Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Maart 2008
bergm550
1 maart 2008, 08:28
Hallo GT-junky,
Je hebt gelijk. Cosmina is een zeer bijzondere vrouw. Ze heeft inderdaad een hoog GFE-gehalte.
Mijn Top 5 voor 2008 ziet er tot nu toe als volgt uit:
1. Cosmina (Roemeens, Goldentime)
2. Lara (Duits/Kroatisch, Goldentime)
3. Elisa (Roemeens, Palace)
4. Cassandra (Duits, Palace)
5. Silvana (Duits/Kosovo, Goldentime)
Bergm550
Ik moet er wel even bijzeggen dat mijn top 5 niet echt een top 5 is, want ik ga eigenlijk alleen maar met deze vrouwen naar de kamer. Ze bevallen alle vijf erg goed.
GT-junky
1 maart 2008, 11:09
Het eten had ik gemist, maar er was nog wel soep. Ik dacht dat het tomatensoep was. Ik besloot een bordje te eten, samen met Cosmina en een ijsbeer. In de soep zaten allerlei takjes (dat hoort zo volgens de Michelin-gids). Ik legde de takjes op de rand van mijn bord. Cosmina keek naar mijn bord en vroeg wat die takjes waren. “Dass kommst aus meine nase.” Ik meen dat de eetlust van Cosmina en de naast haar zittende ijsbeer gelijk verminderde. Er werd eten buitenshuis besteld en de twee vertrokken naar de kamer. Ik heb hen niet weder gezien.
Ace2, wat beschrijf je dat weer goed. Ik krijg haast het idee dat ik erbij was :D. Schaam je niet, het waren echt niet jou opmerkingen die er voor zorgden dat er een 'Grillteller' besteld werd. Het lag echt aan de kwaliteit van de soep.
Drummie
2 maart 2008, 12:59
Ja, wij waren gisteren er weer, Rex en ik.
Rex en ik hebben allebei genoten van Silvana.
Lekker klein half Kosovo/half Italiaans meisje met een schitterend figuurtje.
Zoent lekker, pijpt een beetje raar, lekker schoon, nauw kutje.
Daarna ben ik voor de 2e keer in mijn carriere met Alexa, grote tieten, naar de kamer gegaan.
Dit was voor mij een afknapper.
Van te voren vroeg ze heel zakelijk wat ik wilde.
Ik mocht haar niet zoenen en niet te hard betasten.
Gezorgd dat ik snel klaarkwam en wegwezen maar.
Als 3e een oudere dame geprobeerd, genaamd Jacqueline.
Niet echt superknap maar wel supergeil.
Ze zei dat ze 30 jaar jong was, maar volgens mij kan je er wel 15 jaar bijtellen. Ze zei dat ze naturale borsten had, maar dat was volgens mij gewoon siliconen.
Ze heeft mij 1x heerlijk klaargepijpt.
Daarna nog even lekker klaargekomen toen zij bovenop zat.
Al met al, een goede keuze.
Rex zijn 2e was een Egyptische dame met enorme borsten die hij, volgens zijn zeggen, heeft klaargelikt.
Rex zijn 3e was een blonde schoonheid, Cindy, waar hij ook lekker is bij klaargekomen.
Dit waren weer de avonturen van Rex en Drummie.
Tot de volgende keer maar weer!
Haec58
2 maart 2008, 13:56
Were in GT
Saturday, 1st March 2008 :
54 named women : Alea (.bg), Alexa (.de), Angie (.pl), Beata (.pl), Beatrix (.hu), Camilla (.pl), Casey (Africa), Chantal (.pl), Christine ? (Africa - very tall -1.80 m and slim, a come-back after one year ?), Cindy (.pl), Constanzia (Lithuania), Denise (Iran), Eda (.tr - short brown hair, 22-25 yo, slim, 1.60 m, cup A, was new 2 weeks ago, GFE), Emma/Olla (.pl), Gabriella (Spain), Gina (.de - ? always topless, 18-21 yo, short black hair, norm, 1.60 m, cup A, was new 2 weeks ago), Gloria (.bg), Gulh (Marocco), Hanny/Katja (.bg - ex-GT/PHG/Freude), Ina (.de), Inka (.kz), Isa (.de), Isa (.pl), Jana (.de), Jasmine (.tr), Joelle (.de), Katja (.bg), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lisa (.de), Luna (Marocco), Magda (.pl), Marie (Yugoslavia), Maya (Africa), Mercedes (Lithuania), Mia (.pl), Mona (Marocco), Nadia (.bg), Nadia (.de), Nadine (Thailand), Ola (.pl), Olivia (.pl), Pam (.tr - ? long brown hair, 18-21 yo, slim, 1.65 m cup A, was new 2 weeks ago), Paola (.pl), Rachel (.de), Samyra (Marocco - ex-PHG since 2 weeks in GT), Sandra (India), Sharifa/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Sissi/Budda (.bg), Snejana (Moldova - ex-FKKW, long and dark blond hair, 26-29 yo, normal, 1.65 m, cup C, GFE ), Sofia (Asian), Valeria/Victoria (.bg), Vanya (.bg),
and 22 unknown women (included 5 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Globetrotter
2 maart 2008, 14:49
Were in GT
Saturday, 1st March 2008 :
54 named women : Alea (.bg), Alexa (.de), Angie (.pl), Beata (.pl),
Is Agatha (former Samya/Sudbad/Hof) still there ?
Thx
Globetrotter
bergm550
2 maart 2008, 16:28
Rex en ik hebben allebei genoten van Silvana.
Lekker klein half Kosovo/half Italiaans meisje met een schitterend figuurtje.
Zoent lekker, pijpt een beetje raar, lekker schoon, nauw kutje.
Hallo Drummie,
Ik stem 100% toe met je beschrijving over Silvana. Ik ga zelf ook vaak met haar op de kamer. Ze zoent goed, maar inderdaad het pijpen is een beetje klungelig (ik weet geen beter woord), alsof het iedere keer haar eerste keer is dat ze iemand pijpt.
Bergm550
Stiffmaster
2 maart 2008, 17:02
Gisteren dus in GT terecht gekomen in plaats van de verwachte YY, kreeg van Dupke een bericht dat het schema was gewijzigd en dat ze allemaal in GT zaten. Daar aangekomen van Tatjana te horen gekregen of ik de weg nog wist naar de Heidweg1, en geantwoord dat mijn TomTommetje een tijdelijke pauze had ingesteld en me nu dus weer deze kant had opgestuurd, niet best hoor als ze dat al aan je vragen :eek:
Een kastje toegewezen gekregen en mijn berevel ontvangen en Stiffie was klaar voor de strijd. Binnen de bekende beren gedag gezegd en even een rondje gelopen, ja hoor het was allemaal nog bijna hetzelfde als de laatste keer dat Stiffie er was, of het moeten de doucheruimtes zijn die opgeknapt waren zijn die er anders uitzagen. Veel bekende ijsberen maar op 1 dame na geen enkele bekende dame meer, ja het was al een heel tijdje terug dat Stiffie er was daar op de Heidweg. Het was er warm en broeierig en ondanks de hoeveelheid bekende beren miste Stiffler iets, en had het niet echt naar de zin.
Verschillende dames kwamen om Stiffler te verleiden, maar Stiffie had er geen zin in en opperde verscheidene malen dat hij zich toch prettiger in YY voelde, wie had dat een jaar geleden nog kunnen bedenken :cool:. Stiffler nam in overweging om alsnog maar naar YY te gaan, maar ja dan was die daar ook maar misschien alleen, en de zijn bekende favoriete dames zouden er ook niet zijn, maar ja toch beter dan in dit warme hol, Stiffie werdt een beetje moedeloos maar werdt gered door een Sms`je van een lieftallige dame in Kaarst, keus snel gemaakt, beertjes gedag gezegd en met een kortingskaartje snel naar Kaarst, en het zou toch een mooi eind krijgen :luvlove::luvlove: daar in Kaarst.
seksenfun
3 maart 2008, 14:41
Normaal had ik in YY, mijn vertrouwde plekje, gezeten, maar een telefoontje onderweg deed me van gedacht veranderen. Al mijn bevriende mede-beertjes zouden naar GT gaan. Kameraadschap éérst, dus ook naar GT. Mijn tweede bezoekje. Het was geleden van een mooie nazomerdag in 2007.
Mijn algemene indrukken over GT.
Het personeel is er vriendelijk. De douches en de sauna waren vernieuwd. Een mooi ogende sauna overigens, maar naar mijn gevoel niet warm genoeg en te vochtig. (85°c en 30% vochtigheid) Ook, zeker ’s avonds, te fel belicht. Je staat precies in de spotlights, wat niet zo gezellig is. Ook de HWP kon me minder bekoren. Verder is het er te klein en zijn er te weinig kamers voor de grote massa vrouwen en mannen die je er treft. Vrijdagavond waren er maar liefst 120 vrouwen, volgens een dame. Door de kleine ruimte en de grote drukte was het er veel te warm en vooral te benauwd. ’s Avonds, vanaf een uur of 9 werd het dragelijker, omdat de massa dan blijkbaar al huiswaarts getrokken was. De brunche was o.k.. De pistolets, helaas van die voorverpakte, die je zelf nog even in de oven moet leggen, maar wel lekkere croissants en 3 of 4 soorten kaas, zoet beleg en enkele soorten vlees, waaronder een soort parmaham. Yogurtjes en een mand met appelen stonden er ook. Rond een uur of drie werden er 2 soorten gebak gepresenteerd. Helaas geen van beiden lekker. Over het avondeten wil ik het niet hebben :nee::nee:. Ik overdrijf misschien wel wat als ik zeg dat een hond beter voedsel krijgt, maar toch. Neem daarbij dat je een halfuur moest aanschuiven om zo’n bord voedsel en je ‘ergens’ met je bord op je schoot moest beginnen eten en het leek echt op een voedselbedeling in Ethiopië. De bonensoep nadien was gelukkig lekker en voedzaam, maar wat té gekruid, wat ik dan later op de wc-pot moest bekopen :moon:. De pizza’s om 22.00 uur waren erg lekker. ’s Avonds was het buitenterras verwarmd, wat wel gezellig is. Een prachtige grote tuin trouwens, maar helaas géén zwembad. Dat je in de winterkou langs buiten om een hele wandeling moet maken om naar de kamers te gaan kan je als romantisch beschouwen met wat goede wil. De bediening aan de bar is zeer vlot, ondanks de drukte. De aankleding echter van het bargedeelte heeft meer weg van een ongezellig stationsbuffet. De muziek stond hier al vrij hard van in de namiddag, da’s wel heel erg vroeg. GT beschikt over een ruime kino, wat ook wel nodig is, gezien deze ruimte een seksclub binnen :fuck: :fuck: een seksclub is. De irl-shows waren overigens beter dan het filmpje :rolleyes:. Nadeel was dan weer dat je daar absoluut niet kan tot rust komen, je wordt er als het ware verkracht. Deze opdringerigheid (of lees: actieve dames, zo je wil) is trouwens een algemeenheid in GT. Als je ergens alleen gaat zitten wordt je besprongen door de dames. Dat kan al wel eens leuk zijn, maar trop is trop. Misschien moet ik dit wel wat relativeren, de dames kennen mij daar niet en zouden er kunnen zijn van uit gegaan dat ik een makkelijk slachtoffer was. Een groentje, dat de eerste keer een saunaclub bezoekt :nee: :smile2: . Maar als je al die vrouwen tactisch weer het hazenpad laat bewandelen is het zeker een voordeel in GT dat als je je strategisch neervlijt je de éne schoonheid na de andere ziet voorbij flaneren. De éne al wat uitdagender dan de andere :eek:, ook zo in de HWP :cool:. Dit geilt natuurlijk elk normaal mens op en zwengelt de hormonenboel aan. De hygiëne is top. Alle kuisers beschikken over een kuisfobie. Ik heb ook de indruk dat de gemiddelde leeftijd van de vrouwen wat lager ligt dan in andere saunaclubs. De sfeer in GT is echter koel. Op zich wordt er ook niet zo veel plezier gemaakt, er is minder ambiance.
Tot zover mijn momentopname en indrukken over GT. Mijn eerste keer was minder negatief, allicht omdat het dan mooi weer was en de drukte minder opviel omdat je in de tuin kon vertoeven. Mijn favoriete clubje zal het nooit worden. Ik heb er toch een leuke dag beleefd, samen met mijn vriend-ijsberen. Plezier maak je immers zélf voor een groot deel. Ik heb heerlijk van alle faciliteiten genoten, ondermeer ook om ’s avonds na een saunabeurt languit op het verwarmde terras even uit alle drukte weg te kunnen meimeren. Maar natuurlijk lieten de vele dames mij niet onverschillig en heb ik die dag ook twee goeie sessies gehad. Eentje van een halfuur met Gina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=65946&postcount=1) en eentje van een uur met een Indische (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=65947&postcount=1).
Eén ding had ik misschien niet moeten doen, mijn badjas omruilen voor een handdoek. Toen werd ik al hélemaal niet meer gerust gelaten door de dames. Ik moest hem overigens goed omwikkelen of ik was hem meermaals ‘plots’ kwijt geweest denk ik :green_smi. Maar door de drukkende warmte hield ik het toch maar bij die handdoek.
zeppos58
3 maart 2008, 16:22
... eentje van een uur met een Indische.
Heet deze niet toevallig Sandra en spreekt Vlaams (beetje Antwerps zelfs)
Werkte destijds in de relax en later kortstondig in YY .
Willem2
3 maart 2008, 16:46
Heet deze niet toevallig Sandra en spreekt Vlaams (beetje Antwerps zelfs)
Werkte destijds in de relax en later kortstondig in YY .
Hé druk eens op het knopje ;)
zeppos58
3 maart 2008, 17:18
Hé druk eens op het knopje ;)
Oeps ja is ze dus moet hier al ergens een draadje van gestaan hebben want ik heb er destijds meermaals over geschreven.
Noemde zich in Relax (Ritz) en YY trouwens Sonja. Goede ervaringen mee gehad (ooit een trio zelfs) maar door het meer dan een jaar geleden zijn dat ik in GT was toch uit het oog verloren.
Denk dat ik toch GT nog eens ga bezoeken :teuflisch
Had steeds met haar goede pre- en aftersales, is een echte babbelkous, als je haar interesses weet te vinden. ;)
NikXXX
4 maart 2008, 20:40
Op de zaterdagavond in GT beland, waar ik mij weer kostelijk geamuseerd heb. Was er een vijftal weken niet geweest wegens verplichtingen elders (ook stiekem een uitstapje gemaakt naar VV). Voelde mij er weer direct thuis. Het was wel volle bak afgelopen zaterdagavond. Veel nieuwe dames op de vloer. Stond strak van de koffie. Op de kamer geweest met een van mijn favoriete dames. Eigenlijk wel DE favoriete. Na sluitingstijd nog hard doorgegaan met feesten elders. Waarna ik om 5 uur in bed lag; de vogeltjes deden al fier fluiten. Zondagavond nog even rustig alles overgedaan...
ilovethaigirls
5 maart 2008, 10:43
Gisteren samen met R EEN nog eens het paradijs bezocht. Twee vrienden zouden ons vergezellen, maar die haakten op het laatste moment nog af.
We kwamen er toe rond 15.30 en er waren zelfs nog enkele parkeerplaatsen aan de bouwmarkt. Toen we de bar binnenkwamen was het er eigenlijk zeer rustig. Weinig ijsberen en ook het aantal dames was merkelijk minder dan op donderdagen en vrijdagen. Ik denk dat er een dertigtal waren. Er zouden er later dan nog een 20-tal bijkomen.
Mijn toppertjes schitterden allemaal door hun afwezigheid. Ik zag slecht 1 dame waarmee ik al op de kamer was, de Ghanese Casey. Ik besloot om de kat wat uit de boom te kijken. Misschien daagden mijn favorietjes later nog wel op.....
Weinig ijsberen betekent ook dat er veel dames jagend hun prooi zoeken. Het meest succesvol waren ongetwijfeld de Duitse Lisa en de Nederlandse Veronica. De Joegoslavische Vanessa en de Belgische Sandra probeerden om mij mee naar de kamer te krijgen, maar neen je weet maar nooit wie er later nog opdaagt. Roxanne had ook haar prooi te pakken, mijn maat R EEN, maar die hield voorlopig ook de boot nog af.
Iets voor etenstijd besloot ik dan om maar eens een keertje met Casey te gaan. Nog voor ik haar kon aanspreken, greep ze me al vast. Heeeeeeey jij was hier gisteren ook, je zou met mij naar de kamer gaan maar ik heb je niet meer gezien..... Tja ik had dan de dag ervoor blijkbaar wat gemist, want ik was het in elk geval niet..... We hebben ons dan in de zeteltjes gezet, waar ze me al behoorlijk opwond en de eerste TZ volgden. Op de kamer was het heel gezellig. De sex was zeer goed. Zeker geen afwerkster, maakt netjes de tijd vol.
Toen ik terug de bar binnenkwam, was ik nog net op tijd voor het eten. De pasta met wienerschnitzel (?) heb ik met veel smaak verorberd. Terug op krachten gekomen, zette ik mij met R EEN in de zeteltjes. Even de boel wat observeren om er dan nog eentje uit te pikken. Roxanne kwam bij ons zitten en deze keer kon R EEN er niet meer aan weerstaan. Hij verdween voor een uurtje.
Ondertussen werd het mij duidelijk dat geen van mijn favorietjes nog zou opdagen. Ik had wel zin in Gabriella maar mijn voorkeur ging toch uit naar de Nederlandse Veronica. Probleem was alleen om die vast te krijgen. Het was ongelooflijk als je die bezig zag. Met beertje naar de kamer, terug, ander beertje vastpakken en 2 minuten later terug naar de kamer. Zo ging het de ganse dag door.
Toen R EEN terugkwam, zetten we ons een beetje strategisch in de zetels, waar we zicht hadden op het gangetje en de ganse bar. Ik ging ons een drankje halen en toen ik terugkwam keek ik recht in de donkere kijkers van Gabriella. Ze keek nog een keertje om, kwam bij mij zitten en 2 minuten later zaten we al intens te TZ. Zo ging het een hele tijd door, zonder enige vraag voor een sleutel. Ik smeekte haar dan maar zelf om een sleutel te halen, jongens wat een presales....... Wat volgde was veruit de beste sessie die ik in GT al ooit heb gehad. Pure zuiderse passie, GFE van de bovenste plank. Op het einde had ze voor mij al een nieuwe nickname: el torro..... Zij komt met verve binnen in mijn top 3 aller tijden. Ik zal er nog wat van posten in haar topic.
Compleet uitgeput vertelde ik R EEN mijn belevenissen van het voorbije anderhalf uur. Hij had ook al lang zin in Gabriella en besloot om onze terugtocht nog wat uit te stellen. Ook hij had nog een supersessie met haar.
Ik genoot nog van de pizza en was blij dat de dames mij een beetje gerust lieten. Ik zag er waarschijnlijk ook helemaal leeg uit. Zelfs toen Veronica terug in de bar verscheen had ik het gevoel dat er niks meer bijkon, zal voor een volgende keer zijn.
Zo rond 23 uur verlieten we de club met een heel goed gevoel.
Voor de liefhebbers nog een aantal aanwezige dames. Ik kende er zo ongeveer de helft van naam.
Alexa, Bianca, Casey, Cindy (D/I), Cindy (Pl), Denise, Ellie, Gabriella, Katia, Kelly (Afr.), Lin, Lisa, Magdalena, Mati, Nadia, Olivia, Rita, Rosa, Roxanne, Sandra/Petra, Silvia (Afr.), Sissi/Budha, Summer, Suzanne, Valeria, Vanessa (Joeg.), Veronica (Nl),............
seqoya
5 maart 2008, 10:48
wordt zarah/sara marokaanse nog wel eens gezien in GT of zit die tegenwoordig in VV ?
Willem2
7 maart 2008, 02:56
De volgende dames heb ik donderdag 6 maart gezien ( denk dat er zo'n 70-80 waren) : Alexa, Alexandra, Alia, Alicia, Angela, Angie,Bianca, Beate, Casey, Cassandra, Chanel, Cheyenne, Christina, Cindy, Constanzia, Cosmina, Doro, Ellie, Emma, Filiz, Fransesca(R), Gabriella, Gulcan, Inca, Isa, Jasmi, Josephine, Juliana, Julie, Katja (2x ook Freude /PHG), Kim, Lia, Lin, Lisa (2x), Linda, Lucy, Magdalena, Maria, Maja, Marie, Marnel, Mila Nadia, Nadine, Nina (andere), Rachel, Regina, Romina, Rosanna (Braziliaanse), Samira, Sandra, Sherin, Silvie, Sissy, Sofia, Sylvia, Summer, Suzy, Suzanne, Tanja, Tess, Tonny, Valeria......
Graag aanvullen en verbeteren
listige
7 maart 2008, 03:15
Willem
Bedankt voor bruikbare info :lostit:
Grtz Listige
listige
7 maart 2008, 03:25
De: Laura waarschijnlijk vanaf dit weekend 07/03/ ook weer aanwezig:freu:
ja echt!!
Grtz Listige
De volgende dames heb ik donderdag 6 maart gezien ( denk dat er zo'n 70-80 waren) : .........................
Al ben ik geen dame, ik was er ook.
Randy
7 maart 2008, 06:48
Alea (T), Mila (Eritrea), Emma (R), Nadine (Th), Cindy (P), Sherine (zus Marnel)...
Cupido
7 maart 2008, 06:52
De: Laura waarschijnlijk vanaf dit weekend 07/03/ ook weer aanwezig:freu:
ja echt!!
Grtz Listige
En dat zegt hij nu!!! Zal ik toch nog een paar weekjes op moeten wachten. Maar bedankt voor de info. Heb ik alvast voorplezier als ik binnenkort weer ga.:rubbel:
Aan update kan ik alleen dat meisje waar Tiga mee geweest is nog toevoegen, heette Jana of zoiets.
Even een heel kort verslag van mijn kant uit van bezoekje aan GT 6-3.
Al heel snel na binnenkomst na een kleine lunch zag ik Angie binnenkomen. Ze had mij ook al zien zitten en wist wat er zou gaan gebeuren. Toen zij zich had omgekleed en binnenkwam meteen maar even opgezocht. Bleek dat ze al een sleutel van een kamer in het pand gereserveerd had voor ons. Natuurlijk weer een heerlijke sessie met deze spontane, lieve, mooie kwaliteitsdvp gehad.
Later op de dag nog weg geweest met Samira. Samira gaf goed van tevoren aan wat ze wel en niet deed. Jammer genoeg hoorde daar ook het zoenen en FT onder. Met 2e minder problemen, het eerste vond ik wel jammer. Normaal gesproken had ik het daar bij gelaten, maar ze kwam met goede argumenten en ze deed me herinneren aan iemand waar ik vroeger erg graag mee naar bed zou zijn gegaan, dus uiteindelijk haar toch een sleutel laten halen. Goed half uurtje gehad, de rest was goed. Geen topper, maar ook geen slechte ervaring. Ze deed goed haar best er toch een goed half uur van te maken.
Tussendoor nog lekker gegeten gezamelijk met een paar van aanwezige ijsberen en dvp. Tja er waren er ook enkele die zich moedwillig zonodig moesten afscheiden. Nee erg gezellig hoor!!!! Voor de rest prachtige dvp en aangename ijsberen, met beide veel gesproken, gelachen en vermaakt, heerlijk gerelaxed, 3 dvp in de whirlpool, Nina gemist, Randy voor het eerst gesproken, Willem2 eens nader leren kennen, etc., etc. Kortom welcome to paradise om af te sluiten met het bedanken van het personeel dat mij weer zeer geholpen heeft.
Gr.
Cupido
bergm550
7 maart 2008, 07:44
De volgende dames heb ik donderdag 6 maart gezien ( denk dat er zo'n 70-80 waren) : Alexa, Alexandra, Alicia, Angela, Angie,Bianca, Beate, Casey, Cassandra, Chanel, Cheyenne, Christina, Constanzia, Cosmina, Doro, Ellie, Filiz, Fransesca(R), Gabriella, Gulcan, Inca, Isa, Jasmi, Josephine, Juliana, Julie, Katja (2x ook Freude /PHG), Kim, Lia, Lin, Lisa (2x), Linda, Lucy, Magdalena, Maria, Maja, Marie, Marnel, Nadia, Nina (andere), Rachel, Regina, Romina, Rosanna (Braziliaanse), Samira, Sandra, Silvie, Sissy, Sofia, Sylvia, Summer, Suzy, Suzanne, Tanja, Tess, Tonny, Valeria......
Halllo Willem2,
Was Lara (Duits/Kroatisch, grote tatoeages op haar rug) er ook?
Bergm550
Randy
7 maart 2008, 07:52
Ik hoorde sommige dames zuchten 'nee niet weer die Ace2. Wat hebben we misdaan om zo gestraft te worden?' :teuflisch
seqoya
7 maart 2008, 08:04
gisteren in GT geweest en ik vroeg dus of sarah/zara er nog is maar die blijkt tot mei in berlijn te zijn met alia. Vond al met al weer een leuke dag ..gisteren ook Mr.NeukieD ontmoet.... en een heerlijke sessie met rachel gehad..
Berdinio
7 maart 2008, 10:10
Verleden week in gt. Ja mensen ik lees hier al een hele tijd mee maar nog bijna niets geschreven. Binnen gekomen om 14 u en al redelijk wat mensen. Lisa tegen het lijf gelopen en ook de gekende summer ed waren er. Kortom heerlijk genoten het is steeds een bezoekje waard.
Randy
7 maart 2008, 10:36
Na een korte :rolleyes: afwezigheid toch weer eens naar GT. Mede omdat veel bekende beren zich hadden aangemeld, en die wilde ik ook wel weer eens zien. Willem2 heeft de aanwezige dames al opgesomd, dus dat hoef ik niet meer te doen nu.
Aan bekende beren heb ik gezien: Willem2, Tiga, Ace2, Boeddha, SnelleHenkie, Cupido, GT Junky en dan vergeet ik er vast toch een paar.
Grote afwezige was de keizer himself, en dat had meteen desastreuze gevolgen: zijn keizerrijk versplinterde met het uur, er ontstond subgroepsvorming waar vroeger zijn ijsberengevolg 1 hechte groep was (er werd zelfs apart gegeten, en over en weer waren de beren verbaal oorlog aan het voeren!!!), en verschillende dames vroegen verontrust waar zijne Keizerlijkheid toch bleef. Het gaat toch wel goed met hem? Het antwoord kan de keizer natuurlijk alleen zelf geven, ons past geduld tot het hem behaagt zich weer in zijn keizerrijk te begeven en daar orde op zaken te stellen.
Wie wel zeer aanwezig was, was Ace2. Toen een dame hem treffend, en ik moet zeggen, met enige reden, bestempelde tot Arsloch, knakte de beste man compleet. Elke dame klampte hij aan, hun ervan proberen te overtuigen dat hij toch geen Arsloch was. De dames, aardig en beleefd als ze zijn, probeerden zijn ego weer wat op te poetsen ('nein Liebchen, du bisst und bleibt mein Herkules') en dat viel niet mee. Zelden iemand zo wanhopig door een club heen zien wandelen.
Gelukkig verdween hij met een fraaie dame met wie hij naar eigen zeggen een prima sessie had gehad, en kon hij daarna weer lachen. De dame in kwestie heeft er, gezien haar vermoeide gezichtje, aardig wat energie in moeten steken en daarvoor niets dan lof. Wie durft te zeggen dat DVP's een makkelijk baantje hebben?
Ik heb zelf weer lekker bijgekletst met oude bekenden als Magdalena, Angela, Sandra, Romina, Alicia, Marie en ook enkele (voor mij) nieuwe dames leren kennen: Angie, Rosanne, Mila, Sissy, Sofie. Marie heeft me op de bank nog aangerand wat resulteerde in een afspraak voor later. Helaas was ze langer beschäftigt dan verwacht en is het er niet meer van gekomen. Volgende keer...
Sissy probeerde haar redelijk agressieve verkooptactiek met haar hele lijf te benadrukken. Hoewel ze lekker aanvoelt en ook lekker zoent, had ik toch nog net even niet de klik, maar wie weet, een volgende keer? OK darling, next time.
Uiteindelijk de kamer gedeeld met Sandra (R), Alicia (Oekr) en Mila (Eritrea), zie de recensies.
Willem2
7 maart 2008, 11:16
Ja op de kamer als er gebak wordt gegeten :cool:
Er waren heel wat bekende ijsberen waaronder dus Ace2 , Randy, Tiga, dupke ( zocht naar een kaartje), boeddha14, Snelle Henkie, Jack42, GT-junky, Cupido, 6 leden van youppie.net, kennelijk ook MrNeukieD en seqoya en alle anderen die ik even vergeten ben.
Het was er weer redelijk vol met ijsberen en dames.
Het eten was basic maar wel goed. Er was genoeg gebak (dank Randy) en van GT. Soep en brood en pizza's. Paar keer sauna en heel wat keren in de whirlpool gelegen.
Daarnaast was het een dag voor mij voor de " aeltere frauen" . Ik heb me uitstekend vermaakt met Christina, Lin en uiteindelijk Alicia.
:wink:
Willem2
7 maart 2008, 13:32
Halllo Willem2,
Was Lara (Duits/Kroatisch, grote tatoeages op haar rug) er ook?
Bergm550
Hmm nee die was er volgens mij niet.
Willem2
8 maart 2008, 02:52
Na het eten ging ik met Tiga klankborden. Tiga wilde weten wat ik van het forum vond en of ik misschien nog ideeen had. Wat konden ze nog meer doen dan Tombola’s en beste recensies van de maand. Zelf dacht hij aan een oeuvre-prijs. Ik kon mij daar in eerste instantie niet zoveel bij voorstellen. Maar door het enthousiasme van Willem2 en Randy kreeg ik er zelf ook wel een beeld bij. Wij zullen het binnenkort allemaal wel zien.
En nee ik heb het nog niet helemaal gescreend maar ik geloof dat er iemand iets wil.......
Hoe gaat dat gezegde ook alweer : Kinderen die vragen worden ........;):wink:
En nee ik heb het nog niet helemaal gescreend maar ik geloof dat er iemand iets wil.......
Hoe gaat dat gezegde ook alweer : Kinderen die vragen worden ........;):wink:
Geldt dat ook voor grote kinderen?
Haec58
9 maart 2008, 03:55
Were in GT
Saturday, 8th March 2008 :
48 named women : Alea (.bg), Camilla (.pl), Casey (Africa), Cassandra (.ru), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.de), Constanzia (Lithuania), Cosmina (.ro), Eda (.tr), Filiz (.tr), Franceska (.ro), Inka (.kz), Isa (.de), Isa (.pl), Jana (.de), Joelle (.de), Julie (.ro), Katja (.bg), Kelly (Africa), Kim (Thailand), Lin (China), Lisa (.de), Luna (Marocco), Marnel (Croatia - ex YY), Mati (.pl), Maya (Africa), May-Lin (Thailand), Mila (Africa - New), Mona (Marocco), Monika (.pl), Monika (.hu), Nadia (.bg), Nadine (Thailand), Olivia (.pl), Pam (.tr - ?), Rachel (.de), Roxanna (.kz), Samyra (Colombia), Samyra (Marocco - ex-PHG), Sandra (India), Sharifa/Elayla (Egypt), Sherin (Croatia - ex PHG), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Valeria (.ru),
and 16 unknown women (included 7 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
mr rocky
9 maart 2008, 09:51
:smile2:
Pam (.tr - ?;
MAROKKAANS/TURKS, Zeer mooie slanke dame, waarvan ik aan het uiterlijk niet direkt zou zeggen dat ze marokkaans/turks is, ik ben met haar naar de kamer geweest en ze was niet slecht, maar herhalingsgevaar is niet groot.:nee:
little diablo
9 maart 2008, 15:02
Gisteren met beer R the house om 13u binnen gegaan , en het was er erg rustig zowel met beren als met de dames. Ongeveer een 45 vrouwen:rolleyes:
Wat me ook op viel was het aantal oudere beren. Tja je kan wel zeggen dat ik nadat ik me handdoek om me middel had geslagen het snoepje van de week was:D Een ware traktatie:smile2: voor de dames.
Ondanks dat ik een tijdje uit de running ben geweest nog steeds veel bekende wulpse hertjes in the house aanwezig. Maar ook vele nieuwe gespot. En wat meer thaise dames als gebruikelijk.
Na de gebruikelijke sauna ronde eerst met de spaanse/roemeense Ricarda naar de kamer geweest voor 1 1/2 uurtje. Topper:freu: Toen ik terug kwam was ik naarstig opzoek naar beer R. Want het was inmiddels etens tijd!! Maar deze bleek dus aan een ware marathon bezig te zijn.
Na het eten eerst de kamer opgezocht met poolse camilia, russische Valeria en laat in de avond met porno queen Mati.
Ondanks dat het aantal dames tegen viel toch een super hete en relaxe avond gehad. De sauna is vernieuwd en ze hebben de relax ruimte gepimpt;)
Saluti L Diablo
bergm550
9 maart 2008, 17:42
Ik was gister (zaterdag 8 maart) in Goldentime, en het was wederom een mooie avond. Ik ben eerst met Cosmina en daarna met Silvana op de kamer geweest.
Ik hoop alleen dat er een rookruimte komt net als in Palace, of dat men buiten rookt. Want af en toe moest ik even naar buiten gaan voor frisse lucht. Ook heb ik het gevoel dat de muziek steeds harder staat.
Maar het maakt allemaal niet uit, het blijft een geweldige club.
Bergm550
Haec58
10 maart 2008, 01:26
Were in GT
Sunday, 9th March 2008 :
39 named women : Alea (.bg), Alexa (.de), Alice/Alicia (Ukraine), Camilla (.pl), Casey (Africa), Celina (.tr), Chantal (.pl), Constanzia (Lithuania), Eda (.tr), Filiz (.tr), Franceska (.ro), Hanny/Katja (.bg), Inka (.kz), Isa (.pl), Julie (.ro), Katja (.bg), Kelly (Africa), Kim (Thailand), Lin (China), Lucy (.tr), Mati (.pl), Maya (Africa), May-Lin (Thailand), Mila (Africa), Monika (.pl), Nadia (.bg), Olivia (.pl), Pam (.tr - ?), Romina (.ro), Samyra (Colombia), Samyra (Marocco - ex-PHG), Sandra (.ro), Sharifa/Elayla (Egypt), Sherin (Croatia - ex PHG), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Valeria (.ru),
and 17 unknown women (included only a new one).
Jack42
13 maart 2008, 16:01
Na wat over en weer communiceren met Willem2 hadden we besloten om 6 maart wederom naar GT af te reizen. We zijn over de nieuwe weg (A73) naar GT gereden en bij afslag Swalmen eraf gegaan (geadviseerd door Minime op de site) maar ik vraag me af of dit sneller is, misschien wel als je een afslag eerder neemt.
Rond half twee in da house tegelijkertijd met Cupido, en we zagen meteen randy die ik al meer dan 4 maanden niet meer gezien had. Ace2 zou er ook al moeten zijn maar die was nergens te bekennen.
In de kleedruimte kwam kleine Poolse Angela me meteen begroeten, helaas kwam het vandaag niet tot een kamerbezoek met haar. later in de bar ook met de Thaise dames wat lopen dollen en ze voorbereidt op de komst van Ace2. Je moet iets voor je vriendinnen over hebben tenslotte.
Boedha 14 was intussen ook gearriveerd maar die had in het begin alleen maar oog voor één dame. Na wat bubbelen en een sauna zag ik dat Romina en Sandra er ook waren en dat leek me een perfecte combinatie om mee naar de kamer te gaan.
Randy had gebak meegebracht en dat smaakte heerlijk maar dat betekende wel dat de extra calorieën later op de kamer er weer afgetraind moesten worden. Na weer wat bubbelen en een sauna was het etenstijd en er waren nog meer leden van het forum naar GT gekomen, in totaal ongeveer 15 leden! Erg gezellig allemaal. Er waren overigens niet alleen veel leden komen opdagen er waren ook echt heel veel dames.
’s Avonds heb ik nog wel de slagroom op de spreekwoordelijke taart gekregen die Willem2 heeft gemist deze dag (Sylvia) en die extra calorieën ben ik uiteraard alsnog kwijtgeraakt.
Het was weer een hele mooie dag in GT.
Willem2
14 maart 2008, 16:31
Na wat over en weer communiceren met Willem2 hadden we besloten om 6 maart wederom naar GT af te reizen. ...
Ja Jack42 in een paar dagen tijd hebben wij elkaar wel heel vaak gezien. Vaker dan dat je Sylvia hebt gezien en dat is toch wel een beetje eng :cool:
De heenweg over Swalmen (stuk A73) was dan wel mooi maar het is een heel stuk om. Dit is tenminste als je uit het noorden des lands komt.
Wij waren in ieder geval nog vroeg genoeg voor het gebak en alle dames.
Ik heb me in ieder geval de eerste dag van mijn 5-daagse tournee door saunaclubland uitstekend vermaakt in GT.
Mauriceyep
14 maart 2008, 21:51
Vandaag na enige gedub (Bochum ja of nee) in de richting van GT gereden, want Mauriceyep kon immers gratis naarbinnen dankzij de tombola:D!
Bij de ingang werd ik een beetje meewarig aangekeken toen ik me met mijn code meldde, maar ik kreeg meteen 3 zoenen, want ik was immmers een winnaar :confused: (wat het ijsberenforum al niet allemaal voor je doet:D, ik miste alleen de fanfare).
Binnengekomen begon ik aan een broodje (gratis), een cappucino (gratis), en een yoghurtje (ook al weer gratis). Er waren veel dames: o.a. Roemeense Emma weer eens gesignaleerd. In zijn algemeenheid waren er een behoorlijk aantal nieuwe dames waarvan veel Roemenen. De eerste Roemeense waarmee ik ging babbelen woonde in Barcelona, een echt zigeunermeisje en de twee Roemeense woonde in Rome (ze waren daar ook geboren, Roemenie is toch schijnbaar een stuk groter dan ik dacht;) Ondanks dat ze er beiden oogverblindend uitzagen, durfde ik het niet aan (bovendien hou ik niet van leugenaars:))
Uiteindelijk met Duitse/Libanese Julia naar de kamer gegaan. Een prachtige verschijning. Je zult je afvragen waarom gaat Mauriceyep naar de kamer met een Duitse (die bovendien van YY afkomt) ... nou dat vraag ik mij tot op heden ook nog steeds af. Ze kwam heel lieflijk over en dat is ze ook zeker, maar totaal geen passie en nog erger complete passiviteit. Gelukkig kon ze enigszins pijpen, waardoor we dit avontuur maar snel op deze manier hebben afgerond. Nadat ze alles had doorgeslikt, was zij enigszins van slag: "dat had je ook wel even van te voren mogen vragen, je hebt geluk dat ik dat gewoon doe" :confused: Nou, wat ben ik toch een mazzelaar.
Na deze sessie in de whirlpool beland (gratis), een saunabezoekje gedaan (gratis) en in de kino naar Titanic gekeken (alweer gratis, ongelooflijk zo'n vrijkaartje). Overigens het kamerbezoek met Julia was niet gratis (integendeel, stevig boven het bedrag dat je op de weekmarkt voor je aardappelen zou betalen :))
Tussendoor nog met een aantal dames gebabbeld en toen kwam ik de mooie Poolse Angelina tegen (afkomstig uit PHG). Zij had eigenlijk maar 1 gespreksonderwerp, dit had te maken met een sleutel (ik begreep haar niet direct), maar toen ik aangaf direct daarvoor naar de kamer te zijn geweest, verdween ze meteen. Vreemd hoor (ze zal ook wel niet van leugenaars houden;))
Uiteindelijk kwam ik een Duits/Tjechische dame tegen (de naam ben ik vergeten). Ik had op de bank het gevoel dat het Tjechische gedeelte zou overheersen, dat was echter niet het geval. Om een lang verhaal kort te maken: de whirlpool en de sauna waren heerlijk op temperatuur vandaag, het weertje buiten was uitstekend, de hoeveelheid dames was ook prima, niet te veel mannen ..... maar uiteindelijk ben ik de dag geeindigd in "de massagesalon" in Eindhoven :smile:
Stiffmaster
15 maart 2008, 10:18
maar uiteindelijk ben ik de dag geeindigd in "de massagesalon" in Eindhoven :smile:
NIET GRATIS :teuflisch:teuflisch
Willem2
15 maart 2008, 11:16
NIET GRATIS :teuflisch:teuflisch
Geen recensie :rolleyes: ( voor Yu&Mi ;) )
Jack42
15 maart 2008, 21:44
maar uiteindelijk ben ik de dag geeindigd in "de massagesalon" in Eindhoven
Geen recensie :rolleyes: ( voor Yu&Mi ;) )
De Massagesalon en Yu & Mi zijn 2 verschillende zaken die nauwelijks 500 meter van elkaar liggen.
Mauriceyep
15 maart 2008, 21:53
tja, willem moet nog veel leren :D
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10456
Willem2
16 maart 2008, 00:22
De Massagesalon en Yu & Mi zijn 2 verschillende zaken die nauwelijks 500 meter van elkaar liggen.
tja, willem moet nog veel leren :D
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10456
Willem wist dat wel :exactly[1 maar of het daadwerkelijk "de" massagesalon was weten we nu allemaal. :wiegeil::applaus::winke::bye:
Jansen
16 maart 2008, 01:08
IK dacht laat ik maar een voorlopige Top 5 neerzetten van 2008
Omdat ik deze week meerder toppers heb gehad.
1 Vanja GT
2 Anna VV
3 Cheyenne GT
4 Jenna/Jane PHG
5 Franceska/Veronica PHg/VV
Haec58
16 maart 2008, 05:26
Were in GT
Saturday, 15th March 2008 :
56 named women : Alice/Alicia (Ukraine), Alina (Macedonia), Angie (.pl), Beatrix (.hu), Bettina (.hu - back from YY), Casey (Africa), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.de), Cindy (.pl), Constanzia (Lithuania), Cosmina (.ro), Denise (Iran - for a special request (show)), Eda (.tr), Emilia (.pl - 26-29 yo, red hair, 1.60 m, cup C), Filiz (.tr), Gabriella2 (Spain - New 22-25 yo, brown hair, 1.60 m, cup B), Giselle (Brazil), Isa (.de), Isa (.pl), Jasmine (.tr), Jenny (.ru), Jenny (.tr), Jessica (.de), Julie (.ro), Katja (.bg), Kelly (Africa), Kitty (.hu - back from YY), Laura (.ro), Lin (China), Linda-Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lisa (.pl), Lola (.hu - ex-PHG), Marnel (Croatia - ex-PHG ex-YY), Maya (Africa), Mercedes (.ru), Mila (Africa), Monica (.pl - black hair, 26-29 yo, 1.75 m), Monika (.hu), Monika (.pl - Blond, 1.55 m, cup A), Nadia (.de), Nikol (.hu ? From YY ? ~26 yo, red hair, 1.60 m, cup AB), Olivia (.pl), Pam/Gina (.tr - ?), Paris (.de), Rachel (.de), Romina (.ro), Roxanna (.kz), Sandra (India), Sandra (.ro), Sharifa/Elayla (Egypt), Sherin (Croatia - ex-PHG), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Vivian (.hu - from YY),
and 23 unknown women (included 7 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Mauriceyep
16 maart 2008, 09:45
Gabriella2 (Spain - New 22-25 yo, brown hair, 1.60 m, cup B
Met dank aan Haec58 .... dit is het nieuwe Roemeense zigeunerinnetje, dat er bijzonder geil uitziet en naar eigen zeggen geboren en getogen is in Barcelona (Roemenie is bijzonder groot ;)) De haarkleur lijkt me gewoon zwart.
flens
16 maart 2008, 10:12
Paris (.de)
Kannst Du diese Paris einmal beschreiben ?
Willem2
16 maart 2008, 15:02
Ook Ela met stip genomineerd in mijn persoonlijk Top5 voor 2008
Je beseft wel dat het pas halverwege maart is en dat het jaar nog lang is. Dit is volgens mij de tweede nominatie vandaag waarbij een dame in jouw top5 komt.
Dat wisselt zich dan snel hé
PS In een top5 van 2008 kunnen echt maar 5 dames ;):D
Jorah Mormont
16 maart 2008, 15:09
Je beseft wel dat het pas halverwege maart is en dat het jaar nog lang is. Dit is volgens mij de tweede nominatie vandaag waarbij een dame in jouw top5 komt.
Dat wisselt zich dan snel hé
PS In een top5 van 2008 kunnen echt maar 5 dames ;):D
Jazeker besef ik dat, maar die meiden waren ook gewoon goed!!!!
Het zijn nominaties...... Dus van de uiteindelijk 50+ nominaties aan het einde van het jaar zal ik een Top 5 moeten samenstellen. De nummer 1 van vorig jaar is nog niet van haar troon gestoten.
Sonny:wink:
Jansen
16 maart 2008, 15:17
Doe na een half jaar na 1 juli verkiezing van de dame van eerste half jaar 2008
of na ieder kwartaal.;)
Brengt wel werk mee maar goed voor de dames die dan boven aan staan zodat andere ijsberen meteen kunnen zien wie een toppertje is.
vaybeee
16 maart 2008, 21:54
... o.a. Roemeense Emma weer eens gesignaleerd. In zijn algemeenh...
... Duitse/Libanese Julia naar de kamer ....
heb van beide dames de links niet kunnen vinden? ze komen beide niet voor in alfabetische lijst!
iemand?
Big30
16 maart 2008, 22:44
... o.a. Roemeense Emma weer eens gesignaleerd. In zijn algemeenh...
... Duitse/Libanese Julia naar de kamer ....
heb van beide dames de links niet kunnen vinden? ze komen beide niet voor in alfabetische lijst!
iemand?
Emma pendelt heen en weer tussen Gt en Lr en staat nu nog onder LR,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=250&highlight=emma
:wink::wink:
Jansen
17 maart 2008, 00:34
Als het goed is komt Vanja weer terug deze week dus laat het me weten omdat haar mobiel uit staat.
Haec58
17 maart 2008, 01:26
Were in GT
Sunday, 16th March 2008 :
47 named women : Alea (.bg), Alexa (.de), Alice/Alicia (Ukraine), Bettina (.hu), Casey (Africa), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.pl), Constanzia (Lithuania), Cosmina (.ro), Denise (Iran), Eda (.tr), Ella (.ru - ex-Freude), Emilia (.pl - 26-29 yo, dark red hair, 1.60 m, cup C), Emilie (.de), Emma (.ro), Gabriella2 (.ro - New 22-25 yo, black hair, 1.60 m, cup B), Giselle (Brazil), Isa (.pl), Jenny (.ru), Jenny (.tr), Joelle (.de), Kathrin (.ro - ex-PHG), Kelly (Africa), Kitty (.hu), Lin (China), Lisa (.pl), Mati (.pl), Maya (Africa), Mila (Africa), Monica (.pl - black hair, 26-29 yo, 1.75 m), Monika (.hu), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Nadia (.bg), Nadia (.de), Nikol (.hu - ? From YY ? ~26 yo, red hair, 1.60 m, cup AB), Olivia (.pl), Paris (.de - ? long black hair, 22-25 yo, 1.75 m, slim, cup AB, white skin, more than 3 months in GT, usually in black bikini, not a funny girl ), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Sandra (.ro), Sharifa/Elayla (Egypt), Sissi/Budda (.bg), Svetlana (.kz - now blond hair), Tanya (.de), Tanya (.pl), Vivian (.hu - from YY),
and 23 unknown women (included 2 new ones).
orallover
18 maart 2008, 18:24
Hoi,
Als een van jullie Paula(poolse,blond) zien in GT laat eens een seintje aub,kan haar al effe niet meer bereiken op haar GSM
grtz,
orrallover
Jorah Mormont
19 maart 2008, 01:43
GT, 18 maart 2008
Vanavond in GT geweest. Tjonge, tjonge wat waren er veel meiden voor de dinsdagavond. Ik telde er zeker 60 tegenover veel minder ijsberen. Het mooiste voor Sonny, als Russische (voormalig Sovjet) vrouwen liefhebber, was de voertaal Russisch in de wei.
Chayenne, Ela, Nelly, Constanse, Alicia, Roxanna, Valerie, en Dasha (nieuw).
Ik kon niet kiezen:rolleyes:
Uiteindelijk uit deze groep met Ela en Dasha naar de kamer geweest nadat ik eerst weer een mega sessie had gehad met Tara:roll3::roll3:
Dus voor de Ruslovers, hop naar GT deze week:rofl::rofl:
Jansen
20 maart 2008, 00:27
Vanavond naar GT gereden omdat Franceska/Veronique mij wou zien.onderweg beld ook Picasso1 maar hem heb ik niet meer gezien.
Wel onze vriend Sjummie uit PHG was er, hij had in de middag in PHG gezeten en trok zich nu ( letterlijk en figuurlijk) terug in de kino van GT.
Voor hem was dit zijn eerste avond hier.
Verder waren er diverse mooie jansen meisjes waaronder mijn kanjer Cassandra maar ik heb netjes gewacht op Franceska/Veronique die mij wou treffen in GT waar ze nu weer even werkt.
Zij heeft eerst deze week in de Vila rondgelopen daarna een dag in Zwitserland en nu weer twee dagen in GT.
Rond 23.00 u weer vertrokken.
seqoya
20 maart 2008, 13:45
vanavond maar weer eens gaan kijken in GT ;) even een vlugge pitstop :-P
Stiffmaster
20 maart 2008, 15:29
vanavond maar weer eens gaan kijken in GT ;) even een vlugge pitstop :-P
Als je er dan toch ben kan je gelijk even een vluggertje maken :fuck: :thefinger :teuflisch
seqoya
20 maart 2008, 15:32
ja stiffmaster daar had ik nog niet eens aangedacht...goede tip ... ga ik zeker even proberen dan :-P ik wilde eigelijk alleen voor het lekkere eten gaan :)
Toppie
20 maart 2008, 20:46
nou vandaag maar eens stiekum verlof genomen en vertrokken naar GT. Eerste keer werd ik daar geweigerd, maar vandaag kon ik erin.
ben 3 keer bij YY geweest dus je gaat onbewust toch vergelijken.
Accommodatie vond ik beter bij YY. Alles is toch iets ruimer dan bij GT denk ik. Bij YY maak ik de nodige meters, maar bij GT was ik zo uitgelopen.
Damesaanbod is ruimer bij GT denk ik. Heb niet geteld maar gevoelsmatig denk ik dat er vanmiddag toch zo'n 30 of meer dames aanwezig waren.
En de seks was tot nu toe toch in t voordeel van GT. Trio met Sharifa en Joelle, en daarna met Sissy was al met al beter dan de keren dat ik met een dame van YY heb meegemaakt.
Ik ga morgenmiddag weer :) om toch nog iets uitvoeriger te testen ;)
Het was vandaag superdruk in GT. Veel, heel veel vrouwen en veel ijsberen. Er was zelfs even een wachttijd van een uur en toen ik naar huis ging (22.00u.) was de wachttijd 20 minuten.
Namen van dames die mij nu zo voor de geest komen (Willem2 die er ook was, zal mij nog wel aanvullen): Lin, Ely, Kim, Anny (Thais), Sofia, Svetlana, Roxana, Alexa, Svetlana2, Summer (nieuwe look), Valeria, Mercedes, Linda, Sylvie, Kelly, Christina, Doro, Sandra, Nicolle, Lisa (Pools), Lisa (Duits), en nog veeel, heel veel meer vrouwen.
ilovethaigirls
21 maart 2008, 15:21
Rond 15.30 kwam ik samen met R EEN aan onze favoriete club toe. Even wat takken opzij gegooid en dan hadden we toch nog een parkeerplaats achteraan het straatje.
Binnen was het zelfs rond die tijd al erg druk. Ik begroette Ace2 en maakte kennis met Willem2 en Jack42. Jack en Ace waren erg blij dat in mijn kielzog de Thaisen Wan-Li en Kim gearriveerd waren en Lin ontfermde zich over Willem.
Ik wou dan zelf ook maar eens op zoek gaan. Roxanne kwam ons begroeten en zei me dat Svetlana er was. Toen Ace me dan nog kwam zeggen dat de Thaise Anny in aantocht was, kon mijn dag al niet meer stuk.
Toen Svetlana (Kaz.) terug in de bar kwam, ben ik er dadelijk naartoe gegaan. Ze zag er weer oogverblindend uit en ik heb haar snel een sleutel laten halen. Tot mijn verbazing was er op dit vroege uur reeds een wachttijd van een 10-tal minuten. Zonder twijfel de allerliefste waar ik al mee op de kamer was. Ze heeft het me 100% naar mijn zin gemaakt maar ze kon toch niet helemaal verbergen dat het niet haar dagje was. Ze verliet dan ook vroeg de club.
Ik kwam terug in de bar en werd lachend toegewuifd door de Thaise Anny. Eerst maar een drankje nuttigen en terug wat op krachten komen dacht ik. Toen even later Jack42 alleen bij Wan-Li en Anny stond en deze laatste een uitnodigend klopje gaf op de stoel naast haar, heb ik geen seconde meer getwijfeld. Anny was pas terug uit verlof. Het werd heel gezellig bijpraten en ze stuurde niet snel aan op een kamerbezoek. Ace kwam ook nog even gedag zeggen en ik bemerkte een lichte teleurstelling al had ik net zijn snoepje afgepakt :D. Uiteindelijk haar dan toch een sleutel laten halen. Het werd de beste sessie die ik al met haar gehad heb. We hebben ons anderhalf uur uitstekend vermaakt. Ik verontschuldigde me bij Ace dat het zo lang had geduurd. Je moet delen man, je moet delen zei hij verbouwereerd. Hij zou Anny later niet meer te pakken krijgen.....
Ik had gezien dat een van mijn topfavorietjes, de Koreaanse Sofia, er ook nog was doorgekomen. Nu was een medebeer mij echter te snel af. Een tijdje later kwam ik ze terug tegen en heb ik haar meteen geboekt. Het werd deze keer wel erg lang wachten op een sleutel. Ondertussen wat bijgepraat met Ace en Willem2. Een dame gaf er ook nog effe een stripteaseshow. Na een ruim half uur kwam Sofia er dan toch met een sleutel aan. Mijn sessie met haar kan ik het best omschrijven als het kersje op de taart.
Drie dames uit mijn persoonlijke top 5 hadden me weer maar eens een topdag bezorgd.
In de kleedkamer namen we zo rond 22 uur nog afscheid van Ace, Jack en Willem. Binnen een tweetal weken zijn we er zeker terug :wink:.
Ik zal nog even het lijstje van ace wat aanvullen:
Alexa, Alice, Anny (Thais), Bianca, Cassandra, Christina, Doro, Ellie, Filiz, Isa, Kelly (Afr), Kim (Thais), Lin, Linda, Lisa (D), Lisa (Pl), Maja (Afr), Mercedes, Monica, Nadia, Nicolle (Slow), Nikita, Rachel, Regina, Rosanna, Roxanne, Sandra, Silvia (Afr), Sissy, sofia, Summer, Svetlana (Kaz), Svetlana (Rus), Valeria (Bulg), Valeria (Rus), Mai-Lin (hoe kon je die vergeten Ace...)
Willem2
21 maart 2008, 15:38
Een dame gaf er ook nog effe een stripteaseshow. ...
Dat was Sherin volgens mij. En als ik me vergis is het Marnel. De kroatisch/duitse zusjes liepen weer rond in GT. Dames kunnen misschien beter strippen dan .... Maar ik moet eerlijk zeggen ze kan dat heel goed.
Ik zal de lijst van de twee heren de komende dagen trachten verder bij te werken want er waren zo tegen de 80 dames over de gehele dag gezien.
Verschillende dames die ik al in geen jaren meer gezien had in de PHG/GT kwamen weer bovendrijven. Ik denk hier aan een russische Jenny, duitse Jenny en turkse Jenny :D om het allemaal makkelijk te maken.
Telfin
21 maart 2008, 20:07
Wij gaan sinds kort samen twee beste vrienden wat een lol!!!!!!!
hele nieuwe wereld is er open gegaan en wat een gave grietjes lopen er rond al verschillende geprobeerd en van de 8 keer maar een keer teleurgesteld.
Meestal gaan we naar Bruggen vraagje is er in de buurt van Groningen ook zo iets te vinden???
Vier weken geleden voorspelde ik de return van een illustere ijsbeer. Die voorspelling kwam 2 weken later uit door de terugkeer van Randy. In dezelfde tekst liet ik ook de mogelijkheid open dat een bekende dame weer zou kunnen neerstrijken in GT. Om de een of andere reden noemde ik Hongaarse Bettina niet, terwijl ze in mijn ogen toch een toppertje was. En zie hier: afgelopen weekend ging de ijsberen-tamtam (boemberdeboem) en werd de terugkeer van Bettina (Hongarije) door Haec58 gemeld. GT-Juncky wist ons zelfs te melden dat ze voor langere tijd zou blijven. Even was ik bang dat ik het voorspellen was verleerd. Maar toen ik eens poolshoogte ging nemen bleek ze al weer terug in YY te zijn. Eigenlijk kun je dus niet spreken van een terugkeer.
Voorspellen is dus iets wat ik dus wel kan, Nostradamus2 is mijn bijnaam in de straat. “Zal ik nog wat geils voorspellen?” vroeg ik aan Jack42 en Willem2 die bij mij thuis op bezoek waren. Kwijlend en wild ja-knikkend reageerden zij bevestigend en non-verbaal op mijn voorstel. Ik liep naar mijn toverketel die op het vuur stond en waarin het moeraswater al begon te koken. Ik stopte er hagedissenpoten, ezelsogen en kattenharen in en sprak de magische woorden uit: “Hokus pokus pilatus pas, ik wou dat ik op 1 april mijn uitverkiezing voor de beste recensie van de maand las.” (Sonny: opletten!!!!!!!). “STOP, STOP, stop met die onzin.” riep Willem2. “Stop met die onzin. Dit leest toch niemand.” :eek: Nu schrok ik pas echt, waarna Willem2 vervolgde: “Ik wil verhalen, geile verhalen, zien die nieuwe forumleden aantrekken. Ik wil zo snel mogelijk op 8000 leden zitten en voor het einde van het jaar moeten er 10000 forumleden zijn. Neem een voorbeeld aan Jansen. Daar heb ik wat aan. Bij hem druipt tenminste het geil van het beeldscherm.”
En zo ging ik maar weer eens richting Bruggen en wel op donderdag 20 maart. Ik kwam rond 15.00u. aan en zag dat er nog redelijk veel parkeerplaatsen waren. Later zou Jack42 zeggen: “De dames hebben natuurlijk op de agenda van het forum je komst gezien en zijn ’s ochtends nog gevlucht.” “Laat het grappenmaken maar aan mij over.” dacht ik nog, om daarna mij te verwellustigen aan het vele mooie vrouwenvlees dat ik kon aanschouwen.
Het vrouwenvlees dat te aanschouwen was en waar ik zo snel een naam bij weet waren: Lin, Ely, Kim, Anny (Thais), Chaleen, Cindy (Polen), Sofia, Svetlana,Filiz, Bianca, Roxana (mag haar borsten niet vergroten van Willem2), Sissy, Alexa, Svetlana2, Cassandra, Summer (nieuwe look), Valeria (zowel de Russische als de Bulgaarse versie), Romina, Mercedes, Linda, Sylvie, Kelly, Christina, Doro, Sandra, Nicolle, Lisa (Pools), Lisa (Duits), Alice, Maja, Monica en nog veel, heeeeeeeeeeeel veel meer vrouwen (Willem2 kwam op 80).
Toch waren al die mooie dames niet mijn eerste doel. Mijn eerste doel waren Willem2 en Jack42, ijsberenvrienden bij uitstek. Bij de bar gaven wij elkaar een hand en namen wat te drinken. “Met wie ga jij neuken?” vroeg Willem2 direct. Ik liet alleen een grom horen om de indruk te wekken dat ik alles wel wilde pakken, terwijl ik eigenlijk nog aan het transformeren was van een onzeker burgermannetje naar een stoere ijsbeer. Willem2 kan redelijk direct zijn en laat zich niet met een kluitje in het riet sturen. Ik werd echter gered door Lin, die zich tussen ons tweeen in nestelde. Om aandacht te trekken besloot ik Lin om een snoepje in het Chinees te vragen. Ik had natuurlijk haar naar nummer 7 van de menukaart kunnen vragen, maar ik was bang dat ze dat zou aanzien voor FT. Gezien de directheid van Lin leek mij dat wel een risico, daar midden in een bomvolle barruimte. Dus ik vroeg haar lachend: “Wo keiji kuai tnag me”. Haar mond viel open en haar ogen sperde zich weid open. “Ist meine schwanze zu gross fur dich?” vroeg ik haar. Ze brabbelde wat terug in het Chinees, waarbij ik dacht: “Sorry, nu haak ik af.” Met mijn glazen blik maakte ik haar dat ook duidelijk. Dat kwam goed uit, want ze had het eigenlijk te druk voor mij. Ze had het te druk met Willem2, waar ze de hele tijd aan zat te wriemelen.
Ik draaide mij om en ik liep tegen Ely aan. “Cosmina ist heute nicht im club” zei ze ongevraagd. “Wast sagst du?” zei ik. “Meinst du dass Cosmina eine tag ohne mich kann?” Volgens Jack42 en Willem2 moest ik het wilde ja-knikken van Ely als een bevestiging zien.
Ondertussen waren ook IloveThaigirls en R EEN gearriveerd en wellicht toevallig ook de Thaise kolonie. Ik werd gelijk onrustig en niet alleen van ILoveThaigirls.
Echter, in plaats van lieve woordjes, werd ik terecht gewezen dat ik niet positief over Thaise Nadine had geschreven. Ze had schijnbaar nauwelijks omzet meer en was onverrichter zaken naar huis vertrokken om niet meer terug te keren. Dat vond ik wel een beetje sneu, ook voor mijzelf. Nadine is een lieve meid en zeker een hele mooie meid, maar of ze heel geschikt voor het vak is, weet ik niet (ik weet veel dingen niet). Maar het is niet mijn bedoeling om dames brodeloos te maken. Dat is wel het oneerlijke van het forum. Wij kunnen dames minder positief neerzetten, terwijl er geen verdediging mogelijk is.
Gelukkig had Thaise Kim mij al snel vergeven. Ze kroop dicht tegen mij aan. Ik zag haar mooie lichaam en herinnerde mij waarom ik in GT was. Tijdens het wachten op de sleutel werd mij nog toevertrouwd dat ook Thaise Anny later op de dag zou langskomen. Het zou helemaal goed komen, dacht ik bij mijzelf. Maar eerst zou ik mij gaan vermaken met Kim.
Op de kamer ontdeden wij ons van onze kledij. Ze zag er mooi uit in haar slanke, ietswat gebruine lichaam met grotere (maar niet te grote) borsten. Zo positief zal zij niet naar mij hebben gekeken.
We gingen naast elkaar liggen waarna wij smakkend met een zeer lekkere tongzoensessie begonnen. We smakten wat af. Kim zoent heel goed. Of Kim dat ook over mij zal zeggen, weet ik niet. Maar aan al dat gezoen zou een einde komen. Kim daalde af naar beneden waar zij al een harde penis aantrof (goed zoenen doet wonderen). Langzaam begon ze te likken en langzaam slurpte ze mijn penis nat in haar mond. Dat deed ze heel goed. Ik liet haar mij even pijpen, maar besloot toch ook in actie te komen. Ik trok haar gezicht van mijn penis af (floep) en legde haar voorzichtig op haar rug. Weer begonnen wij met zoenen en ik kreeg er geen genoeg van. Toch moest ik afscheid nemen van haar heerlijke mond en heerlijke tong. Likkend over haar borsten en buik ging ik naar beneden om aan te komen bij een mooi kaal geschoren poesje. Voorzichtig likkend begon ik haar te beffen. Ze was al ras kletsnat en haar bekken bewoog heerlijk op het ritme van mijn tong. Af en toe kwam ik naar boven om haar wederom te zoenen. Even ging ik op mijn zij liggen, zodat zij bij mijn penis kon. Kim pijpte mij, terwijl ik haar befte. Het was steunen en kreunen. Na een kwartier ging ik weer voor haar liggen om haar verder te beffen. Ze was kletsnat en liet zich gewillig naar een (gespeeld?) orgasme likken. Ze wreef met haar handen door mijn haar en zei: “Gut, dass war gut.” Soms weet je of ze het menen en soms ook niet. Nu wist ik het eerlijk gezegd niet, maar het was overtuigend genoeg om mij tevreden te stellen.
Vervolgens werd een condoom om mijn penis gedaan en ik ging op haar liggen. Langzaam stootte ik mijn harde penis in haar natte poesje en stootte steeds harder. Kreunend stootte zij haar bekken terug. Om niet al te snel klaar te komen haalde ik na een paar minuten mijn penis uit haar poesje en ging op mijn rug liggen. Kim kwam op mij zitten en begon mij te berijden. Ik hoorde door de kamer het gesop van haar natte kutje. Het was een heerlijk geluid. Ik moest mij echter vooral concentreren dat ik niet klaar kwam. Ik wilde dit lekker lang rekken.
“jetz, von hinten.” zei Kim ineens. Ik ging achter haar zitten en keek naar haar schitterende kontje. Ze pakte mijn penis en duwde die in haar poesje. We gingen gelijk flink aan de slag. Doordat ik een paar keer mijn orgasme had tegengehouden, lukte het mij nu om flink door te gaan. Onze bekkens klapten telkens tegen elkaar: “Oooooh, du machst es gut. Du fickst lange, Gut, gut, gut.” Maar ook aan mijn uithoudingsvermogen kwam een eind. Het zweet stond op mijn rug en op mijn voorhoofd. Ik ging zitten en rolde het condoom van penis af. Kim liet zich deze kans niet ontglippen en dook recht op mijn penis en pijpte mij klaar. Een flink kwak sperma spoot mijn penis uit, recht tegen haar gehemelte. Ze morstte geen druppel. “Dass war viel.” zei ze. “war ich die erste, heute?” vroeg ze. Hijgend knikte ik van ja. Ze keek mij verbaast aan. “Wie kannst du zu lange ficken?” Dat waren allemaal teveel moeilijke vragen in een te korte tijd.
We lagen in elkaars armen wat na te kletsen en de tijd verstreek zonder dat ik er erg in had. Ik vermaakte mij opperbest met deze mooie Thaise. Ze had mij verwend.
Langzaam maar zeker begon ze weer te zoenen. Het was iets minder intensief als het begin, maar nog steeds goed genoeg. Ze kwam op mij liggen en al body to body herrees mijn penis. Ik voelde met mijn handen al dat haar poesje weer nat werd. Wederom legde ik haar op haar rug en ging voor haar zitten om haar te beffen. Weer werd ze kletsnat en bleef redelijk wild met haar bekken om mijn tong heen gaan. Ze pakte mijn twee handen en stootte voorzichtig haar bekken naar voren. Ineens begon ze weer te zuchten en stootte nog eenmaal haar bekken naar voren. Klaar is Ace.
Ik ging rechtop zitten om naar dit mooie meisje te kijken. Kim opende haar ogen en kroop naar mij en nam mijn penis in haar mond. Als een stofzuiger pijpte ze mijn penis en tot mijn verbazing voelde ik al een heerlijk orgasme opkomen. In tegenstelling tot de vorige keer liet ik het nu lekker komen. Ik veronderstelde dat ze aan mijn gekreun kon horen dat ik klaar kwam. Schijnbaar kan ik minder goed kreunen dan ik altijd heb gedacht, want mijn orgasme was een complete verrassing voor haar. Ze schrok en de helft van mijn sperma liet ze uit haar mond vallen.
Ondertussen waren wij al weer 2 uur verder en het werd tijd om mij weer eens te begeven in het land der Ijsberen. “Ich will einmahl ficken.” zei Kim, ietswat verbrouwereerd. Voor mij was de pijp echter leeg en ik sloeg de uitnodiging beleefd af. Eerlijk gezegd wilde ik ook wat krachten sparen voor andere dames. Zou ik echter de kennis hebben gehad die ik later opdeed over de drukte in GT, dan was ik nog wel even op de kamer gebleven. Zelden verliet ik zo uitgeput de kamer (aan Kim was niets te merken). Ook dat zou mij later nog nekken. Ik had een hele tijd een loom gevoel in mijn lichaam, waardoor de lust voor sex iets minder was. Toen eenmaal de hormonen weer de overhand zouden krijgen, bleken mijn favorietjes bezet en de wachttijd bleek een uur te bedragen. Maar zover was het nog niet.
In de bar trof ik IloveThaiGirls aan met Thaise Anny. Hoera, ze is weer terug. Ik liep hen quasi nonchalent voorbij, in de hoop dat ze mij zou roepen. Dat deed ze en ik mengde mij in het gesprek. Ik zag aan de ogen van IloveThaisGirls dat hij haar al had geclaimd. Snel keek ik even rond of andere van zijn toppertjes rondliepen, waarmee ik zijn aandacht zou kunnen afleiden. Ik vond Sofia ook, maar toen was ILoveThaiGirls al op de kamer met Anny. Ik was weer te laat. “Es ist gut dass du wieder zuruck bist. Ich habe zwei monaten auf dich gewarted bei balie.” zei ik tegen Anny. “Du luggenst.” zei ze lachend.”Potverdorie” dacht ik, “ze heeft met Jack42 gesproken.” Ik liep weer verder.
Even later trof ik tot mijn verbazing IloveThaiGirls alleen aan. Gelijk spotte ik de barruimte waar Anny zich bevond. Die zag ik al snel komen aanlopen met een sleutel en een handdoek. Ik besloot voor IloveThaiGirls te gaan staan en mij breed te maken. “ÏchLiebeThailanderin ist weg. Ich verstehe es auch nicht. Er hat mir etwass gesaht dass er nach hause muss. Er war sehr mude und er hat keine schone frau gesehen. . Oh, ich sehe dass du eine schlussel habe. Ich liebe schlussel. Ich liebe auch zimmer.” Ondertussen werd ik weggeduwd en moest toezien hoe Anny met IloveThaigirls verdween. Maar mijn teleurstelling duurde niet lang, want ik zag een nieuwe Thaise verschijning. Snel riep ik Jack42 en al struikelend over elkaar probeerden wij zo snel mogelijk bij de bar te komen. Zo konden wij net doen alsof wij daar toevallig stonden. Ineens zag ik op de onderrug een plakplaatje met een 5-lettige naam die rijmt op clitoris. We hadden met onze oude vertrouwde Summer te maken. Ze zag er met haar nieuwe look heel goed uit. Eerlijk is eerlijk.
Jack42 en ik wachtten even tot de rij voor het eten was geslonken. Soms sta je een half uur in de rij om vervolgens te moeten vaststellen dat het varkensvoer is. Dat is een beetje dom (zoals wel meer).
Het eten was redelijk goed en samen met Willem2 liet ik het mij goed smaken. Ook waren her en der gekookte en gekleurde eieren (het is immers Pasen) weggelegd. Ook die smaakten goed. Met Willem2 nam ik het hele schouwspel om ons heen gade. Sommige dames liepen af en aan en sommigen zaten verloren in een bankje of op een krukje. Onbegrijpelijk vonden wij dat. Dames als Poolse Lisa, Svetlana (Kazastan), Sandra en Romina uit Roemenie het niet druk hadden en zo voor het grijpen waren.
De theorie van Willem2 was dat alle meisjes, jonger dan 25 en buiten de EG probleemgevallen waren. “Daar kun je beter van afblijven.” zei hij tegen mij. “Ik ook?” vroeg ik hem.
Roemeense Sandra liep er mooi bij. Met haar super slanke lijfje priemde haar borstjes en tepeltjes parmantig door haar nettruitje. Het was een geil gezicht. Vreemd genoeg had ze niet veel klanten. “Volgens mij staat ze naar je te lonken. Ze zit je te “versieren”.” zei Jack42 tegen mij. “Verdorie, ik moet mijn eurotjes ook beter in mijn zakken opbergen.” zei ik tegen mijzelf.
Ik liep naar de kleedruimte waar ik Braziliaanse Linda aantrof. “Du bist oft hier.” zei ik tegen haar. “Du auch” zei ze lachend. “Ich muss dich die schone grussen geben.” zei ze tegen mij en verliet de kleedkamer. Later zou ik haar nog een paar keer treffen, waarbij ze mij immer vriendelijk toelachte. IloveThaiGirls zei tegen mij dat hij dacht dat ze met mij naar de kamer wilde. Niets is minder waar. “Nein ich kenne Linda zu gut. Sie weiss wie schlimm es ist mit mir zu ficken.” zei ik hard genoeg, zodat zij het ook kon horen. Ze lachte en pakte mijn arm, alsof ik haar zoon was die weer wat kattenkwaad had uitgehaald, waar je eigenlijk niet boos om kunt worden. Of Linda goed op de kamer is weet ik niet, want zoals gezegd heb ik geen ervaring met haar. De geruchten zijn echter positief. Volgens R EEN pijpt ze geweldig goed. Het is maar dat wij het weten.
Een mij bekende ijsbeer, zonder forum- en nick-name, tikte op mijn schouder. “Je moet naar de balie komen. Je vrouw heeft gebeld.” “Ha, ha” zei ik “daar trap ik niet in. Zij denkt dat ik in YY zit.” IloveThaiGirls vertelde dat hij eigenlijk nooit echt loog als hij naar GT ging. Ik ga naar Bruggen en ik zeg dat ik naar Brugge ga. Met dit nuanceverschil had hij de lachers op zijn hand. Willem2 keek mij lachend aan zo in de trand van: “dit zijn nu echt leuke grapjes. Leer er eens wat van” Ik zei: “Ik snap hem ook, ik snap hem ook.”
Wie er goed uitzag was Mercedes. Willem2 vertrouwde mij toe, tussen zijn standaardzinnen: “Wanneer ga je neuken? Wie ga je neuken?”, dat ze goed moest zijn. Samen met een andere ijsbeer maakten wij een praatje met haar. “Willst du nur hubsche manner habben oder kann ich auch mit dir kusschen?” Mercedes antwoorde: “Meine traum ist zwei manner zu blasen. Ich blase gerne.” Kwijlend schudde ik van ja. Hierdoor begonnen de hormoontjes weer wat op te lopen. De dansact van een van de dames (die best geil was) stimuleerde dat wat minder. Ik hou daar niet zo van.
Ik ging weer eens op jacht onder de bemoedigende woorden van Willem2: “Wanneer ga je weer neuken? Wie ga je neuken? Wanneer ga je weer neuken? Ga je nog neuken?” Ik voelde mij opgejaagd. De wachttijd was echter opgelopen tot een uur. Dat leek mij wat lang en echt een keuze kon ik niet maken. Mijn favorietjes waren bezet en als ik iemand zag rondlopen twijfelde ik steeds in de hoop dat mijn favorietjes toch nog te voorschijn zouden komen. Het bleek ijdele hoop. Ik begon een beetje met mijn ziel onder mijn arm te lopen. Tijdens dat lopen trof ik Thaise Kim bij een toilet. Ik had haar net met een ijsbeer naar een kamer zien vertrekken, dus ik veronderstelde dat ze bezig was. Ze lachte wel naar mij en pakte mij vast. Ze zei echter niets. “Willst du mit mir im toilette?” vroeg ik haar. Ze begreep de vraag wel, maar kon zich niet voorstellen dat zelfs ik een dergelijke stupide vraag zou stellen. Een reactie wachtte ik niet af. “Dass ist nich nett. Es ist nicht nett dass ein mann und eine frau zuzammen im toilet sind.” Ze lachte en duwde mij weg. Ik ging maar weer op jacht, waarbij ik Willem2 tegenkwam. “heb je al iemand gevonden om te neuken?” Zo lukt het mij natuurlijk nooit.
Langzaam maar zeker kwam de klok richting tienen. Had het nog wel zin om een dame uit te nodigen voor een kamerbezoek? IloveThaiGirls had nergens last van. Die had 3 dames uit zijn top 5 te pakken gehad en liep tevreden rond en wreef dat mij telkens onder mijn neus.
Rond 21.15u. besloot ik Roemeense Sandra maar te schalken. Ik vertelde haar dat als de wachttijd een kwartier was ik met haar naar de kamer wilde. Ze ging het uitzoeken. Het bleek iets langer te zijn. Dat accepteerde ik in eerste instantie, want anders zou ik wel erg achterblijven bij al die geile ijsberen. Het is niet dat Sandra onaardig deed, maar er was een soort desinteresse die over haar hing. Ze gaf ook toe dat ze niet veel zin had om te werken (ik had haar ook nog niet echt met klanten bezig gezien). “Ich habe heute keine lust.” Waarop ze ietswat verschrikt naar mij keek en mij geruststelde dat ons kamerbezoekje echt wel een succes zou worden. Ik werd daar steeds minder gerust op. Haar interesse was meer de telefoon en wel het ontvangen van maar niet binnenkomende sms-jes. Uit wat ze zei tegen Romania veronderstelde ik dat ze zat te wachten op een sms-je van een jongen. Ik voelde mij als een vijfde wiel aan een wagen. “Ich habe dich voher auch gesehen mit deine freund. Er ist meine gaste” Ik moest de groeten overbrengen aan Randy, iets wat ik bij deze doe.
Ondertussen zat Sandra meer op haar telefoon te kijken, dan een gesprek met mij aan te gaan. Toen eenmaal bleek dat de wachttijd langer dan een kwartier werd stelde ze mij gerust door te zeggen dat wij beter de volgende keer met elkaar naar de kamer konden gaan. Ik had niet de indruk dat zij het erg vond en ik al helemaal niet.
Ondertussen was Jack42 voldaan van de kamer gekomen en zijn bedgenote had hij over zijn schouders geworpen. “Die zal niet meer veel werken” (doelend op de dame) dacht ik nog. Ik en mijn mede-ijsberen (Willem2, Jack42, IloveThaiGirls en R EEN) besloten naar huis te gaan. In de kleedruimte vertelde ILoveThaiGirls ons nogmaals dat dit een topavond was geweest. Drie dames uit zijn top 5. Hoeveel beter kun je nog wensen riep hij uit. Ik, die het met 1 sessie had moeten doen, riep verbeten.: “Ja, ja, wij weten het nu wel.” “Ik zeg altijd, dat als je een toppertje ziet dat je er gelijk op af moet gaan en niet wachten.” zei IloveThaiGirls tegen mij. “Dat zeg je nu. Net als ik op het punt sta om weg te gaan. Had dat dan 2 uur geleden gezegd en was met je handen van Anny afgebleven.” verweet ik hem.
Zo was mijn dag wel samen te vatten: een hele goede sessie met Kim en veel gezelligheid met mijn ijsberenvrienden. Maar doordat ik iets te uitgeput van de kamer was gekomen, was ik te laat van start gegaan voor een tweede ronde, waardoor ik te lang twijfelde waardoor mijn favoriete dames werden weggekaapt en doordat ook nog eens de wachttijden zo lang waren ik een tweede sessie kon vergeten. Helaas, een volgende keer beter.
In de stromende regen verliet ik GT en stapte in mijn auto. Door de wind en de regen kon ik de mondharmonica in de verte niet zo goed horen en door de regen moest ik gokken of ik wel richting horizon reed, maar ik neuriede voor de zekerheid toch: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…………………….”
MiniME
22 maart 2008, 08:52
Ongelooflijk om te zien hoeveel dames uit Bochum gisteren in GT waren. Dit doet de al redelijk goede line-up van GT meer dan goed, en er waren gewoon teveel toppers om in 1 dag allemaal te bezoeken.
Als we alleen al naar de dames uit (voormalig) Rusland kijken, dan weten de kenners wel wat ik bedoel:
- Nelly
- Ella
- Svetlana 2
- Dasha
- Constanzia
- Alexandria
- Nikita
- Alexia
- Cassandra
- Illian
Op een gegeven moment had ik 7 van deze dames om me heen staan en voelde ik me als een kleine jongen in een snoepwinkel :lostit:
En dan heb het ik nog niet eens gehad over de Duits/Marrokaanse Pam, de Roemeense toppers en zelfs een Bulgaarse schoonheid.
Kortom: een ouderwetse dag GT, met in totaal minimaal 60 dames, en gelukkig weinig ijsberen en zeer goede kamersessies. Ga binnenkort naar VV om te kijken of deze club mij van mijn GT verslaving af kan helpen :rolleyes:
Jorah Mormont
22 maart 2008, 12:23
Op een gegeven moment had ik 7 van deze dames om me heen staan en voelde ik me als een kleine jongen in een snoepwinkel :lostit:
Dit overkwam mij afgelopen dinsdag (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67584&postcount=306) dus ook. Een luxe probleem;)
ein-steen
22 maart 2008, 23:16
Hallo mede beren,
Bij mijn laatste bezoek aan golden time 10dagen geleden heb ik gehoord dat ze in de tuin een zwembad willen maken. Is dit zo?
ein-steen
de hollandse ijbeer uit duitsland op zoek naar frau antje
Haec58
23 maart 2008, 03:31
Were in GT
Saturday, 22 March 2008 :
55 named women : Alea (.bg), Any (Thailand), Casey (Africa), Cassandra (.ru), Celina (.tr), Cindy (.de), Cindy (.pl), Constanzia (Lithuania), Cosmina (.ro), Dasha (.ru), Denise (Iran), Eda (.tr), Ella (.ru), Ellie (.ro), Emma (.ro), Filiz (.tr), Gabriella2 (.ro), Geraldine (.de), Helena (Greece - with new breasts), Helga (.hu), Isa (.de), Isa (.pl), Jasmine (.tr), Jennifer (.ro), Joelle (.de), Kelly (Africa), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Lavinia (.ro), Lilia (Ukraine), Lin (China), Luna (Marocco), Maria (Lithuania), Marie (Yugoslavia), Marnel (Croatia - ex-PHG ex-YY), Mati (.pl), Melissa (.bg), Melissa (.ru), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nicolle (Slovakia), Nikita (.ru), Nina (.de), Olivia (.pl), Rachel (.de), Regina (.cz), Romina (.ro), Sandra (India), Sandra (.ro), Sherin (Croatia - ex-PHG), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Summer (Asian), Valeria (Croatia), Valeria (.ru),
and 25 unknown women (included 5 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
MiniME
23 maart 2008, 08:22
Dit overkwam mij afgelopen dinsdag (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=67584&postcount=306) dus ook. Een luxe probleem;)
En dan was ik Cheyenne (Kaz.) ook nog vergeten, die was er ook, maar gedraagt zich tegenwoordig als Duitse (ook op de kamer) dus vandaar :cool:
seksenfun
23 maart 2008, 11:19
Hallo mede beren,
Bij mijn laatste bezoek aan golden time 10dagen geleden heb ik gehoord dat ze in de tuin een zwembad willen maken. Is dit zo?
ein-steen
de hollandse ijbeer uit duitsland op zoek naar frau antje
Als de werken beginnen, zal je het zeker weten :rolleyes:. De éne vertelt dat het wettelijk niet mag, gezien de ligging en de andere vertelt dat er wél een zwembad komt, zou tof zijn én met véél geld kan je een burgemeester al wel eens overtuigen :rolleyes:.
Willem2
23 maart 2008, 13:51
En dan was ik Cheyenne (Kaz.) ook nog vergeten, die was er ook, maar gedraagt zich tegenwoordig als Duitse (ook op de kamer) dus vandaar :cool:
Dan is het goed want die zijn lekker "versaut" ;)
Het is zondagmorgen en MiniMe denkt kom laat ik nog eens wat van mijn stokpaardjes van stal halen en ze over de site heenstrooien als een soort paaseieren :green_smi
listige
23 maart 2008, 14:03
maar gedraagt zich tegenwoordig als Duitse (ook op de kamer) dus vandaar :cool:
MiniME
wat bedoel je hiermee?
:confused:
Grtz Listige
seksenfun
23 maart 2008, 14:11
Wordt normaal mee bedoeld dat de service wat mankementen vertoont, vnl. op het gebied van tonzoenen en heerlijke gfe.
Toppie
23 maart 2008, 21:11
ik stond vrijdagmiddag ook weer om 12.30 voor de deur maar bleek dat t goede vrijdag was en moest dus nog een half uurtje wachten. Geen probleem want ik was niet de enige ijsbeer die wachtte.
Binnengekomen eerst maar eens een koppie koffie genomen maar snel overgegaan op de Salito's :)
Sissy en Sherin waren er ook weer en Sissy stapte ook gelijk op mij af, maar ik zei dat t nog een bietje te vroeg was.
Daarna kwam ik aan de praat met Sherin en na een halfuurtje babbelen belandde ik toch weer met Sherin in een huisje. En daar hebben we een paar uurtjes vertoefd...... Denk dat ik een typische beginnersfout bega om te lang met een dame in een huisje te vertoeven, maar ja die ogen he :) Zelfs mobielenr's uitgewisseld (weet niet of dat normaal is).
Bovendien wilde Sherin me niet alles in rekening brengen, maar dat wilde ik zelf niet.
Note W2 : Hieronder ontstond een hele discussie over Verliefdheden op een Dame Van Plezier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10602). Die is dus verplaatst naar Algemeen Ge-IJsbeer.
Citaat uit PHG bezoeK van 22 maart:
...............Lekker dagje gisteren,
Willem2 vond dat ik wat meer moest neuken en heeft me de halve avond belaagd met 'ga eens met die, of met die'. Heb ik het nou goed gedaan?
Citaat van donderdag 20 maart uit de GT-recensie:
...............Toch waren al die mooie dames niet mijn eerste doel. Mijn eerste doel waren Willem2 en Jack42, ijsberenvrienden bij uitstek. Bij de bar gaven wij elkaar een hand en namen wat te drinken. “Met wie ga jij neuken?” vroeg Willem2 direct................
..................Wie er goed uitzag was Mercedes. Willem2 vertrouwde mij toe, tussen zijn standaardzinnen: “Wanneer ga je neuken? Wie ga je neuken?”, dat ze goed moest zijn.
............Ik ging weer eens op jacht onder de bemoedigende woorden van Willem2: “Wanneer ga je weer neuken? Wie ga je neuken? Wanneer ga je weer neuken? Ga je nog neuken?” Ik voelde mij opgejaagd.
........... Ik ging maar weer op jacht, waarbij ik Willem2 tegenkwam. “heb je al iemand gevonden om te neuken?” Zo lukt het mij natuurlijk nooit.
Watch out: naast de jagende dames is er ook een opjagende Willem2 in de clubs gesignaleerd.
bergm550
24 maart 2008, 13:41
Ik was in Goldentime met 1ste Paasdag. Ik vond het drukbezet qua mannen, maar er waren gelukkig genoeg vrouwen.
Lara (Duits/Kroatisch) en Cosmina (Roemeens) waren er ook. Dus het was een geslaagde avond.
Willem2
25 maart 2008, 19:01
Hallo mede beren,
ein-steen
de hollandse ijsbeer uit duitsland op zoek naar frau antje
:welcome2:
Op deze site ;)
Indien er daadwerkelijk een zwembad gaat komen dan zullen wij het toch wel horen. Na al deze sneeuw en regen moet je het eerst doen met een grote vijver ;)
Die vijver ligt er al jaren hoor Willem.
Een zwembad zou nu toch wel echt mogen. VV, PHG en YY hebben allemaal een zwembad. Deze zomer kon het wel eens tegenslaan voor GT indien ze geen zwembad hebben. Ijsberen liggen in de zomer graag in het water, zo wordt hun vachtje lekker koel. VV zal druk bezocht worden, daar ben ik zeker van. Nu maar hopen dat ze in VV ook topless zonnen toestaan. Dat is de enige aantrekking van GT in de zomer.
Willem2
25 maart 2008, 21:51
.... Nu maar hopen dat ze in VV ook topless zonnen toestaan. Dat is de enige aantrekking van GT in de zomer.
Dat kleine stukje kleding is denk ik niet het verschil. Het draait er mee om dat ijsberen kennelijk graag in de natuur wippen :D;)
foots
25 maart 2008, 22:19
Nou op 2e paasdag rond half 4 vertrokken richting Brüggen. Mijn navi wist de weg en na de rotondes in Venlo nog een paar km snelweg, stukje binnenweg van ongeveer 10 km en toen draaide ik rechts de Heidweg in. Er stonden aardig wat auto's bij de bouwmarkt, en er was een parkeerwacht die mij een plaatje aanwees. Ik dacht zal toch wel erg druk zijn dan:eek:.
Door de grote deur binnen, 50 euro gedokt en ik zei de receptioniste dat ik nieuw was en waar ik alles kon vinden. Zij wees mij de kleedkamer, liet de chipsleutel werken en gaf mij mijn berevel. Eerst de WC, toen uitgekleed en gedouched (vinden alle dames belangrijk;)) en toen de bar in.
Nou ik ben wel wat gewend (bv Australian club in Manila, of Angelwitch in Nana, Bangkok, echt erg heftig !!) en ik had al een eerder de FKK in Ettlingen bezocht, dus het was geen cultuurchock. Wel waren er veel nationaliteiten zo op het eerste oog. En de bediening aan de bar hielp mij vlot aan een cola.
Mijn strategie was goed rondkijken en als ik een leuke zag dan wilde ik ook toestaan, zoals een echte ijsbeer in de zalmenrivier. Mijn oog viel vrijwel gelijk op een super hoerige langharige blondine, grote heldere ogen, met een klein zwart stukje al la "Amy Winehouse" opgetekend. Zij was erg dun, bijn schraal, met een soort tulband als onderbroek en licht blauwe netkousen tot de knie. Nou val ik niet op blond, maar dit was gewoon om te watertanden:plapper:.
Na een rondtje lopen was dit toch wel waar ik het meest zin in had. Kortom ik vraag haar gewoon waar ze vandaan kwam, dat bleek Poznan, Polen te zijn. Ze heette Lorna of zoiets, maar ik ben erg slecht in namen en ik had geen idee of zij wel of niet op het forum staat en of het wel of geen aanrader zou zijn. Wat maakt het uit. Je bent geil en je wil er van af.:fuck:
Ervaring met Lorna, of zoiets in apart bericht.
Goed dat was er uit, dus nog maar eens een rondtje lopen, kwam een mooie braziljaanse tegen, leuk jurkje aan lief aardig gezicht lang donkerblond haar in de kino. Al snel vroeg ze naar mijn behoefte en ik zei dat ik net klaar was en wachte op het eten. Zij vroeg me of ze dan het nagerecht kon zijn;). Nou freet ik me gewoonlijk te barsten, dus ik dacht eerst dan nog even uitbuiken, voordat ik weer aan de harde arbeid ga.
Duitse (en vooral Oostenrijkse) kost is mijn favoriet:D, dus ik sloot aan in de rij. Het eten wordt door de kok opgeschept en voor het eten moet je hier niet zijn. Nee, Golden Time houdt hier nog wel wat aan over. Worteltjes, gekookte aardappelen en een heel klein beetje ragout saus met af en toe een schijfje champignon en een brokje vlees.:eek:
Tijdens het eten zag ik de Braziljaanse ook zitten en ik vroeg of ik langs haar mocht zitten:teuflisch. Ik ben nogal praatgraag, dus gezellig even gekletst over haar, ze was 41 (da's 1 jaar ouder als ik) had 1 zoon van 19 jaar (een MILF dus) en het eten viel niet al te zwaar op de maag. Nog nuh koffie en un ai (een koffie en 1 ei in het brabants) naar binnen gewerkt en ondertussen was het buiten romantisch gaan sneeuwen. Kortom tijd om van bil te gaan met Rosanna (dacht ik te herinneren) de Brasiljaanse.
Ervaring met Rosanna in apart bericht.
Toen ik terug kwam een flinke tijd aan de bar gehangen en er ware veel Nederlanders. Er was een beer uit Asten en die kwam er 3 tot 4 keer per week. En als hij met een dame ging (Bulgaarse ware zijn favoriet zo te zien) dan koste dat wel 400 of 500 euro. Nou het zal wel er stonden buiten ook verschillende dikke bakken:cool::cool:.
Veel wijzer werdt ik er echter niet van, alleen ik had nogal last van opdringerige dames als ik weer eens een rondtje liep en hij gaf mij de tip zeg dan "piel kaputt" en ze gaan meteen weg. Nou zo gezegd en zo gedaan. Onderhand werdt "piel kaputt" een gevleugelde uitspraak die ik te pas of te onpas gebruikte en de 2 heren lagen compleet in een deuk.:rofl:
Afijn rond 8 uur nog maar eens een rondtje gelopen en wederom in de kino werdt mijn aandacht getrokken door een live show, i.p.v de saaie pornofilm:hah:. Een jongedame sprak me aan in het engels of duits en zij had lang zwart krullend haar en kwam uit India. Kortom ik begin haar wat te vragen en zij vond dat ik haar niet zo veel vragen moest stellen. Op de vraag van hobbies zij ze ga maar even zitten en toen begon ze mijn nek te masseren.
Toen in een keer zei ze in het vlaams dat ze uit België kwam en dat ik ook Nederlands kon praten. Afijn nou de ander hobbie was natuurlijk pijpen, maar dat hadden jullie natuurlijk al verwacht. Was een vreemde mevrouw :confused::confused:die Belgische Sandra :confused:met een "gebruiksaanwijzing" :rolleyes:maar ik had toch weer zin gekregen dus toe maar weer.
Ik had al een tijdtje het ijberenforum gevolgd en ik vond het erg knap dat sommige 3 of 4 keer per avond te keer gingen gingen. Ik dacht nou die zullen wel blauwe pilletjes gebruiken, of nog sterkere. Nou ik had al een tijd droog gestaan en zonder pilletjes (nooit gehad !!) waren het 3 keer, waarbij de derde keer uit mijn tenen kwam, dat wel:rubbel:.
Nou nog een tijd aan de bar gehangen, een pizza en nog wat bloemkoolsoep (?) en een broodtje naar binnen gewerkt. Een busseltje cola's er achteraan en nog wat gezanikd met de ervaren ijsbeer. Hij dacht dat ik nu ook verslaafd zou zijn aan Golden Time. Nou eerlijk gezegd niet. Ik heb al heel veel hoerententen in de hele wereld gezien :lostit:en inderdaad is dit leuker dan een privehuis in NL. Maar ik zit liever in de Philipijnen of Thailand :smile2:.
Ik ga zeker eens kijken in Oedt, beter eten volgens andere beren en ook veel dames en dat klinkt goed. Ook zal ik zeker nog eens een keer de Golden Time doen, want het zeker een leuke tent.:freu:
P.S volgens de ervaren ijsbeer was het gemiddeld, niet druk, niet slap.
PPS. Nee ik ben geen familie van Ace2 en ik zal de volgende keer niet te veel lullen.:wink:
Willem2
25 maart 2008, 23:03
Ik had al een tijdtje het ijberenforum gevolgd en ik vond het erg knap dat sommige 3 of 4 keer per avond te keer gingen gingen. Ik dacht nou die zullen wel blauwe pilletjes gebruiken, of nog sterkere. Nou ik had al een tijd droog gestaan en zonder pilletjes (nooit gehad !!) waren het 3 keer, waarbij de derde keer uit mijn tenen kwam, dat wel:rubbel:.
Ik gebruik zulke spullen ook niet maar ik weet dat die zogenaamd blauwe pilletjes niet voor meer orgasmes zorgen maar dat het geheel langer overeind blijft staan :rolleyes:. Daarnaast is het neveneffect juist dat men later klaarkomt.
Ik ben ongeveer even oud als dat jij bent en ik kwam de laatste keer 4x klaar en de keer daarvoor 5x. Maar zo belangrijk is dat klaarkomen nu ook weer niet ; als je maar plezier hebt gehad.
En gezien jouw goede verhaal :freu: heb jij je wel vermaakt.
2horny4u
27 maart 2008, 13:42
't Is net of ik vorige week nog geweest ben.
Gisteren vlgns mij voor eerst dit jaar weer eens bij GT geweest, althans ik kan mij de laatste keer niet meer herrineren, maar wellicht dat Gustomass od Seqoya mijn geheugen kunnen opfrissen.
Tegen 14:30u aangebeld en niet zoals gewoonlijk vriendelijk onthaald, maar kreeg me een portie op mijn falie. Waar ik geweest was al die, had ik soms een andere vrouw (ze moesten 'ns weten), waarom ik zolang weg was geweest enz. Het maakt niet uit wat ik zei. Nou ja uiteindelijk het maar gauw goed gemaakt met de ontvangstdames.
Nog 5 min binnen al meteen met 6-7 vrouwen kussen en mondsappen uitgewisseld. Best wel grappig als je dan de nieuwe lichting dames zie kijken met grote ogen, zo van "wie is die vent dan wel niet". Tja ik vraag er ook niet om, het overkomt je ......
Al snel had ook Laura mij gespot, en ja daar kom je 1, 2, 3 niet van af. Dus met haar in de sauna geweest, wat een dondersteen. Andere kerels gingen en kwamen, vraag mij niet waarom ! Ook nog even de wirlpool gepakt met Laura en daarna de slagroom in de taart, oops of was nou op de taart whatever !!
Daarna even een momentje voor mezelf genomen, was immers die dag ook bij Partytreff Mettmann geweest, was ook weer een feestje, alleen duurt dit niet de hele dag, dus daarom nog even doorgereden naar GT.
Net voor het eten, dit keer zeer redelijk te noemen, toch nog ca. 40 min met Tatjana en later Marina op de bank in de bar zitten kletsen (niet roddelen) over GT, andere clubs, de vrouwen, de gasten, de toekomst etc. Heel leuk en heel verhelderend. Ook nu weer zag je iedereen kijken dat ik zo lang met Tatjana op de bank zat. Ik was ook verbaasd, want volgens mij doet ze dit niet zo vaak. Maar ja wat kan ik eraan doen.
Na het eten nog met Liliane uit Oekraniene passievol op de kamer geweest. Al met al een top daje met PM en GT. Zo rond 21:00u zeer tevreden, moe en voldaan weer huiswaards gekeerd.
Gr. 2horny4u
seqoya
27 maart 2008, 14:34
Nou 2horny4u dat was om precies te zijn 11 januari dat was jouw laatste keer daar volgens mij....tenminste dat was de laatste keer samen maar ik kan me nog iets herinneren dat je nog een keer later alleen bent wezen kijken maar niet al te lang geweest bent ! Dus voor die datum moet je even in je eigen archieven duiken ;)
je hebt weer genoten lees ik ;) toch niet in de bek he ????
2horny4u
27 maart 2008, 17:09
Nou ok dan toch al 1x geweest dit jaar. Maar de de frequentie was eens 1x ++ per week, dus het gevoel wordt er niet anders om.
Oh ja en dat over die bek ..................... zou ik ooit zoiets doen ???? in GT niet, maar in PM tja that's an whole different ballgame !!!!!
Nou 2horny4u dat was om precies te zijn 11 januari dat was jouw laatste keer daar volgens mij....tenminste dat was de laatste keer samen maar ik kan me nog iets herinneren dat je nog een keer later alleen bent wezen kijken maar niet al te lang geweest bent ! Dus voor die datum moet je even in je eigen archieven duiken ;)
je hebt weer genoten lees ik ;) toch niet in de bek he ????
Humpdiebumpie
29 maart 2008, 10:25
ik plan binnenkort eens een bezoekje in Gt nadat ik na een heel wat mindere dag in ying yang hoorde dat het er in Gt toch wel beter aan toe gaat qua vrouwen. Benieuwd dus, maar ik hoor dat de vrouwen er wel meer pusherig zijn. Klopt da? en zo ja wie kan en mag zoal komen zonder een miskleun te vangen. Wie zijn de namen die ik daar zo een beetje moet onthouden? Alvast bedankt en tot binnenkort in Gt--> The place to be!!?
zeppos58
29 maart 2008, 10:42
Let op;, in GT ben jij het wild en de meiden de jager. Laat u zeker niet overdonderen, lees het forum er op na, en kies doelbewust, laat niet zien dat je nieuw bent, maar zeg duidelijk dat je al tientallen andere clubs hebt gedaan.
Spreek klaar en duidelijk af wat er kan en wat niet.
Pas op voor de dames in en rond de Kino, want die vreten je gewoon ter plekke op.:mad:
GT vind ik te overweldigend, te veel volk op een kleine plaats. En teveel zeer opdringerige meiden.
Ik ga veel liever naar de zusterclub van GT met name Living Room of naar het nagelnieuwe Villa Vertigo. :teuflisch
Stiffmaster
29 maart 2008, 10:48
ik plan binnenkort eens een bezoekje in Gt nadat ik na een heel wat mindere dag in ying yang hoorde dat het er in Gt toch wel beter aan toe gaat qua vrouwen. Benieuwd dus, maar ik hoor dat de vrouwen er wel meer pusherig zijn. Klopt da? en zo ja wie kan en mag zoal komen zonder een miskleun te vangen. Wie zijn de namen die ik daar zo een beetje moet onthouden? Alvast bedankt en tot binnenkort in Gt--> The place to be!!?
Staar je niet blind op van wat je van andere soms hoort, je hebt een slechte dag in YY beleefd, denk erom dat dit even zo goed in GT kan gebeuren, mag zo langzamerhand wel stellen dat ik in beide clubs geregeld :D geweest ben, en ik als voormalig groot bewonderaar van GT, moest toch erkennen dat ik het een week of drie ondanks de aanwezigheid van vele bekende bijsbeertjes, het niet echt daar naar mijn zin hebt gehad en toen ben uitgeweken naar LR in Kaarst inderdaad een soort dependance van GT maar dan veel relaxter, en denk erom pas op voor je het weet wordt de jager het wild, voor je gaat kijk even naar dit kleine hulpmiddeltje, http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7583 ,
wordt je allicht weer iets wijzer van en kijken op meetingpoint welke ervaren ijsbeer die kant op gaat is ook geen onnodige luxe.
groeten De Stiffmaster :wink::wink:
Picasso 1
30 maart 2008, 19:08
Gisteren wilde ik eigenlijk naar YY, maar na vroeg in de zaterdagmiddag een uur in een van de twee files van Nederland te hebben gestaan was mijn stemming omgeslagen :angryfire en ben maar naar GT gegaan.
Het bleek toch een gelukkige zet. Ik schat in dat er minmaal 60 dames aanwezig waren. Volle bak zowel qua dames als heren. Genoeg keuze aan dames en voor ieder wat wils.
Heb kammersessies gehad met dames waar ik een jaar geleden voor het laatst was meegeweest: Mati, Gabriella en Lia. Mijn energie was hoog gisteren (de druk van de spanning van die kutfile op een zaterdag moest eruit) en ik wilde nog een 4de sessie met Elena (ze zag er om te :fuck:). Helaas stond Elena op het punt om naar huis te gaan. Het voelde als een blauwtje aan toen ze zei:"ach, du bist so oft hier so du kannst jedem anderen tag mit mir gehen" :rolleyes:.
Eten was gisteren heerlijk. Een soort rosti met vlees, paprika en groente.
Het valt me op dat je in GT steeds minder bekende ijsberen aantreft. Waren ze allemaal naar YY? Alleen Van Dattum heb ik ontmoet met wie het gezellig vertoeven was.
Kortom gisteren veel ge-:fuck: en relatief weinig geluld.
Haec58
30 maart 2008, 23:26
Were in GT last week-end
Saturday, 29th March 2008 : :
60 named women : Alea (.bg), Celina (.tr), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Cosmina (.ro), Dasha (.ru), Doro(thea) (.pl), Ella (.ru), Emilie (.de), Emma (.ro), Filiz (.tr), Franceska (.ro), Gabriella (Spain), Helena (Greece), Isa (.de), Isa (.pl), Jana (.pl), Jennifer (.ro), Jessica (.de), Joy (.pl - New Blond-Grey, 22-25 yo, 1.70 m, slim, Cup BC), Kelly (Africa), Lara (Croatia), Laura (.ro), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lisa (.de), Lucy (.tr), Luna (Marocco), Mati (.pl), Maya (Africa), May-Lin (Thailand), Melissa (.bg), Mercedes (.ru), Monica (.pl - black hair, 26-29 yo, 1.75 m), Nadia (.de), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nina (.de), Olivia (.pl), Paris (.de), Rachel (.de), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Roxanna (.kz), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sandra (.ro), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Stella (Italy - Ex-Palace, Black hair, 18-21 yo, 1.60 m, normal, Cup A), Trinity (.de), Valeria (Croatia), Valeria (.ru), Valeria/Victoria (.bg), Vanya (.bg),
and 23 unknown women (included 3 new ones).
Sunday, 30th March 2008 : :
44 named women : Alea (.bg), Alexa (.de), Alexandra (.ru), Casey (Africa), Celina (.tr), Chantal (.pl), Cindy (.pl), Constanzia (.ru), Dasha (.ru), Ella (.ru), Emilie (.de), Gabriella (Spain), Helena (Greece), Isa (.pl), Jana (.pl), Jennifer (.ro), Jessica (.de), Lara (Croatia), Laura (.ro), Lavinia (.ro), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lucy (.tr), Mati (.pl), May-Lin (Thailand), Melissa (.bg), Melissa (.ru), Mercedes (.ru), Monica (.pl - black hair, 26-29 yo, 1.75 m), Nadia (.bg), Nadia (.de - As Thekefrau), Nadine (Thailand), Nellie (.ru), Nina (.de), Olivia (.pl), Paris (.de), Ricarda (Spain), Samyra (Colombia), Sandra (.ro), Silvana (Italy), Tanya (.pl), Valeria (Croatia), Valeria (.ru),
and 16 unknown women (included a new one).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Toppie
31 maart 2008, 14:23