Inloggen

Volledige versie bekijken : Club Majestic, Bonn, Daniella(e)

orallover
27 mei 2008, 12:18
Haarkleur/-lengte : donker blond /half lang
Lengte dame : +- 160cm
Postuur/Cupmaat : Normaal / slappe B cup
Nationaliteit/Taal : slovaaks
Leeftijd : +- 23J
Tatoeages/Piercings :niet opgemerkt
Service: super GFE,TZ,PZC,NMC
Voordelen:heel vriendelijk meisje,heerlijk zoenen,
Nadelen:geen FT denk ik?
Tijdsduur :30 min
Prijs :50 euro

Reeds 2x dit meisje tegen het lijf gelopen in YY,vorige week vrijdag en gisteren terug.

Gisteren een lange tijd tussen mijn sessie met ilona en doro door met dit meisje op de bank in de bar zitten praten,zoenen en knuffelen.Is echt GFE van de bovenste plank,ben ook met haar op de kamer geweest maar de sex op zich is niet van uitzonderlijk niveau,niet slecht,goed pijpen en lekker neuken maar zo lopen er veel rond in YY.
Heb haar leren kennen omdat ze een vriendinnetje is van de o zo lekkere Mirjam en zij vorige week vrijdag steeds met haar optrok,nadat ik met mirjam op de kamer was geweest moest:D ik dus later op de avond van mirjam ook met haar vriendinnetje gaan kameren:p
Voor herhaling vatbaar maar dan enkel als ik zin heb in knuffelen en zoenen met dit zeer vriendelijk meisje met goede pre en after sales,voor de sex kan ik andere aanbevelingen doen in dit huis.....

grtz,

Orallover

longdivision
27 mei 2008, 15:06
Ze is inderdaad heel lief, ze vindt het leuk als je wat tijd investeert in haar :)

seksenfun
27 mei 2008, 18:58
Tatoeages/Piercings :niet opgemerkt

Ik was er zondag ook een uur mee op kamer en we hadden het er nog over waarom: bewust géén tatoes, ook geen piercings (hoewel ze ééntje overweegt in de navel).

FT is niet mogelijk!!

seksenfun
29 mei 2008, 19:49
Ik verhuisde mijn zetel naar een plekje in de zon in de tuin achter het zwembad bij YY. Ik loop de bar weer binnen en bestel een cola. Hup, en nu me lekker in de zon nestelen :smile:. Ik passeerde de sofa aan de schuifdeur en plots lacht Daniël eens lief naar me. Dit deed ze eerder op de dag ook al. Ze was trouwens in het begin van de dag samen op het terras met Mirjam van het zonnetje aan het genieten. Dus… ze lachte eens lief én liet me niet zomaar gaan. Ze pakte tegelijk mijn hand vast én ik die van haar. Ik had kunnen doorlopen maar deed dat niet. Oogcontact hadden we in de dag al meermaals gemaakt. Ik dacht echter dat ze niet de beste prestaties zou leveren in bed (lees: geen gfe+*). Enkele minuutjes later vleide ik mij bij haar in de sofa :rolleyes:. Er werd al snel flink getongzoend :love:(iedereen mocht het zien) en geknuffeld :love2:. Ze grabbelde onder mijn badjes en ik grabbelde op mijn toer tussen haar benen. Mijn ‘middelste wijsvinger’ stond eigenlijk al flink in de juiste richting en voelde lekker stevig aan :smile:. Ik wist dat het ging gebeuren ;). Dat ze me uit de zon, de laatste avondzon, zou kunnen houden. Hoe doet ze het, een hele prestatie.
Dus een beetje later paradeerden :lostit: we richting kamer. Op de kamer vervolgden we ons spel. Ze tongzoent lekker en neemt er ook zelf actief aan deel. Knuffelen en andere gfe-toestanden, met plezier bij haar. Op voorhand vraagt ze wel of je een halfuur wil of een uur. Dit vond ik niet zo ideaal. Na een tijdje ondeugend en lief te hebben liggen rollebollen in bed zei ik haar dat ik graag een uurtje met haar zou willen doorbrengen. Beffen, vingeren (met meerdere vingers)… allemaal no problem. Wat het pijpen betreft vraagt ze of je zonder of met condoom wilt. Ik koos voor zonder. Achteraf bekeken niet zo’n verstandige keuze bij haar. Ze is namelijk als de dood voor voorvocht, wat ik snel heb, als ik geil sta :rofl:, dus alle vijf voet gebruikte ze een velletje keukenpapier om het voorvocht te verwijderen. Het neuken zelf was gevarieerd en lekker. Ze doet goed mee. Na mijn eerste zaadlozing komt er logischerwijze een rustpauze die ingelast moet worden. Tijdens deze rustpauze heeft ze een sigaretje gerookt. Ik stond dat toe, ze vroeg het. We hebben de tussentijd speels doorgebracht, met de nodige jokes. Helaas was het knuffelgehalte en gfe-gedoe in deze tussentijd toch minsten de “+” kwijtgeraakt. Toen ik weer opgewarmd was en mijn lul zich weer van zijn beste kant liet zien, zijn we voor een tweede ronde neuken gegaan. Helaas was het toch nog wat snel voor mijn ding :redface:. Geen tweede orgasme dus :heul:.

Herhalingsgevaar? Jazeker, het was een toffe date. Volgende keer allicht maar 30’ en pijpen met condoom.

* gedeponeerd merk van de seksenfun compagnie

orallover
16 juni 2008, 11:14
Gisteren vanaf openingstijd ( 13h) tot +- 19h(vertrokken naar GT) weer heel wat tijd doorgebracht met dit schatje,zowel op de kamer(1h) als in de bar weer aardig wat met haar lopen,zitten knuffelen en zoenen,haar gezelschap gehouden tijden haar avondmaal(smiddags zat ik met claudia aan de tafel maar heb haar de rest van de dag helaas niet meer gezien :mad:anders was ik zeker ook met dit schatje op de kamer beland,ze vertrok s'avond terug naar huis....)
Voorts en herhaling van mijn vorige sessies met haar,GFE van de bovenste plank :D
Volgende keer zeker weer met haar,zal rond haar verjaardag zijn dan:D

grtz,

Orallover

tommyv
16 november 2008, 11:53
ook daniella is weer terug in YY heeft wat andere clubs aangedaan waaronder samya maar blijft ook de komende week nog in YY

TommyV

dupke
22 maart 2009, 11:47
:D is deze week in Living Room opgedoken

RAUL7
22 maart 2009, 12:49
:D is deze week in Living Room opgedoken

Omdat ze wist dat gij er ging zijn :D!

Stiffmaster
23 maart 2009, 11:12
Deze Danielle werkt nu inderdaad in LR, ben er zaterdag als laatste mee weggeweest. Aardig en lief meisje, Stiffie gaat ervan uit dat het voor dit meisje ook niet meeviel om hem te plezieren, ze deed haar best, alleen ze had de pech dat ik met Veronica was geweest. En ja als je eerst een Rolls Royce heb gehad dan is een BMW te gewoontjes :D, dus niks slechts over de kwaliteiten van Danielle. :baby2:

HornyDevil
23 maart 2009, 11:39
En ja als je eerst een Rolls Royce heb gehad dan is een BMW te gewoontjes :D

Hangt er vanaf of je liever passagier bent of bestuurder ;)

H.D

blauwebeer
4 maart 2010, 20:42
Ondertussen naar Acapulco verkast; draadje mag overgezet worden, maar verwacht geen recensie van Blauwebeer, daarvoor gedroeg zij zich te hautain. :eek:

Bb :wink2:

blauwebeer
6 december 2010, 21:48
Mag naar Majestic verplaatst worden, zie http://club-majestic.com/girl_9.html

egon, Dr. Rammler
7 december 2010, 03:41
Mag naar Majestic verplaatst worden, zie http://club-majestic.com/girl_9.html

Hi. hab mir die HP angeschaut;) sieht ja sehr gut aus !! auch alles hübsche Mädels :tongue:

leider fand ich keine Angaben über die Preise :gruebel:
Kannst du da bitte noch was zu sagen ?
Der Club liegt ja sehr günstig für mich:biggrin:

Gruss Egon

protea
7 december 2010, 07:44
Hi. hab mir die HP angeschaut;) sieht ja sehr gut aus !! auch alles hübsche Mädels :tongue:

leider fand ich keine Angaben über die Preise :gruebel:
Kannst du da bitte noch was zu sagen ?
Der Club liegt ja sehr günstig für mich:biggrin:

Gruss Egon

Eintritt: entweder 20 euros mit Getränken, oder 10 euros ohne Getränke, dann aber 2 euros pro Getränk
1/2 Stunde: 40 euros, kein Rabatt für die zweite halbe Stunde.

Auskünfte laut Freiercafé.

Bitte sehr :smoke:

Protea.

egon, Dr. Rammler
7 december 2010, 07:57
Eintritt: entweder 20 euros mit Getränken, oder 10 euros ohne Getränke, dann aber 2 euros pro Getränk
1/2 Stunde: 40 euros, kein Rabatt für die zweite halbe Stunde.

Auskünfte laut Freiercafé.

Bitte sehr :smoke:

Protea.

sei herzlichst bedankt :wink: weis nun schon bald nicht mehr wo ich zuerst hin soll :eek:
:smoke: Gruss Egon