Volledige versie bekijken : Fee (Duitse) ex-LR
Extince
14 mei 2008, 22:06
Naam : Fee
Nationaliteit / taal : Duits / Duits
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur / lengte : Zwart haar tot aan de schouders
Lengte : 1.75 cm
Postuur / Cupmaat : Slank / B (natuurlijk)
Tatoeages / Piercing : geen
Service : PZC, NMC
Extince
14 mei 2008, 22:07
Raamwaardig
Fee is een ongelooflijk mooie jongedame die nog maar kort in Living Room werkt. Ik had haar al een paar maal langs zien lopen op de zaterdagavond dat ik er was en onderschepte haar toen ze van de kamer kwam en onderweg was naar een barkruk aan de toog. Deze volbloed Duitse heeft blauwe ogen met donker haar, een mooi en fijn gezicht, een bovengemiddelde lengte en een prachtig slank figuur. Absolutely babelicious :o. Het gesprekje duurde maar kort, temeer omdat er op haar geaasd werd door verschillende andere ijsberen en na een minuut of vijf stelde ze de kamervraag. Geboeid door haar fraaie uiterlijk zegde ik toe. We kwamen beneden terecht op een grote kamer met een flatscreen aan de muur en twee enorme bedden. Een soort orgiekamer. Eenmaal ontkleed begon ze mij direct af te zuigen. Dat deed ze beslist goed en de kleine Extince won aan kracht totdat hij fier overeind stond :cool:. Tussendoor verwende ze nog even mijn tepels om zich daarna weer energiek op mijn kleine vriend te storten.
Ze ging in de viervoeterpositie op het zeer ruime bed zitten, waarbij haar schitterende billen mooi uitkwamen. In dit standje, visueel ondersteund door twee wandspiegels waardoor ik de camerapositie naar gelieven kon switchen (:D), beleefde ik probleemloos mijn orgasme. Ze maakte na afloop een wat gehaaste indruk en ik besloot er verder niet op te staan de 30 minuten helemaal vol te maken op de kamer. Hmmm, het is lastig de ervaring met deze dame te beoordelen. Aan de ene kant lag het tempo hoog en had Fee een wat professionele houding gedurende het spel. Ze maakte ook geen aanstalten te gaan zoenen. Ik heb daar verder niet om gevraagd, omdat ik liever heb dat het in het spel gewoon gebeurt. Toch was de sessie opwindend, vanwege haar mooie lijf en kundige blowjob. Zij zou het achter de ramen ook enorm goed doen :). Dit bedoel ik overigens niet als steek onder water, ik wandel zelf ook graag bij de ramen, maar in een saunaclub verwacht ik iets meer rust en warmte in een sessie. Al met al toch een goede ervaring voor wie voor haar looks gaat, maar een herhaling zit er voor mij –voorlopig- niet in.
Tiga
18 november 2009, 20:43
Deze dame twee dagen eerder op de cocktailparty in Sudbad gezien en kort gesproken...wauw wat een mooi ding. FKK gekleed, slechts gehuld in kousen, hakschoentjes zag ze er prachtig uit. Bij vertrek vertelde ze me dat ze normaal in LR werkt op woensdag en zaterdag, aangevuld met dagen dat nog schikken.
Zaterdag dus in LR gezien, ze is wat stiller in het begin, geen grote prater en enigszins professioneel. Nadat ik eerder op de avond met haar gekletst had trof ik haar in de kino en ben ik ernaast gaan zitten. Leuk gesprekje kunnen voeren en op de sleutelvraag antwoordde ze dat het wel eens lang zou kunnen duren gezien de drukte achter ons op de speelweide. Ik zeg dan doe je best want daar heb ik weinig trek ik. Wonder boven wonder kwam ze al snel met een sleutel, ze bekende voorgedrongen te hebben.
Op de kamer begonnen met heeeeele zachte lieve zoenen :bibber_2::liebe2:...ik werd gek! Mijn gestreel bracht haar in de juiste stemming. Pzc deed ze met veel oogcontact en gevoel. Ik heb haar ook oraal verwend en intiem was ook echt intiem. Na een half uur afscheid genomen. Ik was zeer tevreden ondanks de licht professionele indruk die ik van haar had. Die was positief in dit geval. Herhalingsgevaar: sure!
woods25
25 juni 2010, 08:51
Diese Frau habe ich gestern in LR getroffen,wirklich eine wunderschöne Frau.
Später ins Zimmer,und insgesamt eine gute service sie läßt gerne massieren;)
schade Sie arbeitet ziemlich unregelmäßig.
Gruß
woods25
Fee was gisteren voor het eerst in Jété! :biggrin:
Ze weet nog niet of ze teruggaat naar LR!