PDA

Volledige versie bekijken : mellisa, zuid amerika

pipokoeien
31 mei 2008, 21:41
Naam: Mellisa,
Lengte: 1.65
Leeftijd: 22
Postuur: klein, slank(wat wil je anders van Pipo)
Borst: kleine A
Taal: goed Duits, Engels en Spaans
Herkomst: Equador(maar heeft ook iets aziatisch over haar. Not your typical Latina)
Tattoos: niet gezien
Voordelen: relaxed, lekker ding.
Nadelen: 50 per half uur en werkt alleen op Zaterdag
In voor: FT, NMC

Pipo's avond was in ieder geval helemaal goed door dit meisje. Zag haar al een hele tijd zitten en slechts door 1 ijsbeer aangesproken terwijl ze toch een absoluut kanjertje is. De verpakking was misschien wat de argwaan wekte en de borst omvang is niet iets waar veel ijsberen warm voor lopen. ZGAN.....betekend in dit geval zowel zo goed als nieuw en zo goed als niet.

Niettemin een prima tijd met haar beleefd en kan haar aanraden

Raoul
2 juni 2008, 20:33
kan alleen maar beamen wat pipo zegt.

begrijf niet hoe het komt dat dit meisje gewoon geen aandacht krijgt van de ijsberen, want haar service is als de beste al zou je het niet zeggen als je haar zo ziet.

ze komt over als een verlegen meisje maar op de kamer is ze dat beslist niet.
haar orale predtaties zijn uit de kunst en ze weet mij als maar weinigen tot een oraal hoogte-punt te vervoeren.
Zoenen doet ze ook voluit ( ze heeft een tong-piercing).
Het neuken is heel actief, haar favoriete positie is zij bovenop (cow-girl)
maar ze is echt een geil ding, ze wilde verschillende standjes afwerken.
begonnen in missionaris, toen gaf ze zelf aan om bovenop te komen na een poosje wilde ze dat ik haar van achteren nam.
Vervolgens onderbrak ze het liefdesspel waarna ze opstond en tegen de muur ging staan, ze vroeg me haar zo hard te neuken, waar ik gewillig gehoor aan gaf. vervolgens draaide ze zich om en wilde ze dat ik haar optilde, dit is bij haar geen enkel probleem want ze is slank gebouwd. eenmaar in mijn armen liet ik haar over mijn paal glijden en had haar zo een paar minuten geneukt.
Hierna ging ze op haar knietjes op de bedrand zitten zodat ik haar staand van achteren kon nemen..
Melli (zoals ze mij vertelde dat ze heette) of Mellisa.
Is een absolute aanrader.

Ik grapte nog tegen haar dat ik niet over haar zou schrijven want anders zou ze in de toekomst te druk zijn waardoor ikzelf geen kans meer heb om van dit juweeltje te genieten.

maargoed, toch maar gedaan.

ik kan haar ook meer dan aanraden.

zoals reeds gezegd, is ze alleen op zaterdag aanwezig. Wees er snel bij want ze liet iets doorschemeren dat ze niet al te lang zou blijven, maar een poos weg zou gaan.

herhalingsgevaar : 100%

Geilaard
6 juni 2008, 14:27
Ben gisteren sinds geruime tijd weer eens geweest en heb weer genoten. Mijn tweede sessie die midaag was met Melissa

Heb een plezierige tijd doorgebracht, al kwam ik op zo'n mooie meid iets te snel, maar goed : de hele tent zat vol met mooie meiden, dus er waren nog kansen genoeg. Heerlijk glad geschoren. Tongzoenen was niet meer dan redelijk, pijpen duidelijk beter, daarna afgemaakt door haar heerlijk diep te neuken : benen over mijn schouders en lekker diep stoten.