frankkinky
18 mei 2008, 23:51
Haarkleur/-lengte : bruin
Lengte dame : 1,65 m
Postuur/Cupmaat : E cup siliconen
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :
Service: fzc, fmc, nmc, massage, zoenen, beffen
Voordelen: meisje met topinzet!
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00
Prijs : 160,00
Extra’s bij het bezoek: fzc
Had ik geluk? ik denk het, ik was eerder in dit prima verzorgd privehuis geweest en ditmaal dus weer eens geweest.
Mandy stelde zich voor en ik wist het, de oogopslag was al voldoende en zo was ik even later met deze prachtmeid op een mooie kamer.
En ik moet zeggen haar sexuele verleidingskunsten zijn van een topniveau!
Ik genoot van de orale kunsten waarbij ik ondeugend werd aangekeken en ook een subtiele maar o zo geile Russische massage volgde wat gezien de borstomvang van deze slanke prachtige meid geen enkel probleem was.
Standjes, alles was super en ook qua service was alles perfect in dit huis waar je anoniem wordt voorgesteld dus geen bijzijn van andere klanten, wat ook zijn voordelen heeft.
Aanrader deze Mandy en dit prima huis!
Lengte dame : 1,65 m
Postuur/Cupmaat : E cup siliconen
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :
Service: fzc, fmc, nmc, massage, zoenen, beffen
Voordelen: meisje met topinzet!
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00
Prijs : 160,00
Extra’s bij het bezoek: fzc
Had ik geluk? ik denk het, ik was eerder in dit prima verzorgd privehuis geweest en ditmaal dus weer eens geweest.
Mandy stelde zich voor en ik wist het, de oogopslag was al voldoende en zo was ik even later met deze prachtmeid op een mooie kamer.
En ik moet zeggen haar sexuele verleidingskunsten zijn van een topniveau!
Ik genoot van de orale kunsten waarbij ik ondeugend werd aangekeken en ook een subtiele maar o zo geile Russische massage volgde wat gezien de borstomvang van deze slanke prachtige meid geen enkel probleem was.
Standjes, alles was super en ook qua service was alles perfect in dit huis waar je anoniem wordt voorgesteld dus geen bijzijn van andere klanten, wat ook zijn voordelen heeft.
Aanrader deze Mandy en dit prima huis!