Volledige versie bekijken : Estelle ( vroeger Ines/ Ilze)
tomco
13 januari 2007, 15:42
Haarkleur/-lengte : blond/lang
Lengte dame : 170cm en gewicht 55kg
Postuur/Cupmaat : slank/ A-B cup
Nationaliteit/Taal : litouwen / engels(geen duits)
Leeftijd : naar eigen zeggen student van 20/ ik schat midden 20
Tatoeages/Piercings : geen tatoe/ wel navelpiercing
Service: TZ (vooral zoenen/ tong is betemd voor vriendje, maar éénmaal op temperatuur: 'adembenemend', PZC, NMC, beffen, vingeren, ...
Voordelen: heb persoonlijk geen nadelen ondervonden
Nadelen: ongelooflijk kieskeurig (heb ze persoonlijk 2 ijsberen vriendelijk horen afwijzen)
Tijdsduur : 3 uur op kamer (kon er niet genoeg van krijgen) + 1 uur jacuzi, bar, restaurant...
Prijs : 200,00 EUR
beegden
26 januari 2007, 19:27
Ines heb ik op 23 januari ook mee gemaakt.
Echt GFE, lief intelligent (ze studeert economie & rekent) goed.
De man moet de passie hebben en heb je dat, dan kom je inderdaad tijd te kort.
Heb begrepen van haar dat ze begin februari voor langere tijd weer terug gaat naar Litouwen.
Kijken of ik nog voor die tijd eens bij haar langs kom
beegden
27 april 2007, 20:40
Sprak Ines aan die nu Ilse bleek te heten.
De recensie zoals vermeld is nog steeds actueel.
Voor de liefhebbers: wees snel zaterdag 28 april gaat ze weer tijdelijk terug naar haar vaderland
Hollandmale
27 april 2007, 22:20
Sprak Ines aan die nu Ilse bleek te heten.Snap nu waarom Ilses draadje onvindbaar was. Haar naam kan dus worden aangepast.
Ilse oogt weliswaar tamelijk onschuldig, maar schuwt het stevige werk in de Kino niet.
Heb er gisteren nog van meegenoten :p.
weet je dan wanneer ze terug is beegden,
tomco
beegden
4 mei 2007, 19:53
Tja, Tomco, da's me niet duidelijk.
Mijn persoonlijke inschatting is dat ik YY rondom de Pinksteren moet bezoeken om haar aan te treffen, maar da's mijn persoonlijke inschatting.
Een risico loop je daarbij overigens niet wat YY biedt tegenwoordig aardig wat soortgelijke kwaliteiten....
Knabbel
20 mei 2007, 20:02
Terwijl ik met een dame in gesprek was en net op het punt stond de sleutel te vragen, schoot er in mijn ooghoek een lange slanke blondine voorbij. Mijn hemel wat een beauty. Hoffelijk als ik ben gesprek discreet beeindigd en gelijk op jacht. Uiteraad onvindbaar, hoe kan het ook anders bij zo'n beauty. Terwijl ik met Tiga even rustig zat te babbelen, zag ook hij in zijn ooghoek een blondje aankomen en wist direct zonder het te vragen dat ik haar bedoelde. Uiteraard er nu wel direct werk van gemaakt en nog minuut later lag ik op de kamer met Ilse. Dit is toch werkelijk een van de mooiste dames die ik de laatste tijd in een sauna club heb gezien. Prachtig slank en als dit geen Girl Next Door in optima forma is, dan weet ik het ook niet meer.
Pijpwerk was prima en afwisselend. Knalwerk daarna redelijk. Kanlwerk redelijk, hetgeen wellicht werd veroorzaakt door vermoeidheid (ze was die nacht aan komen vliegen). Ik had zo'n voorgevoel dat ze wel eens niet zou willen zoenen, hetgeen gelukkig niet zo was. Toen ik vroeg of ze massage-olie had, keek ze verbaasd. Ik was kennelijk de eerste die haar daar naar vroeg, hetgeen mij weer verbaasde. Er wordt toch niet alleen simpel geknald in YY? Naar mijn gevoel hadden we de tijd ''overschreden" hetgeen ik haar ook aangaf, maar ze vroeg keurig het standaard tarief.
Ze spelde overigens haar naam met een Z, Ilze dus, en vertelde niet uit Litouwen maar Letland te komen.
Herhalingsgevaar aanwezig, niet direct voor de service (pijpwerk uitgezonder) maar wel puur voor de looks.
Ze vertelde wel wisselend en dus onregelmatig aanwezig te zijn i.v.m. haar studie.
Hollandmale
20 mei 2007, 21:13
Ze vertelde wel wisselend en dus onregelmatig aanwezig te zijn i.v.m. haar studie......dat ze deze keer 2 weken blijft :smkiss:.
Jorah Mormont
15 juni 2007, 13:23
Gisteren in YY ook van deze beauty mogen genieten. Wat een bijdehandje deze dame. Komt zeer stabiel over en heeft duidelijk passie. Zo vind je er maar weinig in een saunaclub. Na een inleidend gesprek aan de bar snel naar een kamer verhuisd. Wat Knabbel hierboven al beschreef, haar pijpwerk is uizonderlijk goed. Ze bezit een bepaalde techniek waardoor het gevoel onbeschrijfelijk is. De dame komt gedurende het spel ook lekker in haar spel en wordt zeer vurig. Helaas was het neuken niet zo zeer haar biertje meer. Je kon goed merken dat ze redelijk aan haar latijn was en toe was aan rust. Ze voelde onzettend strak aan en ik merkte dat ze het niet echt comfortable vond. Ik heb het neuken daarom maar gestaakt en haar verder laten pijpen.
Ik ben van mening dat haar service sterk afhankelijk is van haar fysieke toestand. Gisteren was ze erg moe, maar wanneer ze op volle oorlogsterkte is, dan heb je van A tot Z een fantastische sessie met haar.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar, al is het alleen maar de optische verschijning. Wow , wat een lekker ding zeg!
Overigens vertelde ze me dat ze vandaag 15/6 weer terug naar huis zou gaan.
BR, Sonny:wink:
Mauriceyep
16 juli 2007, 18:31
De keuze vond ik erg beperkt, evenals vorige keer. Uiteraard geen gunstige dag, een maandag, uiteraard geen gunstig maand, vakantietijd, maar toch... uiteindelijk naar de kamer gegaan met een bloedmooi meisje: blonde Letse Ilse, prachtig lijfje, 45 kilo?, 21 jaar en dit alles in een zebrabikini, die dit als vakantiebaantje af en toe doet. Op de bank was mijn gevoel: dit wordt super, of een volledig afknapper: uiteindelijke cijfer een 6. Goed zoenen, maar schuchter, behoorlijk geil tussen de beentjes, maar onvoldoende de durf om zich te laten gaan ... jammer.
The Joker
18 juli 2007, 00:39
Vanavond ben ik ook maar een uur met Ilse op de kamer geweest.
Altijd gezellig en goed.
Haar paspoort kan trouwens gevuld worden met lengte 170cm en gewicht 55kg, hoewel ze er uit ziet alsof het 45 is.
Geen vet, wel spieren en zware botten :freu:
wanderingeurope
18 juli 2007, 21:23
tot wanneer Ilse zal blijven?
beegden
19 juli 2007, 09:48
Dinsdag heb ik haar gesproken. Ze gaf aan dat ze deze week haar retourticket zou gaan boeken en dat ze begin volgende week terug zou gaan.
Jetliner
22 juli 2007, 12:26
Even de puntjes op de i van Ilze.
Ze vertelde me deze week dat ze uit Latvia komt. Dit is het Engels voor Letland (met hoofdstad Riga) en dus niet Litouwen (Lithuania, hoofdstad Vilnius).
The Joker
22 juli 2007, 15:01
Ze komt idd uit Riga, maar ik denk niet dat er ijsberen zijn die haar nu zullen afwijzen omdat ze niet uit Litouwen zou komen :)
seksenfun
2 september 2007, 20:10
Ik alvast niet :rofl:
Op de bankjes in het natte gedeelte zat daar toch wel (een voor mij) méér dan prachtige verschijning op een van de bankjes, alleen. Gevraagd of ik mij mocht komen opwarmen bij haar en dat was geen probleem. Het bleek Ilze Uit Letland te zijn. Een aangename babbel mee gehad, heel relaxed en ongedwongen vooraleer we naar de kamer zijn gegaan. Daar heb ik de tijd van mijn leven gehad met haar. Niets is te gek, in alles gaat ze mee en ze weet perfect hoe een man te teasen. En tijdens dat ze je teast weet ze als geen ander hoe het aan boord te leggen dat je als man op de meest uitdagende manier van haar mooie lichaam kan genieten. Ondanks het feit dat ze buiten de kamer een zeer rustige indruk nalaat en bijvoorbeeld minder dan gemiddeld praatjes maakt met de andere dames weet ze je in de kamer geheel te verbazen door haar seksuele prestaties en het grote gfe-gehalte dat ze waarmaakt. Tongzoenen, strelen, teasen… Voor alles neemt ze de tijd, dus zeker geen race tegen de tijd met haar. Het was verbluffend in alle opzichten. Ze dient absoluut in mijn favorietenlijstje toegevoegd te worden :rolleyes:
Babbel
5 september 2007, 22:56
Even de puntjes op de i van Ilze.
Ze vertelde me deze week dat ze uit Latvia komt. Dit is het Engels voor Letland (met hoofdstad Riga) en dus niet Litouwen (Lithuania, hoofdstad Vilnius).
Het maakt allemaal niet uit. Ik weet dat het een russische is en gewoon een lekker ding :p
guidog
20 september 2007, 15:18
vandaag aan de praat en op de kamer geweest et deze ilze. Ze vertelt inderdaad dat ze nogal wat rondreist en dat ze uit Latvia afkomstig is, Riga. Nu ben ik zelf ooit in Riga geweest en het lijkt erop dat ze de stad inderdaad kent. Ze spreekt russisch en dat kan omdat russisch zowat de tweede taal is in dat land.
Eerst rustig met haar gepraat, ze komt niet dom over. Ze heeft grote reisplannen, en is een optimistisch en onderhoudend persoontje. Ze vertelt zelf dat ze heel goed theater kan spelen, dus wat er wel of niet waar is van haar verhalen zullen we wellicht nooit weten.
Op de kamer was de service ok, en ze was niet gehaast. PZC en NMC, waarbij ze genoeg initiatief nam. Ze heeft een perfect lichaam. Licht herhalingsgevaar.
Hollandmale
11 oktober 2007, 15:09
Ilse was gisteren weer aanwezig.
Ze blijft voorlopig weer 'n tijdje :smkiss:.
Jorah Mormont
21 oktober 2007, 11:35
Afgelopen vrijdagavond heb ik Ilse in GT gezien. Verder geen info of ze er lang zou blijven, ze had het in ieder geval wel druk.
FYI.......
Sonny:wink:
guidog
17 december 2007, 15:21
voor de liefhebbers : llze is weer aanwezig, en ze heeft er zin in.
Hollandmale
30 december 2007, 01:50
Ilse was gisteren (29/12) weer aanwezig :smkiss:.
Ze blijft naar eigen zeggen weer 'n week :smile:.
Nami
30 december 2007, 02:03
Inderdaad een echte beauty.
Zag haar gister en wist nu moet ik snel zijn, maar ze was al weg voordat ik in 1 teug mijn biertje leegdronk. Later, net na het overigens goede avondeten zag ik haar weer en had uiteraard zin in een lekker toetje. Aangesproken en kamertje opgezocht. Op de kamer bleek helaas dat ze geen FT doet :mad:.
Dan maar FMC en komen in de gummi! Was toch erg lekker :rofl: omdat het zo'n lekkertje is :luvlove:
Knabbel
16 januari 2008, 22:21
Op het Rheinforum werd gesproken over een nieuw blond meisje uit Letland, in Living Room te Kaarst, met de naam Ilse.
Niet direct een veel voorkomende combinatie. Deze Ilse wellicht?
Rheinschwimmer
17 januari 2008, 07:41
Op het Rheinforum werd gesproken over een nieuw blond meisje uit Letland, in Living Room te Kaarst, met de naam Ilse.
Niet direct een veel voorkomende combinatie. Deze Ilse wellicht?
hallo zusammen,
ich war am dienstag im living room und mit dieser ilze auf dem zimmer.
sie sagte mir das sie vorher im yy war. aber nur bis donnerstag im living-room sei und dann erst mal wieder in die heimat gehen würde.
gruß
seksenfun
19 maart 2008, 18:39
Ze gaat het even bekijken, haar eerste indruk was zeer positief. Ondanks ze meestal alleen zit en vergeet te lachen naar elke passerende ijsbeer zat ze gisteren veel op kamer. Voor mij was het een vrolijk terugzien na lange tijd. Maar de omstandigheden waren er naar dat ik met haar toch niet op een kamer belandde.
zeppos58
19 maart 2008, 20:45
Ze gaat het even bekijken, haar eerste indruk was zeer positief. Ondanks ze meestal alleen zit en vergeet te lachen naar elke passerende ijsbeer zat ze gisteren veel op kamer. Voor mij was het een vrolijk terugzien na lange tijd. Maar de omstandigheden waren er naar dat ik met haar toch niet op een kamer belandde.
Seksenfun die zich gisteren een beetje "grieperig" voelde, maar toch enkle (soms langere) sessie heeft gehad.
Waarschijnlijk met "zijn gat blood gelegen" want vandaag blijkt hij echt ziekskes te zijn :baby2:
Knabbel
6 april 2008, 18:28
ja ik dacht dat Knabbel met haar mee is geweest en wachte hier eigenlijk ook op zijn verhaal.
Het was toch dat meisje met de beige bikini ?
Ja dat klopt! Ze was zaterdag veelvuldig bezet, dus ik moet even in het archief graven. Om jullie tevreden te houden uit de oude doos:
Terwijl ik met een dame in gesprek was en net op het punt stond de sleutel te vragen, schoot er in mijn ooghoek een lange slanke blondine voorbij. Mijn hemel wat een beauty. Hoffelijk als ik ben gesprek discreet beeindigd en gelijk op jacht. Uiteraad onvindbaar, hoe kan het ook anders bij zo'n beauty. Terwijl ik met Tiga even rustig zat te babbelen, zag ook hij in zijn ooghoek een blondje aankomen en wist direct zonder het te vragen dat ik haar bedoelde. Uiteraard er nu wel direct werk van gemaakt en nog minuut later lag ik op de kamer met Ilse. Dit is toch werkelijk een van de mooiste dames die ik de laatste tijd in een sauna club heb gezien. Prachtig slank en als dit geen Girl Next Door in optima forma is, dan weet ik het ook niet meer.
Pijpwerk was prima en afwisselend. Knalwerk daarna redelijk, hetgeen wellicht werd veroorzaakt door vermoeidheid. Ik had zo'n voorgevoel dat ze wel eens niet zou willen zoenen, hetgeen gelukkig niet zo was. Toen ik vroeg of ze massage-olie had, keek ze verbaasd. Ik was kennelijk de eerste die haar daar naar vroeg, hetgeen mij weer verbaasde. Naar mijn gevoel hadden we de tijd ''overschreden" hetgeen ik haar ook aangaf, maar ze vroeg keurig het standaard tarief.
Herhalingsgevaar aanwezig, niet direct voor de service (pijpwerk uitgezonderd) maar wel puur voor de looks.
Jansen
6 april 2008, 21:43
Ja dat klopt! Ze was zaterdag veelvuldig bezet, dus ik moet even in het archief graven.
Toen ik vroeg of ze massage-olie had, keek ze verbaasd. Ik was kennelijk de eerste die haar daar naar vroeg, hetgeen mij weer verbaasde.
Wat dacht jij als ze olie heeft dan is Sonny me voor geweest.
Heeft een hele tankwagen met olie bij zich. :rofl:
hara1d
9 april 2008, 11:43
Gestern in der Villa saß ich mit den beiden hübschesten Mädels an der Bar (Ascha und Ilse). Da Ascha (leider) nicht buchbar ist mit Ilse aufs Zimmer Nr. 7, bereits an der Bar erzählte Ilse dass sie heute am 9.4. die Rückreise nach Riga antritt um ihr Studium fortzusetzen. Die Sommersemesterferien wird sie wieder auf "Geschäftsreise" sein. Vermutlich wird sie Österreich oder sogar Singapur antesten (sie bleibt nie lange in einem Club, ist eben immer für neues offen,im YY+ LR war sie einige Wochen, GT nur 3 Tage, fand sie zu stressig). Hoffen wir dass die Villa, dort gefiel es ihr am besten, einen bleibenden Eindruck hinterlies und sie statt 10 Stunden Flug doch wieder die 90 Minuten bis Düsseldorf wählt. Sie ist "frequent flyer" bei Air Baltic und kann einen Sitzplatz in der Business Klasse benutzen ohne Aufpreis wenn frei. Da Air Baltic nicht nach Singapur fliegt bleibt also Hoffnung.
2 Stunden großes Kino auf dem Zimmer, den Spruch "Dumm fickt gut" hat sie wiederholt wiederlegt (ist einfach geiler wenn eine Maus zeigt was ihr gefällt und was eben nicht):thefinger:teuflisch
Ilse arbeitete anfangs in Riga für wenig Geld, ein Holländischer Gast empfahl ihr im YY zu arbeiten. Ich sagte ihr alternativ oder parallel solle sie einigen ihrer ehemaligen Kolleginnen den Tip geben auch mal eine Geschäftsreise in den tiefsten Westen von Germany zu unternehmen:D
Wir werden es erleben oder auch nicht. Zum Abschied sagte ich ihr: stay as nice as You are and don´t let them fool You:wink:
Manni1A
2 mei 2008, 23:24
Laut Homepage der Villa ist Ilze wieder für ein paar Tage bis zum 7. Mai in der Villa.
Und warum hab ich in den nächsten Tagen eher keine Zeit? :wand::motz:
Willi69
3 mei 2008, 10:24
Und warum hab ich in den nächsten Tagen eher keine Zeit? :wand::motz:
Die Strafe für falsches Club Hopping? :baeh:
eigentlich kann ich den letzten Bericht wiederholen, genauso großes Kino.
Vor 4 Wochen sah ich außer Ilse nur eine weitere süße Frau, es war A(i)scha, leider unbuchbar weil Thekenbedienung.:eek:
Als ich las dass Ilse wieder da ist fuhr ich natürlich gestern hin. Ascha war nicht da, aber ich sah 3 weitere meinem Geschmack entsprechende Mädels, mit dem schönen Wetter scheinen mehr Frauen den Weg zur Villa zu finden.:freu:
Harald
Manni1A
7 mei 2008, 23:00
mit dem schönen Wetter scheinen mehr Frauen den Weg zur Villa zu finden.:freu:
Harald
Das liegt nicht an dem schönen Wetter, sondern es liegt daran, dass es mit der Villa seit einigen Wochen immer besser wird:freu:
Oke , ook op een latere avond kwam ik de stille maar fijne Ilze uit Letland tegen echt een mooie toppertje zij heeft mijn avond ook heel goed gemaakt .
ik kende haar van YY een half jaar geleden ,maar was niet meer gekomen omdat ze naar villa vertigo was gaan werken en in living room .een perfecte sessie deze zal ik zeker missen in YY spijtig
@Manni:
Berichte uns doch mal, wie es war bzw ob sie da war oder wann sie da ist oder wie lange sie noch da ist - den Weg für einen Flug mit ihr durch den Himmel würde ich auch gerne auf mich nehmen :lostit:
Danke für Deine Mühen im Voraus
Ilse ist da sehe,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4584
n.b. bovenstaand bericht verplaatst, stond eerst onder Vera-PHG ;)!
:wink::wink:
Manni1A
26 mei 2008, 23:57
@Manni:
Berichte uns doch mal, wie es war bzw ob sie da war oder wann sie da ist oder wie lange sie noch da ist - den Weg für einen Flug mit ihr durch den Himmel würde ich auch gerne auf mich nehmen :lostit:
Danke für Deine Mühen im Voraus
Dann solltest du schnell losfliegen - sie bleibt nur bis zum Dienstag (27.5.). Danach hat sie andere Pläne (im Ausland). Die Rückkehr nach Deutschland lässt Ilze, wie immer, leider offen :mad:
Manni1A (der seinen Flug mit Ilze heute hatte) :freu:
wieder den flieger verpasst, da zu spät gelesen...
In welches Ausland muss man den fliegen, um mit ihr zu fliegen, nach Lettland zur Uni? Oder doch ins "EM-Land", wo sie schon vorlängerem mal hnfliegen wollte...
pdm
2 augustus 2008, 14:06
Wie weet waar Ilze momenteel werkt?
amour1
15 augustus 2008, 12:01
she works in switzerland since a longer period of time in www.clubaphrodisia.ch and her name there is Danica: http://www.clubaphrodisia.ch/pages/girls/girls.asp?pos=44
The guys who have been with her will recognize her.
She starts to professionalize her career which is a little bit pitty. It was her half professionel and half amateurish way to present herself which made her so charming.
Sorry, but too far for me. And the prices there a lot to high. I think she deserves to earn more money and i hope that this angel will earn a lot of it...
The Joker
15 augustus 2008, 12:52
EUR 310 voor een uurtje :thefinger
Wat ben ik toch blij destijds maar EUR 75 te hoeven betalen...
laurent74
16 augustus 2008, 00:55
Hoi grote vriend, wat bedoel je met 310 euro ?!?
Hij bedoeldt dat een uur 500 "francs" kost. En dus 308,64 euros :eek:
pdm
16 augustus 2008, 04:30
Nou en dat te bedenken dat haar "carierre" begonnen was in YY,maar ja ik gun het haar...en Zwitserland tja dat zijn andere prijzen he en een beetje uit de buurt...of we moeten dr eens heen vliegen met Ryan Air met een paar ijsbeertjes:D:D:D
Manni1A
22 november 2008, 10:46
Ilze ist mal wieder in der Villa Vertigo zu bewundern - sie will eine Woche bleiben :freu:
The Joker
23 november 2008, 14:09
Ist sie jetzt alle tage da, un Sie bleibt bis welchem tag?
Bredero
23 november 2008, 20:35
Ist sie jetzt alle tage da, un Sie bleibt bis welchem tag?
Ik was vrijdag - op aangeven van Manni1a - met haar op de kamer en ze was pas die dag aangekomen in de Villa met de bedoeling er een weekje te blijven.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de sessie zeker niet super vond. Over het waarom wil ik enkel kwijt dat Ilse toen niet overal even fris rook zodat er voor Bredero geen herhalingsgevaar bestaat bij deze dame.
Maar om het allemaal een beetje goed te maken kwam Judith even nadien monter de bar binnen en dat was dan weer grandioze topklasse zodat de herinnering aan de mindere sessie met Ilse heel snel vervaagde.
woods25
28 november 2008, 14:37
@ Sir wankelot
Sie bleibt nur diese Woche Hier und arbeitet dannach wieder in Zürich(dort Kostet 30 Min Sex 200 Franken)
Gruß
woods25:wink:
The Joker
29 november 2008, 01:50
Ik heb dan afgelopen woensdag ook met plezier van haar diensten gebruik gemaakt tegen de reguliere suanaclub tarieven :)
mjgl_39
12 december 2008, 08:00
De hierboven vermelde Ilse uit Letland was de afgelopen vier dagen werkzaam in Living Room. Onder de naam ESTELLA. Ze vertelde me dat ze vorig jaar even in YY heeft gewerkt onder de naam van Ilse; vandaar dat ik dit draadje in de zoekmachine ben tegengekomen. Ze vertelde verder dat ze normaal gesproken in Zwitserland in clubs werkt (onder de naam Danica - die ze afschuwelijk vindt, maar die de club haar heeft gegeven - en af en toe om haar studie economie te bekostigen ook in Duitsland en Nederland.
Een echte schoonheid om te zien, met iets mystieks over zich. Ze joeg in het geheel niet en ik heb haar zelf moeten aanspreken om contact te leggen. Gelukkig maar, want vanochtend ging haar vliegtuig alweer terug naar Letland.
Op de kamer was alles naar mijn wens. Echte GFE ervaring. Haar pijpen is prima en het zoenen kent geen ophouden. Ook van beffen was ze niet vies, hoewel ze niet kwam. Wel genoot ze. Vingeren was helaas niet toegestaan. Al met al was haar service voor mijn smaak zo goed, dat we na een korte pauze en wat drinken in de bar om 01.45 nogmaals voor een uurtje de kamer op zijn gegaan.
Jammer dat deze schone zo onregelmatig haar gezicht laat zien in de saunaclubs van NL en D. Graag hoor ik van mede ijsberen wanneer ze in de nabije toekomst weer eens opduikt. Ik zou haar graag wel eens terug willen zien en opnieuw de kamer opzoeken.
Pistol Pete
15 maart 2009, 19:52
Ze is dus weer terug in LR, volgens kenner te geil voor slechts 5 dagen onder de naam Estelle. voor de leifhebber dus. Ik persoonlijk loop eerder warm voor dames die langer blijven....
hara1d
17 maart 2009, 21:11
sitzt neben mir auf Zimmer 11 :D
Isle wird bis Donnerstag im GT bleiben, also Fans haut rein :lostit:
Big30
17 maart 2009, 21:14
sitzt neben mir auf Zimmer 11 :D
Isle wird bis Donnerstag im GT bleiben, also Fans haut rein :lostit:
Also jetzt in GT und nicht im LR??
:wink::wink:
mjgl_39
18 maart 2009, 11:24
:mad::mad:
Naar aanleiding van het bericht van Just John (:bowlol:) gisteren naar Living Room gegaan om Estella weer te treffen.
Helaas was ze echter niet aanwezig :eek:
Bij thuiskomst las ik dat ze dus naar GT verhuisd is...
heute war wieder einmal Killerarschmeeting im GT (haben die Mädels eigentlich einen Waffenschein dafür?). Jana (PL/D), Nikki (Georgien), Sabrina (Ungarn), Regina (CS), Silvana (Bosnien), Nina (D), Andrea (RO, bestimmt habe ich noch eine übersehen, Käffchen geordert und dann sah ich Sie: Ilse aus Riga, ich hatte das Vergnügen mit ihr im YY, LR, VV, PHG und GT.
Ilse ist 24 Jahre. dunkelblonde schulterlange Haare, kein Tattoo, Piercing, Silicon, wenig Kosmetik, Modelmaße (75-48-80) ein meist verlegen wirkendes aber für mich gewinnendes Lächeln. Das "nice to meet You" war herzlich und gegenseitig. Es war 22:30 und sie war bereits für einen Zimmerschlüssel eingetragen, natürlich für einen anderen Eisbären . Ob es noch etwas mit uns wird? Sie gelobt "to mess me up in the bar". Bis 23:38 habe ich 3 Mädels abgewimmelt als sie mich angrinste. 23:39 wieder für einen Schlüssel eingetragen, schließlich um 0:07 einen Schlüssel bekommen und dreist bis 1:07 auf der Hütte gewesen (Dank an den Club dass wir nicht mit dem Besen um 1 Uhr vertrieben wurden. 20 Minuten erzählen, 20 Minuten und Ilse spitze ab, weitere 17 Minuten und ich war total....zufrieden , 10 Minuten für die Ziggi danach, hoher Illusionsfaktor mit perfektem Timing, Danke Ilse
Fragt ein Reporter eine Frau ob sie nach dem Sex raucht. Antwort: habe ich bisher nicht drauf geachtet, beim nächsten Mal schaue ich genau hin :D
wipneus
7 juni 2009, 20:27
Naam: Estella
Nationaliteit: Lets
Leeftijd: 22 jaar
Haarkleur/-lengte: donker stijl haar op schouderhoogte
Lengte: ong. 170cm
Postuur/Cupmaat: Normaal/Slank/B Cup
Tatoeages/Piercings: geen
Service: NMC, TZ (mits gezond gebit), PZC, beffen
Voordelen: actief, GFE+++
Nadelen: blijft niet permanent in de GT werken
Gisteren heeft wipneus samen met Marco1919 voor 3 uurtjes een kamer gedeeld met de geweldige Estella, die regelmatig in een club in Zwitserland werkt en nu op doorreis is naar haar thuisstad Riga. Ze blijft tot maandag in de Golden Time werken voordat ze weer vertrekt.
Hier een klein stukje uit een e-mail van Marco1919 die zijn ervaring deelt met een goede vriend:
Voor de tweede ronde kozen we voor de studente Estella uit Riga. Zij was op doortocht en bleef slechts 2 dagen bij de Golden Time. Deze 22-jarige schone heeft het beste lichaam dat ik ooit in het echt heb mogen aanschouwen. Haar tieten zijn van een ongekende perfectie en ik heb er daarom veelvuldig met de handjes en het tongetje aangezeten. Wipneus en ik hadden een ontzettend geweldige sessie met haar waarbij alles klopte. Voor wipneus was het enige minpuntje dat Estella niet van anale seks hield waardoor de beoogde double penetration niet bewerkstelligd kon worden. Mijn hoogtepunt was naast mijn orgasme de lange periode waarin ik in haar zat zonder dat er bewogen werd. Op dat moment deed zij wipneus pijpen en likte ik aan haar tieten. Het was mijn beste ervaring tot nu toe met een dame op de kamer.
PS: Gisteren was deze dame gehuld in een paars jurkje en ze liep op zwarte pumps.
Deze dame heeft al in meerdere clubs gewerkt. In YY onder de naam Ilze en in andere clubs onder Inez. Er zijn al meerdere recenties over haar geschreven. Mogelijk bij elkaar zetten?
lieget
7 juni 2009, 23:55
Deze dame heeft al in meerdere clubs gewerkt. In YY onder de naam Ilze en in andere clubs onder Inez. Er zijn al meerdere recenties over haar geschreven. Mogelijk bij elkaar zetten?
Ik had ook al zo'n idee dat ik deze dame kende.
YY: Ilze
VV: Ilze
Golden Time: Anna
LR: Estelle
Je weet nooit waar deze dame opduikt.
Hoe dan ook, ik hoop haar snel weer te zien, want haar service is absoluut top
wipneus
8 juni 2009, 13:22
Volgens haar eigen zeggen is haar echte naam trouwens XXXX.
Mocht iemand weten waar ze in de nabije toekomst uithangt houd ik me uiteraard aanbevolen!
wipneus
8 juni 2009, 16:15
Ik zie trouwens dat er al een draadje over haar bestaat:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11562
wipneus
10 juni 2009, 11:42
Nou ja, aangezien Estella helemaal mijn type vrouw is, gisteren maar weer voor vier uurtjes geboekt.
Mijn hemel, wat een verschijning.
Als ik zou moeten definiëren wat de perfecte vrouw voor mij zou zijn, dan zou het een exacte kopie van haar zijn!
Helaas is ze vanmorgen om 6 uur vanaf Düsseldorf naar Riga gevlogen en is het niet zeker wanneer ze weer in de buurt is.
Het zijn niet alleen de looks die het bij haar doen, maar ook de aandacht die ze je geeft, de leuke gesprekken die je met haar kunt voeren, gewoonweg de klik.
Ze studeert inderdaad voor haar Master of Economics, en moet nog 3 jaar zoals ik begrepen heb. De vertraging is met name te wijten aan dit werk wat ze erbij doet.
Misschien is het wellicht beter dat ze niet iedere dag in de GT werkt, want dat zou me op termijn een fortuin gekost hebben ;)
The Joker
21 oktober 2009, 23:42
Vanavond weer een goede sessie met Estella gehad in GT.
Helaas is morgen weer haar laatste dag, als ze komt is het meestal voor 5 dagen en drukte van het weekend houdt ze niet van...
Pistol Pete
22 oktober 2009, 07:59
Estelle ben ik in meedere clubs al tegengekomen maar het is nooit tot een kamersessie gekomen om diverse redenen. Ik had ook wel vaker eens met haar gekletst maar dan was er altijd weer een andere dame die ik de voorkeur gaf. Gisteren moest het gebeuren. Terwijl ik zat te wachten op de sleutel op het stoepje bij de kino met Alexia ging Estelle aan de andere kant naast mij zitten toen Alexia weer naar voren liep om te zien of er al een sleutel beschikbaar was. Omdat Alexia wat onrustig was, binnen 10 minuten wachttijd ging ze 4 keer even weg, begon ik te twijfelen. Zouden de recensies van Ace2 en anderen dan toch waar zijn over de service van deze bloedmooie dame? Mijn eigen ervaring was toen ik dit draadje startte heel positief, dus...En recensies van sommigen neem ik met een flinke korrel zout. Maar ja alexia was weer weg en er ontspon zich een heel leuk gesprek met Estella. Af en toe een erotische kwinkslag, dit was al genoeg voor little Pete om zich stevig te weren. Het gesprek werd 2 keer onderbroken doordat Alexia terugkwam en bij mij op schoot kroop, o o wat lekker. De kamergang met Alexia bleek gelukkig prima te zijn. Niets geen trucjes, gewoon goed doen waar ik van hou.
Een ruim half uur na de sessie met Alexia kwam ik Estella weer tegen, ze ging op een krukje in de bar zitten en ik er als de kippen bij. We gingen eerst effe chillen op de sofa en dat gaf mij de gelegenheid haar heerlijke lichaam zachtjes te betasten. Alles voelde lekker en de borsten voelden weergaloos. Ook haar (bovenste) lippen voelden zacht toen mijn lippen de hare beroerden. Alweer begon little pete te stuiteren. Toen we naar de kamer gingen liep ik letterlijk mijn pik achterna...:sperm::sperm::sperm:
Op de kamer volgde een heerlijke GFE sessie. Estella was heel actief en deed lekker mee met alles. Toen ik na een minuut of tien tussen haar (onderste) lippen voelde was ze kletsnat en ze keek ook botergeil. Na wat cockteasing ging ze weer verder met haar uitstekende blowjob. Ik moest haar tijdig afremmen, wat heet bruut haar mond scheiden van mijn eikel, anders zou ik voortijdig tot een hoogtepunt komen. De heerlijke vrijpartij duurde zo een 45 minuten en toen besloot ik alle remmen los te gooien. In de klassieke missionaris volgde een heerlijke ontlading, ik boven volop tongzoenend, Estelle onder, heerlijk meebewegend en lichtjes en vooral erotisch kreunend. De illusie was zo goed dat ik werkelijk geloofde dat zij ook genoot, dit is dus wat illusie zijn moet....:dance[1]::dance[1]::dance[1]::wakeup[1]:
Na afsluitend nog een sigaretje en wat gekletst te hebben verliet een heerlijk verwende Pistol de kamer. In de bar nog effe bij Sonny stoom afgeblazen en vervolgens snel de rit naar het toch wel ver van Bruggen gelegen Amsterdam aanvaard. Super deze dame, ten onrechte heb ik haar in het verleden links laten liggen. Nu dringt ze regelrecht de top 5 van 2009 binnen, maar ja, daar dringen al zo een 20 dames om de ereplaatsen.... :c014[1]::aola::c014[1]:
seksenfun
22 oktober 2009, 20:40
Ik alvast niet :rofl:
Op de bankjes in het natte gedeelte zat daar toch wel (een voor mij) méér dan prachtige verschijning op een van de bankjes, alleen. Gevraagd of ik mij mocht komen opwarmen bij haar en dat was geen probleem. Het bleek Ilze Uit Letland te zijn. Een aangename babbel mee gehad, heel relaxed en ongedwongen vooraleer we naar de kamer zijn gegaan. Daar heb ik de tijd van mijn leven gehad met haar. Niets is te gek, in alles gaat ze mee en ze weet perfect hoe een man te teasen. En tijdens dat ze je teast weet ze als geen ander hoe het aan boord te leggen dat je als man op de meest uitdagende manier van haar mooie lichaam kan genieten. Ondanks het feit dat ze buiten de kamer een zeer rustige indruk nalaat en bijvoorbeeld minder dan gemiddeld praatjes maakt met de andere dames weet ze je in de kamer geheel te verbazen door haar seksuele prestaties en het grote gfe-gehalte dat ze waarmaakt. Tongzoenen, strelen, teasen… Voor alles neemt ze de tijd, dus zeker geen race tegen de tijd met haar. Het was verbluffend in alle opzichten. Ze dient absoluut in mijn favorietenlijstje toegevoegd te worden :rolleyes:
In vergelijking tot 2 jaar terug nog niets veranderd dus, perfect zo!