PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Christy

frankkinky
13 mei 2008, 02:17
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 1,65m
Postuur/Cupmaat : slank
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : ja
Service: fmc, fzc, nmc, zoenen, lesbi-trio, massage, beffen
Voordelen: spontane zeer vrolijk meid die goed kan zoenen, goede GFE!
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00 uur
Prijs : 130,00
Extra’s bij het bezoek: fzc, jacuzzi (25 + 15,00 extra)

Maandagmiddag was ik in Den Haag en ben ik de dag begonnen bij Stout voor een relax, ik kreeg de opdracht van mij wandelmaat direct te kiezen zodat ik hem weer tijdig op kon pikken. Nu dat was nog even moeilijk want er waren leuke dames aanwezig waarvan ik Lotus, Melissa en Christy nog op mijn verlanglijstje had staan. Het werd Christy een vrolijke bijdehande blonde meid van begin 20 met een leuk en spontaan gezicht en lekker lichaam. Het verraste mij dat er nog geen recensies van haar hier stonden ondanks dat ze toch net een paar weken in een ander bekend privehuis uit de Hofstad had gewerkt. Afijn, Christy en ik mochten naar kamer 6 de prachtige kamer met Romeinse pilaren om het bed, de apart jacuzzi in een nis met muurschildering en prachtige kroonluchter met flikkerende oranje lampjes.

Christy is mij enorm bevallen!!! Erge leuke dame, spontaan en nam geen blad voor haar mond, vertelde honderduit en dacht goed over de dingen na kreeg ik al snel in de gaten. Terwijl ik de jacuzzi vast aanzette ontdeed dit leuke meisje haar van haar kleding en daar kwam een zeer goed, strak en lekker lichaam te voorschijn met alles in juiste proporties, lekkere ronde strakke billen, natuurlijk lekkere b-cup en alles in de juiste verhouding, leuk gezicht met mooie ogen en een ondeugende maar ook sympathieke blik. Ook een pluspunt vond ik dat Christy blauw mondwater bij zich had voor zowel de klant als zichzelf, dit herkende ik van een ander huis en vindt dat een goede en hygienische gewoonte, wat ik wel een beetje mis bij Stout en vele dames. Ja dit begon goed! In de jacuzzi nam Christy al snel het initatief en zoende mij lekker, vol goed gebruik makend van haar lippen en tong. Jazeker een hele goede zoenster!!! , wat ik heel belangrijk vind in een date met een privehuisdame!

Al snel was ik hartstochtelijk met deze lekkere meid aan het vrijen totdat Christy voorstelde op bed verder te gaan, en dat was ook heerlijk! We zoenden heerlijk en al snel voelde ik haar tong ook over mijn tepels gaan richting mijn ballen waarna een heerlijke orale bevrediging volgde, af en toe mij ondeugend aankijkend. Het werd voor Christy tijd voor standje 69 en dat ging prima, Christy heeft een prima lekker schoon en verzorgd kutje! Niet veel later besloot Christy bovenop mijn hard geworden lul te klimmen en mij te berijden als een voleerd amazone waarbij ik een schitterend uitzicht had op haar lichaam, en met haar borsten en tepels speelde, we wisselde van tempo's en ritmes waarna ik in missionarisstandje stevig door mocht gaan wat ook heerlijk was, ik moest even bijkomen, want je krijgt van al dat werk het best warm, maar Christy was nog niet klaar met me, ze wilde dat ik haar ook op zijn hondjes heerlijk ging neuken en daar zegt een man natuurlijk geen nee tegen . Niet veel later kwam ik dan ook heerlijk klaar waarbij we nog even elkaar strelend naast elkaar bleven liggen. Ik was moe maar voldaan.

Christy is een heerlijk meisje voor ongecompliceerde lekkere sex en is ook in voor lesbi en zelfs licht kinkytrio, ik was direct getriggerd want ik heb al wat in mijn hoofd zitten met andere dames van Stout op dat gebied, maar zo krijg ik het nog druk! Het wordt een zalige kerst dit jaar!!!

Ja voor Christy kom ik zeker terug ik vind het een zeer goede aanwinst voor Stout, lief, lekker, leuk meisje wat ook een prettig gezelschap is zonder de sex!

yankee
5 juni 2008, 09:33
Het is nog maar een hele dikke week geleden dat ik deze mooie blonde cocktail
van Hollands x pools bloed heb mogen ontmoeten in een kamer. Overigens voor mijn gevoel is het al een eeuwigheid geleden, echter plotselinge werkdruk nam al mijn tijd in beslag.
Het was gezellig druk in het privehuis, weer hartelijk ontvangen door Brenda en Sandra, altijd fijn om twee leuke zussen in je armen te hebben.
Beide wisten nog van een vorige keer dat Christy mijn voorkeur had bij een eerst volgend bezoek en voor ik het door had stond Christy naast me en konden we alvast wat kennismaken.
Eenmaal boven op de kamer wist ik het zeker, dit is leuke, nuchtere, goedgebekte Hollandse dame, dames met dergelijke uitstraling hebben duidelijk mijn voorkeur en staan bij mij meestal garant voor een
super date.

Christy was ditmaal gekleed in een schoolmeisjes outfit, waarin haar lichaam goed uitkwam, ze heeft lang blond haar, een lief doch ondeugend gezicht. Een heerlijk lichaam met een natuurlijke B cup en mooie ronde strakke billen, met daaronder mooie benen. Haar schoolmeisjes outfit stond haar goed maar zie haar prachtige lichaam toch veel liever in een strakke jeans en shirt. Al was het maar voor mijn gevoel dat ik mijn cadeau helemaal mag uitpakken.

Op de bank in kamer 3 leerde we elkaar verder kennen al zoenend en teasend ontdeden we elkaar van de overtollige kleding. Onze lichamen verstrengelde in elkaar en even stond ik weer voor poort 7 van de hemel.
In bad vonden onze lippen elkaar snel, onze handen teasde elkaars lichaam op de juiste plekjes, ik genoot met volle teugen. Gelukkig op tijd kon ik deze sessie in bad stoppen anders was mijn eerste kruid reeds verschoten.
Op bed ontpopte Christy zich als een niet onverdienstelijk erotische masseuse, gevolgd door een lange franse afwisselende massage, waarbij geen plekje overgeslagen werd. Inmiddels was ik door de poort gegaan van
de 7e hemel. Ik moest haar vrouwelijkheid proeven en neem van mijn aan Christy smaakte naar veel meer.
Beide genoten van ieder moment en een spetterend hoogtepunt was het gevolg.

Absolute topdate gehad, die zeker een vervolg zal krijgen.

Yankee

Rocco2007
26 augustus 2008, 14:17
Ook ik heb kunnen genieten van deze Blonde schoonheid vorige week.
Ik moet zeggen dat ik de eerste keer in Stout was, en het heeft me geraakt wat een gezellige tent is dit zeg, lieve gastvrouw Brenda (nog bedankt voor de rondleiding).
Ja Christy is een spontane en gezellige tante, en je komt niks te kort bij haar, ze kan heerlijk tongzoenen, ze houdt er van om lekker gebeft te worden, en frans zonder biedt ze ook aan.
Al met Al een zeer goeie ervaring met deze dame en ik ga er zeker nog een keer mee naar de kamer binnenkort.
Rocco

frankkinky
30 augustus 2008, 20:40
Christy is naast het feit dat het een hele leuke, vrolijke en energieke eerlijke vrouw is ook nog eens een erg lekker ding. Het is zo'n meisje wat bij je in de straat kan wonen en je altijd vrolijk gedag zal zeggen en waarmee ze dan in die seconde al een glimlach op je zicht weet te toveren.

Niks negativiteit deze dame, schouders eronder zetten en positief denkend, en dat boeit mij. Het was dus ook supergezellig met haar. De jacuzzi liep vol en het gesprek liep geanimeerd en ook met voldoende diepgang, totdat Christy het tijd vond voor een hele andere interactie en ze in het warme water tegen mij aankroop met dat lekkere lichaam, haar borsten tegen mijn borstkast wrijvend ontving ik haar zoen, en toen herinnerde ik weer mijn eerste ontmoeting met haar, Christy is namelijk een hele goede en lekkere zoenster en ik genoot dus ook van haar kunsten terwijl we elkaar streelden, mijn tepels werden ook snel gevonden en zo genoten wij in het water, al vonden we beide dat we snel het bed moesten gaan verkennen en zo gingen wij snel door met de heerlijke vrijpartij waarbij ik soms even tussendoor lucht moest happen vanwege de intentiteit waarmee Christy haar vrijkunsten tentoonspreidde. Ze daalde af en begon met een heerlijke verwenpartij tussen mijn benen waarbij ook veel aandacht was voor mijn ballen en ook voorzichtig dat plekje daaronder werd gestimuleerd

Het werd na een lange orale verwennerij eens tijd voor meer actie wel te verstaan aan mijn kant, en zo penetreerde ik in missionarisstandje Christy rustig en voelde ik de energie in mijn los komen en al snel lagen wij ritmisch in elkaar heerlijk te neuken, waarmee ik de ritmes veranderden om zo nog meer genot te geven en te krijgen

Ook het zoenen ging lekker door, een goede GFE zoals ze dat noemen, echt genieten met zo'n leuke vrouw. Daarna met de hand afgemaakt terwijl Christy mij heerlijk zoende en mijn tepels met haar tong verwendde, ik vond het lekker en gezellig en heb mij vanaf seconde 1 op mijn gemak gevoeld bij deze leuke en bijzondere vrouw die ik alle goeds gun in haar leven.

Christy bedankt, je bent een kanjer!

frankkinky
16 september 2008, 00:23
Christy werkt nu in Dordrecht op de Dubbeldamseweg in een privehuis, topic kan verplaatst worden

frankkinky
14 april 2009, 01:13
dame is weer werkzaam bij Stout Privehuis

bellajunk
29 juni 2009, 21:55
Ook deze topper werkt nu bij DS als Christina:D

Ze zag er beeldschoon uit op de laan:cool:
Ga binnenkort wel eens langs om verder kennis te maken:p