PDA

Volledige versie bekijken : Luna (voorheen VV)



Ace2
26 januari 2008, 23:07
Naam : Luna

Nationaliteit /taal : Marokaans/Duits

Leeftijd : 29-30

Haarkleur/lengte : zwart/lang

Lengte : 1.65

Postuur /Cupmaat : Niet slank, niet dik, goed gevuld, goede verhoudingen/C-cup

Tatoeage /Piercing : kleintje op de rug

Service : TZ, PZC, FT, NMC, goed

Totale Bericht : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62592&postcount=192

Tijdens ons gesprek zag ik achter ons groepje bij de bar een dame zitten. Ze had iets Zuid-Europees met een donkere huid. Ik lette eens goed op en ze leek er mooi uit te zien. Niet echt jong meer, maar met mooie volle borsten. Toen ze zag dat ik keek, lachte ze naar mij en knipoogde. Ik liep op haar af en stelde mij voor. Ik bleek kennis te maken met Lunka uit Marokka. Voorheen had ze nog gewerkt in Dusseldorf. Maar daar begreep ik verder niet zoveel van. Ze werkt pas net in GT. “Suchst du echter manner?” vroeg ik haar. Snel ja knikkend bevestigde ze mijn vraag, waarbij ze waarschijnlijk dacht: “Shit, nu gaat die oude vent natuurlijk zeggen dat hij een echte kerel is en dan moet ik natuurlijk zeggen dat dat ook zo is.” Rekeninghoudend met die gedachte zei ik: “Ich soll dich hilfen mit suchen.” Ik stelde ze ook nog even voor aan mijn nieuwe vrienden. Maar er werd genoeg gepraat. Het werd eindelijk tijd voor sex.

Lunka bracht mij naar kamer 8, waar ze zich ontdeed van haar kledij. Ze heeft een mooi gebruind lichaam met volle mooie borsten. Ze is niet slank, maar alles is mooi in verhouding. Ik schat haar niet echt jong in, maar onder de 30 zal ze wel zijn. Ik had het natuurlijk ook gewoon kunnen vragen.
We gingen op bed liggen en Lunka begon mij direct nat en gulzig te tongzoenen. Dat deed ze goed,. “Du kusst gut” zei ik, “Du auch” zei ze maar het had ook iets afstandelijks en professioneels. Ik klaagde echter weinig. “Ich weiss” zei ik weer, “Meine mutter sagt dass auch immer.”Na een minuutje of 2 zoenen ging ze naar beneden waar ze gelijk, deep throating mijn penis naar binnen slurpte. Dat ging allemaal wel erg snel. Na een mislukte sessie en een week droog staan had ik natuurlijk veel zin, maar het moest ook geen haastwerk worden. Ik besloot haar op haar rug te leggen, waarna ik haar wederom zoende. Langzaam ging ik naar beneden en toen ik bij haar poesje kwam ging ik weer likkend omhoog om weer omlaag te gaan. Ik likte aan haar poesje, dat al goed nat was. Ze liet gewillig mij mijn gang gaan, waarbij ze zachtjes kreunde. Met haar handen ging ze door mijn haar. Uiteindelijk gebruikte ze die handen om mij zachtjes weg te duwen, waarna ze op haar knieeen voor mij ging zitten. Ze pakte mijn penis en begon lustig te pijpen. Dat deed ze goed en ik voelde dat ik klaar ging komen. Even overwoog ik het allemaal nog te rekken, maar dat deed ik uiteindelijk niet. Ik kwam lekker klaar in haar mond. Lunka haalde een tissue en spuwde alles uit. “Du weiss dass dass extra ist?” Natuurlijk wist ik dat. “Hast du banane gegessen, heute. Dein sperma smeckt wie banane und nicht nach slechte fisch.” Ik denk dat ik een goed kwartier op de kamer met Lunka had gezeten. Dat kun je niet lang noemen. Toch wilde ik wel indruk maken. Dus ik besloot mijn ijsberenvrienden te vragen om op het forum te schrijven dat ik 2 uur was verdwenen, waarna ze Lunka totaal gedesorrienteerd en verdwaasd in de barruimte zagen rondlopen. Dat doet het altijd goed op het forum. Helaas zag ik mijn ijsberenvrienden nergens. Mooie vrienden. Maar ieder nadeel heb zijn voordeel: nu wist tenminste niemand dat mijn sessie maar 15 minuten had geduurd.
.................................

Het werd langzaam maar zeker tijd om naar huis te gaan. Ik besloot nog even met Picasso1 te praten. Ons gesprek kwam niet ver, want Lunka kwam bij ons staan. Ze wees op het lichtje op mijn mobiele telefoon. “Eine persone versuchst du an zu rufen. » zei ze. Dat was niet zo, want dat lichtje brand altijd. Het zal vast eenvoudig uit te zetten zijn, maar ik zou niet weten hoe. Techniek en vrouwen. Het zijn 2 dingen die ik niet beheers. “Es ist meine mutter” zei ik en ik deed net alsof ik een telefoongesprek begon. “Hallo mutti, wie geht es dir?…..Ich bin bei Lunka. Sie ist sehr nett und schon. Sie blast gut und sagt dass ich sehr gut kusschen kann. Meine mutter sagt hallo zu dir.” vervolgde ik. Ze gaf mij een klapje. Het kostte mij enige moeite om net te doen of dat klapje mij niet deerde.
Ondertussen had Lunka haar interesse in Picasso1 verlegd. Hij bleek een echte chameur te zijn. Lunka wilde snel naar de kamer, maar Picasso1 zei dat hij daar net vandaan kwam. Maar hij vond het leuk om met haar te praten, zodat hij een idee kreeg van haar. Zo kon hij alvast over haar fantaseren, zodat hij later met haar naar de kamer kon. Ze maakte een erg goede indruk, zei hij. Lunka hing aan zijn lippen. “Zo moet dat dus” dacht ik. Dat wil ik ook. Die poging bewaar ik echter voor de volgende keer. Het was ondertussen 18.00u. geworden en het eten werd opgediend. Tijd om te vluchten dacht ik. Ik nam afscheid van diverse ijsberen en dames en vergat er vast een stel.

Ik douchte mij en kleedde mij snel om, om snel naar mijn auto te gaan. De sex was niets geweest, of althans niets bijzonders, maar ik vond het leuk om allerlei bekende ijsberen te treffen. Twee uur rijden voor een wip van 15 minuten. Ik zal het mijn vrouw maar niet vertellen, ze zou mij voor gek verklaren.
Ik stapte in mijn auto en de welbekende mondharmonica hoorde ik al op de achtergrond. Ik startte mijn auto en reed weg en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……..”

Randy
21 april 2008, 13:11
Naam : Luna

Nationaliteit/Taal : Marokkaans / Duits

Leeftijd : 25 zegt ze ;)

Haarkleur/-lengte : zwart, golvend/krullend, tot over schouders

Lengte dame : 1.65-1.70m

Postuur/Cupmaat : normaal / C-D

Tatoeages/Piercings : 4 gecalligrafeerde letters verticaal tussen schouderbladen, DANA. Ik meen navelpiercing.

Service: TZ, PZC, beffen, FT, NMC, anaal.

Voordelen: Lief, passioneel, sterke persoonlijkheid, humor.

Nadelen: geen.

Tijdsduur :

Prijs :

Extra’s bij het bezoek:

Randy
21 april 2008, 13:33
Ik zit net aan mijn eerste capuccino als ik 2 getinte dames aan de bar zie gaan zitten met hun ontbijtje. De ene kijkt me aan en lacht. Ik zwaai eens, ze waait vrolijk terug. Na een tijdje met handsignalen zo bezig te zijn geweest besluit ik toch maar eens een kletspraatje te beginnen en loop naar haar toe. Ze maakt plaats voor me en ik mag tussen haar en Suny (haar zus, zo blijkt later) gaan zitten. We kletsen wat en al snel vindt haar hand de mijne en communiceren we ook non verbaal.

Luna is een prachtige vrouw, niet superslank maar zeker niet dik, zeer fraaie rondingen en daarboven een heel mooi koppie met zeer fraaie katte-ogen. Quasi nonchalant zeg ik, even een broodje halen, maar ik weet niet hoe snel ik weer bij haar moet gaan zitten. Aan de haak geslagen, en dat terwijl ik tegen Extince nog zo van te voren had gezegd: a) ik ga niet naar de kamer vandaag en b) eigenlijk ga ik vrijwel nooit met Marokkaanse dames, ze zijn wel mooi maar meestal heb ik er zelf niets mee. How wrong can I be?

We kletsen wat, en strelen elkaar ook een beetje. Ik wil nog wel even de zon in, en zij gaat gezellig met me mee. We vinden achterin de tuin een dubbele ligbank, en gaan lekker liggen. Een tijdlang liggen we daar, zoenen, aaien en een beetje kletsen. Heerlijk!

Maar het wordt in die zon toch te warm, en ik vraag haar een sleutel te gaan halen. Ik ga douchen, en we verkassen naar kamer 1, hoog bed, spiegels, en Luna's favoriete kamer. Al snel blijkt waarom, ze vindt het heerlijk om zichzelf te bekijken, en ook via de spiegel oogcontact te houden.

We houden elkaar een uur lang alleen oraal bezig, en dat is werkelijk van topklasse! Luna is enthousiast, en weet heel goed me tot het uiterste te brengen. Zelf geniet ze ook, en ze geeft goed aan wat ze wel en niet lekker vindt. Hoewel ik eigenlijk ook nog wel wil neuken, laat ze me gewoon niet gaan en brengt ze me subtiel maar o zo lekker over de top naar het postorgastisch plateau. Oef!

Daarmee zal een herhaling verzekerd zijn, de volgende keer. Er valt nog heel veel meer te ontdekken aan deze fraaie zinnelijke dame.

Luna werkt in principe vrijdagavond en het weekend.

Extince
21 april 2008, 13:56
Deze inderdaad bijzonder fraaie getinte dame was er eentje uit de Extince categorie. Mooi, een beetje ijdel, zelfverzekerd en trots :luvlove:. Randy spotte haar, schermde haar zorgvuldig van mij af en zette zijn mojo maximaal in om haar de zijne te maken. Mijn onderhuidse flirts hadden dan ook geen enkel effect op haar en ik had vanaf de eerste minuut het nakijken, mij met een gebarsten ego achterlatend. Van je vrienden moet je het hebben :ranting2:. Ik ga stiekem nog eens terug zonder hem... :smile2:

Gelukkig hebben Casey en Maya mij later die dag langdurig getroost...:baeh:

ilovethaigirls
21 april 2008, 15:05
Mag samengevoegd worden met deze.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9725

Ik denk dat Ace toen haar naam verkeerd verstaan heeft, hij heeft er Lunka van gemaakt. Hij heeft haar toen nog aan ons voorgesteld en ik weet heel zeker dat het om dezelfde gaat.

Randy
13 mei 2008, 21:31
...
Daarmee zal een herhaling verzekerd zijn, de volgende keer. Er valt nog heel veel meer te ontdekken aan deze fraaie zinnelijke dame.
...

En dat hebben we afgelopen vrijdag dan ook gedaan. Eigenlijk een zeer aangename herhaling van de vorige keer, dus er valt een volgende keer nog steeds genoeg te ontdekken.

Dit keer had Luna een ander zusje meegenomen naar GT, ene Mona. Fraai type ook, kleiner en slanker, en zeker zo'n ondeugende ogen als Luna.

Noel
30 mei 2008, 10:23
Gisterenmiddag zag ik Luna op de barkruk zitten. Toen onze blikken elkaar kruisten kreeg ik meteen een ondeugende en uitdagende blik terug. De knietjes werden meteen zwak. Deze dame heeft alle vormen op de juiste plaats en in de juiste proporties. Prima sessie gehad met haar op kamer 6. Kan gewoon goed pijpen, op de rand van het bed doggy style, en vervolgens blowjow met een heerlijke FT "etwas sälzig...." :freu:

TSB: berichten samengevoegd en 'balast' verwijderd;)

mars
27 juni 2008, 11:26
Luna vind ik wel een verschijning. (Mijn zwak voor marokkaanse zal ook hier wel mee te maken hebben;)) Ik kende haar nog niet en had haar in de bar al gezien. Later bij de bbq raakte we aan de praat en spraken af na het eten nader kennis te maken:smkiss: Na het eten kwam ze me halen en ik moet zeggen dat dit een lekker ding is met kwaliteiten:fuck: Deze dame kust geweldig en passievol. PZC doet ze op bijzonder hoog niveau en het bewegen van haar lichaam is zeer soepel en levendig. al met al dus een super goede sessie met deze dame gehad:wink:

Azrael
5 november 2008, 13:02
vandaag als eerste sessie met deze marokaanse schone meegegaan. een leuke sessie, maar ze is mij net iets te profi... Als eerste vraag op de kamer werd meteen gevraagd of ik anaal of mit aufnahme prettig vond. Ik hoorde echter alleen maar 25 euro en 25 euro... Maar goed, toch een leuke 30 minuten met haar gehad..

Zakkenleger
4 april 2009, 09:47
Deze dame heeft haar werkterrein definitief (;)) verlegd naar VV, waar ze vaak maar niet altijd op vrijdag en zaterdag te bewonderen zal zijn.

Zo ook gisteren. Na een dag van lekker zonnen en chatten met leuke dames stond ik op een punt van, 'zal ik toch niet naar Living Room?'. Totdat ik haar weer zag, nog in burgerkledij en oef wat zag ze er lekker uit! Dat vond ze van mij ook want voor ik het wist waren we al heftig aan het zoenen geslagen. Allerlei herinneringen kwamen weer boven bij me. Ze zei, ik ga me even omkleden, zie ik je straks, ok? Met moeite liet ik haar los, en zweefde terug naar mijn ijsbeervriendjes. "Lekker wijf, ZL, wie is dat?" Eigenlijk bedoelden ze: wat kan zo'n lekker type nou zien in zo'n stakker als jij? Pure jaloezie natuurlijk, die alleen maar aangewakkerd werd toen ze in een visnet achtig omhulsel (jurkje kan ik het niet noemen, daar was het te weinig stof voor;)) naar me toen kwam, me omhelsde en een staaltje French kissing weggaf of ik de grote liefde van haar leven was. Dat ben ik niet, maar de illusie die ze vakkundig creeerde was toch zeer aangenaam.

Omdat het afkeurend berenmompel toch wat luid werd, en vooral hun geile gehijg wat stemmingbrekend (nee heren, vieze ouwe mannetjes dat hoeven we niet in VV!:thefinger), besloten we nog even buiten te gaan zitten. Luna kwam meteen boven op me zitten en begon weer met haar orale verkrachtingen, terwijl ik zo goed mogelijk haar van repliek diende en heerlijk genoot van dat prachtige lijf. Haar hand was al op onderzoek uitgegaan en vond iets dat haar mond toch ook inspireerde tot nader onderzoek, en binnen no time was kleine ZL vakkundig opgeborgen. Helemaal. Die vond dat wel lekker knus zo, alleen was grote ZL ietwat van de kaart door deze openlijke aanslag en moest hij zich vastklampen aan haar heerlijke borsten. Inmiddels had zich ook wat publiek verzameld, vooral foute NLers en BEers :moon:. Fluitconcert, gejoel, aandacht en applaus. Ontroerd dacht ik aan mijn goede vriend Ace2. Zelfs Stefan zag ik in mijn ooghoek kijken, dit was toch een tafereel dat hij niet vaak zag in zijn nette zaak.:rolleyes:

Ik keek Luna aan, zij mij, en ik zei, ga gauw een sleutel halen voor ik hier helemaal gek word van jou. Met een warme kus ging ze naar binnen, mij als verdoofd achterlatend. Snel kwam ze weer terug, en we trokken ons terug in kamer 7.

Daar hebben we ons feestje voortgezet, en dat was helemaal super. Zoenen, pijpen, FT, beffen, masseren, neuken, alles kwam langs en ze heeft me 2x helemaal over the top gebracht. Een kleine anderhalf uut later wankelde ik uitgeput de trap af...

Later kwamen we elkaar nog tegen, en ook in de aftersales (die zij gewoon als presales ziet "du hast noch genug Kraft!") blijft ze heel ongedwongen en daarom o zo verleidelijk.

Toppertje!

Ace2
4 april 2009, 18:29
................ Haar hand was al op onderzoek uitgegaan en vond iets dat haar mond toch ook inspireerde tot nader onderzoek, en binnen no time was kleine ZL vakkundig opgeborgen. Helemaal. Die vond dat wel lekker knus zo, alleen was grote ZL ietwat van de kaart door deze openlijke aanslag en moest hij zich vastklampen aan haar heerlijke borsten. Inmiddels had zich ook wat publiek verzameld, vooral foute NLers en BEers :moon:. Fluitconcert, gejoel, aandacht en applaus. Ontroerd dacht ik aan mijn goede vriend Ace2. .................. en ze heeft me 2x helemaal over the top gebracht. Een kleine anderhalf uut later wankelde ik uitgeput de trap af...


Toppertje!

Het gebeurd wel vaker dat ijsberen op het moment van de climax ineens aan mijn persoontje, Ace2 moeten denken. :p

asiantai
6 april 2009, 15:41
Helaas wel Ace2:bowlol:

Zakkenleger
6 april 2009, 15:51
Het gebeurd wel vaker dat ijsberen op het moment van de climax ineens aan mijn persoontje, Ace2 moeten denken. :p

Het is dan ook een prima methode een orgasme uit te stellen :D.

Saruman
6 april 2009, 16:43
Here she comes with a master plan
And I'm starting to lose control
Here she comes to this trash of man
And I'm ready to taste it all ... when .....

Luna, wat een prachtige vrouw.

Is het haar lekkere lichaam, stevig en goed voorzien van "oren en poten", maar alles in de juiste verhoudingen, die je doet steigeren?
Is het haar spontane lach, en die open blik van haar mooi gevormde ogen, die je doet smelten?
Is het haar sensuele mond, waarmee ze je direct in hogere sferen kust (en die, zo zou blijken, ook nog andere kunsten kan)?
Is het haar houding, reeds getekend door het leven en daardoor 2 voetjes op de grond, die je op je gemak stelt?

Volgens mij is het haar totaalplaatje, die een oude tovenaar als Saruman weet te bekoren als geen ander. Luna is dan ook het type vrouw waarnaar Saruman op zoek is. :luvlove:

Inderdaad, vrouw is het juiste woord. Luna is geen meisje zoals er zovelen rondlopen in clubs, maar een echte vrouw. Geen meisje om mee te sexen, maar een vrouw om de liefde mee te bedrijven.

Het ligt hem meer in het karakter, dan in de uiterlijke kenmerken, want ik betrap me erop dat ik val voor vrouwen met de meest uiteenlopende uiterlijke kenmerken, maar die wel een bepaalde attitude en uitstraling gemeen hebben. Het is iets wat ik moeilijk kan definiëren, en wat op het zicht niet aan bod komt, en daarom wilt Saruman altijd even kletsen met de dames, kwestie van even door te dringen in hun onderbewustzijn, en dan zijn zesde zintuig aan het werk te zetten. Wel handig, zo'n magische krachten :cool:

In ieder geval heeft Luna de gezochte eigenschappen met overschot, en hebben Luna en Saruman een mooi uurtje beleefd, waarbij enkele van haar specialiteiten aan bod kwamen, maar waar ook Saruman verrassend uitpakte met zijn geheime wapen (nee, niet de toverstaf).

Luna en Saruman vinden elkaar leuk, en hebben plechtig beloofd om elkander bij een volgend samenzijn opnieuw te verwennen. Herhaling is dus zeer gewenst.

Ons samenzijn dateert van 2 april, in GT, en ondertussen lees ik van collega Zakkenleger dat hij op 3 april Luna tegen het welgevormde lijf is gelopen in VV. Of dit haar nieuwe actieterrein wordt, zal nog moeten worden bevestigd. Tegen mij heeft ze er niet over gerept, maar in het heetst van de strijd worden dergelijke details wel eens over het hoofd gezien. ;)

Voor de goede orde wel even melden dat Luna 100 € per uur vraagt. In tegenstelling tot sommige andere dames die dergelijk tarief hanteren, is Luna dit tarief wel waard, en zal het me er geenszins van weerhouden om in de toekomst weer de lakens te delen met deze prachtige vrouw.

Here she comes with a master plan
And I'm starting to lose control
Here she comes to this trash of man
And I'm ready to taste it all ... when ...

She's bringing me in
Checking me out
Making me Glorious (http://www.youtube.com/watch?v=2cj_Fq9oMXk&feature=related)

Saruman de Witte groet u :wink:

Saruman
4 mei 2009, 12:23
"Luna en Saruman vinden elkaar leuk, en hebben plechtig beloofd om elkander bij een volgend samenzijn opnieuw te verwennen. Herhaling is dus zeer gewenst."

Belofte maakt schuld, dus toen Luna en Saruman elkaar weer begroetten, duurde het geen 10 minuten of ze stonden elkaar alweer uit te kleden op een kamer in GT.

Wat volgde was een lange kamersessie van 3 uur, waarbij Luna en Saruman zowat alles deden wat van meneer pastoor niet mag, inclusief chocolade eten ;) (Saruman had Belgische pralines meegebracht)

Net zoals het eten van chocolade, kan de liefde bedrijven met Luna zeer verslavend werken, dus na deze hele lekkere sessie worden alweer plannen gesmeed voor de volgende tête-à-tête met deze dame. :love2:

Normaal gezien doet Saruman geen marathonsessies, dus die 3 uur waren een nieuw record. Gewoonlijk blijft het bij 1 uur, dan samen wat drinken, wat relaxen (sauna en/of massage of zonnebaden) en dan weer voor een uur de kamer op. Deze keer werd het relax-intermezzo volledig op de kamer gedaan, wat uiteraard goed is voor Luna's inkomen, maar waar Saruman ook van heeft genoten. :cool:

Luna heeft een kort optreden gedaan in VV, maar wegens allerlei redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen, want anders krijg ik de VV-fans weer op mijn dak ;), heeft de dame besloten om weer naar GT te keren. In ieder geval kan ik haar motivering wel begrijpen ;)

Luna kan dus weer verplaatst worden naar GT, "voorlopig defintief" :confused:

Saruman de Witte groet u,
:wink:

Saruman
5 juni 2009, 08:17
3e sessie met Luna, 2 uurtjes puur genieten van deze prachtvrouw.

Your love is king
Crown you in my heart
Your love is king
Never need to part
Your kisses ring
Round and round and round my head
Touching the very part of me
It's making my soul sing
Tearing the very heart of me
I'm crying out for more

Your love is king
Crown you in my heart
Your love is king
You're the ruler of my heart
Your kisses ring
Round and round and round my head
Touching the very part of me
It's making my soul sing
I'm crying out for more
Your love is king

Ranglijstjes maken is altijd moeilijk, maar Luna is met zekerheid een van Sarumans all-time favorites :cool:

thesickboy
5 juni 2009, 08:34
http://www.youtube.com/watch?v=AjqRPNiBQaY&feature=related

:ass::ass::ass:

De gelijkenis is inderdaad treffend!

:wink:

SFL
5 juni 2009, 09:57
http://www.youtube.com/watch?v=AjqRPNiBQaY&feature=related

:ass::ass::ass:

De gelijkenis is inderdaad treffend!

:wink:


Ze mag wel haar wenkbrouwen eens epileren... Of was dat mode in de jaren 80???? :smile2:

Cupido
6 juni 2009, 05:04
inderdaad aardige gelijkenis Saruman. Ik zal de muziek van Sade vanaf nu op een hele andere manier gaan beluisteren.

Gr.
Cupido:wink::wink:

janv
15 juni 2009, 19:32
Ja dat was de mode toen

fabe1180
3 augustus 2009, 18:09
hi

someone knows when luna will come back ?
and which days she usually working ?
and if she will is it to the GT or VV
Don't speak dutsh sorry

fabe

Saruman
4 augustus 2009, 09:17
hi

someone knows when luna will come back ?
and which days she usually working ?
and if she will is it to the GT or VV
Don't speak dutsh sorry

fabe

She works in GT.
Usually 3-4 days a week, but no fixed schedule.
This week: wednesday, friday and probably saturday as well.

(Friday afternoon, however, she's mine to :blow2: and :fuck:)

:bye:

fabe1180
4 augustus 2009, 10:10
She works in GT.
Usually 3-4 days a week, but no fixed schedule.
This week: wednesday, friday and probably saturday as well.

(Friday afternoon, however, she's mine to :blow2: and :fuck:)

:bye:

ok many thanks for your help
and i wont come on friday
are we talking the Luna speaking french ?
and how can i know 1 week before on which day she will be here ?
thanks
fabe

TT Man
4 augustus 2009, 10:15
how can i know 1 week before on which day she will be here ?

I assume by Alexander Graham Bell

fabe1180
4 augustus 2009, 10:22
I assume by Alexander Graham Bell

so i dont understand
I have to call you before ?
or is it a dutsh joke ?

Zakkenleger
4 augustus 2009, 10:48
Just call GT and ask them :wink:.

fabe1180
4 augustus 2009, 12:02
Just call GT and ask them :wink:.

Good idea
but i did not knew that they can give me her schedual one week before, i thougght they only can say if she's here or not the day I phone, do you know more about that ?
as I come from Paris I usually planify my trip almost 1 week before.
:confused:

Zakkenleger
4 augustus 2009, 12:52
Some ladies give their schedule in advance. GT can tell you in that case. No guarantees though, ladies are very flexible with their schedules.

When you see Luna, ask her number and plan with her for next time ;).

TT Man
4 augustus 2009, 13:53
Il y est une mal néerlandais plaisanterie. Sonner est la solution. Autrement il y a encore beaucoup d'autre jolie femmes dans GT.

Excuses pour ma mauvaise français mon amie.

fabe1180
4 augustus 2009, 22:34
Il y est une mal néerlandais plaisanterie. Sonner est la solution. Autrement il y a encore beaucoup d'autre jolie femmes dans GT.

Excuses pour ma mauvaise français mon amie.

merci pour votre aide

et j'aimerai pouvoir parler neerlandais comme vous francais

au plaisir de vous rencontrer au gt

fabe

gignnl
11 september 2009, 00:59
vandaag was ze er:freu:

CLUBSPORT
11 oktober 2009, 22:47
ik liep op de dame af waarmee ik mijn eerste kamergang wou maken en Luna stond direct naast haar .
Aanvangkelijk was ze in de veronderstelling dat ik op haar afstapte want ze sprak me aan helaas moest ik haar teleurstellen maar ik maakte nog effe een kort praatje toen mijn date de sleutel ging halen .
mooie meid met een prima figuur een kamergang zit er in de toekomst wellicht nog wel eens in .

Saruman
24 februari 2010, 16:06
Deze dame heeft haar doorkijk-catsuit aan de wilgen gehangen en het ijzeren hek van GT achter zich gesloten.

Voorlopig definitief ..... :)
(bij DVP's is dat geen contradictio in terminis)

Haar zusje Mona blijft wel op post