat niet alleen, ze hadden ontdekt dat er op internet, waar het klooster inmiddels ook op aangesloten was, dingen stonden waar ze het heel erg warm van kregen.
Zo waren ze terecht gekomen, tijdens het zoeken naar een lerarenopleiding voor één van de zwervers, die ze in de kelder opvingen, bij PABO.
En wat zouden ze toch dolgraag ook eens zulke mooie kledingstukjes van dichtbij willen zien.
Dus ze bestelden alle drie stiekem onder een andere naam een setje pikante lingerie en lieten dat naar de pastoor Mauriciano sturen, die was ook niet zuiver op de graad, die zat vijf keer per week in zijn eigen biechtstoel.
Maar wat was er nu eigenlijk op vrijdag, nog meer dan andere dagen, aan de hand in het klooster?
Dan kwam de keukenknecht rplover! Een werkelijk zaligmakende jongeman, die zich binnen de kortste tijd met zijn geile glimlachje helemaal was ingeburgerd in het klooster. Ook mijnheer Gustomass de bakker en de groentenman bbertb kwamen er aan. Ook de werkman Daytona arriveerden.
Vandaag was het een mooie warme vrijdag. Na even zwoegen in de keuken ging dan ook al snel het T-shirt van rplover uit. Zweetdruppeltjes ontstonden op zijn gebruinde, gespierde lichaam.
Eén voor één trippelden de nonnen de keuken in, allemaal zogenaamd druk in de weer, om de keukenknecht rplover te helpen.
Manonnepona liep met een houten pollepel in het rond en moeder Overste Boukje kwam met een wasmand, met nota bene droge schone was, onder haar armen naar de keuken en wasplaats.
Werkelijk overal stonden nonnen in de keuken, achter de palmplanten, in de douche liggend op hun buik, achter het beeld van onze Vader, of gewoon aan tafel zogezegd driftig breiend aan sjaals voor de armen, hoewel ze nogal eens een steekje lieten vallen.
Het was inmiddels twaalf uur geworden en drie stoute nonnetjes hadden de taak gekregen om de keukenknecht te voorzien in de nodige benodigdheden voor het eten.
Amandina droeg een mandje met broodjes, Sandrina een kan met vers geperst sinaasappelsap en Annamaria had in haar paniek haar mandje alleen maar gevuld met komkommers in plaats van een assortiment groenten.
Alle drie hadden ze voor het eerst hun bij de PABO bestelde lingerie aan, plus die enorm hooggehakte knalrode pumps.
In de spiegel zag het er leuk uit, maar ai ai ai mijn GOD op een grintpad loopt dat zo moeilijk.
Ze voelden zich in ieder geval enorm sexy onder die pij en probeerden op hun manier zo normaal mogelijk te lopen en te kijken, zoals het een goede non betaamd.
De adonis van een keukenknecht rplover, die druk bezig was met de voorbereidingen voor het avondmaal, had het vanuit zijn ooghoeken allemaal al lang gezien, hij was niet gek en wist wat voor uitwerking vrouwen op hem hadden.
Maar dit werk hier was het meest komische van alles en hij kwam hier graag.
Even stond hij leunend tegen het aanrecht, het zweet met zijn sterke gespierde arm van zijn voorhoofd afvegend, met een glimlach om zijn mond rondkijkend en hij had ze allemaal gesignaleerd.
Manonnepona, die voor zich uitstarend met de houten pollepel tegen haar onderbuik stond te wrijven, moeder Overste Boukje die op het randje van de wasmand was gaan zitten en vreemde kronkelige bewegingen maakte en natuurlijk de stoute nonnetjes, die al strompelend, elkaar ondersteunend en elkaar vastgrijpend met een bloedserieus gezicht op het grintpad naar hem toe kwamen, om de benodigdheden voor het eten te brengen.
Mmmm… rplover kreeg toch wel honger en hij was eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe zij er onder die pij uit zouden zien. Ja, uitgerekend net vandaag.
Terwijl rplover het gestuntel zo stond te bekijken, ging Annamaria compleet door haar enkel, de komkommers vlogen in het rond, in haar val trok ze Amandina mee aan haar pij, die daardoor een enorme scheur opliep en een deel van haar verborgen geheim bloot gaf, namelijk een kruisloos rood stringetje, Ze had zelfs een scheermesje bij pastoor Mauriciano gestolen (God vergeef het haar). Die dames op die beruchte site hadden immers nergens haar en een mooie doorzichtige rode bustehouder, waarmee zij rondingen ontdekte die ze nog nooit gezien had, plus een paar rode kousen.
Sandrina zag dit alles en viel met haar mond open bovenop de rest.
Rplover zag dit alles aan en spoedde zich op het drietal af, om ze de helpende hand te bieden.
Bij het zootje aangekomen werd zijn aandacht toch getrokken door het kruisloze rode stringetje, waar hij een paar heerlijke geile schaamlipjes zag.
Maar goed, hij kwam om de nonnetjes te helpen..... daarbij kon hij het niet laten om tijdens het overeind helpen zijn middelvinger even door het gleufje van Amandina te halen, die daarop een kreetje van schrik, … of opwinding gaf?
Verbaasd merkte hij dat zijn vinger behoorlijk vochtig was geworden van haar kutje en hij voelde dat zijn lul in zijn spijkerbroek begon op te zwellen.
”Even niet aan denken en die dames eerst op de been helpen”, dacht rplover.
Annamaria en Sandrina stonden bibberig op hun benen een beetje te janken en Amandina bleef nog een poosje met een geile blik in haar ogen op de grond zitten, daarbij proberend om de grote scheur in haar pij bij elkaar te houden, wat niet erg goed lukte en rplover een blik recht in haar kruis gaf. Ook op één van haar mooie borsten die bij de val uit haar iets te kleine bh was gesprongen.
Rplover tilde ook haar overeind en hielp op zijn manier om haar kleding wat bij elkaar te houden, waarbij hij zijn hand stevig om haar borst legde.
Annamaria en Sandrina liepen jankend, elkaar ondersteunend, uit de keuken, dit was geen goed idee geweest, vonden ze.
De inmiddels behoorlijk geile keukenknecht wreef over de flinke zwelling in zijn broek en deed er totaal geen moeite voor om het te verbergen voor de hongerige blik van alle nonnen, die het schouwspel op afstand hadden gevolgd en zeer onder de indruk waren wat ze onder de pij van Amandina hadden gezien.
Eén voor één kwamen ze stilletjes van hun plekjes vandaan, met een vreemd kriebel gevoel in hun onderbuikjes.
Hun blik was gericht op de komkommers die her en der in de keuken geslingerd lagen en ze versnelden hun pas om er zo snel mogelijk bij te zijn en om niet mis te zullen grijpen zodat een ander ze voor zou zijn.
Boukje was met wasmand en al op de grond gevallen en krabbelde onhandig overeind, er lag nog maar één komkommer op de grond en die was voor haar, waarom wist ze nog niet precies maar ze moest hem hebben, dat was zeker.
Met snelle pasjes en haar blik op de komkommer gericht rende ze er op af, tegelijkertijd met Manonnepona, die zichzelf niet meer kon beheersen en de houten pollepelsteel in haar natte kutje had gestopt.
Bij de komkommer aangekomen staken ze beide hun hand uit om hem op te rapen, daarbij elkaar vals aankijkend.
Hij is van mij, siste moeder Boukje en gaf Manonnepona een harde duw, waardoor die naar achteren vloog en de houten pollepel tussen haar benen vandaan op de grond viel.
Verder was er geen non meer te zien in de keuken, ze waren allemaal met hun komkommers naar hun kamertjes gerend. Dat Gustomass de bakker, bbertb en Daytona hen volgende kon hen helemaal niet schelen.
Moeder Overste had gewonnen en ging er ook vandoor met haar schat.
Manonnepona pakte met een sip gezicht de houten pollepel op en ging er ook snel vandoor.
Ondertussen hielp rplover ons geile nonnetje naar boven, zo af en toe zijn handen op een plekje laten gaan waar ze niet hoorden te zijn, maar waardoor Amandina steeds meer hijgende en kreunende geluidjes begon te maken.
Rplover zou haar wel eens naar haar kamertje brengen en haar rijkelijk belonen voor alle moeite die ze gedaan had om op te vallen bij hem.
In het klooster was het stil, er was niemand te zien, alleen hoorde je uit elke kamer soppende geluidjes komen met soms een kreuntje ertussen door, waarschijnlijk waren de nonnen ijverig bezig hun kamertjes te soppen.
Amandina kon niet meer op haar benen staan, haar enkeltjes klapte steeds dubbel door de hoge hakjes, die ze nog steeds droeg, of door het geile smachtende gevoel in haar onderlichaam, waardoor haar benen bibberde.
Maar… rplover was een sterke jonge man, die haar met een zwiep optilde en haar in zijn armen naar haar kamertje droeg, dat helemaal aan het einde van de lange gang op het eerste verdiep lag.
Blij, omdat ze nu niet meer hoefde te lopen op die rode kwellingen legde ze haar hoofd tegen zijn schouder en snoof de mannelijke geur van zijn lichaam op, waardoor de trillingen door haar lichaam schoten. Die geur maakte iets los in haar, iets wilds, iets beestachtigs, iets wat ze niet kon onderdrukken.
Op haar kamer aangekomen legde rplover Amandina op het bed en trok de schoentjes bij haar uit, om haar gepijnigde voetjes te masseren, daarbij liet hij zijn handen steeds hoger gaan, haar kuiten, haar knieën, haar dijen, het naakte stukje van haar dijen dat boven de rode kousen uitkwam.
Amandina lag zachtjes hijgend op haar rug en liet rplover vol spanning zijn gang gaan toen hij met zijn vingers haar onbedekte kale natte kutje beroerde en binnen de kortste tijd het klitje had gevonden, waar hij bedreven met zijn vinger overheen wreef, zodat Amandina haar benen spreidde om hem nog beter te voelen.
Wat werd rplover geil van die aanblik, wat zou hij graag gelijk zijn keiharde stijve pik in dat geile roze natte grotje rammen, maar dat deed hij nog niet, rplover wilde eerst nog veel meer van dit geile nonnetje zien, dus ging hij op zoek naar de sluitingen van deze vreemde nonnenkleding, daar had hij ook geen ervaring mee, zo vaak neuk je geen non.
Maar een geile man zou geen geile man zijn als hij de sluitingen niet zou vinden, dus één voor één vielen de kledingstukken open voor hem, hij gooide ze op de grond en daar lag Amandina voor hem in haar rode lingerie, één borst bloot, haar zachte buikje, het rode stringetje, waar haar kutje met de inmiddels opgezwollen schaamlippen en klitje voor hem openlag en haar rode kousen die hier en daar een ladder hadden opgelopen tijdens het vallen.
Amandina haar kap had ze nog op haar hoofd, wat de aanblik van haar alleen nog maar veel geiler maakte. Rplover kon zijn ogen niet van haar afhouden en maakte zijn broek los om zijn lul die nu stijver was dan hij ooit geweest was, de vrijheid te geven.
Fier sprong hij dan ook recht vooruit toen rplover zichzelf van zijn kleding bevrijde, waarop het nonnetje met haar ogen begon te draaien en schunnige praat uit begon te slaan, wat ze op internet was tegen gekomen.
”Ooh, neuk me jaaa, steekt die geile paal van jou in mijn geile kut en neuk me, nuuu, smeekte ze.
”Ok, lekkere geile slet van me, ik zal jou eens neuken en je laten gillen van genot als mijn paal bij je naar binnen gaat”.
Rplover ging tussen Amandina haar benen zitten en haar handen grepen meteen naar zijn keiharde pik, hij rukte haar bh van haar lijf en greep allebei haar borsten in zijn handen. Heerlijke borsten waarvan hij de tepels in zijn mond nam en eraan zoog tot ze recht vooruit stonden en hard werden.
Inmiddels lag rplover zijn geile lul tegen haar schaamlippen aan en Amandina kronkelde met haar lichaam om hem er bij haar in te krijgen. Oooh zo geil en Amandina hielt het werkelijk niet meer uit.
Omdat rplover Amandina niet verder wilde laten smachten duwde hij zijn lul tegen haar kletsnatte geopende kutje aan en plaagde haar nog een poosje door hem er steeds maar een paar centimeter in te duwen, tot rplover het zelf niet meer hield en zijn paal tot de wortel in één maal bij Amandina naar binnen schoof.
Nu gilde ze het echt uit en lag grommend onder hem met haar onderlichaam te stoten, om hem zo goed mogelijk te voelen.
”Jaaa, neuk me NEUK ME”, gilde Amandina. Ze draaide daarbij zo met haar hoofd dat ook de kap van haar hoofd viel en een prachtige lange bos krullen vrijliet.
Rplover pakte Amandina bij haar haren en neukte haar of zijn leven er van af hing. Met lange diepe halen stootte hij in haar kutje, daarbij met zijn vinger over haar klitje wrijvend, totdat ze hard om God begon te gillen, ja per slot van rekening was dat haar echtgenoot, die zich overigens niet aan zijn echtelijke plichten hield.
”Ooh God, neuk me, jaaa, ik kom klaar door die geile lul van je, ggrrrr geilll jaaa”. Haar lichaam begon te stoten en te trillen, haar kutje trok samen en haar klitje werd groter dan ooit.
Ook rplover kon zich nu niet meer beheersen en voelde dat zijn zaad nu met volle kracht in haar kutje spoot en hij bleef maar spuiten en spuiten, zo'n lang en krachtig orgasme had hij nog nooit gehad.
Na deze oerkrachten die ze beide gevoeld hadden lag hij nog een poosje op haar en kuste haar volle mond, hun tongen vonden elkaar in een heftige geile tongzoen en zij hield hem beet, alsof ze hem nooit meer los wilde laten.
Wanneer het tijd was voor het avondeten kwam iedereen nonchalant weer in de keuken gewandeld. Alsof er niets gebeurd was. En zoals het in een vooruitstrevend klooster hoort… stonden er vanavond pizza’s uit de diepvries op het menu. Tja… het avondeten was nog niet klaargemaakt door de keukenknecht rplover. Wat zou daar nu de reden van kunnen geweest zijn?
En zo komen we tot een ‘open einde’. Ik geloof nooit dat dit verhaal onvervolgd zal blijven. Ik vermoed sterk dat er nog meer episodes aankomen.
De schrijver had graag aan het verhaal deelgenomen. :rolleyes:
Gustomass
28 oktober 2008, 21:06
Er wordt zovéél over gepraat en geroddeld… een verhaal kon niet uitblijven. Zou het er inderdaad allemaal zo kuis aan toe gaan?
......
En zo komen we tot een ‘open einde’. Ik geloof nooit dat dit verhaal onvervolgd zal blijven. Ik vermoed sterk dat er nog meer episodes aankomen.
De schrijver had graag aan het verhaal deelgenomen. :rolleyes:
Beste Monnik Saxio Funnius,
is U bekend het werkschema van de keukenknecht? Hij zal allicht toch wel een vrije dag hebben, een ATV-dag of wanneer is zijn wekelijkse Saunclubdag???
De nonnekes mogen dan toch niet verstoken blijven van hun dagelijkse plezierkes.....;)
Gusto Massaias wil graag de honeurs waarnemen en zo veel mogelijk de nonnekes te plezieren waar het hun kriebelt.....:freu:
Gusto.
seksenfun
28 oktober 2008, 21:37
Deze monnik heeft het vermoeden dat hij, meer dan gezond voor zijn hartje is, zich achter die ijzeren hekken zal begeven énkel en alleen om de nonnetjes plezier te gunnen ;) :smile:.
Manonneponnetje
29 oktober 2008, 08:43
WAUW!!! Monnik Saxio Funnius...
Hier heeft u een werkelijk sterk staaltje journalisme laten zien.. als ik mijn ogen dichtdoe zie ik de hele dag weer aan mij voorbij gaan.. :D
Alleen wel jammer van die houten lepel.. Maar ik vergeef het je omdat je nog niet het genoegen hebt gehad om je met Manonnepona terug te trekken en te zien tot welke hoogtes (torenkamertje?) zij kan komen.. (of beter gezegd.. JIJ) Dan had je nooit een zo levensloos object gezocht voor zo een lief en levenslustig nonneke.. Maar zoals gezegd.. Ze vergeeft het je ;) Je kan ook niet ALLES weten :P
Ik hoop dat je van het weekend ook weer gezellig langs komt! Ik ben er nl vrijdag en zaterdag weer!! :freu:
Dikke kus.. :love: Manon
anna
29 oktober 2008, 12:02
tjonge wat een verhaal seksenfun.je moet sexromans gaan schrijven
droom jij dat voordat je dit op papier gaat zetten?
ben benieuwd naar je vervolg verhaal
groetjes anna/sonja
Gustomass
29 oktober 2008, 12:12
tjonge wat een verhaal seksenfun.je moet sexromans gaan schrijven
droom jij dat voordat je dit op papier gaat zetten?
ben benieuwd naar je vervolg verhaal
groetjes anna/sonja
Dromen???
Wat je ziet is toch echt, wat je voelt is toch echt,wat je proeft is toch echt, wat je hoort is toch ( meestal) echt???
Gustomass
seksenfun
29 oktober 2008, 20:20
WAUW!!! Monnik Saxio Funnius...
...Dikke kus.. :love: Manon
Ik had er natuurlijk ook nog een beetje horror kunnen bijsleuren met een 'levenslustige' mixer met toebehoren :smile2:.
Misschien moet je me maar eens verrassen... ;)
Dit weekend kan ik echter niet, belangrijke prioriteiten.
Ik ben blij dat je het nog eens kon herbeleven vandaag maar dan met jouw levenslustige objecten :smile:.
:love:
seksenfun
29 oktober 2008, 20:29
tjonge wat een verhaal seksenfun.... groetjes anna/sonja
Gelukkig diskwalificeerd alleen een knettergekke persoon mijn verhaal :thefinger ;).
Seksromans gaan schrijven... schrijven... schrijven... nééé... af en toe een verhaaltje en de rest in levende lijven beleven... jaaaa... dat wil ik :lostit:.
Of ik er eerst van gedroomd heb? Toch niet, in dit geval. (Ik droom natuurlijk wel graag van mooie dingen ;).) Al dat 'genon' bracht mijn fantasie gewoon weer flink tot leven :smile:. Een seksromanneke neerpennen... dat gaat nog, maar ik wou er nog wat aan toevoegen, beetje de draak steken met de figuren die zichzelf in de aandacht plaatsen op het forum én dat op zo'n manier dat de situatie in het echt eventueel nog mogelijk zou zijn kunnen geweest :rolleyes:.
Zijn de hoofdrolspelers dan zomaar met de natte vinger aangewezen? Ik denk het niet. Qua reacties nemen ze nu wel een heel klein bijrolletje voor hun rekening ;) ;).
Over het eventueel vervolg later nog meer. Herinner me er maar aan, als ik het vergeet :smile:.
Fredo
9 november 2008, 04:55
Ik schrijf niet vaak maar moet toch even kwijt
een mooie schone omgeving niet te druk
gezellige dames die niet opdringen en na contact de tijd nemen.
dit vind ik leuker dan de Duitse broeder clubs
Hollandmale
9 november 2008, 13:14
....., en heeft er geen spijt van gekregen :rolleyes:.
Om 16.00 binnen, errug rustige zaterdag vanwege Rpl's feestje in VV :D.
's-Middags 5 beertjes, 's-avonds 'n paar meer, maar geen bekenden :nee:.
Dames: Celine en Sofia (D), Kim (B), Dorothy en Sara (H) en Sonja (NL).
Eerst 'ns flink ontbeten, vers afgebakken broodjes met alles erop en eraan. Daarna 'n biertje gepakt, met Kim, Dorothy en Sara naast me aan de bar. Vervolgens in de Kino gaan kijken, zag bij het omkleden al dat Celine en Sofia daar met 2 beertjes aan het rollebollen waren.
In de Kino eerst 'n bubbelbadje gepakt, mooi uitzicht op de dames in actie :p. Gewacht tot ze vrij waren, vervolgens lekker tussen hen in liggen kletsen op bed. Beetje getongzoend met Celine, de verleiding kunnen weerstaan om meteen aan de slag te gaan. Hele leuke en spontane meid, liep gisteren de hele dag topless, soms naakt door de club. Ze blijft hoog op m'n lijstje staan voor de volgende keer :rolleyes:.
Was de middag dus al zeer aangenaam, de avond werd nog beter, dankzij Sonja :freu:.
Die kwam rond 18.00 binnen, we raakten kort daarna aan de praat in de bar. Genoeg conversatiestof, over de IJsberenmeeting 5 weken geleden en de periode sindsdien in SS. Rond 'n uur of 9 trek gekregen en naar de eetkeuken gegaan voor diverse soorten pasta, lekker ! Met Sonja afgesproken dat ze me na het eten zou ophalen om samen in de Kino even uit te buiken. Op bed verder liggen kletsen, tja, van het een komt dan al snel het ander. Dus via heerlijk zoenwerk mekaar uitgekleed en uiteindelijk beide naakt aan 'n Kinosessie begonnen.
Lekker Sonja's DDD-natuurborsten onder handen genomen, wederzijdse orale verwennerij, begonnen met 'n goeie lange natte blowjob. Daarna haar 'n tussenbeense natte wederdienst bewezen en besloten om de sessie voor te zetten op de kamer. Veel en heftig zoenen, pijpen en beffen, zoals gewoonlijk heeft HM weer 'ns niet echt geneukt. Sonja doet FT, uiteindelijk heerlijk klaargekomen zonder FT :p.
Na terugkeer in de bar nog langdurig met Sonja nagepraat en gebuurt. Kom daar in 'n andere club 'ns om, dat 'n dame je 'n hele avond gezelschap houdt voor 'n uur kamertijd. Maar het was ook erg rustig met beertjes. Uiteindelijk rond middernacht richting kleedkamer gegaan en omgekleed. Sonja kwam me nog 'n paar lekkere nachtzoenen geven, we houden zeker contact voor 'n volgende keer :smile:.
Sans Soucis
10 november 2008, 18:05
Zaterdag 15 november is het verjaardagsfeest voor Amanda
We vieren het met cocktails en royaal buffet!
Alle ijsberen zijn welkom!
Hopelijk tot zaterdag!
naughtyboy
11 november 2008, 19:43
afgelopen donderdag mijn vrijkaart van 4 oktober ingewisseld bij SS, had er gezien de berichten die er na 4 oktober op het forum verschenen waren het volste vertrouwen in dat het wel goed zat met SS. Maar helaas af en toe schijn bedriegt zeg... Er was bijna niks te doen in het totaal waren we met 3 beren binnen en 5 Dvp's. 3 dames lagen ongeintereseerd in de kino, eentje hing wat rond aan de bar en de ander was met een klant op de kamer.....
na wat met de aanwezige dames gepraat te hebben, bleek mijn vermoeden na binnenkomst al snel waarheid... en dat terwijl ik juist dacht dat het net zo goed ging met ss, van een paar dames kreeg ik al te horen dat de meeste meisjes hun geluk al elders aan het beproeven waren en ook hun wens was snel te verkassen... het eten die avond was zeer karig zeker in tegenstelling tot de party op 4 oktober, maar ja daarvoor ga je eigenlijk ook niet een saunaclub maar ja sommige beren willen toch ook graag culinair verwend worden dan enkel en alleen door de dames, helaas weegt de korting van 15,00 euries tov andere clubs daar dan ook niet tegenop...
Al met al een rustige en teleurstellnde avond gehad, waardoor ik er zeker voorlopig niet meer naar toe zal gaan en tja maar afwachten of het tegen die tijd dan nog wel een saunaclub is, hoorde alweer dezelfde geruchten als eerder, men zou overwegen om er een parenclub van te gaan maken....
Wordt vervolgd........ misschien :plapper:
bref-jefke
12 november 2008, 00:44
afgelopen donderdag mijn vrijkaart van 4 oktober ingewisseld bij SS, had er gezien de berichten die er na 4 oktober op het forum verschenen waren het volste vertrouwen in dat het wel goed zat met SS. Maar helaas af en toe schijn bedriegt zeg... Er was bijna niks te doen in het totaal waren we met 3 beren binnen en 5 Dvp's. 3 dames lagen ongeintereseerd in de kino, eentje hing wat rond aan de bar en de ander was met een klant op de kamer.....
na wat met de aanwezige dames gepraat te hebben, bleek mijn vermoeden na binnenkomst al snel waarheid... en dat terwijl ik juist dacht dat het net zo goed ging met ss, van een paar dames kreeg ik al te horen dat de meeste meisjes hun geluk al elders aan het beproeven waren en ook hun wens was snel te verkassen... het eten die avond was zeer karig zeker in tegenstelling tot de party op 4 oktober, maar ja daarvoor ga je eigenlijk ook niet een saunaclub maar ja sommige beren willen toch ook graag culinair verwend worden dan enkel en alleen door de dames, helaas weegt de korting van 15,00 euries tov andere clubs daar dan ook niet tegenop...
Al met al een rustige en teleurstellnde avond gehad, waardoor ik er zeker voorlopig niet meer naar toe zal gaan en tja maar afwachten of het tegen die tijd dan nog wel een saunaclub is, hoorde alweer dezelfde geruchten als eerder, men zou overwegen om er een parenclub van te gaan maken....
Wordt vervolgd........ misschien :plapper:
Beste, was er maandagnamiddag tot avond, 10/11/08 oké er waren ook niet zoveel dames, maar er hing een leuke sfeer en het is een prachtige zaak kwa inrichting. Je moet de zaak de tijd geven om te bewijzen dat ze goed is of zijn jullie soms vergeten dat in het begin YY en GT ook de grond werden ingeboord, wegens geen vrouwen of wat dan ook en nu wil blijkbaar iedereen er zijn. Doch persoonlijk hou ik wel van de intieme sfeer, vroeger in PWS waren ook nooit veel vrouwen en toch was het er ook leuk.
En terloops ga is met Seline of Isabel en of Dorithy naar de kamer, zij geven niet alleen een goeie service en kijken niet op de klok en dat is toch wat de beertjes willen. En neem de raad ter harte van één van de forumleden, behandel de meisjes met respekt en je zal er geen spijt van hebben.
naughtyboy
12 november 2008, 06:23
Hey bref-jefke,
het was maar een persoonlijk verslag hoe ik het ervaren heb in SS. Nogmaals ieder zijn ding en verder behandel ik de vrouwen altijd met respect en wat Dorithy en Selina betreft, die dames zijn inmiddels al verkast en zie je dus waarschijnlijk niet meer terug in SS.
dus vandaar mijn vrees dat het er wel eens snel afgelopen kon zijn... Weinig vrouwen, minder mannen, minder mannen, nog minder vrouwen en dus nog minder mannen etc. Of en dat hoop ik echt er moet snel iets verrassends gebeuren:plapper:
Manonneponnetje
12 november 2008, 07:23
Ik wil niet lullig zijn maar zowel Celine als Dorothy hebben gister gewoon in de Sans gewerkt.. Deze dames zijn dus niet verkast zoals jij dat zegt Naughty Boy. Ik snap niet zo goed hoe je aan je info komt.. Maar als je even een telefoontje naar de club pleegt hoor je meteen wie er allemaal aan het werk zijn..
Jammer dat je een tegenvallende ervaring hebt gehad.. Wellicht dat je er in de toekomst nog eens komt buurten..
:love: Manon
seksenfun
12 november 2008, 17:23
Manonneponnetje,
Lullig wil ik niet zijn, lollig is het ook al niet :o. Een belletje van jou naar de club (waarvoor hartelijk dank) resulteerde in de aanwezigheidsmelding van volgende dames:
* Dorothy
* Kim
* Sarah
* Nadien komt vanmiddag
* Miranda komt vanmiddag.
Misschien zou er nog een klein beetje aan de communicatie kunnen gewerkt worden want het was spijtig om te moeten vaststellen dat het rijtje niet helemaal klopte, vooral dan het gemis van Amanda :heul:.
De aanwezige dames gisteren:
* Dorothy (heeft me een absoluut heerlijke tijd bezorgd voor haar afscheid van het werken in clubs, héél erg lief van jou)
* Kim (Belgische, stopt eind november met het clubwerk)
* Sarah (was gastvrouw en niet naar boven te krijgen ;), ook niet voor 2 jonge Franse adonissen)
* Nadien was er van een stuk in de namiddag maar stopte al om zes uur (is wel heerlijk gaan rollebollen met die syphatieke knappe jonge kerels ;)) Daarna was ze blijkbaar uitgeblust (dus komt in de praktijd te vervallen - 1 sessie maar -)
* Amanda... tja... de grote afwezige uit het rijtje.
* Miranda (niet aangekondigd, toch heel de dag aanwezig)
* Isabel (ook niet aangekondigd, ook heel de dag aanwezig)
Vanaf 6 uur liepen de meiden al weg, wat toch vrij vroeg is: Sarah en Nadien. Wat later enkel nog Dorothy, Kim en Isabel aanwezig. Wat aankomende beren wat weinig vonden om inkom te betalen.
Manonneponnetje
12 november 2008, 18:57
Hey SenF,
Volgens mij heb je mij ook niet horen (zien) zeggen dat Amanda er was.. Ik heb haar naam er niet tussen gezet.. Aman was lekker een dagje vrij.. Waarschijnlijk is Isabel na mijn telefoontje gekomen en Miranda had ik wel degelijk op het lijstje gezet..
Dat Sarah gastvrouw was is Maurice denk ik vergeten door te geven aan mij.. Maar verder dacht ik toch dat ik best goed voor Secretaresse had gespeeld.. ;)
Maar je hebt het weer naar je zin gehad.. Kom je van't weekend nog Anna haar kookkunsten bewonderen? :cool:
:love: Manon
seksenfun
12 november 2008, 19:10
Ik zou dat heel graag willen, maar... het is nog niet helemaal zeker door... :o.
Sphinx
16 november 2008, 21:07
"No need fer you to fight boys. Hang up all your guns! Find a mask, as best as you can get ready to run. Keep all the food lines moving. Don't come cryin' for more. The signs were there you should have bought connections before. We'll be alright.. in the morning time, yeah. We're doing fine, I'll see you on the nightline. Such a big joke; it's the talk of the town. All the planets, to whom I spoke. Are trying their best to play it doooown!"
Niet geheel toevallig dat deze racebeer weer eens naar Colin Hay van Men at Work zat te luisteren toen hij zijn racebeermobiel over de A73 stuurde. De afgelopen nacht had het spook van de twijfel nog even flink lol gehad: waar nu heen te gaan? Nottuln, voor een duivelse ontmoeting :teuflisch of toch gewoon Tegelen om dat vrijkaartje van Oktober in te wisselen? Uiteindelijk werd er op het allerlaatste moment (20 meter voor de afslag Belfeld) toch voor SS gekozen. Bij binnenkomst ook even de vlaai geparkeerd die ik meegenomen had. "Had je nou niet hoeven doen" vond Manon. "Weet ik, en ik doe het lekker toch." Later kwam ik haar bij de HWP weer tegen en hebben we kort even staan kletsen (ik weet het, deze racebeer had er eigenlijk gewoon ook in moeten gaan zitten, maar a) hou ik niet zo van HWP's en b) ik heb een talent voor het missen van kansen (zou ik daarom hebben moeten keepen bij schoolvoetbal?) Behalve Manon waren op dat moment aanwezig Kim, Isabella, Sofia, Celine, Ashanti en Dorothy. Iets later kwam Pamela ook nog aanwaaien, een nieuw meisje van Afrikaanse oorsprong (sprak Frans en redelijk Engels). De grote afwezigen waren Amanda (die dus in Grefrath uithing) en Sonja. Deze racebeer dronk zijn koffie op en ging Manon weer tegemoet toen ze de douche uitkwam. We hebben nog wat zitten kletsen over relbelgen, damesrecensies en ander gezeverrr (prachtig Vlaams woord is dat toch ;)). En deze keer liet deze novice-racebeer de mogelijkheid niet schieten en volgde zuster Manonnepona naar haar torenkamertje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=99731&postcount=14), alsof ie Adso von Melk was die zijn naamloze schone naliep (ga Umberto Eco lezen, cultuurbarberen :D)
Meer dan 60 minuten later was een caloriënboost meer dan noodzakelijk, in de vorm van een flinke kop soep en een stuk grummelkesvlaai. Aan de bar was het niet zo heel druk, maar met Celine, Sofia en Manon was het wel gezellig. Het leek erop dat Sofia zich begon te vervelen, want ze viel barman Maurice ineens aan :eek: Hör jetz auf mit das Gefummel!" waarschuwde Celine. Toen deze racebeer vroeg of ze misschien jaloers op Sofia's vangst was greep ze de ijsbeer achter zich beet "Ich hab auch einen geangelt." Het verschil was dat Sofia Maurice weer liet gaan, terwijl Celine haar slachtoffer naar boven sleepte. Deze racebeer ging met een koffie op de bank liggen, deed vijf seconden zijn ogen dicht en 'klik', ineens waren we bijna een uur verder. Dat 'klik' was trouwens Sarah die een beetje ruzie leek te hebben de aansteker waarmee ze de waxinelichtjes aanstak. Na een twintigtal mislukte pogingen gaf ze eindelijk toe dat het ding leeg was, mopperde wat in het Hongaars en ging een andere zoeken. Deze racebeer ging dan maar wat eten halen, plus de helft van de kroepoek die er nog lag (ik kon er niet vanaf blijven). Hoewel de meeste bekende beren zich al hadden afgemeld, kwam ik er later toch een paar tegen: de Schlüter-twins (twee beren, één nick) en Fredo. Manon kwam even kijken of we ons wel vermaakten (van mij wist ze dat al maar oke) en wilde van Schlüter en Schlüter weten of één nickname nou niet lastig was ivm recensies: "Moeten jullie allebei met dezelfde dames mee nemen, uitzoeken of ze ook met twee beren tegelijk wil..."
Even later verscheen Celine ook weer beneden, dus regelde ik in Hof-stijl een afspraakje voor later en ging weer onderuit (luiwammes, hoor ik iemand al roepen). Een tijdje later werd deze racebeer weer wakker (volgens mijn G-Shock 75 minuten later) en kwam Celine langs om me voor een snack uit te nodigen. Nog niet eerder heeft deze racebeer een dame zo vaak zien eten. Hoog metabolisme/calorieënverbuik? Iets later belandden we met Sofia en Isabel op een bank en nog wat later trok deze racebeer met Sofia en Celine richting de kino. Schijnbaar was dat Sofia's manier om inspiratie op te doen. Een prima gelegenheid om eens uit te testen wat ze bijgeleerd hadden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=99732&postcount=3) Een uur later troffen we in de bar een stilte aan (cd was uit) en gingen opnieuw in de kino naar het scherm liggen staren toen de Schlüterbroertjes hun neus aan het venster kwamen steken. Beide dames doken er meteen bovenop. Of het nog wat geworden is weet deze racebeer niet, want die dook de douche onder en pakte nog wat kroepoek uit de eethoek mee.
En toen was het tijd om op te breken. Nog een paar dikke zoenen van Manon gekregen (tot kijk schat) en dat was het dan. Weliswaar geen party, maar gewoon een relaxt avondje met een paar leuke dames en beren. Op de radio van de racemobiel hoorde ik eerst dat Roda geheel onverwachts van NEC had gewonnen :freu: en vervolgens klonken mij de welbekende gitaarriffs van Mark Boon en Rob Vunderink tegemoet. En deze racebeer zong even luid mee met Sausalito Summernight van Diesel:
"Cashing all my checks, sweeping out the bank. Spend it in Sans Soucis like a wormhole in the tank. Look out over here, watch out over there. Can't afford a blowup coz we haven't got a spare. All Aboard! Sausalito Summernight. All Aboard! Sausalito Summernight.. All Aboard! Sausalito Summernight. All Aboard!!
John_68
17 november 2008, 19:35
Klopt. Het is een leuke en gezellige club. Allen jammer dat je niet met plastic kunt betalen.
jeepie
22 november 2008, 13:20
ik ga er dadelijk naartoe. ik hoorde net aan de phone. dat er 2 nieuwe dames werken. ik ben benieuwd wie dat zijn
jeepie
23 november 2008, 08:19
gisteren om 17:30 aangekomen bij SSS er waren 5 dames aanwezeig.
Clauidia, annet, sofie, isabelle, nadien. en met de laatste 3 heb ik met ieder een uurtje liggen rollenbollen. het waren echt toppertjes. om 1:00 vannacht rolde ik de club weer uit.
ps. ik hoorde ook in SSS dat ze Zazen in Well willen gaan sluiten.
blauwebeer
23 november 2008, 09:49
gisteren om 17:30 aangekomen bij SSS er waren 5 dames aanwezeig.
Clauidia, annet, sofie, isabelle, nadien. en met de laatste 3 heb ik met ieder een uurtje liggen rollenbollen. het waren echt toppertjes. om 1:00 vannacht rolde ik de club weer uit.
Leuk te horen dat er nog wat vrouwtjes aanwezig zijn.
Blauwebeer zal zijn vrijkaartje dan toch nog ten gelde kunnen maken ... :lostit:
Bb :wink:
Manonneponnetje
28 november 2008, 13:30
Het heeft wat moeite gekost maar.... Vandaag vanaf een uurtje of 18 zullen Ashanti en ik .. Manon dus.. weer aanwezig zijn in de Sans!! Morgen zijn we er ook nog.. Gezellig als er wat beertjes langs kunnen komen.. :)
Dikke kussen van Ashanti en Manon
Jetliner
28 november 2008, 20:02
@ Manon,
zondag maak ik het zilverfonds te gelde en breng de Sans een eerste bezoekje.
Naar verluid zal jij, overladen met lof op dit forum, er ook zijn :luvlove:
Het zal mij benieuwen :freu:
jeepie
29 november 2008, 06:51
@ Manon,
zondag maak ik het zilverfonds te gelde en breng de Sans een eerste bezoekje.
Naar verluid zal jij, overladen met lof op dit forum, er ook zijn :luvlove:
Het zal mij benieuwen :freu:
als ik jou was zou ik eerst maar bellen. wie er aanwezeig zijn
Jetliner
29 november 2008, 17:58
Ik laat me maar 'ns verrassen.
Manonneponnetje
30 november 2008, 19:13
@ Jetliner : Nou wat jammer zeg!!! Ik was er vrijdagavond (wat een FILE!!!!!) en Zaterdag de hele dag.. Ik ben nooit in de de Sans op Zondag.. Ik had je graag eens ontmoet.. Ik hoop wel dat je een hele fijne dag/avond hebt gehad..
Wie weet treffen we elkaar een andere keer.. Ik ben er weer over een week of twee..:wink:
Dikke :love: Manon
ciccia
1 december 2008, 01:55
Jammer dat hier nog steeds niet veel ijsbeertjes komen want het is een mooie club en heeel dichtbij voor mij. maarja geen ijsberen geen plezier ;)
wh23
1 december 2008, 12:03
bij mij staat SS morgen in de planning.
Kan iemand mij vertellen wie er allemaal aanwezig zijn (vooral NL dames)
Gr.
Wh23
Jetliner
1 december 2008, 15:07
Roertunnels, open u!
Eindelijk is de aanvliegroute naar clubs voorbij YY ook op zondag open.
De zilvervloot toog met vrijkaart richting Tegelen.
Twee allochtone ettertjes met basballpet achterstevoren op hun troon stonden wat rond te hangen bij het ingangpoortje. Security? Nah. Ze struinden alweer weg. Een warm welkom van een charmante thekefrau was er niet. Een jonge knul van een jaar of 25 (Laurens heet hij, zo zou ik later die avond vernemen) deed nogal stroef het onthaal. Ik toonde ‘m trots de print van mijn vrije entree. Daar was hij niet vertrouwd mee… Gratis inkom? Van een “ijsberenforum” had hij nog nooit gehoord. Gelukkig deed-ie niet moeilijk en ik mocht toch binnen zonder betalen. Ontvangst kon alvast beter…
Er waren slechts twéé dames aanwezig, Sofia en Celine. En dat zou de hele namiddag en avond zo blijven, helaas. Sofia, die ik bij mijn binnenkomst al tegen het lijf liep vroeg me wat dat papier te betekenen had. Ook zij scheen niet op de hoogte te zijn van enig vrijkaartensysteem.
Italiaans-Franse Celine kwam de bar binnen en ik herkende haar meteen. Ik had haar al enkele keren gespot in YY, waar ze toen een ongeïnteresseerde indruk op mij maakte. Droomfiguur, maar geen uitnodigende houding om aan te spreken. Hier in SS leerde ik haar anders kennen: schaterende lach, dj spelend aan de knopjes van de stereo, vlot de landwijn ingietend, kronkelend over de bar.
Er waren immers slechts 2 dames en 2 gasten. Naast mij zat een jonge, nogal schichtige beer die ik wel vaker in YY ben tegengekomen. Hij bleek een Waal uit Luik te zijn. Bien étonné de se retrouver ensemble heet dat dan. Toen hij even een bruine trui ging breien fluisterde Celine mij in dat ze hem in YY ‘ns had afgewezen, omdat ie zo’n vreemde, glazige indruk op haar maakte... ”Ihr seid beide Schuchter”, bleef Celine herhalen. Heeft Nana Mouskouri een bril op?
Onze Lawrence of Arabia zat nukkig aan de kont van de bar in het nergens te staren. Hij was blijkbaar stand-in voor één avond. Ingehuurd om op die grietjes te passen, leek z’n motief.
Sofia en Celine hadden ‘m al een hele poos zitten sarren en op die Nerven gewerkt en dat hield maar aan. “Schlampe” tierde Celine hem aanhoudend toe. ‘Straks vijs ik die wijven hun kop eraf’, zag je ‘m denken. ”Schlampe, schlampe, schlampe” alles was niet vastzat werd door Celine Schlampe genoemd. Ze ging Law nog wat opvleien voor een orgietje. Géén belangstelling, wicht.
Een hele middag geouwezwateld. Over o.a. YY en entourage van meiden, beren en hun haartooi, Hollandmale, Seksenfun (grijs haar, amper haar), wie heeft een goeie linker en wie bakt niets klaar, Gina, Mercedes en het hele zootje.
Sofia en Celine wisten notre compatriote Liègois op den duur mee te tronen voor een triootje, waardoor ik echt even heel alleen was in de tent. Er was nog een verliefd koppel, ook SS first timers, die duidelijk genoeg aan mekaar hadden. In de pornokino waren zij voor gezinsuitbreiding aan het opteren. Nadien mee gebabbeld in het zweethonk.
Nadat onze jonge Waal met glazige blik van de kamer kwam heb ik niet gevraagd hoe ’t geweest was. Hij stortte zich zwijgzaam op de nasi goreng in de keuken en was daarna in geen velden of wegen meer te bekennen. Hij had z’n portie wel gehad, laten we het daarbij houden.
Celine, noch Sofia brachten bij mij intense kamerverlangens teweeg. Ondanks dat ze prima vermaak waren, de hele avond lang! De recensies van beide dames liegen er niet om. Celine heb ik een gast volle voor- en nazorg zien geven. Zoenen aan de bar, na de kamer nog wat keuvelen. Voordeel van deze kleine club: je kan hier met een dame voor en na de sessie gezellig samenzijn, zonder dat ze na betaling meteen weer verdwijnt naar de volgende klant.
Hier hangt onthaasting in de lucht. Geen neukfabriek als Geile Tijden a/d Brug (overigens nog steeds niet geweest, maar van horen zeggen).
Tegen de avond waren er ’n tiental gasten binnen, waaronder nog twee jonge koppeltjes, die gevieren de bubbels in doken. Het ene blondje stapte naakt uit de douche… haar figuurtje beviel mij wel… maar geen toenadering gezocht. Dit zegt iets over het onderaanbod, dat ik mijn oog laat vallen op andere bezoekende dames. SS is vooralsnog geen parenclub. Ook al waren er drie koppels en maar twee dvp’s.
Lawrence of Arabia liet mij omstreeks 21.30 uit. Hopelijk vind hij een job die ‘m beter schikt dan clubhost. Ik had mij hoedanook vermaakt. Je voelt je thuis in dit huis.
Som: Sans Soucis is een knus, gezellig clubje. Verkleinde versie van YY. Ik had het er meteen naar m’n zin. Bruinlederen zetels, heel comfortabel. Muziek stond op draagbare decibels. Het rookverbod wordt met voeten getreden, maar weinig mensen = weinig rokers = weinig last voor mijn luchtwegen. Een bar met lange rijen krukken, voor veel meer bezoekers dan de club behappen kan. Mits de juiste companie is het hier tof!
Alleen: twee dames is echt wel een karig aanbod (voor wie z’n eigen gerei niet meebrengt) De pornokino met jacuzzi is vierkant, klinisch en sfeerloos. De hygiëne van de matrassen verraden actie van voorgangers… geen lust om daar op te gaan liggen. De film bleef overigens haperen, waar ik onze Lawrence op wees. Morrelend ging hij in de controlekamer het euvel verhelpen.
Het salon met de palmboom in het natte gedeelte heeft witte kussens die er ook niet netjes uitzien. Het hoekje an sich nodigt wel uit om te gaan zitten. Wat ontbreekt is een linnenkast, waaruit je ten allen tijde een handdoek kan pakken. Er lag een stapeltje handdoeken op de leuning van een zetel. Nogal slordig. Na een tijd zijn de handdoeken gewoon op, tenzij je het een hele dag met één handdoek rooit.
De “disco-sauna”, zoals ik ‘m noemde (die met de kleuren) was niet voorverwarmd en in onbruik.
Geen kwaad woord over onze arme Laurens die er tegen zijn goesting alleen voor stond, maar er zijn vrouwenhanden nodig voor het bestuur en onderhoud van een club. Ideale bezetting zou zijn: 1 charmante thekefrau en 5 à 8 dames. Met Mannonneponnen, Amandaboefjes en hoe ze ook allemaal mogen heten. Dan heb je vast de juiste hoeveelheid animo in de keet. Naar verluid ZIJN die dames er doorgaans ook. Maar gisteren waren ze er even niet.
Goedemorgenallemaal
1 december 2008, 16:40
Roertunnels, open u!
Eindelijk is de aanvliegroute naar clubs voorbij YY ook op zondag open.
De zilvervloot toog met vrijkaart richting Tegelen.
Is maar tijdelijk :heul:http://www.refdag.nl/artikel/1375183/Tunnels+A73+ook+in+weekeinden+open.html
Tunnels A73 ook in weekeinden open
22-11-2008 07:41
ROERMOND (ANP) – Met ingang van dit weekeinde zijn de tunnels van de A73 in Midden-Limburg de rest van het jaar continue geopend voor het verkeer. Zij het enkelbaans en met een snelheidsbeperking van 70 kilometer per uur.
http://www.limburger.nl/article/20081009/REGIONIEUWS01/968797243
Tunnels A73 gaan op 6 januari permanent dicht
De tunnels van de A73 gaan zo goed als zeker dinsdag 6 januari 2009 dag en nacht dicht om alle 52 veiligheidssystyemen te testen. De testen kunnen wel acht of negen weken duren
seksenfun
1 december 2008, 19:45
Een hele middag geouwezwateld. Over o.a. YY en entourage van meiden, beren en hun haartooi, Hollandmale, Seksenfun (grijs haar, amper haar),
Zeg élaba Jetliner, hebt gij dan niks beters te doen dan over mijn haar te roddelen tesamen met Celine :hammer: ;). Ik zou wel beter geweten hebben hoor :love: :fuck:.
De disco sauna heet eigenlijk infraroodsauna ;).
Was de Finse sauna (de gewone) op temperatuur?
Jetliner
2 december 2008, 17:22
De infraroodsauna, juist. Zo zei Sofia het ook.
Is het de bedoeling dat je die zelf in gang zet met dat knopjespaneel?
Bij vrouwen weet ik de knopjes wel te bedienen, maar vraag me nu niet om een radio aan de praat te krijgen :huch:
Wel, de gewone sauna vond ik niet helemààl tiptop afgesteld...
De temperatuur wees 70 graden. Had misschien wat warmer gemogen? Normaal zweet ik mij al gauw kapot, maar nu duurde dat erg lang.
En die wijzer daaronder, zou dat de luchtvochtigheid in % moeten weergeven?
De naald gleed zowat weg tussen minimumwaarden 20 en 10 :eek:
Niet optimaal afgestemd.
Volgende keer Lawrence maar 'ns op z'n duvel gaan geven :motz:
Jetliner
2 december 2008, 18:06
Hier nog een woordje uitleg over de Schlampe van Celine:
Schlampe (http://de.wikipedia.org/wiki/Schlampe)
seksenfun
2 december 2008, 20:18
Wel, de gewone sauna vond ik niet helemààl tiptop afgesteld...
De temperatuur wees 70 graden.
Niet optimaal afgestemd.
Volgende keer Lawrence maar 'ns op z'n duvel gaan geven :motz:
Doe geen moeite, ik vroeg het laatste keer twee keer en dan pas stookten ze hem tot 80°C.
joost132
3 december 2008, 11:55
Ik heb het geluk mogen smaken ook op de openingsdag aanwezig te mogen zijn. Club is een aanrader. Meestal wordt je ontvangen door Tamara, een lieve behulpzame dame. Ze heeft alleen wat moeite om j\"je" te zeggen in plaats van "u". Maar dat zegt meer over haar dan dat ge"u". Daarnaast is de club eerder kleinschalig dan grootschalig.... Daar houd ik wel van want dan krijg je ook meer aandacht als gast. Ook de meisjes zijn hiet TOP en ik schrijf dat bewust met hoofdletters. Zelf ben ik een echte voyeur en ook wel exhibitionistisch en in dat opzicht kom je niet echt aan je trekken... Maar het is dan ook geen FKK club. Er zijn helaas maar weinig meisjes die echt kicken bij exhibitionisme.....
En dankick ik op lolita typetjes en die zijn er ook soms....
Ik kom er regelmatig en zal dat ook blijven doen.... Jos
Hollandmale
7 december 2008, 01:57
....., reactie op eerder bericht van HM.
Het betreft bezoek op 29 november j.l.
Hollandmale,
I think you have discovered a little gem. I went to the place last Saturday and although it was very quite the attitiude of the girls and the staff more than made up for it.
I got there around 1 in the afternoon and was greeted by a male receptionist who said that they have just opened and more girls would be coming shortly. He was very friendly and helpful a marked contrast to the general customer service attitude in Europe.
The place is small but neat, my first girl was a Polish redhead Isabella. Tall, cute face with nice medium sized breats. I spent an hour with her. DFK was not an issue and her BBBJ skills were good. She could deep throat and enjoyed the kissing and caressing that I always want in my sessions. During DATY she really started moaning and went along with my efforts to bring her to orgasm while I was licking and fingering her both holes. This was followed by more DFK and then very hard doggy style fucking and spanking of her ass. I could clearly tell that she wa enjoying the whole act and was more than just doing her job.
After this session I rested a bit, enjoyed fresh coffee and then was surprised by the arrival of Dutch MILF Miranda who I knew as a masseuse at YinYang. She is now a working girl at this club. I took her for an hour mostly because of her good massage skills as I wanted a nice relaxing experiecnce. The massage ofcourse also turned erotic and after fucking her for sometime I finished on her face and mouth. Though she is not a great looker, at this perhaps early stage of her new career she seems to be in it for sex and just not money. I can assure you that this woman just enjoys sucking dick and likes her naked flesh being handled by a man. Later in the eveing she told me that she was leaving a bit early with a customer who is taking her to a swinger club.
When I got back to the bar I was met by the sight of Isabella making out with a pleasant looking Brazilian girl. And they were making out for fun and not because somebody was paying to watch, infact there was nobdy else at the bar when I arrived and saw them doing it.
My last girl was a Surinami Dutch girl Ashanti, 23 year old and looks absolutely an indian girl given her ethnic background. While chatting with her before she had mentioned that her favourite position was doggy. I took her again for an hour and had a nice BBBJ, orgasmic (for her) DATY, followed by more orgasms when I fucked her with two fingers. We started fucking cowgirl style after which she requested a change to doggy. Again she was truthful when she said that she enjoys doggy as it was evident by her movement and clenching of bedsheets and moaning while we were doing it doggy. A big gush of wetness confirmed another orgasm for her, and I then decided to finish on her breasts and ended up splattering a bit on her shoulder length black hair.
In between the girls chatted very nicely without creating any pressure for taking them to a room.
Must add though that it was a very slow Saturday and I saw not more than 6 girls and 4-5 customers. The girls said that this was more slow then it usually is but as I said before their attitude in and outside the room more than made up for it.....Die pleasant looking Brazilian girl zal Sofia wel zijn :smile2:.
wooley
13 december 2008, 13:09
vlgs mij is SS dicht?
was er donderdagavond en alles duister en dicht.
vrijdag nam er ook niemand telefoon op
en hun website werkt niet meer helemaal.
Wie weet meer?
Big30
13 december 2008, 14:25
Op de website valt te lezen:
Closed till 5 Januari
:wink::wink:
facial
15 december 2008, 10:35
Is er iemand die weet wat er aan de hand is, het was een leuke gezellige club.
Tiga
15 december 2008, 17:47
Hoi,
Sans Soucis heeft de afgelopen tijd hard gewerkt om een naam op te bouwen binnen dit wereldje. Ze nemen de komende drie weken de tijd om te bekijken hoe ze de continuïteit van de club kunnen waarborgen. Begin januari wordt daarover meer bekend. Tot die tijd blijft de club gesloten.
Grt
Tiga
rplover
15 december 2008, 17:58
Hoi,
Sans Soucis heeft de afgelopen tijd hard gewerkt om een naam op te bouwen binnen dit wereldje. Ze nemen de komende drie weken de tijd om te bekijken hoe ze de continuïteit van de club kunnen waarborgen. Begin januari wordt daarover meer bekend. Tot die tijd blijft de club gesloten.
Grt
Tiga
Menen jullie dat nu? Dat jullie het handje boven het hoofd hangen van een club die de Meiden laat stikken, geen zak geeft om hun klienteel.
Meiden die voor gesloten deuren staan, lichten uit, pikkedonker, geen teken van leven, geen website..... dat is toch allesbehalve professioneel.
Hoe graag ik er ook kwam, dit kan niet goedgepraat worden doordat ze ons sponsoren, komaan, verdedigen is mooi, maar het er gewoon bovenop leggen, omdat er geld van hen naar hier stroomt is belachelijk, ronduit stom.
Er zijn al clubs voor minder totaal de grond ingeboord, met de grond gelijk gemaakt op het forum, en afgekraakt ***
Dit ruikt naar.... en dat is uiteraard mijn mening, maar wel eentje die ik wil verkondigen.....
***Relax, Queenies, YinYang (toen werd dit forum uiteraard nog niet gesponsord).
note erpee: ik kan er echt niet bij dat iemand maar ook dit gedrag van een club met de mantel der liefde (lees: mantel der commerce) wil bedekken.
rplover
15 december 2008, 18:28
Ken je het gezegde; de klokken horen luiden en weet niet waar de klepel hangt!!!
Ja, dat gezegde ken ik.
Ken jij het gezegde: de Klant is Koning, en je laat klanten niet voor gesloten deuren staan? Communicatie, er is dit forum, wat ze sponsorden, dus ze hadden eenvoudig kunnen communiceren :rolleyes:
Of ik ken er nog een betere: je laat je Meiden niet in de kou staan. Dat is voor mij veel onvergeeflijker:sleep:
En MissMarple, als jij de klepel weet hangen, mag je het hier en nu verkondigen...... we horen het graag ;)
Eric2
15 december 2008, 21:02
Communicatie, er is dit forum, wat ze sponsorden, dus ze hadden eenvoudig kunnen communiceren :rolleyes:
Of ik ken er nog een betere: je laat je Meiden niet in de kou staan. Dat is voor mij veel onvergeeflijker
Hij mag dan een relnicht zijn, maar hij heeft wel volledig gelijk.
liefhebber
16 december 2008, 06:11
Ik lees rplover zijn commentaren niet (de negeerlijst zorgt voor veel rust op het forum) maar dan zie ik een indirekt stukje waar ik toch even wil nuanceren...
"Of ik ken er nog een betere: je laat je Meiden niet in de kou staan. Dat is voor mij veel onvergeeflijker"
Hij mag dan een relnicht zijn, maar hij heeft wel volledig gelijk.
De relatie tussen een club en zijn dvp's is dusdanig dat als de dames ergens anders meer/makkelijker/sneller geld kunnen verdienen ze de spreekwoordelijke kuierlatten nemen.
Daar is niets mis mee, de dvp's zijn "zelfstandige ondernemers".
Dan moet je niet gaan huilen wanneer de club om wat voor redenen dan ook (misschien zelfbehoud?) de deuren sluit en de dames niet doorbetaald (hoezo zelfstandig?!) -lees; "in de kou laat staan....."
Of gaan de dames een "benefiet-optreden" geven om de club te redden??
"onvergeeflijk" is misschien dan ook niet de juiste term en daarmee is "volledig gelijk" wellicht niet op zijn plaats...
GRTZ, Liefhebber :wink:
Goedemorgenallemaal
16 december 2008, 08:25
Net in de periode dat de A73 tunnels OPEN zijn, is Sans GESLOTEN.....
Er is niks aan de hand, de exploitanten hebben gewoon 3 weken vakantie gebeoket voordat ze met Sans aan de gang gingen en hebben er voor gekozen de tent te sluiten in plaats van zomaar aan iemand over te laten.
Wisten zij veel dat de tunnels nu opeens en paar weken open gingen....
rplover
16 december 2008, 11:33
Ik lees rplover zijn commentaren niet (de negeerlijst zorgt voor veel rust op het forum) maar dan zie ik een indirekt stukje waar ik toch even wil nuanceren...
"Of ik ken er nog een betere: je laat je Meiden niet in de kou staan. Dat is voor mij veel onvergeeflijker"
De relatie tussen een club en zijn dvp's is dusdanig dat als de dames ergens anders meer/makkelijker/sneller geld kunnen verdienen ze de spreekwoordelijke kuierlatten nemen.
Daar is niets mis mee, de dvp's zijn "zelfstandige ondernemers".
Dan moet je niet gaan huilen wanneer de club om wat voor redenen dan ook (misschien zelfbehoud?) de deuren sluit en de dames niet doorbetaald (hoezo zelfstandig?!) -lees; "in de kou laat staan....."
"BEN IK DOM OF SNAP JIJ HET NIET?"
Of gaan de dames een "benefiet-optreden" geven om de club te redden??
"onvergeeflijk" is misschien dan ook niet de juiste term en daarmee is "volledig gelijk" wellicht niet op zijn plaats...
GRTZ, Liefhebber :wink:
Liefhebber, je negeerlijst zorgt voor verwarring, maar dan wel in jouw hoofd:teuflisch
Als ik schrijf: de Meiden in de kou laat staan, is het de manier waarop ze ze hebben verwittigd. Hoor je mij ergens zeggen dat de sans hen moet betalen of zo? Ik acht me geen manager, jij toch ook niet....
Vreemde opvatting, ofwel lees je heel slecht, ofwel wil je een relletje ontketenen, door mijn woorden te verdraaien.
Dus goed lezen wat er geschreven wordt, en eens gaan opzoeken in "de Dikke" wat "in de kou laten staan" allemaal kan betekenen ;)
Hoezeo: in de kou laten staan associëren met geld?
Wel: onvergeeflijk, en uiteraard heb ik voor de volle 100 percent gelijk. Dat kan jij nooit toegeven, en dat verwacht ik ook niet. Wel beter lezen, en die relatieve rust, goed voor jou, maar ook voor ons :moon:
egon, Dr. Rammler
16 december 2008, 11:47
Ja, dat gezegde ken ik.
Ken jij het gezegde: de Klant is Koning, en je laat klanten niet voor gesloten deuren staan? Communicatie, er is dit forum, wat ze sponsorden, dus ze hadden eenvoudig kunnen communiceren :rolleyes:
Of ik ken er nog een betere: je laat je Meiden niet in de kou staan. Dat is voor mij veel onvergeeflijker:sleep:
En MissMarple, als jij de klepel weet hangen, mag je het hier en nu verkondigen...... we horen het graag ;)
gutgesprochen rplover !! du gefällst mir immer besser.
Ist auch voll meine Meinung :smile2:
egon, Dr. Rammler
16 december 2008, 11:49
Liefhebber, je negeerlijst zorgt voor verwarring, maar dan wel in jouw hoofd:teuflisch
Als ik schrijf: de Meiden in de kou laat staan, is het de manier waarop ze ze hebben verwittigd. Hoor je mij ergens zeggen dat de sans hen moet betalen of zo? Ik acht me geen manager, jij toch ook niet....
Vreemde opvatting, ofwel lees je heel slecht, ofwel wil je een relletje ontketenen, door mijn woorden te verdraaien.
Dus goed lezen wat er geschreven wordt, en eens gaan opzoeken in "de Dikke" wat "in de kou laten staan" allemaal kan betekenen ;)
Hoezeo: in de kou laten staan associëren met geld?
Wel: onvergeeflijk, en uiteraard heb ik voor de volle 100 percent gelijk. Dat kan jij nooit toegeven, en dat verwacht ik ook niet. Wel beter lezen, en die relatieve rust, goed voor jou, maar ook voor ons :moon:
unterstütz ich voll :D
Willem2
16 december 2008, 12:08
Het geheel wordt afgesloten tot en met 5 Januari.
Badslippers
12 november 2010, 23:11
Volgens mij is deze club weer open. Ik kwam er langs en zag de lampen branden. Nou wil dat niks zeggen. Thuis even gegoogled en de site opgezocht:
http://www.clubsanstegelen.nl/index.html
Prijzen:
- Geen Entree; welkomstdrankje van het Huis
- Kamerprijzen; inclusief dame
- 30 minuten kamer met douche 80,- euro
- 60 minuten luxe kamer met ligbad 125,- euro
- 60 minuten kamer met eigen jacuzzi 160,- euro
- Body to Body massage ( met hoogtepunt ) 65,- euro
- Dames werken volgens de "Opting In", genoemde prijzen zijn incl. omzetbelasting en sociale lasten.
- Onbeperkt gebruik van onze relaxruimte, incl. alle faciliteiten, te weten; Finse sauna, Stoomcabine, Infrarood cabine, Jacuzzi, Sexcinema, 20,- euro
MichelJ
12 november 2010, 23:15
Lijkt inderdaad weer open:
Wie is er vandaag
(http://www.clubsanstegelen.nl/pagina20.html)
Vrijdag 12 nov.
CERIA
MONA
JENNIFER
NICOLE
ROXY
SYLVIA
MONICADe website ziet er wel erg cheap uit zeg...:rolleyes:
facial
13 november 2010, 21:49
Club is al lange tijd open adverteren tegenwoordig op kinky.nl
Big30
14 november 2010, 23:02
Volgens mij is deze club weer open. Ik kwam er langs en zag de lampen branden. Nou wil dat niks zeggen. Thuis even gegoogled en de site opgezocht:
Zaterdag 6 november
Club Sans Soucis draait nu 1 jaar onder leiding
van Ceria.
Klaarblijkelijk zijn ze dus al een jaar weer open. Kwa prijsstelling niet erg concurrerend met de Duitse Clubs als ik de prijzen lees op de site, al is het misschien eerlijker te vergelijken met Nederlandse Prive Clubs.
Site ziet er een beetje Shabby uit laat ik het nog netjes uitdrukken.
Rex
15 november 2010, 22:40
Lijkt inderdaad weer open:
De website ziet er wel erg cheap uit zeg...:rolleyes:
Het nodigt in ieder geval niet uit, om er naar toe te gaan.......ik in ieder geval zeker niet....
egon, Dr. Rammler
16 november 2010, 05:50
Het nodigt in ieder geval niet uit, om er naar toe te gaan.......ik in ieder geval zeker niet....
Hi Rex ! Wann sehen wir uns mal wieder ?
Gruss Egon :smoke:
slowhand
7 maart 2011, 14:55
Hoi Rex,
Laat je niet door de website weerhouden.
Ik ben er al meermaals geweest en heb er regelmatig genoten.
In vergelijking tot andere plaatsen is de sfeer goed en krijg je waar voor je geld (vind ik tenminste). Maar je met het natuurlijk zelf weten.
groeten,
Slowhand
facial
9 maart 2011, 08:22
Zijn er dan mooiere dames dan op de site staan, meestal komen de foto's mooier uit dan de werkelijkheid maar dat lijkt me hier niet echt meer mogenlijk:biggrin:
foefel
29 april 2012, 13:12
Zaterdag een bezoekje gebracht naar dit prive huis.
Je word netjes ontvangen door de gastheer.
Gekozen voor de Marokaanse Yasmina uit Amsterdam.
Een lieve meid met lekkere TS en PZC op de kamer.
Ik heb een heerlijk half uurtje gehad met deze geile dame.
Ties85
25 november 2012, 15:51
Deze club zal volgens de site per 1 december definitief sluiten vermoed dat de druk van de grote sauna clubs en party treffs te groot werd om nog iets te verdienen.
Jammer was zeker 1 van de betere bordelen/clubs in Limburg.
hotmister1985
16 december 2012, 18:22
Club zou per 1 december sluiten, maar ik kwam op kinky.nl een advertentie van Yasmina tegen, die zegt dat ze er nog ontvangt:
http://http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/502442-Sexy-Arabic-Beauty--New-/