Inloggen

Volledige versie bekijken : Beek Ubbergen, Azurra-Oriente

seqoya
4 juni 2008, 15:01
ik las vandaag in de telegraaf een advertentie van Azurra-Oriente in Beek ubbergen.. kan er verder nog geen info over vinden... t schijnt een saunaclub te zijn.. is er iemand die daar al geweest is ? ben benieuwd..

peer12
5 juni 2008, 18:36
ik las vandaag in de telegraaf een advertentie van Azurra-Oriente in Beek ubbergen.. kan er verder nog geen info over vinden... t schijnt een saunaclub te zijn.. is er iemand die daar al geweest is ? ben benieuwd..

Volgens mij is een sauna voor homo's! Ben er nooit geweest maar het is wel bij mij in de buurt.
Succes ermee laat ff weten hoe het was:D:D

Silvester
5 juni 2008, 22:20
Volgens mij is een sauna voor homo's! Ben er nooit geweest maar het is wel bij mij in de buurt.
Succes ermee laat ff weten hoe het was:D:D
Is inderdaad een homo- en echte gribustent.
Ben er jaren terug eens geweest, in de "douches" kropen de beestjes tegen je benen omhoog, het bubbelbad borrelde uit zichzelf vanwege het gistende "water".

Er waren enkele redelijk verwijfde mannen, en zelfs een stelletje waarvan de dame genoot van de escapades van haar man.
"Het" gebeurt in met schotten afgezette hokjes, zeg maar in een soort paarden-, of beter nog, hengstenstal...

http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/p070.gif

Bubbelbader
24 juni 2008, 19:55
Als je er enkele jaren geleden geweest bent denk dat je beter een genuanceerd oordeel kunt neerschrijven. Er is inmiddels een nieuwe eigenaar en er is het een en ander veranderd/verbouwd. Het is in principe een home sauna maar op woensdag een parenclub sauna. Tegenwoordig hebben ze ook een website al stelt die niets voor.

http://www.gaysaunaazzurra.nl/

In het verleden, bij de vorige eigenaar ben ik wel eens op woensdagen geweest en was het idd niet veel soeps. Tegenwoordig, laat ik het zo zeggen, het is geen A locatie, maar beter dan vroeger.

kees-61
14 augustus 2008, 00:03
:freu::freu:Er schijnen ook gangbangs gehouden te worden!:freu:

Rob10
14 augustus 2008, 00:13
:freu::freu:Er schijnen ook gangbangs gehouden te worden!:freu: Zie je wel vaker, als een tent niet zo goed loopt doordeweeks, wordt er een gangbang georganiseerd.