Volledige versie bekijken : Je langste sessie in een saunaclub
Women Lover
6 juni 2008, 14:52
je langste sessie in een saunaclub.
Natuurlijk is het fout en tegen het 3 gebod, maar foute dingen kunnen o zo lekker zijn :hammer:.
Ik heb het niet precies bijgehouden, maar bij mij waren het meer dan 8 aangename uurtjes samen.
Toppie
6 juni 2008, 14:55
dik vijf uur en ja ik werd er ook nog eens verliefd bij :(
facial
6 juni 2008, 15:00
2 uur maar ga normaal altijd 1 uur is voor mij precies goed lekker rustig aan doen een half uur is net te kort.
Willem2
6 juni 2008, 15:50
Een goede film duurt niet langer dan 2 uur en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
Al die lange kamersessies zijn vaak erg belastend voor de dames en de heren en heeftallerlei vaak negatieve gevolgen.
:wink:
PS Nog maar even een inkoppertje voor Bredero ( belg die niet naar het EK gaat ) : Het gaat ook over jou !!! Zo vroeg mogelijk met een dame naar de kamer gaan om ze maar onbevlekt te kunnen ontvangen en ze van iedereen af te kopen :hammer: Wat denk je van de volgende dag :cool: en de dag erop .....
8 uur, voor de mensen die in loondienst werken is dat toch 1 werkdag?;)
Voor mij is 1 a 1,5 met een bekende dame normaal (lekker rustig aan)goed is goed.
Tot voor ongeveer 1 maand terug eigenlijk altijd wel een aantal uren met de zelfde dame. Op afspraak heet dat ook wel:hammer:
Dat laten we sinds een maandje achterwegen, je krijgt de sfeer van de tent totaal niet mee en mist al het andere moois wat er rondloopt voor evt :fuck:
bergm550
6 juni 2008, 16:39
Een goede film duurt niet langer dan 2 uur en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
Al die lange kamersessies zijn vaak erg belastend voor de dames en de heren en heeftallerlei vaak negatieve gevolgen.
Ik ben het met je eens, maar soms ben ik ook weleens 3-4 uur met iemand op de kamer geweest, zoals Lara, Silvana, Nadja of Cosmina in Goldentime. Ook al kan lang kamerbezoek schadelijk zijn voor de man, en belastend voor de vrouw, maar de tijd met deze vrouwen vliegt altijd voorbij. Althans dat is mijn indruk, dus het hangt ook van de vrouw af. Ik boek altijd 1 uur, en als het gezellig is, dan verleng ik.
Bredero
6 juni 2008, 17:01
PS Nog maar even een inkoppertje voor Bredero ( belg die niet naar het EK gaat ) : Het gaat ook over jou !!! Zo vroeg mogelijk met een dame naar de kamer gaan om ze maar onbevlekt te kunnen ontvangen en ze van iedereen af te kopen :hammer: Wat denk je van de volgende dag :cool: en de dag erop .....
Lang op de kamer? Ik? :confused:
Willem2
6 juni 2008, 17:04
Lang op de kamer? Ik? :confused:
Koppen kan die dus niet :hammer: Hoe komt die kale kop dan :D ;)
Om allerlei misverstanden uit de wereld te helpen : Bredero gaat het liefst hele en halve uurtjes :freu: ( maar dan wel heel veel hele uurtjes achter elkaar :green_smi )
Een goede film duurt niet langer dan 2 uur
...
Vaak heeft Willem2 gelijk maar dit keer praat hij poep :thefinger. Een goede film kan 6 uur duren (Novecento) en verder heeft een goede film niks te maken met een goede sessie :hammer:.
en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
...
Maar dit klopt wel weer helemaal... :o
1x 8 uur doorgebacht met een hele speciale dame, al weer lang geleden. Maar dat was ook wel de laatste keer.
Nu beperk ik het (uit zelfbehoud :rolleyes:) tot max 2 uur, en idd, dat is mooi zat nu.
Maar een Long Time (hele nacht!) zoals in Thailand, daar gaat toch niks boven! :freu::freu::freu:
De Cock
6 juni 2008, 17:13
Lang? Nee eigenlijk NOOIT :eek:
Ben wel es de tijd uit het oog verloren en dat duurde al met al totaal 5-7uur denk ik :baeh:
Maar verder eigenlijk nooit :sleep:
Women Lover
6 juni 2008, 17:13
Je hebt gelijk, maar een film die mij voor meer dan 2 uur weet te boeien is niet alleen goed;)
Willem2
6 juni 2008, 17:24
Maar een Long Time (hele nacht!) zoals in Thailand, daar gaat toch niks boven! :freu::freu::freu:
Dat zal wel ......maar daar heb je nu nog last van ;)
Willem2
6 juni 2008, 17:25
Je hebt gelijk, maar een film die mij voor meer dan 2 uur weet te boeien is niet alleen goed;)
Dan ga je maar op een andere dag voor het tweede deel. En je weet het met de meeste films is deel 2 vaak een slap aftreksel :D;)
Wijze les van Willem, een film duurt ook niet langer dan 2 uur" heb deze opgevolgd na enorm lange sessies van 8 tot zelfs 11 uur die soms wel onderbroken werden voor het eten :cool:
Ik ben genezen verklaard en zal dit nooit meer doen, alhoewel per ongeluk samen in slaap vallen ook altijd wel leuk is;) Maar dan is heet nooit langer dan een uurtje of 3. :wink:
Valt wel mee, die last ;), en de herinneringen aan die lieve dames koester ik zeer:smkiss::smkiss::smkiss::smkiss::smkiss::smkis s::smkiss::smkiss:.
Women Lover
6 juni 2008, 17:38
Dan ga je maar op een andere dag voor het tweede deel. En je weet het met de meeste films is deel 2 vaak een slap aftreksel :D;)
Dat heb ik ook gedaan en dat 2e deel viel helemaal niet tegen:freu:. 8 uur was blijkbaar niet genoeg, hoewel die 8 uur was al deelX
Randy heeft gelijk, niet te vergelijken met een film. Anders konden we wel thuis blijven, dan hadden we genoeg aan een goede internetverbinding.
Women Lover
6 juni 2008, 17:43
Last hebben van gevoelens is een hele slechte zaak. Die gevoelens kunnen het leven juist iets mooier maken. Herinneringen om te koesteren.
Stiffmaster
6 juni 2008, 17:49
Mijn langste tijd met een dame was in YY te weten op 14 oktober 2007 :D het was de avond voor mijn verjaardag en ik ben heel erg verwend door een mooie en lieve Poolse dame :luvlove: die Nederlands spreekt, zoek maar uit wie :thefinger:thefinger
seksenfun
6 juni 2008, 20:20
:rolleyes: eu... ik durf met leveranciertjes van mijn handelsmerk gfe+ wel eens wat langer in bed vertoeven, maar dan heb ik er ook alle reden toe, voel ik me gewoon super op dat moment en vergeet ik gewoon de tijd :hammer: :hammer:.
Ai ai ai, die s&f :baeh:
Meestal overtreft het toch niet het 1,5 uurtje :rolleyes:.
Ik herinner me wel één uitzondering (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67663&postcount=91). Maar dat was dan ook met de miss ijsberenforum, niet zomaar de éérste de beste dus.
Picasso 1
6 juni 2008, 20:23
Ik ga hierin mee met Willem2.
Bij lange sessies gaat het niet meer alleen om seks maar ook om aandacht, gezelligheid, verliefdheid(?).....Deze laatste punten behoren wederzijds te zijn en kunnen daarom ook goed buiten de kamer. Misschien zijn sommige ijsberen bang dat eenmaal uit de kamer de dame ze dan ontglipt :green_smi.
Diepgang is niet te koop en moet je ook niet willen kopen. Voor diepgang zul je toch echt andere middelen in moeten zetten dan geld.
seksenfun
6 juni 2008, 20:35
:loud: Niet eens!!
Wel met dat je tegen betaling geen diepgang moet zoeken. Maar ik kan je op een blaadje geven dat ik me bij langere sessies géén moment verveel en het praten misschien maar 5% van de tijd beslaagd hoor. Om te praten ga ik niet op kamer.
Dat er soms (van de kant van de dame dan, helaas) verliefdheid (?? lees misschien beter: ze vindt me speciaal :redface:) bij komt zien geef ik ook toe.
Anderzijds kan ik je in het geval Claudia in YY verzekeren dat we continue lekker gesekst hebben en we zélfs nog hadden kunnen doorgaan.... Dames als Claudia, Dorothy (ook YY) kunnen je die gfe+ geven zonder dat ze ook maar één moment laten verstaan dat ze je 'speciaal' vinden. Dat zijn superprofessionele dames (gfe+ geven zonder dat er gevoel bij komt, het klinkt tegenstrijdig maar het komt er toch op neer).
Laura in LR daaraantegen kon dit tweede aspect dan weer niet achterwege laten.
Steven_69
6 juni 2008, 20:42
Wat de bedoeling is om 8 uur met dezelfde dame door te brengen, ontgaat mij volledig...
In zo een saunaclub kom je volgens mij vooral voor afwisseling, ontspanning en goeie seks.
Meestal zullen degenen die een halfuur of een uur nemen procentueel veel meer neuken dan de aanhangers van de langere sessies. Volgens mij wakkeren dergelijke sessies enkel maar een verliefdheidsgevoel aan bij de eenzame wandelaars...
Als je mij vraagt te kiezen tussen 16 keer een halfuur met telkens een andere dame of 1 keer 8 uur met dezelfde dame, dan weet ik het wel hoor ;)
Picasso 1
6 juni 2008, 20:47
:loud: Niet eens!!
Wel met dat je tegen betaling geen diepgang moet zoeken. Maar ik kan je op een blaadje geven dat ik me bij langere sessies géén moment verveel en het praten misschien maar 5% van de tijd beslaagd hoor. Om te praten ga ik niet op kamer.
Dat er soms (van de kant van de dame dan, helaas) verliefdheid (?? lees misschien beter: ze vindt me speciaal :redface:) bij komt zien geef ik ook toe.
Anderzijds kan ik je in het geval Claudia in YY verzekeren dat we continue lekker gesekst hebben en we zélfs nog hadden kunnen doorgaan.... Dames als Claudia, Dorothy (ook YY) kunnen je die gfe+ geven zonder dat ze ook maar één moment laten verstaan dat ze je 'speciaal' vinden. Dat zijn superprofessionele dames (gfe+ geven zonder dat er gevoel bij komt, het klinkt tegenstrijdig maar het komt er toch op neer).
Laura in LR daaraantegen kon dit tweede aspect dan weer niet achterwege laten.
Je hoeft ook niet met me eens te zijn ;). Maar jouw sessies van 1,5 uur zijn ook niet extreem lang dus dat valt allemaal wel mee bij jou zou ik denken....
seksenfun
6 juni 2008, 20:49
Je hoeft ook niet met me eens te zijn ;). Maar jouw sessies van 1,5 uur zijn ook niet extreem lang dus dat valt allemaal wel mee bij jou zou ik denken....
Nu ben ik weer gelukkig :smile:, 'k werd al bijna depressief van dit item :thefinger.
Mauriceyep
9 juli 2008, 21:19
Ik heb nooit meer betaald dan 1,5 uur, qua sex houdt het daar wel op. Mijn langste kamerbezoek ligt vermoedelijk rond de 3 uur, maar dat was meer babbelen en lol maken dan iets anders:)
Standaard is voor mij 0,5 uur, bij grote geilheid: 1 uur.
Snoepveter
9 juli 2008, 22:21
...6 of 8 uur de kamer op....No way! De dame vindt het natuurlijk prima (als er betaald wordt) Het is me wel gelukt om gedurende 2 uur lekker bezig te zijn, langer zou misschien kunnen maar pas na te zijn opgeladen...Uurtje voor nodig en dan gaat het misschien weer?
Er zijn 2 dames geweest die mijn hart sneller heeft doen kloppen waardoor ik langer dan voor mij gebruikelijk is, op de kamer ben geweest.............
Tegenwoordig bezig ik me niet zo meer met die lange sessies. En gelukkig ook maar, ik voel me er een stuk prettiger bij. :rolleyes:
Beetje strelen, zoenen, pijpen, soms beffen en dan neuken das voor mij meer dan voldoende. Meestal een halfuurtje, soms een uurtje. Langer niet (meer).
Na een reguliere sessie van meer dan 8 uur (:smkiss:) waren ze me vergeten (:D) en werden we voor de nacht opgesloten in Wildenrath (:freu:). Bij elkaar dus een sessie van zo'n 18 uur (:green_smi).
Bart
Snoepveter
10 juli 2008, 14:08
Na een reguliere sessie van meer dan 8 uur (:smkiss:) waren ze me vergeten (:D) en werden we voor de nacht opgesloten in Wildenrath (:freu:). Bij elkaar dus een sessie van zo'n 18 uur (:green_smi).
Bart
....en toen viel je snikkel eraf....;)
ich selbst habe schon mindestens 30 mehr als 3 stündige besuche bei meiner herzdame ( erst im phg jetzt gt ) hinter mir.
ich kann dazu nur sagen zur entspannung gibt es nichts besseres .
erst auf dem zimmer etwas reden , dann kuscheln, danach die aktion, eine schöne dusche ( idealerweise ein zimmer mit dusche ) etwas zu essen oder trinken , eine schöne massage . und dann wieder alles von vorne.
als single-mann wie ich einer bin braucht man mehr als nur den verlust von körperflüssigkeit. ich denke , der körperkontakt , die vertrautheit läßt glückshormone freiwerden lassen. es ist was anderes als einfaches pimpern gegen die tickende uhr.
auch für die partnerin der stunde ist es ein angenehmeres arbeiten ( natürlich geht es in der ganzen sache ums geld !!! aber trotzdem glaube ich auch sie lassen es lieber mal in ruhe angehen .und die anzahl der schlechten nummern sinkt drastisch ... ich zumindest habe diese erfahrung gemacht )
der sinn und zweck unserer besuche ist doch auch irgendwie einfach nur erholung , entspannung und erotik. ... warum dann gegen die zeit anrennen .
auch wenn meine herzdame und ich schon beschwerden wegen meiner längeren besuche gehört haben werde ich davon nicht ablassen.
es geht im endeffekt doch auch darum motivation für das leben außerhalb der clubs aufzubauen.
was das geld diese spasses angheht kann ich nur sagen .... vor und nach meinem besuch bin ich so motiviert ...... sie ist jeden cent / euro wert.
meine längsten besuche waren einmal 5 stunden und dann noch einmal zwei mal jeweils drei stunden an einem tag...... wie wir bei uns im ruhrgebiet sagen " war dat geil mann !! et kribbelt immer noch "
so , thats all for now .... take care.... my best wishes ... ozzy1:wink::wink:
ps...... a good advice.... how long or short the visit will be ... never fall in love .... its just an illusion ..... a nice one for the moment ..... but i think it then can turn to a nightmare and can break your heart......
Ascari
11 juli 2008, 22:23
1,5 uur was mijn langste sessie, maar meestal vind ik het na één uur wel leuk geweest ;) .
ik zeg altijd ik blijf zo lang op kamer als een dame mij kan blijven boeien.
De een keer is dat een half uurtje, de andere keer is dat 2,5 uur.
Langer heb ik nog niet meegemaakt omdat dan het praten op kamer de overhand begint te nemen en ja wat was het motte van een maatje van me ook al weer: zuigen meid, dit is geen praatpaal ! :smile2:
Toppie
2 oktober 2008, 19:17
dik vijf uur en ja ik werd er ook nog eens verliefd bij :(
moet dat ff bijstellen :) is nu negen uur :) en auwauw wat deed t pijn aan mijn beurs ;)
foots
2 oktober 2008, 19:28
Heren, beren,
In een saunaclub ? 1 uur, maar dat doe ik ook nog maar net een half jaar.
In Azie (Philipijnen) van een aantal uur tot zo'n 11 jaar, zelfs tussendoor getrouwd ! Dat doet nou pas zeer in mijn beurs:eek::green_smi.
Groet, Foots :wink:
Big30
2 oktober 2008, 19:35
Ik denk dat in 75 % van mijn kamer bezoeken het sessies van 30m of 60m betrof. Anderhalf uur komt wel eens voor, 2u is een zeldzaamheid.
Langer dan 2u nog nooit geweest. Zelfs niet bij mijn favoriete Oase dame. Dan ga ik liever een keer 60m en dan later op de avond nog eens 30m ;)!
Kan me wel vinden in de opmerking dat de meeste goede films ook niet langer dan 2u duren. Die ga je ook niet meteen herhalen.
Maar ja een goed boek daar ben je niet zo snel in uitgelezen zou je kunnen zeggen en dat herlees je misschien ook wel eens maar dan niet meteen als je het boek uit hebt.
Ik lees graag stripboeken, daar ben ik na 30m wel mee klaar :D, komt bij ik heb graag een boek met plaatjes :p!
:wink::wink:
ilovethaigirls
2 oktober 2008, 19:45
Een uur of 6-7 is bij mij een heel normale sessie geworden. Er is er wel maar eentje die me zo lang kan blijven boeien.
rplover
2 oktober 2008, 21:02
Nu ben ik weer gelukkig :smile:, 'k werd al bijna depressief van dit item :thefinger.
Seks&Guns, na afgelopen zaterdag word ik depressief van jouw neuktijden :D
Ace2
2 oktober 2008, 22:07
Ik zeg niets, anders word ik niet meer serieus genomen. :rolleyes:
rplover
2 oktober 2008, 22:14
Ik zeg niets, anders word ik niet meer serieus genomen. :rolleyes:
Vertel maar op, we nemen je al lang niet meer serieus :D;)
Heb jij een sessie van 3 jaar achter de rug misschien, met een Thaise? :hammer:
Probeer ze eens met Belgische pralines op hun buik, daar zwichten zelfs de Thai ladies voor :teuflisch
Ace2
2 oktober 2008, 22:35
Vertel maar op, we nemen je al lang niet meer serieus :D;)
Heb jij een sessie van 3 jaar achter de rug misschien, met een Thaise? :hammer:
Probeer ze eens met Belgische pralines op hun buik, daar zwichten zelfs de Thai ladies voor :teuflisch
Jansen neemt mij erg serieus
Gustomass
2 oktober 2008, 22:48
Gusto komt er zojuist achter dat ie deze enquete nog niet had ingevuld...
Meestal is Gusto niet zo van die lange sessies , maar als je met een dame bent en er is sprake van een superklick, met name op sexueel gebied kan het wel eens héél veel tijd in beslag nemen.
De eerste uren , dat lukt meestal nog wel. Let wel, het gaat om continue sex hebben, oke je mag het neuken noemen. Meestal houdt Gusto ook van andere sexuele handelingen, maar als de dame het wil.....wie is Gusto dan om zich daartegen te verzetten?? Het laatste wat je wil zou zijn om je dame teleur te stellen...
Ben er zelfs wel eens bij in slaap gevallen...zo lang duurde het..."Nicht schlafen" klinkt het dan regelmatig. Dit had dan inmiddels plaats gemaakt voor "du darfst noch nicht kommen..." van eerder tijdens de sessie..
Ben die kraaiende haan nog steeds dankbaar dat we ons echt realiseerden dat het tijd werd om toch nog maar even wat te gaan slapen...
Het blijven van die onvergetelijke encounters ....
ps ik ben wel even eerlijk, dit was niet in een saunaclub maar meer in de privesfeer....
wat je als ijsbeer zoal mag meemaken.
Gustomass still going strong....
d_man
10 januari 2009, 19:42
Ik krijg er weer kriebels van als ik eraan moet denken 4 uur lang hete sex en elkaar sappen gedronken??
joop slim
10 januari 2009, 20:00
Langste sessie was 8 uur............................1 keer per week voor 2 maand lang maar das andere enquete denk ik haha of andere topic lol
lustman
12 januari 2009, 22:56
Wat de bedoeling is om 8 uur met dezelfde dame door te brengen, ontgaat mij volledig...
In zo een saunaclub kom je volgens mij vooral voor afwisseling, ontspanning en goeie seks.
Meestal zullen degenen die een halfuur of een uur nemen procentueel veel meer neuken dan de aanhangers van de langere sessies. Volgens mij wakkeren dergelijke sessies enkel maar een verliefdheidsgevoel aan bij de eenzame wandelaars...
Als je mij vraagt te kiezen tussen 16 keer een halfuur met telkens een andere dame of 1 keer 8 uur met dezelfde dame, dan weet ik het wel hoor ;)
Sluit mij hier volledig bij aan. Mijn langste sessie was een uur , wel een uur dat gevuld is met sex. :p
TT Man
13 januari 2009, 08:44
Sessies van 8 uur? No way! Mijn langste sessie was 2 uur. Was een hoge uitzondering. Normaal een half tot een heel uur. Ook bij de dames die een zeer goede service bieden.
Na het klaarkomen nog even nagenieten en dan de kamer af om te douchen. Na ongeveer een uur heb ik het ook wel gezien met de dame. Ik pas er voor om 8 uur op de kamer te zitten om met een dame wat leuk te keuvelen. Ik kom voor de actie. Een 'praatrelatie' in een saunaclub is zonde geld.
De langste sessie ooit was met Dani (Sixsens). 14 uur....:hammer: Andere dames waar ik ook lange sessies mee gehad heb, zijn Giulia (PHG, maar nu LR) en Alexis (Babylon). Beide 12 uur....:hammer: Het was ook de bedoeling om met Maria (H7) 12 uur te kameren, maar die was na 8 uurtjes zo teut, dat dat niet meer mogelijk was :lol_4: Die dame kon echt niet tegen alcohol :biggrin: Binnenkort kan ik een vijfde dame toevoegen aan de "8+ urenclub", Roberta (Babylon) :hammer:
Shakir
15 juni 2019, 10:44
Langste sessie ooit was 2 uur met Lucia in Park Sauna Residenz, goed voor vier orgasmes.
Ik kom enkel om te neuken en mijn stelregel is: 1 orgasme per halfuur, zoniet is dat voor mij weggesmeten geld. In de meeste gevallen, ga ik slechts voor een halfuur (één uur max), maar ik ga dan wel twee, drie, tot zelfs vier keer per clubbezoek met dezelfde meid naar de kamer. Zo kennen ze me toch overal.
Voor lang uitgesponnen sessies moet ik passen. Ik ben niet zo spraakzaam, dus wat moet ik zo'n griet in godsnaam zeggen op de kamer? En ook, uit ervaring weet ik dat van clubvriendinnetjes meestal vodden komen.
BefBeer
15 juni 2019, 20:44
Bijna 4 uur volgemaakt met een beroemde Letse! ;)
BefBeer
Shakir
15 juni 2019, 21:34
Wat ik me, als nonstop-neuker, afvraag is wat jullie al die uren op de kamer doen? Beffen jullie dan 4 uur aan een stuk door ofzo?
Wat ik me, als nonstop-neuker, afvraag is wat jullie al die uren op de kamer doen? Beffen jullie dan 4 uur aan een stuk door ofzo?Nee...gewoon een bakje koffie doen [emoji477][emoji477][emoji41]
schoolmeester
16 juni 2019, 05:27
Of even de was ophangen.....
Groet, schoolmeester.
BefBeer
16 juni 2019, 20:14
Wat ik me, als nonstop-neuker, afvraag is wat jullie al die uren op de kamer doen? Beffen jullie dan 4 uur aan een stuk door ofzo?
4 uur min 10 minuten beffen!
Ik heet BefBeer! :)
JonnyFontane
16 juni 2019, 20:17
4 uur min 10 minuten beffen!
Ik heet BefBeer! :)
Zul je daarna wel een lamme tong hebben gehad
BefBeer
17 juni 2019, 07:43
Nee hoor, ik was al goed getraind! :rolleyes:
BefBeer