PDA

Volledige versie bekijken : Katrin (Bulgaarse)



Extince
7 mei 2008, 19:23
Naam : Katrin

Nationaliteit / taal : Bulgaars / Duits

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur / lengte : Blond ( voorheen Zwarte haar in een vrij korte, asymmetrische coupe)

Lengte : 1.70cm

Postuur / Cupmaat : Slank / B (natuurlijk)

Tatoeages / Piercing : madonnapiercing boven mondhoek

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen

Extince
7 mei 2008, 19:24
Functioneel naakt

"Mahaha-hiya! Give it to me one time now… We-hell, who-ho! We-hell, now… Relax, don't do it, when you want to go to it. Relax, don't do it, when you want to come!" Als ik mijn ervaring met de Bulgaarse Katrin filmisch zou moeten duiden, dan kom ik uit bij Brian de Palma´s broeierige thriller ´Body Double´ van een kwart eeuw geleden. Wie herinnert zich niet de scène waarin antiheld Jake via een café terecht komt in een gangenstelsel dat leidt naar een soort spiegelkamer waar hij de sexy Melanie Griffith onteert op de pulserende baspartij van de danskraker ´Relax´ van Frankie Goes To Hollywood? Een filmfragment dat, hoewel gedateerd, mijn broek nog altijd doet bollen. Wat je noemt functioneel naakt :D. Oude tijden herleefden weer even, want diezelfde geile spanning, diezelfde concentratie tussen twee mensen met de daad als hoofdthema van hun interactie, voelde ik vanaf het moment dat Katrin mijn blik ving toen ik ´s avonds aan de bar van Living Room hing. Net als bij de jonge Griffith was haar spel hier en daar doorzichtig en misschien niet Oscarwaardig, maar wel zeer effectief en opwindend :). Met haar slanke, sensuele lijf soepel bewegend op de muziek, kwam ze gestaag mijn kant op zonder ons oogcontact te verbreken. Een coole blik op haar gelaat, haar modieuze, asymmetrische, donkere kapsel luchtig opgeschud. Een madonnapiercing deed dienst als beauty mark. Deze dame zag er beslist lekker uit en dat wist ze.

Zelfverzekerd kwam ze tegen me aan staan en streelde door mijn haar. De diepere beweegredenen achter dit spel der verleiding waren evident, maar werden niet uitgesproken. Haar jagersinstinct had mij echter onmiskenbaar als beoogde prooi gemarkeerd. De paringsdans duurde nog even voort, waarna ze haar gezicht dichterbij bracht en haar lippen vluchtig langs de mijne wreef. Damn :o. "Ich will nur ein bisschen mit dir reden, kommst du mit?" Als brutale uiting van haar seksuele durf, pakte ze mijn hand en trok me zachtjes mee. Gewillig liet ik me als jachttrofee door haar warme hand mee leiden naar de Kino, waar we achterin plaatsnamen. Daar gleden Katrin´s vingers weer door mijn haar en keek ze me verdiept aan. Mijn lichaam genoot ondertussen van het zacht sensuele gevoel van haar lingerie tegen mijn huid. "Du magst mich, doch?", vroeg ze haast onhoorbaar. Ik vond haar zeker opwindend en er had zich niets voorgevallen dat onze omgang van zijn erotische lading had kunnen beroven. Nieuwsgierig gemaakt naar wat deze wilskrachtige schoonheid nog voor mij in petto had, antwoordde ik bevestigend ;). En toen, in de obscuriteit van de clubbioscoop, onder het zachte schijnsel van een povere seksfilm, begonnen we te zoenen. Er wordt wel gezegd dat het mannelijke seksuele verlangen gestimuleerd wordt door de uitdaging van de jacht. Dat mag zo zijn, maar af en toe is het heerlijk om zelf bejaagd te worden. Om als hapklare brok te worden toegeëigend door een assertieve en zelfbewuste vrouw…

Katrin zoende passievol en hield zich niet in. Haar tong streelde de mijne terwijl een donderjagend handje mij onder mijn berenvel kwam plagen :p. Om verder geknoei in deze publieke ruimte te voorkomen, vroeg ik haar een sleutel te gaan halen. Even later kwam ze terug en begeleidde mij naar een kamer met een wandspiegel naast alsmede een plafondspiegel boven een groot bed. De gesloten deur verstomde de stuwende muziek uit de bar. Katrin ontdeed zich van haar lingerie en ging on all fours op het bed zitten. Over haar schouder keek ze me indringend aan. Haar verzengende blik deed mij haast uit elkaar vallen :eek:. Soepel kronkelend en draaiend maakte haar lijf slangbewegingen op de muziek. Gefascineerd keek ik toe. Opeens stopte ze en duwde haar ronde billen mijn kant op. Haar ogen aan de mijne vastgeklonken. Deze dame wist de opwinding geweldig op te bouwen. Ik liet mijn berenvel zakken, voegde me bij haar en stortte me in een heftige en intense vrijpartij met hetzelfde ´ik wil jou nu neuken´-gevoel als in het eerder genoemde filmfragment. Na een gedreven achterwaartse cunnilingus volgde een onstuimige fellatio, waarbij ze lustig experimenteerde met druk en ritme. Het bovenaanzicht op haar mooi gevormde rug en billen was minstens zo stimulerend als haar mondmatige opzweping van mijn kleine vriend. Energiek en fel in haar acties, genoot ze zichtbaar van de macht om mijn kostbaarste bezit in haar mond te hebben.

Maar ook bij de standjes toonde ze haar technische vindingrijkheid. Bij de ´vrouw boven´ positie stuiterde ze op mijn benen om met ineengestrengelde handen vloeiend over te schakelen op een verleidelijke beweging waarbij ze haar bekken draaide en tegen mijn schaambeen wreef. De opwinding stond op haar getranspireerde gezicht te lezen :o. Ze bewoog sierlijk en richtte zich af en toe op. Dominant. Mij sturend. Niet vragend, maar nemend. Prima. Ik was waar ik zijn wilde. In haar greep. Een gewillige prooi. Tijdens de doggy deed ze haar benen bij elkaar om het stoten aan weerstand te laten winnen. Toen we ons in de ´vrouw onder´ positie manoeuvreerden, zoende ze mij heerlijk terwijl haar vingertoppen mijn tepels beroerden. Goed inspelend op mijn mate van opgewondenheid. Weer op jacht. Naar mijn orgasme. Mijn geilheid cumuleerde en een paar gelukzalige seconden later, stonden er 28 minuten kamertijd op de klok. Tevreden sloot ik mijn ogen. Ik voelde me geproefd, genoten, verslonden. Al met al een heerlijke, actiegedreven sessie met een onpeilbare Bulgaarse schone, wiens gedrevenheid, uitstraling en zelfbewustheid mij evenwel wisten in te palmen. Een dame van weinig woorden en vurige daden :rolleyes:. Assertief en gepassioneerd vrijend. Katrin bouwde een seksueel scenario op waar ik gewillig in meeging en controleerde het verloop van de sessie volledig. De spanning die zij zo wist op te bouwen, overschreed qua opwinding en intensiteit ruimschoots het naar zijn aard kortstondige orgasme. Zoals ook die naaktscène uit de Hitchcockiaanse klassieker dat doet…

Extince
15 mei 2008, 10:29
Deze dame van de week opnieuw gespot bij Living Room, waar ze direct naar me toe liep om mij te begroeten. Let wel: ze heeft inmiddels een geblondeerd, naar achter gekamd kapsel. New hairdo, same Katrin :D.

Mod, wellicht paspoortje even aanpassen :confused:?

Wagons-Lits
23 mei 2008, 18:06
Op 20 mei ook gespot (in LR).

Dame is inderdaad blond - op het wittige af. Staat haar leuk.
Dame is inderdaad erg erg erg goed.

Begonnen buiten in de 'benedentuin', daarna (het werd toch wat killetjes) de Kino, daarna een kamer. Als ik het verhaal van Extince zo lees zit er wel een soort standaardprogramma achter (dat begin 'on all fours' kreeg ik ook), maar het is wel enorm goed. En de hele verder dag leuk contact gehad.

herhalingsgevaar: zo rond de 200%

W-L