Volledige versie bekijken : Welke dag is het beste om naar een saunaclub te gaan ?
tja maandag is een slechte dag om naar een saunaclub te gaan heb ik ondervonden.
Limburger
27 mei 2008, 19:20
Ik ga het liefst woensdag, dan zijn er wel veel meiden maar niet zoveel kerels als op vrijdag en zaterdag.
hee heb ik deze enquete gestart? of ben beetje dement.....
seksenfun
27 mei 2008, 20:53
Hangt er van af, bij mij. Als ik al naar GT ga is het op een zondag, dan is het daar toch nét iets minder benauwd.
Een vrijdagavond bij YY is soms te druk en te lawaaierig....
Op kerkelijke feestdagen is het overal wel héél erg rustig!
.... ;)
.... ;)
dan was jij afgelopen donderdag 22 mei niet in GT :D
Women Lover
27 mei 2008, 21:07
Vandaag !
:freu::freu::freu::freu:
Doe mij maar een rustige dag zoals de maandag of dinsdag. Vooral als er in de club de mogelijkheid is om te relaxen in whirlpool/sauna/stoombad/zwembad etc etc.
vrijdag en zaterdag vermijd ik zover mogelijk.
Meestal is het de zondag, omdat het te druk is om er een dagje tussenuit te gaan en de zondag is dan een mooi alternatief.
ilovethaigirls
27 mei 2008, 21:11
Het kan zijn dat er maandag of dinsdag iets minder vrouwen zijn. Maar dan zijn er doorgaans ook minder ijsberen.
Voor mij is elke dag wel ok.
Willem2
27 mei 2008, 21:58
hee heb ik deze enquete gestart? of ben beetje dement.....
Dat komt er van als je zulke bijdragen in topics van dames zet ;) Dan ben je opeens een enquete begonnen......
Iedere dag heeft zo zijn eigen charme.
De zaterdag heeft mijn voorkeur omdat er dan een zondag achteraan komt :rolleyes:
rplover
27 mei 2008, 22:08
Vroeger ging ik het liefst op een donderdag, was meestal (van horen zeggen) de beste dag.
Willem heeft me echter overtuigd zaterdags te gaan, en ja hoor, ideale dag voor me. Ik hou van rust en dat er wat minder Meiden rondhuppelen, daar kan ik best mee leven.
En meestal staat de zaterdag bekend in ijsberenland als de vrijgezellendag (niet dat het belang heeft).
:wink:
Normaal gesproken kies ik voor de vrijdagen en voor de zaterdagen om te wandelen.:rolleyes:
Zo af en toe kies ik ook wel eens een andere dag uit. Alleen als ik enorm geil ben, maar ja dat ben ik eigenlijk iedere dag, wat zeg ik, iedere seconde..................:rubbel:
Maar om nu te zeggen welke dag het beste is?:confused:
Over het algemeen begint in de meeste bekende saunaclubs vanaf woensdag de sfeer er in te komen en dan t/m zaterdag.
De zondagen, maandag en dinsdag zijn meestal de rustige dagen......................
Elke dag is eigenlijk wel goed, hoewel ik het minste op een maandag ga. Maar 1 maandag in GT kan ik me nog zeer goed herinneren, bijna 3 jaar geleden, dat ik eerst met Irina (Roemeense) :smkiss: naar de kamer ging, en later met Janice (D) :smkiss: . Twee totaal verschillende dames, maar absolute toppers!
De dinsdag is me vooral bijgebleven vanwege Kandy :smkiss:.
Persoonlijk vind ik de woensdag en donderdag het beste;
Omdat er dan vele dames aanwezig zijn en minder ijsberen
De vrijdag zijn te veel ijsberen.
En maandag of dinsdag zijn minder vrouwen.
Je had ook kunnen vragen wat is de beste tijd in een sauna club ? :rolleyes:
Foots zou dan meteeen antwoorden met Etens tijd
Ik hou het toch op vrijdag, het is dan weliswaar héél erg druk over het algemeen. Maar dat bevalt me wel.
De enige nadelen van vrijdag vind ik de files en het tekort aan parkeerplaatsen. :eek:
Persoonlijk vind ik de woensdag en donderdag het beste;
Omdat er dan vele dames aanwezig zijn en minder ijsberen
De vrijdag zijn te veel ijsberen.
En maandag of dinsdag zijn minder vrouwen.
Je had ook kunnen vragen wat is de beste tijd in een sauna club ? :rolleyes:
Foots zou dan meteeen antwoorden met Etens tijd
:D Yep donderdag is volgens mij qua aanbod het beste, daarna de woensdag.
timjava
28 mei 2008, 17:28
Ik ga het liefst op woensdag, dan is het meestal niet zo massaal.
Behalve vorige week woensdag, toen was het echt veel te druk.
seksenfun
28 mei 2008, 20:14
De woensdag is meestal een dag met veel vrouwen en minder mannen (voetbal :rolleyes:) (in GT zijn het dan precies allemaal gepensioneerden, lui in de stoel, gapend naar de voetbal i.p.v. naar de vrouwen ;))
seksenfun
28 mei 2008, 20:16
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=76236#post76236)
.... ;)
dan was jij afgelopen donderdag 22 mei niet in GT :D
Maar wel vorig jaar tussen Kerstmis en nieuwjaar in YY, het was dan ook heel druk, met veel Nederlandse meiden. Tja, er zijn niet veel zekerheden in het leven :rolleyes:.
Tsja het is maar net wat je onder "het beste" verstaat!
De een houdt van de gezellige drukte op de vrijdagavond of de zaterdag. Een ander vindt juist de relatieve rust op een zondag of maandag aantrekkelijk.
De een houdt er juist van dat er niet zoveel IJsbeertjes zijn de ander vindt het juist leuk om bv. op de vrijdag of zaterdag veel bekende IJsbeertjes te ontmoeten.
Wat ook een rol speelt is of de dag je zelf uitkomt. Doordeweekse dagen zijn niet zo favoriet bij mij want dan kan ik pas na 18u aanwezig zijn. Als ik dan al eens hoogst zelden door de week ga dan is de woensdag mijn favoriete dag.
De vrijdag valt vaak af na een week werken en soms andere verplichtingen.
De zaterdag bevalt me toch wel het beste! Maar de vorige week woensdag in Gt was ook heel leuk en de afgelopen zondag in PHG ook, idem dito eergisteren (Dinsdag) in VV.
Tis eigenlijk altijd wel leuk :D:p:D!
:wink::wink:
Biggi dat klopt helemaal.
Maar ik wil toch eerder een beetje rust hebben en de hele rommel aan het we is niet dat wag ik mag. En dan wil ik ook weiniger praten en voordat wat meer met de mieken spelen.....:fuck:
Stiffmaster
29 mei 2008, 13:00
Wel er zullen betere dagen zijn dan ik meemaakt, ik ga voornamenlijk op zondag en dat is simpel te verklaren, de andere dagen werk ik meestal :cool:
Of tijdens de vakantie dan is er meer ruimte :lostit::lostit:
Elke dag is eigenlijk wel goed, hoewel ik het minste op een maandag ga. Maar 1 maandag in GT kan ik me nog zeer goed herinneren, bijna 3 jaar geleden, dat ik eerst met Irina (Roemeense) :smkiss: naar de kamer ging, en later met Janice (D) :smkiss: . Twee totaal verschillende dames, maar absolute toppers!
De dinsdag is me vooral bijgebleven vanwege Kandy :smkiss:.
En de woensdag is je bijgebleven vanwege Ace2 en Toppie33 :)
En de woensdag is je bijgebleven vanwege Ace2 en Toppie33 :)
Zwarte Woensdag :wand: sommige dagen wil je het liefst vergeten.
Gelukkig verdwijnen de herinneringen aan rare beren, en blijven die aan de lieve dames over :freu:
:wink:
Ik denk dat de dagen van de midweek (ic di, woe , doe) voor mij het beste zijn en dan bedoel ik het minst ijsberen. :teuflisch Kwestie van niet te druk te zijn. In het weekend geen ervaring : lig dan aan de ketting :smile2:
Willi69
1 juni 2008, 14:37
Kann man nicht pauschal für alle Saunaclubs sagen. ;) Manche Clubs (GT) sind am Wochenende (fr./sa.) so voll, dass man dann besser nicht hingeht - andere Clubs sind in der Woche so leer, dass man dann besser auch nicht dahin geht. :D
Außerdem hängt es davon ab, ob tagsüber oder abends, und ob man es persönlich lieber etwas voller hat oder nicht - die Umfrage wird also keine sinnvollen Ergebnisse bringen können. :green_smi
Elke dag :smile2:! Het liefst ga ik wel op zaterdag dan heb ik zondag nog de hele dag om na te genieten en zo maandag de week fris te beginnen :freu:!
De Cock
2 juni 2008, 17:09
Door de weeks :bowlol: lekker gezellig en gewoon normaal :teuflisch.
Donderdag was voorheen een goede dag in GT/PHG maar daar ben ik al enige tijd niet meer geweest, ligt beetje uit de route :roll3:.
Hennef staat gegrift in mijn stuur :baeh: en daar is dinsdag altijd goed toeffen, maandag ook wel es geweest ook goed.
Zijn de weekeinden lekker dicht, komt me ff goed uit :freu:.
Toppie
3 juni 2008, 08:53
ik mis de optie: "Als Ace2 en Toppie33 er zijn!" ;)
TT Man
3 juni 2008, 12:37
Donderdag is een mooie dag. Wel voor het eten wegwezen.
Als ik op maandag geil ben, is de maandag de beste dag.
Als ik op dinsdag geil ben, is de dinsdag de beste dag.
Als ik op woensdag geil ben, is de woensdag de beste dag.
Als ik op donderdag geil ben, is de donderdag de beste dag.
Als ik op vrijdag geil ben, is de vrijdag de beste dag.
Als ik op zaterdag geil ben, is de zaterdag de beste dag.
Als ik op zondag geil ben, is de zondag de beste dag.
Ik ben alle dagen geil.
Alle dagen feest :D
Heel eenvoudig... als je favourite dame er is....
Snoepveter
24 juli 2008, 07:57
:confused:
Blijkbaar komen de ijsberen niet op hun favoriete dag...Woensdag is favoriet omdat er dan relatief weinig ijsberen komen en genoeg vrouwen zijn. Maar als dat zo zou zijn, zou de woensdag het drukst zijn en dat is niet zo....:D
Ik ga het liefst op woensdag of donderdag om dezelfde reden.
Willem2
24 juli 2008, 09:32
Heel eenvoudig... als je favourite dame er is....
De echte Borat heeft die niet, die doet het zelfs met zijn zuster, geit etc.
Toppie
24 juli 2008, 10:02
De echte Borat heeft die niet, die doet het zelfs met zijn zuster, geit etc.
de echte Borat is homoseksueel, dus die doet het eerder met zijn broer ;)
ik mis de optie: "Als Ace2 en Toppie33 er zijn!" ;)
Tja Toppie33 maar jij gaat altijd als je er zelf bent: leuk :teuflisch
Dus voor jou speciaal als Ace2 der is toevoegen aub
Jan_Wandelaar
27 juli 2008, 23:49
Woensdag. Zoals reeds gezegd: beste verhouding tussen dames en beren, dus voldoende keus, en geen wachttijden (ten minste: niet langer dan 5 - 10 min.) voor kamers.
Aldus,
Jan Wandelaar
royke86
20 januari 2009, 23:18
Woensdag en Donderdag goede beren/ dames verhouding lijkt mij de beste dag. Vandaar ik meestal op deze dagen ga. En ik het weekend ook nog gewoon vrij houd om leuke dingen te doen.
Zondag en Maandag te rustig
Vrijdag en Zaterdag veel te druk
Zedd
25 februari 2009, 00:12
Tot nu toe allen op vrijdag en in 't weekend in GT geweest, en telkens een overbevolkte ijsschots vol beren aangetroffen, dus morgen maar eens gaan kijken hoe het er op een woensdag aan toe gaat.
Poppalarge
27 februari 2009, 03:04
Woensdag, Donderdag en Zaterdag (voor als ik eens met wat vrienden wil gaan kijken).