Inloggen

Volledige versie bekijken : Amsterdam, Club Bianca, Amstelveenseweg 145hs, Angel

Extince
1 juni 2008, 18:19
Naam : Angel

Nationaliteit / taal : Dominicaanse / Nederlands, Spaans

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur : Zwart, krullend

Lengte : 1.65 m

Postuur / Cupmaat : Slank / C (echt)

Service: PZC, NMC, zoenen, beffen, aftrekken

Prijs : 170 euro per uur

Extince
1 juni 2008, 18:22
Resignatie

Weer eens een kijkje genomen bij Bianca. De eigenaresse was ditmaal zelf aanwezig en kwam een praatje maken waarbij ze geanimeerd vertelde over haar concrete plannen om de boel grondig te renoveren. Airco’s op de kamer, nieuwe douches, nieuwe bedden, de hele rataplan. Een initiatief dat ik toejuich, gegeven de huidige staat van het huis. Terwijl zij haar verhaal afstak, viel mijn oog op een bevallige dame met een charmante oogopslag en een fraaie, satijnglanzende teint die in het wachthoekje aanwezig was :). Mijn netvlies raakte geboeid door haar weelderige krullendos, slanke postuur, feminiene trekjes en zeer opwindende uitstraling. Ze stelde zich voor als Angel. Eenmaal op de kamer aangekomen, vroeg ik de eigenaresse of zij soms vrij was. Ze lachte en verdween weer. Enige tijd later klonk er ritmisch geklop op de deur en kwam deze gratie de kamer binnen zwieren, een brede grijns op haar gezicht. "En... wat gaan we doen vandaag?", vroeg ze ontwapenend. "Samen genieten!", reageerde ik in een poging gevat over te komen. Ik had al gedouched en ging op bed liggen. Al snel vlijde de dartele Angel zich naast me neer. Ze had het koud en drukte haar lichaam dicht tegen mij aan. "O wat ben je lekker warm, kom hier jij!" riep ze. Dit sfeermakertje toonde zich beslist niet beschroomd in het maken van contact ;). Angel is Dominicaanse van afkomst met sensuele gelaatstrekken, lange krulwimpers en fluweelzachte lippen als waterbedden. Deze goedlachse jongedame van begin twintig heeft een diepe carameltint met een paar onopvallende tattoo’s, is ongeveer 1.65 meter lang en in het trotse bezit van een natuurlijke C-cup. Ay Dios mio es una chica muy sensual...

Zonder verdere omhaal zette zij zich aan een condoomloze pijpbeurt die mijn adem deed stokken in mijn luchtpijp. De kleine Extince stond evenwel fier overeind en trotseerde al haar orale verrichtingen manhaftig. Niet klein te krijgen :D. De manier waarop haar onweerstaanbaar volle lippen zich aan mijn mannelijkheid vastzogen om die vervolgens centimeter voor centimeter te verslinden was een waar voyeuristisch genot. De subtiele variaties die zij aanbracht in haar bevlogen spel van orale bevrediging hielden het verrassend en maakten deze fellatio tot een klasse apart. Het sensueel kussen van de top, het vol langs de schacht glijden met lekker veel tong, het draaien van haar hoofd om de zuighoek te varieren, maar ook haar manuele ondersteuning en uitdagende oogcontact: het was een zinderend geheel en het maakte me zeer geil. Toen ze haar zinnelijke mond en fraaie lippenboog extra bevochtigde, iets naar buiten duwde, de kleine Extince stevig beetpakte en de gevoelige omgeving rond zijn toompje driftig langs haar glanzende lippen wreef, smoorde ik een bijna-orgastische kreun in mijn hand :o. Ze deed mij mijn kruit al bijna verschieten... Ik trok haar naar boven en na een plagerig tussenspel van sensueel zoenen en wild tongen, kwam zij op mij zitten (mc) en begon mij als een brok gestolde passie ontembaar te berijden. Voor de kenners: Angel is van hetzelfde libidotype als de gretige Robin en wist moeiteloos el animal in mij en in zichzelf los te krijgen. Energiek, gevarieerd en zich zichtbaar amuserend stortte zij zich op mij. Alsof in haar de sluizen waren opengezet van een onbeteugelde wellust.

Deze tigresa sensual sloeg haar klauwen in mij vast, liet mij niet meer los en leefde zich uit in een afwisselend standje met veel dynamische tussensprints waarin ze nu eens diep en intens over mij heen schoof, dan weer langgerekte halen maakte vanuit haar bekken. Ik genoot daarbij van een opwindend uitzicht op de meegenietende Angel en al snel zat ik in een soort trance. Haar parmantige borsten verlangend vooruit priemend, haar felle ogen aan de mijne vastgeklonken. We vreeën als een achtbaan, tegen de stroom op en dwars tegen de tijd :eek:. Toen zij zich ineens op haar voeten zette en met een schommelbeweging krachtig over de volle lengte van de kleine Extince begon te schuiven, wist ik even niet meer waar ik het zoeken moest. Met afstand de lekkerste neukhouding die ik ken en deze ongelooflijk geile stuwing bracht mij in hoger sferen. Zo waren we samen onderweg naar een onafwendbare apotheose toen ineens haar actie stopte, haar hoofd naar achter kantelde en met haar benen stevig om mijn middel geklemd haar lekkere lijf weer op het mijne neerdaalde. Ik bleek verslagen door deze Caribische prinses in de eindsprint naar wat zonder twijfel een daverend orgasme had kunnen worden. Ze verontschuldigde zich attent (:p) en ging zich even douchen. Na een levendig en persoonlijk gesprek tussendoor, verwisselde ze het condoom en begonnen we aan een bezield missionarisstandje dat het uiterste van mijn conditionele vermogens zou vergen...

Langzaam startend, zochten we naar de juiste houding waarbij deze Dominicaanse schoonheid haar heupen iets kantelde om mij meer ruimte te geven en ze haar benen tot spagaatstand spreidde. Een constante lach op het gezicht van deze sexy vrouw. Opnieuw gaven wij ons over aan de perversiteiten van de vleselijke lusten en ik versnelde het tempo tot een niet vol te houden gang :D. Haar drift zoog zich daarbij aan mij vast, haar ogen stonden zacht en haar vingers zochten mijn erogene plekjes. Na een noodzakelijke tempoverlaging lagen we vol zoenend in een bedaarde flow, waarbij ik mijn krachten opbouwde voor een nieuwe sprint. Toen ik die inzette, trok de geilheid als een rush door mijn lijf. Mijn huid glimmend door de inspanning van mijn geestdriftige stoten. Angel zoog op mijn vinger en met haar geile blik wist ze mijn weerstand definitief te breken. Met zwarte vlekken voor mijn ogen en tintelende ledematen kwam ik klaar. Even geen besef van verleden en toekomst, even helemaal opgaand in het nu. Mijn resignatie aan deze bomba sexual was een feit. Ay Dios mio! Dit was geen orgasme meer, dit was extase. Zo genoot ik nog even van mijn post-orgastische loomheid. Een geweldige eerste ontmoeting met een dame die vrijt zoals de beste latina's dat kunnen. Passievol, zelfbewust en een tikkeltje stoutmoedig ;). Ondanks haar jonge leeftijd al een ervaren navigator naar zinnelijke hoogtepunten. Een seksvirtuoos die je op de kamer doet voelen dat je leeft. Met ongespeeld sensualisme. Bianca, Bianca, waar haal je die dames toch altijd weer vandaan? Muy caliente!

marioamsterdam
8 maart 2011, 21:38
You are a fucking poet....