Snoepveter
21 mei 2008, 13:05
Haarkleur/-lengte : donker, blonde highlights
Lengte dame : ca 1.67
Postuur/Cupmaat : slank, strak en gebruind (zonnebank)
Nationaliteit/Taal : Macedonie/Duits/macedonisch
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: TK/PZC/NMC/aftrekken
Voordelen: optisch lekker (borsten, heupen en billen, spierwitte eigen tanden)
Nadelen: afwerken: 'schatz, noch 5 Minuten'
Tijdsduur : 30
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek: niet gemerkt
Mogen we wat meer uitleg kwa sessie met deze dame .
Je lijk me niet content met haar .
Waarom?
Omdat je de symbool hebt gebruikt met de hand met de duim omlaag.
Snoepveter
21 mei 2008, 13:21
Ben afgelopen maandag met deze dame op de kamer geweest. Na Alexandra is het natuurlijk moeilijk snel 'iets beters' tegen te komen maar goed. In het begin al even met deze dame gesproken. Ze was er met haar zus (ziet er heel wat minder aantrekkelijk uit vond ik), althans dat zei ze. Ze droeg een bling bling centuur dat schuin om haar middel/billen liep, verder een soort van groen hesje, van voren geheel open om haar mooie (! :smile2:!) borsten ten toon te spreiden en hoge hakken. Zeker een C zou ik zeggen (die borsten dan) Mooi gezichtje, lichtbruine ogen, lang donker haar met blonde highlights, Mooie billen...., strakke buik en parelwitte tanden. Een echte optik flik, geen twijfel mogelijk. Ik heb haar de hele dag rond zien paraderen maar niet naar een kamer zien vertrekken/terugkomen. Aan het einde van de dag, zo rond uurtje of 01:00 werd ze belaagd door een zooi Duitse gasten die net binnenkwamen. Ze wimpelde ze allemaal af (huh?) Maar goed, ik keek nog een keer naar die lekker borsten en dacht, vooruit met de geit....Ik sprak haar aan en vroeg hoe het nu met haar ging. (lekkere openingszin he :D). Ze zei: "gut, ich habe jetzt schon 10 Stunden auf dich gewartet, wass tun wir jetzt?" Ik dacht, ach what the fuck en zei tegen haar, "Also gut, dann kann ich dich nicht langer warten lassen, oder?" (in m'n beste duits ja :D) So far so good.
Eenmaal op de kamer aangekomen even wat tongkussen, die lekkere memmen aflikken en aan die billen zitten natuurlijk. Eigenlijk alles wat jij ook zou doen...Ik merkte wel dat na Alexandra de fut er bij mij een beetje uit was, maar met het zicht op die lekkere memmen van Tara ging de handel weer wat omhoog. Rubber erom en Tara met die memmen erop. Beetje op en neer, maar mijn kleine paardje kreeg het al moeilijker en dreigde af te haken. Zij eraf en toen maar het condoom erafgehaald. Ze zei: "Ja wass nun, du sollst fortmachen, wir haben noch 5 Minuten!" Fuck off dacht ik en zei: "fortmachen ohne Kondom dann, Blasen!" Nou het werd meer trekken. Blijkbaar op de laatste minuut het laatste vocht eruit geperst want ze stond als een speer weer naast het bed, aanraken mocht misschien wel, maar dan moest ik blijkbaar nog een half uur bijkopen....:angryfire
Herhalingsgevaar: neuhhh...dacht het niet :nee: