PDA

Volledige versie bekijken : Alicia Kolumbien

Bluefox
22 mei 2008, 20:27
Naam : Alicia

Nationaliteit / taal : Colombiaanse /Duits /Engels

Leeftijd : ca 30jaar

Haarkleur/lengte : Donkere halflange haren

Lengte :

Postuur /Cupmaat : Normaal /C/D-cup siliconen

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC,zoenen

Extra :

Alicia ist ca. 30, schlank mit halblangen dunklen Haren. Hat vom Typ her einen etwas Asiatischen Anschein, kommt aber aus Kolumbien. Ist mit getunten C-D Cups bewaffnet die sich aber recht gut anfühlen. Netter Bunda auch da.
Nach einigem Geknutsche und Gefummel sind wir in einem der vielen Zimmer verschwunden. Leider gab es nur ein kurzes Blaskonzert und das auch nicht in bester Güte. Dann legteeSie sich wie ein Käfer auf den Rücken und meinte ich sollte auf sie rauf. Habe ich dann auch gemacht. Sie fing dann blöde übertrieben an rumzustönen und die Augen zu verdrehen :rofl:. Hat mir gar nicht gefallen. Habe sie dann halb rum gedreht und die sache halb noch hinten nach vielen harten stößen zu ende gebracht.:thefinger Fazit: 1 mal hat mehr als gereicht. Kommt nicht mehr vor.

zizicroissantje
23 mei 2008, 22:30
Eergisteren ook deze donkerharige dame meegenomen. Ze kwam in de deuropening van de bar tegen me op rijden en voelen. Ze begon lekker geil te praten in onverstaanbare taal en ik dacht dat ze zei dat ik de lekkerste piemel had die ze ooit had gezien. Inderdaad amandelvormige ogen en lekkere grote bollen. Volgens mij noemde ze zich echter Andrea want ik vroeg nog of haar vader soms Andre heette...

Op de kamer broekje aan houden en snel tussen de benen afzakken zodat je er nergens bij kunt. Dan maar eens laten zien wie er de baas is. Haar broekje afgetrokken en haar hard op haar kontje geslagen!

Ai papi!!

Ik legde haar op haar rug en probeerde haar te palen maar ze bleef haar handjes maar naast haar spleetje houden. Dan maar grovere maatregelen. Haar op de knieen gezet en toen gebeurde er voor mij iets nieuws....
Weet je hoe je je vingers kruist achter je rug als je iets moet beloven wat je niet meent?
Zo draaide ze haar benen over elkaar waardoor je maar een paar centimeter diep kon knallen. Nu is dat voor mij genoeg maar ik wilde jullie hengsten even waarschuwen.

Op haar verzoek tot maulspritzen niet ingegaan en op haar heerlijke ballen gespoten. De benzine is al duur genoeg.

Niet nog eens...

Randy
24 mei 2008, 08:04
Lijkt ze op deze Andrea (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11106)?

Ace2
24 mei 2008, 08:31
Lijkt ze op deze Andrea (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11106)?

Nee, Alicia is het grote vriendinnetje van Andrea. Beiden uit Colombia.