Extince
14 mei 2008, 22:03
Naam : Wiwi
Nationaliteit / taal : Thais / Duits, Engels
Leeftijd : 42 jaar
Haarkleur / lengte : Lang zwart steil haar
Lengte : 1.60 cm
Postuur / Cupmaat : Romig slank / C (natuurlijk)
Tatoeages / Piercing : geen
Service : PZC, NMC, zoenen
Extince
14 mei 2008, 22:05
Illusie
Aan de bar van Living Room trof ik een dame met een onmiskenbaar Zuidoost-Aziatisch uiterlijk. Ik ontwaarde een leuke lach, mooie volle lippen en het bekende steile, zwart glanzende haar :). Ze was romig slank, had een wat timide uitstraling en een sexy oogopslag. Eén stap ik haar richting was voldoende om haar aandacht te trekken. Dit was Wiwi uit Thailand. Gezeten aan de bar, keuvelden we over haar moederland en de saunaclub waar ze werkt. Wiwi was positief en af en toe plagerig naar mij toe. Ze vertelde mij de veertig lentes te zijn gepasseerd, hetgeen ik moeilijk kon geloven. Maar Thaise vrouwen zijn altijd lastig qua leeftijd in te schatten. Haar gave huid en babyface wisten dat dan ook effectief te verhullen. Het zat me verder geenszins dwars en ik complimenteerde haar met haar looks. De ideale voortekenen voor een prima kamerverblijf waren verder daar en mijn wandelaars intuïtie gaf mij het groene licht om de sleutelvraag te stellen. Toen ik dat deed, toverde ze een brede lach op haar gezicht :D.
Op de kamer aangekomen, begonnen we lekker te zoenen. Wiwi deed haar best een goede sfeer te maken en begon mij ondertussen te strelen. Ik weet niet zo goed wat de oorzaak was, maar echt opwindend wilde het niet worden :(. Ze was wat ongedurig en wisselde snel van handeling en lichaamshouding, alsof ze zoekende was naar hoe mij te plezieren. Proberend, nadenkend. Niet helemaal into it. Misschien heb ik onbewust een verkeerd signaal afgegeven dat haar wat ‘off track’ heeft gebracht... Na een wederzijdse orale verkenningstocht en een intiem standje, merkte ik dat mijn libido wat wegzakte. Knuffelend, strelend en kletsend hebben we in een ontspannen en verder goede sfeer het halfuurtje vol gemaakt ;). Wiwi is een mooie, rijpe Thaise dame. Ze zoent prima en is op de gast gericht. Op de kamer wilde het lichamelijk echter niet vlotten tussen ons, waar ikzelf evenzeer een aandeel in kan en dus zal hebben gehad. Wellicht was mijn verwachting ook te hoog gespannen. Maar als de natuurlijke flow ontbreekt, dan is de illusie gebroken. Geen herhalingsgevaar voor mij derhalve met deze vriendelijke en gezellige dame.
Gustomass
13 september 2008, 11:56
Was het op de weg al errug vol, gisteravond in Living Room was het helemaal te gek.
Er waren flinke wachttijden voor de kamers. Genoeg dames, genoeg beren, maar te weinig kamers.
Dames vroegen al snel of ze je op de wachtlijst mochten zetten. met andere woorden, je moest eerst een nummertje trekken alvorens je aan je trekken kon komen.....
Maar tóch had het wat. Samen met je dame wachten op de sleutel, in mijn geval met Wiwi, hoeft zeker geen onplezierige bezigheid te zijn.....
Wie het langst wacht wacht op het lekkerste....
Al bij binnenkomst in de bar werd ik verwelkomd door een tweetal breed lachende Thaise dames. Een feest van herkenning, al moest ik wel voorzichtig proberen hun namen voor de geest te halen. Eentje heette Wiwi, maar welke van de 2 was het ook al weer. Deze 2 dames komen altijd samen en meestal voor één of enkele dagen. Ze doen het én voor hun plezier , en voor ons plezier en een beetje voor het geld natuurlijk.;)
Heerlijk gebabbeld met Pon, die toch wel mijn aandacht trok. Op ons vorige gezamelijke bezoek, zo'n maand of 3 à 4 geleden, was het nét niet van kameren gekomen. Al snel vroeg ze om alvast een sleutel te mogen reserveren, want de wachttijden waren mega groot . Dikke 3 kwartier is inderdaad nieuw voor mij in Living Room.
"of wil je weer eerst in de sauna, in de whirlpool en weer in de sauna voor je met me op de kamer gaat???" Deze dame kende me nog/al heel goed hoe weinig ze me heeft ontmoet. Laat dat maar aan de dames over.
Even tussendoor, zo wist Monica, een vlot en leuk produkt van spaanse en roemeense makelij, me na uren te overtuigen dat ze me goed kende en dat ik zelfs met haar gekamerd had, een maand of 8 geleden. Heb het zojuist even in excell gescheckt, en wat denk je...het klopt!!!.
Ze had haar uiterlijk qua haar veranderd, maar toen ze deze even helemaal los liet uithangen, ging bij Gusto een herkenningslampje branden...
Terug naar Pon en Wiwi.
Na lekkere babbel aan de bar, mijn saunaronde gemaakt. Ik ging immers naar de sauna vanavond...
Na lange tijd terug naar boven, de whirlpool draait weer als vanouds en ook de dames , weten er op een hele lekkere manier hun potentiele slachtoffers op te geilen. Monica reeds genoemd deed dat weer als de beste. Maar misschien geeft ze in het bad en in de bar al te véél weg van haar kwaliteiten, want het viel een collega op dat ze wel veel zichtbaar in de bar aanwezig was. Wat weinig op de kamers.. Een beetje jammer voor de klanten en voor haar omzet wellicht. Maar , genieten deed ze volop en in het laatste uur werd er door de weer in overvloed aanwezige Roemeense dames, vollop gedanst. Dan door die, dan door die, maar Monica was er de hele tijd bij en continu in ritmische dansbewegingen verwikkeld....Misschien toch even kameren met haar?? Afijn, het keuze menu stond overvol gisteren, werkelijk onmogelijk voor ons arme , maar verwende ijsbeertjes.
Eenmaal boven stond daar Wiwi moederziel alleen. Haar vriendin Pon was inmiddels op de kamer en het bleek niet bij een half uurtje te blijven. Nu greep Wiwi haar kansen en knoopte een gesrpek met me aan. Eerder had ze me rustig overgelaten aan Pon.
Lekker gebabbeld, heel plezierig en nu wist ze me te evrtellen hoe heerlijk ze het vorige keer had gevonden toen ik haar tot een orgasme had weten te brengen..en weet je, tot 2 keer toe!!!. Tja nu zette zich bij Gustomass een onomkeerbaar proces in gang.. en haar snel een sleutel laten reserveren..Gelukkig was er flinke wachttijd en hebben we best nog wat voorgesprekjes en voorhandelingen kunnen plegen...verre van onplezierig trouwens.
Toen was het tegen half één dan zo ver. Pon was nog steeds nergens te bekennen... Op de kamer heerlijk sex met Wiwi gehad. Lekker gewoon, héél ver weg van het professionele. Beiden deden we het voor ons plezier, en zij natuurlijk ook een beetje voor het geld...;).
In het begin kwam het een beetje onwennig over, en dat hád toch wat.
Heb haar heerlijk verwend en geproefd...een van de lekkerste fruithapjes ooit. en alles zo zacht, sappig en zo mooi glad. Geen oneffenheidje in haar poesje, gewoon een heerlijke jonge pruim op zijn Oud Brabants gesteld.
Geloven doe ik veel van dames, maar dat deze dame in de 40 is, geloof ik dus helemaal niet..
Haar poesje in ieder geval smaakt en voelt alsof amper 20 jaar...heerlijk gewoon.
Beiden lekker genoten van mijn orale expeditie die ik nog wel even had willen voortzetten, maar ze wilde een condoom. Ze wilde nu eindelijk wel eens die lekkere, inmiddels niet meer zo kleine Gusto junior in dat heerlijke poesje voelen...Nou dat is gelukt nadat we eerst even voorzichtig te werk zijn gegaan. Maten moet je soms een beetje passend maken als ze dat van nature niet zijn...;). nee hoor heerlijk strak en nogmaals, verre van 40 jaar..verre van dat...
Het de liefde met haar bedrijven, zeker het neuken , was wel wat ik herkende van de wat oudere full ervaren dames in andere gelegenheden. Dat was heerlijk en mijn orgasme kondigde zich gauw aan. Daar heb ik , met succes nog even een stokje voor weten te steken...je wil toch wat langer genieten nietwaar...
Dat is gelukt en toen Gusto het tijd vond om voor het eindschot te gaan,
heeft hij Wiwi zijn buks in haar handen gedrukt en mocht zij het karwei afmaken. Dat was heerlijk , een beetje onwennig, niet soepel en een beetje zoekende , maar nogmaals , dat hééft wat. Je word hier door Wiwi niet afgeragd als door een profi, verre van dat...
Uiteindelijk heerlijk klaargekomen en nu kwam bij me een stukje tekst van , wie was het ook al weer , naar voren. "Heb mezelf een FT laten bezorgen."
;);). Wiwi het was weer heerlijk.
Echt geen top ervaring maar heel lekker voor tussendoor. En lekker oraal, grenzeloos. Volgende keer hoop ik dat ze me veel langer oraal kan verdragen.
Bij terugkomst in de bar was Pon ook weer boven water, maar duidelijk minder energiek. Dat dikke uur kameren was niet in haar koude kleren gaan zitten.
Toen met een heerlijk gevoel afscheid genomen van een mooie Living Room avond.
Het afscheid door en met de gastvrouw, naam even kwijt, was weer allerhartelijks. Wat een oprecht lieve dame is dat toch.
Qua ontvangst kan er inderdaad geen saunaclub op tegen Living Room.
Gustomass
sunny
20 oktober 2008, 18:22
Hatte meine Freikarte (danke nochmal an die "Tombola") dann auch benutzt, um mich mit dieser sehr netten Dame näher bekannt zu machen :D
Viele Grüße
P.S.: das die Dame schon die 40 Jahre gut überschritten hat, kann man echt nun nicht glauben. Da wird noch so manch 28-30-jährige blaß vor Neid.........................