PDA

Volledige versie bekijken : Kerkrade, Prive Yvonne, Kapelweg 4, Nikki



lucca5
27 mei 2008, 07:37
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin tot net over de schouders
Lengte dame : ca 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank / b
Nationaliteit/Taal : roemeense, goed duits
Leeftijd : ca 19
Tatoeages/Piercings : niet ontdekt
Pzc, Nmc, Tz, massage, beffen, vingeren (Französisch Ohne, Verkerhr mit; lasst sich lecken und fingern)
Voordelen: goede sex met een jonge meid
Nadelen: ik had te weining tijd
Tijdsduur : 3/4 uur
Prijs : 90,-
Extra’s bij het bezoek:geen

Gisteren ben ik na diverse omzwervingen bij aspasia (waar hier nog geen recensies van staan door tijdgebrek) bij Yvonne beland.
Er waren bij binnenkomst drie dames vrij en gekozen voor Nikki, een jong roemeens meisje dat er net werkte. Ze vertelde dat het haar eerste dag was bij Yvonne en dat ze pas 4 maanden in duitsland woont

Nikki is een mooi, klein, zeer slank meisje met een mooie B cup
ze praat graag en is erg leuk in de omgang.
Na de gebruikelijke wasbeurt op bed beland alwaar we elkaar heerlijk begonnen te tongzoenen let op !!! ze vertelde mij achteraf dat ze niet met iedereen zoent of tongzoent (dit om teleurtstelling te voorkomen) ze begon me heerlijk op te geilen door met haar slanke lichaam over me heen te kronkelen en daarbij zachtjes over mijn inmiddels hard geworden genotsknots te schuiven. Het zoenen werd heftiger en ze zakte langzaam naar beneden. Beneden aangekomen nam ze mijn kloppende genotsknots in haar mond en begon zachtjes met lekkere ronddraaiende bewegingen te zuigen. Helaas duurde al dit heerlijks veel te kort en begon ze al snel weer met de gang naar boven. Eenmaal boven aangekomen hebben we de rollen omgedraaid en heb ik haar oraal mogen bevredigen waar ze zichtbaar (en hoorbaar) van genoot.
mijn inmiddels op springen staande genotsknots gaf aan dat enig uitstel van ontlading alleen mogelijk was door een pauze in te lassen hetgeen er door de geile blikken van Nikki niet inzat. Na het condoompje erom te hebben gedaan kwam ze boven op me zitten en nam mijn knots in de handen om hem langzaam naar binnen te geleiden. Mensen wat je dan meemaakt is werkelijk de 7e hemel.... zo nauw en lekker strak ...... dat je gelijk flashbacks krijgt naar je eerste neukbeurt van toch al weer een 16 - tal jaren geleden.
Nikki weet na het volledig op-eisen van mijn genotsknots het tempo heerlijk rustig te beginnen waarna ze geroutineerd (alsof ze al jaren in het vak zit)
het tempo langzaam op te voeren en mij daarbij heerlijk te tongzoenen....
je kunt je voorstellen dat ik niet lang paal heb gehouden en na enkele minuten het condoompje met ferme stoten heb volgespoten.
Na al dit lekkers heeft ze mij nog heerlijk gemasseerd waarbij ze heerlijk nog wat nazoent.
Nikki is voor mij zeker voor herhaling vatbaar :hot:

neukie
28 mei 2008, 23:01
Van welke club sprek je, Mirabelle of Yvonne?? Bij Mirabelle werkt geen Nikki.

Mods, verandert de titel :)

Big30
29 mei 2008, 00:24
Van welke club sprek je, Mirabelle of Yvonne?? Bij Mirabelle werkt geen Nikki.

Mods, verandert de titel :)


Kerkrade,Prive Yvonne, Kapelweg 4, Nikki

Stimmt doch oder :confused:;):confused:??

:wink::wink:
Big30

neukie
29 mei 2008, 00:38
klopt precies, moin cher ami. :)

lucca5
30 mei 2008, 10:22
excuses... was een foutje van mij !!! :wand:

mehmet
28 juli 2008, 15:05
kann mir jemand sagen was die nikki alles macht bitte deutsch habe nicht viel verstanden

mehmet
29 juli 2008, 16:36
kan iemand van u zeggen wat de Nikki voor een dienst maakt

Befke
3 augustus 2008, 18:40
Eerste post in dit draadje:

Service: Pzc, Nmc, Tz, massage, beffen, vingeren (Französisch Ohne, Verkerhr mit; lasst sich lecken und fingern)

laurent74
3 augustus 2008, 19:03
Is het nog 100 euros voor één uur :confused:

lucca5
5 augustus 2008, 10:41
prijs is € 110,- voor een uur

mick
19 augustus 2008, 18:34
Nikki zou niet meer werken bij rivé Yvonne ... snik
Wie weet waar ze nu werkt ???????

hara1d
11 september 2008, 11:55
Nicky hat früher (ich glaube insgesamt 3 mal) im Schwalmtaler Hof unter dem Namen Michella gearbeitet. Sie war eines der Highlites in diesem Club. Als ein anderes Mädel mitbekam dass ich nach Michella fragte sagte sie: hat sie eine goldene Muschi? Plötzlich war sie aus dem Schwalmtaler Hof verschwunden ohne sich zu verabschieden und tauchte in Kerkrade (Herzogenrath) wieder auf, dann war sie wieder im Schwalmtaler Hof. In einem anderen Forum wurde dann berichtet sie sei krank, das kann stimmen, das letzte mal als ich mit ihr auf dem Zimmer war küsste sie nicht und blies nur mit Condom, erzählte mir sie habe eine Zahnfleischentzündung und müsse Antibiotika benutzen, sie zeigte mir sogar das Medikament (Tetracycline). Ich bin kein Arzt aber für Infektionen im Mund wird Penicillin verordnet, Doxy- und Tetracycline eher bei Tripper oder den heimtückischen Chlamydien. Einen Tripper merkt Mann und Frau nach etwa 4 Tagen (so viel Schmerzen dass man garantiert keine Lust mehr auf Sex hat). Chlamydien sind hingegen heimtückisch: Mann merkt es, Frau merkt nichts! Wird die Frau nicht innerhalb von 6 Monaten behandelt kann sie wahrscheinlich keine Kinder mehr bekommen! Der Schwalmtaler Hof ist für AO bekannt, vermutlich wechselte Nikki deshalb den Club und bot in Kerkrade den dort üblichen eingeschränkten Service an, so eine Leckere Maus bucht man auch bei eingeschränktem Service. Ich glaube der Club in Kerkrade erfuhr von Nikki´s Geschichte und empfahl ihr anderswo zu arbeiten.
Ich glaube sie wird im Raum Aachen, Düren, Mönchengladbach (goldenes Dreieck) :D wieder auftauchen. Weiterhin glaube ich dass sie die Männer mit denen sie latexfreies "Vergnügen" hatte in Zukunft meiden wird, weil "sie ist geheilt". Wer auf die Optik und das fröhliche Wesen abfährt sollte im PHG "Melianna" buchen, ich dachte im ersten Moment es wäre Michella- Nikki :freu:

mick
17 september 2008, 19:22
bedankt voor de uitgebreide info.

Als je ooit verneemt waar Nikki weer werkt houd ik me aanbevolen (hoewel haar klanten dus wel extra voorzichtig moeten zijn). Ze is zeer knap en aardig.

Ook voor tips over vergelijkbare meisjes ben ik dankbaar.

Waar staat afkorting PHG voor ? welke club ? adres ?

groetjes,

laurent74
17 september 2008, 19:35
Waar staat afkorting PHG voor ? welke club ? adres ?


Hier (http://ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=9)