PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Duitse)

Moeke1
4 juni 2008, 07:43
Haarkleur/-lengte : lichtblond /lang
Lengte dame : +- 160cm
Postuur/Cupmaat : slank tot stevig / zeer mooie kleine B cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 20J
Tatoeages/Piercings :geen / 5-tal piercings (neus, 2 borsten, navel, poesje)
Service: super GFE, TZ,PZC ,NMC
Voordelen:heel vriendelijk, lief, heet en mooi meisje
Nadelen:geen gevonden
Tijdsduur :30 min
Prijs :50 euro

Deze jonge en leuke verschijning met speels karakter zat samen met haar vriendin aan de bar. Bij de kennismaking begon ze me te strelen en te knuffelen. Eens op de kamer volgde een super hete en geile sexsessie van absoluut topniveau. Ze blijft nog enkele dagen, en hoop haar deze week nog terug te zien.

Moeke1
9 juni 2008, 18:29
Dit super hete en geile kippetje vandaag nog eens uitgebreid geneukt. Ze noemt zich nu Stefanie, omdat er al een sandra zou rondlopen in YY.:hammer:

Moeke1
20 juni 2008, 18:46
Dat er over dit meisje nog niemand , buiten ikzelf, geschreven heeft, snap ik echt niet. Ze is een ongelooflijk hete brok. Donderdag ben ik nogmaals met haar op de kamer geweest, en we hebben werkelijk in alle hoeken van de kamer (inclusief badkamer) staande en liggend :fuck: en :blow2: en gevingerd en gebefd, waarbij ze zelf ook 2 keer klaarkwam. Super voor wie het graag een beetje wilder doet. Eind deze week gaat ze naar huis, en komt met de YY party terug.

lars1983
23 juni 2008, 18:04
Ik heb haar weleens geneukt ze neukt zeker lekkeralleen is ze puntje precies wat betreft tijd.

tommyv
23 juni 2008, 18:35
waarom denk je dat ik TommyV er niet over schrijf hi !!

was getekend TommyV

Moeke1
23 juni 2008, 20:02
waarom denk je dat ik TommyV er niet over schrijf hi !!

Waarom dan niet :confused:

Moeke1
3 juli 2008, 18:22
Na 1 dagje ZZ was ze vandaag gelukkig terug in YY.
Weer een onwaarschijnlijk super heet uurtje mee beleefd.
Zij staat bij mij met stip op nr. 1