PDA

Volledige versie bekijken : Helchteren, Mandy ( voorheen Yvonne YY)



Flurkman
27 augustus 2006, 16:14
Naam : Yvonne
Haarkleur/-lengte : blond,kort
Lengte dame : 1,75
Postuur/Cupmaat : normaal B/C -cup naturel
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 29-32 j
Tatoeages/Piercings :
Service: zoals we gewoon zijn
Voordelen: GFE
Nadelen: geen noemenswaardige
Tijdsduur : bepaal je zelf, is zeer relax, kijkt niet op de klok
Prijs : gangbare prijzen in saunaclubs
Extra’s bij het bezoek:hoog knuffelgehalte,zeer sympathiek,veel aandacht voor en na in de bar


Is dit dezelfde meid als "Yvon"??

Lars Walker
29 augustus 2006, 11:30
Is dit dezelfde meid als "Yvon"??

Nee, Yvon werkt niet alle dagen, nu alleen nog maar maandag, donderdag en vrijdag.

Hollandmale
3 september 2006, 09:56
Recentelijk ook van Duitse Yvonne (niet de Poolse dus) mogen genieten. Ze is al uitgebreid beschreven door 1234 en die heeft dat zeer waarheidsgetrouw gedaan. Had dus eveneens 'n uitstekende sessie met Yvonne; in de jacuzzi al lekker 'n kwartier zitten vrijen. We hebben ons niet aan de regels gehouden ("no sex in the pool") en ons bezondigd aan 'n stukje orale opwarming. Stiekem likken en pijpen dus, in het hoekje van de jacuzzi, uit het zicht :green_smi.

Daarna naar de kamer voor 'n uitgebreide GFE-sessie van 'n uur, met wederom afwisselend veel tongzoenen, wederzijds likken en zuigen en langdurig cowgirl. Yvonne heeft 'n lief gezichtje met mooie blauwe ogen, waarmee ze je doorlopend van dichtbij aankijkt. Ze is niet bang van 'n langdurige pijpsessie, neemt de tijd en raakt niet van slag als het resultaat wat langer op zich laat wachten. Uiteindelijk heerlijk in haar warme mondje klaargekomen, waarbij ze lekker zachtjes doorzuigt tot de laatste druppel. Schrok zelf 'n beetje van de geproduceerde mondvol, maar Yvonne was zeer content met haar inspanningen :blow2:.

Afsluitend bij de sauna samen gedoucht en afgezeept. Wilde Yvonne anderhalf uur-FT geven, maar ze vond 'n uur-FT voldoende en gaf me dus geld terug (!). Daarna in de bar nog samen nagepraat, wat gedronken en tussendoor zitten zoenen. Weinig dames ontmoet die zoveel tijd en aandacht besteden en zo correct zijn. Ben blij met Yvonne te zijn meegeweest; zal zeker niet de laatste keer zijn :p.

Inderdaad werkt Yvonne 12 dagen, daarna 'n weekend vrij. Trof haar 's-avonds op haar 11e dag, dus dat bewijst haar constante en goede service. Zeer begrijpelijk dat 1234 2x op 'n dag met Yvonne is meegeweest, want ze is in alle opzichten 'n topper :kuss: !

Hollandmale
26 mei 2007, 12:35
.....is weer terug in YY, na 8 maanden afwezigheid.
Voorheen bleef ze steeds anderhalve week, gevolgd door 'n paar vrije dagen.
Dit weekend en komende week zal ze er wel zijn :smkiss:.

Johnny99
17 juli 2007, 18:00
Yvonne werkt nu onder de naam Mandy.

Aanpassen aub.

willyboy1956
20 augustus 2007, 09:19
Was gisteren voor de 3de maal in 5 dagen in deze club .Had 8h nodig gehad om toe te slaat .Gedurende die tijd niet anders gedaan dan geroddeld met andere ysberen over het aangeboden vlees .Het werd Mandy.Met deze vrouw zul je het niet beklagen .Rustig en ervaren in haar vak .Kussen,pzc,beffen goed toelatend .Veel meer is er niet over te vertellen .Je zal niet denken achteraf ..verloren geld .Zat blijkbaar al 5 jaar in het vak .
Tevens prettig verblijven als je het treft met de juiste vrienden ,de uren rennen zo aan je voorbij .Het is tevens enorm hoe dat iedere meid daar beschreven word ..Er is maar 1 onderwerp in de club

Hollandmale
21 oktober 2007, 08:04
.....is recentelijk niks gepost, maar gisteren was ze aanwezig.
Ze heeft 'n wat voller postuur, maar haar service is prima :smkiss:.

FHAC
25 oktober 2007, 19:00
Hallo

war gestern mit ihr 30 min auf der Matte.
MANDY ist aus Deutschland, Aachen, etwas ÜBER 30 und "ficktechnisch" ganz gut, aber auch sehr proffesionell und leider auch etwas "ertragsorientiert".
Wem die mittlerweile leicht rubensmäßige Figur mit den schönen Brüsten gefällt, der macht mit ihr nichts falsch, wie gesagt für
eine halbe Stunde im Gallop durchs Bett ist sie durchaus zu empfehlen!

gruss FH

seksenfun
23 december 2007, 23:48
Aan al deze positieve commentaren kan ik nog maar weinig toevoegen. Een héérlijke sessie met haar gehad afgelopen zaterdag. Het begon met lief oogcontact. Intussen vertelde ik een mede-ijsbeer dat ik haar zeker wel zag zitten. Tegen alle gewoontes van me in, vrij snel op de dag al eens een kijkje gaan nemen in de kino. Ik kwam er binnen en wou gelijk weer naar buiten lopen. Ik versta niet dat het kreun-volume écht 90 debibel moet bedragen. Maar Mandy lokte me bij haar. Al snel kon ik het harde overdreven fakegekreun van het filmpje afzonderen van mijn oren door het genot dat zij mij gaf. We lagen al snel in mekaar verslingerd, tonzoenen... dus best meer dan o.k. om naar een kamer te tenen en samen heerlijk te genieten.

seksenfun
29 december 2007, 21:31
Ik wil er nog aan toe voegen dat mijn tweede sessie met haar zonodig nóg beter was (afgelopen donderdag) dan de eerste. Wat me vooral lang bijbleef :rolleyes: (en zeker ook op hét moment) was hoe geil ze je in de ogen kijkt ;) terwijl ze je pijpt. Overigens een chef-kok in het voorbereiden en klaarmaken van je elfde vinger!!!

seksenfun
6 januari 2008, 18:37
Voor de derde keer op rij een sessie met Mandy gehad. Net als mijn vorige posts over haar en de oudere recensie van HM laten blijken: ze is super :freu:. Als ik driemaal naar YY ga en in die drie maal (ook) telkens met Mandy ga mogen jullie er gerust van zijn dat het dan veel véél meer dan gewoon o.k. is.

Buiten wat al gezegd is onthou ik toch nog 4 zaken in het bijzonder:
- pijpt je intensief en met veel gevoel (vindt ook snel uit waar jij zot van wordt)
- tz met veel enthousiasme
- knuffelt nog graag wat na als het zakje vol is
- toen ze naar huis ging kwam ze nog even gedag zeggen, nou ja, gedag zeggen: het leek wel of ik ging, om wat voor reden dan ook, mijn nieuwe vriendin 10 dagen niet meer zien; zo intens :smile:.

pp1961
10 januari 2008, 18:09
sluit mij aan bij mijn voorgangers.
Nadat ik een super half uur achter de rug had, ging ik relaxen in de bar en de bioscoop. Na een uurtje kwam Mandy ook naar beneden en kwam zich naast mij liggen. En ja hoor haar hand verdween onder mijn badjas. Super gewoon die meid. De volgende keer iets langer op de kamer.
Mandy du bist ein tolles Weib.


:D:D:D:D:D:D:D:D:D

tsjoep
12 januari 2008, 12:24
Als ik driemaal naar YY ga en in die drie maal (ook) telkens met Mandy ga mogen jullie er gerust van zijn dat het dan veel véél meer dan gewoon o.k. is.

Ben gisteren voor de derde keer in YY geweest en voor de derde maal 'gevallen' voor...juist ja,...MANDY!!

Was het deze keer haar pré-sale die het 'm deed, of 'gewoon' de herrinnering aan beide voorgaande keren? 't Zal wellicht een combinatie van beiden zijn geweest...

...en al is er dan een kleine taalbarrière (mijn duits sucks) en was Mandy niet zo blij met de aanwezige beertjes (er viel weinig te rapen, zie ook recensie Melina), toch wist deze (in mijn ogen) fraaie meid mij zover:rubbel:te krijgen:D

Nadien heeft Mandy me in de kino nog voorgesteld aan een vriendin (naam kwijt, maar in ieder geval een eind kleiner dan Mandy, boobs een maatje méér, halflang blond, en botergeil!) die pas (drie dagen) gestart is in YY...
Met haar ook nog een sessie gehad...en deze meid kan niét faken...of ik kan goed beffen, want na een tijdje stonden haar 'tsjoepkes' (weten jullie ineens waar mijn naam vandaan komt:p) klaar om door het plafond te knallen;)

'tsjoep'? Voor de vlamingen een welbekend liedje, toch?
"...en op de tet van ons Mariette, daar hebben ze tsjoepkes op gezet..."

HotHHarry
14 januari 2008, 00:21
Ik zat voorgaande even te lezen, en toen schoot ook mij een mooie herinnering te binnen van deze leuke dame :rolleyes:

Het is al een paar maanden geleden, maar goeie herinneringen blijven je nou eenmaal lang bij...
Het was een van de laatste goede warme dagen toen ik weer na zeker 1'5 uur sturen mijn auto op de parkeer terrein had gezet, en naar binnen ben gegaan.
Al direct bij binnenkomst kwam ik deze dame tegen, direct al leuk oogcontact, maar zoals gewoonlijk heb ik geen haast, want als ik toch zo ver moet rijden ga ik dan ook gelijk een hele dag.
Na me te hebben omgekleed, ben ik ff in de bar een drankje wezen halen en ben toen buiten op een bedje in het zonnetje gaan liggen.

Na een half uurtje of zo kwam Mandy aanlopen, en stelde zich voor, ze ging bij me op het voeteneind zitten, en we raakte wat aan de praat, allemaal heel ongedwongen en gezellig. Na een kwartiertje gezellig gebabbeld te hebben vroeg ze mij of ik zin had om lekker te gaan relaxen, maar ik had de nacht er voor nachtdienst gehad, en was al vroeg weggegaan om van deze laatste mooie dag van het jaar lekker te kunnen genieten in het zonnetje.

Dus ik heb haar vriendelijk bedankt, en gezegd dat ze het later nog maar eens moest proberen, de rest van de middag aan het zwembad gelegen en me vermaakt met al het schoons wat er rond liep.

S ávonds na het eten was ik moe en loom van het niets doen dus ik dacht laat ik lekker ff gaan bubbelen, ik was niet de enige in het bubbelbad, daar gezellig met mede beren zitten praten over koetjes en kalfjes. Terwijl ik daar zo zat kwam Mandy ff checken hoe het met me was, ze had het niet zo naar de zin want het was rustig die avond, ondertussen zat ik ook nog te praten met mijn medebubbelaars, dus ze ging maar weer ff een rondje lopen.

5 minuten later vertrokken ook deze ijsberen, en zat ik nog alleen in het bubbelbad, waarschijnlijk had Mandy dit opgemerkt, want ze was zo weer terug en vroeg of ik het gezellig vond als ze er bij kwam in het bubbelbad.

Natuurlijk vond ik dat gezellig :teuflisch, en natuurlijk van het een kwam het ander, we zijn toen bijna een half uur aan het spelen geweest met elkaar, maar natuurlijk zonder echt te :fuck:, daarna zijn we dan toch eindelijk op de kamer beland, waar we het hele repertoire uit de kast hebben getrokken...

Dit was echt een van mijn top ervaringen in Ying Yang :p

en ik zal zeker nog eens van haar diensten gebruik maken...........

dupke
23 januari 2008, 23:45
dame al enkele malen gespot in Villa Vertigo
Draadje even verplaatsen aub

Laursone
24 januari 2008, 05:34
Ja sie war schon am Eröffnungstag dort, siehe http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=61640#post61640

kleine Korrekturen:
Alter: 29
Größe >1,75
KG 38-40
Cup B-C natur

Hollandmale
24 januari 2008, 06:30
dame al enkele malen gespot in Villa VertigoHM sprak Mandy afgelopen zaterdag in VV :cool:.

Hollandmale
27 december 2008, 19:26
.....Wiekie's quote in het juiste draadje:
Vorige week zaterdag voor het eerst bij de Yin Yang geweest. Ik kom uit Friesland maar had een personeelsweekendje in Maastricht en met de intercity vanaf station Maastricht zit je binnen een half uur in Roermond :teuflisch. Arriveerde rond half 4 en na een uurtje of 2 rondgekeken/gegeilt/gedronken/gezweet te hebben zag ik een hele mooie rustige lieve blonde schoonheid aan de bar staan met een sigaretje in haar hand. Meteen naar haar toegelopen en kennis gemaakt. Ze bleek Mandy te heten en uit Aachen te komen. Wat een geile uitstraling heeft deze vrouw. En wat een goddelijk lichaam. Eerst heerlijk in het restaurant gaan eten, wat kletsen en tenslotte op de kamer beland. Jonge, jonge, jonge, wat had ze mij opgegeilt!!! Supersex gehad met alles er op en er aan. Eerst lekker samen gedoucht, daarna minstens 15 minuten PZC. Tongzoenen, beffen, vingeren, diverse standjes, heerlijk klaargekomen, nog wat geknuffeld en gedoucht. Minimaal 1,5 uur met deze zeer sympathieke schoonheid doorgebracht en dat voor 75 euro. Was in mijn ogen veel te weinig dus fooi gegeven. Daarna nog een lekker biertje met haar aan de bar gedronken en vervolgens voldaan weggegaan. MANDY DANKE SCHON UND DU SIEST MIR MAL WIEDER :fuck:
Mandy geeft je een meteen een goed gevoel, komt rustig over, is geen jager, heeft humor, is sympathiek en biedt heerlijke sex. Vooral het pijpwerk is van grote klasse waarbij ze je constant zeer geil aankijkt en je ballen likt. Super!!!!
Over een week of 6 ga ik weer naar de Yin Yang om mijn verjaardag daar te vieren. Nu al zin in :lostit:Goed om te horen dat topper Mandy ook weer in YY komt :rolleyes:.

Johnny99
29 december 2008, 10:10
Vorige week zondag had ik al zin om met Mandy te gaan kameren, maar toen kwam het er niet van.
Deze zondag was ze er weer en troffen we elkaar in de kino. Hier al lekker met elkaar liggen knuffelen en friemelen. Wat later het grote kamertje onder opgezocht voor wat meer privacy. Geweldig om met Mandy samen te zijn.

Ps

Moderatoren kunnen jullie Mandy weer verplaatsen naar YY. Voorlopig blijft ze weer.

blauwebeer
10 januari 2009, 19:55
Is dit toevallig Mandy die een tijdje in club Mabuhay te Helchteren gewerkt heeft? :roll:

Bb :wink:

Johnny99
10 januari 2009, 21:42
Is dit toevallig Mandy die een tijdje in club Mabuhay te Helchteren gewerkt heeft? :roll:

Bb :wink:

Dat zou heel goed kunnen.
Ze vertelde mij dat zij ook een tijdje in Belgie heeft gewerkt. Ik heb niet gevraagd waar, zelf zei er verder ook niks over, dus niet verder gevraagd.

blauwebeer
25 februari 2009, 20:42
De tweede ervaring met Mandy was stukken beter dan de eerste. :freu:

Lekkere sex en gezellig napraten, geen nerveus gekijk op de klok, écht voor herhaling vatbaar.

Bb :wink:

blauwebeer
6 maart 2009, 18:50
Na een eerder teleurstellende, met daarna een goede sessie, recentelijk een héél goede sessie met Mandy beleefd.

Bernd's Hof-service in België, waarom dan nog zover rijden? :hammer:

Bb :wink:

Johnny99
7 maart 2009, 11:14
Bernd's Hof-service in België, waarom dan nog zover rijden?

Hoezo Belgie??

blauwebeer
7 maart 2009, 15:21
Hoezo Belgie??

Bekijk even je eigen stukje proza, vier recensies terug. :rofl:

Bb :wink:

Johnny99
7 maart 2009, 17:44
Bekijk even je eigen stukje proza, vier recensies terug. :rofl:

Bb :wink:

Ze is dus weer terug naar Belgie. Das jammer voor YY.