Inloggen

Volledige versie bekijken : Safira / Sofia ( Russisch/Duits)

mssucces
12 mei 2008, 14:38
Naam : Sofia

Nationaliteit/taal : Russisch/ duits duits

Leeftijd : 19-21jaar

Haarkleur/lengte : Korte zwarte haren

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PMC, NMC

Extra :

Gisteren (zondag kwam er omstreeks 20:00 een nieuwe dame na de rondleiding van Tanja ging ze aan de slag.
Het is een duitse dame welke in rusland geboren is 20 jaar oud. ben met haar op de kamer geweest. Ze heeft al eerder in een club gewerkt maar alles was nog wel nieuw voor haar ze doet geen TZ FT en PZC wat toch een beetje standaard is. haar naam is Sofia en droeg een orange bikini cup A. ok niet vingeren ed. Sessie had wat beperkingen maar ze is wel lief en verlegen.

Pieta
12 mei 2008, 15:21
You can add : beffen, vingeren.

She learns very quickly :D :D :D (with good teachers :D)

mssucces
18 mei 2008, 09:34
Zaterdag koers gezet naar GT en wederom een kamerbezoek gedaan met het meisje wat een beetje onwennig zoekende is. prima sessie gehad kost wel even tijd voor ze opgang komt heeft de voorkeur aan PMC ipv PZC.
lekker 2 uurtje mee de hut in geweest.
leuke sessie en een goed gesprek ook wel eens belangrijk.
PS heb alleen vorige keer haar naam niet goed verstaan maar ze heet safira ipv sofia.

Pieta
21 mei 2008, 22:58
I believe that she has already changed her name :wand: : She told me Sofia the first time.

Willem2
21 mei 2008, 23:17
I believe that she has already changed her name :wand: : She told me Sofia the first time.

What's in a name if she is nice ;)

mssucces
16 juni 2008, 18:22
Safira afgelopen zaterdag (14-06) weer een bezoekje gebracht daar bij kwamen we op hemelse hoogte.
Service was goed PZC doet ze niet graag, maar liet zich wel helemaal gaan zodat er voor haar ( en mij) ook een hoogtepunt in zat.
herharingsgevaar toch kleiner vanwege de mogelijkheden, maar ze blijft lief.