PDA

Volledige versie bekijken : Annie /Anni (Bulgaarse )



Binky007
9 maart 2008, 22:39
Naam :Ani

Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits

Leeftijd : Begin 30j

Haarkleur/-lengte : Donkerblond / Bruin

Lengte dame : 160

Postuur/Cupmaat : Stevig maar niet dik / C - D

Tatoeages/Piercings : Niet op gelet, volgens mijn niet

Service: PZC, NMC, Zoenen, Vingeren.

Voordelen: Leuke sympathieke meid

Leuke en sympathiek meid
Pijpen was zeker niet slecht, lekker zacht
kwam wel iets te snel met condoom te voorschijn,
maar dat verdween ook weer op mijn verzoek.
Zoenen was dik in orde, streelde lekker veel,
vingeren was ook geen probleem.
Leuke sessie

Binky

zeppos58
21 maart 2008, 18:23
Gisteren, donderdag letterlijk tegen het lijf, of beter tegen haar grote boezem :rofl: gelopen. Inderdaad zeer vriendelijke meid die het Duist nog niet 100% machtig is, maar ik ook niet.
Op de kamer ontpopte ze zich als een lieve seksgodin. Het pijpen was zachtjes en teder en ja ze greep snel naar het jasje, maar ook bij mij legde ze het vriendelijk terug.
Uiteindelijk haar een 20 tal minuten liggen beffen zodat ze kledder klodder nat was, haar poesje werd overgevoelig, wijst op intens orgasme toch. Nu ze had er in ieder geval van genoten, dat was duidelijk.
Nog een 2de pijbeurt later mocht het jasje er wel over. Ze kroop op me en liet hen zachtjes en langzaam naar binnen glijden. Voelde gewoon hemels aan.
Na een tijdje van houding gewisseld naar missionaris en nadien op haar verzoek naar doggy, en zo ook mijn kwakje geloosd in het zakje.
Nog wat liggen nagenieten in elkanders armen met geknuffel, en geplaag met tongzoentjes en tongzoenen om na een dik uur te samen onder de douche aan de sauna te kruipen.
Toch wel een zeer lieve meid. :D

seksenfun
14 mei 2008, 21:00
Annie: lang blond haar, mollig, D-cup, 1,64m en spreekt enkel Duits.
Alisha of Alea (ik mocht kiezen?): lang zwart haar, zeer slank, A-cup, 1,68 en spreekt enkel Duits.

Op een gegeven moment, toen ik op het terras aan het zonnen was, kwam Alisha (of Alea – ook PHG) een beetje geil doen, in de hoop dat ik mee op kamer zou gaan, maar ik vond het nog wat vroeg. Wat later, na het bestellen van een drankje botste ik weer op haar en haar vriendin Annie. Omdat de zetels toch niet zo lekker lagen, als je je rug wil laten bruinen, ging ik maar even op hun uitnodiging in om binnen in de veranda met hen in een zetel te gaan zitten. Annie kwam meteen op mijn schoot zitten. Wat tongzoenen met beiden, handjes onder mijn handdoek, geile praat… en ik werd zo geil dat we enkele ogenblikken later op een ruime kamer lagen met toilet en douche.
Het was een geil triootje. Omdat het mijn eerste sessie was kon ik mezelf niet voldoende onder controle houden :wand: om na op zijn hondjes te neuken met Annie, terwijl de andere me aanmoedigde door op mijn poep te kletsen, tijdig te stoppen, vóór de zaadlozing, om ook de andere te nemen en het was te warm op de kamer om aan een langere sessie dan 30’ te beginnen.
Overigens vind ik dat je niet de meerwaarde hebt aan trio’s in verhouding tot de prijs (het dubbele of meer, als ze lesbisch doen). Trio’s zal je mij dan ook niet snel meer zien doen. Kwestie van smaak natuurlijk.

Toch een schril contrast opgemerkt. Op de bank in de bar was de gfe stukken groter dan op kamer. Daar was het knuffelen en zoenen beperkt. Dit ruikt een beetje naar bedrog, toch wel :mad:.

Clan
14 mei 2008, 22:02
Ach, dat heb je toch weer goedgemaakt met Raluca:D

Willem2
15 mei 2008, 14:42
Overigens vind ik dat je niet de meerwaarde hebt aan trio’s in verhouding tot de prijs (het dubbele of meer, als ze lesbisch doen). Trio’s zal je mij dan ook niet snel meer zien doen. Kwestie van smaak natuurlijk.



Kwestie van te veel met Hollanders omgaan :D :lostit:
Dus er niks met jouw smaak aan de hand ;)

:wink:

Willem2
22 mei 2008, 00:33
Naam : Annie

Nationaliteit /taal : Bulgaarse / Duits

Leeftijd : 31 jaar

Haarkleur /lengte : Lange blonde haren

Postuur / Cupmaat : Normaal iets voller / Cup C/D

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, GFE :o

Extra : werkzaam geweest in Villa Vertigo ( oa met Seksenfun : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11376&highlight=Annie )

Hollandmale
13 juli 2008, 11:06
Zat gisteravond in het nachtcafe boksen te kijken, kwam Annie bij me zitten op de bank bij de sauna. ANI, zoals ze zelf spelde. Meteen 'n goed gevoel gekregen, superaardige lieve meid. Beetje zitten strelen en tongen, mekaars lekkere plekjes beetgepakt en de boksmatch maar niet uitgekeken. Dus bij Klitschko's KO in ronde 11 lag HM onderhand zelf KO op kamer 6. Maar terzake, wat te zeggen van Ani ?
Ze is niet de mooiste, jongste en slankste in PHG, dus ook niet de populairste, maar kwa topservice zijn er zo maar weinig in Oedt :luvlove:.

Overdosis GFE, dus tongzoenen en pijpen gaat met Ani lang, nat, diep en met veel gevoel, gewoon helemaal top. Ben normaal gesproken erg sceptisch over orgasmes van dames (bijna altijd fake), maar dat van Ani leek toch wel erg echt. HM's orgasme was in elk geval ZEKER echt, en ontstellend lekker :p. Uitzonderingsgewijs 'ns niet met FT gefinisht, maar deze smiley geeft 'n aardig idee over de locatie :fuck:.

We kennen zo langzamerhand het begrip Sonny-meisje.
Maar dat is Ani niet, ze is eigenlijk meer 'n HM-meisje ;).

Herhalingsgevaar 200 %, volgende keer langer en vroeger met Ani.
Nu was het bijna middernacht, dat uurtje was veeeels te kort :heul:

Big30
29 augustus 2008, 23:57
Na haar vakantie in haar thuisland was Annie Vrijdagavond weer in VV te bewonderen.

:wink::wink:

egon, Dr. Rammler
9 september 2008, 10:17
Na haar vakantie in haar thuisland was Annie Vrijdagavond weer in VV te bewonderen.

:wink::wink:

wieso steht die dann noch im Garden ? :mad:

Willem2
27 april 2009, 13:15
wieso steht die dann noch im Garden ? :mad:


Ze staat,loopt en zit nu in Living Room.

Big30 gaat alles aan elkaar plakken, de verschillendetopics van Anni / Annie ;)

:wink:

Pistol Pete
27 april 2009, 13:21
Ze staat,loopt en zit nu in Living Room.

Big30 gaat alles aan elkaar plakken, de verschillendetopics van Anni / Annie ;)

:wink:

Ik denk en hoop voor haar dat ze ook veel ligt....;););)

c ya

Stiffmaster
27 april 2009, 16:17
Zaterdagavond voor het eerst met deze Anni gestoeit, de bedoeling was eigenlijk geen sex maar een hoofd en nekmassage :eek:. Het is een lieverd van de bovenste plank maar in het geheel niet een type waar Stiffie voor warm loopt, toch gebeurde het en afgesloten met een daverende FT, weet zeker ondanks haar lieve karakter dat er verder geen vervolg op zal komen, zeker met al die Stiffie meisjes daar, maar dit heeft ze dubbel en dwars verdiend. :bowlol:

Gustomass
17 mei 2009, 14:30
Anni, een volhardende Bulgaarse lekkernij voor Gustomass...


Gisteren liep Anni als een rode draad door Gusto's LR marathon van een uurtje of 13. Heb de 14 uur niet volgemaakt, was helemaal kaputt.

De dag begon heel rustig. Toch waren daar 2 Bulgaarsen , een blonde aan mijn zijde( naam vergeten, foei Gusto) en Anni aan de zijde van Dupke. Deze 2 dames wisten de sfeer er erg goed in te brengen. Leuk inspelend op Tiga's verjaardag, we kregen allemaal nummers toebedeeld en ze hadden hoge verwachtingen van de zich opgegeven forumleden.
Anni herkende mij nog héél goed van deze winter in Villa Vertigo...en dat ik wél altijd met haar praatte maar nog nooit met haar gekamerd had. Toen in de Villa lagen zaken een beetje anders dan nu, dat had ze ook al gauw geconcludeerd , dus ze zag kansen voor haar vandaag... Dat voelde Gusto en daar hebben we lekker gebruik/misbruik van gemaakt.
Die Bulgaarsen zijn lieve dames , maar ze willen wél graag met je op de kamer belanden. Nou, doe je best maar dan zou ik zeggen.

Gusto heeft zich van hun eerste poging los weten te wrikken en een drankje gehaald aan de bar. Daar tegen Alisa uit Cuba aangelopen en daarna maar gelijk spijkers met koppen geslagen met haar.

Later op de dag nog eens met Anni aan de praat geraakt toen ze mij "toevallig" tegen kwam in de bar. De muziek stond inmiddels wat harder en ze stelde heel wijselijk voor om in de kino verder te "praten" . Nu weet Gusto dat inderdaad de muziek daar een stukje zachter staat, maar of we aan praten toe zouden komen.... ze was me al gauw aan het opvrijen , kon haar handjes gelukkig niet beheersen... heb haar duidelijk gemaakt dat die sessie met Alisa , die ik net overleefd had, véél van me gevergd had en dat ik op dit moment niet genoeg energie voor haar had...ooh jawel en ze ging volhardend;);) verder....een kusje erbij en toen zou ze me over de streep trekken door alvast een stukje aan te blaasen.... Toen er toch maar een stokje voor gestoken, want voor je t weet...beland je op kamer...
Me amper los kunnen peuteren van haar, ze gaf niet op, was beetje teleurgesteld, echt en gespeeld tegelijk maar liet me gaan op een manier die de deur open hield voor vervolg.

Later haar in de bar nog eens weten te ontwijken maar verder op de avond onder op de bankjes bij onze masseuze( ik val niet op blond, maar sjonge jonge wat is dat een mooie vrouw) !!!. daar wist ze me toch weer naast haar plaats te laten nemen. Voor de tigste keer begon ze me te verleiden en eerlijk is eerlijk, wat weet ze je lekker erotisch op te werken, die handjes en die tong in je nek en achter je oren...mmmm ... Gusto deed net alsof ie zich in een partytreff bevond en schaamde zich maar niet meer als voorbijgangers hun ogen vielen op het bouwwerk wat Anni aan het oprichten was...het groeide en groeide...
Anni voelde me goed aan en merkte nog onvoldoende progressie op in mijn toegevingen...Nu ging ze met haar mond niet naar haar bouwwerk, dat had inmiddels genoeg aandacht gekregen... Nee, nu Machte sie Werbung door haar zoenkunsten en haar zoenbereidheid te tonen. Daar maakte Gusto automatisch graag gebruik van...Maar wat nog mooier was...Nu wist Gusto het zeker, jij Anni, jij mag vanavond het bed met me delen....heerlijk was dat....kijk, sex kun je met de meeste dames hebben, maar zo zoenen en lekker spelend en teasend mmmmmm.
Toch wilde Gusto het lekkerste van de dag nog wat uitstellen....
Nu ontsprong er iets in Anni... "weet je wat er in een vrouw haar hoofd gebeurd als ze zoveel moeite doet en als ze dan aslnog wordt afgewezen..."haar ogen vuurden en spraken boekdelen, ze zwaaide met haar handen en een hele andere Anni zat voor me..... wanhopig is niet het juiste woord, maar in Gusto's verleden heeft menig vrouw al in een veel eerder stadium opgegeven.
Nu gaf Gusto aan dat het er vandaag echt van zou komen maar nog niet nu.... ze nam het van me aan en liet me, met veel moeite weer los...
deze dame speelt het spel geweldig mee.

Even had Gusto nog afgewogen, met Anni naar bed of een massage door die blonde dame, was dat Barabara??? ze was heel vrolijk en vriendelijk en masseerde heel anders dan anderen maar wel heel erotisch....
Toen zelf vastberaden besloten, geen massage en Anni gaat het worden.

Een heel eind in de avond zat Anni op de krukken aan de ingang. Hier greep ze me vast, stelde voor om daar plaats te nemen en er volgde een werkelijk heerlijke verleidingsactie, waarbij ze haar sterkste wapen, zoenen, meteen volop in de strijd gooide. Heerlijk zoenen in openbaar, tja heb je toch nog wat aan je Partytreff skill, en ze werd heerlijk geil...
Nu vroeg ze om maar snel een sleutel te gaan reserveren... je moet het ijzer smeden als ie heet is zal ze gedacht hebben en inmiddels waren er wachttijden ontstaan...ja eigen schuld, vanmiddag hadden we direct kunnen kameren... Om de wachhtijd zo aangenaam mogelijk door te brengen stelde ze de kino voor. gelukkig, slechts een kort stuk lopen want het was niet mogelijk de inmiddels ontstane paal te verbergen....
In de kino ons heerlijk neergevleid en gewoon aan het vrijen gegaan. Heerlijk vrijen, bijna echt vrijen... we raakten behoorkijk opgewonden, ik zeker en Anni beslist ook zeker.... wat wil je, ..op een kamer wachten of doen we het hier in de kino.... een beetje misbruik, of gebruik makend van de situatie heb ik gebruik gemaakt van de optie lekker lang voorverwarmen en wachten op de kamer... we hebben een klein uurtje op het matras doorgebracht... we lagen in het midden...na een half uur wilde ze nog eens om de sleutel gaan vragen, het was tijd en het moment was goed gekozen want anders waren we hier gelijk in de definitieve doorstoomfase beland...Anni voelt een en ander goed aan... dat heb je met een wat oudere dame , dat heb je niet met zo'n jong ding. Die gaan gelijk van bil en zijn dan snel klaar. Tijdens ons verblijf van een uurtje op de kino matras wisselden zich links en rechts van ons de paartjes af. Zij kwamen aan, vingen het riuteel aan, hij kwam dan( en zij natuurlijk ook....aan haar kreunen te horen:cool::cool:) en daarna gingen ze weer. Nog geen minuut bleef de plek vrij.... heb inmiddels begrepen dat ook Timjava met Aphrodite een spoedactie heeft uitgevoerd naast ons.
Op gegeven moment stonden er paartjes te wachten die me erop attent maakten,...als jullie klaar zijn, mogen wij dan jullie plek...
De omloopsnelheid was hoog, er liep hier een en ander warm...
Een paartje wrong zich er nog tussen en hoewel Anni en Gusto innig in elkaar verstengeld waren werd de plek nu toch wel klein. Daar kan zelfs een partytreff niet meer aan tippen...

Als een kind zo vrijt kwam Anni met een sleutel aanlopen...
Nu de kamer op, een kleinere kamer, geen raam deze keer, maar een lekker hok om eens lekker geil te seksen....
En zo geschiedde, we hebben onze kino sessie weer opgevat, nu wel de kleren helemaal uitgedaan... dat is een stuk gemakkelijker...maar toch..een beetje in de kino, met wat kleren aan en een beetje jezelf wringen waar je eigenlijk nog niet aan mag komen.,dat hééft ook wat...
Op de kamer er een vol uur tegenaan gevreën, wel met een kleine pauze voor Orangensaft, sjonge wat had Gusto vocht nodig en een sigaretje voor Anni.
Gusto was niet echt beleefd en begon alweer lekker aan Anni, nog vóór ze haar sigaretje op had....... daar had ze geen bezwaar tegen.....

Anni heeft flink genoten van alles, zo mogelijk nog méér dan Gusto zelf. Haar op een heerlijke manier naar haar hoogtepunt mogen helpen, sjonge jonge wat lag daar een genietende vrouw zich helemaal overgevend aan alles wat je met haar wilde doen... heb als beloning daarna graag haar klaarkomen in ontvangst genomen, is toch een trofee op je werk en een teken dat we het met z'n tweetjes zeker niet verkeerd gedaan hebben. Een vrouw maak je niet in je eentje klaar, daar heb je wel degelijk de instemming, psychisch en Fysiek van de dame voor nodig.
Anni gaf zich graag over. Later tegen het einde van de sessie heeft ze me heerlijk klaar gereden en het zou me niet verbazen of ze is toen nog een keer voor een goeie is gekomen, zoals we dat in plat Brabants plachten te zeggen...

Heb met haar afgerekend, eigenlijk met een gevoel dat dit eigenlijk , wat je ook geeft onderbetaald is......
Deze dame heeft mijn dag gemaakt, ze speelt het spel met je zoals je hoopt dat dames het met je spelen... ze geeft niet op, ze vecht om je te krijgen...natuurlijk voor die euro's laten we elkaar geen mietje noemen, maar nu ging het ook om de eer...
Ze heeft me 3 keer flink opgewarmd gedurende de dag, dat is voorgenieten ad ultimo, althans voor Gusto....
Heb haar bij het afrekenen bedankt voor het feit dat ze niet heeft opgegeven( er waren immers enkele andere dames waar Gusto zo maar voor door de knieen had kunnen gaan..) . Gelukkig heeft ze aangehouden anders had Gsuto al dit moois niet meegemaakt...
Als je het niet meemaakt weet je niet wat je mist....
Sjonge , wat had ik veel gemist ingeval Anni zich had opgesteld zoals vele dames dat doen...na kort gesprekje en na een aanvankelijk nee of Vielleicht Später direct afhaken...

Nee deze Anni, zeker niet de mooiste of jongste of slankste , maar sjonge jonge wat een mooie ervaring.

Anni bedankt, elk jaar bij Tiga's verjaardag zal ik met een heerlijk gevoel aan jou denken....

en ook een beetje aan jou natuurlijk Tiga...


Gustomass weer helemaal in zijn sas....

timjava
17 mei 2009, 14:44
Leuk verhaal, betreft deze dame. Er is al een paspoortje van haar. http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11503

Gustomass
21 september 2009, 22:45
Afgelopen donderdag weer eens in Living Room geweest.
Het is een club, waar ik niet meer zo heel frequent kom en waar ik me bij het verlaten van de poort elke keer intens afvraag..."why the hell do I not visit this paradise more often???!!!!????."
Nu heeft Gusto dat gevoel de laatste tijd wel in meerdere clubs en bij meerdere dames, dus ja...je moét toch een keuze maken n'est ce pas??
In Gusto's drukke agenda kwam hij vorige week een vrijkaartje voor LR tegen met de verloopdatum van 17 september 2009.
Oei, da was effe schrikke. Nog even navraag gedaan bij onze Willem, of de datum inclusief de datum was, waarop het kaartje toch echt seine Gültigkeit verlieren würde...Hij kon me geruststellen,maar dan moest Gusto toch op een doordeweekse donderdag gaan clubben. Komt niet heel zo vaak voor.

De hele dag tüchtig gearbeitet dus kon Gusto om circa 17 uur de reis naar LR anfangen... Het weer was super..eigenlijk was het veel mooier om in Marisol, YY, VV of zelfs Acapulco of PSR aan te gaan. Ok, ander keertje dan maar.

Met het zonnetje in de rug de snelweg langs Goch met succes vervolgd en ook bij het passeren van Sonsbeck, dus niet ver van Xanten af, gebeurde er bij Gusto niet veel. Xanten is Xanten niet meer voor Gusto, maar dat heeft meer met één dame te maken dan met de club an sich...
Tegen 19 uur dan toch LR binnengestapt.
Trots mijn vrijkaartje ingeleverd en Gusto valt altijd op dat de thekefrau van dienst dan altijd minder blij kijkt dan Gusto zelf. Kan ook zijn dat dat is omdat ze héél serieus de tekst probeert te begrijpen en probeert te verifieren of het werkelijk wel een vrijkaartje is...
Misschien kan Willem er een grote Smiley op toveren, als herkenningspunt én als aanzet tot een vriendelijker lachje van de thekefrau....

Snel gaan douchen en Gusto voelde zich weer gelijk op zijn plek. De massagedame deed me niks, dus Gusto hoefde zich enkel op de dames te concentreren deze keer.
Op weg naar de bar de trap opgaand Caligula nog getroffen, welkom geheten, maar hij had weer een jonge hinde aan zijn zijde, dus heb ik hem maar laten geworren, zoals we dat op zijn brabants plachten te zeggen. In de bar werd ik naar een getinte dame gezogen, bleek van Libanese of Tunesische afkomst te zijn. Vriendelijk, naam vergeten en had wel heel veel zin in een kamer. Nu verscheen Caligula weer aan de bar , met dezelfde dame nog steeds en die keek heel erg beteuterd....wat is dat nu, een dame bij Caligula die niet blij kijkt...dáár moet iets aan de hand zijn...Caligula lachte me toe en wees met duidelijke gebaren in de richting van de dame en zette een brede lach op....
Wat bedoelt ie toch, ziet ie dan niet dat ik met een heerlijke bruine dame in gesprek be..... potverdorie...die dame die kén ik.... ze lachte me toe...verrek zij kent mij nog beter dan ik háár.... onbeleefd mag het overgekomen zijn maar gedreven door emoties ben ik Caligula zijn metgezellin om de nek gevlogen en hebben we innig elkaar welkom geheten....Dit was een oude bekende uit GT, Van Goch en uit YinYang.... Tja, ze had haar haren héél anders en tja, dán mist Gusto een cardinaal herkenningspunt...tis nie anders...

Deze dame heet hier nu Mina dacht ik, maar velen onder ons/jullie zullen haar beter kennen als Bettina....Bettina die altijd Mama Marian bij zich had, in GT, Goch en YY....maar...nu was Mama Marian er niet bij..Mina wist niet hoe het Marian verging en dat stelde Gusto een beetje verdrietig...
Op het lijstje van: "die dame zou ik nog wel eens willen zien!!!!!!" staat Marian heel hoog genoteerd.
Het rare is dat Gusto Mina naderhand niet meer heeft gezien.... wil natuurlijk niet zeggen dat ze weg was, want Gusto's aandacht wordt van hot naar her en terug getrokken tijdens zo een clubbezoek...
Even naar beneden, waarvoor weet ik al niet meer. Daar effe gebabbeld met dames op de bankjes... komt er een bekende aangelopen... geroepen.... gezoend, en....nog eens gezoend.... Effe snel ingetypt ; "who the fuck is this..." en op de search button gedrukt....ja natúúrlijk, dat is Anni uit Bulgarije...Deze lekkere dame komt helemaal uit Bulgarije naar Duitsland om Gusto te plezieren...dát is Anni!!!.
Heb haar lekker laten zoenen en toen ze klaar was ben ik nog eens voor ne goeie begonnen... Ik moet nog wat eten en de Grill sluit om 20 uur...maar ik wil ook met je op kamer...ik heb dubbel honger....Ja dat geloof ik, zei Anni, na zo een lange tijd... Anni was Gusto nog niet vergeten en deze keer weet ie zeker dat ze me niet enkel herinnerde vanwege die 2 briefjes van 50 euro. Zij weet zich de ene sessie ook vást enzeker beter te herinneren als de andere..... "haben wir damals lange gewarted im Kino.."zei ze me..."gewartet sagst du???!!! "bracht ik in en ze zoende me weer heerlijk... Jij wordt het vanavond dacht ik, wist ik, maar wilde haar dat nog niet gelijk vertellen....Je bent jong en je moet er wél wat voor doen!!!.
Ik zei met een lach dat ik haar, ik had haar inmiddels opgetild, dat ik haar mee naar de gril zou nemen ...damit ich essen kann und sex kann machen zugleich.... Ze verstond mijn belabberde Duits en lachte heerlijk.
Anni is een goedlachse vrouw die heerlijk geniet. Anni is ook een hongaarse die niet weet en ook niet weten wil, wat het is om een klant los te laten en naar een andere dame te laten gaan.... Nee, dan kennen we de hongaarse nog niet...maar...een groot verschil...Anni weet deze competitie acties op een mooie manier te brengen zodat jij echt het gevoel krijgt dat ze je echt wil en dat jij die lekkere kanjer bent waarmee zij, Anni dus, lekkere sex wil gaan hebben..
Anni kan en doet dit op een plezierige , in het geheel niet Hongaarse manier....wat zeg ik nu... Anni is Bulgaarse, Gusto toch....je wordt ouder pappie, geef het maar toe, je wordt ouder pappie....
Nu ik me realiseer dat ze Bulgaarse is..denk ik weer aan mijn lief in Van Goch...Bulgaarse Maria...eigenlijk gelijk deze Anni, maar dan nóg liever..hoewel ze in 2 jaartjes tijd wel een beetje professioneler is geworden....

Boven bij de grill aangekomen en mijn bordje laten vullen en uitgenodigd door een dame om aan haar tafeltje aan te schuiven...geen probleem. Maar, nog voor Gusto 3 happen had gehad schoven er nog 2 dames ( waarvan eentje Anni was) bij en kon het zo maar gebeuren dat hij daar met drie heerlijke dames zat te eten...
Had mijn bordje amper leeg, vroeg Anni, wat zeg ik, stond Anni erop dat ik mijn stoel tegen die van haar zou schuiven...Gusto hatte gar keine ahnung, wozu dass diente.....;);).
Anni wilde niet wachten tot Gusto zijn tanden had gepoetst, een goede gewoonte na het eten...Nee, ze wilde lekker zoenen en Gusto dacht, why not!!!??
Haar handjes wilde ze ook niet doelloos achter laten en deze begonnen onder het berevel te zoeken naar leven.... Nou, leven was er maar het leek nog diep in slaap....
Het was genieten , zo met 3 van die kwebbelende dames aan je tafel. Gusto verstaat er geen woord van en dan heb je van dat gekwebbel geen last, is het zelfs leuk...
Ze hadden plezier en dat straalde ervan af. De rede, ik weet het niet, maar zo met die dames om je heen is toch héél iets anders dan dat ze allen individueel op een eigen bankje zitten te wachten tot jij op hen toestapt...
Nog even kwam Calligula kijken of Gusto alles nog een beetje onder controle had, maar toen hij zag dat Gusto helemaal verloren was heeft ie maar opgegeven en is ie zijns weegs maar gegaan.
Nee hoor, Gusto was in hemelse handen...Intussen stond kleine Gusto rechtop naast zijn bed en paste zich graag aan . Hij wordt ook niet elke dag op zo een fijne manier door die handjes van Anni wakker gemaakt... enjoy, enjoy enjoy , riep een japanse collega stageloper in 1980 al waar Gusto bij was....of hij dit bedoelde hier in LR??? denk het niet, maar zeker weten , ook hij had zich zo maar aangepast aan de situatie alhier....

Anni stak niet onder stoelen of banken dat zij meer zin had om gelijk op kamer te gaan... Gusto had ook veel zin...maar hij wil het lekkerste graag wat bewaren voor later.... "Ich mache kein sex wenn die Sonne noch nicht unten ist"probeerde ik in te brengen. Daar nam ze geen genoegen mee maar ook kleine Gusto kon ze niet omkopen..op andere gedachten had ze hem al lang, maar ook kleine Gusto is net zo sterk als grote Gusto. Ik heb nog een wandelingetje gemaakt. wilde echt nog niet op kamer...

Bij terugkomst aan de bar een drankje genomen. Bij Calligula aangeschoven die in gezelschap van dame was. Niet echt lang erna komt daar een heerlijke Anni op me aangelopen en ik heb haar maar gelijk gegeven wat ik wilde. Gezoend alsof we verliefd waren, innig gezoend...Daarna even Calligula tewoord gestaan, en...hoppa, hadden Anni's en Gusto's tong elkaar weer gevonden.... Anni wilde nu op mijn kruk zitten dan konden we elkaar beter voelen, dacht ik maar zo. Nu kon ik haar zoenen en me werkelijk heel flink tegen haar aandrukken... ze werd er nog geiler en nog gekker van..maar..ze hield zich goed... net als Gusto, ter nauwernood.... De zon was nog niet onder en Gusto moest een smoesje verzinnen, voor Anni én voor zichzelf...het was verdorie zo fijn hier, we hadden elkaar zo lekker opgegeild, waarom niet gelijk door naar de kamer??!!!. Toch was Gusto sterke man, en hij wilde een rondje sauna en whirlpool machen... Ok, zei Anni, maar daarna wil ik echt met je op kamer.... Nu zegde Gusto toe, beloofd is beloofd...
Heb me in de sauna genesteld en even een Duitser te woord gestaan, was zijn eerste bezoek hier. Was juist zijn vraag aan het beantwoorden wie er de moeite waard zouden zijn. "aber dass ist ganz persönlich, wissen sie, aber ich finde Anni sehr gut..."en meteen komt ze binnen stappen en zetelt zich naast me. Haar lekker gemasseerd wat op een bezwete huid best lekker is... ze vond de massage goed, maar ze werd gewoon geil van dit gedoe....
Nu gingen we samen het bad in ...en Gusto kent zowel de dames als zichzelf héél goed...eenmaal dáárin verzeild geraakt, tja, dan is er slechts één ding daarna mogelijk...Gusto had waardering voor het geduld van Anni.
Ze genoot tot en met, en Gusto genoot met en tot....
We zaten alleen in de pool. We vrijden heel lekker en teasden elkaar heerlijk. Dit is een club, LR, waar dames tenminste nog mee in bad gaan, hier worden deals gesloten, eenmaal in bad met een klant , dan is er meestal enkel nog een Go... en is een "no Go "eigenlijk uitgesloten...
Anni en Gusto vrijden en toen heb ik haar toch maar voorgesteld om the party elders voort te zetten...
Lekker samen gedouched en haar de sleutel laten halen. Gevraagd heb ik het niet maar ze kwam wel met de sleutel van die supermooie spiegelkamer nr 5 of nr 7 aanzetten.... Aldaar graag plaats genomen.
Niets gezegd maar we zijn er beiden vanuit gegaan dat het wel een uur in beslag mocht nemen. Even wilde ze iets snel van ene actie naar andere en heb ik haar gezegd dat ik, met haar goed vinden, alle tijd wilde nemen...
Daar had ze geen bezwaar tegen en op mijn verzoek legde ze zich heerlijk relaxed op haar rug. Nu kon Gusto haar geven wat hij haar graag wilde geven. En jawel, de dame liet zich het beffen en wat al niet meer zij heerlijk welgevallen en genoot met volle teugen. Ze reageerde gewoon heerlijk en is op een onstuimige manier klaargekomen.... heerlijk gewoon om daar bij te mogen zijn en om daar de veroorzaker van te mogen zijn.
Even wat gedronken en onze reisje voortgezet...
Al met al een heerlijk uur volgemaakten gezweet als ossen..
Is heel mooi in deze kamer met al die spiegels. Even dwaalden Gusto's gedachten af terug naar zijn sessie met Dandara aldaar, een van de weinige zo niet de enige die anderhalf uur in beslag had genomen....
Dandara, wo bist du im moment???

Na deze heerlijke sessie Anni betaald en weer in de bar plaatsgenomen. Daar in close connection met Alisia, die Cubaanse Katze, zoals ze perse niet meer genoemd wil worden..... ich bin lieb, ich bin keine Katze... "stimmt, du hast recht, du bist ne liebe Katze..."
Deze dame is zo geil als maar kan, ze weet je gewoon te trekken met haar ogen en met die houding, ze is zo zelfverzekerd van zichzelf, een panter die je gewoon in weet te palmen....
Toch wist Gusto zeker dat dat niet zou gebeuren.Na wat gepraat over dat ze niet wilde dat er over haar geschreven werd en nadat Gusto had gezegd dat je dat toch niet tegen kan houden, wist Gusto zich los te wrikken uit haar figuurlijke en letterlijke klauwtjes....
Deze dame hééft wat, die heeft flair.... Ik dacht dat jij enkel in weekend hier zou zijn.... "ich bin nun hier, das siehst du doch!!!..."
Ja daar kon Gusto niks tegen in brengen.

Even later stond Gusto in de bar en kwam Anni me helpen met een stuk "after the deed" opvang. laten we eerlijk zijn, weet niet wie die opvang het meeste nodig had, Anni of Gusto.... we hadden genóten man...!!!.
Effe gebabbeld en drankje voor me gehaald. Annia wilde effe niks. Geprobeerd een drankje te bestellen, pal naast Alisia staand...Tja, er is veel mogelijk, maar dát gaat natuurlijk niet. Ze had me snel in haar greep...want ze wist dondersgoed hoe de competitie ervoor stond.
Nu begon een mooie strijd tussen Anni en Alisia en Gusto was het "lijdend ;);) voorwerp". Dit geeft je gewoon een heerlijk gevoel. Natuurlijk gaat de strijd om die 50 of 100 euro, maar op dat moment voelt het héél anders...Voor dit gevoel tuf je nu helemaal uit Nederland naar LR in Kaarst!!!.

Dit spel heeft nog even geduurd. Het was inmiddels rond middernacht en Gusto maakte nog een rondje. Mache dass, kreeg ik van Anni mee.
Bij terugkomst uit de pool kwam ik op de trap Anni tegen.... "wohin gehst du, vroeg ze me..."aber was machst du eigentlich??" ze is op kamer gegaan en zo kon het gebeuren dat Gusto een dik uur later het wachten had opgegeven en de thuisreis moest gaan aanvaarden.
Zowel van Anni als van Alisia geen afscheid kunnen nemen, beiden beschäftigd, maar dat is ok.

Gusto kon met een SUPER DE SUPERGEVOEL de vraag van de thekefrau beantwoorden , dat het prima was geweest...Met een "ich komme bald mal wieder", werd me het gebruikelijke 5 euro kortingskaartje in de hand gedrukt en kon Gusto het pand verlaten.
Met een heerlijk gevoel naar huis gereden en nagenoten.
Ik heb nog geprobeerd de vraag te beantwoorden: " waarom kom ik hier niet váker??" maar daar waag ik me maar niet aan.
Er zijn momenteel gewoon te veel heerlijke kleine paradijsjes in het Duitse.
Dat is het hem, niet meer en niet minder.!!

Living Room is gewoon een heerlijke club waar het goed toeven is. Of het iets voor je is, hangt er gewoon van af of het je past....maar dat is met dames ook...en met schoenen ook,...en met eten in een restaurant ook...
Gewoon proberen, dan weet je het.....

Gusto wil met name Anni maar ook Alisia van harte danken voor de super avond die hij heeft mogen beleven....

Het leven kan toch zó móói zijn!!!!!!.

Gustomass.

Gustomass
19 oktober 2009, 22:03
........Wie wel onlangs haar rentree had gemaakt in Living Room, was niemand minder Lovely Linda , Pretty Little Linda. Linda is een Brasiliaanse die Gusto nog kent van jaren geleden in GT. ..Linda is gedurende de avond regelmatig even bij me gekomen. Heb haar even lekker vastgepakt. Ze wilde gewoon even op een niet GT manier komen peilen hoe het er voor stond. Vroeg op de avond liep ik haar tegen het lijf "Hey!!! Gusto". Haar enkele flinke pakkerts gegeven, ja ze wilde er 3....
Effe gebabbeld maar ze zag dat ik met Anni gearmd, zeg maar verstrengeld van de kino kwam.... Toen Anni mijn reactie richting Linda zag en merkte, greep ze me later nóg steviger vast...."die laat ik niet los vandáág" hoorde ik haar nog niet niet hardop denken...
Later heeft Linda me nog één keer gevraahd hoe het er voor stond. Ze zag immers ook dat Gusto wéér héél veel tijd nam, alvorens met Anni te gaan kameren. Heb Linda heel eerlijk gezegd; " Schade Linda, ich hab schon ne Termin mit Anni, leider hab'ich dich erst nun gesehen" Linda lachte me begrijpend toe en stak haar telerustelling niet onder stoelen of banken. Dat snoetje, die reactie op dat snoetje , had bijna mijn afspraak met Anni aan het wankelen gezet....
Linda bleef vriendelijk en Gusto wil haar graag nog een keertje ontmoeten in LR.

De avond begon met een bordje eten opscheppen.
De bar inlopend op zoek naar een plek, liep ik niemand minder dan lekkere Bulgaarse Anni tegen het lijf. Volop zoenen viel me ten deel bij deze warme verwelkoming.
Zo die zit voor vandaag, dat zal haar wel worden, en eerlijk gezegd, ik had er volop zin in. Succexs gegarandeerd.!!. Ze hielp me mee een plekje in de tent op te zoeken. Daar zaten we al snel met een Bulgaars dameskransje. Dalton, nu weten wij ook hoe we eruit zien, zat al met Simona lekker te dollen. Simona een mooi en lief bulgaars meisje. Vriendelijk for ever deze dame.
Anni nam plaats naast me en samen gingen we ons bordje eten. Ik had honger dat scheelde, ging het bordje tóch leeg. Nee, momenteel is het hier slechter eten dat in GT…Ja, je hoort het goed. Later komt Zoë er nog bij zitten. Bulgaarse Elly had inmiddels al plaats genomen op mij slip. Zo ben je kwartiertje binnen en zit je al te genieten met medebeer Dalton en met 4 bulgaarse lieve schatjes om je heen. Allen erop aansturend dat je méér met hen zou willen. Elly en Zoë lieten duidelijk merken dat ze het er niet bij wilden laten zitten dat het vanzelfspekend was dat Anni al wéér met Gusto mocht kameren…De hele avond bleven ze wat proberen en wat steekjes te geven. Moeilijk was het om hen af te wijzen, nou meer erop te wijzen dat ik mijn keus zelf wilde maken én dat ik pas later op de avond wilde kameren.

Gusto wil mooi en lekker tot laatste bewaren.
Intussen mooi de gelegenheid om sauna te nemen waar we ook even bijpraattten met Willem en Gabi….leuk en gezellig dat zeker.
Ook met andere beertjes wat bijgepraat.

Anni weet zo lekker wat te teasen aan de bar, lekker sexy dansen, Gusto zittend op de barkruk en Anni Gusto lekker ophitsend…… Deze keer iets minder diep zoenend aan de bar als vorige keer, toen het ook een béétje ver ging…
Haar duidelijk gemaakt dat ik nog wilde wachten …kom gehen wir ins kino sitzen und reden…Ok dann, sitzen und reden…. Zo gezegd en zo gedaan…Nu dacht Anni Beet te hebben…nee, ik wilde nog even bijpraten met anderen en rustig wat badderen in de pool..Ok, ich komme mit….nee, gaat niet want dan lig ik binnen kwartier met je op kamer….
Heb haar hier beloofd dat ik echt met haar zou kameren, dat het later zou worden en dat ze gerust intussen haar ding kon gaan doen…
Niet veel later zag ik haar verdwijnen met andere gast…he, even rust dacht ik.
Kon niet vermoeden dat dat uren zou gaan duren en dat ik haar pas tegen middernacht in de tent zou treffen. Daar babbelde ze even gezellig mee en liet ze merken dat het was nu of nooit.
In de bijna lege tent begon ze me alvast een beetje te pijpen en dat was gewoon super heerlijk… Collega ijsbeer wás al van plan te gaan, maar voegde nu de daad bij het woord…

Anni ging sleutel bespreken maar dat ging lang duren…half uur of zo…We hebben ons lekekr in de kino genesteld en alvast een beetje opgewarmd…nou aj een beetje…een beetje dat kent Anni niet in haar vocabulaire… Ze was gewoon begonnen en Gusto kon zich niet houden…
Lass uns hier bleiben, probeerde ze enkele keren…
Nee, ich will dich alleine fúr mich….zei ik heel hebberig. Een keer kreeg ik haar zo ver een navraag te laten doen hoe het stond met sleutel…. Duurde wéér een half uur of zo…
Nu maar lekker doorgegaan met beidseits genieten. Ons maar niks aangetrokken van de druk gevulde kino. Met mijn voeten nog een dame van het matras gedrukt, langzaam zodat we alle benodigde beweginsgruimte tot onze beschikking hadden. Dat heb je met Anni …
De sfeer was heerlijk. Leuke babbels , lekker schaterlachen van dames, enkele ooh und aahs , een pronoflim die niet al te afstotelijke geluiden produceerde en gewoon heerlijke muziek van uit de bar….in deze mix van geluiden en sfeer deden Anni en Gusto ons ding….heerlijk, gewoon heerlijk. Van haar pijpen kan Gusto eigenlijk geen genoeg krijgen…
Toen ze op zoek ging naar een condoom, vroeg ik haar plechtig om door te gaan met blazen….dat is zo heerlijk…. Willst du nicht ficken??? Ja, aber später, bitte mehr blasen…
Anni weer aan het werk terwijl we elkaar in 69 heerlijk verwenden….
Daarna enkele lekkere posities doorlopen en moe maar nog lang niet klaar me weer neergelegd. Nu ging ze weer verder met hand en mondinzet. Het einde was heerlijk en mogelijk een beetje luidruchtig mijnerzijds, maar niet veel hadden kregen dat mee. In dat uurtje hadden velen hun heil elders gezocht…
Enkele vriendinnetjes van Anni genoten mee met ons….
Anni het was geweldig meid….heerlijk gewoon…



........Zo eindigde een lange avond en nacht met Bulgaarse lekkernijen om me heen. Vrolijke en vriendelijke dames, op het eind tegen 3 uur allen echt moe en toe aan rust. Enkel Anni, die laat géén vermoeidheid zien…ze blijft praten en schaterlachen….ze had ook een dagje vrij in het vooruitzicht, mogelijk dat dat ook bijdroeg aan haar kracht.

Verder hebben enkele dames spontane paaldansacts uitgevoerd en het uurtje Roemeense en Bulgaarse muziek nodigde de dames uit om zich eens flink uit te leven.
Er werd volopgedanst en dat is een lust voor hen en voor ons.
Mooi om te zien hoe ze zich op deze manier lekker ontspannen en effe wat anders doen…

Al met al een heerlijke avond en nacht gehad in Living Room.
Deze 25ste keer Living Room voor Gustomass was genieten en zeker de moeite waard.
Bij het weggaan afscheid genomen.

...Met een supergevoel me gedouched en aangekleed. En jawel hoor, boven bij de uitgang stond al weer “toevallig” Anni om me wel thuis te wensen…
Sjonge jonge wat een inzet van die dames.
Fijn om te merken dat dit alles echt nog bestaat tussen de jagertjes en de goudzoekertjes….
Je moet enkel een beetje een neus hebben om ze te vinden en een beetje geluk hebben om de goede, lees, die bij jouw passen, te treffen..

Het blijft een mooi gebeuren…
Ik zo zó wéér kunnen gaan…..
Met een heerlijk gevoel stapte Gusto om 03.03 uur in zijn auto om de 80 kilometer proberen door te komen om zonder de oogjes dicht telaten vallen..
Tis gelukt!!!


Gustomass.
__________________

macartuur
15 januari 2010, 11:04
Na mijn belevenis met Kelly zat ik de avond knap stuk. Na wat in de bar te hebben gehangen met een biertje ging ik naar de bios om een filmpje te kijken.
Of ze het roken, de bulgaarsen, Ze zijn erger als velcro klittenband.
Het was eerst Simone die meteen op schoot kroop. Ik steeds herhalen: ik ben stuk.
Zij: dat kan niet. Na 5 Minuten rondwiebelen op schoot gaf ze het op.
Binnen de minuut kwam Maria tegen me aan zitten. Ik steeds herhalen: ik ben stuk.
Zij: dat kan niet. Zal ik er nieuwe batterijen inzetten?
Ik: ik heb de afstandsbediening verlegd dus hij doet het niet meer. Na 5 Minuten zei ze: ik kom over een half uurtje terug.
2 Minuten later komt Annie tegen me aan gekropen.
Ik steeds herhalen: ik ben stuk.
Zij: dat kan niet. Zal ik er leven in blasen.
Zeg ik: lukt niet meer. Maar volgens mij krijgt ze het nog voor mekaar Lazarus van de doden op te wekken want binnen de kortst mogelijke tijd stond mijn vriend weer te zwaaien. Dus ontfermde Annie zich met een perfekte zachte handsfree blowjob over mijn vriend. Onderwijl verkende haar hand het scrotum en omgeving terwijl ik de film keek.
Da´s een nieuwe ervaring, zo ontspannen pzc en bios. Toch werd de pret gestoord toen Simone, Maria en nog een bulgaarse pinnig erlbij kwamen staan en een discussie begonnen omdat ik hen verwaarloosde. Mijn vriend begon het op te geven en Annie mekkerde een keer tegen hun waarna ze afdropen.
Vol overgave begon ze de Blowjob weer en mijn vriend stond er weer fier bij.
Na verdere 10 Minuten met korte pause werd mijn vriend overweldigt en we hadden een grand finale.
Daarna was ik kompleet wiebelig op mijn benen en ben wankelend naar de douches gegaan. In de aangrenzende kleedkamer was een kibbelij die ontaarde en waarbij ineens van overal mannelijk personeel aangevlogen kwam om de ruzie te regelen.
Schijnbaar had een klant geen zin om aan zijn verplichtingen te voldoen.
Ik ben voldaan en moe de weg naar huis aangetreden.

Rocketscientist
15 januari 2010, 15:23
Ani is na 2 weken Bulgarije weer present. Die Bulgaarse dames hebben inderdaad de neiging om elkaar klanten af te pikken, of je in de hoek te zetten om met 2 dames te gaan. Ani heeft dat ook al een keer bij mij gedaan, maar ik blijf het vervelend vinden. Wat dat betreft gewoon hard zijn, het zijn niet onze vriendinnen, en we hoeven ze geen eeuwige trouw te beloven. Onlangs overigens ook een Argentijnse te grazen genomen, die kon zuigen zeg, ben even haar naam kwijt, maar ze ziet er chique uit

Stiffmaster
16 januari 2010, 13:43
Onlangs overigens ook een Argentijnse te grazen genomen, die kon zuigen zeg, ben even haar naam kwijt, maar ze ziet er chique uit

Volgens mij is dat Chantal :gruebel:

Saruman
20 januari 2010, 10:43
Waarom ik nu weer met deze dame in de kino ben gegaan, weet ik eigenlijk niet meer.
Qua opticks is dit absoluut geen Saru-dame.
Maar ze is wel lief en vriendelijk, en dat zal het dan wel geweest zijn. ;)

Ze heeft me wel een kwalitatieve blowjob gegeven in de kino, tussen 2 andere koppeltjes in.
Nadien nog wat nageknuffeld. Aan neuken zijn we niet toegekomen.

Twinangel
1 februari 2010, 21:48
In de Kino heeft deze dame me oraal verwent zodat er geen weg meer terug was. En public hebben we de zaak verder afgemaakt. Ze geeft je verder een zeer goede aftersale. Later kwam ze nog even buurten en RPlover helemaal lekker gemaakt met haar kookkunsten. De Bulgaarse soep schijnt wel heel lekker te zijn. Wellicht een ideetje om op de volgende verjaardag van Dupke dit gerecht op te nemen. Al houd ik meer van toetjes:)

rplover
15 februari 2010, 23:45
Anni werkt volgens Leni niet meer in LR, we hebben haar zaterdag ook niet gespot.
Ze zou in een of ander partytreffen beertjes het leven aangenamer maken.
Voor wat het waard is.

erpee ;)

Big30
16 februari 2010, 00:10
Dacht dat het om Atrium ging waar ze nu werkt!

rplover
16 februari 2010, 00:35
Dacht dat het om Atrium ging waar ze nu werkt!
Klopt, ik was de naam kwijt, maar het is inderdaad Atrium.

Willem2
28 februari 2010, 13:51
Klopt, ik was de naam kwijt, maar het is inderdaad Atrium.

Ze werkt in de pauschalclub Platinum Harem in Erkrath. Inderdaad de buurman van Atrium.