PDA

Volledige versie bekijken : Finca Erotica



Sparky
30 mei 2008, 10:25
vorige week ben ik eens naar de finca erotica geweest, maar het viel een beetje tegen.
het is net een grote fabriekshal, waar de dames er alleen op uit zijn om je zo veel mogelijk geld uit je zak te lullen.
De prijzen zijn behoorlijk hoog, 1 uur kost 100 € , en de extra's kosten 50 €. Anaal kost zelfs 150 €.
er is totaal geen sfeer in finca erotica, en het bezoek van de vorige week, was tevens mijn laatste.

Flurkman
30 mei 2008, 14:15
Ben er begin juli vorig jaar ook eens geweest. Wegens het slechte weer was het te nat om van het buitenzwembad gebruik te maken. (Het moet dus wel heel hard geregend hebben).

Goeie ervaring met Dorothea (Pools of Duits, dat weet ik niet meer) die zich behoorlijk liet gaan.

Vanuit "mijn" contreien echter te veraf om er speciaal naartoe te rijden.

Voorts herinner ik me nog dat er bij mijn binnenkomst geen badjassen meer waren, hoewel het niet uitgesproken druk was. Na even wachten waren er dan plots weer wel...

Vond het wel een verzorgde club.

Snoepveter
2 juli 2008, 21:16
Zo. Ik zou met een maat aanvankelijk naar Freude afreizen gisteren (1 juli). Toch maar niet gedaan omdat het idee me niet aansprak om in een temperatuur van rond de 30C in een afgesloten hut te zitten die nog verbouwd wordt en waar dus GEEN zwembad is. :cool: Komt misschien nog wel, maar zoals ik al aangaf, er wordt momenteel verbouwd. Daarnaast was ik er al pas geleden geweest en dus tijd om iets anders te bezoeken.

Gekozen voor Finca Erotica in Dierdorf. Hotelletje in Dernbach (6 km verderop) geboekt en helemaal klaar. Na dik 300 km's te hebben gereden zijn we aangekomen in Finca. Ligt lekker rustig in een afgelegen dorpje op een afgelegen weg achter een supermarktje. Geen kip te zien. Auto op de laatste (!) plaats bij de club geparkeerd (geen enkel NL kenteken gezien...en er is overigens zat plek rond de club om te parkeren) en na 14:00 uur aangebeld. De theke dame heeft ons vriendelijk ontvangen en vroeg of we voor het eerst in Finca waren. Toen we dit beaamden legde ze vriendelijk uit hoe het werkt met de sleutel voor de locker en een ander bandje om de pols die er bij vertrek weer wordt afgeknipt (waarom dit plastic bandje werd omgedaan was me niet duidelijk, niet opgelet). Ze zei: "och.....Ihr seid jetzt eigenlich zu spaet!" Happy Hour betaal je € 30,00 entritt en na Happy Hour € 50,00. Maar ja, omdat we helemaal uit Holland zijn gekomen, mochten we toch voor € 30,00 naar binnen ;)

De club ziet er verrassend leuk ingericht uit. Romeinse stijl, met bubbelbad omgeven door zuilen, behoorlijk grote ronde bar met barkrukken eromheen. Verder een platformpje met danspaal als je binnenkomt aan de linkerkant. Boven de trap op (aan de rechterkant) met mooi rood beklede 'teppich' zie je Cinema Erotica en aan de andere kant van de hal omhoog met leuk wenteltrappetje naar de massage ruimte en wat kamertjes voor ander vertier.

Als je de bar aan de rechterkant passeert loop je zo naar buiten toe (ervoor aan de raamkant nog zitjes met tafeltjes), de redelijk ruime tuin in. Best ruim genoeg, in ieder geval voor een leuk zwembad! (ongeveer 8 x 4)

De ruimte in de hal heeft hier en daar interessante hoekjes, kamertjes van plezier boven en beneden, tuinhuisjes buiten etc. De aankleding is verrassend mooi en creatief ingericht. Leuker dan GT en LR vind ik.

Dan de vrouwen. Dat viel erg tegen. Vollop 'ijsberen' (alle mannen dragen slechts een handdoek, geen badjas. Maar komt ook door de hoge temp denk ik) en dus bijna GEEN vrouwen. Stuk of 30 mannen en 8 DVP's :eek::eek::eek:

Van deze vrouwen waren er 2 een 7, de rest niet de moeite waard naar mijn smaak.

We zijn een paar duitsers tegen het lijf gelopen en enorm gelachen met die gasten. Vonden het wel leuk om Nederlanders tegen te komen die helemaal naar Dierdorf komen om 'hun' club te bezoeken. Glas geheven en ze wisten ons te vertellen dat dit echt nooit voorkomt. Ze komen er gemiddeld 2 x per week en zouden het dus moeten kunnen weten.

Er wordt wel wat aan animatie gedaan, maar bescheiden. Wat later met het duits/nederlandse groepje buiten onder de parasol plaatsgenomen en wat dames zochten verkoeling in het zwembad. Toen ging de grill op stoom (achter in de tuin een prieel waarvan 'het loket' openging en de gasten werden uitgenodigd: Putenfleisch, Huenchen, Schweinefleisch en Wuerstel. Ook nog wat Gruene Salat, Kartoffelsalat und Broetchen. Allemaal niet bijzonder, maar het stilt de honger).

Toen we waren uitgegeten en naar binnen liepen om nog wat te drinken te halen in de bar, bleken er ineens een blik dames te zijn opengetrokken. Hiervan toch zeker zo'n 3 extra 7s erbij...De rest niet de moeite waard naar mijn smaak. Besloten dus om toch te blijven ipv 'm te smeren naar FKK Oase...

Opvallend is dat er een drankkaart op tafel lag, waarvan de leiding hoopt (en ook een beetje verwacht...) dat de mannen van deze kaart drank bestellen voor de dames. Alcoholvrij is gratis, met alcohol = betalen. Dit gaat via een kaartsysteem. Je koopt voor bijvoorbeeld € 20,00 tevoren een kaart en rekent hiermee af voor alcoholische versnaperingen. Nou ja, je raad het al, op de kaart staan verschillende cocktails voor € 20,00 per stuk en een fles champagne voor € 600,00. We hebben ons niet laten opnaaien. We zaten met wat dames te keuvelen en toen ik opstond om wat te drinken te vragen zei een van de dames, doe mij maar champagne. Uiteraard had ik dit niet gehoord (soms ben ik oost-indisch doof....) Maar later zeiden de dames dat dit wel aangemoedigd wordt door de leiding, maar ze houden zich er niet echt aan.

Uiteindelijk twee redelijk leuke sessies gehad met tina en roxanne. (zie mijn recensies over deze dames)

Ik ga er wel terug omdat het zo 'buitenland' is, anders dan GT, LR en PGH. Met leuke vrouwen is het er super....

:wink:

Snoepveter
2 juli 2008, 22:04
o ja, nog een ding vergeten: ik stond nietsvermoedend te bellen buiten op het gras bij een van de lege tuinhuisjes. Even later toen ik klaar was met bellen werd ik door een oude dame aangesproken (ruim boven de 60 denk ik): "hallo Jungemann!" "sind Sie neu hier?" ja zei ik haar. "Dass hatte ich schon gedacht, Sie duerfen hier nicht draussen telefonieren, dass ist hier strengstens verboten und es steht auch ueberall" "Nur im Umkleide raum koennen Sie telefonieren, bitte direct abstellen und weglegen". Aldus geschiedde. Dame blijkt geschaeftsfuehrer te zijn oid.

Sjonge....lekker 'locker' zeg die duitsers...

Snoepveter
2 augustus 2008, 12:56
30 juli was voor mij de grote dag...Ik had namelijk via via vernomen dat Martha (ex LR) in Finca zou kunnen zijn. Maar het bleef een gok. Toch effe lekker dik 300 nog wat km gereden naar Finca Erotica. Daar om 13:30 binnengekomen. Na de gebruikelijke plichtplegingen (EUR 30,00 voldaan, de prijs na 14:00 uur is EUR 50,00...) gedouched en handoekje omgeslagen. (niemand loopt in witte kimono, ook vanwege de hitte). Goed en wel binnengelopen liep ik ineens, O wat een verassing: Mandy tegen het lijf (vriendin van de andere Poolse dame Martha) Even geknuffeld en direct gevraagd of Martha er was....en....ze knikte driftig ja :D (zij was namelijk destijds degene die me aanmoedigde om Martha te 'stalken' omdat de klik die ik met haar had zo'n 4 maanden geleden voor het laatst, volgens haar wederzijds was)
Mijn hart klopte in mijn keel. Mijn maat merkte het op en zei: 'goh, wat ben je toch zenuwachtig' :o
Even naar buiten gelopen bij het zwembad gekeken en toen ik terugliep....daar was ze, geheel naakt (volgens de FKK traditie zoals gebruikelijk in Finca), daar stond ze met een brede grijns me op te wachten, het is toch een plaatje he :cool: Mooie meid, mooi gezicht, blond, zeer mooi figuur etc. Een beetje zoals mijn avatar (misschien overdrijf ik een beetje, maar veel zit ik er niet naast hoor) Nou het was een warm weerzien. Ik heb twee sessies van ieder dik anderhalf uur met haar gehad en daarna vond ze het welletjes en is ze naar huis gegaan. Het hele scala is aan bod geweest, zoenen (!) beffen, PZC, NMC, standjes, TEASEN (!) Na wat prive info te hebben uitgewisseld met Martha had ik er vrede mee. Daarna nog met haar vriendin Mandy (in LR ook een paar keer samen geweest)nagekletst over hun beweegredenen om LR te verlaten en in te ruilen voor Finca...Om 21:30 is ook Mandy afgetaaid.

Ik trouwens niet, daarover straks meer.

o, o wat was het lekker jongens :D:D:D:rofl:

trouwens, ik vind Finca best een leuke tent hoor!! Relaxed, geen anitmatie van de dames en voldoende aanbod...:-)

Snoepveter
2 augustus 2008, 13:13
Zo. dat was dat. En toen was het tijd om wat te gaan drinken met mijn maat. We waren met z'n tweeen gereist en ik vond het eigenlijk lullig omdat we weliswaar samen binnen waren gekomen, maar ik was vervolgens urenlang in geen velden of wegen te bekennen...Hij zat breed te glimlachen in een van de zithoeken voor het raam bij het zwembad. In een hoekje met een Roemeense dame op schoot. (Carmen) Moe en voldaan bij hen gaan zitten en even een glas wijn gehaald (werkt zo dat je een drankkaart moet kopen voor EUR 50, 100, 200 etc. als je aan het einde van de avond nog over hebt lever je je kaart in en krijg je het restant contant terug).

Beetje gekletst en ik vond het eigenlijk wel goed zo. Nog even rond gelopen en kwam wat guitige Tjechische zusjes tegen. Wel erg jong. Maar wel lekker :D. Helaas vertelden ze dat ze om 22:00 uur wilden aftaaien :wink: (In Finca lever je je weekplanning in - als DVP dan- en mag je gewoon eerder weg als het maar tevoren is besproken)
Toen werd ik ineens tegengehouden door een Duits meisje met bril op. Zag er wel wat jong uit. We hadden al een paar keer bij het langslopen oogcontact gehad en ze vertelde me nu dat ze me niet wilde laten gaan. Eigenlijk wilde ik niets met haar, maar vond het toch wel grappig. Vooral ook omdat animatie niet gebruikelijk is in Finca. Ik ben haar naam kwijt (sorry) maar ze is behoorlijk lang (1.75?) en ietsje rond, grote borsten, donkerbruin haar, behoorlijke kont, lange benen en ietwat verlegen. Ze vertelde dat ze net 18 was geworden. Ik lacht haar uit en daarop trok ze haar 'ausweis' waarop af te lezen stond dat ze vorige week inderdaad 18 was geworden...

Dus met haar naar de kamer gegaan en het skala aan bezigheden uitgevoerd: vingeren, pijpen, beffen, tongen (ze beet zowat m'n tong eraf), ze was overal voor in en lekker onervaren :p Ik vertelde haar dat ik wel om 22:45 buiten moest staan omdat mijn maat ermee wilde kappen.

Zo gezegd zo gedaan. Afgerekend (EUR 75,00) en gedouched. Vervolgens telefoon aangedaan en wat dacht je? 4 gemiste oproepen van mijn maat. Plots ging mijn telefoon af terwijl ik m'n onderbroek aan het aantrekken was in de omkleedruimte. Of ik ff naar buiten wilde komen, 'verrassing'. Ik naar buiten en daar stond mijn maat met draaiende motor 'waar was je nou!'.

Rustig maar, ik ben er toch? zei ik. 'Ik heb effe wat geregeld'. vertelde hij. We draaiden het terrein af van Finca en naar een paar bochten bij een Italiaans Restaurant geparkeerd en uitgestapt. Ik zei nog: 'leuk, gaan we hier wat eten?' toen ik plotsklaps van boven aan de trap bij het restaurant hoorde: 'hallo, seid Ihr da?'

Krijg nou wat, heeft hij nota bene 2 dames geregeld...Ik zal verder niet uitwijden over details, maar we hebben niet geslapen en ik lig nu nog bij te komen :D;)