PDA

Volledige versie bekijken : Laurie /Lornie (Poolse)

ilovethaigirls
19 april 2008, 11:09
Naam : Lorny

Nationaliteit/taal : Polen / Duits / Engels

Leeftijd : 20-25

Haarkleur/lengte : Blond lang

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Zeer slank / A-cup

Tatoeage/Piercing :

Service : PZC, NMC, FT

Extra :

Bij binnenkomst was deze dame mij al dadelijk opgevallen. Heel mooi gebruind, lange blonde haren, mooi opgemaakt kortom een optickfick. In eerste instantie dacht ik dat die veel te mooi was om goed te zijn en ik was dan ook een beetje bang om met haar te gaan. Ik was haar al dikwijls gepasseerd en ze vermeed eigenlijk alle oogcontact en sprak ook nooit iemand aan. Na mijn tweede sessie ging ik eens een kijkje nemen in de kino en daar kwam ze ook binnen. Daar stelde ze mij een trio voor met haar vriendin maar ik vroeg of ze ook alleen wou gaan. Geen probleem ik haal een sleutel.
Op de kamer gekomen, bleek het een hele lieve meid te zijn. Ze vroeg me of ik ook Engels sprak, zo kon ze haar Engels wat oefenen. Ze was verwonderd dat ik als Belg 4 talen spreek.
Haar service dan. TZ deed ze bij mij niet spontaan. Ik vraag er dan ook nooit naar want dan is het zo een beetje gedwongen en dat wil ik niet. Ze likt verder wel overal en weet je in geen tijd behoorlijk op te winden. Pijpen deed ze overweldigend goed, net een tijgerin die je aanvalt en dan de manier waarop ze je aankijkt wooooow. Toen ze me vroeg of ik nog wou neuken ook zei ik haar dat ze gerust mocht doorgaan zoals ze bezig was. Nou in de mond komen kost je dan wel 30 euro meer zei ze me. Even later kwam ik overheerlijk klaar.
Het was zeker geen GFE maar laat ik het een hele goede afwerking door een mooie en lieve meid noemen. Eigenlijk was het veel beter dan ik had verwacht.
Heb er nog een leuk gesprekje mee gehad. Binnen 14 dagen gaat ze terug naar Polen en dan duikt ze wel weer ergens op. Waar dat wist ze zelf nog niet. Ze heeft de clubs opgenoemd waar ze al had gewerkt en dat was zowat in gans Duitsland.
Herhalingsgevaar is er heel zeker als ik haar nog een keertje tegenkom.

Willem2
19 april 2008, 11:55
... Ze heeft de clubs opgenoemd waar ze al had gewerkt en dat was zowat in gans Duitsland....

En dan staat ze niet op deze site vermeld :cool: Je hebt wel alle andere namen van haar onthouden ?
In ieder geval staat ze er nu op :freu:

TT Man
19 april 2008, 12:07
Ik zag haar gisteren (vrijdag) ook zitten. Zat naast mij op een kruk aan de bar. In een woord oogverblindend. Eerlijk is eerlijk. Door haar wat arrogante blik vreesde ik een OF met matige service. Zeer mooie verschijning. Volgende keer misschien toch maar eens proberen.

Randy
14 mei 2008, 13:13
Naam : Laurie

Nationaliteit/Taal : Pools / Duits, beetje Engels

Leeftijd : 22-25

Haarkleur/-lengte : geblondeerd lang

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : heel slank / A

Tatoeages/Piercings : navel en tongpiercing

Service: Goed. TZ, PZC, NMC. FT weet ik niet.

Voordelen: Lieve dame, heel mooi lijf.

Nadelen: Barbie type, verpakt in pastelkleurtjes. Zonnebankbruin. Qua looks een mogelijke optick fick. Wil tzt sili's :kotz:. Heren, help mij dit te voorkomen!

Dame heeft volgense Extince in Paradiso gewerkt.

ilovethaigirls
14 mei 2008, 13:25
Moet haast zeker deze zijn. Heb gehoord dat die terug is en de beschrijving klopt perfect.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11019

Randy
14 mei 2008, 13:28
Klopt. @mod, samenvoegen svp!

Randy
15 mei 2008, 10:04
Aantrekken, afstoten...

In de bar zie ik haar. Hoogblond gespoten, zonnebankbruin, zwaar opgemaakte ogen, pastelkleurige outfit die bijna pijn doet aan je ogen. Hoerige Barbie, ik kan het niet netter omschrijven. Niks voor Randy, eigenlijk. Maar ze heeft ook een goddelijk mooi lijf. En in de bar zit ze rustig, geen aanstellerij of opgefokt gedoe. Als ik eens langsloop en haar aankijk, kijkt ze rustig en open terug, en glimlacht. Geen gestress, geen overdreven lonken of ander lokgedrag, nee ze wacht rustig af.

Later heb ik het er over met Extince. Hij zegt dat ze in Paradiso heeft gewerkt, maar ondanks dat hij daar bijna alle vrouwen heeft misbruikt, is deze toch zijn dans ontsprongen. Qua looks is ze een Optick Fick, te mooi om waar te zijn, maar ook heeft ze voor mij toch iets intrigerends.

Tegen etenstijd, de BBQ staat al warm te draaien, denk ik: kom op, Randy, voor Volk en Vaderland, en dit prachtige forum, neem haar gewoon een keer mee en kijk of je gelijk hebt met je Barbie inschatting, of dat het toch goed afloopt. Maximale schade is EUR 50, nietwaar.

Ik loop naar haar toe, en we praten een minuutje of zo. Ze reageert heel vriendelijk, en ik ga haar met de seconde leuker vinden. Schlüssel bitte! Ze komt triomfantelijk terug met nr 15, de spiegelhut. Met zo'n mooie dame is dat extra genieten dus snel er heen. Na het opmaken van het bed pakt ze me vast en verwijdert mijn badjas, en ik verlos haar van die enge pastelkleurtjes. Een prachtig lijf laat zich bewonderen! Superstrak en slank, fraai A cupje. We zoenen en hoewel dat niet heel lang duurt is het wel erg lekker. Maar Laurie heeft andere plannen met mij en ze duwt me zachtjes op bed en begint een heerlijke pijpsessie. Oh my boeddha! Ik staar in de spiegel aan het plafond, en zie haar heerlijke lijf bewegen over het mijne. Ik streel haar en al snel liggen we in 69, oef wat heerlijk, zeker met de spiegels boven en opzij, en de aanblijk van haar heerlijke kutje net voor me, moet ik alle moeite doen niet voortijdig te exploderen. Ik geef me over aan haar heerlijke bezigheden maar dan laat ik haar toch stoppen en vraag om een Gummi. Snel doet ze die om en vraagt welk standje ik lekker vind. Doggy! Eerst rustig, maar dan steeds sneller en steviger, voel ik mijn orgasme opkomen en het point of no return is snel bereikt. Even uithijgen en een babbel, en dan is het halve uur al weer ruim voorbij denk ik zo. Maar als ik heb afgerekend blijkt dat we 21 minuten weg zijn geweest. Wat mij betreft prima, Laurie gaf me precies wat ik nodig had, en een volgende keer ga ik zeker een uur met haar spelen.

Lief, lekker, opwindend. Ik heb mijn vooroordeel over hoerige Barbies losgelaten!

ilovethaigirls
15 mei 2008, 10:25
Die namenkwestie moeten we toch eens oplossen, want op een Duits forum las ik dan weer Leonie.....
Blijkbaar ben ik niet de enige die wat bang was om met haar te gaan. Inderdaad te mooi om waar (goed) te zijn. Viel achteraf gezien veel beter mee dan verwacht. Is een hele mooie en hele lieve meid. Ik heb met een super gevoel de kamer verlaten.

Willem2
15 mei 2008, 12:19
Die namenkwestie moeten we toch eens oplossen, want op een Duits forum las ik dan weer Leonie.....

Dat is niet op te lossen. Andere landen, andere schrijfwijze van namen. Dames veranderen wel eens van naam of passen dat een beetje aan :cool:
Als jullie twee maar weten dat het over dezelfde Laurie / Leonie / Lornie / Lorny gaat :D;)

:wink:

Randy
15 mei 2008, 12:22
How about: Barbie! :zauberkis