Volledige versie bekijken : Münster, Antalya , Algemeen
pret
18 augustus 2016, 17:13
Dan ben je omgereden... Want om via Roxel naar de Höltenweg te gaan vereist toch een afwijking van de gebaande paden ;) of ben je illegaal bij Rasthof Münsterland de snelweg afgegaan uit nieuwgierigheid?
Hahhah nee maar wegwerkzaamheden moest ik wel nogal omrijden waardoor ik de toeristische route heb genomen.
Gigolovoorvrouwen
27 augustus 2016, 21:45
Afgelopen dinsdag voor m'n werk in de buurt dus meteen maar even langsgewipt. De entree isnaar de rechterkant verplaatst, beneden waren 3 kamers maar hiervan is er 1 inmiddels de eetruimte geworden (de middelste), de kamer met het bad is verdwenen en de meest rechtse kamer wordt alleen nog maar voor einzelservice gebruikt. Boven zijn nu 8 kamers, wel enigszins kleiner maar de wachttijd is daardoor korter. Op het balkon is een kamer gekomen en de voormalige eetruimte is ook een kamer geworden.
Met 16 aanwezige dames en 8 kamers is de verhouding top. Vandaag 9 beren geteld en als er iemand voor einzelservice komt wandelen de meiden via de bar binnendoor naar de balie. Die optocht geeft de beren ook de tijd om het vrouwenvlees te inspecteren....!
Kon m'n hele lijstje vandaag prima afwerken: anaal en hard met Alex, petite en diep met Bonny (weer terug), lachen met de kleine maar gespierde Casandra goede sex ook nog eens. 2 Griekse dames waren nieuw, nPauline getest, niet slecht, maar communicatie was lastig.
Nieuw-schierig
11 oktober 2016, 13:12
Is het nog steeds lastig om met Alex op de kamer te kunnen? Of is dit in de afgelopen tijd verbeterd? Dit omdat ik maar een 3-uren kaart wil gebruiken :)
Taylor
11 oktober 2016, 19:24
Zaterdag 1 oktober stond ik stipt om 11 uur voor de nieuwe ingang van Pauschalclub Münster. Er stonden al reeds 2 beren te wachten, maar het duurde nog geen minuut of de deur werd open gedaan door Thekefrau Elke. Vriendelijk, met een lach, werden we begroet door haar.
De nieuwe entree ziet er beter uit dan de oude. Waar je bij de oude entree half de bar in kwam en zeker als het wat drukker was, wat chaotisch was en waar iedereen door elkaar heen liep, kom je nu in een gedeelte van de club, wat specifiek de ingang is. Dus nog geen “last” van de dames en de beren gaan nu ordelijk de club binnen.
Gelijk naast de entree heb je de kleedruimte. Vroeger moest je langs een paar kamer om daar te komen. Nu zijn deze kamers omgebouwd tot eetgelegenheid en keuken. De eetgelegenheid is tig keer beter dan de oude. De oude eetgelegenheid was vroeger in het gedeelte waar ook de shows plaatsvonden en naast de rokersruimte. Ook ziet het er nu wat smakelijker uit dan voorheen, hoewel het nog steeds elke dag hetzelfde is. Ik hoop dat ze een keer het menu zodanig wijzigen, zodat je elke dag iets anders hebt, net zoals saunaclub Love bijvoorbeeld of een concurrent, Totalclub Osnabrück. Zeker nu de entree voor een dagkaart is verhoogd dit jaar (in het verleden €150,00 en nu € 200,--.
Het bargedeelte is ook gewijzigd. De bar staat er nog, maar met andere hanglampen. Boven de bar zat vroeger een stallage, maar deze is nu weg. Het ziet er nu wel een beetje kaal uit, maar misschien dat ze daar nog wat aan doen. Verder is het bargedeelte voorzien van een nieuw likje verf en is de indeling van de sofa's iets gewijzigd. De bruine, jaren 70, 80 vloer zit er nog steeds in. Dat is wel jammer.
De doucheruimte, sauna en zwembad zijn ongewijzigd. Boven zijn nu alle kamers. In totaal volgens mij 8 totaal. Alleen kamer 5 is geloof ik nog de enige kamer die ongewijzigd is. Jammer is wel, dat een aantal kamers erg klein is. De bedden in de kamers zijn voor mij prima. De ruimte waar de shows worden gegeven is ook ongewijzigd en omdat de eetgelegenheid en ook de rookruimte nu beneden zijn, komen er nu alleen beren die voor de show komen.
Ik moet zeggen dat in zijn totaliteit de club er op vooruit is gegaan, maar ik denk ook dat ze de komende weken de puntjes nog op de “i” moeten zetten. Het gedeelte en met name de bar ziet er erg kaal uit. Ook de lockers van de kleedruimtes zijn naar mijn idee aan vervanging toe. Deze hebben een goedkope uitstraling, voor een club die niet goedkoop genoemd kan en mag worden. Daarnaast dienen een aantal puntjes gerepareerd te worden, zoals de schuifdeuren van 1 van de douches en een aantal matrassen op de bedden. Ik hoop dat de vernieuwende lijn zich de komende weken/maanden voort blijft zetten.
Nadat ik de entree voor een hele dag had betaald, me gauw omgekleed, gedoucht en de bar in gelopen. Daar zaten al een behoorlijk aantal dames. Vaak zit een groot deel nog boven om zich op te tutten of te roken in de rookruimte.
Mirella zag me lopen en kwam gelijk enthousiast op me af en gaf me een dikke knuffel. Mirella is een klein meisje, die behoorlijk mollig is, maar een ontzettend leuk koppie heeft, erg aardig is en haar service is meer dan prima. Vroeger zag ze er een stuk slanker uit en toen was het echt een leuke meid om te zien. Later zou ik nog een paar kamer s met haar nemen, maar eerst wilde ik, zoals altijd, naar Andra. Met een beetje tegenzin nam ze afscheid van me, maar zij weet ook dat Andra, net als zij, mijn favoriet is in deze club, maar Andra ken ik al een stuk langer.
Andra
Andra was de enige die in de rokersruimte zat. Ik kwam bij haar zitten en we hadden gelijk een leuk gesprek. Een aantal weken geleden kwam ik haar, na een lange tijd van meer dan 3 maanden geleden, tegen in Saunaclub Love waar haar nichtje Giulia werkt. Ik heb haar toen beloofd dat ik binnenkort in Münster langs zou komen. Ze was toen een klein beetje boos op me dat ik eerst Giulia bezocht en daarna haar.
Na een tijdje elkaar bijgepraat te hebben, zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer had ik een beetje het gevoel dat Andra mij snel tot een hoogte punt wilde brengen. Het tongzoenen en knuffelen was niet slecht, maar wel relatief kort. Dat zelfde gold voor het pijpen. Ik heb haar daarna in missio genomen en probeerde dit zolang mogelijk vol te houden, wat altijd lastig is voor een eerste keer.
Ik had deze kamergang niet een kamergang zoals ik die van Andra in het verleden gewend was. Er miste iets. Ze zei wel tegen me dat ze erg moe was. Dit was haar laatste dag van de week en ze was toe aan een paar dagen vrij. Misschien dat dat er mee te maken had. Of het had er mee te maken dat ze nu aan het diëten en aan het sporten is en dat ze daardoor wat meer vermoeid was. Ik moet zeggen dat ze al behoorlijk wat kilootjes kwijt is en dat staat haar goed.
Na deze kamer met haar, heb ik nog 2 keer een kamer met haar gehad. Hier hebben we het lekker ontspannen en rustig aan gedaan. 1X heb ik haar een massage gegeven, waar ze erg van genoot en ook erg slaperig van werd.
17448
Naam: Andra
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond, tot halverwege de rug
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: volslank, 68 Kg, maat 38/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, ZK
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Mirella
Na de kamer met Andra heb ik gelijk Mirella opgezocht (nadat ik me uiteraard had gedoucht, wel zo fris ;) ) Gelukkig was Mirella niet meer boos op me. We zaten eerst gezellig bij te kletsen in 1 van de sofa's. Daarna een kamer gepakt, kamer 5. Dit bleek vandaag onze kamer te worden. Trouwens ook met Andra ben ik alleen in kamer nummer 5 geweest, alleen was het grappiger met Mirella. Mirella was ook erg moe vandaag, wat ook kwam doordat ze al een paar dagen gewerkt had en ook aan het diëten en sporten was. Het punt is, dat de dames eerst met een beer naar boven gaan naar een kamer en daarna weer naar beneden gaan voor een Jeton om vervolgens weer de trap op te moeten. Met name s'avonds had Mirella daar geen puf meer voor en stuurde mij naar boven om te kijken welke kamer vrij was om dat vervolgens bij de trap aan haar door te geven. Zo hoefde zij maar 1 keer de trap op ipv 2 keer. Het grappige was dat ik iedere keer kamer 5 zei, wat ik ook wel een beetje bewust deed.
Op de kamer gaf Mirella wel een prima service zoals ik van haar gewend ben, ondanks dat ze erg moe was. Lekker een tijdje tongzoenen, prima lang en gevarieerd pijpen en in missio kon ik het nu nog langer volhouden, maar dat is logisch de tweede keer.
In totaal heb ik 4 kamers met Mirella gedaan. 1 keer seks, 2 keer heb ik haar een massage gegeven, waar ze echt aan toe was, omdat ze flinke spierpijn had overal van het sporten. Ik hoop dat ze het sporten en diëten vol blijft houden en haar oude figuurtje terug krijgt. Ze was overigens nooit een superslank meisje, maar vroeger had ze een lekker romig figuurtje. Nu is het iets te veel.
De laatste kamer hebben we alleen met elkaar gesproken en wat foto's bekeken op de telefoon.
17447
Naam: Mirella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond, tot halverwege de rug
Lengte dame: 1,50 mtr
Postuur/Cupmaat: volslank, 60 Kg, maat 36/ C-cup
Service: PZC, NMC, 69, ZK
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Na de kamer met Mirella was ik toe aan een ontbijtje, hoewel het al middag was. Ik had nog niets gegeten en moest nodig op krachten komen. Daarna een paar cupjes honing meegenomen naar de sauna. Helaas was de sauna net boven de 70 graden, dus heb de sauna gelijk op max gezet. Fit heb ik die dag meerdere malen gedaan, omdat deze steeds weer werd teruggedraaid. s”Avonds was de sauna overigens net 80 graden. In totaal een keer of 3 in de sauna geweest. Nog met een Duitse beer daar aan de praat gekomen, die deze club ook af en toe bezoekt. Van het zwembad heb ik 1 keer gebruik gemaakt. Het water was me net iets te koud. Volgens mij is het zwembad niet verwarmd, dus het zal nog wel even duren voor het water wat warmer is.
Sofia
De derde dame van vandaag en helaas ook de laatste dame, is Sofia. Sofia een leuk uitziende Roemeense dame, met een mooi figuurtje. Alles mooi in proportie. Wel moet ik zeggen dat ik haar gezicht iets minder mooi vind dan op de foto's. Met haar eerst een leuk gesprek gehad in de sofa en na een minuut of 20, zijn we een kamer gaan opzoeken. De kamer naast kamer 5. De enige keer vandaag dat ik niet in kamer 5 was ;)
Op de kamer viel Sofia me niet tegen. Het zoenen was weliswaar niet of nauwelijks met de tong (tongzoenen staat ook niet bij haar service, dus ik kan het haar ook niet kwalijk nemen), maar het voelde wel erg lekker en sensueel aan met haar. Ik haar vervolgens eerst verwend. Het leek alsof ze er wel van genoot en misschien dat ze ook een orgasme heeft gehad. Ik weet het niet zeker. Daarna was het mijn beurt, met een prima blowjob en ook haar heb ik in misso genomen. Dit keer kon ik het nog langer volhouden, waarbij ik haar af en toe bleef zoenen.
Sofia is in mijn ogen een echte aanwinst voor Pauschalclub Münster. Ze heeft een goede service, ziet er leuk uit en is leuk in de omgang. Ik hoop dat ze nog een tijdje blijft. Ik heb het idee dat ze ook wel goed in de groep past met de andere dames.
17446
Naam: Sofia
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond, nu kort
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, zoenen
Presales: 9/10
Aftersales: 9/10
Cijfer: 8
Ik was vandaag uiteraard voor Andra en Mirella naar Münster gekomen, maar ook voor Bonny. Bonny heb ik in het verleden (eind 2013) eens een kamer mee gehad en dat beviel me toen vrij goed met haar. Bonny is een klein pocket-bulgaartje met een prima service. Helaas was ze vandaag niet aanwezig, terwijl ze wel als aanwezig stond op de lijst. Pas laat op de avond zag ik dat ze op afwezig was gezet. Dat gold ook voor 2 andere dame, Rebecker en Arabela, hoewel ik in deze dames minder was geïnteresseerd. Het is wel veel, 3 dames op de 12 dames die aanwezig zouden zijn. Dat is me een aantal maanden geleden ook al overkomen in deze club. Ik hoop niet dat ze bewust op de website zetten, dat allerlei dames aanwezig zullen zijn en vervolgens er niet zijn.
Aan het eind van de avond had ik nog plannen om met Evelin een kamer te pakken, maar helaas was zij geboekt voor Einzelservice. Ook daarna greep ik de kans net mis. Een andere beer was me net voor. De reden dat ik voor Evelin wilde gaan, was omdat ik s'middags een leuk gesprek met haar had aan de bar en het later op de dag begon te kriebelen om met haar een kamer te gaan doen. Evelin werkt al een hele tijd in Münster en toch heb ik met haar nog nooit een kamer gedaan.
Sofia probeerde nog een paar keer contact met me te maken en achteraf dacht ik van dat ik beter met haar nog een keer kamer had kunnen nemen, dan iedere keer op Evelin te wachten. De laatste 2 kamers waren nog een keer met Andra en Mirella, omdat ik dat beloofd had, zodat ik geen mogelijkheid meer had een kamer met Sofia te nemen.
Vandaag een leuke, maar rustige dag gehad in Münster. Totaal “maar” 8 kamers gedaan. Ook het aantal beren die dag was vrij rustig, dus wanneer ik wilde, had ik meer kamers kunnen doen. In de eerste helft van de dag had ik seks met de dames en in de tweede helft van de dag hebben ik en de dames (Andra en Mirella) het uitermate rustig aan gedaan. Ondanks dat het rustig was (ik schat over de gehele dag zo'n 20 beren), hing er wel een leuke sfeer.
Smittie
26 november 2016, 19:19
Afgelopen week eens de navigatie geprogrammeerd naar deze Pauschalclub. Vooraf wat ingelezen en maar eens zien wat het te bieden had.
Locatie is gemakkelijk te vinden en de paarkeergelegenheid is overdag voldoende. Na het aanbellen vriendelijk door de Thekedame geholpen en voldoende uitleg gekregen voor verdere verkening.
Eerste indruk was goed en tijdens verblijf eigenlijk ook wel een goede en nette indruk van deze Pauschalclub gekregen. Bezettingsgraad en namen van de dames (12) stond vooraf aangegeven via de site en bleek ook daadwerkelijk te kloppen.
Na het omkleden en douchen vanuit burgerkloffie naar badmantel, maar eens een koffie gescoord. Aantal aanwezige heren was niet al te groot, maar liep regelmatig door.
Na de eerste koffieleut een verkenningsrondje door hele gebouw gelopen en vervolgens een tweede koffie gescoord. Alles ziet en goed en verzorgd uit en je ziet regelmatig dat er iemand rondloopt om handdoeken op te halen en te verschonen. Ook het binnenzwembad leek op een redelijke temperatuur (niet echt super warm) en de sauna mocht wat mij betreft wel een paar standjes hoger. Verder was het etensbuffet (lunch) goed verzorgd met genoeg keuze en smaakte ook prima. Verder is de aanwezigheid van een aparte, goed afgescheiden rokersruimte wel erg prettig voor een niet roker.
Tijdens de 2e koffieronde mooi de gelegenheid gehad om eens de aanwezige dames te bewonderen en een keuze voor te bereiden. Dames animeren niet en je kunt dus rustig je keus maken. Deze dag met een aantal dames een afgesloten kamer gedeeld op de bovenverdieping. Tussendoor was er om de 2 uur een show, maar ik had daar geen behoefte aan. Voor een "Einzelservice" worden alle dames -die op dat moment geen heren bij zich hebben- opgeroepen om bij de ingangsbalie te verschijnen. Op dat moment heb je een mooi zicht op wat er allemaal rondloopt aan dames.
Al met al een prima middagje Münster gehad en als ik nog eens in de buurt kom, zal ik zeker overwegen hier weer binnen te stappen. Kreeg ook nog een code voor website mee, waarmee ik na inlogging een gratis "Gold Member" toegang voor 24 uur ontving. Hiermee kun je bijvoorbeeld dan alle foto's en andere verborgen mogelijkheden van de website bekijken (ook degene die normaal afgeschermd zijn) en gebruiken. Na 24 uur blijf je "Silver Member" met meer foto toegang dan normaal op website te zien is.
Canpet
6 december 2016, 23:34
Vandaag eens gestopt in Münster , ik had lang zitten twijfelen onderweg of ik in Münster of mijn ondertussen vertrouwde totalclub in Osnabrück zou bezoeken .
Met het idee veranderen van spijs doet eten toch maar voor Münster gekozen .
Rond 15.00 aangekomen en er rond een viertal auto's op de parking en het gaan er de rest van de dag niet meer geweest zijn .
Blijkbaar was het ontzettend kalm en moesten alle pappa's thuis zijn voor de Sint .
Eens binnen vriendelijk ontvangen door de theke 150 afgetikt voor de zesuurkaart en de nodige uitleg gekregen over de club .
Na de douche eerst wat het restaurant bezocht want ik had na mijn lange rit nog niet binnen gekregen .
En daarna binnen in de living waar alle meisjes wachten op uw bezoek .
Wat mij direct opviel was dat er veel meisjes samenzitten op de bankjes wat het benaderen wel iets lastiger maakt , ze komen immers niet bij je zitten dat is blijkbaar niet toegestaan .
Dan laar eerst een bakje troost aan de bar en een sig in de rokersruimte.
Dan eerst eens rondgelopen in het gebouw ter verkenning . De middelste douche had geen deur meer en voorbij de douche had je de sauna ( stond voor mij te koud ) en het binnenzwembad ( ook lekker fris ) .
Boven had je de kino met een groot bed en een zestal banken waar anders blijkbaar elke 2 uur schows worden gegeven maar dit was vandaag noet het geval en verder hadje nog een hele resem kamers om je ding te doen .
Terug naar beneden aan de bar plaatsgenomen naast susie , een klein mager ding die et voor mij best lekker uitzag .
Ze sprak enkel Duits dus was voor mij best wel moeilijk communiceren .
Naar boven dan maar .
Susie , eens op de kamer gaan ze eigenlijk direct terug naar beneden voor hun jeton . Dit snap ik niet zo goed want ze kunnen dit toch ook nadien doen ? En het breekt voor mij wat de sessie want je zit daar maar wat .
Eens terug binnen deed ze direct haar weinige kleren af , mooi meisje dat wel met super kleine tietjes , maar ze begon al direct te zuchten dat ze moe was en vroeg ongeïnteresseerd wat ik moest .
Ik zei haar dat ik wel in was voor een blowjob en wat standjes maar zij vroeg of ik geen massage wou .
Nou ik wil noet moeilijk doen en stemde daarvoor in .
Ze begon mijn rug wat in t wrijven met olie en zat wet te ploeteren op mijn rug en zelfs in mijn haar met doe olie .
Toen ik haar vroeg om niet mijn haar in te smeren kon ze dot matig apprecieren , ik vroeg het nogtans vriendelijk kn mijn beste Duits .
Ze hing verder met ploeteren rn kortbij verstaan dat er van blasen en ficken in deze sessie niet van zou komen . Ik had een massage nodig vond ze , en we zouden een andere keer dit wel doen . Tja haar laar laten doen en daarna zo vlug mogelijk naar beneden .
Voor mij was dit een afknapper deze meid en had er echt geen zin meer in nadien .
Tegug beneden een douche en een tweede ronde troost en sig . In de rookruimte aan de praat geraakt met een andere beer die blijkbaar wel erg tevreden was van susie , het zel wel azn mij gelegen hebben zeker .
Terug in de bar plaats genomen naast een ander jong spring in het veld , ik dacht dat haar naam Tanja was . Mooie zwart haar een leuk stel borsten en mooi snoetje .
Tanja , na wat presales in de bar met deze meid naar boven rn terug naar beneden voor haar beton .
Binnen deed ze haar evakostuum aan en was idd een knappe verschijning . Ze kwam bij me zitten en ze begon met een blowjob .noet de beste ooit , ik voelde bijna niks en dan maar
Gevraagd of zij haar wou leggen . Wat op die mooie tepels gesabbeld en den naar beneden wat wel lekker was . Zij nam de jongeheer dan nog eens onder handen en eens op volle kracht het jasje erover . Eerst voorzichtig in doggy en daarna in missio .
Eens ontdaan van mijn eerste lading nog wat samen op bed gelegen tot de 20 min om waren , dit lijkt hier het vaste tijdsbestek op de kamer . Al bij al een redelijk goeie sessie met haar gehad .
Terug beneden eerst nog eens het restaurant bezocht n een plons genomen in het zwembad .
In de bar kwam Pamela binnen . Ik had deze donkere dame al enkele keren Zien voorbij komen maar ik vond ze wat te zwaar gebouwd eigenlijk . Vermits de andere dames aanwezig totaal niet mijn ding waren ( iets ouder met van fie opgespoten tieten) toch maar bij die Pamela plaatsgenomen .
Pamela , deze dame spreekt vloeiend Engels dus was voor mij leuk om eens een deftig gesprek te hebben met een meiske daar . Eens boven en het jetonritueel kwam ze terug binnen met een handdoek om .
Is vrij zwaar gebouwd maat wel een knotsgekke meid . Ze kust niet maar ze gaf daar een blowjob waarvan mijn sokken zouden afvallen moest ik er hebben aangehad . Ze hing me daar tekeer met mijn jongeheer, en dan het rubbertje en haar staande in doggy genomen .
Best wel lekker , ze is nogal luidruchtig als ze gepaald word . Ik denk dat ze haar konden horen tot beneden . Man wat een zot ding is me dat . Uiteindelijk nog een dosis in het zakje gedropt .
We hebben dan nog een 5 tal min liggen bekomen op het bed na een groot half uur op kamer terug naar beneden met de belofte dat ik haar zeker nog eens zou nemen .
Na een goed uurtje dacht ik dat er nog een dosis vanaf kon en heb mang getwijfeld of ik met Beatrix of met Pamela naar boven zou gaan . Belofte maakt schuld en het zekere voor het onzekere genomen en Pamela nog eens naar boven gevraagd .
Nogmaals een super sessie gehad met deze donkere meid .
Al bij al wel een goede middag gehad maar als ik het vergelijk met totalclub Osnabrück dan is mijn keuze wel gemaakt .
Ik vind dat totalclub voor mij meer waar voor zijn geld bied , goedkoper , beter eten , een grotere en beter uitgeruste tuin voor de warmere dagen en ik vond de dames ook beter .
Ik weet niet of in er nog terug kom , mischien zal ik de volgende keer opnieuw wat verder rijden naar Osnabrück .
tm255809
9 december 2016, 21:51
Beste beren, heeft iemand een idee waar Moni is gebleven? Ze is verdwenen van de site.
Rope
20 december 2016, 16:03
Aller beste ervaren Beren,
Ik ben voornemens naar deze club te gaan een dezer dagen. Het zal mijn eerste keer zijn, dus ben nogal sceptisch en terughoudend mbt de dames aldaar. Ik vraag me nl af, of de dames in PC Munster daadwerkelijk allemaal "dames" zijn, of dat er een aantal tussen zitten die oorspronkelijk van het andere geslacht zijn.
Ik sta te popelen om te gaan, maar zou hier graag iets meer duidelijkheid over willen.
Alvast bedankt!
Rope
too slow
20 december 2016, 21:55
Ik ben voornemens naar deze club te gaan een dezer dagen. Het zal mijn eerste keer zijn, dus ben nogal sceptisch en terughoudend mbt de dames aldaar. Ik vraag me nl af, of de dames in PC Munster daadwerkelijk allemaal "dames" zijn, of dat er een aantal tussen zitten die oorspronkelijk van het andere geslacht zijn.
Ik sta te popelen om te gaan, maar zou hier graag iets meer duidelijkheid over willen.
In Den Haag kan ik de bouwpakketten achter de ramen zo aanwijzen en dan zijn ze nog gekleed. In het club circuit in het algemeen heb ik nog geen nepdames aangetroffen.
Alle toppers zijn momenteel op kerstreces dus koester geen al te hoge verwachtingen.
Wentelt Eefje
21 december 2016, 04:23
Nee, een omgebouwde variant ben ik in Münster in zowel Pauschalclub als Love Saunaclub nog nooit tegengekomen! Dus dat risico is er in elk geval niet. En momenteel is voor beide niet de meest aantrekkelijke bezoektijd. Inderdaad nogal wat van de toppers genieten hun kerstreces zoals too slow al aangeeft, in elk geval vanaf de 23e...
den fietser
21 december 2016, 18:05
Alvast bedankt!
Rope
Waar haal je dat vandaan?
Je kan ze op de web-site allemaal bekijken.
Je zou beter eerst wat forum doorlezen en dan pas je conclusie trekken.
Zolang ben je hier niet actief of wil je hier de boel op stelten zetten?
Piet Plezier
21 december 2016, 18:26
in GT liepen vroeger ook omgebouwde kerels rond
En ik GP ook
Maar daar is niets mis mee als het goed is gebeurd
Kijk maar naar Kelly
18542
johnb
21 december 2016, 21:46
Ik ben voornemens naar deze club te gaan een dezer dagen. Het zal mijn eerste keer zijn, dus ben nogal sceptisch en te
rughoudend mbt de dames aldaar. Ik vraag me nl af, of de dames in PC Munster daadwerkelijk allemaal "dames" zijn, of dat er een aantal tussen zitten die oorspronkelijk van het andere geslacht zijn.
Alvast bedankt!
Rope
Rope, volgens mij zit het zo:
Erika heet eigenlijk Erik,
Simone heet eigenlijk Simon,
Dennise is eigenlijk Dennis,
Janette heet Jan,
Paula is eigenlijk Paul,
Luisa heette eerst Louis.
Victoria is eigenlijk Victor
Michel en Alex hebben gewoon hun eigen namen gehouden.
toyota
22 december 2016, 05:38
Rope, ik ben nog NOOIT een omgebouwde kerel in een saunaclub tegengekomen.
Ik vind dat je wel een ruime fantasie hebt.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Rope
23 december 2016, 13:12
Ik stel toch gewoon een hele normale vraag? Dit is allerminst een conclusie, die kan ik namelijk niet trekken... vandaar de vraag...
Op het forum kon ik er niets over vinden.
Ik vond bijvoorbeeld Alna nogal twijfelachtig namelijk.
hallodaarbenikweer
31 december 2016, 19:13
Voor een nube zijn er idd vragen te over. Dit forum helpt je zeker als je de zoekfunctie gebruikt en leest. Veel plezier en schrijf vooral over je ervaringen!
Erotiekfan
2 januari 2017, 08:45
Bij elke vrouw die ik gehad heb is het me elke keer nog gelukt om een kut te vinden.
Ik snap Rope zijn vraag volkomen, sommige vrouwen (ook in het dagelijks leven ) hebben iets mannelijks. Maar wees ook bewust dat sommige fotos ook niet altijd super gemaakt zijn. Mocht je twijfelen aan een vrouw ter plekke dan is de keus om er niks mee te doen aan jou natuurlijk. Die vrijheid heb je in een PC.
Mentholbear
15 januari 2017, 00:40
Weer een les wijzer geworden. Sinds kort heb ik de diverse clubs ondekt. Omdat ik gesteld ben op m'n privacy, is een partytreff niet zo mijn ding. Maar was wel benieuwd hoe 'onbeperkt sex' voor een vast bedrag zou zijn. Dus een paar weken geleden gekozen voor Pauschalclub Münster. Werd vriendelijk ontvangen door de Thekefrau en kreeg een korte uitleg en rondleiding. Gekozen om met 3 uurtjes te beginnen, omdat het 1. voor mij nieuw was, en 2. je 50 euro ipv meer kon bijbetalen als je langer wilde blijven.
Zwembad was best redelijk van formaat, simpel maar volstaat. Sauna was wat klein, maar toch fijn om even op te kunnen warmen/af te stomen. Eetgelegenheid was voor mij voldoende. Genoeg warm eten aanwezig wat geregeld ververst werd. En kon er ook even rustig werken aan een eettafeltje. Ook is er een bios waarin je ook actieve dingen kan doen. Kamertjes zelf waren eenvoudig, maar wat mij betreft voldoende. Ik heb in dat opzichte niet zo veel eisen, gezien de mogelijkheden bij raambezoek, zo lang het bed maar OK is. Heb wel es matrassen gehad waarbij de veren je haast doorboorden...
De dames waren niet helemaal mijn smaak. Wel in voor een vriendelijk praatje, maar toen ik er was waren er geen dames die me aanspraken. Dat is dan weer het voordeel van ramen, waarbij je vrijblijvend langs kunt lopen zonder entree kwijt te zijn. Of zo een grote club als Yin Yang waarbij het haast niet kan dat er een paar meiden zijn die aan je (visuele) smaak voldoen.
Maar wat was voor mij nu de wijze les... Het is een beetje zoals de onbeperkt mobiel internet reclames van vroeger bij T-mobile, Vodafone, en andere telecom providers. Onbeperkt bleek dus op verschillende manieren geïnterpreteerd te worden. En zo ook bij deze (en wellicht alle) pauschalclub. Je kunt namelijk onbeperkt kameren, maar volgens de dames bleek elke kamergang max 20 minuten te mogen duren. En laat ik nou net niet zo een vlotte beer zijn...
Ik begrijp het wel, want als iedereen een uur ofzo met een dame kamert, dan heb je een heel leger nodig om alle beren te voorzien. Dus na een paar rondjes hield ik het voor gezien en besloot niet met 50 euro te verlengen voor een hele dag.
Al met al een ervaring rijker. Was mijn eerste club bezoek, en hoewel het kameren niet lekker ging, ben ik er wel achter dat clubs ook zo z'n voordelen hebben. Vaak onbeperkt eten en drinken, rustig binnen de tijd kunnen nemen en praatje te maken met de dames (en beren), ook kunnen werken/internetten, even relaxen met diverse faciliteiten (ben niet naar buiten geweest ivm de kou), en bovenal jezelf ook tussendoor even kunnen opfrissen. Als ik bij de ramen meerdere gangen wil maken, kan ik hooguit even kort mond spoelen, even boven de bidet of kraan spoelen. Maar douchen gaat van je tijd af zeg maar. En bij de clubs kun je bij wijze van helemaal doorweekt raken als je zou willen.
fr_loper
6 februari 2017, 18:37
Beste beren, heeft iemand een idee waar Moni is gebleven? Ze is verdwenen van de site.
Volgens ex-collega heeft ze nu een "normale" baan in Duitsland.
EdmureD
1 maart 2017, 17:36
Even nog mijn ervaring van afgelopen November.
Het was mijn tweede bezoek aan PSC Munster. De eerste was goed bevallen, vooral met de dames Luiza en Alex. Helaas toen we er aan kwamen bleek Alex ziek te zijn. Dat was een dompertje.
Op die dag waren de dames niet van mijn smaak: ik begrijp dat ze op de foto's/website een stuk knapper en jonger uitzien dan in de werkelijkheid. Ik verwacht het ook niet anders. Maar die dag was het contrast wel een heel erg groot. Twee dames had ik gewoon niet herkend aan de hand van de gegevens op de site.
Desondanks is het servicegehalte wel erg goed en weinig aan op te merken. Vooral Luiza was weer goed bevallen. De FT show was ook erg geil. Maar de volgende keer let ik wel nog beter op wie er is die dag mocht ik weer gaan.
NudeDude
27 april 2017, 22:39
Het was weer eens hoog tijd om een bezoekje af te leggen aan een club en na wat wikken en wegen was de keus gevallen op Munster, met name vanwege Alex. Ik zou samen met EdmureD gaan, helaas werd hij de avond van te voren ziek. Omdat ik last-minute niet makkelijk kon switchen en Alex eind van de week op vakantie zou gaan besloot ik er toch heen te gaan.
Toen ik aan kwam stonden er al aardig wat auto’s en dacht ik dat het wel eens een drukke dag zou kunnen worden. Gelukkig bleek dat mee te vallen. Echt rustig is het niet geweest, maar er waren bijna de hele tijd wel een paar dames beschikbaar.
Na binnenkomst ging ik naast Luisa - die ik nog van een eerder bezoek kende - zitten aan de bar, maar zij gaf mij het gevoel dat ze er nog niet klaar voor was. Daarom ging ik naast Alicia op de bank zitten. Na een korte gesprek naar boven, waar zij over mooie niet al te grote borsten met lekkere stijve tepels bleek te beschikken. Zij pijpt niet onaardig en ook 69 was geen probleem, een lekkere kut met grote lippen, daarna cowboy gevolgd door missio. Het was ok maar niet voor herhaling .
Daarna sauna en lunch en toen met Janette aangepapt. Zij komt uit Cuba en sprak ook Engels. Mooie stevige borsten met grote tepels, begon met PZC + handwerk, had haar periode, dus geen 69. Sessie viel tegen.
Na wat rusten bij Tina gaan zitten, zij is Roemeens maar spreekt redelijk Engels. Zij is pas 2 maanden in Duitsland en liet duidelijk merken dat ze hier is om geld te verdienen voor haar kinderen (ik moest vooral haar naam noemen bij het vertrek). PZC en 69, kleine borsten met mooie tepels, ook weer doggy en missio. Dit was beter dan de eerdere sessies en werd door haar afgemaakt met een hele goede stevige massage. Een aanrader!
Daarna ben ik bij de show van Alex gaan kijken, zij werd op dat moment gebodypaint met latex, vanwege de beperkte tijd alleen de voorkant van haar “shirt”. Hiermee heeft zij tot de volgende show rondgelopen. Zij vertelde dat ze eens een keer volledig naakt met alleen bodypaint door Munster is gelopen en dat kicken vond. Ik had daar graag bij willen zijn. :smile2::biggrin:
Toen met Tina, een Poolse. Ze is wat ouder, maar doet goed haar best. Weer PZC, 69 en doggy. Een mooi stel borsten en lekkere kut, goede sessie.
Het was deze dag helaas niet gelukt om met Alex apart een sessie te doen, daarom toch maar naar de show. Er waren twee Albaniërs tegelijk met haar bezig, de een werd gepijpt de ander neukte haar, zij deed goed haar best en maakte er een mooie show van.
Nadat zij waren vertrokken was het mijn beurt, verder was er niemand meer. Eerst PZC, zij wilde geen 69, daarna kon ik kiezen en koos voor AV, aangezien dat het thema was van de show. Helaas was de pot nagenoeg leeg en lukte het niet. Alex heeft daarna haar best gedaan met hand en mond en uiteindelijk toch nog een mooie finish met FT.
Zij is een echte vakvrouw en in voor veel dingen, voorwaar een mooie afsluiting van de dag.
Freesman
8 juni 2017, 16:01
Zondag drie weken geleden deze club weer eens bezocht.
Ik ga niet zo vaak denk zo 4 keer per jaar .
Ik zat te twijfelen tussen een drietal clubs namelijk: Totalclub Osnabrück, Pauschalclub Dortmund of Munster.
Uit eindelijk in de ochtend gekozen voor Muster. Dit omdat ik deze club al ken. Ben hier denk ik 4 keer geweest.
In totalclub Osnabrück en Pauschalclub Dortmund ben ik nog niet geweest. Misschien ga ik hier deze maand nog heen.
Na een rit van anderhalf uur aan gekomen bij Pauschalclub Munster.
Na een ticket voor 6 uur te hebben genomen me gaan omkleden en douchen. Daarna eerst een kopje koffie gedaan aan de bar en de aanwezige dames eens goed bekeken.
Ik ben toen naast Gabi op de bank gaan zitten. Na een gesprekje over koetjes en kalfjes naar boven gegaan voor een kamergang. Hier begon ze me gelijk te pijpen en af te rekken. Na een tijdje vroeg ik haar om te neuken waarnaar ze boven op me is gaan zitten. Uiteindelijk afgemaakt in doggiestyle. Al met al vond ik het een beetje tegenvallen. Ik had op de kamer een minder goede klik met haar. Ook vond ik het storend dat ze wat overdreven kreunde.
Na even pauze te hebben gehad en even in de tuin heb zitten zonnen liep ik weer naar binnen. Hier kwam ik Gorgia tegen aan de bar. Ik raakte met haar in gesprek en uiteindelijk met haar naar boven gegaan. Op de kamer aangekomen liet ze me even alleen om een muntje te halen. Na een paar minuten kwam ze naakt de kamer in lopen. En klom ze bij me op bed. Hier hebben we even liggen zoenen en strelen waarna ze naar beneden afzakte. Ik was in de tussentijd behoor opgewonden geraakt. Na me heerlijk gepijpt te hebben en vroeg ik haar bovenop me te gaan zitten. Hier kon ik haar kont goed vastpakken. Uiteindelijk afgemaakt in missionaris standje. Hierna hebben we nog een tijd liggen praten. Gorgia is een hele leuke meid en is bepaald niet dom. Ze spreek behoorlijk goed Engels. Het was een zeer geslaagde kamer gang.
Na weer een tijdje pauze te hebben genomen waarin ik wat had gegeten en liggen uitrusten ging ik weer terug de bar in waar ik aan de bar plaats nam. Hier zat Susie te praten met de thekefrau. Op de foto’s op de site vond ik Susie een beetje tegenvallen. Maar in het echt vond ik het juist andersom. Toen ze op een bankje zat ben ik naast haar gaan zitten. Na een leuk gesprek ben ik met haar naar boven gegaan. Op de kamer hebben we eerst liggen kussen en strelen waarna ze me begon te pijpen. Dit deed ze behoorlijk goed en met veel gevoel. Na een tijdje ging ze bovenop me zitten waar ze me heerlijk ritmisch bereed. Daarna nog in mission en doggie genomen. Alleen merkte ik dat ik niet zou komen. Dit omdat ik nog niet genoeg hersteld was van de vorige sessie. Hier nam ze geen genoegen mee. En ging voor me liggen en zichzelf ging vingeren. Daarna ging ze weer verder met me te pijpen en me af trekken. Ik heb haar in de tussentijd ook nog heerlijk liggen beffen. Ze heeft een heel lekker kutje en mooie kleine lipjes. Uiteindelijk niet klaargekomen jammer genoegd. Wel een top sessie met haar gehad.
Nu was het dus tijd om wat langer pauze te nemen. Het was deze dag een mooie dag waar de zon goed scheen. In de tuin lagen Gorgia en Adina naakt te zonnen. Dit was een erg mooi gezicht.
Na een uurtje wilde ik het weer eens gaan proberen. Na het zien van het naakt zonnen van Adina wilde ik wel een kamergang met haar. Ze zat in de rokersruimte op een bankje een sigaret te roken. Ik ging toen naast haar zitten. Ze was helaas al bezet door een andere beer waar ze een afspraakje mee had en vroeg mij te wachten op haar.
Aangezien ik geen zin had om te wachten ben ik verder gaan kijken. Uiteindelijk naast Alexa gaan zitten. De communicatie ging een beetje stroef omdat ze geen goed engels kende en mijn duits niet goed is. Ben wel met haar naar boven gegaan. Ze heeft een heerlijk figuur. Mooie borsten en kont. Ze heeft me heerlijk gepijpt en heb het afgemaakt in doggie waarin ik klaar kwam. Al met al een goede sessie alleen door de communicatie was het geen top sessie.
Na weer een tijd rust te hebben genomen had ik nog een uur over. Ik wilde eigenlijk weer met Gorgia of Sussie een kamergang maar zij waren helaas door andere beren bezet. Hierom gekozen voor de kleine Alna. Ik heb in het verleden al eerder met haar een kamergang gehad wat me erg was bevallen. Ze heeft is vrij klein. Dit valt vooral op als ze haar hakken uitdoet. Ook heeft ze kleine puffy tietjes. Op de kamer een goede sessie met haar gehad alleen niet klaargekomen. Blijkbaar had ik me kruid helemaal verschoten deze dag.
Al met al een hele geslaagde dag. Ik ging met een goed gevoel richting huis.
Ik vind Muster altijd een goede huiselijke sfeer hebben. Ze hebben het pand vorig jaar gronding renoveert wat echt nodig was en goed gelukt is. Het was vandaag niet overdreven druk met beren.
Wat ik jammer vind aan deze club is dat er weinig Nederlanders komen. Er is ook weinig interactie tussen de beren. Ook vind ik het jammer dat als je naar boven gaat naar de kamers met een dame. Ze je dan eerst alleen laten op de kamer om eerst een muntje te halen. Je ligt dan soms enkele minuten te wachten tot ze terugkomt. Dit was in Bochum waar ik ook ben geweest anders.
Maar over het algemeen ben ik erg tevreden over deze club. Ben erg benieuwd wat er na 1 juli met deze club gebeurt.
fr_loper
10 juni 2017, 06:10
Mailing ontvangen van Pauschalclub, concept gaat veranderen, jammer.
Time to say goodbye
Nutze die Zeit bis zum 30.6 das Pauschalangebot letztmalig zu genießen
Vielleicht hast du es schon mitbekommen? Ab dem 01.07 tritt ein neues Prostitutionsschutzgesetz in Kraft.
Eine der großen Neuerungen ist das Verbot pauschaler Flatrate-Angebote wie das deines heißgeliebten Pauschalclubs.
Ab dem 01.07 werden wir mit einem neuen Konzept starten und euch demnächst diesbezüglich auch noch detaillierter Informieren. Der Pauschalclub in seiner jetzigen Form existiert nur noch bis zum 30.06.
Wir möchten dir wortwörtlich für die geilen Jahre danken.
Genieße unbedingt noch die letzten Tage im Pauschalclub und hab so viel Flatrate-Spaß wie es nur geht :-)
Nutze die Zeit bis zum 30.6 das Pauschalangebot letztmalig zu genießen ;-)
Freesman
13 juni 2017, 21:31
Klopt idd had ik ook gehoord. Ik hoorde het toen ik in Dortmund was afgelopen weekend van Mia dat Dortmund hetzelfde concept krijgt als Bochum. 40 euro entree en 40 euro voor een half uur.
Ik zal nog een recencie schrijven over Dortmund.
EdmureD
15 juni 2017, 19:37
Ik was onlangs er nog geweest. Ticket van 6 uur genomen. Bij aanvang was het al behoorlijk druk. Uiteraard de knappe/populaire meiden waren meteen weg. De drukte vond ik niet heel erg prettig. Er werd ook een beetje gejaagd door de heren.
Eerste sessie was met Alex. Heel goed. Lekker haar van achteren in haar kontje genomen en voluit in haar mondje klaargekomen. Alex vind ik een van de leukste in de club. Ook omdat je leuk met haar kan babbelen.
Ik had ook een sessie met Adina. Ook een hele goede sessie. Ze gaf na de hoogtepunt een echt goede rugmassage. Een aanrader.
Helaas die dag wel 1 hele slechte sessie gehad: met Natasha. Op haar profiel staat dat ze frans zonder en FT doet maar op de kamer weigerde ze dat. Verder ook erg ongeinteresseerd en arrogant.
Ik ging ook naar de show en werden twee dames (Bonny en nog iemand) doggy genomen. Erg geil. Maar een kerel ging iets te hard tekeer en bonkte de hoofd van Bonny keihard tegen de muur. Beetje lullig maar ik moest mijn lach inhouden.
Ik weet niet of in de toekomst nog een keer naar toe gaat. Ik heb hele goede sessies gehad maar de drukte viel mij erg tegen. Plus, eerlijk gezegd vond ik de meeste vrouwen daar toch niet erg aantrekkelijk. Ik ben liever iemand die een sessie minder doet dan met een onaantrekkelijk persoon. Nu ook het concept gaat veranderen misschien een keer weer wat anders proberen.
de club is omgebouwd naar saunaclub, https://www.saunaclub49.de
too slow
1 juli 2017, 15:41
Entree: €30
20 min kamer: €30 (Alle Services inbegriffen)
Openingstijden: ma-zo 11:00-23:00
Op de club-pagina zaaien ze zelf verwarring:
Für 20 Minuten Fun auch nur 30€
Unsere Garantie: Es gibt keine versteckten Kosten!
Welcher Service ist in den 30 Euro enthalten?
In diesen 20 heißen Minuten für 30€ sind Geschlechtsverkehr, französisch und viele andere Services enthalten. Für sehr spezielle Service-Anfragen wird gemeinsam mit den Damen ein kleiner individueller Aufpreis ausgehandelt.
rob_1be
3 augustus 2017, 15:28
iemand een idee of susie naar een andere club is of gestopt is? Na het wijzigen van het concept staat ze niet meer op hun site
Starter
10 augustus 2017, 19:29
Ze is weg helaas. Geen idee waar ze nu zit.
Erg jammer, erg vriendelijke meid.
doctor
19 augustus 2017, 12:21
Behalve Susie zie ik Lilly ook niet meer op hun site staan, iemand enig idee waar zij gebelven is. Ze heeft toentertijd tussendoor nog even in lavia in Wallenhorst gewerkt, maar daar is ze ook niet. Was een van mijn favorieten.....-:(
toyota
13 september 2017, 12:15
Afgelopen Zondag hier geweest. Rond 11.30 uur gearriveerd en rond 18.00 uur weer vertrokken.
Ik denk: eens een nieuwe club uitproberen. Deze club is me tegengevallen.
Waarom ? Water van binnenzwembad was koud.
Twee keer gekamerd, beide dames vielen een beetje tegen.
Het is hier over het algemeen afwerksex en upsellen op de kamer om extra geld.
Ik heb in het tijdsbestek dat ik er was ook niet meer dan 12 ijsberen gezien.
Er was behalve een klein binnenzwembad een kleine sauna, kleine barruimte en een klein restaurant, en uiteraard douche,s (3) en omkleedruimte, dit alles op de begane grond.
Op de bovenverdieping waren 8 werkkamers, 1 kino en een douche voor de dames.
Ik moet wel zeggen dat de ontvangstdame vriendelijk was en probeerde er wat van te maken, maar voor mij was het bezoek eenmalig.
Eten was matig, redelijk.
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
robglover
17 september 2017, 09:40
iemand een idee of susie naar een andere club is of gestopt is? Na het wijzigen van het concept staat ze niet meer op hun site
Bedoelen jullie deze Susi (zie afbeelding) Altijd erg veel plezier gehad met deze Susi! Zou graag willen weten waar ze nu werkzaam is! Dus als iemand dat weet hoor ik het graag??
27071
M.v.G. Robglover.
pret
17 september 2017, 10:32
Bedoelen jullie deze Susi (zie afbeelding) Altijd erg veel plezier gehad met deze Susi! Zou graag willen weten waar ze nu werkzaam is! Dus als iemand dat weet hoor ik het graag??
27071
M.v.G. Robglover.
Volgens mij werkt ze momenteel in Babylon onder dezelfde naam.
Big30
17 september 2017, 10:42
Zou dan om deze dame gaan:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35903-Susie-Melanie-Galina-(Bulgaarse)-ex-Vanessa-HP-VG-Sixsens/page3&highlight=susi
Lijkt me de foto's bekijkend de zelfde te zijn.
pret
17 september 2017, 10:50
Zou dan om deze dame gaan:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35903-Susie-Melanie-Galina-(Bulgaarse)-ex-Vanessa-HP-VG-Sixsens/page3&highlight=susi
Lijkt me de foto's bekijkend de zelfde te zijn.
Inderdaad deze bedoelde ik ook.
robglover
17 september 2017, 10:53
Bedankt voor de moeite!! Maar de enige gelijkenis is toch bij deze dame in Babylon de naam! De Susi die ik bedoel is Bulgaars/Turks.
M.v.G. Robglover.
Starter
17 september 2017, 21:47
De susie die ik ken van munster, had een tattoo..vida loca..
Dat lijkt me een andere dame
Erotiekfan
15 november 2017, 12:07
Een tijd terug de club bezocht als Saunaclub. De laatste keer dat ik hier geweest was was t nog een pauschalclub en toen die laatse week van juni.
Het was maandagavond en ik had op de setlist de donkere Tessy gespot. Ik heb een zwak voor donkere meiden omdat deze een bovengemiddelde sexdrive hebben, sensueler zijn en over het algemeen spontaner zijn in pre-sales.
De club wassinds het laatste bezoek niet veranderd, alleen het concept. De vriendelijke theke die ik achteraf herkende van La Vita in Wallenhorst legde me het uit hoe het nu werkte.
Na de douche aangekomen in de bar en een koffie gekregen van een van de dames die mij wel zag zitten. Alleen ze was wat ouder en miste wat tanden helaas. Ik zag mijn donkere prooi niet en dacht ik pak wat te eten. Toen ik de bar voorbij was zat ze alleen op het bankje wat je vanaf de bar haast niet kunt zien. Ik ben gelijk naast haar gaan zitten en al pratend en strelend en plagend kregen we een goede klik. Haar spontaniteit en lichaam brachten me meer en meer in extase. Haar pre-sales waren uitstekend. Ze streelde me, ging op me zitten en bleef me plagen en dat ging wederzijds.
De gang naar de kamer was gemaakt, dit beloofde wat. Teminste dat gevoel was er bij me.
Op de kamer konden we niet meer van elkaar afblijven, zoenen en kussen deed ze niet maar ik mocht aan haar hele lichaam komen.
Al knuffelend kwamen we op bed terecht en ik nam gelijk het heft in handen. Ik begon haar prachtige borsten te kussen en zakte rustig af naar haar kutje. Rustig zette ik mijn tong op haar lipjes en vernam aan haar dat ze dit aannam als een standaard riedeltje maar toen ik vat kreeg op haar klitje was ze om en genoot ze met volle teugen. We krioelden alle kanten op en diverse standjes kwamen voorbij maar elke keer probeerde ik haar kut met volle overgave te likken, wat genoot ze hiervan. Toen ik haar van achter wou likken over haar kut nam ik ook haar kontgaatje mee, en ik vernam dat ze hier enorm van genoot. Ik likt haar stevig en ook ik standje 69 gingen we goed los. Ze pijpte me ondertussen nog eens heel lekkr en mijn pik was zelden zo strak en stijf geweest. Ze wou wel neuken maar ik wou haar graag nog uitvoerig likken. Weer dwaalde ik af naar haar onderkant en begon haar wederom heerlijk af te lebberen. Zowel haar kut als haar kont. Ze was daar zeer zuiver dus het was een genot. Ze was eerder al klaargekomen en ik vernam dat ze er wederom nog dicht tegenaan hing. Ik zette mijn kunsten door maar vernam aan haar dat ze er klaar mee was. Ze kon het likken niet meer aan. Ik heb haar nog kort geneukt en natuurlijk heerlijk in haar klaargekomen.
Wat was dit een geweldige sessie van bijna een uur. Wat gingen we super in elkaar op. We hebben nog even nagenoten en toen heb ik haar bedankt. Ze gaf me als dank nog een heerlijke kus. En in de aktie kreeg ik nog een speciale service van haar:liebe2:
Wat een pareltje die tessy!
Erotiekfan
26 december 2017, 09:15
Ze kwam binnen...
Afgelopen vrijdag weer een bezoek gebracht aan deze club, inmiddels is de club al bijna een half jaar een saunaclub en op de site kijkend zie ik dat het nivo dames weer wat aantrekt.
Bij aankomst bij de club verbaasde me het dat het niet drukker was met beren, er stonden maar een paar auto's op de parkeerplaats. En deze autos zijn soms ook al van de theke en DVP.
Ik werd hartelijk verwelkomd door de Theke, die ik herkende als DVP. Ze liep de hele dag de naad uit haar lijf, ze stond er geloof ik alleen voor. Bediening achter de bar was meer in handen van de aanwezige DVP's
Ik had mijn ogen natuurlijk weer laten vallen op de donker Tessy, toen ik aankwam kwam zij net met een beer de doucheruimte in om af te rekenen. Dan duurt het zeker nog een kwartier dat zij weer beschikbaar is. Toen ik in de ruimte kwam was ik nog niet zo onder de indruk van de dames die er zaten, een paar zaten in het rokershol waar ik niet zoveel mee heb. Toen ik mijn koffie op had ben ik wat gaan eten. Een lekkere kipschnitzel stond op het menu, en toen ik daar zat kwam er een prachtmeid binnen die ook wat ging eten. Wat een verschijning, prachtig strak lang lichaam, op hoge hakken en ze had een prachtig hoofd. Wauw!
Ik had mooi zicht op haar en was meteen verkocht. Toen ik mijn eten ophad ben ik weer terug gegaan naar de ruimte, inmiddels was Tessy ook weer terug maar die bleek al en afspraak te hebben met een andere beer.
Aan de bar gezeten kon ik mooi zien wat er beschikbaar was, en niet veel later kwam de mooie meid weer uit de eetruimte. Ze zocht een plekje op en ben gelijk op haar afgelopen. natuurlijk mocht ik plaats nemen en gelijk vroeg ze of ik mee ging om wat te roken. Ze vertelde dat ze Elena heette, ze was 27 en werkte sinds drie weken in deze club, hiervoor was ze werkzaam geweest in het inmiddels gesloten Villa Marisol. Ze toonde wat verlegen/belegen maar meer omdat ze door ervaring wel wist wat ze van een man kon verwachten. Ze vondt de klik belangrijk en ik had het idee dat wel lukte. Na even wat gepraat en gerommeld te hebben zijn we naar de kamer gegaan.
Toen Elena haar kleren uitdeed was ik nog meer onder de indruk van haar lichaam, ze had kleine neptietjes van perfecte vorm, prachtige lange benen.
Ik begon haar te kussen en voorzichtig zoende ze me met tong en al. ik dwaalde af naar haar schaamstreek en een prachtig kaal en warm kutje wachte op mijn tong. ik heb haar uitvoerig gelikt waarvan ze zichtbaar genoot, hierna pijpte ze me van ongekende klasse dat ik haar moest vragen om te stoppen anders knalde het eruit. uiteindelijk haar in doggy pose genomen en heerlijk klaargekomen.
De tijd zat erop en ik was zeer tevreden met deze sessie. samen naar de doucheruimte gegaan en haar betaald. Bij het afscheid zei ze nog dat ze het een zeer aangename kennismaking vond
De tweede sessie was wel met Tessy, wederom een sessie van pure klasse, Tessy geniet enorm van het beffen, ze pijpt fantastisch en nam mijn pik ook nog eens deepthroat! Al liggend lepeltje lepeltje haar geneukt en lekker klaargekomen.
Tevreden reed deze beer weer naar huis.
Vijf jaar geleden na kerst maakte ik mijn debuut in deze wereld, en nog steeds ga ik met plezier op reis naar de prachtige ijsberenhollen.
KishanD
13 maart 2018, 14:23
Is er nog iemand recentelijk geweest? Ik ben benieuwd wat de gratis shows om 12.00 en 18.00 inhouden. Zijn deze vergelijkbaar met de shows die men had toen het nog een paushalclub was?
cunnilingus
5 juli 2018, 19:09
Is er nog iemand recentelijk geweest? Ik ben benieuwd wat de gratis shows om 12.00 en 18.00 inhouden. Zijn deze vergelijkbaar met de shows die men had toen het nog een paushalclub was?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar... iemand ??
schoolmeester
6 juli 2018, 14:40
Als je een club zoekt voor een hele dag plezier moet je hier NIET zijn.
Ik ben hier verleden jaar in september geweest, kleine sauna(2 persoons) en het water van het binnenzwembad was niet verwarmd.
Eten was ook matig, dit is in mijn ogen meer een club voor een snelle wip.
Groet, schoolmeester.
cunnilingus
9 juli 2018, 17:22
Als je een club zoekt voor een hele dag plezier moet je hier NIET zijn.
Ik ben hier verleden jaar in september geweest, kleine sauna(2 persoons) en het water van het binnenzwembad was niet verwarmd.
Eten was ook matig, dit is in mijn ogen meer een club voor een snelle wip.
Groet, schoolmeester.
Dit is niet echt een antwoord op onze vraag !
schoolmeester
9 juli 2018, 17:30
Gewoon zelf een keer heen gaan WIJSNEUS !
Haradamannetje
16 augustus 2018, 20:47
Je betaald hier met een soort ticket systeem.
Als je binnenkomt betaal je 50 euro en dat is inclusief 1 keer 15 minuten met een dame.
Als je langer of vaker wilt koop je weer een ticket, deze geef je ook af aan de dames.
Ben er laatst geweest, klanten waren op een paar vingers te tellen. Heb een cola gedronken zelfs die van de Aldi is nog beter qua smaak.
De dames waren ook verre van knap, echt b segment.
Wou eigenlijk niet weg gaan zonder iets te doen dus met iemand naar de kamer gegaan, maar ik had zulke twijfels dat ik de kamer afgegaan ben en mijn geld voor de tickets heb terug gevraagd, dit kreeg ik gelukkig netjes terug.
Magpiexl
20 augustus 2018, 12:03
Ik kwam hier in het verleden regelmatig met veel plezier, maar naar mijn mening is er weinig over van de sfeer van vroeger. Het nieuwe concept werkt hier niet. Sfeerloos, dames hebben er weinig zin in en die bonnetjes lukt ook niet echt. Ik ben de laatste keer weer gegaan naar 1 kamergang. Het is voor mij niet de club meer van 2-3 jaar geleden.
Sjaaksnaak
20 augustus 2018, 18:03
Klopt het, of lijkt het in deze regio achteruit te gaan? Iemand nog goede tips voor een club in deze regio?
den fietser
20 augustus 2018, 18:29
Klopt het, of lijkt het in deze regio achteruit te gaan? Iemand nog goede tips voor een club in deze regio?
Inderdaad toen het nog pauschal was geweldige tijden beleefd.
Bezitos
20 augustus 2018, 22:32
Sjaaksnaak, je zou Freudenhaus kunnen proberen. Mij bevalt het prima. De club is rustiger dan gemiddeld (qua muziek) en er heerst een vriendelijke sfeer bij zowel de theke als de dvp's. Een wat kleinere club maar zeer gemoedelijk dus.
Sjaaksnaak
21 augustus 2018, 07:58
Dank Bezitos,
Ik twijfel inderdaad nog tussen deze twee. Beide nog niet geweest. Uiterindelijk gewoon doen en een eigen mening vormen.
Ik deel de ervaring/ keuze
Wentelt Eefje
21 augustus 2018, 07:59
Freudehaus Münster is dan ook de nieuwe naam van Saunaclub Love, dat in de aanloop naar de nieuwe wetgeving al de SC-variant van PauschalClub Münster onder dezelfde leiding was.
Wat mij betreft een veel betere variant van het door mij destijds toch met veel genoegen altijd bezocht PCMünster. Dus inderdaad, probeer het eens daar aan de Höltenweg
Haradamannetje
21 augustus 2018, 12:39
Freudenhaus is goed, kijk wel even of er een dame aanwezig is naar jou smaak. Je kan ook bellen en een afspraak maken en voor minder geld een ''direct in'' nemen.
Sjaaksnaak
21 augustus 2018, 13:45
Persoonlijk vind ik het concept FKK/ Saunaclub wel een fijn concept. Je kan dan eerst acclimatiseren en hoeft niet te snel een keuze te maken. Lijkt me dus een goede club. Waarschijnlijk kom ik er ter plekke beter achter welke dame naar mijn smaak is. Wel hopen dat niet iedereen een "direct" neemt dan. Maargoed, dan weet ik wel wie ik moet bellen een volgende keer.
Ferdi45
24 september 2018, 20:01
Freudenhaus is goed, kijk wel even of er een dame aanwezig is naar jou smaak. Je kan ook bellen en een afspraak maken en voor minder geld een ''direct in'' nemen.
Voor direct service ga je natuurlijk niet de grens over (tenzij je ergens een juweeltje hebt ontdekt). Daarvoor kun je prima in Nederland blijven en je een flinke reis besparen. Voor mij is de meerwaarde van de saunaclubs/party treffs dat je tegen (voor Nederlandse begrippen ongekend) lage tarieven in een stimulerende omgeving van meerdere vrouwen kunt genieten zonder dat je bekenden tegen het lijf loopt.
Magpiexl
4 maart 2019, 12:35
Iemand hier de laatste 6 maanden nog geweest en er een mening over hoe het er is momenteel?
Gigolovoorvrouwen
4 juni 2019, 20:29
Afgelopen week teruggekomen uit het buitenland, en vandaag toch ook maar weer eens de landgrens overgestoken richting Saunaclub 49...! Ik was er om stipt 11:00 en de vriendelijke en gezellige theke (zuid Italiaanse) die goed Duits en Engels spreekt liet me binnen en ik legde haar uit dat ik de club alleen nog maar van het Pauschalconcept kende. De nieuwe opzet was 25 euro entree voor het gebruik van de faciliteiten (eten drinken etc) en op de kamer afrekenen met de dames. De website is alleen toegankelijk als je je telefoon even landscape houdt, anders kun je niet op OK klikken. Vandaag zouden er 13 meiden aanwezig zijn en in de line-up zaten voor mij geen bekende dames. Lily was er niet, haar kende ik nog, maar helaas afwezig. Het zwembad was dichtgemaakt en niet meer toegankelijk.
Dus een nieuw concept met nieuwe dames... jetz gehts los!! Bij binnenkomst in de bar zaten er al 7 meiden te wachten en de andere dames druppelden gedurende de ochtend binnen. Om 13:00 had ik iedereen gesignaleerd. Om 11:30 kwam pas de tweede beer, m’n nieuwe Deutsche Brüder: Ruiz ! (Inside joke)
In ieder geval Ela zat aan de bar en tijdens een leuk gesprek tijdens de koffie was zij qua uiterlijk voor mij op dat moment de dame die ik het meest zag zitten. Haar kont is echt bootylicious, klein beetje striae, ze heeft een zeer vriendelijke uitstraling en biedt uitstekende services op de kamer. Daar kwam ik natuurlijk pas achter nadat ik 25 had overhandigd. We hadden een leuke klik en beiden zin in ochtendsex... Na een lekkere pijpbeurt, nam ik haar missio, zij bovenop, doggy en tenslotte maakte ik het missio af. Ik had respect voor haar want tijdens zo’n eerste sessie denk ik alleen aan mezelf en ze klaagde niet over m’n lul en over hoe lang ik erover deed om te spritzen.... na de sessie nam ze toch nog even de tijd om na te kletsen en bij te komen, we waren beiden zeer bezweet, mede door het warme weer. Meestal spreekt een dame waarmee je naar de kamer bent geweest gedurende de rest van de dag amper nog met je, maar dat deed zij wel..! Super!
Later zaten ik, Roxana, Sarah en zij aan een tafeltje en ze was zeer leuk in de smalltalk. Ze was de enige Bulgaarse dame, de rest was Roemeens. Er was voor elk wat wils, qua leeftijd, figuur en borstgrootte. Sarah stond voor vandaag ook op m’n verlanglijstje en ze had een leuk witte catsuit aan... zeer sexy... maar ik wou weleens weten hoe haar tietjes zinder die lingerie eruit zagen...dus een verdieping omhoog! Haar Duits was ook prima, ik gaf haar 50 en na de sessie gaf ze me in de bar het wisselgeld terug. Op de site heeft ze vrij onduidelijke foto’s. Het is echt een petite meisje, prachtig lange zwarte haren, beetje een indisch uiterlijk. (Helemaal mijn ding) En 2 keiharde tepels die zo ongeveer je ogen eruit kunnen prikken. Alleen daarvoor zou ik al teruggaan. Ze was wel een beetje bang voor m’n lul, ik denk dat ze gewaarschuwd was door Ela, maar daar ga ik altijd respectvol mee om. Eerst missio, zodat ze kon ontspannen. Er was tijdens de wisselingen van standjes wel wat extra glijmiddel nodig, maar zelfs daarmee bleef haar kutje zeer strak om m’n lul.. ik legde haar benen daarom maar eens even op m’n schouders en voerde het tempo en de diepte maar eens even wat op. Ik zat heerlijk tegen haar G-spot te stoten en gaf haar een intens orgasme. Nadat ze even bijgekomen was pakte ik haar ook nog doggy, ik hield als een gentleman de tijd zelf wel even in de gaten, want anders was ik haar nu nog aan het neuken. Dat gevoel dat je de twee lekkerste tietjes ooit in je handen hebt... heb ik nu nog. Tussendoor gebruikte ik m’n andere hand om haar clitje te stimuleren en ik probeerde om samen met haar klaar te komen, en dat lukte redelijk.. ik denk dat ik iets eerder was. Met 3 keiharde diepe stoten vulde ik het condoompje. Waarna ze nog even bleef liggen (ik hoop van genot) ze stond in ieder geval met een grote lach op haar gezicht langzaam op. Ach ja, daarna praat je weer over koetjes en kalfjes.. Het was inmiddels al 12:30 dus tijd voor een hapje. De broodjes waren vers en er was genoeg keuze. Het buffet krijgt van mij een dikke 8. Inmiddels had ik Anabelle ook langs zien lopen, toen nog in haar gewone kleren, maar ik herkende haar meteen (als je een paar weken regelmatig op de site zit te kijken zoals ik gedaan heb, herken je pareltjes meteen). Ze was de hoofdreden van mijn bezoek. In het echt is ze iets bruiner dan op de foto’s, maar haar superpetite figuurtje, kleine punttietjes en stralende ogen zorgden ervoor dat ik haar meteen meenam naar de kamer. In het algemeen kwamen de foto’s prima overeen met de werkelijkheid. Ze was ook door de andere dames voor mijn formaat gewaarschuwd, (dat bepaalt meteen de sfeer van een sessie voor me...een meid heeft zin in ein Riesenschwanz, of ze wil er liever niet aan beginnen). Van schrik deed ze meteen al glijmiddel op haar handen om m’n lul in te smeren en begon te pijpen... maar na het eerste likje schoot ze natuurlijk in de lach om haar eigen zenuwen. Na een doekje om het glijmiddel weg te halen begon haar kleine mondje er gulzig aan te zuigen en ik beloonde dat door haar overal waar ik maar kon te strelen. Ik was weer keihard en ze vertelde me dat ik het rustig aan moest doen (erewoord erop)... zo gezegd zo gedaan. Doggy durfde ze niet, maar bovenop reed ze heerlijk en ontspande ze zelf ook. Ik kon haar heerlijk overal zoenen en als ik zo bezig ben, komt een orgasme vanzelf. Ik liet haar even gaan en legde haar rustig op haar rug en haar genot gaf me veel voldoening.. daar geil ik op en ik vermande mezelf even en spoot het laatste beetje uit m’n rechterbalzak ook leeg. (Links was al leeg)
Ik dronk beneden nog even wat, nam afscheid van de dames en zei gedag tegen m’n nieuwe vriend Ruiz. Hij ging voor de dames met de wat grotere borsten en hij had goede sessies gehad. Conclusie 100 euro betaald voor 3 topsessies, waarbij Ela de verassing van de dag was..! De andere meiden waren absoluut neukbaar.
Gigolovoorvrouwen
4 juni 2019, 22:45
32286
32287
32288
Anabelle
32289
Ela
32290
Sahra
robbe
27 augustus 2019, 10:05
zo jammer... zie net op hun website dat deze club gesloten is? Ging er net na lange tijd dit weekend nog eens heengaan omdat de huidige dames mij heel aantrekkelijk leken. Vraag me af waar de huidige dames nu heen gaan, want waren er toch heel wat
Sjaaksnaak
27 augustus 2019, 15:21
zo jammer... zie net op hun website dat deze club gesloten is? Ging er net na lange tijd dit weekend nog eens heengaan omdat de huidige dames mij heel aantrekkelijk leken. Vraag me af waar de huidige dames nu heen gaan, want waren er toch heel wat
Bij mij staat op de website dat ze gewoon open zijn hoor! Het is alleen wel een nieuwe website, meer niet. Mocht je nog gaan zou ik graag van je horen hoe het was, deze staat namelijk ook nog op mijn lijstje.
Anders gewoon naar freudenhaus munster toch? Dat is altijd prima!
robglover
27 augustus 2019, 15:28
Hallo robbe,
De nieuwe HP! https://fkksaunaclub49.de
Zal wel met financiën te maken hebben, faillissement en doorstart! Dus volgens mij kun je er gewoon heen voor een wip met dezelfde meiden!
Dit is nog de oude HP! https://www.saunaclub49.de
M.v.G. Robglover
robbe
28 augustus 2019, 14:51
bedankt voor de info. Als ik er raak volgt uiteraard een verslag
cath.leen
10 september 2019, 17:44
Als ik samen met mijn twee collegas naar een club ga, dan gaan we gewoon elke keer naar een andere club. Graag naar een club, in die we nog nooit erder zijn gewest.
Op zaterdag kwamen we naar Münster, via de A1 op de parkeerplaats "Münsterland" . Van daar was het door de bos en de club lag op linker hand.
Ik had wel op internet naar de AWL gezien. Mooie fotos, volgend de AWL zijn er 11 dames.
25 EUR entree, dat was o.k. Kleedruimte o.k.
Douches, wel klein, Toilett, openbaar bij de deur. Sauna heel klein.
Van de kleedruimte in de club. Wat is dat? Een heel klein ruimte et een bar op linke kant, heel donker. Muziek staat hard.
Roken mag op de terass. Achter de kleine ruimte kom je in het 'restaurant' met zelf bediening.
Alkohl mag je uit een automaat kopen (3 EUR voor bier), maar zonder zakgeld geen kans.
Bioskoop boven war ook de 8 kamers en kleedruimte van de dames zijn.
Dames mogen niet animeeren en zitten triest op hun bank te wachten. Als je nast en dame gat zitten moet je onmiddelijk met de dame naar kamer.
(Meer dan 3 zinnen is niet mogelijk)
Als ze naar kamer gaan, dan komen ze meest wel binnen 20 min terug.
Ik persoonlijk vond alleen 3 dames mooi (of naar mijn smaak)
Op internet wel mooie fotos gezien, maar moelijk de dames te herkennen.
Als ik het goed heb, prijzen: 20min 30EUR, 30min 40EUR, 60min 75EUR
robglover
15 september 2019, 23:21
Wederom een naamsverandering!
http://saunaclub-antalya.de/
Vast en zeker een nieuwe Turkse eigenaar!
M.v.G. Robglover
Pompiedoe
27 oktober 2019, 07:20
Deze keer hier maar is aangelegd.
Inderdaad alles is hier klein......maar dan ook piepklein. Je verdwaald niet erg makkelijk zeg maar.
Club is in een villa sanitair is picobello aankleding redelijk.
De rest is zoals cath.leen beschrijft.....
Dan de dames , ik was er op donderdag avond en er waren dames aanwezig. Allen oostbloks, roemeens en bulgaars.
Op zich een beetje standaard dames niet echt heel bijzonder , geen champions leaque matriaal zeg maar.
Eerste kamer met Anna , geen presales dus maar is zien wat er op de kamer gebeurt.....geen tongzoenen daar was ik al vlug achter, en andere zaken mogelijk met wat extra flapjes, tja is het weer zo een tent....baba. Verders moet ik wel zeggen dat ze erg haar best deed. Ze deed lekker mee. Maar ja net niet he?
Dan na 20 min maar afgebroken zonde van het geld anders. Eerst even een douche gepakt en naar buiten op het overdekte teras ( je) een peukje roken. Daar zat Sissi......nee niet keizerin Sissi...verre van dat. Niet onaardig , leuke babbel en natuurlijk voor de sigaret op was de kamervraag. Doet U aan tongworstelen?? Nee dat doet geen ene dame hier melde ze.
Hummm kan niet waar zijn zekers......maar goed ook maar is proberen dan. Eigenlijk het zelfde verhaal als bij anna, net niet extra service waar je extra voor betaald matig!!.
Dus weer na 20 minuten de kamer af......Daar werken de dames ook naar toe lijkt het hoor. Ik denk dat hier zelden een uur wordt gekamerd.
Want viel mij ook op bij de andere beren dat ze snel weer terug waren.
Ik begon te twijfelen......beter mun verlies nemen en aftaaien, of toch nog een keer proberen??
Dilemma dilemma. Ach 30 euro voor 20 minuten en ik ben er nou toch.......
Daar kwam Ela aan, zag er best goed uit, mooi opgemaakt en een heerlijk lijf met mooie borsten en een lekker kontje.
Nou naar boven maar weer.......nee tongzoenen deed ze niet......maar al doende toen we op dreef waren bedacht ze zich en voor 20 extra was het ineens geen probleem......
Was uiteindelijk een goeie sessie van een uur, al probeerde ze het wel in te korten.
Dus resume......uit eindelijk een geslaagde avond, maar geen herhaling voor mij.
Dat upselling werkt gigantisch op mijn zenuwen.......
schoolmeester
27 oktober 2019, 15:00
Ben hier in het verleden bij vorige eigenaar een paar keer geweest.
Club is inderdaad vrij klein, sauna is 2 of 3 persoons wat ik mij kan herrinneren.
Dames zijn hier gewend om korte, snelle kamers te maken, zal er wel mee te maken hebben dat deze club vroeger een goedkope partytreff was.
Het kleine binnenzwembad schijnt ook al gesloten/weg te zijn heb ik gehoord.
Echt een club voor een paar uurtjes te verblijven.
Groet, schoolmeester.
perso
27 oktober 2019, 20:56
Deze keer hier maar is aangelegd.
Inderdaad alles is hier klein......maar dan ook piepklein. Je verdwaald niet erg makkelijk zeg maar.
Club is in een villa sanitair is picobello aankleding redelijk.
De rest is zoals cath.leen beschrijft.....
Het had vroeger in de Pauschalclubperiode wel iets gezelligs. Toen waren de kamers overigens nog groot. 3 beneden en 3 boven. De sauna was altijd klein, maar wel lekker knus als er ook nog eens 2 á 3 meiden bij kwamen :biggrin: En dat gebeurde destijds regelmatig, vooral aan 't eind van de avond.
Eerste kamer met Anna , geen presales dus maar is zien wat er op de kamer gebeurt.....geen tongzoenen daar was ik al vlug achter, en andere zaken mogelijk met wat extra flapjes, tja is het weer zo een tent....baba. Verders moet ik wel zeggen dat ze erg haar best deed. Ze deed lekker mee. Maar ja net niet he?
Dan na 20 min maar afgebroken zonde van het geld anders. Eerst even een douche gepakt en naar buiten op het overdekte teras ( je) een peukje roken. Daar zat Sissi......nee niet keizerin Sissi...verre van dat. Niet onaardig , leuke babbel en natuurlijk voor de sigaret op was de kamervraag. Doet U aan tongworstelen?? Nee dat doet geen ene dame hier melde ze.
Hummm kan niet waar zijn zekers......maar goed ook maar is proberen dan. Eigenlijk het zelfde verhaal als bij anna, net niet extra service waar je extra voor betaald matig!!.
Anna ken ik nog uit de Pauschalperiode. 1 keer mee gekamerd en dat zegt genoeg. Voor een Pauschalclubdame voldoende, maar voor een saunaclubdame onder de maat.
Daar kwam Ela aan, zag er best goed uit, mooi opgemaakt en een heerlijk lijf met mooie borsten en een lekker kontje.
Nou naar boven maar weer.......nee tongzoenen deed ze niet......maar al doende toen we op dreef waren bedacht ze zich en voor 20 extra was het ineens geen probleem......
Was uiteindelijk een goeie sessie van een uur, al probeerde ze het wel in te korten.
Op de website staat dat Ela tongzoend voor €10,-- extra (en dan krijg je ook 10 minuten extra tijd of lees ik dat verkeerd?)
https://saunagirls-muenster.6profis.de/sauna-girls/sedcard-senem-44246.html
Ela is trouwens ook een ex-Pauschalclubdame, maar met haar ben ik nooit op de kamer geweest. Toen zij in de club kwam, ging ik al niet meer naar deze club. Mijn favoriete dames (Ivana (ging later naar XS Bochum) Andra (gestopt), Giulia (ging naar Freudenhaus Münster), Elisa (ging naar Zwitserland), Celine (gestopt), Anastasia (ging later naar Totalclub Osnabrück), Kassandra (ging naar Mondial, Babylon en AcaGold), Mirella en haar nichtje Alia (beide zijn later nog eens in saunaclub49 teruggekomen)) waren toen allemaal al weg. Deze dames hadden allen goede service en tongzoenen was geen enkel probleem :)
Dus resume......uit eindelijk een geslaagde avond, maar geen herhaling voor mij.
Dat upselling werkt gigantisch op mijn zenuwen.......
Van upselling ben ik ook niet gediend. Daarom ga ik naar clubs als Babylon, Sixsens en LivingRoom. Je bent dan iets duurder uit (€50 tot €70,-- entree (maar wel meer voorzieningen, beter eten en bier is gratis) en per half uur met een dame €50,--), maar wel vaak goede service en geen gezeur met upsellen. Ik heb liever een goede kamer voor €50,-- dan een matige voor €40,--
Nostredamus
15 november 2019, 18:45
Ben in augustus geweest,was de enige auto, ontvangst van de Theke was zeer onvriendelijk.Omgekleed en de kamer binnen gegaan. Er zaten waarvan Anna veruit de aantrekkelijkste was. Ging naast Anna zitten en dat zag er lichamelijk goed uit, zeer mooie borsten. Omdat ik verder niet veel bijzonders zag wilde ik een uur met haar kameren.
Op de kamer aangekomen zei ze dat ze alleen aan gewone seks deed en dat een half uur genoeg was. Dus er een half uur van gemaakt, het was niet veel bijzonders zelfs zoenen was er niet bij. Toen ze zag dat ik me inhield werd me duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was en begon als een gek te sjorren, hoogtepunt staat op deze wijze, gelijk aan een dieptepunt.
Ze dra het condoom opgeruimd was ging ze in een hoekje van het bed zitten en zwijgen. Op de vraag of ze nog even tegen me aan wilde liggen kreeg ik het antwoord: ik doe alleen aan gewone seks. Ben de kamer afgegaan, heb gedoucht en naar huis vertrokken. Hier zien ze me niet meer. Even had ik de hoop dat er met een nieuwe eigenaar de dames en/of de service zouden veranderen, maar lees in het bovenstaande dat dit niet het geval was. Bij een volgend bezoek aan Munster het Freudenhaus maar eens proberen en hopen dat de service gelijk staat aan Venus.
Nostredamus
3 juni 2021, 08:22
Gisteren naar Antalya geweest. Had geen antwoord op mijn mail gekregen over het deurbeleid. Omdat het de enige club is die bij mijn weten op dit moment geopend is, toch maar er naar toe. Binnen mijn inentingskaart laten zien, gaf geen probleem. Daarna een gegevenskaartje summier ingevuld en betaald. Omgekleed en met mondkapje op naar binnen. In eerste instantie liepen er een aantal dames met hun mondkapje ook op, toen ik de baas zonder mondkapje zag lopen, heb ik hem ook afgezet, de meeste dames daarna ook. Al snel kwam Azru naast me zitten volgens mij de enige die daar animeert. Toch maar mee naar de kamer prijzen zijn 30 euro voor 20 minuten en 40 voor een half uur. Daar kwam bij haar 10 euro bij om de zelfde service te krijgen als in Venus. Was een prima kamer. Het buffet was nog zeer mager, heeft er ook mee te maken dat ik al vroeg aanschoof, dus eigenlijk een ontbijt buffet. Tijdje op het terras met een Duitse ijsbeer zitten praten. Het 1e gespreksonderwerp gaat tegenwoordig over vaccinaties. Heb jij hem al gehad en/of wanneer krijg je de 2e. Daarna over de andere clubs gehad. Daarna werd het tijd voor een kamer. Ik had al een mooi meisje binnen gespot dus daar maar naar toe. Ze heette Emily, komt uit Bulgarije en is 23 jaar oud. Omdat ze nog maar kort in Duitsland is sprak ze beter Engels dan Duits. Na het inleidende gesprekje naar de kamer gegaan, ze heeft mooie borsten maar een klein sneetje onderkant borst verraadde dat ze siliconen heeft laten implanteren. Ben daar normaal geen liefhebber van maar deze stoorde me niet. Een vrij nauw poesje maakte het feestje wel compleet. Beneden nog met Angie zitten praten, had nog wel met haar op kamer gewild maar de tijd was op, ik moet tenslotte zorgen dat ik weer voor mijn wederhelft thuis ben. De bezetting met ongeveer 10 vrouwen viel mij niet tegen zo snel na de heropening. Bovendien waren er maar 7 beren. Bij het weggaan nog even iets gevraagd aan de Theke, daarbij vernomen dat een foto van de vaccinatiekaart op de telefoon de volgende keer volstaat. Al met al was het een geslaagde hernieuwde kennismaking met de saunaclub.
henry192g
26 juli 2021, 10:19
Gisteren voor het eerst naar Antalya geweest.
Het is een relatief kleine club met voldoende faciliteiten, mijn aankomst was aan het eind van de middag en er waren niet veel beren en voldoende DVP's.
Gekamerd met Evelien die er op de foto's totaal anders uitzag dan in het echt, wel een lieve vrouw maar kussen zat niet in het pakket, terwijl het wel stond aangeven op de site. Als je er langdurig wilt verblijven zelf eten meenemen, wat werd aangeboden was koud en zag er niet lekker uit, dat kan ook niet voor de prijs van 20 euro entree.
In de avond kwamen meer beren en DVP's en werd het te druk in de bar/verzamelruimte, de tijd maar veel door gebracht in de tuin, toch nog wat angst voor een corona besmetting. Maar de dames kwamen naar buiten om te roken, daar kun je ook de contacten leggen.
Best een goede namiddag gehad en voor herhaling vatbaar, het voordeel voor mij het is relatief dichtbij en binnen een uur was ik weer thuis.
Nostredamus
26 juli 2021, 16:11
Als ze er zijn kan ik Janette een Cubaanse, Emily en Raisa wel aanbevelen. Voor 10 euro meer doen dames ook vaak veel meer. Eten is inderdaad slecht een broodje kaas of worst is net te doen. Toen ik er vorige week dinsdag was om 11:00 waren er 11 dames en slechts 3 beren.
Meeste dames zijn wel OK. Veel plezier bij een volgend bezoek.
john747
27 juli 2021, 14:02
https://www.saunaclub49.de/
Gesloten denk ik...
Ascari
27 juli 2021, 14:33
https://www.saunaclub49.de/
Gesloten denk ik...
Klopt, voor goed gesloten. Economisch gezien niet rendabel.
henry192g
28 juli 2021, 10:34
Om onduidelijkheid te voorkomen SC Antalya is open, ik weet niet of dit voorheen SC Venus was.
Nog een toevoeging op mijn vorige post, de bar/dvp ruimte is veel te klein zeker in deze tijd, iedereen zit dicht op elkaar. Vele DVP's komen naar de tuin toe, ideaal om een keus en contact te maken.
Nostredamus
28 juli 2021, 20:51
Saunaclub49 heet tegenwoordig Antalya
https://saunaclub-antalya.de/
Nieuwe eigenaar paar dezelfde meiden Angie en Anna wat ik weet
Gigolovoorvrouwen
2 november 2021, 13:23
Afgelopen zaterdag hier weer eens naartoe geweest, het was redelijk druk, veel vriendengroepjes, maar niet vervelend. De faciliteiten zijn ok.. prima ontvangst en service vd theke gedurende de avond. Gekamerd met Renate (goed) kreunt grappig als je hard tekeer gaat. Mooi figuur. En met Sofia, Bulgaars, sprak weinig talen, ook heerlijk op liggen stampen…
Kwaliteit vd dames: 8/10.
Nostredamus
16 november 2021, 14:24
Ik heb een veel mindere ervaring dan Gigolo.
Twijfelde op weg naar Munster of ik naar Freudenhaus of Antalya zou gaan. Omdat de laatste keer dat ik in het Freudenhaus, was constant een mondkapje op moest en het buffet gesloten was en bovendien de volle intreeprijs moest betalen toch maar naar Antalya gegaan. Ik kom daar met grote regelmaat, kan beter zeggen kwam daar met grote regelmaat want vanaf nu zien ze me er niet meer. Vlak na de heropening, van de 2e corona golf, was het best OK met de meiden. Janette gaf altijd super service en ook de service van o.a Emily, Raisa en Andreea was prima. Maar op een gegeven moment kwamen er steeds nieuwe meiden die een stuk mindere service verleende, die waren er op uit je binnen 10 minuten weer van de kamer te hebben. Voorbeelden hiervan: Mira, Sibel, Ani en Sofia. Na een slechte ervaring met een van deze dames kon ik dan altijd nog een kamer maken met vooral Janette. Vandaag bij binnenkomst waren alleen Eva en een onbekende dame voor mij aanwezig. Met Eva had ik een matige ervaring, hoewel het wel een redelijk knappe meid is. Ik wilde met de onbekende maar die liep gelijk naar het rookgedeelte, daar ga ik echt niet zitten. Daar werd ze wel ingepikt door een andere ijsbeer, ook Eva verdween met een beer. Vervolgens heb ik driekwartier zitten wachten maar er gebeurde totaal niets. Toen er 3 dames bijkwamen gingen die gelijk naar het rokersgedeelte even later aangevuld met Eva. De onbekende kwam even later in handdoek voorbij lopen om af te rekenen bij de lockers, kwam terug ging naar boven en niet meer terug gezien. Van de rooksters had ik eigenlijk alleen belangstelling voor Renate, toen het groepje dames aan hun 4e sigaret begonnen, kwam de Theke langs, die stond eerst met de dames te praten voordat ze aan mij vroeg of alles in orde was. Nee dat was het niet, ik zat intussen 1 uur en 45 minuten voor Piet Snot te wachten en gaf aan dat ik wel met Renate wilde spreken. Theke overlegde met Renate maar die kwam niet in aktie en bleef nog even zitten nadat de Theke weg was. Toch was daar het moment gekomen dat ze richting mij kwam, ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. Ze deed dit wel maar op de bank er naast, dus 2 leuningen er tussen. Op mijn opmerking dat het leek of ze er niet veel zin in had, kreeg ik een bevestigend antwoord. Ze gaf aan dat het van onder niet helemaal goed was, maar wilde wel even aftrekken en pijpen voor 30 euro. Ik heb daar vriendelijk voor bedankt, heb mijn kleren aangetrokken, mijn verlies van 20 euro intree gepakt en vertrokken. De Theke informeerde nog wel wat eraan de hand was, heb haar verteld dat de service achteruit is gehold en als er dames zijn die niet kunnen of willen neuken ze weg moeten blijven. Ze zou verhaal gaan halen bij Renate maar heb daar niet op gewacht. Totdat ik andere verhalen hoor van Antalya ben ik daar voorlopig wel klaar.
Tonio
16 november 2021, 21:17
Van iemand die zich Nostredamus noemt, zou je toch verwachten dat hij tevoren weet wat er gaat gebeuren …
Nostredamus
17 november 2021, 17:10
Van iemand die zich Nostredamus noemt, zou je toch verwachten dat hij tevoren weet wat er gaat gebeuren …
Saunaclubs vallen buiten de voorspellingen, die blijken te onbetrouwbaar. Geld eigenlijk voor de hele seks sector, met geluk kom je verder dan wijsheid. De raad van andere ijsberen is overigens ook heel waardevol.
Nostredamus
26 november 2021, 19:51
Niet dat ik na mijn laatste slechte ervaring naar deze club ga voorlopig. Zag wel dat hier nu de 2G plus regel geld. Dus ingeent of genezen en daarbovenop een negatieve test. Zal het aantal klanten niet ten goede komen.
Sjaaksnaak
31 maart 2022, 17:57
Iemand hier onlangs nog geweest? Ik zie op hun website een redelijk tot goed aanbod en relatief veel welness. Is er een whirlpool en een dampfsauna?
Eddy_V
31 maart 2022, 21:50
Iemand hier onlangs nog geweest? Ik zie op hun website een redelijk tot goed aanbod en relatief veel welness. Is er een whirlpool en een dampfsauna?
Jouw vraag triggerde mij vanwege een geplande trip richting deze omgeving, dus wat doen we dan…?
Dan gaan we even naar de website van de club om te kijken wat zij te melden hebben. Op de eerste pagina van dit topic staat de link naar hun site.
En wat hebben zij te melden ?:
Dauerhaft geschlossen!
Of heb jij een andere website gevonden waar wel info op staat, want die website staat nog op een andere naam ?
PS gewijzigd : zie net dat er nog andere websites staan op vorige pagina’s en daar staat op de voorpagina dat er oa een jacuzzi en dampfbad zijn en wat de thema’s per dag zijn van de club
henry192g
1 april 2022, 09:44
Antalya is nog steeds open, en het aanbod van de DVP's word steeds beter.
website www.saunaclub-antalya.de
Sjaaksnaak
3 april 2022, 21:25
Jouw vraag triggerde mij vanwege een geplande trip richting deze omgeving, dus wat doen we dan…?
Dan gaan we even naar de website van de club om te kijken wat zij te melden hebben. Op de eerste pagina van dit topic staat de link naar hun site.
En wat hebben zij te melden ?:
Dauerhaft geschlossen!
Of heb jij een andere website gevonden waar wel info op staat, want die website staat nog op een andere naam ?
PS gewijzigd : zie net dat er nog andere websites staan op vorige pagina’s en daar staat op de voorpagina dat er oa een jacuzzi en dampfbad zijn en wat de thema’s per dag zijn van de club
Inderdaad, ik denk dat je de oude website bezocht hebt. De club schijnt een paar overnames gehad te hebben.
De huidige website triggerde mij ook. Misschien dat ik morgen eens ga kijken. Twijfel nog wel een beetje, mijn vertrouwde adres in Wallenhorst kan ook….
Eddy_V
4 april 2022, 21:38
Eerste week mei ben ik in hier de buurt.. zou zo maar kunnen dat we daar even poolshoogte gaan nemen
Weet iemand de prijs voor een normale sessie? Staat nergens…
Wentelt Eefje
19 mei 2022, 19:51
Een voorbeeld voor Carina:
20 min 30 €, 30 min 40 €, 60 min 70 €
Eenvoudig te vinden: website openen, op “GIRLS” klikken, op foto van dame doorklikken en je bent op saunagirls.muenster-6profis.de bij de gegevens van de dame, als je naar beneden scrollt zie je haar prijzen
henry192g
20 mei 2022, 09:42
De start prijs geldt voor alle dames
Hebben hier mensen ervaring met club la vita en saunaclub antalya. Welke is beter? Suggestie(s)?
2 weken geleden geweest.
Ja erg goedkoop maar dat zie je overal in terug.
Zwaar afgetrapt pand inclusief vrouwen.
8 stuks aanwezig rond 17:45 op een donderdag maar categorie D vrouwen.
@Avi: over welke
Club heb je het over? Club la vita of sc antalya?
henry192g
20 mei 2022, 15:26
SC Antalya ziet er netjes uit, wat de schoonheid van de dames betreft, ieder zijn smaak, maar er zijn zeker dames bij die mij aanspreken.
Sjaaksnaak
20 mei 2022, 16:27
@Avi: over welke
Club heb je het over? Club la vita of sc antalya?
Hoe kom je bij club la vita?
De prijzen komen overeen vandaar dat ik de clubs vergelijk.
Sjaaksnaak
20 mei 2022, 17:51
De prijzen komen overeen vandaar dat ik de clubs vergelijk.
Juist, alleen bij la vita geen dames van niveau D.
Dat is meer B garnituur. Met een enkele A ertussen.
Befkicking
20 mei 2022, 17:51
Onlangs Antalya bezocht 1 toppertje gevonden dacht ik maar dat bleek toch echt een afknapper snel snel pijpen beetje rukken maar neuken nee dat wou ze niet nee ik kom hier zeker nooit meer terug ga dan toch liever naar Venus of Zeus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Befkicking
22 mei 2022, 06:59
Hebben hier mensen ervaring met club la vita en saunaclub antalya. Welke is beter? Suggestie(s)?
La vita is beter mijn inziens
Sjaaksnaak
22 mei 2022, 08:56
La vita is een aardig clubje hoor. Wel een donker hok met smerig eten. Maar die sfeer is op z’n tijd ook wel eens leuk.
In regio Osnabrück vind ik persoonlijk Zeus de beste
ja ik vind zeus ook super , alleen die vrouwen moeten ze lopend naar engeland sturen.
in de ogen kijken kost 5 euro ,borsten aanraken 10 e extra , beffen 20 euro extra voor de eerste minutt ,daarna niet meer mogelijk , kussen 20 extra , (maar die heb ik niet nodig want ik slaap al jaren zonder ,) dan weet ik nog wel adresjes waar het tegenovergestelde gebeurd . alles inc voor 50 e 30,
ja ik vind zeus super ,jammer dat mn navigatie het adres niet pakt
Wat is de prijs bij zeis dan?
Sjaaksnaak
22 mei 2022, 11:33
Wat is de prijs bij zeis dan?
Moet je even bij het topic van Zeus kijken. Wordt allemaal netjes uitgelegd daar… uiteindelijk ben je bij Zeus meestal iets meer kwijt, afhankelijk van het aantal kamers dat je maakt.
Befkicking
22 mei 2022, 21:33
Klopt Zeus is ook een favorietje leuke dames niet allemaal maar degene waar ik daar regelmatig mee kamer zijn toppie pijpen zonder zakje kost 20 meer maar geef ik graag extra uit verder Geen stress eerst pijpen om de bank en vervolgens naar een kamer of een speelbed heerlijk daar
Is de informatie m.b.t. De aanwezigheid van de dames betrouwbaar bij Saunaclub Antalya? Heb vanochtend Sc antalya gebeld om te vragen of Ema aanwezig was… werd er niet echt wijzer van.
henry192g
23 mei 2022, 14:22
Diengo, of een dame aanwezig is kun je in principe zien op de site van Antalya, volgens die lijst is ze niet aanwezig.
Ema komt sporadisch.
robglover
26 mei 2022, 08:55
Diengo, of een dame aanwezig is kun je in principe zien op de site van Antalya, volgens die lijst is ze niet aanwezig.
Ema komt sporadisch.
Is Ema echt zo mooi als op de foto's? Mijn ervaring is, als ik er kom is dat de foto's wel van de desbetreffende dames zijn, alleen vijf tot tien jaar eerder gefotografeerd! Alleen bij Nora en Jenny komen de foto's aardig overeen! Alle andere die ik gezien heb, en kon herkennen hebben inmiddels te maken met het verouderingsproces en aanwas van kilo's!
M.v.G. Robglover
@Robglover dat vraag ik mij dus ook af!
Ik was vanmiddag in de club. Entree €20,00.. prima! Maar ja alleen niet mijn smaak!
Uiteindelijk de club na 1,5 uur verlaten zonder van bil te gaan
snow.m
22 oktober 2022, 20:02
Op vrijdagmiddag weer eens naar Munster gegaan. 20 euro toegang. Rond 14 u waren er zo’n 4 mannen. Gedurende de middag waren er op een gegeven moment zeker zo’n 10 dames. Veel keus. Er waren prachtige jonge dames bij. Heb 2 keer gekamerd. De eerste keer 20 min voor 30 euro met een prachtig slank meisje. Lekker laten pijpen en cowgirl en doggie afgemaakt. Later nog 30 min voor 40 euro met een leuke meisje. Mooie borsten en een lekker lijf. Ze was heel lief en heb lekker van haar genoten. Knuffelen, pijpen, beffen en missio afgemaakt. Daarna het half uurtje volgemaakt in haar armen. Lekker relaxt. In de club is verder niet veel te doen. Dus hierna weer vertrokken. Ben op zoek naar meer spanning. Dus de volgende keer zal wel een gangbang ofzo worden.
vanKees
22 oktober 2022, 20:40
Erkennst Du deine "Bettgefährtinnen" auf // Herken jy jou "bedmaats"
https://saunagirls-muenster.6profis.de/ ?
vanKees
RudolfValentino
26 januari 2023, 15:21
Op mijn terugweg uit het hoge noorden even pauze genomen in het bronsgroene Münster.
Als je piemel spontaan zaad begint te lekken, dan weet je het wel, het is hoog tijd voor een bezoekje aan de Saunaclub.
Club Antalya leek me à priori een geschikte eerste halte, dus maar even binnengewipt rond een uur of zeven.
Netjes afgerekend en mijn badjas (Bordeaux met goud bordduursel) in ontvangst genomen. In strictu sensu is dit dus geen "ijsberenclub".
Even de locatie verkend. Club Antalya is niet super groot en er overvalt me ook niet direct een WOW gevoel. "BASIC" maar dat was natuurlijk ook te verwachten.
De sauna staat heet, het Brubbelbad ("Jacuzzi") is warm, maar de Hammam is koud en dat vind ik persoonlijk toch een afknapper.
Ik hou wel van zwoele natte grotten !
Er is ook geen Kino.
In de compacte gemeenschappelijke ruimte hangen een aantal dames van ZuidOostEuropese oorsprong rond.
Het is FKK avond en dat heeft zijn voordelen (WYSIWYG) maar ook zijn nadelen, vooral als niet alle dames van de jongsten zijn en velen een maatje meer hebben.
Tussen de BordeauxBeren lopen voldoende DVP's rond. Vier relatief jonge en slanke dames waarvan 2 met stijf opgerichte tepels (waar ik erg van hou !). Sahra, Mira, Ioanna en het 4 de meisje.
Een drietal vollere jonge dames, de kleine Claudia, een iets grotere en oudere dame met een balkon van siliconen, en dan nog een oudere en vollere dame met prettige oogjes en een mooi gezicht.
De volslankere dames trachten contact te maken. Ik vind oogcontact erg fijn en ik hou ook van lachende gezichtjes. Helaas hou ik niet van volslanke Dames van Plezier
en hoewel ik viuseel met hun communiceer laat ik hen ook graag weten dat ze mijn type niet zijn.
Sahra steekt voor mij met kop en schouders boven de andere Dames uit. Ze is dan ook druk bezet. Net als een andere Slanke Dame, met een erg NabijeOosters aandoend neusprofiel en ja, ook zij is dus
voorzien van een paar heerlijk vlezige en stijve tepels, net als Sahra.
Ik besluit dan maar om een sauna te nemen.
Daarna observeer ik nog even hoe het er allemaal aan toe gaat. Ik krijg duidelijk het idee dat Sahra ook weet dat ze er met kop en schouders boven uitsteekt. Ze doet dan ook weinig pogingen om contact te maken met het mannelijk gezelschap.
Mijn ander oogappeltje houdt dan weer wel van een directere aanpak. ze vleidt zich in de zetels neer en staat niet bepaald weigerachtig tegenover tactiel contact.
Uiteindelijk is Sahra vrij en besluit ik nader met haar kennis te maken. Persoonlijk verwacht ik me aan afstandelijkheid, maar dat valt mee. We kunnen vlot praten en ze laat zich graag strelen en masseren.
Zoenen mag ook. Tongzoenen is niet meer in de mode, en ik heb zo een vermoeden dat covid-19 daar wel voor iets tussen zit. Ik leg haar uit hoe ze mij naar een extatisch manueel hoogtepunt kan brengen.
Ik leer haar letterlijk de kneepjes van dat vak. En ze brengt me dichtbij en laat me zeer lange tijd edgen. Ondertussen geniet ik van haar Goddelijke aanwezigheid. Het zou gerust een model kunnen zijn.
Ze is hier de Queen Bee en verdient hier in alle rust goed de kost. Ik spreek mijn wens uit om verder met haar te kameren, maar dat kan helaas niet. Ze heeft een afspraak. Later misschien dan maar.
Ik heb in elk geval enorm genoten van de bijzondere massagetechnieken die ze zich net heeft meester gemaakt. Mooie en verstandige DVP. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Ondertussen is er een groepje beren van Turkse afkomst in Antalya aangekomen, waaronder dus de afspraak van Sahra.
Schade!
Aangezien ik wel aan wat ontspanning toe ben en het Rijk der Vrouwen verder wil exploreren besluit ik om nog een kamer te maken met Ioanna.
Ik heb even met haar gepraat en ken de beperkingen van haar dienstverlening. Ze krijgt het voordeel van de twijfel,
ook al voel ik dat ze niet op de eerste rij stond toen de verstandelijke capaciteiten werden verdeeld onder de mensen.
Ze heeft een mooi slank lichaam maar haar borsten vertonen tekenen van moederschap. Eerst ontkent ze dit, maar uiteindelijk geeft ze toe dat er al duchtig aan gezogen werd in het verleden.
Ik hoop op een voortzetting van het pure genot dat Sahra me gegeven had, doch helaas, Ioanna,
(die haar naam uitspreekt als "YOU WANNA" maar daar zelf het grappige niet van kan inzien wegens gebrekkige kennis van het engels) is extreem terughoudend.
Niks te kussen, elke beweging wordt met argwaan opgenomen.
De service bestaat er vooral in om haar te neuken of om door haar gepijpt te worden. Een soort afwerkhuis service dus. Daar hou ik niet zo van. De kamer is dus snel afgelopen.
Geen genot dit keer. Mooie, jonge en slanke DVP die mij echter weinig genot en plezier geven kan.
Ik twijfel even of ik Mira een kans zal geven. Ze heeft een mooi lichaam, maar haar ogen en haar uitstraling zijn doordrenkt van tristesse en verveling.
Een kort gesprek met haar brengt daar weinig tot geen verandering in. Het is duidelijk dat zij zeker niet in staat zal zijn om mij weer groot te maken!
Even de overige opties evalueren met een nog steeds goed gevulde zak en een iets lichtere beurs, besluit ik om nader kennis te maken met Jenni.
Jenni heeft een prachtig slank lichaam met stijve en vlezige tepels bovenop een AA cup. Ze is al wat ouder en heeft een karaktergezicht.
We gaan naar de kamer en ik loop zoals steeds achter de dame de trap op. Deel van een Ritueel zeg maar.
Eens op de kamer ligt Jenni de opties toe. En ja...het vermoeden van afwerkhuis wordt bevestigd. Jenni is moe.
Rechttoe rechtaan pijpen en neuken is wat op het menu staat. Zij wil wel de pop van dienst zijn.
De pop met gouden tanden, gouden haren en gouden navelpiercing.
Ik bedank voor de service en besluit mijn zak gevuld te houden. We strelen en knuffelen wat en inderdaad, Jenni valt haast in slaap.
Weer een teleurstelling rijker in het Rijk der Vrouwen.
Uiteindelijk begin ik wat te dollen met een oudere, rijpere en beschonkenere DVP. Ze heeft mooie ogen en een lief gezichtje.
Claudia zit er ook bij. We lachen wat met onze situatie (Optimism is a moral duty!) en ze probeert me te overtuigen van haar nymfomane
aandoening en haar hevigheid. Ik maak haar duidelijk dat ze mijn type niet is, ook al heeft ze een leuke snoet.
Ik raak aan de praat met Claudia. Een kleiner en iets minder slanke Dame van Plezier. En we spreken Spaans. ALs Roemeense woont en werkt ze in Spanje.
In Almeria o precies te zijn. In het laagseizoen komt ze in Duitsland wat geld bojverdienen. Ook zij heeft een leuk snoetje. En ik ben in de mood for company.
Een kamer met haar zie ik op het eerste zicht niet zitten. Ik trakteer haar en haar iets oudere vriedin dan maar op een drankje.
Na wat drinken en praten besluit ik dan toch maar met Claudiaatje op kamer te gaan. De oudere vriendin stuurt aan op een trio, maar daar bedank ik vriendelijk voor.
Ik mag Claudia kussen en tongkussen...
Pijpen kan ze niet zo goed. Ik denk dat ze nog een Summer School kan gebruiken om het te leren. Die vagina dentata...ja...dat gaat dus blijkbaar over pijpen he!
En neuken wil ze wel, maar als ze op me rijdt is ze al snel moe en moet ik het werk van haar overnemen.
Ik ga voort in Missio, maar krijg toch geen carte blanche om wat creatief te zijn. Het meeste hou ik ervan om de G-spot te beroeren met mijn eikel. Doch...dat ziet ze niet zitten.
Pijnlijke grimassen versmachten mijn libido en mijn genotsknots die daarnet nog groot en sterk was is nu al verslapt.
Dan maar over naar een hand job. Ik tracht haar de kneepjes te leren van het vak, maar alhoewel ze best verstandig is, krijgt ze die maar moeilijk onder de knie.
Bovendien houdt ze tijdens de werken, haar ringen aan...Vagina Dentata II
Ik wijs haar daarop en uiteindelijk slaagt ze er toch in om me met haar mini handje tot een hoogtepunt te brengen. Mijn goed gevulde zakje laat vult alles in de nabbijheid met
witte smurie...Oei...zonde van de lakens.
Nee...herhalingsgevaar is er niet direct voor Club Antalya.
Gigolovoorvrouwen
13 mei 2023, 21:45
Vandaag hier weer eens naar binnen gewipt..
18 dames op de online-lijst.. om 12:00 waren er al 12 en om 14:00 was de line up compleet
Voor een zaterdag is dat prima. 25 euro entree, vluggertje voor 30, half uur 40, uurtje 70.
Optisch zien de meesten er echt prima uit. Veel Bulgaars-Roemeens, maar dat is prima. Communicatie in Duits en Engels verloopt prima.
Ik spotte een skinny-petite meid.. en herkende haar: Claudia. Iets grote neus maar mijn filosofie is, dat als meiden te knap zijn, de sex altijd slecht is, omdat de volgende klant toch wel weer voor de looks gaat…
Iets slappe borstjes, maar een heerlijke komt en mega strak kutje. Hier kom je om te neuken en niet voor voor en naspel… kleine kusjes kunnen nog net.. maar ze begreep haar taak en ik stampte de volledige 20 minuten mn 20 cm in haar geldmachine, waarbij ze tussendoor 2 x op haar telefoon de tijd checkte (afknapper). Maar die trucs ken ik, dus ik gaf haar een extra harde beurt om zulk gedrag af te leren.
Positiewisseling vond ze maar niks… ik was te groot…
Na de daar even lekker wat gegeten, gesocialized met andere beren en wat lopen dollen met meiden waar ik al eens mee gekamerd heb: melek (voor mij de topper hier) eva (optisch een 10, sex een 8, houdt niet van hard en xxl) en Maria (kletskous… maar heerlijk ding)
Daarna mn plek op de bank ingenomen naast Victoria die weer terug van vakantie was.
Mooi opgespoten lippen, blond uit een potje, mooie d cup, iets een buikje, maar mooie rondigen. Natural tits, fake eye lashes, hoerige hoge hakken… voor zulke chicks rij ik graag om..!
Op de kamer matig. Pijpen prima.. maar de hele tijd keek ze naar mn lul in haar kutje in Missio… irritant… dus ik ging maar eens platter liggen om dit te beperken…. Dominantie is ze niet gewend.. een goede beurt ook niet.. dus ik rekte haar achterin ook maar eens op.. you’re welkom. Ze genoot en kreunde een beetje van mn formaat maar daar ga ik goed op… pompte haar goed vol en haar aftercare was prima
Buiten gezond en hierna nog ff gestoomd.. het klote is dat het Duitse telefoonnetwerk regelmatig slecht werkt nadat je tel in de kluis heeft gelegen (don’t ask why) maar dat gebeurt.. dus de route naar huis moet je wel een beetje weten, want de navi werkt pas weer in NL
Mentholbear
14 mei 2023, 10:50
het klote is dat het Duitse telefoonnetwerk regelmatig slecht werkt nadat je tel in de kluis heeft gelegen (don’t ask why) maar dat gebeurt.. dus de route naar huis moet je wel een beetje weten, want de navi werkt pas weer in NL ��
Ik weet niet welk navigatie app je gebruikt, maar op bv Google Maps kun je ook offline kaarten downloaden. Dan heb je zonder netwerk bereik toch navigatie route. Bovendien heeft Google Maps ook incognito modus, zodat je trip van en naar een SC niet opgeslagen worden in je geschiedenis/tijdline.
Willi47
14 mei 2023, 21:33
het klote is dat het Duitse telefoonnetwerk regelmatig slecht werkt nadat je tel in de kluis heeft gelegen (don’t ask why) maar dat gebeurt.. dus de route naar huis moet je wel een beetje weten, want de navi werkt pas weer in NL
De kluis (als hij uit metaal is) is een kooi van faraday. Da komen (radio)golven moeilijk doorheen.
Dan is dit geen zaak voor mij want pieleman is geen 20cm maar 5cm.
henry192g
15 mei 2023, 11:06
Waarom snap ik de opmerking van Dalton niet?
middagbeer
15 mei 2023, 11:13
hallo een paar berichten terug lezen ....i
Gigolovoorvrouwen
15 mei 2023, 11:42
Gewoon van mn IPhone
Poppalarge
15 mei 2023, 15:16
Gewoon van mn IPhone Apple Maps staat nu niet echt bekend om de accuratie, wellicht beter om Google maps te gaan gebruiken met de offline kaarten functie die @mentholbear eerder suggereerde...
Sent from my Atari 4160 STFM[emoji3481]
Mentholbear
15 mei 2023, 20:16
Ik weet alleen niet of de google maps versie voor apple ook offline kaarten heeft?
WANDELAAR5
15 mei 2023, 21:47
Ja, die doen het ook op een iPhone.
Gigolovoorvrouwen
6 juli 2023, 10:46
De foto’s op de site worden wel enigszins bewerkt… hier is het bewijs 38359
38360
Maar desondanks een superleuke meid…gewillig.. en een superstrakke kut.. just the way I like ‘em
Robwandelaar
6 juli 2023, 19:44
De foto’s op de site worden wel enigszins bewerkt… hier is het bewijs ��38359
38360
Maar desondanks een superleuke meid…gewillig.. en een superstrakke kut.. just the way I like ‘em
Wat is de naam van boven afgebeelde dame? Ik zie haar er namelijk niet tussen staan op de site. https://saunagirls-muenster.6profis.de/
Nog nooit bezocht deze club. Maar lijkt me wel een leuke club om een keer te bezoeken.
Klinkt allemaal goed. Leuke meiden, goede service, entree 25 euro, goede wellness, lekker buffetje en parkeren gewoon op de A1 Rasthof Münsterland want club is vanaf daar lopend te bereiken.
Dus dat moet ik allemaal een keer testen.
Wat is de naam van boven afgebeelde dame? Ik zie haar er namelijk niet tussen staan op de site.
Roxana
Robwandelaar
27 juli 2023, 21:21
Roxana
Ah, ik zie het nu. Dat is deze setcard: https://saunagirls-muenster.6profis.de/sauna-girls/sedcard-alina-75178.html
Kwakje
25 september 2023, 11:54
Ik had wat werk te verrichten in regio Munster en dacht ik koppel er wat vertier aan.
Vroeger was ik al enkele malen naar Freudenhaus Munster geweest, toen nog Love genoemd.
Het was me daar wel aardig bevallen maar de huidige aanwezigheidslijst was droevig en er zat niets bij dat me aansprak.
Ik had ook al laVita in Wallenhorst overwogen maar ook daar leek me de line-up geen spek naar mijn bek.
Saunaclub Anatalya dan, nog nooit geweest en 12 dames op de aanwezigheidslijst. Er moest daar toch wel iets te snoepen tussen zitten.
Absoluut een budgetclub dus de verwachtingen maar niet te hoog stellen, maar de zin zat er toch in.
Zowat rond 13.00 aangekomen en er stond maar 1 auto op de parking. Toch waren er een 5-tal gasten binnen.
25€ entree kan je niet voor sukkelen. Een dikke bademantel werd me toegereikt maar het was nogal warm dus ik heb het op een handdoek rond mijn middel gehouden.
Mijn eerste blik in de bar maakte me somber. Een 5-tal dames en helemaal niet mijn meug. Dan maar een watertje gedronken en even de sauna in. Die was prima op temperatuur.
Er stond ook nog een jacuzzi binnen maar niet gebruikt. Buiten stond er ook nog een jacuzzi trouwens. De zonnenbank werd dan weer wel gebruikt door een dame.
Er lag nog een half broodje toen ik binnen kwam en heb dat maar links laten liggen. Dus beetje droevig ook.
In de bar werd het wat drukker, meer beren en meer dames. Er stonden 12 dames geadverteerd en ik heb er volgens mij 11 geteld. Dus de aanwezigheidslijst lijkt mij niet gelogen.
Eén dame had wel een mooi figuur dus hup daarmee naar boven. Van dichtbij leek haar gezicht toch wat minder aantrekkelijker dan wat ik in de bar gezien had. Maar ze deed haar best en voor 40 gaan we zeker niet klagen.
De druk was er in ieder geval vanaf.
Er was wat warm eten geserveerd. Wat plat gefrituurde hamburgers en aardappel krokketten. In verhouding met de entree dus.
Een andere dame (Kinga) stak qua uiterlijk boven de rest uit. Zij zou zeker goed draaien in een degelijke club. Dus liet ik mij gaan en inviteerde haar voor een kamertje.
Ik gaf een massage en we streelden wat, de service was ondermaats en het neuken wou niet vlotten. Er zat dan ook geen orgasme in. We zijn ongeveer 45 minuten op de kamer geweest maar moest maar 40 betalen.
Ik kan dus niet klagen over de kamer maar herhaling zou er toch niet in zitten.
Had ik dan toch mijn verwachtingen te hoog gelegd voor deze budgetclub. Vermoedelijk wel. Er liepen zeker wel wat happy beren rond.
Als je niet te kieskeurig bent naar uiterlijk en tevreden bent met een platte kroket dan kan je hier lekker budgetneuken.
Voor mijzelf zie ik geen herhaling vatbaar.
schoolmeester
25 september 2023, 13:14
Ik ber er ook eens geweest, toen hadden ze nog een klein binnenzwembad, maar dat is al een tijdje weg.
Dit is een echte budgetclub.
De meeste dames die hier werken zijn ook niet gewend om lange kamers te maken, dus meestal afwerksex.
Maar voor een keertje is het wel leuk.
Gigolovoorvrouwen
29 oktober 2023, 21:46
Nou voor het eerst dat ik hier vandaag een negatieve ervaring had door het gedrag van een van de dames…. Ik had 2 uur gestuurd om Sahra eens te leren kennen maar dat werd een grote deceptie. De vorige keren was ze altijd bezet of zat ze te eten of op haar telefoon.. en vandaag zat ze te dineren toen ik binnenkwam. Ik nam zelf ook wat te eten en toen ze geruime tijd klaar was sprak ik haar aan.. of ze straks wellicht zin had om naar een kamer te gaan. Dat had ze wel. Dus ik wachtte ruim 20 minuten in het bar gedeelte… mevrouw kwam langsgelopen.. zei niks.. maar liep heel arrogant naar het rokersdeel… sigaretje na het eten ? Prima.. ik wachtte ff aan de bar.. en ze bleef bij haar 2 vriendinnen zitten die wel de moeite namen om oogcontact te maken. sahra stak sigaret 2 op.. zonder me even iets te zeggen van: goh.. ik heb echt ff een extra sigaretje nodig of zo.. dus toen ze die bijna op had liep ik er naartoe en vroeg haar of ze inmiddels al tijd had om mee te gaan.. ze snauwde me af dat ze bijna klaar was… dus toen gaf ik haar even weerwoord waar al haar vriendinnetjes bij zaten en 4 beren aan de linkerkant genoten er ook van dat ik haar arrogante gedrag even benoemde.
Een vriendinnetje bood aan om met me mee te gaan.. maar dat was niet m’n type. Ik ging aan de bar zitten en de theke had door dat er iets aan de hand was. Ik deed m’n beklag bij haar en sahra werd achter de schermen aangesproken.. maar uiteraard was de klant geen koning en lag het aan mij.
Ik kamerde dus maar met Evelin die wel zin had om wat centjes te verdienen… gewoon een prima kamergang.
Beneden zag ik Melek.. altijd vriendelijk ! Maar ik had vandaag na het negatieve gedoe met Sahra geen zin om nog te blijven. Bij vertrek kwam ik bij de Theke er nog op terug maar een gratis volgende bezoek.. of m’n entree geld terug was niet mogelijk.. tuurlijk bleef ik daar ook nog over zeuren want ik was inmiddels nog teleurgestelder! Ik deelde mee dat meiden als Alex, Giulia, Anastasia en Celine altijd zorgen voor sfeer en niet met hun telefoon op de bank zaten.. zoals Sahra deed… als ik hier naar teug ga.. dan is er een compleet nieuw line up en hoop ik Melek weer te zien!
Beron
21 januari 2024, 21:14
Ich war hier. Warum? Eine Frau die ich sehr gut kenne, hat sich hierhin offenbar verirrt. Sie ist nur zwei Wochen in Deutschland und hat sich ausgerechnet diesen Club ausgesucht. Also hab ich mir diesen Club mal angesehen. Ich kann nur davon abraten. Erinnert mich an meine Frühzeit in den RTC Clubs im Ruhrgebiet. Ausgerechnet am Samstag fiel das heiße Wasser aus (hat man mir am Eingang schon gesagt). Es gab also nur kalt und sehr kalt. Die alte Umkleide hat klapprige Schließfächer, die sind so locker, dass man sie aufreißen kann - die muss man gar nicht knacken, wenn man da klauen will. Also besser: Kein Geld im Spind lassen. Die Duschen waren sauber. Ebenso die Toiletten. Ein Pluspunkt. Im Restaurant hab ich einen kurzen Blick auf das Essen geworfen und mich entschieden, das nicht zu probieren. In den Warmhaltekisten waren Pommes und dazu trockene Schnitzel oder Chickenwings aus der Fritteuse. Als ich drei Stunden später ging, lagen dort die gleichen Schnitzel und die gleichen Pommes. Sah alles nicht lecker aus. Die Bar ist klein, die Bedienung müssen die Frauen übernehmen, wenn man was trinken möchte. Es gibt noch eine Raucherveranda, die immerhin schön warm war. Etwas 5 Gäste hatten die Auswahl aus ca 10 bis 15 Frauen. Neben "meiner" war noch genau eine Frau wirklich hübsch. Die anderen Frauen dürften vor allem den arabischen Männer gefallen - Typ füllige rumänische und bulgarische Hausfrauen. Überraschenderweise während meines Besuchs deutsche Gäste - gegen Abend tauchten die ersten zwei türkischen Gäste auf. Laut Frauen gerade wenig Betrieb, weil die Preise erhöht wurden. 50 für 30 und 70 (1) für 60. Wobei die Frauen für ALLES extra Kohle verlangen dürfen und sollen. Bei dem Service den die meisten Männer wünschen, sind es dann wohl eher 70 für 30.
Der Club wirkt wie eine münsterländische Mini-Filiale der Ruhrgebiets-Discounter. Die Badelatschen wie im Penelope. Einige Frauen dieser Clubs. Das "Essen" sah auch so aus, wie das Zeug was im Prime rumliegt. Immerhin: Es war alles ziemlich sauber. Aber kein Club, wo ich mich länger aufhalten möchte. Die Zimmer sind auch eher zweckmässig.
Fazit: Kann man mal machen, es gibt wohl sogar einen Whirlpool (sagte ein Gast). Für 25 Euro Eintritt schon ok. Die Sauna war auch heiß. Ich hab mich nicht super wohlgefühlt, aber ich hab auch schon schlimmere Clubs gesehen. Trotz Werbung auf der Homepage gibt es KEINE Fußballübertragung.
Haradamannetje
22 januari 2024, 19:23
Toch bedankt dat je hier langs bent gegaan en het met ons wil delen !
ErikDD
4 oktober 2024, 05:08
Ik was hier op maandag 23 September. Een 8 tal vrouwen waarvan 2 mijn type, de rest te oud of te dik. Sessie was gewoon, niet veel enthousiasme van andere partij en snel weg na de sex. Was toch eens leuk om deze club te ontdekken, betaalde 25 Euro ingang en 40 Euro voor de sessie (alles met gummi, geen tongzoenen). Prijs kwaliteit was OK.
Purrfect
8 december 2024, 12:41
... findet im Antalya am 6. Dezember die Nikolausfeier statt - da Nikolaus in diesem Jahr auf einen Freitag fällt, geht die Feier heuer gleich drei Tage lang, bis zum Sonntag.
Da es relativ selten Berichte über das Antalya gibt, sind vielleicht einige aktuelle Sätze über den Club angebracht: Die Anfahrt erfolgt nicht ganz legal, aber in Minutenschnelle über einen asphaltierten landwirtschaftlichen Weg von den A1-Raststatten Münsterland Ost bzw. West aus. Über reguläre Straßen kann man den Club auch erreichen, das ist allerdings etwas mühsamer.
Der Club ist eher klein, verfügt aber über ein Außengelände, zwei Whirlpools, eine Sauna, ein Hamam und ein Pornokino. Dem Barraum ist ein kleiner Wintergarten für die Raucher vorgelagert. Das Außengelände wurde im letzten Jahr erneuert, Barraum und Wellnessbereich in den letzten Monaten.
Wie üblich sind Soft- & Heißgetränke im Eintrittspreis von 30€ inbegriffen, wie auch das kleine, ganztägige Buffet. Die Frauen haben sich auf 30€ / 20min, 40/30 und 70/60 geeinigt. Darin inklusive sind laut Homepage "Verkehr, Französisch, Küssen, Schmusen, Vorspiel, Zärtlichkeiten". Um meiner Chronistenpflicht willen habe ich das natürlich hingebungsvoll überprüft und kann das voll bestätigen. Es ist harter Job, aber Einer muß ihn machen... ;)
Aber zurück zur Nikolausfeier: Angekommen bin ich gegen 14 Uhr und habe mich nach dem üblichen Start in der neuen Sauna mit meinem Kaffee & Mineralwasser in den Barraum gesetzt um erstmal die Lage zu checken. Der ganze Club war hübsch weihnachtlich geschmückt, es wurden Glühwein & Weihnachtsgebäck serviert und das gute Dutzend DLs war komplett in hübsche rote Outfits mit passenden Accessoires gekleidet. Das Lineup des Clubs lässt sich übrigens tagesaktuell - und zum größten Teil bebildert - auf der Homepage bewundern.
Interessanterweise halten sich im Antalya rumänische und türkisch-bulgarische Mädchen zahlenmäßig in etwa die Waage - und wetteifern durchaus sportlich untereinander um die männlichen Beutetiere. An sich sind Bulgarinnen ja etwas schwieriger in der Handhabung als Rumäninnen, hier im Antalya ist das aber meiner Erfahrung nach anders. Alle bisher mitgenommen Bulgarinnen waren sehr bemüht mir Freude zu bereiten, haben nicht herumgezickt und mir nach dem Zimmer teilweise sogar noch die Pantoffeln gebracht. Hier ist der Mann noch König. Sehr zu empfehlen sind sie auch für die Behandlung im Hamam oder im Whirlpool - das mache ich gerne mal als Wellnessvorspiel vor der Spielzeit in den Zimmern im oberen Stockwerk.
Heute hatte ich mal wieder zu viele gute Optionen: Z.B. die junge, orientalisch wirkende Mira, die hübsche, langbeinige Maria oder die weihnachtlich bestrumpfte Altmeisterin Evelyn (die offenbar vergesslich wird, heute hatte sie doch glatt vergessen ein Höschen anzuziehen) - wen nimmt man da mit? Ausgewählt habe ich schließlich - wie so oft - die süße Melek (türkisch für "Engel"), eine kleine, dralle türkische Bulgarin, mit ihren sinnlichen, feuchten, immer leicht geöffneten Lippen und immer gut gelaut. Das Zimmer war dann auch wieder großartig, allein zu sehen wie ihre Luxuslippen liebevoll meinen Zauberstab bespielen ist für mich immer wieder ein Erlebnis. Nach dem walfischmäßigen Finale geht es an den - ebenfalls erneuerten - Spind zur Abrechnung: 30€ möchte die Süße für ihre Zeit und Mühe.
Die restliche Zeit klöne ich mit den Stammgästen, trinke Glühwein, sauniere, weiche mich im Whirlpool ein und sehe den Mädels (und den etwa gleichvielen Männern) beim (Paarungs)tanz zu. Viel zu schnell sind die vier Stunden im Club vorüber, denn heute habe ich leider noch andere Verpflichtungen und muß mich auf den Weg machen. Beim Auschecken treffe ich immerhin noch die legendäre Nora, mittlerweile auf dem Paysex-Altenteil und neuerdings Thekenmaus im Antalya.
Fazit: Ein charmanter ländlicher Saunaclub mit allem was man braucht. Ich würde wohl nicht extra von Köln aus hier herausfahren, aber wann immer ich auf der A1 vorbeikomme und etwas Zeit habe, mache ich hier eine "Aktivpause". Wenn man ganz wenig Zeit hat, kann man übrigens auch den "Direktservice" in Anspruch nehmen, dann bezahlt man keinen Eintritt, sondern nur den Service der Frau - quasi Fuck & Go. Oder Fuck & Cum? ;)
Euch Allen nachträglich frohen Nikolaus! Ich hoffe Ihr habt guten Gebrauch von Eurer Rute gemacht... :)
Purrfect
8 december 2024, 12:43
... het Sinterklaasfeest vindt plaats in Antalya op 6 december - aangezien Sinterklaas dit jaar op een vrijdag valt, duurt het feest dit jaar drie dagen, tot en met zondag.
Omdat er relatief weinig berichten over Antalya zijn, zijn misschien een paar actuele zinnen over de club op zijn plaats: de reis is niet geheel legaal, maar duurt slechts een paar minuten via een geasfalteerde landbouwweg vanaf de A1-servicegebieden Münsterland Ost en West. Je kunt de club ook via reguliere wegen bereiken, maar dat is wat lastiger.
De club is vrij klein, maar beschikt over een buitenruimte, twee whirlpools, een sauna, een hamam en een pornobioscoop. Voor de bar bevindt zich een kleine wintertuin voor rokers. De buitenruimte is vorig jaar gerenoveerd, de barruimte en de wellnessruimte de afgelopen maanden.
Zoals gebruikelijk zijn bij de toegangsprijs van € 30,- zowel frisdranken als warme dranken inbegrepen, evenals het kleine dagvullende buffet. De vrouwen waren het eens over 30€ / 20min, 40/30 en 70/60. Volgens de homepage omvat dit “geslachtsgemeenschap, Frans, zoenen, knuffelen, voorspel, liefkozingen”. Uit hoofde van mijn plicht als kroniekschrijver heb ik dit uiteraard met toewijding gecontroleerd en kan dit volledig bevestigen. Het is een zware klus, maar iemand moet het doen... ;)
Maar terug naar de Sinterklaasviering: ik kwam rond 14.00 uur aan en na de gebruikelijke start in de nieuwe sauna ging ik met mijn koffie en mineraalwater in de barruimte zitten om eerst de situatie te checken. De hele club was prachtig versierd voor Kerstmis, er werden glühwein en kerstkoekjes geserveerd en de tientallen DL's waren volledig gekleed in mooie rode outfits met bijpassende accessoires. De line-up van de club is dagelijks te bewonderen – en grotendeels geïllustreerd – op de homepage.
Interessant is dat in Antalya het aantal Roemeense en Turks-Bulgaarse meisjes ongeveer even groot is - en op sportieve wijze met elkaar strijden om de mannelijke prooi. Bulgaarse vrouwen zijn eigenlijk wat lastiger in de omgang dan Roemenen, maar in mijn ervaring is dat hier in Antalya anders. Alle Bulgaarse meisjes die ik tot nu toe heb meegenomen, hebben heel hun best gedaan om het me naar de zin te maken, maakten geen gedoe en brachten me soms zelfs mijn pantoffels nadat ik op mijn kamer was aangekomen. Hier is de man nog steeds koning. Ook voor een behandeling in de hamam of whirlpool zijn ze zeer aan te raden. Dat doe ik graag als wellness-opmaat voor het speelplezier in de kamers op de bovenverdieping.
Vandaag had ik weer te veel goede opties: bijvoorbeeld de jonge, oosters ogende Mira, de mooie, langbenige Maria of de oude meester Evelyn in kerstkousen (die blijkbaar vergeetachtig wordt, vandaag was ze gewoon vergeten een slipje aan te trekken). ) - met wie kies jij? Ik koos uiteindelijk - zoals zo vaak - voor de lieve Melek (Turks voor 'engel'), een kleine, mollige Turkse Bulgaarse, met haar sensuele, vochtige, altijd iets geopende lippen en altijd met een goede stem. De kamer was weer geweldig, alleen al het zien hoe haar luxueuze lippen liefdevol met mijn toverstaf spelen, is voor mij altijd een belevenis. Na de walvisachtige finale is het tijd om naar het kluisje te gaan - dat ook gerenoveerd is - voor de afrekening: het liefje wil € 30,- voor haar tijd en moeite.
De rest van de tijd klets ik met de vaste gasten, drink glühwein, ga naar de sauna, geniet van de whirlpool en kijk hoe de meisjes (en ongeveer evenveel mannen) de (parings)dans doen. De vier uur in de club zijn veel te snel voorbij, want helaas heb ik vandaag andere verplichtingen en moet ik op pad. Als ik uitcheck ontmoet ik nog steeds de legendarische Nora, die nu op de pensioenafdeling van Paysex zit en onlangs tegenmuis is geworden in Antalya.
Conclusie: Een charmante landelijke saunaclub met alles wat je nodig hebt. Ik zou hier waarschijnlijk niet vanuit Keulen naartoe rijden, maar telkens als ik langs de A1 passeer en wat tijd heb, neem ik hier een "actieve pauze". Als je heel weinig tijd hebt, kun je ook profiteren van de "directe service", dan betaal je geen toegangsprijs, alleen de vrouwenservice - eigenlijk Fuck & Go. Of neuken en klaarkomen? ;)
Fijne Sinterklaas voor jullie allemaal! Ik hoop dat je goed gebruik hebt gemaakt van je hengel... :)
Mentholbear
8 december 2024, 22:18
Was de whirlpool goed warm? En hebben ze in deze club ook een rustig dutplekje?
Vraag het voor een vriend ;)
Purrfect
9 december 2024, 06:01
Was de whirlpool goed warm? En hebben ze in deze club ook een rustig dutplekje?
Vraag het voor een vriend ;)
Der Whirlpool drinnen war schön warm, außerdem kann man die Temperatur am Gerät regeln. Der Whirlpool draußen auf der Terrasse war abgedeckt. Einen regulären Ruheraum gibt es nicht, aber ein dunkles Kino mit Sofas & Spielflächen... ;)
De whirlpool binnen was lekker warm en de temperatuur kun je ook op het apparaat regelen. Het bubbelbad buiten op het terras was overdekt. Er is geen gewone ontspanningsruimte, maar wel een donkere bioscoop met banken en speelplekken... ;)
kempie
9 december 2024, 12:25
De whirlpool binnen was lekker warm en de temperatuur kun je ook op het apparaat regelen. ... ;)
Dan is er in iedergeval iets waar je warm van wordt.
Purrfect
9 december 2024, 15:21
Dan is er in iedergeval iets waar je warm van wordt.
Hast Du schlechte Erfahrungen im Antalya gemacht? :rolleyes:
Heeft u slechte ervaringen gehad in Antalya? :rolleyes:
cootje
9 december 2024, 15:33
Toch nieuwsgierig gemaakt.
Gekeken op hun www en zeker lekker spul en meer keuze dan in Venus.
Ook wat de prijzen heel mooi en de extra's zijn die schappelijk?
Zelf ben ik regelmatig in Venus om lekker dichtbij uit de Achterhoek,
rijden naar Münster is helaas wel een stuk verder.
De lijst laat meer zien met foto's dan bij Venus.
Is daar ook openbare actie mogelijk want hou niet zo van de kleine kamers,
in de kino of gewoon op de bank boven?
Zijn de dames beschikbaar of rekening te houden met pannekoekers ?
Toch maar eens op een FKK dag er heen.
Grt
schoolmeester
9 december 2024, 15:35
cootje, openbare actie is daar mogelijk in de kino.
cootje
9 december 2024, 15:58
Schoolmeester, bedankt, neem jij ook een meid, lijkt megezellig met z'n vier.
schoolmeester
9 december 2024, 16:04
Schoolmeester doet het liever op de kamer.
Alhoewel..... vroeger bij partytreff Xanten, man man wat een geile tijd.
Mandy heerlijk in de tuin genomen.
En Elvira luste er ook wel pap van.
Purrfect
9 december 2024, 16:40
Leider ist Nora nicht mehr aktiv - ich glaube die hatte schon in jedem Raum im Antalya Sex. Das war selbst auf einem der Tische im Speiseraum möglich... ;)
Helaas is Nora niet meer actief - ik denk dat ze seks heeft gehad in elke kamer in Antalya. Dit kon zelfs op één van de tafels in de eetkamer... ;)
Mentholbear
10 december 2024, 11:05
Zag net kamers ook met airco, netjes hoor. Deze maand gaat het er waarschijnlijk niet meer van komen, maar een bezoekje in het nieuwe jaar gaat geheid geplanned worden.
Haradamannetje
10 december 2024, 19:53
Zag net kamers ook met airco, netjes hoor. Deze maand gaat het er waarschijnlijk niet meer van komen, maar een bezoekje in het nieuwe jaar gaat geheid geplanned worden.
Lekker die airco met die kou ;) Sorry ik ben vandaag in een Schoolmeester bui.
Mentholbear
11 december 2024, 00:28
Voor als je net ervoor in de sauna bent geweest ;)
doctor
3 januari 2025, 12:25
Ik ga binnenkort ook weer even, vanuit Deventer toch de beste optie.
robglover
3 januari 2025, 13:58
Ik ga binnenkort ook weer even, vanuit Deventer toch de beste optie.
Geografisch gezien misschien wel, sexologisch gezien zeker niet! In saunaclub Antalya is momenteel voor mij geen één dame die ik aantrekkelijk vind, laat staan dat ik er opgewonden van raak! Dan is Arabella, Grimbergsauna, Villa Verena en Villa Venus toch puur beter qua line up! Overigens Freudenhaus Münster is qua line up ook puur gedaald!
M.v.G. Robglover
henry192g
8 januari 2025, 09:25
Ik mis Nora
DENTEKKER
30 januari 2025, 08:55
Wat me opvalt is dat de lijst "Anwesend" voor mijn gevoel niet echt bijgehouden wordt. Om 9 uur 's morgens zijn er nog steeds 12 dames aanwezig, terwijl de club toch echt gesloten is van 02.00 tot 11.00 uur.
Mentholbear
30 januari 2025, 10:02
Misschien dat ze het rond openingstijd pas resetten?
schoolmeester
30 januari 2025, 11:01
Is natuurlijk niet raar, als de lijst om 09.00 uur in de ochtend nog niet verwerkt is.
Wat een mierenneukerij.
Purrfect
30 januari 2025, 11:11
Jetzt um 12 Uhr stehen übrigens 15 Frauen auf der Liste.
Om 12.00 uur staan er trouwens 15 vrouwen op de lijst.
JohnW
24 februari 2025, 11:29
Op een zaterdagavond hier eens gaan kijken. Op zich een leuke kleine club, maar als niet-roker kon ik eerst geen zitplek vinden. Hoewel er ca 15 dames aanwezig waren, waren er slechts 1 a 2 naar mijn smaak. Ik kon ze trouwens niet herkennen van de foto’s op de website.
Het eten zag er beter uit dan het smaakte, waarschijnlijk lag het al een tijdje in de voorbakken. Deze werden wel regelmatig ververst zag ik later, dus dit was ook een beetje mijn eigen schuld.
Mijn favoriete dametje had in een uurtje dat ik de club aan het verkennen was al minstens 5 kamergangen gedaan. Sowieso opvallend dat alle dames snel weer terug kwamen als ze met een ijsbeer de trap op gingen. Aangezien ik eerder deze dag al bij freudenhaus Münster was geweest, had ik geen zin om in sneltreinvaart afgewerkt te worden en heb ik het pand weer verlaten.
schoolmeester
24 februari 2025, 12:10
Het is hier inderdaad afwerksex. Als je een kamer van een half uur boekt, ga er maar vanuit dat je met een kwartier weer beneden staat.
Enkele heb ik zelfs na 10 minuten de trap al af zien komen...... het zijn net konijntjes.
Befkicking
28 maart 2025, 20:02
Ik dacht gezien de website dat Deze club positief veranderd was maar mijn bezoek vandaag was een grote afknapper. Ik weet met een Entree van €30,- kan je geen topclub verwachten
In het verleden kwam ik hier wekelijks maar wat ik vandaag aantrof was niet wat ik gehoopt had een aftandse sauna afgekit met scheuren, plakplastic en echt smerig, een whirlpool met een vreemde kleur water een kino met zwart scherm zonder film en de dames totaal niet vergelijkbaar met wat de site aangeeft. Het buffet simpel maar voedsel niet echt vers ben een half uurtje binnen geweest nee dit is ‘m niet voor mij ;maar wil je buget sex past dat hier
Purrfect
28 maart 2025, 22:51
Ich vermute mal, das ist rein zufällig, daß eine halbe Stunde nach dem Verriss des Antalya ein Jubelbericht über das Luxe Inn folgt? :rolleyes:
Ik neem aan dat het puur toeval is dat er een half uur na de sloop van de Antalya een jubelend bericht verscheen over de Luxe Inn? :rolleyes: