Volledige versie bekijken : Fabiola (Roemeense)
Naam : Fabiola
Nationaliteit/Taal : Roemeense /Engels beetje Duits
Leeftijd : begin 20
Haarkleur/-lengte : zwart halflang
Lengte dame : 1.55
Postuur/Cupmaat : B (puur natuur)
Tatoeages/Piercings : hmmm?
Service: GFE
Voordelen: zeer relaxte sex
Nadelen: laat zich niet meteen helemaal gaan (maar is dat eigenlijk een nadeel?)
Tijdsduur : twee keer 1 uur (niet achter elkaar)
Prijs : standaardtarief met natuurlijk trinkgeld van mijn kant
Extra’s bij het bezoek: -
Voor het eerst twee keer op een dag met dezelfde dame geweest. Er was een gigantische goede klik. Zeer onopvallend en bescheiden meisje. Geen jaaggedrag. De kamertaferelen hou ik voor me, maar dat ik haar twee keer de sleutel heb laten halen zegt voldoende. 100% herhalingsgevaar.
Ongelofelijk hoe groot ik ben, dacht ik toen zij opstond. Met recht het kleinste meisje wat ik ooit geloverd heb. Zelf zegt ze 145 cm te zijn, ik vind alles goed in proportie, zelf vind ze dat natuurlijk niet :cool: Fabialo heeft een goedlacht gezichtje en een leuk spleetje [tussen haar voortanden :rofl:]
Sex was gewoon goed en lief, met zoŽn klein figuurtje hou je jezelf van nature wel in, moet wel zeggen dat mijn spiegelbeeld op de kamer wel enige pedo-trekjes vertoonde, moest haar zelfs uitleggen wat een lolita-type was.
Leuke lieve meid die een beetje afwachtend rondhangt en op hoge hakken zich staande houd tussen alle andere babes, chapeau voor haar hoor :redface:
mr rocky
18 juni 2008, 08:13
Zij is de (oudere) zus van Antonia (voorheen in PHG en VV onder de naam Franceska en Alisia). Ik ben er afgelopen zaterdag ook mee weggeweest en hoewel het niet slecht was, is er voor mij weinig herhalingsgevaar. Haar zusje is toch net ietsje strakker, maar daar had ik de laatste keer in VV een akkefietje mee.:angryfire
infrared
30 juni 2008, 23:07
Dit schatje Zaterdag 28/06/2008 aangetroffen in LR. :fuck: 2X :o
Haar nieuwe verblijfplaats voorlopig...
Lekker klein meisje... Geniet ook als ze het lekker vindt... Mmm...
Wie niet trouwens? :D
Vlaanderen boven!
Zij is de (oudere) zus van Antonia (voorheen in PHG en VV onder de naam Franceska en Alisia).
Fabiola is het jongere zusje van Antonia/Cami/Isabella (ex-nanu34/PHG/VV/GT/LR). Antonia is dit jaar in PHG begonnen en samen met haar oudere zusje heeft ze een tijdje in VV gezeten en toen even nanu34. Nu pendelt ze wat heen en weer tussen LR en GT.
Dat doen wel meer dames ;)!
Klein meisje dat klopt, het betreden van de barkruk staat voor haar gelijk aan laten we eens een dwarsstraat noemen het beklimmen van de Mont Blanc :D!
:wink::wink:
italiano84
13 juli 2008, 14:25
ken haar heel goed..leuk en vriendelijk meisje. heeft de grootste moeite om op hakken te lopen en gaat daardoor regelmatig op dr plaat haha.
op de kamer was ze de eerste keer een beetje gereserveerd, daarna gingen alle remmen los.
deze week kriebelde het goed en ben ik 4 dagen achter mekaar naar GT geweest en 3 keer met fabiola op de kamer beland, zeker een aanrader vooral voor GFE